223 job matcher din søgning 223 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Scandic Hotel A/S
Night receptionist, fuldtid, Scandic CPH Strandpark

Scandic Hotel A/S, Kastrup

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt selv ud på de sene nattetimer? Så tror vi på, at du er vores nye ”natteravn” på Scandic CPH Strandpark. Scandic Hotel A/S

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du skaber tryghed om natten for vores gæster og har en sjette sans for god service. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. opsalg af værelser
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger og natkørsel
Scandic Hotel A/S
MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
Nilfisk A/S
Group Paralegal

Nilfisk A/S, Brøndby

Experienced and service-minded Paralegal with a can-do attitude for ambitious, global business in growth

NilfiskThe success of the Group Legal team is dependent on a top-notch Paralegal who functions as the right-hand to the General Counsel and the entire legal team in everyday tasks. This includes:

  • Maintenance of our global corporate documents, including controlling and supporting internal and external partners
  • Notarizations, Apostille, power of attorneys, signature collection etc.
  • Coordination of larger projects in the team
Nilfisk A/S
SERWIZ
Receptionist til kunde i København K

SERWIZ

Er du god til at gribe mange bolde og har let til smil? Er du fyldt med energi, og lader dit gode humør smitte af på dine omgivelser, så er du måske vores nye medarbejder.

Vi søger efter en erfaren, smilende og imødekommende receptionist til en fuldtidsstilling, som skal være med til at sikre, at vores kunde og gæster i huset modtager en unik kundeoplevelse. Du vil blive en del af et team, hvor alle er engagerede og ansvarlige mennesker, som alle bidrager dagligt til at vi når i mål med vores opgaver.

Din vigtigste opgave er at tage hånd om kundens medarbejdere og gæster og sørger for, at de får den bedste professionelle hjælp hurtigst muligt, samtidig med at du sørger for at receptionen altid er præsentabelt.

SERWIZ
KOMBIT A/S
Receptionist/servicemedarbejder på deltid

KOMBIT A/S, København

Er du smilende, udadvendt og sætter en ære i at yde den bedste service, så er det netop dig, vi søger.

KOMBIT er en organisation hvor tempoet er højt, og vi søger netop nu en ansvarsbevidst og serviceminded receptionist/servicemedarbejder. Du vil blive en del af dedikeret Ledelsessekretariat, der til dagligt arbejder med at understøtte virksomheden og dens medarbejdere.

Din fornemmeste opgave vil være at hjælpe vores receptionist med hverdagens mange arbejdsopgaver.

KOMBIT A/S
Koncerncentre
Projektsekretær til Nyt Hospital Hvidovre

Koncerncentre

Vil du være med til at udvikle fremtidens hospital? Er du god til at skabe struktur og orden. Kan du gribe bolde i en travl hverdag og har du let til smil? Så er det måske lige dig vi mangler.

Som projektsekretær hos Nyt Hospital Hvidovre skal du hjælpe med til at få hverdagen til at glide. Du skal bl.a. indkalde til afdelings- og projektmøder, attestere fakturaer for vores økonomifolk og indkøbe alt fra kaffe og kontorartikler til IT-udstyr og sikkerhedsfodtøj.

Derudover vil du blive ansvarlig for både onboarding af nye medarbejdere og afskedsprocessen i forbindelse med fratrædelser. Du vil også komme til at stå for fejring af fødselsdage og jubilæer, udarbejde præsentationer, printe plantegninger, skrive mødereferater, styre vores mail-lister og vande blomster. Du skal være de ekstra hænder, vi ikke har.

Koncerncentre
Gem
EBK HUSE A/SBYGGERÅDGIVER TIL SALG AF EKSKLUSIVE FRITIDSHUSE

EBK HUSE A/S

EBK HUSE A/S søger til vores salgsudstilling i Jylland en resultatorienteret og erfaren sælger til salg af vores kvalitets fritidshuse.

Som dygtig og opsøgende sælger, leverer du professionel rådgivning, herunder valg af hustype og tilpasning i relation til grundens form, beliggenhed og familiens ønsker samt økonomi.

  • Tilbudskalkulation, tilbudsgivning og kontraktudarbejdelse
  • Grundbesigtigelse og materialevalg
  • Aktiv brug af professionelt CRM-system
Gribskov Kommune
Sekretær/studentermedhjælp til Nordkystens Fremtid

Gribskov Kommune, Helsinge

Gribskov Kommune søger en struktureret, alsidig og udadvendt sekretær til projektsekretariatet for det tværkommunale kystbeskyttelsesprojekt Nordkystens Fremtid (Gribskov, Helsingør og Halsnæs Kommuner).

Vi tilbyder et spændende job med stor mulighed for faglig udvikling og indflydelse på tilrettelæggelsen af dit arbejde. Du får ansvar og arbejder selvstændigt med dine opgaver.

Som sekretær for Nordkystens Fremtid vil du arbejde med en bred vifte af arbejdsopgaver. Dine arbejdsopgaver bliver daglig understøttelse af projektsekretariatets administrative opgaver, herunder:

  • kalenderplanlægning for projektsekretariatet, herunder planlægning og koordinering af møder med interne og eksterne parter, bestilling af forplejning med videre
  • mødeindkaldelse og referater
  • opfølgning på aftalte opgaver
Gribskov Kommune
Oxfam IBIS
PA til Generalsekretæren

Oxfam IBIS, København

Som PA består din overordnede funktion i at understøtte Generalsekretæren og ledelsen. Da du er udførende på en række opgaver for generalsekretæren, vil du have rig mulighed for at tænke med og sætte dit eget præg på opgaverne.

Du er ansvarlig for en lang række administrative funktioner, herunder kalender- og e-mail-styring, rejsearrangementer og udgiftsrapportering, samt udarbejdelse af materiale og præsentationer for Generalsekretæren. Du understøtter planlægning og eksekvering af ledelsesmøder, og sikrer opfølgning. Du er proaktiv, og trives med at få mennesker omkring dig til at trives og yde deres bedste.

Oxfam IBIS
Efterskolen HelleSkolesekretær med stærk regnskabsfaglig profil søges

Efterskolen Helle, Grenå

Pr. 1. oktober 2021 – eller snarest derefter - søger vi en skolesekretær til at overtage for vores nuværende, som stopper. Der er tale om en fast ansættelse på fuld tid.

Vi kan tilbyde en spændende hverdag på en velfungerende skole. Jobbet byder på mange forskelligartede opgaver i en til tider hektisk hverdag. Du skal kunne indgå i samarbejde med både ledelse, medarbejder, elever og forældre. Derfor ønskes en medarbejder som er imødekommende, hjælpsom, engageret og har en positiv indstilling.

Du vil blive en vigtig del af vores administrative team, der består af 3 medarbejdere, der arbejder tæt sammen i hverdagen.

Vi….

  • er en specialefterskole med 125 unge med særlige behov og særlige læringsforudsætninger
  • er en praktisk-musisk-kreativ og prøvefri efterskole
  • har en engageret og faglig kompetent personalegruppe
Aabybro FysioterapiAdministrativ medarbejder

Aabybro Fysioterapi

Aabybro Fysioterapi søger en administrativ medarbejder. Stillingen er på 15-20 timer om ugen med mødetid på alle hverdage mellem kl. 08.00-11.00.

Dine primære arbejdsopgaver er at servicere vores kunder på klinikken og varetage de administrative klinikopgaver. Disse opgaver omhandler bl.a. kalenderstyring, forsikringshåndtering, telefonbemanding og generelle PC-opgaver.

Desuden skal du sikre, at de praktiske ting er på plads, så klinikken fremstår indbydende, kan køre effektivt og yde kundeservice på et højt niveau.

Du kommer til at indgå i et dynamisk team på seks fysioterapeuter, hvor faglighed, kvalitet, kundeservice og nysgerrighed er i højsædet. Vi værdsætter et positivt arbejdsmiljø med plads til godt humør og fællesskab.

Lokalbolig Taastrup ApSEjendomsmæglertrainee

Lokalbolig Taastrup ApS

Vi har travlt og løber stærkt i vores forretning men vi har stadig overskud og lyst til at lære en ny energisk og topmotiveret salgstrainee op. Så har du lyst til at løbe stærkt sammen med os, og starte din karriere i en innovativ og dynamisk virksomhed, så er chancen her nu.

Du vil blive en del af et kvalitetsbevidst team, hvor vi værner om vores vigtigste aktiv, vores kunder. Og dagligt minder hinanden om LokalBoligs værdier, nemlig Boligsalg med Passion.

Vi søger en salgstrainee der:

  • Har drive og engagement
  • Har gå på mod og lyst til at lære nyt
  • Gerne lokalkendskab i Hedehusene eller Taastrup
  • Gerne have salgserfaring
Praktiserende Lægers OrganisationPraktiserende Lægers Organisation (PLO) søger en erfaren og serviceminded chefsekretær til formand og direktør

Praktiserende Lægers Organisation, København

Har du lyst til et spændende og udfordrende job i en markant organisation på sundhedsområdet? Brænder du for chefsekretærrollen, og har du lyst til, i samarbejde med dygtige og engagerede kolleger, at være med til at få en travl hverdag til at fungere for PLO’s øverste ledelse? Så er du måske vores nye kollega.

I PLO’s sekretariat søger vi en chefsekretær med et naturligt talent for planlægning og koordination. Som chefsekretær får du til opgave at supportere formanden og direktøren samt en bred vifte af andre service- og administrative opgaver. Du vil blive ansat i en stilling, hvor opgaverne er mange og forskellige, og hvor det er afgørende, at du med sikker hånd får løst dem effektivt og med høj kvalitet i samarbejde med de øvrige kolleger i sekretariatet.

LEGO® House
Gæsteservicemedarbejder til Informationen

LEGO® House, Billund

Der er kun ét LEGO House i verden. Et sted hvor vi stræber efter at give ultimative LEGO-oplevelser til LEGO-fans i alle aldre. Har du et bankende hjerte for at levere oplevelser i særklasse? Forsøger du altid at overgå dine gæsters forventninger, og har du et drive, der sætter barren højere end de fleste? Så er du måske den klods vi lige står og mangler i vores Information!

Dine primære opgaver vil være:

  • Formidling og kommunikation på højt niveau på engelsk og dansk både skriftligt og mundtligt. Du vil kommunikere på alle de kanaler, vores gæster bruger: mail, SoMe, telefon og in person.
  • Sælge billetter, men vigtigst; at sælge alt det LEGO House har at byde på, så oplevelsen bliver noget særligt for ALLE gæster. Hver eneste gang.
  • Booking, kommunikation og efterfølgende fakturering af skolegrupper.
  • Modtagelse af husets mange gæster, som består af både familier, fans og forretningsgæster. Du hjælper med stort og småt.
LEGO® House
EDC Poul Erik BechNy direktør til projektafdelingen i forbindelse med planlagt generationsskifte

EDC Poul Erik Bech, København

Som led i et generationsskifte søger vi nu en ny direktør for projektafdelingen.

Vores nuværende direktør Kenneth Nielsen, som har været i virksomheden gennem 39 år, medvirker i en overdragelsesfase for at sikre en succesfuld overgang for den nye direktør, projektafdelingens medarbejdere og vores mange spændende kunder, og han vil efterfølgende fortsætte som senior advisor, så vi beholder den store viden i virksomheden.

Opgaverne vil blandt andet indebære:

  • Udarbejder overordnet strategi, økonomiske målsætninger og konkrete handlingsplaner for forretningsområdet, og følger op herpå.
  • Medvirker til at udvikle en økonomisk sund og stabil kundeportefølje gennem udvikling af eksisterende kunder og vedvarende bearbejdning af potentielle kunder - herunder selvstændig pleje og udvikling af egen kundeplatform.
Kolding Gymnasium, Hf-Kursus og Ib SchoolKolding Gymnasium søger dygtig, udadvendt og kreativ sekretær/kommunikationsmedarbejder

Kolding Gymnasium, Hf-Kursus og Ib School

Vi søger en administrativ medarbejder, der med initiativ, kreativitet og imødekommenhed og i tæt samarbejde med det øvrige kontorpersonale har lyst til at arbejde på og være med til at vise og fortælle om en skole, hvor to dage aldrig er ens.

Vi forestiller os, at du har erfaring med administrativt arbejde på en skole, og at du brænder for at arbejde kreativt og selvstændigt med skolens grafiske udtryk og visuelle identitet på skolens hjemmeside og i forbindelse med udvikling af brochurer og andre af skolens fysisk og digitale produktioner, der kræver et grafisk design.

Du har sans for detaljen, god smag og har lyst til at følge med i skolens liv og til at være med til at sørge for, at skolens mange aktiviteter bliver fortalt videre på skolens platforme. .

DirectureTeam Assistant

Directure, Hellerup

We are looking for an international-minded, focused multitasker to assist our team of Management Consultants.

Directure is an international advisory firm with two practices: A People Resource Practice and A Consulting Practice. We combine the in-depth expertise of an international advisor with the focus and flexibility of a boutique consulting firm that has put impact above size.

In a busy environment, you will support and cooperate with a team of Management Consultants on all topics of their daily agenda.

Accountabilities:

  • Planning, preparation, coordination and follow-up (including statistics, reports & presentations)
  • Travel arrangements for consultants and candidates
  • Participation in internal development & status meetings
Colliers International Danmark A/S
Erhvervsmæglere til Colliers, Vejle

Colliers International Danmark A/S

Er du en proaktiv og erfaren erhvervsmægler med et stort drive og en solid forståelse for de afgørende mekanismer, eller drømmer du om at blive det? Stortrives du med kundekontakt og networking, og vil du være en del af en global virksomhed, der er markedsledende inden for rådgivning af erhvervs- og investeringsejendomme? Vi søger erhvervsmæglere med bopæl og/eller stærkt netværk i enten Esbjerg eller trekantområdet/Horsens.

Som erhvervsmægler hos Colliers får du en central rolle i at rådgive erhvervskunder inden for erhvervs- og investeringsejendomme. Du får ansvar for dine egne erhvervskunder i enten Esbjerg eller Trekantområdet/Horsens, hvor du har fokus på at forbedre eksisterende kontakter, skabe gode relationer til kunderne, udbygge dit netværk og proaktivt generere nye, spændende projekter.

Colliers International Danmark A/S
Colliers International Danmark A/S
Erhvervsmæglere til investeringsmarkedet i København

Colliers International Danmark A/S

Vi søger de skarpeste erhvervsmæglere til at rådgive erhvervskunder inden for investeringsejendomme i tæt samarbejde med vores markedsledende investeringsteam.

Du får ansvar for at fastholde og udbygge vores eksisterende kundekontakter gennem professionel rådgivning og godt købmandskab. Du formår at skabe gode relationer til kunderne, har kompetencer til at udbygge dit netværk gennem kundemøder og –aktiviteter og formår proaktivt at generere nye, spændende sager og projekter.

Colliers’ investeringsteam i København, som består af erhvervsmæglere og sagskoordinatorer, er en ny strategisk gruppering, hvis fokus er at være helt tæt på investorerne og udelukkende fokusere på investeringsejendomsmarkedet.

Investeringsteamet er en del af vores afdeling i København, og samarbejder tæt med de øvrige afdelinger i København og i resten af landet.

Colliers International Danmark A/S
Colliers International Danmark A/S
Erhvervsmæglere

Colliers International Danmark A/S, Aalborg

Er du en proaktiv og erfaren erhvervsmægler med et stort drive og en solid forståelse for de afgørende mekanismer eller drømmer du om at blive det? Stortrives du med kundekontakt og networking, og vil du være en del af en global virksomhed, der er markedsledende inden for rådgivning af erhvervs- og investeringsejendomme?

Så bliv én af Colliers’ nye erhvervsmæglere i Aalborg. Vi søger mæglere på både senior- og junior-niveau.

Colliers International Danmark A/S