188 job matcher din søgning 188 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

PRO&CO Økonomichef

PRO&CO søger for Fletco Carpets A/S i Bording

Har du solid tal- og forretningsforståelse? Så er du måske Fletco Carpets kommende økonomichef.

For Fletco Carpets søger vi en ambitiøs, fagligt dygtig ansvarlig for økonomi- og regnskabsfunktionen. Med direkte reference til den administrerende direktør kommer du til at indgå aktivt i en professionel, men samtidig uformel organisation med korte beslutningsveje. Udover hands-on økonomi- og regnskabsopgaver vil du også være sparringspartner for selskabets direktør samt den øvrige ledergruppe.

Du vil få ledelsesansvaret for 2 kollegaer i økonomi- og regnskabsafdelingen. Dine direkte ansvarsområder vil bl.a. være:

  • Regnskabsaflæggelse og rapportering på måneds-, kvartals- og årsbasis samt udarbejdelse og opfølgning på budget, herunder likviditet
  • Controlling
  • Debitor- og kreditorhåndtering, herunder bogføring, betaling og opfølgning
PRO&CO
Gem
WolterJohannsen Teamleder til økonomiafdeling – international succesfuld softwarevirksomhed

WolterJohannsen søger for kunde i Aarhus

Vil du arbejde i en international økonomifunktion og har du ambitioner om at stå i spidsen for et mindre økonomiteam? Stillingen er nyoprettet og henvender sig til den erfarne kandidat med international erfaring, der ser denne mulighed som et skridt videre i karrieren.

Efter en grundig introduktion, vil du indgå fuldtid i økonomiteamet, der på nuværende tidspunkt består af +20 medarbejdere. Der er en god fordeling af både mænd og kvinder i teamet, og både mindre og mere erfarne medarbejdere.

Udover ledelse vil du også selv deltage aktivt i udførelsen af opgaverne i teamet.

Som teamleder er dine primære opgaver:

  • Ledelse af økonomiteamet på 4 medarbejdere, der håndterer fakturering, løn og øvrige bogholderiopgaver i APAC og LATAM samt rejseomkostninger globalt
  • Backup/support til teamets arbejdsopgaver
  • Udvikle og vedligeholde processer og arbejdsgange
Indrykket:
Simon Peter Sogns Menighedsråd Kirketjener til Simon Peters Kirke

Simon Peter Sogns Menighedsråd, Kolding

En stilling som kirketjener ved Simon Peters Kirke, Simon Peters Sogn i Kolding, er ledig pr. 01.01.2023, da en af vores 2 dygtige kirketjenere går på efterløn. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Vi har to adresser, Islandsvej 12, hvor Simon Peters Kirke ligger, og Islandsvej 4, hvor vi har et sognehus, Simon Peters Hus. Ansættelsen dækker begge adresser.

En del af kirketjenerarbejdet vil være henlagt til søn- og helligdage, lørdage og hverdage og aftener. Arbejdet vil variere mellem travle og mindre travle perioder.

Stillingen omfatter primært følgende opgaver:

  • Stillingen omfatter primært følgende opgaver:
  • Rengøring af kirken med tilhørende lokaler samt af Simon Peters Hus
  • Tilsyn og vedligeholdelse af lokaler, bygninger samt mindre håndværksmæssige opgaver.
  • Pasning af udearealer, herunder havearbejde, græsslåning, hækklipning, glatførebekæmpelse, snerydning m.m.
Grønlands Selvstyre
Erfaren leder til stillingen som departementschef i Departementet for Uddannelse, Kultur, Idræt og Kirke

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Ressortområdet arbejder for at hæve samfundets uddannelsesniveau, skabe gode rammer for forskning, styrke kulturen og sikre, at befolkningens og det enkelte menneskes indre liv er stærkt og velfungerende

Departementschefen har til opgave at sikre høj kvalitet i rådgivning og betjening af Naalakkersuisut samt varetage den daglige ledelse af departementet sammen med den øvrige ledergruppe.

