633 job matcher din søgning 633 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Ørsted
EPCI Senior Sourcing Manager for power transmission assets

Ørsted, Gentofte, Skærbæk or London

Imagine a future where you play a pivotal role in developing our offshore wind farm projects by sourcing our HVDC/HVAC power transmission assets in global markets.

Ørsted

Join us in this role where you’ll develop sourcing strategies for asset projects and project manage sourcing processes in cooperation with a multidisciplinary project team.

You’ll play an important role in:

  • developing sourcing strategies for specific asset project(s) with established risk and opportunity understandings
  • handling commercial project management of the end-to-end sourcing process by coordinating with a multidisciplinary project team
  • setting negotiation strategies and leading intensive commercial and contractual negotiations to achieve the best business results
Ørsted
Frederiksberg KommuneJuridisk chef

Frederiksberg Kommune

Vil du være den øverste juridiske ekspertise i Frederiksberg Kommune? Er du god til at sætte retning og skabe resultater som leder? Og kan du sikre stabil drift, faglig udvikling og juridiske leverancer i topklasse? Så er du måske den nye juridiske chef i Frederiksberg Kommune.

Som juridisk chef kommer du til at arbejde tæt på Frederiksberg Kommunes direktion, kommunalbestyrelse og magistrat, og du bliver den nærmeste rådgiver for kommunaldirektøren og borgmesteren i juridiske spørgsmål vedrørende forvaltningsret, herunder kommunalret, styrelseslov og offentlighedslov.

Samtidig bliver du chef for ’Jura’, der sekretariatsbetjener og leverer juridisk bistand til kommunal­bestyrelsen og magistraten og rådgiver resten af organisationen om kommunalret, styrelseslov mv.

Danske BankEU Consultant

Danske Bank, Copenhagen

Do you want to contribute to strengthening Danske Bank's position in society and towards societal stakeholders? Moreover, do you have the competences to ensure that Danske Bank is always in front regarding relevant EU trends, political agendas and regulation that may impact the business. And, are you ready to advice our Executive Leadership team? Then keep on reading - as you could be the candidate that we are looking for.

What you will do:

  • Impact relevant EU agendas
  • Track and advise on important changes in EU regulatory matters affecting our business, providing information and analysis for the bank and executive management in due time
Horten Advokatpartnerselskab
MÅLRETTET OG SELVSTÆNDIG PROCESKONSULENT MED STORT DRIVE TIL NYOPRETTET STILLING

Horten Advokatpartnerselskab, Hellerup

Har du erfaring indenfor projektledelse, procesanalyse og digitalisering? Har du lyst til at agere nøglespiller i udviklingen af fremtidens Horten? Så er det måske dig, vi søger.

Den juridiske branche er i en spændende udvikling når det kommer til digitalisering og procesoptimering. Derfor har vi valgt at oprette denne stilling som fremadrettet skal sikre at Horten får identificeret de rigtige muligheder for optimering og digitalisering af processer og får implementeret moderne og fremtidssikre løsninger.

Din første opgave bliver bl.a. at forme et procesoverblik over optimeringen af sagsadministrationen, drive projektet og navigere i løbende initiativer og udfordringer. Du vil have "hands-on" fra start, og skal kunne arbejde både strategisk og operationelt.

Horten Advokatpartnerselskab
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriKontorchef til nyoprettet kontor for mink

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, København

Er du en kompetent jurist og personaleleder? Evner du at navigere og eksekvere inden for et komplekst sagsområde? Kan du omsætte politiske ambitioner til realiteter, gøre det svære enkelt og har du samtidig politisk tæft - så er du måske den kontorchef, vi søger til vores nyoprettede Minkkontor.

Du vil få en væsentlig opgave med at sikre udarbejdelse og implementering af et nyt lovforslag om mink, og sørge for at ajourføre gældende lovgivning i relation til det nye lovforslag. Endvidere vil du i samarbejde med vores nyoprettede kontor for Koncerntilsyn, få en vigtig rolle i forhold til at føre tilsyn med, at erstatningssagerne kommer sikkert i mål.

Du får ledelsesansvar for 3-4 akademiske medarbejdere, primært med juridisk baggrund.

21-5 A/S
Juridisk sagsbehandler

21-5 A/S, Hørsholm

Vi opfylder drømme og skaber livsglæde – vil du være med?

Du kommer til at indgå i et juridisk team med 6-8 kolleger, hvor der løbende arbejdes med emner af juridisk karakter inden for selskabsret, forsikringer, ejendomshandel, GDPR, anti-hvidvask, kontrakter og generel optimering af alle vore aktiviteter i Danmark, Italien, Spanien, Frankrig, USA m.fl.

I din dagligdag vil du skulle arbejde med indsamling af persondatadokumentation på nye boligejere, stiftelse af nye foreninger, referatskrivning fra møder, udarbejdelse af fuldmagter, igangsætning og opfølgning på tilstandsrapporter, målfaste tegninger og øvrig dokumentation ved køb af ejendomme i udlandet, kontakt med lokale samarbejdspartnere i udlandet, gennemgang af materiale fra lokale ejerforeninger i udlandet (f.eks. hvis en bolig indgår i en grundejerforening), håndtering af dokumentation ved en overdragelse af en enkelt ejerandel i en 21-5 forening (gensalg) og meget andet.

21-5 A/S
Københavns KommuneDigitaliseringskonsulenter til Teknik- og Miljøforvaltningen

Københavns Kommune

Vil du være med til at sætte nye standarder for digitaliseringen i landets største kommune? Og motiveres du af at skabe gode, digitale løsninger, der er til gavn for borgere, erhvervsliv og medarbejdere?

Så kan du være med til at gøre København til en udviklende og eftertragtet by at bo i. Vi søger to digitaliseringskonsulenter til den centrale digitaliseringsenhed i Teknik- og Miljøforvaltningen i København.

Vi er en velfungerende digitaliseringsenhed med mange stærke profiler, som nyder godt af gensidig inspiration og godt sammenhold. Det fælles udgangspunkt er en naturlig og vedvarende interesse for nye teknologier, og for hvordan digitalisering kan skabe forretningsværdi i en forvaltning med mange spændende dagsordener.

NetDesignKonsulentchef NetDesign

NetDesign, København

NetDesign søger en konsulentchef til vores Secure Digital Infrastructure (SDI) team i øst.

De primære kunder er store danske private og offentlige kunder og mange af løsningerne er samfundskritiske. Vi favner både dyb teknisk viden og kan rådgive kunden om hvordan de kan løse deres forretningsudfordringer ved brug af teknologi.

Fakta om jobbet:

  • Ansvar for et team bestående af 17 super dygtige netværks- og sikkerhedskonsulenter
  • Bliver en del af konsulentchefteamet, sammen med fem andre chefkolleger
Vivino ApSMachine Learning Engineering Lead

Vivino ApS, Copenhagen

You will lead our ML Engineering team in Copenhagen and report to the CTO. The team does statistical analysis of various product areas and develops ML models to make recommendations, detect fraud and solve other product and engineering problems using machine learning and a data-driven approach.

Responsibilities:

  • Guide your team on ML development and operations.
  • Design and implement end-to-end ML solutions and optimize existing models
  • Setup and continuously enhance ML software infrastructure: CI/CD, data stores, cloud services, network configuration, security, and system monitoring
ABENA
Digital Project Manager - med fokus på B2B udvikling

ABENA

Du bliver en central del af udviklingsprocessen og vil være med til at lægge fundamentet for ABENAs digitale fremtid. Du tager ejerskab for projekterne og er med til at drive dem i mål fra start til slut i tæt samarbejde med eksterne leverandører og interne forretningsenheder.

ABENA er i gang med at gennemføre en ambitiøs international vækststrategi, herunder digitalisering af kunderelationer. Som Digital Project Manager hos ABENA har du ansvaret for at videreudvikle og udrulle vores B2B eCommerce-område samt det supporterende CMS setup.

I din rolle afklarer du forretningens behov samt validerer og kvalificerer disse for derefter at dokumentere og beskrive kravene i forbindelse med den løbende udvikling og implementering.

ABENA
Unit it
Cloud Solution Architect

Unit it, Glostrup

Du kommer til at indgå i Unit IT’s Cloud Center of Excellence team og rapporterer til teamlederen.

Som Cloud Solution Architect er du med til at drive salg, rådgivning, design, arkitektur, projektledelse og implementering af klassiske infrastruktur løsninger og moderne cloud løsninger til gavn for virksomhedens mange kunder.

Dine arbejdsopgaver er bl.a. følgende:

  • Bidrage aktivt til den fortsat udvikling af "Cloud", herunder processer, teknologi og værktøjer
  • Bidrage aktivt til hvorledes virksomheden bedst udnytter muligheder i cloud på en sikker og standardiseret måde, herunder udvikling og beskrivelse af nye services, inklusive mulighed for automatisk dataopsamling til fakturering
  • Deltage i møder med kunder, lytte til og analysere deres behov. På basis heraf lave arkitektur/design på ny løsning. Agere kundens trusted advisor
Unit it
Novozymes A/SSupply Chain Product Owner Digital Customer Journeys

Novozymes A/S, Bagsværd

Do you want to rethink your impact, and are you passionate about designing a great Ordering Experience for our Customers? Then you might be our new Supply Chain Product Owner for our digital Customer Journeys.

The Order-to-Cash Center of Excellence’s key objective is to design great digital Customer Experiences. You will be part of an ambitious team that is anchoring new ways of working and implementing sustainable improvements in the Order-to-Cash processes. You will be working with digital strategies and solutions in a global team and develop solutions in close collaboration with key stakeholders like Customer Care, Digital Transformation, or IT. A typical project could be to work with Digital Transformation on our multi-channel strategy, designing a Chat functionality that delights our customers by facilitating the way they interact with Novozymes.

Lego Foundation
Play and Health Specialist, Social Ventures

Lego Foundation, Billund

Do you have experience driving projects and programmes in international and cross-organizational settings?

Project management will be a key element in a workday where you will be interacting with a myriad of stakeholders both internally and externally. Key external stakeholders will be e.g. NGOs, healthcare providers and entrepreneurs within the ADHD area.

Thus, working very independently within your area, your key tasks will be to:

  • Discover, develop, and evaluate Playful LEGO-based concepts and methods for supporting children with ADHD
  • Work with accelerator and incubator partners to support entrepreneurs developing their organization or their venture into a sustainable business to impact children and reach parents and/or practitioners globally
  • Test and document best practices for LEGO brick-based practices for children with ADHD
LægemiddelstyrelsenSektionsleder til Lægemiddelstyrelsens Enhed for IT og Digital Transformation

Lægemiddelstyrelsen, København

Vil du arbejde med stærke digitale løft i dynamiske organisationer. Har du en baggrund, hvor ny teknologi implementeres og bruges til at skabe værdi for organisationens udvikling og mål. Er du visionær, og vil du være med til at drive vores digitale transformation? Kan du arbejde på tværs, selvstændigt og for et fælles mål, og har du ledelseserfaring inden for digitalisering?

Dine primære arbejdsopgaver er bl.a.:

  • Færdiggøre og videreudvikle projektidé/program for Digital Transformation – sammen med hele organisationen
  • Lede sektionens medarbejdere og sammen med enhedschefen og øvrige ledere i enheden indgå i enhedens velfungerende ledergruppe
  • Udarbejde kommissorie samt organiseringsplan
Region Hovedstaden
Forretningskonsulent, der skaber bånd mellem it og hospitaler

Region Hovedstaden, København

Vil du være med til at hjælpe hospitalerne i Region Hovedstaden med at udnytte potentialet i ny sundhedsteknologi? Center for It og Medicoteknologi (CIMT) søger en forretningskonsulent til analyseopgaver og udvikling af it-systemer inden for det diagnostiske- og kliniske område.

Som forretningskonsulent er du med til at løse opgaver i krydsfeltet mellem hospitalernes behov og ønsker, regionale interesser og krav samt CIMT’s rammer og services. Dine opgaver vil blandt andet bestå af følgende:

  • Gennemførelse af forretningsrelaterede analyser
  • Deltagelse i projekter med analyse-delleverancer
  • Udarbejdelse af projektgrundlag og planer på it-området
  • Gennemførelse af udviklingsopgaver sammen med andre faggrupper
Region Hovedstaden
Gem
People ExecutiveTeam Lead, forretningsudvikling og digitalisering

People Executive søger for kunde i Aarhus-området

Har du kendskab til SAP Quality Management (SAP QM)? Og kan du gennemskue komplekse sammenhænge og identificere indhold og rammer for it-løsningerne i tråd med forretningsønskerne? Så er du den Team Lead, vi leder efter til en større koncern i Aarhus-området.

Du bliver en central del af en ny organisering med fokus på forretningsudvikling med afsæt i digitalisering og it-understøttelse inden for kvalitets- og complianceområdet. Du får to medarbejdere i reference og kommer desuden til at agere tæt sparringspartner til kvalitetsområdet, og dens ledelse, i forhold til digitalisering og systemunderstøttelse.

Indrykket:
Ørsted
Contract manager for the delivery of commercial value in Services Procurement

Ørsted, Gentofte

Imagine a future where you implement contract management across entire business areas, delivering commercial value to a wide variety of stakeholders

Join us in this role where you’ll help to build upon our operating model for Contract Management by extending to new business areas. You’ll be part of the Services Procurement area which includes a large portfolio of global contracts in IT and Digital, the full Contingent Workforce scope in Ørsted, Facility Services, P&D, and Training. You’ll handle all commercial issues arising from the contracts, working to get the most value from our supplier relationships.

Ørsted

You’ll be part of the Contract Management and Consultancy Services team within Services Procurement where you, together with your colleagues, will oversee the process of Contract Lifecycle Management.

Ørsted
Bavarian Nordic A/S
CMO OPERATIONS MANAGER – COORDINATE AND MANAGE CONTRACTS

Bavarian Nordic A/S, Kvistgaard

Do you have a broad generalist experience with manufacturing processes from e.g., a process support role? Would you like to take your talent to the next level and become Operations Manager in a CMO Support team implementing external manufacturing activities at CMO’s? Then you might be the CMO Operations Manager, we are looking for.

Bavarian Nordic A/S

As CMO Operations Manager you will become part of our newly established CMO Support team, which is a part of our Drug Product organisation, located on our production site in Kvistgaard, Denmark.

Bavarian Nordic A/S
Q8 Danmark A/SDigital Experience Platform Owner til Q8 Danmark

Q8 Danmark A/S, København eller Stockholm

Vi leder netop nu efter en erfaren Experience Platform Owner, der vil hjælpe os med at tage ejerskabet over vores nye, digitale platform og opbygge platformen til al fremtidig eCommerce og onlineindhold i både Sverige og Danmark.

Platformen er endnu ikke etableret, så det er dig, der kommer til at designe og bygger platformen fra bunden, sammen med vores arkitektur team og vores leverandører.

Du kommer enten til at arbejde fra vores kontor i Stockholm eller fra vores kontor i København. Du vil rapportere direkte til Head of Digital Common Platforms.

Et centralt element for succes i Platform Owner rollen er at udvikle og vedligeholde stærke relationer til vores Product Owners på de forskellige områder, såvel som vores partnere og relaterede leverandører. Interessenter vil også omfatte områder fra vores sikkerhedsafdeling samt forretningsinteressenter.

Danske BankGlobal Mobility Specialist

Danske Bank, Copenhagen

Are you excited about Mobility? In Danske Bank we want to push boundaries for how we work, and this means that our Global Mobility Team is really busy. We invite you to join our Mobility Team, and bring your expertise into play as you support out global workforce.

You enjoy being the go-to person in case of questions related to taxation, social security, immigration and relocation. This includes ensuring all internal stakeholders both business and employee, as well as vendors, are aligned to ensure the best possible support and experience for our colleagues, which allows them to get up to speed fast as possible.

Your tasks will also include:

  • Support the current mobility team in new cases and ensure best in class mobility support
  • General cross border employment law
  • External vendor management