615 job matcher din søgning 615 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
MAX Burgers Assisterende restaurantchef

MAX Burgers, København

Max er Sveriges ældste og mest populære burgerkæde! Vi startede allerede i 1968 i Gällivare. Dette gør vores familievirksomhed til en af de længst kørende burgerkæder i hele Europa.

Vil du gøre karriere i fastfood-branchen og få et af markedets bedste lederuddannelser?

Som assisterende restaurantchef er du restaurantchefens højre hånd og ansvarlig for restaurantens drift, når restaurantchefen ikke er til stede. Dette er et første skridt for dig, der ønsker at drive din egen restaurant en dag. Du udvider og uddyber dine lederevner, og lærer alle restaurantchefens opgaver.

Du arbejder tæt sammen med restaurantchefen og driver restauranten. Du lærer alle en restaurantchefs opgaver. Vi har varierende arbejdstider, dage, aftener, weekender. Løn og vilkår i henhold til overenskomst.

Novozymes A/S Marketing & Innovation Excellence Director, Lyngby

Novozymes A/S

Novozymes is looking for an experienced professional with a proven track record in Marketing and Innovation excellence and with strong commercial and analytical skills to drive and ensure business strategies are aligned and implemented across the organization.

The individual in this role will be a member of the Digital Transformation and Commercial Excellence leadership team and support the establishment, implementation, and execution of digital transformation and process excellence activities to enhance Marketing and Innovation strategies across Novozymes, while partnering and collaborating with diverse stakeholders in the businesses and functions, regionally and globally.

Vestas Wind Systems A/S Director of Global People Services, NCE

Vestas Wind Systems A/S, Aarhus

Can you power the solution by directing a team that creates and delivers great experiences for all employees and leaders in the moments that matter?

As Director of Global People Services, NCE, your purpose is to guide your team that creates and delivers great experiences for all employees and leaders in the moments that matter. You will direct the teams responsible for day-to-day operations and services required to support delivery and facilitate a culture of operational excellence and continuous improvement.

You will have an interesting opportunity to stretch your capabilities and project toolbox by learning from and sparring with diverse and professional colleagues in a multifaceted international environment. Moreover, you will get the chance to make a real impact in a global organisation where we all work for a sustainable future.

Zizzi Denmark ApS
Customer Care Manager (Kundeservicechef)

Zizzi Denmark ApS, Aarhus

Hos Zizzi søger vi en stærk frontfigur, der ønsker at være med fra starten på rejsen mod opbygning og in-sourcing af et effektivt og moderne B2C-kundeserviceteam.

Kan du etablere og opbygge et sublimt internationalt kundeserviceteam, skabe en kundeservice oplevelse, der er worldclass, og vil du have indflydelse på væksten i vores forretning? Er du en stærk leder og klar til at gå en ekstra mil for at skabe rammerne for de bedste kundeoplevelser? Så læs videre!

Stillingen som Customer Care Manager er nyoprettet, og det betyder, at du får det fulde ansvar for gradvist at hjemtage og opbygge den stærkeste B2C-kundeserviceafdeling, som skal håndtere Zizzis kundeservice på tværs af markeder. Derfor forestiller vi os, at den rette kandidat har minimum 2-3 års ledelseserfaring fra en kundeserviceafdeling.

Select Service Partner Danmark
Assistant Manager til table service restaurant i CPH Lufthavn

Select Service Partner Danmark, Kastrup

Har du lyst til at klæde dit team på til at sende rejsende fra hele verden godt afsted med god mad i maven og forrygende service? Har du ledelseserfaring og er god til at få følg til at følge dig, så er du lige den vi leder efter.

Se video om Select Service Partner Danmark som arbejdsplads

Vi tilbyder:

  • Et job med stor grad af selvstændighed og ansvar
  • En afvekslende hverdag med gæster fra hele verden
  • Et job med et mix af administrative ledelsesopgaver og gæstebetjening

Når vi spørger dine kollegaer, om de vil anbefale andre at arbejde hos os siger de ja og fremhæver stemningen i teamet og de gode kollegaer, atmosfæren og den afveksling det giver at arbejde i lufthavnen samt de gode udviklingsmuligheder.

Select Service Partner Danmark
Aller Aqua Produktionschef

Aller Aqua, Christiansfeld

Motiveres du af et dynamisk arbejdsmiljø, hvor initiativ, handling og ansvarlighed vægtes højt, og har du lyst til at være med til at gøre en forskel i en velrenommeret international virksomhed?

Vi står foran et generationsskifte og derfor søger vi en Produktionschef som, efter grundig oplæring, skal overtage ansvaret for vores danske fabrik i Christiansfeld. Som Produktionschef har du ansvaret for driften på flere skift – det er derfor et krav, at du er fleksibel i forhold til arbejdstid, og at du bor indenfor 30 minutters rejsetid til Christiansfeld. Rollen som Produktionschef er en vigtig nøgleposition, som i det daglige har mange kontaktflader til både interne og eksterne interessenter.

OPGAVERNE ER BL.A.

  • Sikre, at sikkerhed og kvalitet prioriteres højt i dagligdagen.
  • Ledelse af medarbejdere i produktionen – herunder planlægning og disponering af ressourcer.
  • Koordinering med planlægningsafdeling og gennemførsel af planen.
Aarhus Universitet Vice-Dean for Outreach at Faculty of Technical Sciences

Aarhus Universitet

As the Vice-Dean for Outreach, you will become part of the Faculty’s senior management team where we promote an open, inclusive and trusting work environment. Our current major focus areas include quality in science-based policy advice, strengthening research and funding, as well as increasing collaboration within the areas of the green transition and digital impact.

You will, in close collaboration with the directors of the national centres of science-based policy advice, be heading the Faculty’s activities in policy advice. You will also collaborate with leaders from the 10 departments, the Faculty’s administration, and the Dean’s office to develop an academically ambitious, competitive, internationally focussed and progressive faculty.

Uddannelses- og Forskningsministeriet
Områdeleder søges til tilskudsregnskab

Uddannelses- og Forskningsministeriet, København

Se video om Uddannelses- og Forskningsministeriet som arbejdsplads

Som områdeleder for Tilskudsregnskab kommer du til at stå i spidsen for et erfarent og engageret team. Enhedens opgaver omfatter bl.a. periode- og årsregnskaber, projektregnskaber, controlling, afstemninger, og betjening af EU-revisorer og Rigsrevisionen. Opgaverne løses i et tæt samarbejde med kollegerne i kontorets to andre teams. Du får desuden som områdeleder en stor samarbejdsflade til styrelsens fagkontorer. Eksternt har vi et godt samarbejde med bl.a. Statens Administration, Rigsrevisionen og Økonomistyrelsen, og vi tilpasser os løbende til nye udviklinger, systemer, retningslinjer, mv.

Du vil få ledelsesansvar for ca. 5 medarbejdere, og det faglige ansvar for bl.a.:

  • Styrelsens periode- og årsregnskaber på tilskudsområdet
  • Udvikling af bidrag til instrukser, processer, forretningsgange og konteringsvejledninger
  • Interne kontroller og afstemninger
UNHCR Associate Administrative Officer

UNHCR, Copenhagen

UNHCR, the UN Refugee Agency, is offering an Associate Administrative Officer role within the Centre Management Section in Copenhagen Headquarters in Denmark.

UNHCR, the UN Refugee Agency, protects people forced to flee their homes because of conflict and persecution. We work in over 130 countries, protecting millions of people by responding with life-saving support, safeguarding fundamental human rights and helping them build a better future.

This position is located in the Centre Management Section (CMS) of the UNHCR Global Service Centre in Copenhagen, and serves departments both within CMS and the wider organization.. The incumbent will report to the Senior Admin Officer. The Centre Management Section (CMS) is headed by the Chief of Section, who supervises five functions which are all located in Copenhagen. These include 1. Human Resources Unit, 2.

MAN Truck & Bus Danmark A/S
Værkfører

MAN Truck & Bus Danmark A/S, Kolding

Brænder du som vi for lastbiler, varebiler og busser?

MAN Truck & Bus Danmark A/S

Som nøgleperson på værkstedet vil du være en ambassadør i forhold til kunderne og medansvarlig for værkstedets daglige aktiviteter, som bl.a. omfatter:

  • Ordremodtagelse fra interne og eksterne kunder
  • Indskrivning af køretøjer til reparation, service, om-/opbygning
  • Koordinering mellem værksted og logistikfunkton (indkøb/lager)
MAN Truck & Bus Danmark A/S
Semler Gruppen HR-business partner til Semler Gruppens Mobility Solutions-selskaber

Semler Gruppen, Brøndby

Drømmer du om at være ansvarlig for at styrke lederskabet gennem udvikling af agile og innovative teams og som sparringspartner for ledere og medarbejdere, som leverer internationale mobilitets-løsninger?

Så er du måske vores nye HR-business partner.

Vi tilbyder ansvaret for at supporte og sparre med ledelsen af Connected Cars, Dribe, Holo og Enterprise Danmark indenfor alle HR-områder. Selskaberne udgør Semler Gruppens Mobility Solutions division og er alle på en vækstrejse indenfor vidt forskellige mobilitetsprodukter.

Professionshøjskolen UCN Leder af forsknings- og udviklingsaktiviteter ved UCN Teknologi og Business

Professionshøjskolen UCN, Aalborg

Har du en stærk ledelsesprofil og erfaring med forskning og udvikling (FoU)? Kan du sætte rammer og retning for den videre udvikling af FoU-aktiviteterne for UCN’s 30 Teknologi og Business-uddannelser?

Som Leder af FoU på Teknologi og Business vil du have ansvaret for at etablere, prioritere, implementere og lede den strategiske retning og de tilhørende indsatser for området.

De 30 uddannelser, som vi dækker, spænder vidt inden for det økonomisk-merkantile område, det tekniske område, it-området, designområdet, formidling og administration. Du skal derfor kunne opbygge et tæt samarbejde med lederne og deres medarbejdere omkring etablering og gennemførelse af FoU-projekter med udgangspunkt i videngrundlaget for disse uddannelser.

Du kan efter nærmere aftale forvente tid til egen forskning. Der er endvidere tilknyttet undervisning til stillingen.

Bygningsstyrelsen
Bygningsstyrelsen søger teamleder til Udbud og Kontrakter i Skanderborg

Bygningsstyrelsen

Har du lyst til at arbejde med udbuds- og entrepriseret, og kan du motivere og udvikle et team af dygtige jurister på vores kontor i Skanderborg? Så er du måske den teamleder, vi søger.

Se video om Bygningsstyrelsen som arbejdsplads

Som teamleder vil du have din egne arbejdsopgaver og projekter. Du har ansvaret for dine og dine medarbejderes sager, både hvad angår den juridiske og strategiske håndtering af sagerne. Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • tilrettelægge og gennemføre udbud
  • styre og følge op på kontrakter med entreprenører, leverandører og rådgivere.
  • rådgive inden for IT-kontrakter, rammeaftaler, forvaltningsret og forsikringsmæssige spørgsmål
Flügger A/S
Are you up for a colorful mission? We are looking for a Channel Activation Manager

Flügger A/S, Rødovre

Are you passionate about building brand and gearing sales through channel marketing and activation across countries? Then keep reading!

Digital & Marketing plays an important role in driving and supporting global brand and local sales. You will join a dedicated team with passion building brand, driving a business with an ambitious sustainability agenda and taking a lead in digital transformation in the industry. The role is newly established, and you will lead a team of 7 people located in the Nordic Countries.

Your primary responsibility is to plan and lead our channel marketing and execute our activation. Think local activation of annual campaigns, tactical activities, solid planning and coordination, a mix of strong structure, execution, and entrepreneurship. Besides your own team, you will work closely with colleagues across functions in Sales, Product and Communication.

Flügger A/S
Tenax Sild A/S Indkøbschef

Tenax Sild A/S, Nyborg

Brænder du for indkøb og ledelse? Drømmer du om at sætte dit præg på en sund, dansk virksomhed i vækst, hvor mennesker og kvalitet er i fokus? Så er du måske vores kommende indkøbschef.

Med reference til Supply Chain direktøren får du det overordnede ansvar for udvikling og eksekvering af vores indkøbsstrategi. Igennem god ledelse af indkøbsafdelingens tre-fire medarbejdere og din egen deltagelse i den daglige drift sikrer du, at vi altid har de bedste råvarer til de bedste priser til den rette tid.

Tenax Sild A/S er en danskejet produktionsvirksomhed med en sund økonomi. Vi har en ledende position i dansk detailhandel med basis for fortsat vækst og især på eksportmarkederne er der er stort uudnyttet potentiale, der forventes indfriet i de kommende år.

Dansk Center for Undervisningsmiljø (DCUM) Ny chefkonsulent med personaleledelse

Dansk Center for Undervisningsmiljø (DCUM), Randers

Er du optaget af børne- og undervisningsmiljøer? Er du analytisk stærk og kan lede både strategisk og fagligt? Så er du måske den nye chefkonsulent til DCUMs ledelsesteam.

Du skal være med til at skabe fokus og balance i forhold til DCUMs mange målgrupper og interessenter, centrets lovmæssige opdrag og faglige bredde (fysisk, psykisk og æstetisk børne- og undervisningsmiljø). Alt sammen for at skabe mest mulig værdi for dem det hele handler om: børnene, eleverne og de studerende.

Personprofil:

  • Relevant uddannelse på kandidatniveau, gerne suppleret af lederuddannelse
  • Erfaring med ledelse af medarbejdere
  • Viden om og gerne praktisk erfaring med udvikling af børne- og undervisningsmiljøer
PRO&CO Værkfører til maskinforretning

PRO&CO søger for Maskincentrum A/S i Aulum

Hos Maskincentrum elsker de maskiner og at yde god kundeservice. Hvis du brænder for at lede og udvikle et team, der med høj maskinfaglighed skaber fremragende kundeservice, så kan det være dig, vi søger til dette spændende job i en anerkendt og solid virksomhed.

Som værkfører bliver det dit ansvar, sammen med den administrative værkførerassistent, at lede teamet med 6 dygtige montører og 3 lærlinge. Du har ansvar for, at værkstedet leverer den bedste kundeservice ud fra en høj maskinfaglig kompetence og med forståelse for, at kundens maskiner skal køre med maksimal oppetid.

Dit team arbejder sammen med kunderne i langvarige samarbejder, og har derfor stor indsigt i kundens maskinpark. Denne tætte kundekontakt er nøglen til succes for både kunde og Maskincentrum.

PRO&CO
Vestforbrænding
Leder til engageret kundeserviceteam

Vestforbrænding

Vil du stå i spidsen for et stærkt team, der hver dag servicerer borgerne omkring affald i Danmarks største affaldsselskab? Så er jobbet, som leder af Vestforbrændings kundeservice, måske noget for dig.

Vi har forrygende travlt i kundeservice, så vi har brug for en teamleder, der har blik for at få 12 fagligt dygtige kolleger til at spille godt sammen, så de daglige resultatparametre nås i en hektisk hverdag. Din vigtigste opgave bliver at fremtidssikre vores kundeservice, så vores borgere hele tiden får den bedste kundeserviceoplevelse.

Du bliver en vigtig spiller i udviklingsprojekter og skal samtidig have øje for at sikre effektive processer og arbejdsgange. Som leder har du også ansvaret for at engagere medarbejderne og sikre den daglige drift, herunder vagtplaner, årshjul og ressourceplanlægning.

Vestforbrænding
Genitor ApS Chef for ambulatorierne, Pensionatet og Ung Revers

Genitor ApS søger for Fonden Novavi (tidligere Fonden Lænke-ambulatorierne i Danmark) på Frederiksberg

Novavi arbejder hver dag for at støtte, rådgive og behandle mennesker, som er afhængige af rusmidler, så de får et styrket liv, hvor afhængighed ikke styrer.

Du bliver en del af en stærk organisationskultur og et arbejdsfællesskab, hvor faglighed og professionalisme går hånd i hånd med menneskelighed og smil. Du bliver chef for en stor del af Novavis kerneydelser og får seks ledere og ca. 50 medarbejdere i reference.

Du kommer med en sundhedsfaglig grunduddannelse i rygsækken, med ledelseserfaring herunder erfaring med ledelse af ledere, med indsigt i kerneydelserne og med kendskab til samarbejdspartnernes virkeligheder.

Du er en dygtig chef, der både kan og vil, som er aktiv i relationerne, og som tør mene noget og agere på det. Du kan skabe følgeskab og formår at prioritere og sætte retning i en stor, kompleks organisation.

Gem
MAX Burgers Restaurantchef

MAX Burgers, Odense

Som restaurantchef arbejder du strategisk med support, opfølgning og udvikling af medarbejdere og drift. En lige så vigtig del er, at du selv arbejder operationelt i driften af din restaurant.

Som restaurantchef har du det overordnede ansvar for din restaurant, som omfatter drift samt økonomi og personale. Du sikrer, at restauranten når faste månedlige prognoser og budget, mens dine medarbejdere har det godt på arbejdet.

Dine hovedopgaver er:

  • Sikre, at restauranten leverer de mål, der er opstillet i KPI, ved at omsætte dine til lokale mål og handlingsplaner.
  • Arbejde med udviklingsplaner af personale og tidsplan, salg/lokal markedsføring, renovering og vedligeholdelse.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV