381 job matcher din søgning 381 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Billund Lufthavn A/S Marshaller

Billund Lufthavn A/S

Bliver du motiveret af at have ansvar for noget stort? Og vil du gerne være en del af et internationalt miljø? Så er du måske vores nye Marshaller.

En spændende og sjældent opslået stilling som Marshaller i Billund Lufthavn er ledig. Du bliver en del af et velfungerende og motiveret team i afdelingen Airport Operation Control Center (AOCC).

Som Marshaller i Billund lufthavn er du ansvarlig for at disponere de travle forpladser, hvor du blandt andet guider luftfartøjerne til parkering ved marshalling og du opretholder flyvesikkerheden på forpladserne. Koordinering med politiets grænsekontrol fylder en stor del i funktionen, ligesom der er et tæt samarbejde med NAVIAIR (tårn- og indflyvningskontroltjeneste) for at finde de bedste løsninger for trafikafviklingen på forpladserne samt koordinering af flyveplaner.

FoodCareer.dk Logistics Coordinator, Supply Chain Operations

FoodCareer.dk søger for Uhrenholt A/S i Middelfart

Motiveres du af fragt- og logistikopgaver med leverancer af lækre fødevarer over hele verden? Uhrenholt er en danskejet virksomhed med glade kollegaer og fokus på sund forretning, medarbejdertrivsel og udvikling.

Du får mulighed for at præge din hverdag og karriere i en ambitiøs, international fødevarevirksomhed.

Har du god erfaring med ordrehåndtering og internationale transporter, et godt humør og kan lide, når tingene går stærkt, så vil vi gerne have dig med på holdet.

Primære arbejdsopgaver:

  • Håndtering af ordrer og booking af containere til oversøiske destinationer
  • Indkøb på basis af salgsordrer
  • Kontakt og koordinering med transportselskaber omkring ETD/ETA
Biofac A/S Shipping/logistikkoordinator

Biofac A/S, Kastrup

Vi søger en engageret, motiveret og serviceminded shipping/logistikkoordinator.

Så kunne du tænke dig at være en del af en lille velfungerende afdeling i et godt og tæt arbejdsmiljø? Så er du måske vores nye kollega. Du vil blive en del af et lille team på 2, hvor vi hjælper hinanden og løfter i fællesskab.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Daglig koordinering af logistik og shipping
  • Eksport håndtering
  • Ordremodtagelse og opfølgning på ordre, fakturering samt booking af transport
Jobindex
Udlejningskonsulent til branchens grønneste virksomhed

Jobindex søger for Mobilhouse A/S i Fredericia

Er du lige så glad for at hjælpe kunder, som du er for at holde det logistiske overblik? Og vil du støtte op om den grønne agenda i Danmarks bedste modul udlejningsvirksomhed?

”Du får en hverdag, hvor der sker meget – du servicerer vores kunder, afdækker deres behov og koordinerer transporten af modulerne. Det sidste, du kommer til, er at kede dig,” siger salgsdirektør Kim Bækgaard.

Interesseret? Så læs mere her.

Jobindex
Aarhus Motion Sponsoransvarlig

Aarhus Motion, Højbjerg

Vil du være en del af et fantastisk team på en motiverende arbejdsplads? Brænder du for at indgå sponsorater, koordinere og afvikle events, og vil du indgå i et team af kollegaer, som alle brænder for deres arbejde og for at give vores deltagere oplevelser ud over det sædvanlige?

Som ansat i Aarhus Motion skal man være lidt af en blæksprutte og dække mange forskellige områder, men dine hovedområder bliver bl.a.:

  • Indgåelse af nye sponsorater.
  • Servicere nuværende sponsorer.
  • Koordinator på sponsornetværksmøder.
  • Medvirke til udvikling af Aarhus Motions eksisterende samt nye events.
Folketeatret
Ny foyerchef

Folketeatret, København

Er du en dygtig organisator, fyldt med energi og begejstring for teater, har du sans for at skabe stemning omkring arrangementer og lyst til at lede vores forhuspersonale, så læs mere her!

Som foyerchef får du ansvaret for foyeren, herunder 20 til 25 løstansatte foyermedarbejdere, som tager imod vores publikum, tjekker billetter, står i baren, serverer ved arrangementer og i det hele taget giver alle vores kunder og publikummer en god oplevelse.

Du får også ansvaret for den praktiske koordinering og gennemførsel af arrangementer samt planlægning, indkøb og indretning af foyeren ift. salg af merchandise, udsmykning osv.

Stillingen refererer til vores nye salgschef, som vi forventer at have ansat pr. 1. januar 2023.

V. Guldmann A/S
Strategic Buyer

V. Guldmann A/S, Aarhus

Strategisk – globalt indkøb – udvikling

Guldmann er midt i en spændende vækstperiode med mange udviklingsområder, og i den forbindelse søger vi en engageret og udviklingsorienteret Strategic Buyer, som kan dække over flere af vores indkøbskategorier.

Dine primære ansvarsområder vil bl.a. være:

  • Indgåelse og forhandling af leverandøraftaler
  • Udvikle og optimere indkøbsstrategien inden for kategorierne
  • Udfordre og udvikle eksisterende leverandør-setups

Du har omkring 2-5 års indkøbserfaring fra en lignende stilling, gerne kombineret med en relevant uddannelse som HD eller cand.merc. i Supply Chain Management eller tilsvarende.

V. Guldmann A/S
VELUX A/S
Supply Project Manager

VELUX A/S, Østbirk

Joining our offices in Østbirk you will be part of the Supply Engineering and Product Introduction organization – more specifically in the area focusing on our Sloped Roof Windows. A vital part of your role will be to drive so-called Product Category Team (PCT) lite projects, covering cost out, quality, sustainability and delivery projects. In addition to driving projects, you will also help strengthen the process of initiating and executing our PCT lite projects – focusing on the lead time of PCT Lite projects.

Se video om VELUX A/S som arbejdsplads

Also, you will be preparing and supporting preparation of incoming projects so they are ready for prioritisation and execution - especially sustainability (e.g. CO2 reduction) projects are in scope of this.

In addition, you will act as process specialist within PCT Lite qualification and execution and be “go-to” person when others in our Supply organization have process questions.

VELUX A/S
Flying Tiger Copenhagen
Demand Planner, Retail

Flying Tiger Copenhagen

Are you a planner at heart and would you like to join a transformation journey making sure we have the right product at the right place in the right quantity and at the right time – in our owned & operated stores across Europe?

At Flying Tiger Copenhagen, we are currently rolling out automated replenishment and optimized allocation processes with the aid of the retail system platform Nextail. This is part of the journey in Flying Tiger Copenhagen to become an integrated retailer from the buy of the product to a final sale to an end customer. To accelerate this transformation, we are looking for our next rockstar demand planner to join our growing team that manages Nextail. The team owns and executes the automated replenishment and optimized allocation processes in close collaboration with our markets, logistics and the wider merchandising team as well as our product teams.

WhiteAway Group A/S
Logistics Business Developer

WhiteAway Group A/S, Risskov

Vi søger en Logistics Business Developer til vores kontor i Aarhus. Er du skarp til at finde optimeringsmuligheder, og motiveres du ligesom os af at dykke ned i logistiske projekter og problemstillinger? Ja? Så se med her!

Du vil blive en del af et logistics team, der huser otte dedikerede kollegaer. Som Logistics Business Developer får du ansvaret for at optimere vores nuværende setup i tæt samarbejde med vores Director of Logistics & Customer Service. Du bliver ansvarlig for at drive logistikprojekter samt udvikle og implementere nye ydelser, der skal understøtte vores ambitioner om højere kundetilfredshed og to-cifrede årlige vækstrater. Du kommer til at arbejde tæt sammen med øvrige kollegaer i logistikafdelingen, men også tværorganisatorisk i Whiteaway Group og med vores eksterne logistikpartnere. Tydelig kommunikation og stakeholder management er derfor nøgleord for denne rolle.

WhiteAway Group A/S
Nebsager Kirke Kirkesanger ved Nebsager, Bjerre og Stenderup Sogne er ledig og ønskes besat snarest muligt

Nebsager Kirke, Hornsyld og Stenderup

Vi er tre sogne, tre kirker, ét menighedsråd og én samlet personalestab. Vi ønsker, at vores nye kirkesanger har et bredt musikalsk fundament, som gerne må være både traditionelt og rytmisk. Sognene har én kirkesanger.

Vi tilbyder:

  • En stilling på 12 timer pr. uge med mulighed for at udvide til 16 timer pr. uge, såfremt der indgår korledelse eller babysalmesang i stillingen
  • Et godt og inkluderende kollegafællesskab med plads til nye ideer, bl.a. som fast medlem af musikudvalget
  • Et rigt kirkeliv med mange aktiviteter

Vi søger en kirkesanger, der har gode samarbejdsevner, er udadvendt og vil indgå i et fleksibelt arbejdsfællesskab med de øvrige medarbejdere og menighedsråd i forberedelsen og gennemførelsen af gudstjenester og arrangementer.

Nebsager Kirke Organist/kirkemusiker ved Nebsager, Bjerre og Stenderup Sogne er ledig og ønskes besat snarest muligt

Nebsager Kirke, Hornsyld og Stenderup

Vi er tre sogne, tre kirker, ét menighedsråd og én samlet personalestab. Vi ønsker, at vores nye organist har et bredt musikalsk fundament, som gerne må være både traditionelt og rytmisk.

Vi tilbyder:

  • En stilling på 15 timer pr. uge med mulighed for at udvide til 19 timer pr. uge, såfremt der indgår korledelse eller babysalmesang i stillingen
  • Et godt arbejdsmiljø med plads til ideer og egne input, bl.a. som fast medlem af musikudvalget
  • Et rigt kirkeliv med mange aktiviteter

Nebsager Kirkes orgel er fra 1990 og bygget af Th. Frobenius & Sønner. Orglet har 7 stemmer og pedal. Bjerre Kirkes orgel er fra 1967, ligeledes bygget af Th. Frobenius & Sønner. Orglet har 6 stemmer og pedal. Stenderup Kirkes orgel er fra 1884, bygget af Frederik Nielsen. Orglet har 4 stemmer, ingen pedal.

dao
Distributionskonsulent

dao, Fredericia eller Rødovre

Vil du være en del af en dynamisk afdeling, hvor der lægges vægt på god og effektiv opgaveløsning inden for distribution og driftsrelaterede opgaver. Så er det her jobbet for dig. I en 100% danskejet distributionsvirksomhed i vækst.

dao

Du vil blive en del af OPS teamet, der sikrer den korrekte drift i samarbejde med terminaler, distributionscentre og forhandlere. Dette sker via overvågning, koordinering og opfølgning på drift og transport af pakker, løssalgs- og abonnementsprodukter til hele landet.

dao
Outfit International A/S
PÅ JAGT EFTER EN LAGERCHEF/WAREHOUSE MANAGER

Outfit International A/S, Greve

Dansk vækstvirksomhed i jagtbranchen søger en Lagerchef til vores hovedkontor i Greve.

Du tiltænkes hurtigt en stor og vigtig rolle i teamets projektarbejdet omkring udviklingen af virksomhedens processer og teknologi. Gennem arbejdet med udvikling og løbende optimering af driften på lageret, får du direkte indflydelse på virksomhedens fortsatte digitale udvikling, og dermed en unik mulighed for at blive en central del af virksomhedens fortsatte succes på dette område.

Arbejdsopgaverne indeholder bl.a.:

  • Personaleansvar for medarbejdere og evt. sæson-arbejdere i højsæsonen
  • Effektiv drift af lageret og fordeling af opgaver i teamet
  • Udvikling og optimering af lagerets processer i tæt samarbejde med Operations Team
Outfit International A/S
dao
Driftsleder

dao, Randers

Vil du være en del af en dynamisk virksomhed, hvor der lægges vægt på god og effektiv opgaveløsning inden for distribution og brænder du for praksisnær ledelse?

dao

Du har i samarbejde med Regionschefen ansvaret for at resultater, drift og personalepleje går op i en højere enhed. Du er resultatorienteret og sikrer, at budgettet overholdes.

Udover den daglige ledelse af ca. 40 medarbejdere har du ansvaret for ansættelse, onboarding, fastholdelse samt afskedigelse.

dao
Deloitte SAP SCM architect

Deloitte, Copenhagen or Aarhus

Are you interested in being part of end-to-end transformations designing best in class processes to enhance operational efficiency in supply chains? Are you looking for interesting and challenge project that you could be part of together with one of the largest SAP organization in Europe?

You will be part of our S4HANA SCM pilar based in Copenhagen or Aarhus – a highly motivated team whose everyday focus is on shaping the businesses of tomorrow. We work side by side with our clients to define and transform operations to grow, adapt to today’s digital world and achieve ever-increasing focus on the customer.

We help clients to optimize the end-to-end Supply chain processes (Plan > Source > Make > Deliver) by bringing our deep knowledge from various industries coupled with strong SAP SCM skills.

ALK
LIMS Super User for Operations at ALK

ALK, Hørsholm

Do you want to work for a company that makes a difference every day for people with allergy? Do you want to help the digitalization of the QC Lab and help drive the development of LIMS within the operational area?

We are searching for new LIMS Super Users who can help drive the development of LIMS within the operational area at site Hørsholm. You will join a team of other LIMS Super Users who both supports the daily business operations and participates in cross functional projects in order to optimize and expand our business. Working in ALK provides great opportunities for personal development, having influence and making a difference.

ALK
Gem
Banedanmark
Produktionskoordinator med drive til styring af driftsopgaver

Banedanmark, Fredericia

Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Til vores Banedanmark team ”landsdækkende spor”, med et transparent lederskab og med fokus på trivsel, har vi brug for en produktionskoordinator med kontinuerlig optimering for øje.

Overordnet skal du planlægge møder, udarbejde dagsorden, skrive referat, lave arbejdsplaner, og sikre godkendelser, prioritere ressourcer og arbejdsopgaver sammen med lederen, samt være kontaktperson og sikre, at informationer fra ledelsen kommer videre.

Banedanmark
CBM Trading ApS
Teamleder til lager og varemodtagelse hos større webshop

CBM Trading ApS, Aarhus

Har du en relevant baggrund inden for lager og logistik? Og har du teknisk snilde og kan du lede og inspirere?

Som souschef på lageret kommer du til at arbejde tæt sammen med lagerchefen og vil fungere som hans ”højre hånd”.

Du kommer til at deltage aktivt i alle opgaver med dine andre kolleger, men dit primære ansvarsområde vil være varemodtagelse, hvilket er en utrolig vigtig post i virksomheden. Dine arbejdsopgaver spænder vidt, men vil primært være:

  • Overordnet ansvar for varemodtagelse
  • Yde støtte til lagerchefen
  • Optimering af lager
CBM Trading ApS
Sirva ApS Global Assignment Consultant

Sirva ApS, Hvidovre

The Global Assignment Consultant provides essential support to SIRVA’s corporate clients in managing the designated client’s personnel who are relocating for an international assignment.

The GAC serves as the primary point of coordination for international assignees for the delivery of various assignment management services offered under their employer’s international assignment policies and procedures.

SIRVA brings together strong, collaborative people in a dynamic culture of mutual respect, support, and passion for the brand and product. We believe innovation drives winning performance, and we constantly challenge ourselves to be the very best we can in every aspect of our business. You will be surrounded by some of the brightest and most driven people in the industry. At SIRVA, you will be in great company!

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV