684 job matcher din søgning 684 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

EY
Konsulent, M&A Tax & International Tax

EY, Frederiksberg

Har du for nyligt færdiggjort din cand.jur, cand.merc.(jur.), cand.merc.aud, eller cand.merc.fir, og har du en god talforståelse og brænder for at arbejde med skat? Eller har du 1-2 års relevant erfaring inden for selskabsskat, arbejdet som revisor eller hos Skattestyrelsen? Hvis ja, så læs videre her.

Vi søger yderligere konsulenter til vores International Tax and Transaction Services (ITTS) gruppe, som bistår med skatterådgivning i forbindelse med køb og salg af virksomheder samt international skatterådgivning.

Som konsulent får du tilknyttet en fast buddy, som sikrer dig en god start i dit nye job – både arbejdsmæssigt og socialt. Endvidere får du en counselor, som hjælper dig med din faglige udvikling. Vi støtter dig med løbende feedback, intern uddannelse og anden faglig udvikling i et internationalt miljø.

EY
EY
Tax Manager, corporate tax

EY, Frederiksberg

Vi er på en bæredygtig vækstrejse – vil du være med?

I Business Tax Services-teamet rådgiver vi virksomheder og deres ejere om skattemæssige forhold. Faglighed er en forudsætning i teamet, og ånden er uformel og entreprenant.

Opgaverne spænder mellem alt fra udarbejdelse af skatteberegninger for selskaber, fonde og fysiske personer, rådgivning i forbindelse med omstruktureringer og generationsskifter, internationale skatteforhold, og kunderne spænder fra alt mellem ejerledere til store internationale koncerner. Vi omsætter komplekse skatteregler til simple løsninger, hvilket bl.a. indebærer skatteberegninger, juridisk analyse og projektstyring. Arbejdet udføres ofte i tæt samarbejde med kollegaer fra andre afdelinger i EY’s brede serviceområde.

EY
Danske BankJurist til Group Legal

Danske Bank, København

Er du en ambitiøs jurist, der søger nye karriereudfordringer i en af Nordens største banker? Har du solid erfaring inden for selskabsret og M&A? Og kan du lide at arbejde i et internationalt miljø med mange forskellige stakeholders? Så er du måske vores nye kollega i Group Legal, Corporate Affairs, der har til huse i Danske Banks hovedsæde på Holmens Kanal i det centrale København.

En stor del af opgaverne vil være relateret til forretningsmæssige eller regulatoriske projekter, hvor du vil være en central spiller for at nå projektets mål ligesom vi rådgiver forretningen på en lang række områder relateret til selskabs- og børsret samt finansiel regulering. I en del af projekterne vil du være den primære drivkraft og Danske Banks primære omdrejningspunkt.

Passion Performance ApSMedarbejder til videoredigering – content creation/multimediedesigner

Passion Performance ApS, København

I Passion Performance søger vi netop nu en medarbejder til videoredigering, content creation og sociale medier i en fuldtidsstilling til vores kontor i København. Du kan nu blive en del af et fedt og dynamisk team med stor frihed og højt til loftet.

Du vil i rollen som content creator få ansvaret for at optage og redigere video- og billedmateriale til vores livsstilsforløb, sociale medier og annoncer. Her vil du få rig mulighed for at udvikle dine kreative og tekniske kompetencer og være med til at sikre den høje kvalitet af vores livsstilsforløb.

Arbejdsopgaver

  • Optagelse og redigering af video/billedmateriale til vores forløb og sociale medier
  • Planlægning af content og marketing
  • Samarbejde med team omkring visuelt udtryk
DMIT-driftkoordinator til DM

DM, Frederiksberg

Har du teknisk flair og erfaring med at gennemføre tekniske projekter? Kan du skabe effektive processer til håndtering af drift- og sikkerhedsrelaterede opgaver? Så er du måske DM’s nye driftskoordinator, der får til opgave at sikre stabil drift for medarbejderne i DM og en bedre service til vores 55.000 medlemmer.

DM er en arbejdsplads i udvikling. Det kræver tidssvarende og fremtidssikrede digitale løsninger, og vi er derfor i gang med at udskifte vores kernesystemer til Microsoft Dynamics, hvor vi selv kan konfigurere ny funktionalitet og på sigt arbejde mere med automatisering.

Vi er samtidig i gang med at implementere Office 365 og har netop indgået ny aftale om udlicitering af serverdrift.

Easyday ApS
Talentfuld frontend-udvikler med en stærk grafisk profil

Easyday ApS, Herning

Har du sans for detaljen? Kan du konvertere kundernes ønsker til visionære, individuelle og brugervenlige webløsninger, og brænder du for at udvikle løsninger fra øverste hylde?

Så er det måske dig, der skal være en del af vores high performing team.

Easyday er en mindre softwarevirksomhed, der udvikler webløsninger på eget CMS – EasyCMS. Vi har allerede en bred og spændende kundeportefølje, som vi hver dag brænder for at servicere.

FIRMANAVN

Som vores nye talentfulde frontend-udvikler kommer du til at arbejde tæt sammen med vores team af front- og backend-udviklere. Vores kunders webløsninger er ofte deres vigtigste kommunikations- og/eller salgsplatforme, hvorfor det er afgørende at du som en selvfølge er på forkant med udviklingen.

Udadtil har du en tæt dialog med vores kunder, og bidrager til at give dem løsninger fra øverste hylde pakket ind i god kundesupport og -service.

Easyday ApS
Vestforbrænding
Jurist til Staben

Vestforbrænding, Glostrup

Vil du være med til at gøre en forskel i den grønne omstilling og kan du se dig selv i en virksomhed, hvor genbrug, genanvendelse og grøn fjernvarme hver dag er på dagsordenen?

Vestforbrænding er Danmarks største affaldsenergiselskab. Vi bistår 19 kommuner, 1 mio. borgere og 60.000 virksomheder med den grønne omstilling. I tæt samarbejde med vores ejerkommuner og virksomheder tager vi hver dag skraldet og sikrer at affald bliver genbrugt, genanvendt og energiudnyttet.

For at lykkes i vores arbejde, skal vi spille hinanden gode; borgere og politikere, det offentlige og det private – og lige så vigtigt, også på de indre linjer.

Vi har brug for dig, fordi jura spiller en central rolle i at skabe rammerne for, at vi kommer i mål med vores ambitiøse strategi og målsætninger, som bidrager væsentligt til den grønne omstilling.

Vestforbrænding
Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen søger jurist til Team Virksomhedstilsyn og Takografkort

Færdselsstyrelsen, Ribe

Vil du være med til at løfte vores nye opgaver på takografkortområdet – og sikre et højt juridisk niveau i et tæt tværfagligt samarbejde? Trives du i en travl hverdag med masser af juridiske udfordringer? Så er du måske den, vi søger til Team Virksomhedstilsyn og Takografkort.

Teamets kerneopgave er i dag administration af og tilsyn med køre- og hviletidsområdet, hvor produktionen er styret af målkrav fastsat på EU-niveau.

Opgaverne vil primært bestå i juridisk understøttelse af sagsbehandlingen på køre- og hviletidsområdet (tilsynssagerne), på takografkortområdet og i forhold til tilsynet med takografværkstederne, men du vil også få opgaver inden for området generelt, herunder departements- og ministerbetjening, hvor der eksempelvis skal udarbejdes udkast til ministersvar, baggrundsnotater mv.

Færdselsstyrelsen
Danske BankTeam Lead Data Protection Compliance

Danske Bank, Copenhagen

Do you want to play a key role in the area of Danske Bank Data protection and privacy? Is working together and building relationships one of your core values? Do you have strong collaboration and stakeholder management skills and would you like to work in an international environment with stakeholders at all levels?

We are looking for a new Team Lead who will be part of an exciting and challenging work at Data Protection Compliance at Danske Bank You will be part of a department that currently has 6 dedicated employees.

Our purpose and responsibility is to develop and maintain the operating framework for identification, management, monitoring and reporting of compliance risks and issues related to Data Protection. You will work with colleagues across our offices and be in close dialogue with our regulators such as Data Protection Authorities.

VurderingsstyrelsenJuridiske rådgivere til Vurderingsstyrelsens compliancekontor (IT- og udviklingsprojekter)

Vurderingsstyrelsen, Lyngby

Brænder du for at arbejde med compliance i bred forstand? Vil du være med til at skabe fremdrift og effektivitet på et komplekst og samfundsvigtigt område og dermed sikre, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering?

Som rådgiver i compliancekontoret får du et indgående indblik i mange forskellige forvaltningsretlige og vurderingsfaglige problemstillinger inden for styrelsens ressortområde, ligesom du får et indgående kendskab til projektstyringsmodellen for ICE og kravstillelsen af et IT-projekt i stor skala. Du opnår dermed unikke kompetencer i krydsfeltet mellem jura, projektarbejde og kravstillelse af IT-løsninger. Vi sikrer, at du får en god indføring og introduktion til projektet, hvilket bidrager til en god start i kontoret.

Vurderingsstyrelsen
Konsulenthuset ballisager A/SMarketing Manager

Konsulenthuset ballisager A/S søger for Steen & Strøm Danmark A/S i Aarhus og Vejle

Forestil dig et job, hvor dit arbejde både kan måles, mærkes og ses. En stilling, hvor du har mulighed for at bruge dine analytiske kompetencer, gå i dybden med data, og ud fra det udvikle kreative kampagner og events. Forestil dig så, at dem der kan føle og mærke dit arbejde, er over 14 millioner årlige besøgende. De sætter krav til, at du i dit kollegateam, bestående af Center Manager, Technical Manager og Center Coordinator leverer gode oplevelser i samspil med butikkerne - hver dag.

Som vores nye Marketing Manager i Bruuns Galleri i Aarhus og Bryggen i Vejle, skal du sikre, at vores kunder naturligt bliver guidet rundt og får lyst til at udforske vores mange butikker – så vi får skabt glade kundeambassadører, der gladeligt vender retur. Med dine marketingtalenter, kreative tanker og eminente projektstyringsegenskaber bidrager du til, at vi bliver en succes.

Nilfisk A/S
Group Paralegal

Nilfisk A/S, Brøndby

Experienced and service-minded Paralegal with a can-do attitude for ambitious, global business in growth

NilfiskThe success of the Group Legal team is dependent on a top-notch Paralegal who functions as the right-hand to the General Counsel and the entire legal team in everyday tasks. This includes:

  • Maintenance of our global corporate documents, including controlling and supporting internal and external partners
  • Notarizations, Apostille, power of attorneys, signature collection etc.
  • Coordination of larger projects in the team
Nilfisk A/S
HumanTrust A/S
Personal Assistent

HumanTrust A/S søger for HM Entreprenør A/S i Horsens

Har du lyst til en nøglerolle som Personal Assistant til HM Entreprenørs adm. direktør, hvor du kommer til at arbejde i krydsfeltet mellem administration, kommunikation og HR? Så kig nærmere på denne jobmulighed i Horsens!

Der er fart over feltet, og derfor søger adm. direktør, Kasper Lægdsmand Lauritsen, nu en Personal Assistent, der kan hjælpe med at holde styr på en bred vifte af opgaver. I denne rolle fungerer du som en uvurderlig højre hånd og vil også i nogle situationer agere stedfortræder.

Du får desuden ansvar for SoMe-strategi og -eksekvering og kommer desuden til at være inde over en række praktiske opgaver samt HR-opgaver.

HumanTrust A/S
Spillemyndigheden
Spillemyndigheden søger en jurist med teknisk interesse til spændende opgaver inden for udbud af pengespil på onlinemarkedet

Spillemyndigheden, Odense

Er du jurist og kan du tænke dig at lære mere om, hvordan de tekniske aspekter ved internettet, såsom hvordan en VPN fungerer, hænger sammen med spilloven? Du ville dermed blive en del af Spillemyndighedens vigtige opgave med at sikre rammerne for fair spil i Danmark.

I stillingen vil du blive en del af Spillemyndighedens tværfaglige gruppe, der arbejder med bekæmpelse af ulovligt spil. Gruppens arbejde består af markedsovervågning, sagsbehandling i forbindelse med hjemmesider med ulovligt spil samt arbejde med problemstillinger vedrørende grænseområdet mellem gaming og gambling. Udover arbejdet med ulovligt spil, vil du også indgå i kontorets øvrige arbejdsopgaver, hvor du bl.a. vil skulle være juridisk kontaktperson for en række tilladelsesindehavere.

Spillemyndigheden
ØkonomistyrelsenFinansministeriet søger dygtig generalist med interesse for HR og organisationsudvikling

Økonomistyrelsen, København

Har du politisk tæft, er du skarp til at skrive sager, og brænder du for HR og organisationsudvikling? Så er du måske vores nye kollega i Finansministeriets Koncern HR. Vi søger en dygtig medarbejder, som kan være med til at sikre, at Finansministeriet er en attraktiv arbejdsplads i udvikling, og som kan rådgive og understøtte Finansministeriets direktioner, ledere og medarbejdere i opgaver inden for HR og organisationsudvikling.

Du vil blive en del af et ambitiøst og fagligt stærkt kontor, som leverer højt kvalificeret rådgivning til direktioner og ledere i hele Finansministeriet. Vi løser opgaver inden for HR-udvikling og –administration, og vi hjælper bl.a. ledere og direktioner med rekrutteringer, ansættelser, onboarding, trivsel, kompetenceudvikling og lignende. Herudover løser vi en række opgaver inden for HR og ledelse på tværs af staten.

DeloitteForretningsorienteret kollega til Deloitte Legal

Deloitte, Aarhus

Spændende opgaver venter på dig

Du vil blive en del af Deloitte Legal. Globalt er vi 4.300 mennesker, der sælger juridiske ydelser i knap 85 lande. I Danmark har vores team store ambitioner. Vi arbejder passioneret og engageret med hinanden og vores kunder.

Du skal hjælpe teamet med at levere juridisk rådgivning særligt inden for erhvervsret, selskabsret og M&A til vores kunder og vores danske og udenlandske kollegaer i Deloitte, samtidig med at du skal være med til at udbygge Deloitte Legal på national – og international plan. Du vil både komme til at arbejde med nogle af verdens største virksomheder og med nogle af Danmarks mest spændende virksomheder.

PANDORA A/S- Brand Manager Assistant, Collaborations

PANDORA A/S

Would you like to be key in supporting the Pandora Brand Collaborations team in delivering a consumer-centric and insights-based growth roadmap?

With an analytical mindset and a strong commercial understanding, you will be responsible for steering the strategic analysis and insights work across all collabs collections, in order to continue to spearhead our consumer obsession within the team. You will also work to translate the insights and data into clear briefs and strategic action plans for product development and 360 campaign execution. Key responsibilities: Reporting to the Brand Director – Collaborations, you will play an integral part in driving the development of the Collaborations category which is a key growth pillar for the brand.

PANDORA A/S
VurderingsstyrelsenVil du være med til at varetage en vigtig samfundsopgave i Ejendomscentret?

Vurderingsstyrelsen, Svendborg

Har du lyst til at blive en del af Vurderingsstyrelsen, som varetager alle forhold om ejendomsvurdering og beskatning af ejendomme? Brænder du for juridiske afklaringer og har stærke forvaltningsretlige kompetencer? Så er det dig, vi søger!

Vi søger sagsbehandlere til skattemæssige afgørelser inden for ejendomsområdet. Som sagsbehandler vil du komme til at arbejde med spændende og til tider komplekse juridiske afgørelser indenfor ejendomsområdet. Du vil i høj grad arbejde selvstændigt, men det er vigtigt, at du kan og vil sparring og videndeling med kolleger.

Dine sager vil variere i forhold til forløb, varighed og kompleksitet, hvor du skal bruge handlekraft, og være resultatorienteret i forhold til forskellige målinger (KPI).

Vurderingsstyrelsen
PANDORA A/SMarketing Finance Business Partner

PANDORA A/S, Copenhagen

Do you want to be a Finance Business Partner to our Global Business Units (product collections) and Marketing? Are you keen to bring insights and transparency on financials within this brand-driven organization? Then this could be the role for you!

To ensure maximum impact of our annual +DKK 3bn marketing investments and to accelerate our two Global Business Units (GBUs) with a revenue of more than DKK 20bn, we are looking for a strong finance professional who can support in translating commercial initiatives into tangible P&L impacts.

We expect you to have strong interpersonal skills besides strong financial acumen in order to become an integrated part of our Marketing teams.

PANDORA A/S
ALDI DanmarkKommunikationsspecialist til ALDI Danmark

ALDI Danmark, Albertslund

Som kommunikationsspecialist vil du blive en del af ALDI Danmarks kommunikationsteam, der arbejder tæt sammen med vores marketingteam. I MarCom er vi i alt ca. 30 kollegaer, og du kan se frem til en hverdag med fart på, godt kollegaskab og et stærkt fagligt miljø, hvor vi koordinerer og samarbejder på tværs af de forskellige teams.

Du kommer fortrinsvis til at arbejde med ALDI’s interne kommunikation med vores medarbejderapp som omdrejningspunkt. Brugerne er dine kollegaer i butikkerne, logistikcentrene og på hovedkontoret, og derfor skal du kunne lide at kommunikere til en divers målgruppe. I dagligdagen er din tætteste kollega den interne kommunikationsansvarlige, Sandra Kronmann, men du vil også skulle samarbejde med vores kommunikationsbureau.