376 job matcher din søgning 376 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Sagro I/S
HR- og ledelsesrådgiver

Sagro I/S, Herning og Holstebro

Brænder du for kundekontakten og at hjælpe landmænd og deres ledere med deres HR-processer?

Som HR- og ledelsesrådgiver hos SAGRO kan du med stor selvstændighed planlægge din hverdag, så du får en varieret, udfordrende og motiverende hverdag, hvor du yder sparring og rådgivning til vores kunder. En hverdag hvor du, med afsæt i strategien for bedriften og lederprofilens forudsætninger, bidrager til både at løfte ledere og medarbejdere og dermed også bidrager til vores kunders succes med at drive forretning.

Sagro I/S
Maersk Training A/S
Transformation Analyst

Maersk Training A/S

Are you our new Transformation Analyst?

Your role will revolve around support and enablement of the many stakeholders who are driving our transformation. That means you will be part of multiple workstreams that feed into our overall transformation goal.

“It’s a very varied role where you often take the initiative and step in where you’re needed. Your job will evolve as we continue to implement our strategy, and you’ll join us at an exciting time in a rapidly changing business.” – Lionel.

Maersk Training A/S
Foodjob Nordic
HR Business Partner

Foodjob Nordic søger for AAK Denmark A/S i Aarhus

Implement HR best practice in an ambitious organization…

Reporting to the HR Manager, you will provide support for the business in line with the specialist HR functions and HR policies and strategies. The function includes both development and operational HR within the following areas:

Se video om AAK Denmark A/S som arbejdsplads

  • Recruitment – you collaborate with hiring managers to shortlist and interview candidates and provide expert selection support.
  • Performance - annual employee potential review process including working collaboratively with stakeholders to develop robust succession plans.
  • Compensation - coordinating performance review and salary planning process.
Foodjob Nordic
Sirva ApS Senior Immigration Consultant

Sirva ApS, Hvidovre

As a Senior Immigration Specialist, you will ensure compliance with the legal situation in the respective countries regarding visa procedures and work recording, coordinate solution-oriented immigration processes for our multinational corporate clients, communicate with authorities, and consulates embassies and control the performance of our international service network.

The successful candidate will be the contact for our departments in all matters relating to the issue of visas, work permit procedures, process flows, and time requirements.

Azets Insight A/S HR-konsulent med erfaring inden for refusionsområdet

Azets Insight A/S, Herlev

Azets søger en kundeorienteret HR-konsulent med ekspertise inden for refusionsrådgivning.

Hos Azets bliver du en del af et professionelt, internationalt og spændende arbejdsmiljø, hvor du får dygtige kolleger, som du kan sparre med og kunder, som har brug for netop din ekspertise og rådgivning.

Vi oplever stigende efterspørgsel på rådgivning og serviceydelser inden for juridisk HR og særligt området refusionsrådgivning. Opgaverne spænder bredt lige fra, udarbejdelse af og rådgivning om ansættelseskontrakter, til refusioner og opsigelser og mange andre spændende HR-problemstillinger.

Du bliver en del af et kompetent team bestående af konsulenter og jurister med mange års erfaring inden for HR, arbejds- og ansættelsesret.

Rengøringsservice Danmark A/S HR-assistent deltid

Rengøringsservice Danmark A/S, Glostrup

Du tilbydes en spændende deltidsstilling, hvor du vil arbejde tæt sammen med vores resten af kontoret og vores rengøringsmedarbejdere. Din hverdag bliver præget af ansvar, samarbejde og varierende opgaver.

Arbejds-/ansvarsområder:

  • Blive superbruger på vores HR-system HR-ON.
  • Vedligeholde medarbejderdata
  • Udarbejde skabeloner til brug i HR afdelingen
HR-medarbejder til Fiskeristyrelsen i Kbh

Moment søger for Fiskeristyrelsen

Har du erfaring indenfor HR? Er du administrativt stærk, god til at have mange bolde i luften og finder processen omkring rekrutteringer spændende? Så har vi jobbet til dig!

Moment søger en erfaren og udadvendt HR-profil til et vikariat i Fiskeristyrelsens HR-afdeling.

Dine primære opgaver vil være centreret omkring den administrative del af Fiskeristyrelsens ansættelser - som for eksempel udarbejdelse og forhandling af løntilbud, kontrakter samt ad hoc-opgaver.

Din uddannelsesbaggrund er ikke altafgørende - det er dine kompetencer, erfaring og personlighed, vi går efter. Det er et krav, at du har erfaring med det statslige område - herunder særligt statslige overenskomster.

Randstad A/S
HR- og office administrator

Randstad A/S søger for TK Elevator Denmark A/S i Glostrup

Brænder du for HR-administration og har solid erfaring med en bred vifte af HR-administrative opgaver? Så er det måske dig, TK Elevator søger til deres kontor i Glostrup. Du bliver en vigtig del af HR-teamet, hvor du spiller en nøglerolle i at koordinere og udføre HR-administrative opgaver og sikre, at HR opleves som en serviceorienteret og professionel enhed.

Rollen dækker over mange opgavetyper, lige fra oprettelse af nye medarbejdere, opdatering af virksomhedsprofil og vedligehold af intranet til opdatering af personalehåndbogen, og derudover kommer der opgaver inden for Facility management. Du har desuden kendskab til implementering af ISO 9001 samt introduktion af nye medarbejdere i brugen af det.

Opgaverne vil blandt andet være:

  • Support til HR-administrative opgaver
  • Screening og opfølgning på ansøgninger
  • Support af kollegaer
Sunclass Airlines ApS
Sunclass Airlines søger HR Admin Payroll

Sunclass Airlines ApS, Dragør

Sunclass Airlines søger en handlekraftig HR Admin Payroll, der brænder for at arbejde med lønopgaver og en række andre administrative personalerelaterede opgaver for vores 500 kolleger i bl.a. Sunclass Airlines og Spies. Dit hovedansvar vil være lønadministration for vores ansatte i virksomhederne samt drive den digitale udvikling af håndtering af personaledata. Du vil også være kontaktperson for de ansatte, når det kommer til dag-til-dag spørgsmål om løn og personaleforhold (herunder overenskomstforhold).

Du bliver en del af et stærkt HR-team på syv personer i Danmark, og derudover samarbejder vi med vores nordiske kolleger i Norge og Sverige.

Sunclass Airlines ApS
Gem
JobTeam
Partnere søges til et af Danmarks største rekrutteringsbureauer - Metal

JobTeam

JobTeam A/S søger personer, der brænder for at starte eget rekrutteringsbureau op. Vi har forretningskonceptet og den nødvendige knowhow, men resultaterne skaber du selv.

Har du et stort ønske om at være selvstændig og skabe din egen succes og en god indtjening, så har vi løsningen. For at få succes er det nødvendigt, at du kan lide at skabe relationer.

Som chef i dit eget distrikt bliver du en del af et energisk fællesskab med et stærkt bagland, der hjælper med administrative opgaver, så du kan koncentrere dig om rekrutteringsydelserne til Metalbranchen.

Vestas Wind Systems A/S Director of Global People Services, NCE

Vestas Wind Systems A/S, Aarhus

Can you power the solution by directing a team that creates and delivers great experiences for all employees and leaders in the moments that matter?

As Director of Global People Services, NCE, your purpose is to guide your team that creates and delivers great experiences for all employees and leaders in the moments that matter. You will direct the teams responsible for day-to-day operations and services required to support delivery and facilitate a culture of operational excellence and continuous improvement.

You will have an interesting opportunity to stretch your capabilities and project toolbox by learning from and sparring with diverse and professional colleagues in a multifaceted international environment. Moreover, you will get the chance to make a real impact in a global organisation where we all work for a sustainable future.

Tryg Forsikring A/S
Reward Partner

Tryg Forsikring A/S, Ballerup

Vil du være med til at skabe en strategisk reward-afdeling i Skandinaviens største skadeforsikringsselskab?

Som Reward Partner bliver du først og fremmest en hovedperson i at løfte Trygs praksis på reward-området. Du får mulighed for at lede forskellige indsatser, som fx at implementere en ny job-arkitektur, at revidere vores benefits-pakke, kortlægge incitamentsordninger eller at skabe mere værdi med vores årlige processer, afhængigt af dine styrker.

Du vil blive en nøgleperson i at rådgive HR og ledelse, og i at forvalte eksisterende politikker og udvikle nye, og du kommer til at arbejde tæt sammen med hele HR-afdelingen og forretningsledelsen på tværs af de nordiske lande.

Tryg Forsikring A/S
NKT Photonics A/S
Rewards Manager

NKT Photonics A/S, Birkerød

JOB OVERVIEW

Responsible for owning and developing benefits and reward policies and processes in the company. Designs, implements and manages reward strategies, structures and systems to create scalable and effective compensation structures in the company. Runs the company pay review, benchmarking, benefits and incentive schemes.

PRIMARY RESPONSIBILITIES

Develops and manages reward processes, structures and systems. Responsible for pay benchmarking, surveys and pay level evaluation globally and in markets at each location. Responsible for total rewards programs; annual pay reviews, incentives and benefits. Conducts job evaluation of new and existing jobs and salary benchmarks for vacancies.

NKT Photonics A/S
Gem
Process Development Partnering A/S People Process Consultant

Process Development Partnering A/S

Brænder du for at flytte mennesker og deres arbejdsprocesser inden for industrien, så det skaber værdi og synlige resultater? Så er du måske vores nye People Process Consultant.

Som People Process Consultant hos PDP får du ansvaret for at lede og drive træningsorienterede projekter hos en række forskellige virksomheder inden for produktion, distribution, engros/detail og administration. Du får til opgave at hjælpe ledelse og medarbejdere med at identificere kritiske delelementer i arbejdet og sikre, at der udarbejdes træningsmateriale – af enten dig eller af medarbejderne selv.

Arbejdskulturen hos PDP er performancedrevet med fokus på opgaven, der altid understøttes af feedback og læring. Vores arbejdsform er rollebaseret i både lede- og støtteforhold afhængigt af den enkelte opgave.

Silvan A/S
HR Manager

Silvan A/S, Brabrand

Ready to take on the many disciplines of HR and contribute to the development of our HR department?

As HR Manager, you will support the organization with daily HR sparring and HR administration tasks. Specifically, what you’ll be doing includes:

  • Driving and supporting HR business partnering projects.
  • Maintenance and management of our HR data system, TimePlan.
  • Supporting our recruitment processes – including job advertisements, interviews, handling of contracts, documentation, etc.
Silvan A/S
Gem
Vita Mea Socialfaglig konsulent

Vita Mea, Hvidovre

Vi vokser og søger en ny kollega som socialfaglig konsulent til koordinering og drift af forløb.

Dine opgaver spænder bredt fra at være en stærk samarbejdspartner med sagsbehandleren til at afgrænse og afklare rammer for praktik. Du skal igangsætte og følge op på andre indsatser, mentoropgaver, finde og etablere de skræddersyede praktikker og fleksjob samt sikre den håndholdte opfølgning.

Vi skræddersyr praktikker og er opsøgende overfor virksomhederne og vores eksisterende og nye samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du er stærk i relationsarbejdet og trives med at servicere og skabe nye samarbejdspartnere.

Din indgangsvinkel kan være socialfaglig, fra vikar- og rekrutteringsbranchen, leder, fysioterapeut eller noget helt andet. Dit menneskesyn og din evne til at motivere og skabe forandring kombineret med lysten til at lære er det, der tæller.

UNHCR Associate Administrative Officer

UNHCR, Copenhagen

UNHCR, the UN Refugee Agency, is offering an Associate Administrative Officer role within the Centre Management Section in Copenhagen Headquarters in Denmark.

UNHCR, the UN Refugee Agency, protects people forced to flee their homes because of conflict and persecution. We work in over 130 countries, protecting millions of people by responding with life-saving support, safeguarding fundamental human rights and helping them build a better future.

This position is located in the Centre Management Section (CMS) of the UNHCR Global Service Centre in Copenhagen, and serves departments both within CMS and the wider organization.. The incumbent will report to the Senior Admin Officer. The Centre Management Section (CMS) is headed by the Chief of Section, who supervises five functions which are all located in Copenhagen. These include 1. Human Resources Unit, 2.

Netcompany
HR Coordinator

Netcompany, København

Er du en dygtig koordinator med sans for detaljen, et udpræget service-gen og flair for håndtering af stakeholders på alle niveauer? Og har du lyst til at arbejde med kommunikation, planlægning og koordinering inden for Netcompanys Talent Development? Så er du måske den nye kollega, vi søger til rollen, som HR Coordinator i Netcompany Danmark.

Du vil komme til at spille en central rolle i vores Talent Development og være ansvarlig for at koordinere og administrere Netcompany Academy – vores interne udviklingsprogram, hvor både danske og internationale kolleger deltager i spændende kurser og seminarer.

Dine opgaver vil være at koordinere, planlægge og administrere undervisningsmoduler, der muliggør, at vores kolleger på alle niveauer kan dygtiggøre sig i alt fra forskellige teknologier til kunderelationer, ledelse og personlig udvikling.

Region Hovedstaden
Rekrutteringspartner i Region Hovedstadens Psykiatri

Region Hovedstaden, København

Trives du med at supportere ledere igennem en god rekrutteringsproces? Ønsker du at få mulighed for at præge det fremadrettede arbejde med rekruttering og employer branding i Danmarks største psykiatri? Så er jobbet som rekrutteringspartner måske noget for dig.

Din opgave bliver at supportere lederne med rekrutteringsprocessen. Hver måned skal du drive ca. 25 rekrutteringer med sikker hånd, i tæt dialog med de ansættende ledere. Du bliver partner for 1-2 centre.

Dine opgaver bliver blandt andet, at:

  • udarbejde og kvalitetssikre stillingsopslag
  • indkalde til samtaler og udsende afslag
  • koordinere ift. lønprocessen
  • oprette personalesager og anden administration forbundet med ansættelser.

Herudover får du, sammen med teamet af rekrutteringspartnere, det overordnede strategiske ansvar for, hvordan rekrutteringsområdet skal udvikle sig i psykiatrien, og hvordan employer branding bliver en del af processen.

Region Hovedstaden
Krifa Medlemskonsulenter til Kontaktcenter Aarhus

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da vi opretter et nyt team, søger vi nye medlemskonsulenter pr. 1. december 2022 Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på 4 teams, hvoraf det ene er et juridisk team. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV