289 job matcher din søgning 289 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Solrød Kommune Kommunikationskonsulent med flair for lidt af hvert

Solrød Kommune

Har du flair for at se de gode historier, både når det gælder hverdagen på et plejecenter, klimasikring og sortering af affald? Og kan du levere en velskrevet pressemeddelelse og godt indhold på sociale medier det ene øjeblik samtidig med, at du vejleder om god kommunikation til andre faggrupper og håndterer pressen det andet øjeblik?

Er du kort sagt god til lidt af hvert, eller har du mod på at blive det, så er det måske lige præcis dig, vi søger som vores nye kommunikationskonsulent i Solrød Kommune.

Hos os skal du være allround kommunikatør og arbejde med alt lige fra pressemeddelelser, indhold på sociale medier, kontakt med borgerne på sociale medier, intern kommunikation, taleskrivning og skrivning af en lang række andre tekster, pressehåndtering, rådgivning og vejledning om god kommunikation til hele organisationen.

Gem
Houkjær Begravelse ApS
Bedemand

Houkjær Begravelse ApS, Holstebro og Ulfborg

Da vi til januar overtager Gaardhøje Begravelsesforretning i Holstebro og Ulfborg, søger vi en ny kollega, som har lyst til at indgå i et team af engagerede og imødekommende bedemænd, og som har lyst til at være en del af en udviklingsorienteret begravelsesforretning?

Vi søger en ny kollega, som motiveres af at gøre en forskel for andre mennesker, og som ser god service som altafgørende.

Motiveres du af at hjælpe mennesker i en svær situation? Ser du dig selv som empatisk, respektfuld og professionel, så er det måske dig, vi kan byde velkommen som vores nye kollega.

Houkjær Begravelse ApS
Frederiksberg Kommune Leder til stærkt Medborgercenter

Frederiksberg Kommune

Vi søger en ny relationsstærk leder til vores Medborgercenter på Nordens Plads, Frederiksberg. Medborgercentret er fem år gammelt og veletableret som et kraftcenter i lokalområdet. Medborgercentret er så veletableret, at det nu er klar til at udvikle nye målgrupper, og det bliver en af de opgaver, du som ny leder skal tage fat på..

Du vil få en væsentlig opgave i sammen med medarbejderne at skabe teamånd og retning, så medarbejderne kan møde borgerne både gennem det daglige værtskab og gennem husets aktiviteter. Du er også selv en stærk del af teamet og trives med at løse praktiske opgaver såvel som de strategiske.

Du bliver en del af bibliotekets samlede ledelsesteam på ni ledere og deltager som sådan i ledelsesteamets møder. Du får derfor også en gruppe ledelseskollegaer, som du kan sparre med omkring ledelse.

DGI
Idrætskonsulent i DGI Gymnastik

DGI, Bredsten

DGI arbejder målrettet for at styrke motion og breddeidræt i Danmark. Sammen med de lokale idrætsforeninger udvikler vi koncepter og aktiviteter, der tager udgangspunkt i behov og muligheder. Det gør vi, fordi vi tror på glæden ved idræt og på styrken i foreningsfællesskabet.

Du bliver en del af et engageret team, der arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vidensdeling blandt konsulenter, andre medarbejdere og primære netværk er afgørende for vores fælles succes, hvor du også får en enestående mulighed for at sætte dit aftryk på resultaterne. Det forventes, at du bidrager bredt til den fortsatte udvikling og aktivt tager del i de aktiviteter, der understøtter organisationen og kulturen.

Vi søger en, der kan være med til at udvikle uddannelsestilbud i DGI Gymnastik. Uddannelsestilbud, der udvikles og implementeres i et tæt samarbejde med teamet på landsplan og medarbejdernetværket i Landsdelsforeningerne.

DGI
L&R Uddannelse SoMe-konsulent til barselsvikariat hos forlagshus

L&R Uddannelse, København

Er du forelsket i Facebook, og nørder du gerne den perfekte story og dykker ned i målgrupper til annoncering?

Som SoMe-konsulent i L&R Uddannelse er du med fra konceptudvikling til eksekvering, monitorering og afrapportering af vores kampagner og kommunikationsindsatser. Du arbejder tæt sammen med kommunikationskonsulenter og projektledere og kan rådgive og vejlede undervejs.

Du arbejder holistisk og strategisk og stoler på din faglighed, både når du skal træffe beslutninger og prøve nye ting af. Med andre ord – du er ikke bange for at droppe et opslag på Facebook, hvis vi får mere værdi ud af et reel til Instagram eller en slide-karrusel til LinkedIn.

Odense Kommune
Souschef til Kulturmaskinen

Odense Kommune

Kulturmaskinen i Odense søger en souschef, der sammen med medarbejdere, institutionschef og byens kulturskabere, ildsjæle og samarbejdspartnere vil realisere og videreudvikle Kulturmaskinens vision om at være et kunstnerisk og tværkulturelt åndehul, hvor alt det bedste skabes og opleves sammen.

Det vigtigste for dig er, at organisationen trives og drives effektivt, at vi som gode værter står klar, når dørene åbnes – både bag, på og foran scenen, i værkstederne, ved udstillingerne, på festivalen.

Du skal have en stærk administrativ profil, og du forstår at lede et passioneret personale med bankende hjerter for kunsten og kulturen. Du forstår vigtigheden af en sikker projektering i mødet med den mangfoldige palet af fællesskaber, der udgør Kulturmaskinen, og du motiveres af at få den administrative struktur til at mødes med en mere krøllet virkelighed.

Odense Kommune
WWF Verdensnaturfonden Partnership Communication Manager

WWF Verdensnaturfonden, København

VILD MED KOMMUNIKATION OG ORDEN I PENALHUSET?

Naturkrisen raser derudaf, og vi mister arter, som aldrig før. Heldigvis har WWF Verdensnaturfonden mange partnere, der hjælper os med at gøre en forskel for klodens vilde natur og dyr. Derfor har vi brug for en Partnership Communication Manager, som har lyst til at drive og projektlede kommunikationen om vores danske og internationale projekter med eksterne partnere.

I rollen som Partnership Communication Manager er du både med til at udvikle kommunikationen og følge planerne sikkert i havn. Du vil have en portefølje med partnere primært bestående af danske fonde samt Danida.

Vi udvikler tværgående kampagner til alle kanaler, formidler viden fra vores Miljøfaglige kollegaer, hjælper vores kolleger med at fundraise og kommunikerer projekter med virksomheder, fonde og Danida, som alle brænder for at gøre en forskel for klodens vilde natur og dyr.

Siam Børne- og ungekoordinator

Siam, København

Vil du være med til at styrke og udvikle børne- og ungdomsafdelingen i en ambitiøs, velfungerende forening? Vil du have et arbejde med varierende arbejdstider og gode muligheder for personlig og faglig udvikling?

I Siam lægger vi vægt på at have en social profil, samtidig med vi ikke går på kompromis med det sportslige. Vi brænder for vores sportsgrene og måden, vi kan bruge dem til at hjælpe mennesker og især børn og unge på. Dit arbejde vil have udspring i foreningens nuværende ungdomsaktiviteter i thaiboksning og brasiliansk jiu-jitsu.

Nogle af de typiske arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Rekruttering af frivillige/trænere, herunder frivillige/trænere der kan arbejde med social trivsel i klubben.
  • Løbende sparring med foreningens frivillige og understøttelse af deres arbejde med målgruppen af udsatte børn, unge og deres forældre.
  • Igangsættelse af konkrete initiativer i foreningen, der kan sikre en stærk organisering af børne- og ungdomsarbejdet.
DR Byen Strategisk Medierådgiver til DR’s markedsføringsafdeling

DR Byen, København

Brænder du for medier, kunderejser og data, og er du klar at føre DR’s programmer endnu længere ud til eksisterende og nye brugere gennem relevante og engagerende kampagner? Kommer du med en solid medie- og kampagneerfaring, og har du lyst til at arbejde på tværs af et kreativt hus med nogle af de stærkeste mediebrands og digitale løsninger i Danmark, kunne du meget vel være den nye Strategiske Medierådgiver, vi er på udkig efter.

I DR er der højt til loftet og arbejdsglæden og ambitionerne er store. Vi er ”sammen om det vigtige”, og arbejder for kernen i DR’s public service-opgave, som er at understøtte demokratiet, bidrage til dansk kultur og styrke fællesskaber. Det er derfor også vigtigt for dig.

DR er midt i en markant digital omstilling, og for at lykkes med at nå vores ambitiøse mål, spiller markedsføring og positionering af vores programmer, digitale platforme og brands en afgørende rolle.

Ørsted
Document Controller/Information Management Specialist

Ørsted, Gentofte, Skærbæk, London or Warsaw

Imagine a future where you’re supporting the projects building some of the world’s largest offshore wind farms.

Ørsted

Join us in this role where you’ll be allocated to one of our major execution projects. Your primary tasks will be to facilitate the information and documentation agenda, organize a technical documentation scope, and interact with your stakeholders in the project.

Ørsted is a growing, green energy major and global leader in climate action. With us you’ll play a part in driving change towards a green energy future. You’ll grow your talent in a fast-paced and high-growth industry where you have plenty of opportunities to learn and develop through challenging assignments and industry-leading experts. Here you can perform in a friendly work environment based on trust, respect, and collaboration.

Ørsted
PRO&CO Marketing generalist – B2B branding

PRO&CO søger for Kyocera Unimerco i Sunds

Føler du dig begrænset af snævre specialist jobs, og er du på jagt efter et bredt marketingjob med stor variation på opgaverne i et miljø, hvor din indsats gør en forskel?

Virksomheden er en agil, succesfuld og ekspanderende handelsvirksomhed, som leverer befæstelsesværktøj hovedsageligt til byggebranchen via forhandlere.

Dine opgaver er blandt andet:

  • Bistå i udvikling, planlægning og eksekvering af digitale marketingkampagner på SoMe og andre relevante kanaler – herunder udarbejder du selv content til både paid ads, organic posts og offline brochurer og flyers
  • Indgå i arbejdet med at vedligeholde og udarbejde hjemmesiden – herunder SEO, landing pages og tracking
  • Bidrage med at skrive tekst, blogs, white papers, flyers, brochurer, nyhedsbreve og organisk content
PRO&CO
HRpeople
Marketingkoordinator/deltid

HRpeople søger for GTS Nordic i København

Er du selvstændig med gode kommunikative evner, og ønsker du en arbejdsplads med dynamiske kolleger og godt humør?

GTS Nordic hjælper udenlandske specialister med at få et godt ophold i Danmark. Vi hjælper virksomheder med at sikre, at deres udenlandske medarbejdere, som midlertidigt arbejder i Danmark, har de rette ansættelseskontrakter, opholdstilladelser, bliver ordentligt indkvarteret og taget godt imod.

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • Opdatering af indhold på vores digitale medier, hovedsageligt LinkedIn
  • SEO-optimering/websitevedligeholdelse i samarbejde med IT-medarbejder
  • Udarbejdelse, opsætning og udsendelse af nyhedsbreve
HRpeople
Houkjær Begravelse ApS
Bedemand

Houkjær Begravelse ApS, Odder, Skanderborg, Hørning og Ry

Til vores afdelinger i Odder, Skanderborg, Hørning og Ry søger vi en ny kollega, som har lyst til at indgå i et team af engagerede og imødekommende bedemænd, og som har lyst til at være en del af en udviklingsorienteret begravelsesforretning?

Vi søger en ny kollega, som motiveres af at gøre en forskel for andre mennesker, og som ser god service som altafgørende.

Motiveres du af at hjælpe mennesker i en svær situation? Ser du dig selv som empatisk, respektfuld og professionel, så er det måske dig, vi kan byde velkommen som vores nye kollega.

Houkjær Begravelse ApS
fsb Kommunikationskonsulent

fsb, København

Har du erfaring med at skrive debatindlæg, synspunkter og taler? Interesserer du dig for at videreformidle politiske budskaber? Er du frisk på at skrive til og udgive digitale nyhedsbreve, styre fsb’s profil på LinkedIn, skrive opslag til Facebook osv.?

Har du svaret; ja, det er lige mig, så er du måske fsb’s nye kommunikationskonsulent.

I fsb søger vi en ny kommunikationskonsulent, der dels skal stå for vores pressearbejde og politiske kommunikation, dels være med til at løse de mange forskellige opgaver, vi har i fsb kommunikation - både dem der er planlagt og dem, der kommer ind løbende.

Konkret skal du bl.a.

  • Stå for samarbejdet med pressen, både når du skal sælge en god fsb-historie eller tage dig af henvendelser fra journalister om forskellige sager
  • Skrive debatindlæg, taler og synspunkter for fx vores formand, bestyrelse eller adm. direktør
fsb
Økonomistyrelsen Dygtig formidler med interesse for udbud og indkøb

Økonomistyrelsen, København

Er du en ørn til at skære faglige budskaber til, så de bliver korte og præcise? Bevæger du dig hjemmevant på webplatforme? Og vil du stå i spidsen for at afvikle vores årlige konference?

Så er det dig, vi leder efter. Rådgivningsenheden – Statens indkøb er en ung enhed, der siden 2019 har rådgivet resten af staten om indkøb, udbud og kontraktstyring. Vi løser mange spændende opgaver for vores kollegaer i staten og søger i den forbindelse en ny kollega med flair for skriftlig formidling, som vil sikre, at vores viden kommer bredt ud gennem en række forskellige formidlingsopgaver samt konferenceplanlægning.

Du vil arbejde med mange forskellige og spændende opgaver som at:

  • finde, producere og formidle relevante historier om udbud og indkøb i staten
  • dele viden og erfaring med vore målgrupper via relevante kanaler
  • have en redaktionel rolle i forhold til artikler, oplæg og undervisningsmaterialer
TV 2 Danmark A/S TV 2 Kommunikation søger PR-konsulent med fokus på nyheder og sport

TV 2 Danmark A/S, København

TV 2 Kommunikation søger en erfaren PR-konsulent, som kan være med til at sikre, at TV 2s initiativer inden for nyheds- og sportsområdet kommunikeres klart og tydeligt til især pressen, så danskerne fortsat er opmærksomme på vores mange public service-tilbud.

Du har en bred interesse for aktuelle dagsordener, der samler danskerne. Med et delt fokus på både nyheder og sport, er det vigtigt, at du kan navigere i en omskiftelig hverdag, hvor store, samlende sportsbegivenheder og aktuelle nyhedsdagsordener vil fylde meget.

Du får et spændende og udfordrende job med ansvaret for at:

  • varetage kommunikationen af TV 2s initiativer på nyheds- og sportsområdet
  • gå i dybden med de enkelte programmer og identificere relevante PR-vinkler
  • udvikle relevant pressemateriale til udvalgte programmer
Kleven & Partners Rekruttering ApS SoMe Coordinator med grafiske kompetencer – Vitakraft

Kleven & Partners Rekruttering ApS søger for Vitakraft Danmark A/S i Viby J.

  • Brænder du for at fortælle gode historier i billeder, video og tekst?
  • Har du erfaring med Photoshop og InDesign?
  • Færdes du hjemmevant på sociale medier?

Vitakraft er en af de mest succesrige virksomheder inden for produkter til kæledyr og har 2.000 ansatte worldwide. Med empati og forståelse for kæledyr og ejers behov udvikler, producerer og distribuerer vi innovative kvalitetsprodukter. Og det har vi stor succes med.

  • Drive de digitale kanaler og producere nyheder til sociale medier, website og nyhedsbreve
  • Udarbejde grafisk indhold i form af billeder og videoer til SoMe, online annoncer, banner, POS materiale, præsentationer, brochurer o.l.
  • Samarbejde med Vitakraft’s brand ambassadører
Dansk Socialrådgiverforening
Presseansvarlig

Dansk Socialrådgiverforening, København

Vil du være med til at sætte socialpolitiske dagsordner, kvalificere debatten om velfærdssamfundets udvikling og rammerne for socialrådgivernes arbejde? Er du en dygtig formidler, der kan omsætte tal og socialfaglighed til vedkommende historier? Så er stillingen som presseansvarlig i Dansk Socialrådgiverforening måske noget for dig.

Som presseansvarlig bliver det din opgave at sikre, at Dansk Socialrådgiverforenings vigtigste dagsordner bliver stærkere repræsenteret og at sikre, at Dansk Socialrådgiverforening fortsat opleves som en socialfaglig funderet, relevant og tilgængelig organisation. Du skal arbejde tæt sammen med DS’ valgte politikere og med kolleger.

Udover dit primære fokus med pressearbejdet vil du skulle producere indhold til både fagblad og nyhedsbreve og bidrage til arbejdet på sociale medier, kampagne- og kommunikationsindsatser og taleskrivning i samarbejde med kolleger i afdelingen Politik & Kommunikation.

Dansk Socialrådgiverforening
Esbjerg Kommune
Eventchef til Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommunes eventchef går efter mange år i jobbet på pension pr. 31. december 2022, og derfor skal vi nu finde hans afløser.

Vi leder efter en ambitiøs og visionær person med et grundigt kendskab til lokalområdet generelt og solid erfaring fra eventbranchen i særdeleshed.

Eventchefen har det overordnede ansvar – også økonomisk - for planlægning, udvikling og afvikling af events. Desuden skal han eller hun også arbejde for at tiltrække nye events, som skaber liv for kommunens borgere og kan være med til at tiltrække potentielle tilflyttere.

Arbejdsopgaverne for Eventsekretariatet ligger tæt op ad den nye retning, der er sat for Esbjergs udvikling. Her er oplevelser og kultur i centrum, og der er store ambitioner og stærke kræfter bag de spændende initiativer, som skal markere Esbjerg på landkortet.

Viby Kirke Kirke- og kulturmedarbejder til Viby Kirke, Aarhus Søndre Provsti, Aarhus Stift

Viby Kirke

Vi søger en medarbejder, der i samarbejde med kollegaer, menighedsråd og frivillige har lyst til at støtte op om sognets kirkelige liv for børn, unge og ældre.

Stillingen er på 30 timer pr. uge. Du må forvente aften og weekendarbejde. Tiltrædelse snarest muligt.

Stillingens arbejdsområder:

  • Babysalmesang, legestue og samarbejde med præster omkring børnegudstjenester
  • Kontaktperson i skole/kirke-samarbejdet og med børneinstitutionerne
  • Aktiv i udviklingen af aktiviteter målrettet sognets borgere i alle aldre
  • Undervisning af mini-konfirmander

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV