1.277 job matcher din søgning 1.277 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Selfinvest Financial Business Partner

Selfinvest, Middelfart

Har du en økonomisk baggrund og interesse for udvikling af Finance-funktionen, hvor du vil være sparringspartner for vores CFO i Selfinvest og driftsaktiviteterne i A/S United Shipping & Trading Company (USTC) på udvalgte strategiske og finansielle områder?

Så er stillingen som Financial Business Partner en unik mulighed for dig.

Du vil blive en del af et team på 7-8 personer, hvor dit primære fokus bliver opgaver indenfor finansielle analyser, økonomisk rapportering samt øvrig økonomisk opfølgning. Du bliver et centralt bindeled, som skaber et godt fundament til, at Selfinvest bidrager til økonomiske beslutninger.

Kolonihaveforbundet Regnskabsassistent til det bedste økonomiteam

Kolonihaveforbundet, Herlev

Kan du jonglere med tal, bilag og fakturaer, men samtidig have et smil på læben? Så er det måske dig Kolonihaveforbundet mangler.

Vi mangler en dygtig og selvstændig regnskabsassistent, der kan være med til at skabe endnu mere værdi for Kolonihaveforbundets 40.000 medlemmer. Forbundet tilbyder de 400 haveforeninger, der er medlem af Kolonihaveforbundet, en økonomiservicefunktion, hvor vi hjælper den lokale forening med deres økonomifunktion. Vi hjælper den valgte kasserer med alt det praktiske, og det er denne funktion du skal være med til at varetage.

Din dagligdag vil bestå af en blanding af både rutinemæssige og alsidige opgaver, og bl.a. omfatte:

  • Bogføring og afstemninger
  • Fakturahåndtering
  • Opkrævning af haveleje og kontingent
  • Afregning af honorar m.m.
Nellemann AS Regnskabsassistent

Nellemann AS, Fredericia

Vi søger en dygtig og engageret regnskabsassistent til vores dynamiske og ambitiøse organisation. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er plads til forskellighed. Til dagligt vil du have ca. 50 engagerede og energiske kollegaer, mens du på koncernplan får knap 300 kollegaer.

Du vil få en afvekslende hverdag med en bred vifte af opgaver inden for administration, bogholderi og regnskab i selskaber primært inden for import af biler.

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring af ind- og udbetalinger
  • Bogføring af leverandørfakturaer
  • Måneds- og årsregnskaber
  • Moms og afgifter
Gem
Houkjær Begravelse ApS
Bedemand

Houkjær Begravelse ApS, Holstebro og Ulfborg

Da vi til januar overtager Gaardhøje Begravelsesforretning i Holstebro og Ulfborg, søger vi en ny kollega, som har lyst til at indgå i et team af engagerede og imødekommende bedemænd, og som har lyst til at være en del af en udviklingsorienteret begravelsesforretning?

Vi søger en ny kollega, som motiveres af at gøre en forskel for andre mennesker, og som ser god service som altafgørende.

Motiveres du af at hjælpe mennesker i en svær situation? Ser du dig selv som empatisk, respektfuld og professionel, så er det måske dig, vi kan byde velkommen som vores nye kollega.

Houkjær Begravelse ApS
Frederiksberg Kommune Leder til stærkt Medborgercenter

Frederiksberg Kommune

Vi søger en ny relationsstærk leder til vores Medborgercenter på Nordens Plads, Frederiksberg. Medborgercentret er fem år gammelt og veletableret som et kraftcenter i lokalområdet. Medborgercentret er så veletableret, at det nu er klar til at udvikle nye målgrupper, og det bliver en af de opgaver, du som ny leder skal tage fat på..

Du vil få en væsentlig opgave i sammen med medarbejderne at skabe teamånd og retning, så medarbejderne kan møde borgerne både gennem det daglige værtskab og gennem husets aktiviteter. Du er også selv en stærk del af teamet og trives med at løse praktiske opgaver såvel som de strategiske.

Du bliver en del af bibliotekets samlede ledelsesteam på ni ledere og deltager som sådan i ledelsesteamets møder. Du får derfor også en gruppe ledelseskollegaer, som du kan sparre med omkring ledelse.

DGI
Idrætskonsulent i DGI Gymnastik

DGI, Bredsten

DGI arbejder målrettet for at styrke motion og breddeidræt i Danmark. Sammen med de lokale idrætsforeninger udvikler vi koncepter og aktiviteter, der tager udgangspunkt i behov og muligheder. Det gør vi, fordi vi tror på glæden ved idræt og på styrken i foreningsfællesskabet.

Du bliver en del af et engageret team, der arbejder tæt sammen i dagligdagen. Vidensdeling blandt konsulenter, andre medarbejdere og primære netværk er afgørende for vores fælles succes, hvor du også får en enestående mulighed for at sætte dit aftryk på resultaterne. Det forventes, at du bidrager bredt til den fortsatte udvikling og aktivt tager del i de aktiviteter, der understøtter organisationen og kulturen.

Vi søger en, der kan være med til at udvikle uddannelsestilbud i DGI Gymnastik. Uddannelsestilbud, der udvikles og implementeres i et tæt samarbejde med teamet på landsplan og medarbejdernetværket i Landsdelsforeningerne.

DGI
Stevanato Group A/S
Bogholder

Stevanato Group A/S, Silkeborg

Er du en bogholder med gåpåmod, godt humør og bred erfaring? Kan du sikre dig, at opgaverne løses med præcision og til tiden, og kan du med et smil holde dine kolleger i ørene, når de glemmer deres timeregistrering eller et bilag? Så har vi jobbet til dig!

Som SVMs nye Bogholder vil du i denne fuldtidsstilling få en alsidig to-do-liste med bl.a.:

  • Debitorstyring, herunder fakturering, afstemning og opfølgning på betalinger
  • Kreditorstyring, herunder fakturabogføring, betalinger og afstemninger
  • Lønbehandling til timelønnede (og funktionærer) inkl. opfølgning på timeregistrering, bogføring, afstemning af løn samt administration af lønrefusioner og feriepenge
  • Momsindberetninger, Intrastat samt afstemninger
Stevanato Group A/S
Santander Consumer Bank
Collection Analyst

Santander Consumer Bank, Bærum (No), Hvidovre (Dk), Solna (Sw) or Helsinki (Fi)

Do you enjoy working with data and understanding the story behind the numbers?

Since work is a huge part of your life, we want it to be interesting and fun. That’s why we keep up with the latest technologies, tools, and tricks of the trade and everyone has a seat at the table.

We are looking for a Collection Analyst to develop an important role supporting, initiating activities and driving the overall performance of the Nordic Collections Business Unit.

As Collection Analyst you will be responsible for providing data analysis, information and reports to optimize the Collections activities. Our analytics are aimed at enabling the optimal recovery strategy and results.

Santander Consumer Bank
De Nationale Geologiske Undersøgelser for Danmark og Grønland (GEUS) Er du GEUS’ nye afdelingscontroller?

De Nationale Geologiske Undersøgelser for Danmark og Grønland (GEUS), København

Har du mod på at arbejde med kompleks, forretningsunderstøttende økonomistyring i en forskningsinstitution i rivende udvikling? Kan du se dig selv understøtte vigtig forskning og rådgivning indenfor bl.a. klima og miljø? Så tilbyder vi en stilling med en høj grad af selvstændigt ansvar og gode muligheder for såvel personlig som faglig udvikling.

Vi søger to nye kollegaer, der kan indgå i vores team af controllere. Som controller vil du være økonomiansvarlig for to faglige afdelinger.

Du understøtter afdelingernes økonomistyring gennem budgettering, opfølgning og afrapportering på både projektniveau og for afdelingerne som helhed. Du er også afdelingschefernes primære sparringsperson i økonomisk-administrative spørgsmål, herunder hvordan aktiviteter tilrettelægges økonomisk hensigtsmæssigt.

Uddannelses- og Forskningsministeriet
Special- eller chefkonsulent søges til kontrol og risikostyring

Uddannelses- og Forskningsministeriet, København

Se video om Uddannelses- og Forskningsministeriet som arbejdsplads

Har du en stærk regnskabsfaglig profil, og har du mod på at udvikle og vedligeholde det samlede interne finansielle kontrolmiljø i en stor og dynamisk, statslig styrelse? Så er du måske vores nye special- eller chefkonsulent med ansvar for udvikling og vedligehold af finansielle kontroller og risikostyring i Kontoret for Økonomistyring.

Som kontrolmiljøansvarlig udgør du et vigtigt led i styrelsens ’2. forsvarslinje’. Du skal ikke nødvendigvis selv være udførende på alle områder, men du skal sikre, at vi har et samlet og tværgående overblik over de finansielle risici og interne kontroller.

Dine vigtigste ansvarsområder bliver derudover:

  • at vedligeholde et koncept for risikostyring ift. finansielle processer
  • at udvikle/rådgive om styrelsens ’kontrolårshjul’ og sikre/dokumentere kontroller
  • at opdatere og vedligeholde instrukser og vejledninger
Marius Pedersen A/S
Kontorassistent

Marius Pedersen A/S, Kolding

Til vores afdeling i Kolding – beliggende på Virkelyst 10 – søger vi en ansvarsbevidst og serviceminded kontorassistent – gerne med erfaring fra transportbranchen.

Vi tilbyder et spændende job med afvekslende opgaver i en til tider travl hverdag. Du bliver en del af et team af engagerede kolleger, hvor omgangstonen er positiv og uformel.

Vi forventer, at du yder en professionel service over for vores kunder og kolleger, og opgaverne omfatter derudover:

  • Fakturering
  • Kreditering
  • Udarbejdelse af grundlag for fakturering
Marius Pedersen A/S
Banedanmark
Økonomisupporter

Banedanmark, Ringsted

Er du skarp til tal og god til at sikre, at processer bliver fulgt? Så er det måske dig, vi leder efter til rollen som Økonomisupporter.

Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Du bliver en del af divisionen Infrastruktur, Banedanmarks vedligeholdelsesorganisation, hvor du som en del af Team Økonomi varetager opgaver i relation til drifts- og vedligeholdelsesøkonomien.

I Team Økonomi får du 23 dygtige kollegaer og refererer til teamleder Bent Brochmann Møller. Her får du et tæt samarbejde med dine kollegaer i teamet, og i fællesskab sikrer I en effektiv økonomistyring og opfølgning på budgettet.

Din primære arbejdsopgave bliver at supportere Økonomikoordinatoren for Sikring Legacy.

Arbejdsopgaverne vil typisk være:

  • Fakturahåndtering
  • Viderefakturering til eksterne samarbejdspartnere
  • Oprettelse af rekvisitioner/indkøbsordre til diverse indkøb
Banedanmark
Odense Kommune
Souschef til Kulturmaskinen

Odense Kommune

Kulturmaskinen i Odense søger en souschef, der sammen med medarbejdere, institutionschef og byens kulturskabere, ildsjæle og samarbejdspartnere vil realisere og videreudvikle Kulturmaskinens vision om at være et kunstnerisk og tværkulturelt åndehul, hvor alt det bedste skabes og opleves sammen.

Det vigtigste for dig er, at organisationen trives og drives effektivt, at vi som gode værter står klar, når dørene åbnes – både bag, på og foran scenen, i værkstederne, ved udstillingerne, på festivalen.

Du skal have en stærk administrativ profil, og du forstår at lede et passioneret personale med bankende hjerter for kunsten og kulturen. Du forstår vigtigheden af en sikker projektering i mødet med den mangfoldige palet af fællesskaber, der udgør Kulturmaskinen, og du motiveres af at få den administrative struktur til at mødes med en mere krøllet virkelighed.

Odense Kommune
NOISY MAY
Demand Planner

NOISY MAY, Aarhus

Do you know how to utilize your analytic skills to ensure a good flow of products? And are you motivated by getting direct impact on a fashion brand’s continues growth through your great business acumen?

If you can say yes to the above, then you may be the one we are looking for to join NOISY MAY’s NOOS department – a sales department that is growing rapidly.

Your primary responsibility as Demand Planner is to ensure the right stock at the right time. The core focus of the role is to manage the demand forecast for specific categories/products on SKU level.

AktivPersonale A/S Erfaren og dygtig økonomiassistent

AktivPersonale A/S søger for Danhydra A/S i Herning

Ansvarsbevidst medarbejder med lyst til at arbejde i en vækstvirksomhed i vindsektoren

Har du lyst til at arbejde i en allround økonomistilling? – og holder du af struktur, har øje for detaljen og trives med alsidighed i økonomiopgaver? Så har vi jobbet til dig som økonomiassistent ved Danhydra, hvor du med reference til deres Finance Manager, vil få en bred rolle og opgaver der spænder vidt.

Danhydra er en ekspanderende og dynamisk virksomhed, der oplever stor travlhed, som følge af virksomhedens vækst, og søger derfor en ny medarbejder til deres økonomiafdeling. Afdelingen, der tæller 5 medarbejdere, dig selv inklusiv, har den fornemmeste opgave at sikre, at bogholderiet er velfungerende og derved kan sikre et godt økonomisk styringsgrundlag for ledelsen. Men også at regnskabsdata er klar til tiden og ikke mindst, at kvaliteten er i top.

Nykredit
Senioranalytiker til Kapital og Likviditet

Nykredit, København

En af vores kolleger i Kapital og Likviditet rokerer internt i Nykredit, og derfor søger vi en ny kollega til afdelingen. Vi leder efter en person, der har erfaring fra den finansielle sektor, som er vant til at behandle store datamængder, og som samtidig formår at koordinere større opgaver på tværs af både medarbejdere og afdelinger. Er det dig?

I afdelingen Kapital og Likviditet har vi bl.a. ansvaret for udregning og rapportering af koncernens kapital- og likviditetsrelaterede nøgletal samt for at den gældende lovgivning på området overholdes. Vores arbejdsopgaver løses i et samspil med mange forskellige afdelinger, og derfor har vi en bred snitflade med resten af organisationen.

Nykredit
Circle K Danmark A/S
Senior Business Analyst

Circle K Danmark A/S, Copenhagen

At Circle K, you get the chance to drive real change with real impact. As Senior Business Analyst, you will be a vital part in helping drive all relevant cost optimization processes in operations, but you will also help identify commercial improvement areas within operations.

It is crucial that you can both support the strategic decision making process while also understand and support how we optimize and succeed with operational excellence.

You will join our Retail Execution & Support team which supports our 16 Sales Market Managers and our network of 225 Circle K stores.

Primary tasks

  • Support labor management and optimization.
  • Support our operational excellence agenda through relevant analysis and tools.
  • Conduct and complete stakeholder presentations for the Retail Operation management.
Circle K Danmark A/S
Siam Børne- og ungekoordinator

Siam, København

Vil du være med til at styrke og udvikle børne- og ungdomsafdelingen i en ambitiøs, velfungerende forening? Vil du have et arbejde med varierende arbejdstider og gode muligheder for personlig og faglig udvikling?

I Siam lægger vi vægt på at have en social profil, samtidig med vi ikke går på kompromis med det sportslige. Vi brænder for vores sportsgrene og måden, vi kan bruge dem til at hjælpe mennesker og især børn og unge på. Dit arbejde vil have udspring i foreningens nuværende ungdomsaktiviteter i thaiboksning og brasiliansk jiu-jitsu.

Nogle af de typiske arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Rekruttering af frivillige/trænere, herunder frivillige/trænere der kan arbejde med social trivsel i klubben.
  • Løbende sparring med foreningens frivillige og understøttelse af deres arbejde med målgruppen af udsatte børn, unge og deres forældre.
  • Igangsættelse af konkrete initiativer i foreningen, der kan sikre en stærk organisering af børne- og ungdomsarbejdet.
Santander Consumer Bank
Business Controller

Santander Consumer Bank, Hvidovre, Bærum, Solna, Helsinki, Stavanger

As a Business Controller you will continuously review and challenge our financial performance, being able to tell the story behind the numbers to various stakeholders, including the senior management team. An important objective for Business Control is to provide transparent information to enable and drive effective decision making in achieving our strategic objectives. This entails for example supporting the business in preparing business cases to support strategic decisions.

Main activities

  • Analyze, identify, understand, and comment on the main business drivers impacting performance vs. Budgets and Forecasts.
  • Present business insights related to financials in monthly and ad hoc meetings.
  • Support commercial teams to understand the key drivers impacting their product P&Ls.
Santander Consumer Bank
Moalem Weitemeyer Advokatpartnerselskab
Business Controller

Moalem Weitemeyer Advokatpartnerselskab, København

Hos Moalem Weitemeyer søger vi dig, der drømmer om en spændende karriere inden for økonomi- og virksomhedsudvikling. Du vil blive en del af et engageret og fagligt stærkt Finance team på otte personer, hvor der vil være rig mulighed for både sparring, udvikling og ansvar.

Primære funktioner omfatter blandt andet:

  • Styring og kontrol af organisationens økonomi, herunder projekt- og sagsøkonomi
  • Udarbejdelse af budgetter og forecasts
  • Udarbejdelse af ledelsesrapportering

Stillingen kan skræddersyes efter dine kompetencer og dit potentiale, og du vil få mulighed for at spille en vigtig rolle i opnåelsen af Moalem Weitemeyers målsætninger og udviklingsstrategier. Vigtigst af alt tilbyder vi en arbejdsplads med et ambitiøst miljø og en stærk fællesskabskultur.

Moalem Weitemeyer Advokatpartnerselskab

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV