157 job matcher din søgning 157 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

UNICEF Danmark
Vil du videreformidle børns rettigheder?

UNICEF Danmark, København

Få et job hvor du lærer om kommunikation og fundraising.

UNICEF Danmark

Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.

Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.

UNICEF Danmark
EDC Poul Erik BechBanker dit hjerte for salg og ejendomme? Bliv Salgskonsulent i DKs største ejendomsmæglervirksomhed!

EDC Poul Erik Bech, København

Vil du være med til at sælge på nogle af Danmarks bedste leads? Så har du mulighed for at arbejde som salgskonsulent i DK’s største ejendomsmæglervirksomhed

EDC Poul Erik Bech er i rivende udvikling og har derfor brug for dig som har både modet og lysten til at komme med på en spændende rejse med vores kundecenter. Vi har en klar ambition om, at have det stærkeste team i vores kundecenter som vil være med til at give vores kunder helt ekstraordinære oplevelser.

Vi er afhængige af dine taleevner som kan skabe tillid gennem telefonen og samtidig give kunderne den bedste løsning på det rigtige tidspunkt.

BAUHAUS
Engageret og kundeorienteret Afdelingschef til BAUHAUS Hjørring

BAUHAUS

Kan du stå i spidsen for en hel afdeling af salgsglade medarbejdere, der har fokus på kunderne i et byggevarehus med Danmarks største udvalg? Som afdelingschef i BAUHAUS får du lidt mere ansvar og frie rammer til at give kunderne de bedste oplevelser og gøre hverdagen sjov.

Denne stilling byder på mere end spændende udfordringer og glade arbejdsdage. Du kan bl.a. glæde dig til at få:

  • ordnede arbejdsforhold, med 1-2 ugentlige lukkevagter og weekendvagt hver 4. weekend
  • mulighed for at udvikle dine lederevner og tage det næste vigtige skridt i din karriere
  • sundhedsforsikring, pensionsordning og andre personalegoder

Hos BAUHAUS har vi altid kunden i centrum, og vores kunder spænder bredt – fra den professionelle håndværker til den ambitiøse amatør. Som afdelingschef i vores farver og belysning afdeling sikrer du, at kunderne altid får en god oplevelse, når de handler deres varer – uanset deres niveau.

IKEASales Manager

IKEA, Taastrup

You are passionate about inspiring, leading and developing people to create everyday growth in our market. You enjoy working in a fast-paced operational environment where you encourage an innovative, open and honest atmosphere, where giving and taking feedback is a natural part of your daily leadership. You are driven by achieving excellent results and creating a high level of customer satisfaction.

In this role you will secure a consistent, seamless positive customer experience through all our sales channels. You will have full responsibility for IKEA Taastrup sales function's.

To succeed in this assignment you:

  • Secure commerciality through the shopping experience.
  • Secure competent and high-performing teams and leaders who inspire and empower every co-worker to understand their contribution.
  • Motivate and inspire your team to promote our range, services and knowledge within home furniture and to develop the business.
Hansen Toft A/S
Salgschef/energipartner til erhvervslivet

Hansen Toft A/S søger for Energi Fyn i Odense

Brænder der en vedvarende energi i dig for at skabe markante forandringer? Vil du være med til at drive udviklingen af fremtidens energiløsninger? Så har du muligheden for at stå i spidsen for Energi Fyns salgsstrategiske omstilling fra produktsalg til løsningssalg baseret på solid energirådgivning.

Sammen med dine seks medarbejdere går du forrest og er den kompetente sparringspartner, fordi du selv har salgsansvar for kunder. Du ved, hvordan kunderne tænker og ved, hvad der virker og skaber herigennem et salgsfokuseret og dynamisk team med fokus på et positivt og resultatskabende samarbejde.

Hansen Toft A/S
Charity Guard ApS
CharityGuard er i rivende udvikling og søger fundraisere med talegaverne i orden og hjertet på rette sted

Charity Guard ApS, Odense

Er du nået til et punkt i dit liv, hvor du vil prøve noget nyt?
Så tag chancen og bliv en del af en af Nordens største fundraising virksomheder, og bliv fundraiser hos os.

CharityGuard styrker velgørende organisationers arbejde, igennem best in class-fundraising til fordel for udsatte og sårbare mennesker, dyr og vores planet.

Vi løfter i flok, og vi har ambitionerne og hjertet med, når vi ringer ud til den danske befolkning. Vi sætter pris på mangfoldighed, og at vi alle hver især ser på den større helhed som mennesker.

Charity Guard ApS
Bestway Scandinavia A/SContact Center Supervisor

Bestway Scandinavia A/S, København

Til Bestways nye skandinaviske regionskontor i København søger vi en Contact Center Supervisor til en nyoprettet fuldtidsstilling.

Du vil blive ansvarlig for afdelingens opgaver samt for ledelse af et helt nyt team, som skal servicere kunder i Danmark, Sverige og Norge, primært i aftersales-regi, og du vil bl.a. komme til at arbejde tæt sammen med vores europæiske hovedkontor i Milano samt den kommercielle ledelse.

Afdelingen oprettes som led i en proces hvor Bestways kundeservice flyttes fra ekstern partner til internt i organisationen med henblik på at give vores B2B-kunder og forbrugere den optimale kundeservice- og aftersales-oplevelse.

Dine primære opgaver vil være:

  • Ledelse af afdelingens medarbejdere
  • Koordinering af afdelingens opgaver
  • Kundeservice- og aftersales (software i online-portal)
Gem
KAR+CO
Senior Key Account Manager

KAR+CO søger for kunde

Ansvar for det europæiske marked – Bæredygtige produkter

Det er virksomhedens ambition at hjælpe kunderne med at løfte deres CSR-profil. Dette gøres gennem en meget lang række tiltag, som virksomheden har iværksat i løbet af de sidste år for at placere sig solidt som den med de mest bæredygtige produkter på markedet.

I stillingen som Senior Key Account Manager vil du referere til selskabets Sales Director. Samlet består salgsteamet af 6 personer. Din opgave bliver at vedligeholde og udvikle gruppen af Key Accounts. Dette skal blandt andet gøres ved at dialogen ikke blot føres via de traditionelle kanaler, som kundens indkøbere, men også ved at bringe dialogen til kundernes CSR-ansvarlige. Du bliver ansvarlig for Key Accounts i hele Europa og skal derfor påregne 30-40 rejsedage årligt.

KAR+CO
Indrykket:
Bjarne Nielsen A/S
Medarbejdere til kundecenter Outbound — aften/weekend

Bjarne Nielsen A/S, Herning

Kan du smile igennem en telefon? Og vil du være med til at skabe gode leads til vores bilhuse? Så bliv kundecentermedarbejder hos os.

Du vil indgå i vores telemarketingteam, hvor arbejdstiden vil være eftermiddag/aften på hverdage samt dagtimer i weekenden. En arbejdsuge vil typisk bestå af 10-15 timer, hvor du typisk arbejder en-to hverdagsaftener samt hver anden weekend.

Det får du:

  • Et målrettet introforløb, så du er klædt på til opgaverne...
  • Træning og sparring i kundekommunikation...
  • Timeløn efter kvalifikationer...
Bjarne Nielsen A/S
Royal StageKommerciel chef med passion for forretning, kultur, mennesker og udvikling

Royal Stage, Hillerød

Vil du være med til at ”løfte taget” på Royal Stage, så vi når nye højder….

Med din deltagelse udvider vi vores ledergruppe, og du skal medvirke til og have ansvaret for at styrke vores kommercielle rejse og derved sælge og markedsføre Royal Stage’s attraktive muligheder og produkter samtidig med, at du tiltrækker de rigtige ”navne” -og ”firmaer”, således at vi hæver barren for Royal Stage.

Sammen med lederteamet vil du medvirke til at udarbejde en ny overordnet vision og strategi med diverse delstrategier og handlingsplaner. Du vil bidrage gennem sparring og idéer til udvikling af forretningen, sikre de fælles mål, og få hele organisationen til at stå solidt funderet. Du vil referere til den adm. Direktør.

GENERAXIONBusiness Developer Coordinator

GENERAXION, Aarhus

Er du vild med at tale i telefon? Og gør struktur og orden dig helt glad i låget? Så er det måske dig, vi leder efter til at være en del af en virksomhed – og ikke mindst salgsorganisation – hvor udviklingen går rivende stærkt, og det eneste der er større end vores engagement, er vores ambitioner!

I vores dedikerede salgsafdeling leder vi lige nu efter en dygtig medarbejder, der skal stå for de administrative opgaver for vores Nysalgs og Mødebooking afdeling. Du skal kunne lide at holde styr på tal, lave grafer og kunne forklare dem til nogle, der ikke har det som spidskompetence.

Du skal selvfølgelig kunne lide at tale i telefon, og måske har du tidligere prøvet kræfter i en telemarketing eller kundeservice afdeling, det er dog ikke et krav. Derudover må dit mellemnavn meget gerne være struktur eller orden – for det er nøglen i jobbet.

Sjællandske Medier A/S
Vi søger phonere på deltid til telemarketing i Næstved

Sjællandske Medier A/S

Er du god til at tale i telefon og kan du sælge – så er det dig, vi har brug for.

Vi har et topmoderne webbaseret telemarketingsystem (Enreach). Phonernes opgave er at kontakte potentielle kunder med henblik på tegning af abonnement på vores produkter. Vi giver produktkendskab og læring i salg.

Ringedage og tider er mandag til torsdag fra kl. 16.00 til 20.00 – og vi forventer, at du kan arbejde 2 dage om ugen.

Lønnen er provisionsbaseret og giver mulighed for en rigtig god indtjening – og vi giver i opstartsfasen en garanteret timeløn.

Sjællandske Medier A/S
Veltuff A/SVELTUFF A/S søger mødebooker til det danske marked

Veltuff A/S, Vallensbæk

Vil du være med til at sælge et af markedets stærkeste brands indenfor arbejdstøj & profilbeklædning? Så er du måske vores nye mødebooker til det danske marked?

Med reference til salgschefen skal du være med til at booke møder til det danske marked. Du kommer til at arbejde i et velfungerende salgsteam med 14 dedikerede og højt motiverede kollegaer der dækker hele Europa.

Du vil med base på kontoret i Vallensbæk have til opgave at servicere vores danske sælgere. Du bliver støttet af en effektiv intern salgsorganisation, hvor kunden altid er i fokus.

Branchekendskab vil være en fordel, men ikke en forudsætning for at udfylde jobbet. Det vigtigste er, at du har en god telefonstemme og hurtigt kan skabe en god relation med kunden.

Som person motiveres du af at skabe gode resultater, når dine mål og skabe gode relationer med kunden.

Schneider Electric Danmark A/S
GFS Sales Manager

Schneider Electric Danmark A/S, Ballerup

Are you looking for a rewarding, challenging, and developing Sales Manager job with the world’s most sustainable company, where you manage your sales team as well as contribute yourself to our growth in Services?

As Sales Manager in Global Field Services (GFS) you manage your team of Fields Services Sales Representatives in Denmark. Your focus is to lead and develop a high-performance sales team to achieve profitable growth. Your goal is to meet the yearly order targets and expected growth in a sustainable and commercially viable way.

As a leader you manage your team of currently 5 highly experienced salespeople to match business needs and evolution. You are the first among equals, as you lead your team by example; ensuring safety and cyber security standards are applied.

Schneider Electric Danmark A/S
NTP Technology A/SHead of Global Sales søges til ledende producent af udstyr til professional lyd

NTP Technology A/S, Gentofte

Har du interesse for ”den gode lyd”, og har du lyst til at sælge og markedsudvikle unikke audioprodukter til det topprofessionelle marked inden for broadcast, musik- og filmproduktion.

Arbejder du samtidigt systematisk med fokus på salg via slagspartnere internationalt og har en udadvendt natur med lyst til også direkte kundekontakt i et teknisk miljø,

så tilbyder NTP Technology dig et af markedets mest spændende jobs.

NTP Technology med brandet DAD er en af verdens førende leverandører af udstyr til brug inden for produktion af lyd. Vi er med vores produkter markedsledende inden for det professionelle/high-end segment. Alle vores produkter udvikles og produceres på vores faciliteter i Gentofte.

Vi oplever en stigende efterspørgsel efter vores produkter og vi søger derfor en Head of Global Sales, der skal være med til drive væksten og yderligere.

Mødrehjælpen
Gør en forskel – bliv telefundraiser! 8 timer/uge

Mødrehjælpen, København

Studie- eller deltidsjob, der gør en forskel

Vil du være med til at gøre en forskel for udsatte børnefamilier og voldsudsatte kvinder og børn i Danmark? Trives du med at tale med mange mennesker, og er du i stand til at tale Mødrehjælpens sag med en entusiasme, der smitter? Vil du gerne tjene lidt ekstra ved siden af SU’en – eller har du måske en del erhvervserfaring og lidt tid i overskud, som du gerne vil bruge på en god sag?

Så er du måske vores nye kollega på vores team af dedikerede og professionelle fundraisere, der ringer ud og søger opbakning til Mødrehjælpens vigtige arbejde for gravide og børnefamilier i en svær situation.

Din opgave bliver – med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab – at hverve støttemedlemmer, som er med til at styrke Mødrehjælpens vigtige arbejde.

Mødrehjælpen
Gem
CM.comSalgskonsulent

CM.com, København

Er du klar til at kickstarte din salgskarriere hos en global leder inden for Conversational Commerce-SaaS industrien?

I denne rolle skaber du fremragende kundeoplevelser, som gør enhver samtale til en konvertering. Det gør du ved at kontakte, bearbejde og rådgive kunder, så de bliver salgsklare og din portefølje vokser. Og du kan hele tiden følge din succes, da den er afspejlet i det antal kundeemner og muligheder, du skaber.

Det betyder, at du:

  • tager fat i outbound leads gennem en række forskellige værktøjer som fx telefon, e-mail og SoMe kanaler, Linkedin Navigator, Outreach…
  • booker møder og organiserer demo-aftaler med potentielle kunder
  • udarbejder pipeline og rapporter og sørger for, at vores CRM (Salesforce) altid er opdateret.
Amnesty International
Deltids facer - studiejob i København

Amnesty International

Vil du arbejde hos en af verdens mest kendte NGO’er, samtidig med at du har tid til studiet? Som facer på deltid for Amnesty International, vil du blive en del af vores helt nye hverveprogram på døren. Dit team vil gå på studiet ligesom dig, og du vil komme til at arbejde med en masse passionerede og dygtige facere.

Vi forventer ikke, at du kender Amnesty ud og ind. Du vil via vores introduktionskursus, ugentlige undervisning og daglige coaching blive klædt godt på til at blive Amnesty-ekspert, samtidig med at du bliver skarp i kommunikation og fundraising.

Vi tilbyder:

  • Vagttider tirsdag og torsdag i tidsrummet 16.30 - 20.00 (minimum én vagt om ugen)
  • Løn på 132 kr. i timen
Amnesty International
Amnesty International
Facer på dagshold i København

Amnesty International

Som facer for Amnesty International, kommer du til at repræsentere verdens største menneskerettighedsorganisation. Du vil blive en del af vores helt nye hverveprogram på døren, og arbejde i et team med passionerede og dygtige facere.

Du vil igennem mødet med nye mennesker, din daglige coaching og vores ugentlige undervisning, blive mester i dialogfundraising og kommunikation. Vores fundraising afdeling er placeret på vores danske sekretariat i midten af København, hvor alle kæmper for, at skabe en mere retfærdig verden.

Vi leverer:

  • Et stærkt fællesskab, hvor du får venner for livet
  • En garanteret udvikling af dine sociale og kommunikative skills
  • Et team af erfarne ledere, der investerer i dig og din udvikling.
  • Vagttider kl. 11.00 - 19.00 mandag til fredag (minimum tre vagter om ugen)
  • Timeløn på 132 kr. i timen
Amnesty International
Amnesty International
Løft røret og gør en forskel – bliv phoner nu!

Amnesty International, København

Hver dag siger Amnestys phonere “hej” til flere hundrede mennesker. Vil du være med? Jobbet som phoner giver dig en alsidig arbejdsdag fyldt med udfordringer i et ambitiøst fællesskab, der emmer af passion for menneskerettighedsarbejdet i Amnesty.

Du kommer hver dag til at snakke med hundredvis af mennesker, og bliver udfordret på dine kommunikative og retoriske evner, da du skal indgå i dialog med mange forskellige mennesker. Du vil løbende blive orienteret om Amnestys sager og menneskerettighedsarbejde, og undervist i den gode samtale.

Vi tilbyder:

  • 110,41 kr. i timen de første 36 timer, derefter stiger lønnen til 132,87 kr. i timen
  • Stilling med 8 timers arbejdsuge, som placeres i fire timers vagter, mandag-torsdag mellem 13 og 21 samt fredag mellem 11 og 15
  • Løbende coaching, opdatering af Amnestys nyeste sager samt undervisning i mundtlig formidlingsteknikker
Amnesty International