259 job matcher din søgning 259 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Advised by I/SKreditrådgiver til Erhverv

Advised by I/S søger for DLR Kredit A/S i København

DLR Kredits Erhvervsafdeling er i vækst og vi udvider igen med flere kolleger til kreditvurdering af låneansøgere til finansiering af erhvervsejendomme.

Har du erfaring med realkredit og kreditbelåning? Har du lyst til at arbejde mere specialiseret og opnå et dybere kendskab til realkreditfinansiering og erhvervskunder? Hvis du herudover også vil være med til at yde den allerbedste service til vores kunder, kolleger og samarbejds­partnere, så hører vi gerne fra dig.

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Behandling af låneansøgninger fra aktionærpengeinstitutterne
  • Stillingtagen til værdiansættelser af ejendomme
  • Gennemgang af regnskaber
Advised by I/SSupportmedarbejder/Assistent til Supportteamet i Erhverv

Advised by I/S søger for DLR Kredit i København

Til vores supportteam i Udlån Erhverv søger vi en kandidat, som brænder for at få løst teamets opgaver og få rutinerne til at fungere optimalt, formår at skabe en god stemning og godt kan lide at få arbejdet fra hånden. Desuden er samarbejde vigtigt, og derfor skal du have lyst til at være en del af et team.

Hvis du vil være med til at yde den allerbedste service til vores kunder, kolleger og samarbejds­partnere og ønsker at arbejde i en mellemstor virksomhed med en flad ledelsesstruktur og en åben og uformel omgangstone, så hører vi gerne fra dig. Hvis vi er heldige, er du vores nye kollega!

Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.

  • Modtage og registrere låneansøgninger fra pengeinstitutter
  • Udarbejde lånetilbud med tilhørende dokumenter
  • Dialog med aktionærpengeinstitutter, vurderingssagkyndige og ejendomskonsulenter
Ikast-Brande Kommune
Engageret barselsvikar til grundvandsgruppen hos Teknik og Miljø

Ikast-Brande Kommune

Kender du til grundvandsområdet? Har du lyst til at blive en del af en spændende og udfordrende dagligdag? Og vil du hjælpe os med at behandle vandindvindingssager? Så er det lige dig, vi mangler!

Da vores kollega snart går på barselsorlov, søger vi en barselsvikar til at hjælpe os med at løse forskellige opgaver inden for grundvandsområdet. Du vil primært komme til at lave indvindingstilladelser samt generel administration og sagsbehandling. Herudover vil du skulle løse andre grundvandsrelaterede opgaver, f.eks.:

  • Behandling af ansøgninger om tilladelse til vandindvinding og nye boringer
  • Administration i forbindelse med indberetning af oppumpede vandmængder samt løbende opdatering og vedligehold af databaser m.v.
  • Tilsyn med vandindvindingsboringer
Gribskov Kommune
Socialrådgiver/socialformidler til Team Fleksjob og Ledighedsydelse

Gribskov Kommune, Helsinge

Én af vores dygtige kolleger har fået nye udfordringer internt i Center for Job og Unge. Vi søger derfor en sagsbehandler/beskæftigelseskonsulent til Team Fleksjob og Ledighedsydelse, der arbejder med borgere på ledighedsydelse og borgere ansat i fleksjob.

Fleksjob og ledighedsydelse er et komplekst og spændende område, der stiller store krav til medarbejdernes kommunikative evner, lovgivningsmæssige kendskab og socialfaglige kompetencer.

Du får en afvekslende hverdag, hvor du både skal kunne rådgive og motivere omkring jobsøgning, og samtidigt kunne trække på din solide socialfaglige ballast, når borgere skal afklares og beskrives til møde med rehabiliteringsteamet. Der skal følges op på borgere ansat i fleksjob eller skånejob, og der skal vejledes om handicapkompenserende ordninger.

Gribskov Kommune
Københavns ProfessionshøjskoleTo administrative medarbejdere til Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser

Københavns Professionshøjskole, Nørrebro

Kan du sikre administrativ understøttelse og opgaveløsning af høj kvalitet på Københavns Professionshøjskole? Så har vi lige nu to stillinger, der kunne være noget for dig.

I Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser (IFA) søger vi to medarbejdere, der kan arbejde med en bred vifte af administrative opgaver i instituttets stab og bidrage til, at vi sammen får løst instituttets mange opgaver effektivt og smidigt til gavn for uddannelsen.

For begge stillinger gælder, at du vil skulle understøtte vores ledelsesgruppe og undervisere med en række opgaver, der knytter sig til instituttets og uddannelsernes daglige drift. Desuden vil du have ansvar for forskellige selvstændige ansvarsområder og projekter.

Østjyllands PolitiAdministrativ medarbejder søges til Borgerekspeditionen

Østjyllands Politi, Aarhus

Hvis du brænder for at rådgive, vejlede og servicere borgere, så de efterlades med et godt indtryk og en god oplevelse, så er det lige dig, vi står og mangler. Østjyllands Politi søger en administrativ medarbejder til Borgerekspeditionen.

Borgerekspeditionen modtager stort set alle Østjyllands Politis telefoniske, skriftlige og personlige henvendelser. Når borgerne ringer 114, svarer vi og hjælper dem videre. God og effektiv service er et absolut nøgleord for os i vores kontakt med borgerne.

Dine arbejdsopgaver i Servicecentret består hovedsageligt af at:

  • Rådgive og vejlede borgerne
  • Optage skriftlige og telefoniske anmeldelser om strafbare forhold
  • Visitere anmeldelser til videre sagsbehandling/efterforskning
Koncerncentre
Projektassistent til administrative og koordinerende opgaver – barselsvikariat

Koncerncentre, Hillerød

Er du serviceminded, it-stærk og trives med administrative opgaver? Og vil du være med til at understøtte bygge- og anlægsprojekter i Region Hovedstaden?

Så kan det være, at du er den rette til barselsvikariatet som projektassistent, hvor du får din daglige gang på Nordsjællands Hospital i Hillerød.

De primære arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • bistå byggechefen og projektlederne med administrative opgaver som fx mødekoordinering, økonomiopfølgning og fakturering
  • sikre og bidrage til at de strategiske hovedindsatser gennemføres
  • indsamle, systematisere og formidle oplysninger om tiltag til projektlederne og byggechef
Koncerncentre
Grønlands Selvstyre
Medarbejder med gode sprogegenskaber søges til Forbruger- og Konkurrencestyrelsen

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Arbejdsopgaverne indbefatter bl.a. oprettelse af klagesager, kvittering og anmodning om akter til kommunerne, vurdering af modtagne akter, oversættelse af akter og afgørelser, samt afsendelse af afgørelser. Til brug for disse opgaver søger vi en struktureret og engageret medarbejder, der kan holde styr på flere opgaver ad gangen, og som håndterer en travl hverdag på en effektiv måde. Det forventes, at du kan repræsentere styrelsen på en professionel måde.

Sekretariatet samarbejder om henvendelsesmodtagelse, som også kan indebære simultantolkning, sagsbehandling og projektstyring, forplejning og indkøb m.v. Den daglige sagsbehandling foregår i ESDH-systemerne F2 og Public 360, og der er ligeledes en del koordineringsarbejde i tolkeprocesserne og efterbehandling af vores sager.

Grønlands Selvstyre
Danmarks Tekniske UniversitetDivisionssekretær

Danmarks Tekniske Universitet, Kongens Lyngby

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så vores forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til? Så er det måske dig, vi har brug for på DTU Management, hvor vi søger en erfaren sekretær.

Vi har en række divisioner på vores institut, og som vores nye divisionssekretær vil du bistå en eller flere af dem. Du vil varetage et bredt spektrum af opgaver for vores danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere i divisionen og på instituttet.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Indkøb og fakturabehandling
  • Bistand til tidsregistrering, udlæg- og rejseadministration
  • Elektronisk journalføring (DTU DOCX)
Behandlingsskolerne ApS
Serviceminded og struktureret administrativ koordinator til Behandlingsskolen i Virum

Behandlingsskolerne ApS

Behandlingsskolerne er Danmarks førende udbyder af privat dagbehandlingstilbud. Vi er eksperter i undervisning og behandling af børn og unge med komplekse udfordringer.

Vores dygtige administrative koordinator har valgt at rykke videre indenfor Behandlingsskolerne mange fagområder, og derfor søger vi en ny medarbejder til vores spændende, alsidigt udfordrende og udviklende job som administrativ koordinator.

Du skal kunne trives i et levende miljø, hvor dagen er præget af mange henvendelser sideløbende med, at den daglige drift skal klares. Du skal kunne styre egne projekter i mål, holde overblik over ledelsens mange møder og andre aktiviteter og samtidig være tovholder for skolelederen.

Behandlingsskolerne ApS
Ikast-Brande Kommune
Barselsvikar til virksomhedsområdet hos Teknik og Miljø

Ikast-Brande Kommune

Brænder du for at løse opgaver inden for rotte- og virksomhedsområdet? Kan du udøve myndighed med et servicegen? Så er det dig, vi søger!

Da vores kollega snart går på barselsorlov, søger vi en barselsvikar til at hjælpe os med at løse forskellige opgaver inden for virksomhedsområdet:

  • generel administration i forbindelse med miljøsager – herunder modtagelse af mundtlige og skriftlige henvendelser og behandling af diverse forespørgsler, klager om røg, støj og møg m.v.
  • administration og håndhævelse i forbindelse med sager om bekæmpelse af rotter
  • administration i forbindelse med anmeldelser om flytning af overskudsjord og byggeaffald
  • miljøtilsyn – primært på mindre virksomheder, autoværksteder og lignende
Codan Forsikring A/S Forretningsudvikler, Partner Privat

Codan Forsikring A/S, København

Bliv Forretningsudvikler i Partner Privat – og vær med til at udvikle vores vigtige ejendomsmæglerkanal til nye højder, som en central del af Codans vækststrategi.

Har du stor interesse for boligmarkedet og vil du være med til at skabe endnu bedre resultater via vores partnerskab med Danmarks største ejendomsmægler setup?

Dine primære ansvarsområder vil bl.a. være at:

  • Skabe overblik over og projektlede initiativer på tværs af organisationen
  • Supportere og sikre udbytterigt samarbejde med partnerkolleger, både i Codanhus og dem på landevejen
  • Lede og deltage i diverse møder med interne stakeholders og eksterne partnere
Københavns PolitiVisitationsafdelingen i Københavns Politi søger administrative medarbejdere

Københavns Politi

Ønsker du at indgå i et team, der forestår grundregistrering og visitering af størstedelen af de sager, der anmeldes til Københavns Politi? Ønsker du at hjælpe med at sikre en høj kvalitet og flow i sagerne? Ønsker du at understøtte Anklagemyndigheden? Så er vi måske et godt match!

Visitationsafdelingen håndterer ca. 1400 sager om ugen. Sagskategorierne er alt fra myndighedssager, særlov til straffelov mv. Derudover håndteres en stor mængde både interne og eksterne henvendelser i vores postkasse. Vi arbejder til dagligt tæt sammen med Anklagemyndigheden og understøtter deres arbejde administrativt.

Vi søger medarbejdere, der kan være med til at løse de mangeartede driftsopgaver:

  • Håndtering af mails i form at blandet andet anmeldelser, anmodning om forsvarers beskikkelse, aktindsigt anmodninger
  • Grundregistrering af anmelder i POLSAS
  • Udfærdigelse af bødeforlæg
Gem
Kommune Konsulenterne
Socialrådgivere til Jobcentre i hele landet

Kommune Konsulenterne

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Jobcentre i hele landet.

Vi søger myndighedsrådgivere til følgende områder:

  • Sygedagpenge, jobafklarings- og ressourceforløb
  • Forsikrede ledige
  • Revalidering og fleksjob
  • Udbetaling af ydelser
  • Kontant- og uddannelseshjælp
  • Udlændinge og integration
  • Misbrugsområdet

Som konsulent fra Kommune Konsulenterne er du selvkørende fra første arbejdsdag, hvorfor stor erfaring er en forudsætning for ansættelse

Kommune Konsulenterne
Herning KommuneKonsulent til personalejuridisk afdeling med administrative opgaver

Herning Kommune

Søger du denne stilling, er du sandsynligvis professionsbachelor i offentlig administration eller kontoruddannet med relevant erfaring og efteruddannelse. Stillingen vil ideelt set blive besat med en person, som motiveres af at arbejde både med administrative og lettere personalejuridiske opgaver.

Du trives i en hverdag, som er præget af mange forskellige opgaver og brede samarbejdsflader. Din opgaveløsning er karakteriseret ved overblik og ansvar – det er dig, der er den!

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Opgaver relateret til kommunens MED organisation
  • Superbrugeropgaver internt i HR og Organisation samt ift. vores ESDH-system på personaleområdet (SBSYS)
  • Administration af kommunes interne krisepsykologordning for medarbejdere
Moment

Divisionssekretær til DTU

Moment søger for DTU i Lyngby

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så DTU’s forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til?

Som divisionssekretær hos DTU Management, vil du varetage et bredt spektrum af opgaver for DTU’s danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere i divisionen og på instituttet.

Jobbet kræver et godt overblik, og du vil få en række faste administrative opgaver. Derudover vil du bistå divisionscheferne med forskellige koordinerende opgaver i forbindelse med workshops og møder og varetage ad-hoc kontorarbejde.

Newsec Property Asset Management Denmark A/SAMBITIØS ERHVERVSMÆGLER TIL NEWSEC, LYNGBY

Newsec Property Asset Management Denmark A/S

Ønsker du at prøve kræfter med udlejning og Asset Management på én af Danmarks største porteføljer af erhvervsejendomme? Motiveres du af at skabe resultater, tænker du i muligheder og vil du være del af et stærkt salgsteam?

Newsec Property Asset Management er en af Danmarks førende operatører inden for management, udlejning og udvikling af erhvervsejendomme, boligejendomme og shoppingcentre. Vores mål er at skabe værdi og resultater for vores kunder. Det gør vi bl.a. ved altid at have fokus på opgaven og ved at tænke i muligheder frem for begrænsninger.

Som erhvervsmægler i Lease & Management hos Newsec bliver du en del af en uformel, dynamisk organisation, hvor faglighed, personligt engagement og sociale egenskaber værdsættes, og hvor mange forskellige faggrupper mødes og samarbejder.

Newsec Property Asset Management Denmark A/SDRIFTSLEDER TIL NEWSECS VURDERING & FLYTTESYNSTEAM I LYNGBY

Newsec Property Asset Management Denmark A/S

Til vores vurdering & flyttesynsteam søger vi en dygtig driftsleder, med erfaring i andelsboligvurderinger og gerne i ind-og fraflytningssyn, til tiltrædelse snarest muligt.

Som driftsleder får du ansvaret for at tilrettelægge og løse de daglige opgaver sammen med dine kollegaer i vurdering og flytteteamet. Du bliver Newsecs ansigt udadtil med et primært ansvar for andelsboligvurderinger samt kommunikation med ejendomsadministrator, sælger og foreningsbestyrelser.

Som vurderingsansvarlig har du ansvaret for tilrettelæggelse af dine opgaver i samarbejde med vores driftskoordinatorer, således at sælger, køber og bestyrelser får løbende tilbagemeldinger, og vi lever op til vores retningslinjer.

Gem
Esmark Feriehusudlejning A/SEsmark søger energisk og opsøgende ejerrådgiver, som vil gøre en forskel

Esmark Feriehusudlejning A/S

Vil du være en del af Danmarks dygtigste ejerrådgiver team, hvor fælles succes er målet? Så er det dig vi søger som vores nye ejerrådgiver, med fokus på vores afdelinger i Varde kommune.

Du har en salgsprofil. Du ser muligheder frem for begrænsninger, og bidrager til udvikling af vores tilgang til salg. Du er nysgerrig, og har vilje og engagement som et af dine klareste kendetegn.

Du skal kunne lide en meget afvekslende hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver, hvor du skal sælge Danmarks stærkeste brand indenfor sommerhusudlejning.

Nordsjællands politiAdministrativ medarbejder til HR i Nordsjællands Politi

Nordsjællands politi, Helsingør

Brænder du for den adminative del af HR, herunder rekruttering, og har du stor erfaring med og indsigt i sygefraværsområdet så er du måske vores nye kollega?

Du vil indgå i et administrativt team på tre personer med reference til sektionslederen for HR Drift – og du vil i løsningen af dine opgaver have en bred kontaktflade til både ledere og medarbejdere i hele organisationen fra forskellige faggrupper.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Bistand til rekruttering af nye medarbejdere, herunder administration af hele rekrutteringsprocessen fra stillingen slås op og til den besættes, samt iværksættelse af og opfølgning på sikkerhedsgodkendelser
  • Administration af og opfølgning på sygefravær, bl.a. oprettelse og forlængelse af sygemeldinger, iværksættelse af fastholdelsesinitiativer, indhentning af refusioner, samt udarbejdelse af indstillinger om sagens videre forløb