239 job matcher din søgning 239 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 239 resultater.
Skatteministeriet
Skatteministeriets departement søger højt kvalificeret jurist med interesse for den grønne omstilling og EU-ret

Skatteministeriet, København

Som jurist i kontoret Miljø, Energi og Motor er med i det juridiske værksted fra start til slut, når vi udarbejder lovforslag og folketingssvar og finder løsninger på komplekse udfordringer. Vores arbejde med den grønne omstilling har stort offentligt og politisk fokus, og du vil opleve den politiske verden på tæt hold.

I Skatteministeriet arbejder vi med store tal, store linjer og store ambitioner. Vi tager hver dag ansvar for den store indflydelse, vores arbejde har på danskernes liv.

Som jurist i Skatteministeriet vil du være med til at skabe fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor i Danmark. Her får du stort ansvar og faglige udfordringer med format.

SkattestyrelsenProcesejer til Erhvervsprocesser i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København

Vil du være en del af at sikre det forretningsmæssige grundlag for afregning af moms til statskassen? Brænder du for vedligeholdelse og implementering af effektive processer? Har du lyst til at gå i detaljen og løse komplekse problemstillinger? Så er det dig, vi søger til lønsumsområdet i Skattestyrelsen.

I samarbejde med teamet bidrager du til at kortlægge, vedligeholde og optimere Skattestyrelsens digitale og manuelle processer på moms- og lønsumsafgiftsområdet.

Din arbejdsdag vil blive varieret og have et omdrejningspunkt mellem lovgivning, it og processtyring. Du vil få mulighed for at dykke ned i detaljen i forskellige dele af processen og løse komplekse problemstillinger.

Skattestyrelsen
Brinch & Partners
Lead Auditors

Brinch & Partners søger for Mærkningsordningen for it-sikkerhed og ansvarlig dataanvendelse i København

Cyber Security – Ansvarlig dataanvendelse – Nyopstartet team

Det er afgørende for mærkets legitimitet, at tilsynet og kontrollen med overholdelse af mærkets kriterier er klar og effektiv, samt sikrer at virksomhederne i praksis lever op til mærket. Det er på den anden side også vigtigt, at mærkets sekretariat ikke alene er et certificeringsorgan, men også en rådgiver og partner, der formår at levere rådgivning om håndtering af it-sikkerhed og ansvarlig datahåndtering i øjenhøjde.

Som Lead Auditor skal du kunne favne begge opgaver, så digital ansvarlighed bliver en forretningsmæssig fordel for den enkelte virksomhed. Dette gælder både for store og i særlig grad små og mellemstore virksomheder.

NCC Danmark
NCC Industry søger en procesmedarbejder til asfaltfabrikken i Odense

NCC Danmark

Til vores asfaltfabrik i Odense søger vi snarest en serviceminded procesmedarbejder til at indgå i vores produktionsteam, som deles om de daglige opgaver.

Opgaverne består i processtyring, kørsel med læssemaskine, betjening af kunder og daglig vedligehold af fabrikken.

Vi tilbyder:

    NCC Danmark
  • Gode arbejdsforhold og en grundig oplæring
  • Et arbejdsmiljø, hvor fokus er at skabe en positiv hverdag med højt til loftet
  • Gode kolleger, og et positivt samarbejdsklima i en uformel omgangstone
NCC Danmark
Færdselsstyrelsen
2 jurister til team vejtransport

Færdselsstyrelsen, Ribe

Vil du være en del af et team med stor politisk bevågenhed, har du styr på forvaltningsret, og trives du i krydsfeltet mellem politik og jura, så er du måske vores nye kollega.

Vi søger to jurister til teamet til opgaver inden for:

  • Regulering af godkørsel i varebiler www.varebilskrav.dk
  • Taxiregulering www.taxilov.dk

Som jurist i team Vejtransport bliver du en del af et team på 8 personer med reference direkte til kontorchefen. Teamet administrerer gods-, bus- og taxilovs regler, og håndterer såvel borger som myndighedshenvendelser. Derfor vil du som jurist i dette team hver dag have kontakt med en bred gruppe af mennesker. Fra borgerhenvendelser, samarbejdspartnere herunder politi, til løsning af opgaver i samarbejde med Transport- og Boligministeriet.

Færdselsstyrelsen
Horten AdvokatpartnerselskabSTRUKTURERET OG ENGAGERET JURIDISK ASSISTENT TIL MØDENETVÆRK I FOGEDRETTEN (8-15 TIMER PR. MÅNED)

Horten Advokatpartnerselskab

Finder du juridiske problemstillinger interessante, og ønsker du at prøve kræfter med dem i praksis? Så er du måske vores nye assistent til fogedretssager.

Hortens afdeling for Leasing, Inkasso og Financielle services søger en Juridisk Assistent, som har mod på at blive en del af et mødenetværk, som har til opgave at møde i landets fogedretter. Vi skal dække hele landet, og søger derfor medarbejdere som kan dække retskredse i Holbæk og Kalundborg, Næstved og Slagelse, Sønderborg og Haderslev, og Nykøbing Falster.

Du bliver en del af et mødenetværk bestående af andre medarbejdere, som skal hjælpe vores insolvensteam i forbindelse med tilbagetagelse af aktiver, og foretagelse af udlæg til sikkerhed for betaling.

Pay-Back specialist rekruttering ApSVedligeholdsleder – mekanisk vedligehold

Pay-Back specialist rekruttering ApS søger for Hartmann i Tønder

Drømmer du om en stilling, der kombinerer dine evner inden for ledelse, mekanisk service og vedligehold i et fagligt stærkt team? Er du robust, forstår du at lede og motivere, at uddelegere og kommunikere? Kan og vil du tage ansvar og indgå i et lederteam? Er du omstillingsparat, og kan du håndtere kravene, der stilles i en dynamisk hverdag?

Som vedligeholdsleder for smedeværkstedet bliver du en del af afdelingen for vedligehold. Du refererer til vedligeholdschefen, bliver en del af ledelsen for vedligeholdsafdelingen og får personaleansvar for ca. 20 fagligt dygtige og erfarne medarbejdere.

I et tæt samarbejde med vedligeholdschefen sikrer du, at afdelingen som team er velfungerende, udvikles, arbejder effektivt og struktureret med forebyggende vedligehold og reparation af produktionslinjer i kontinuerlig drift.

Emmelev A/SArbejdsom medarbejder med teknisk snilde

Emmelev A/S, Otterup

Emmelev A/S søger en arbejdsom medarbejder med teknisk snilde, som vil indgå i et team af 4 medarbejdere, som sørger for det daglige vedligehold af maskiner og procesudstyr.

Arbejdet vil bestå af rørarbejde, svejsearbejde, reparation af pumper og motorer. Du vil få en udfordrende hverdag, hvor to dage ikke er ens. Du skal gerne have erfaring med svejsearbejde både med co2 og tig.

Du må regne med dage, hvor der kan komme overarbejde. Truckcertifikat er at foretrække, men ikke et krav.

TRECO A/SProgrammør/Operatør

TRECO A/S, Aalestrup

Vi har travlt og søger derfor en ny medarbejder med erfaring som programmør/operatør indenfor Stans og Laser. Du vil blive en del af et stærkt team af kompetente medarbejdere, i en spændende virksomhed. vækstvirksomhed.

Du tilbydes en udviklende stilling med alsidige og udfordrende opgaver, der blandt andet indeholder:

  • Programmering samt betjening af Stans-/Laser-maskiner.
  • Vedligehold af Stans-/Laser-maskiner.
  • Finplanlægning i tæt samarbejde med produktionsafdelingen.
  • Du skal være indstillet på aftenhold efter endt oplæring.
SkattestyrelsenProcesejere til Erhvervsprocesser i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København/Høje Taastrup

Vil du bidrage til sikre grundlag for virksomhedernes betaling af skatter og afgifter? Brænder du for udvikling og implementering af effektive processer? Har du lyst til at gå i detaljen og løse komplekse problemstillinger? Så er du måske vores nye kollega i Punktafgifter og Registrering i Skattestyrelsen.

Som procesejer får du ansvaret for at udvikle forretningen og få reglerne til at leve i praksis. Det er vores opgave at gøre det så enkelt som muligt for både virksomheder og Skattestyrelsens driftsenheder at afregne korrekte skatter og afgifter til tiden.

Jobbet har et bredt opgavespænd og vil bl.a. indebære, at du kan:

  • afkode sammenhænge mellem it-systemer, forretningsgange og jura
  • kortlægge, udvikle og vedligeholde processer og de iboende ansvars- og rollefordelinger
  • samarbejde med mange typer af interessenter såvel internt som eksternt
Skattestyrelsen
HumanTrust A/S
HR-konsulent – personalejura

HumanTrust A/S søger for Blue Water Shipping A/S

Vil du være det juridiske ankerpunkt i en ambitiøs virksomhed i vækst? Kan du løfte den eksisterende HR-funktion til næste niveau? Arbejder du bedst med frie rammer? Så kan denne stilling være det rette for dig.

Blue Water Shipping A/S er et internationalt transport- og logistikfirma, som tilbyder skræddersyede løsninger med unikke serviceydelser af høj kvalitet. Med afsæt i visionen om, at være den bedste, lokale speditør i branchen, skal du som HR-konsulent være med til at sikre kvalitet og ensartethed i den daglige drift.

Du får følgende ansvarsområder:

  • Juridisk korrekt håndtering a­f ansættelsesforløb fra start til slut
  • Sparring til ledere omkring ansættelsesforhold
  • Ansvarlig for valide data omkring medarbejdere i HRM-systemet
HumanTrust A/S
Grønlands retsvæsen / Retten i Grønland
Retssekretær

Grønlands retsvæsen / Retten i Grønland, Nuuk

”Hvis du har lyst til at starte på en frisk, er det en oplagt mulighed. Og jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for det i vores team. Vi står i hvert fald klar til at tage godt imod en ny kollega,” fortæller gruppeleder Pia Bøgeløv.

Vi sørger – næsten – for det hele
Vi giver dig de bedste forudsætninger for at falde så hurtigt til som muligt, og afhængigt af dit bagland kan du selvfølgelig også tage din familie med.

”Grønland er anderledes men samtidig genkendeligt. Og vi betaler rejsen og sørger for bolig, flytning og alt andet, så overgangen er så nem som muligt.” – Pia

Flere indgange til dit nye eventyr

  • Det er et krav, at du har erfaring med sekretær- og kontorarbejde. Det kan være, at du i dag arbejder i et større advokatfirma, men det kan også være, at du arbejder som sekretær eller med kontorarbejde et helt andet sted.

Interesseret?

Udviklings- og ForenklingsstyrelsenGraduate Jurister til én af Danmarks største it-organisationer

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, København eller Frederiksberg

Lige nu søger vi ambitiøse graduates, der vil være med til at understøtte og sikre, at Udviklings- og Forenklingsstyrelsen lever op til gældende lovgivning – hvad enten det drejer sig om udvikling og implementering af nye it-systemer til Skatteforvaltningen, systemvedligeholdelse eller vores egne interne arbejdsprocesser. Du vil få en stejl læringskurve og blive én af de bedste jurister i branchen.

Din rejse vil tage dig rundt i flere forskellige juridiske områder, og forløbet vil blive afstemt med din faglighed og interesser. Du kan fx arbejde med persondataforordningen, informationssikkerhed, udbud, bistå ved kontraktforhandlinger, indgå i forskellige complianceopgaver i forbindelse med IT-udviklingen og medvirke ved digitalisering af lovgivningen. Kort sagt, vil der være mange spændende opgaver, du kan få fingrene i – både i dybden og bredden

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Hovedstadens BeredskabSpecialarbejder

Hovedstadens Beredskab, København

En stilling som specialarbejder hos Hovedstadens Beredskab er ledig til besættelse snarest muligt.

Du vil blive tilknyttet afdelingen Teknik, Brandhaneområdet, der bl.a. varetager servicering og reparation af Hovedstadens Beredskabs 8400 brandhaner.

Du vil desuden kunne få opgaver på andre områder i Teknik, f.eks. i forbindelse med store indsatser med omfattende klargørings- og reetableringsopgaver.

Jobbet som specialarbejder på brandhaneområdet foregår delvist på værksted og lager, delvist på gader og veje, og omfatter blandt andet følgende opgaver:

  • Reparation, flytning, nyopsætning og nedlæggelse af brandhaner.
  • Servicering, reparation og renovering af brandhaner på lager.
  • Varslingsopgaver (ved lukning af hovedvandledninger).
Næstved KommuneTo personalekonsulenter søges til Næstved Kommunes Center for Koncernservice

Næstved Kommune

Er du ambitiøs, engageret og fuld af gåpåmod og godt humør, så er det dig, vi søger!

I Center for Koncernservice, som er tværgående stabscenter i Næstved Kommune, bliver du en del af et engageret team, som arbejder for at skabe de bedste forudsætninger for ledere og medarbejdere. Vi er 25 medarbejdere og en teamleder i Team Løn og Personale, og i hele centret er der 4 teams og ca. 100 medarbejdere.

Du får en bred vifte af opgaver med udgangspunkt i følgende:

  • Juridisk rådgivning og sparring med kommunens ledere om overenskomster, aftaler, retningslinjer og arbejdstidsregler m.m.
  • Håndtering af vanskelige personalesager, individuelle og kollektive lønforhandlinger og forandringsprocesser sammen med lederne.
  • Forhandling og dialog med de faglige organisationer – herunder udfærdigelse af forhandlingsreferater og aftaler.
Sjølund A/STil en fast stilling søges en koordinerende medarbejder til klargøring af Alu-profiler

Sjølund A/S, Sjølund

Det er meget vigtigt, at du evner at sikre en jævn fordeling af klargjorte aluminiumsprofiler til alle kolleger i alu-valseproduktionen. Hvis en eller flere kolleger løber tør for klargjorte profiler, går produktionen i stå. Derfor forstår den rette person i dette job, hvordan kapaciteten med klargøring af alu-profiler kan fordeles ud over en arbejdsdag, så der altid er en lille buffer af klargjorte profiler foran hver arbejdsstation.

Klargøringsarbejdet varierer hen over dagen mellem store serier og et styks ordre; både med at holde alle beskæftiget og samtidig tilpasse tilstrækkeligt med tilbehør i alle mulige faconer.

HR-Kompagniet A/S
Projektleder på vand- og varmeforsyning med ingeniør – eller maskinmesterbaggrund til Kalundborg Forsyning

HR-Kompagniet A/S søger for Kalundborg Forsyning

Kunne du tænke dig at blive vores nye projektleder på vand- og varmeområdet. Og kunne du tænke dig at arbejde i en ambitiøs organisation med fokus på bæredygtighed og innovation?

Som projektleder kommer du til at indgå i et team i en professionel projektledelsesorganisation, hvor nøgleordene passion, relationer, ambition og motivation er helt centrale. Opgaverne omfatter alt indenfor projektering og gennemførsel af anlægsprojekter indenfor vand og også gerne på varme.

Du kommer til at arbejde med ledningsrenovering på vand og varme og du skal medvirke til at reducere vandspild i det eksisterende net. Du har ansvaret for at projektet når i mål indenfor tid og budget og med inddragelse af relevante interne og eksterne interessenter.

HR-Kompagniet A/S
Ferrodan Iron A/SOvnoperatør til tiltrædelse hurtigst muligt

Ferrodan Iron A/S, Skjern

Om jobbet

  • 4-dages daghold 06-16.05 mandag-torsdag.
  • Vagtordning hver 5. uge, du indgår i en vagtordning med 4 andre hvor fleksibiliteten er stor.
  • Bestilling af forbrugsmaterialer.
  • Kommunikation mellem dag-, aften-, natholdet og ledelsen.
  • Kontrol og vedligehold af ovnfoer, behandlings- og transportskeer.

Der kan være mange indgange til jobbet, uddannelse er ikke det der vejer tungest, det vigtigste er et positivt drive, og at du har nemt ved at lære nyt.

Du tilbydes et varieret job, som du får mulighed for at præge og udvikle. Du bliver en del af en sund og stærk virksomhed med en fornuftig tilgang til opgaverne.

Fibertex Personal Care
Smed

Fibertex Personal Care, Aalborg

Er du smed, maskinarbejder eller lignende, og har du erfaring med arbejde på industrielle produktionsanlæg? Vil du være med til vedligeholde og optimere vores store produktionslinjer, så vi også i fremtiden har en førende position inden for vores område? Så er du måske vores nye kollega.

Dine primære opgaver bliver at servicere og kontinuerligt forbedre vores meget avancerede og komplekse produktionsanlæg for at sikre optimal drift i samarbejde med dine dygtige kolleger.

En typisk hverdag starter med opfølgning på aktuelle driftstekniske udfordringer ved at gennemgå produktionsrapporter og gennem dialog med kolleger og driftsledere. Ud fra dette aftales dagens opgaver. Din hverdag vil bære præg af, at vi er en produktionsvirksomhed med stor fokus på vore kunders behov. Der vil være udfordringer, der skal løses her og nu, men du har også fokus på proaktive forbedringer, så vi minimerer uforudsete udfordringer.

 Falck Danmark A/S,
Senior Legal Counsel

Falck Danmark A/S, København

The Legal team in Falck is looking for a Senior Legal Counsel to join the team and provide dedicated legal assistance to our largest and most globalized business unit, Ambulance, as well as deliver expert legal advice on a wide variety of supply chain, procurement and IT projects for the Falck Group.

The Senior Legal Counsel will deliver qualified and well thought through legal advice to key decision-makers in the Falck Group, including in particular to the Ambulance business unit, on tenders, contracts, and dispute resolution. Further, the Senior Legal Counsel will support Global Procurement and IT relating to both Danish and international procurement and IT projects.

You will be an active key member of the Legal team dedicated to Ambulance providing thorough and commercially sound legal advice to the Ambulance business unit internationally, in particular on tenders, contracts, and dispute resolution.

Falck Danmark A/S