Departementschefen har i øvrigt ansvaret for bl.a.:

  • Udarbejdelse af beslutningsgrundlag for den politiske ledelse og implementering af politiske beslutninger med fokus på mål- og resultatopnåelse
  • Koordinering af departementets opgaveløsning i forhold til andre departementer og styrelser, virksomheder mv. samt være drivkraft for positive samarbejdsrelationer med disse
  • Implementering af generelle administrative retningslinjer, procedurer og kvalitetskrav
Grønlands Selvstyre
Azets Insight A/S Manager med revisorbaggrund til MikroPro

Azets Insight A/S, Herlev

Kan du godt lide revision, og har du et ønske om ledelsesansvar? Er du detaljeorienteret, og trænger du til nye udfordringer? Så er Azets stedet!

Azets søger i øjeblikket en skarp profil med baggrund inden for revision, praktisk erfaring og ledelseskompetencer, som ønsker at være leder for et fantastisk team inden for vores forretningsområde ”MikroPro”. Segmentet dækker over iværksættere, små virksomheder og selskaber – et segment som i øjeblikket oplever stor vækst.

Azets har et innovativt og udviklingspræget miljø, hvor nearshoring, robotteknologi og kompetent rådgivning er en del af hverdagen. Vi arbejder i højeste gear med fokus på resultater og kvalitet. Vi er tonegivende, når det handler om at omsætte faglig viden til effektiv regnskab og rådgivning, og vi er Nordens førende på området.

Statens Administration
Dygtig personaleleder med blik på drift og driftsledelse søges til kontoret ’Løn og Refusion’

Statens Administration, Hjørring

Flere kunder efterspørger vores services, og derfor udvider vi med en nyoprettet teamlederstilling i Lønområdet.

Du er energisk, skarp og ser dig selv gå forrest på Statens Administrations ambitiøse dagsorden: SAMmentænkte løsninger, hvor vi sætter standarden for sikker og effektiv drift samt skaber muligheder for at løse flere opgaver for vores kunder. Ideelt set er du en erfaren personale- og driftsleder, men det vigtigste for os er at finde den rette nye lederkollega til kontoret. Det er ikke afgørende, om du har din erfaring fra den private eller fra den offentlige sektor.

Vores nye teamleder bliver personaleleder med ansvar for ca. 20-25 dygtige medarbejdere i lønområdet. Vi har en bred arbejdsportefølje, er fagligt ambitiøse og har konstant fokus på at levere effektivt og i høj kvalitet til tiden.

Røde Kors Asylafdeling
Leder til økonomienheden i Røde Kors asylafdeling

Røde Kors Asylafdeling

Som leder får du det overordnede ansvar for økonomifunktionen i asylafdelingen, og du får et tæt samspil med afdelingens ledelse og de lokale ledere.

Se video om Røde Kors Asylafdeling som arbejdsplads

Den væsentligste opgave bliver at holde overblik over asylafdelingens samlede økonomi. Derudover skal du bidrage til en transparent økonomisk struktur og til fortsat optimering af virksomhedens drift, herunder med fokus på datadrevet ledelse.

Vi er på udkig efter en leder, som er indstillet på at varetage en ledelsesopgave og samtidig går aktivt ind i den praktiske opgavevaretagelse.

Det bliver din opgave i samarbejde med teamlederen at sætte mål, sikre løbende opfølgning, uddelegere ansvar og prioritere i økonomienhedens mange opgaver. Samtidig skal du give faglig sparring til medarbejderne og sikre en fælles retning.

Røde Kors Asylafdeling
Tomma Consulting Business Controller til markedsleder – du vil blive en del af den danske ledergruppe

Tomma Consulting søger for Adapteo i Greve

Har du ambitioner om at kunne indgå i en ledergruppe, medvirke til en fortsat indtjeningsvækst i en succesfuld virksomhed – og blive en del af en virksomhed, som stort set ikke vil blive berørt af en generel nedgang i samfundsøkonomien - så er muligheden her!!

Med reference til den danske Country Manager og med arbejdsplads på virksomhedens hovedkontor i Greve - skal du bidrage til den fortsatte indtjeningsvækst i Adapteo, som er i en branche, som er mindre konjunkturfølsom end de fleste andre industrier og virksomheder.

Dine hovedopgaver vil bl.a. være:

  • Udarbejde månedlige regnskaber, rapportering og analyser
  • Controlling af de rapporterede tal, analysere afvigelser og baggrunden for afvigelserne
  • Udarbejde skriftlige kommentarer og rapporter
Tomma Consulting
Lystrup Menighedsråd Sognesekretær/kordegn til Lystrup og Elev kirker, Aarhus Nordre Provsti

Lystrup Menighedsråd

Vi søger en medarbejder, der i et tæt samarbejde med præster, øvrige ansatte og menighedsråd skal varetage de mange forskellige typer af kirkelige- og administrative opgaver ved Lystrup og Elev kirker.

Du skal betjene kirkekontoret i Lystrup og sognenes borgere, varetage administrative opgaver for både menighedsråd og præster, herunder også personregistrering. Du har styr på kalenderen og anvise regninger og håndtere lønbilag.

Vi forventer, at du har interesse i kirkeligt arbejde, er ansvarsfuld og i stand til at planlægge og strukturere arbejdet selvstændigt. Du er udadvendt, tålmodig og hjælpsom i mødet med menighedsråd, præster og borgere, og du kan håndtere mange forskelligartede opgaver og fortrolige oplysninger.

Rørbæk-Grynderup-Stenild Menighedsråd Organist ved Rørbæk, Grynderup og Stenild Kirker

Rørbæk-Grynderup-Stenild Menighedsråd, Nørager

En stilling som organist ved Rørbæk, Grynderup og Stenild Kirker, Rebild provsti, er ledig til ansættelse pr. 1. december 2022, eller snarest muligt herefter.

Organisten skal bl.a. varetage følgende opgaver:

  • Spille ved sognets gudstjenester
  • Spille ved vielser og barnedåb
  • Spille ved begravelser og bisættelser
  • Spille ved øvrige af kirkens og sognets arrangementer, hvor det er relevant
EBIC
EBIC – Ebeltoft Idrætscenter og DanHostel ”Toppen af Ebeltoft” søger kompetent og erfaren direktør

EBIC, Ebeltoft

Ønsker du et ansvarsfuldt og alsidigt job med succes, meget menneskekontakt og gode kolleger?

Med dine kompetencer indenfor personaleledelse formår du at danne rammen om en tryg, effektiv og struktureret arbejdsplads. Dine kommunikationsevner og relationsskabende adfærd kan videreudvikle såvel samarbejdet med de lokale samarbejdspartnere som med medarbejdere, brugerne af idrætscentret og vandrehjemmet ”Toppen af Ebeltoft” samt bestyrelsen.

Din erfaring med hoteldrift vil have en stor betydning i jobbet, da vandrehjemmet er en afgørende vigtig brik i EBIC’s succes. Administration, mødeplaner, ledelse, køkkendrift, økonomi, et højt serviceniveau og evnen til en god snak med mennesker både på dansk og engelsk vil være et must for din succes i jobbet.

EBIC
Genitor Administrationschef

Genitor søger for HK i København

Vil du være en del af topledelsen i et af Danmarks største fagforbund?

HK er et levende og udviklingsorienteret fagforbund, der gerne går forrest med nye tiltag – og gerne investerer i løsninger, der forbedrer vores medlemmers muligheder på arbejdsmarkedet.

Vi søger en ny administrationschef. Du bliver en del af HK’s administrative topledelse, og du kommer til at referere til forbundssekretæren. Stillingen rummer mange muligheder – den er kompleks og udfordrende: Som administrationschef bliver du et væsentligt samlingspunkt for hele HK’s administrative organisation, ikke bare i forbundshuset, men også i HK’s sektorer og lokalafdelinger. Du kommer bl.a. til at spille en vigtig rolle i HK’s kommende forhandlinger om den interne økonomi.

Gem
BørneBasketFonden Projektleder til Åben Skole-idræt i Hovedstadsområdet (deltid)

BørneBasketFonden

BørneBasketFonden arbejder for at flytte den organiserede idræt tættere på børnene og dermed give endnu flere børn i Danmark mulighed for at få sunde bevægelsesvaner og opleve glæden ved det fritidsfællesskab, der er i forbindelse med holdsport.

Til dette arbejde har vi brug for en projektleder, der samtidigt vil blive ansvarlig for udbredelsen af BørneBasketFondens åben skole aktiviteter i Hovedstadsområdet.

Stillingen er som udgangspunkt en deltidsstilling på ca. 25 timer/uge. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. primært være:

  • Møder med kommuner, idrætsforeninger og skoler om opstart og tilrettelæggelse af Åben skole aktiviteter i Hovedstadsområdet.
  • Generel ledelse af HIGH FIVE-indsatsen i København og øvrige relevante åben skole indsatser i Storkøbenhavn og Nordsjælland
  • Ansvarlig for vidensdeling på tværs af idrætsgrene med henblik på videreudvikling af HIGH FIVE-konceptet og formidling af de gode erfaringer
Hansen Toft A/S
Regnskabschef

Hansen Toft A/S søger for Energi Fyn Holding A/S i Odense

Motiveres du af at få en nøglerolle i en moderne og regionalt forankret energikoncern med fokus på at udvikle regnskabsfunktionens faglige leverancer, sikre en hurtig og effektiv månedslukning osv.?

Energi Fyn skal bruge en dygtig Regnskabschef, som sammen med controller-funktionen blandt andet skal sikre og understøtte en digital transformation af regnskabs- og rapporteringsprocesser. Regnskabschefens overordnede ansvar er, udover ledelse af medarbejderne, at sikre korrekt måneds- og årsregnskab, koordinering med revision, SKAT og forsikring & garantier.

Yderligere hovedansvarsområder er:

  • Ajourføre og kvalitetssikre Energi Fyns regnskabsmæssige forretningsgange
  • Udarbejde korrekt regnskabsmæssig implementering af nye processer og forretningsaktiviteter
Hansen Toft A/S
Profilpartners ØKONOMICHEF

Profilpartners søger for Swarco Danmark A/S i Skovlunde

Du får ledelsesansvaret for 3 medarbejdere og kommer til at sidde med mange forskellige opgaver inden for økonomi og regnskab.

Du refererer i det daglige til den adm. direktør i Danmark og bliver en del af ledergruppen i denne meget alsidige stilling, hvor du har mange bolde i luften på en gang og stor berøringsflade på tværs af både den danske organisation og hovedkontoret i Østrig.

Med reference til finansdirektøren i den nordiske region, som også fungerer som din sparringspartner i det daglige, bliver du ansvarlig for alt inden for økonomi og regnskab i det danske selskab, herunder også projektcontrolling.

Profilpartners
Gem
Houkjær Begravelse ApS
Bedemand i Holstebro og Ulfborg

Houkjær Begravelse ApS

Da vi til januar overtager Gaardhøje Begravelsesforretning i Holstebro og Ulfborg, søger vi en ny kollega, som har lyst til at indgå i et team af engagerede og imødekommende bedemænd, og som har lyst til at være en del af en udviklingsorienteret begravelsesforretning?

Vi søger en ny kollega, som motiveres af at gøre en forskel for andre mennesker, og som ser god service som altafgørende.

Motiveres du af at hjælpe mennesker i en svær situation? Ser du dig selv som empatisk, respektfuld og professionel, så er det måske dig, vi kan byde velkommen som vores nye kollega.

Houkjær Begravelse ApS
Houkjær Begravelse ApS
Bedemand i Odder, Skanderborg, Hørning og Ry

Houkjær Begravelse ApS

Til vores afdelinger i Odder, Skanderborg, Hørning og Ry søger vi en ny kollega, som har lyst til at indgå i et team af engagerede og imødekommende bedemænd, og som har lyst til at være en del af en udviklingsorienteret begravelsesforretning?

Vi søger en ny kollega, som motiveres af at gøre en forskel for andre mennesker, og som ser god service som altafgørende.

Motiveres du af at hjælpe mennesker i en svær situation? Ser du dig selv som empatisk, respektfuld og professionel, så er det måske dig, vi kan byde velkommen som vores nye kollega.

Houkjær Begravelse ApS
Frederiksberg Kommune Leder til stærkt Medborgercenter

Frederiksberg Kommune

Vi søger en ny relationsstærk leder til vores Medborgercenter på Nordens Plads, Frederiksberg. Medborgercentret er fem år gammelt og veletableret som et kraftcenter i lokalområdet. Medborgercentret er så veletableret, at det nu er klar til at udvikle nye målgrupper, og det bliver en af de opgaver, du som ny leder skal tage fat på..

Du vil få en væsentlig opgave i sammen med medarbejderne at skabe teamånd og retning, så medarbejderne kan møde borgerne både gennem det daglige værtskab og gennem husets aktiviteter. Du er også selv en stærk del af teamet og trives med at løse praktiske opgaver såvel som de strategiske.

Du bliver en del af bibliotekets samlede ledelsesteam på ni ledere og deltager som sådan i ledelsesteamets møder. Du får derfor også en gruppe ledelseskollegaer, som du kan sparre med omkring ledelse.

DGI
Idrætskonsulent i DGI Gymnastik

DGI, Bredsten

DGI arbejder målrettet for at styrke motion og breddeidræt i Danmark. Sammen med de lokale idrætsforeninger udvikler vi koncepter og aktiviteter, der tager udgangspunkt i behov og muligheder. Det gør vi, fordi vi tror på glæden ved idræt og på styrken i foreningsfællesskabet.

Du bliver en del af et engageret team, der arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vidensdeling blandt konsulenter, andre medarbejdere og primære netværk er afgørende for vores fælles succes, hvor du også får en enestående mulighed for at sætte dit aftryk på resultaterne. Det forventes, at du bidrager bredt til den fortsatte udvikling og aktivt tager del i de aktiviteter, der understøtter organisationen og kulturen.

Vi søger en, der kan være med til at udvikle uddannelsestilbud i DGI Gymnastik. Uddannelsestilbud, der udvikles og implementeres i et tæt samarbejde med teamet på landsplan og medarbejdernetværket i Landsdelsforeningerne.

DGI
Odense Kommune
Souschef til Kulturmaskinen

Odense Kommune

Kulturmaskinen i Odense søger en souschef, der sammen med medarbejdere, institutionschef og byens kulturskabere, ildsjæle og samarbejdspartnere vil realisere og videreudvikle Kulturmaskinens vision om at være et kunstnerisk og tværkulturelt åndehul, hvor alt det bedste skabes og opleves sammen.

Det vigtigste for dig er, at organisationen trives og drives effektivt, at vi som gode værter står klar, når dørene åbnes – både bag, på og foran scenen, i værkstederne, ved udstillingerne, på festivalen.

Du skal have en stærk administrativ profil, og du forstår at lede et passioneret personale med bankende hjerter for kunsten og kulturen. Du forstår vigtigheden af en sikker projektering i mødet med den mangfoldige palet af fællesskaber, der udgør Kulturmaskinen, og du motiveres af at få den administrative struktur til at mødes med en mere krøllet virkelighed.

Odense Kommune

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV