486 job matcher din søgning 486 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Receptionist / Administrativ medarbejder i Drift & Økonomi, Fritid, Sundhed & Omsorg, Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Er du serviceminded, kan lide at have personlig kontakt med borgere og frivillige, er opsøgende på opgaver og har blik for, hvor du kan gøre en forskel? Så er du måske vores nye receptionist på Plejehjemmet Hedelund.

Vi søger en selvstændig person, der trives med at servicere borgere og kan arbejde alene i det daglige. Du bliver en del af Kontaktteamet i forvaltningen Fritid, Sundhed & Omsorg. Du har din arbejdsdag på Plejehjemmet Hedelund, og hovedparten af dine kolleger arbejder ud fra Ådalsvænget 36. I din hverdag på Plejehjemmet Hedelund vil du have et samarbejde med plejehjemslederen og øvrige teamledere i huset. Dine arbejdsopgaver er blandt andet, at medvirke til at understøtte de frivillige aktiviteter i huset bl.a. i form af booking af lokaler, udarbejde blad/diverse opslag m.m.

Frederiksberg KommuneJuridisk chef

Frederiksberg Kommune

Vil du være den øverste juridiske ekspertise i Frederiksberg Kommune? Er du god til at sætte retning og skabe resultater som leder? Og kan du sikre stabil drift, faglig udvikling og juridiske leverancer i topklasse? Så er du måske den nye juridiske chef i Frederiksberg Kommune.

Som juridisk chef kommer du til at arbejde tæt på Frederiksberg Kommunes direktion, kommunalbestyrelse og magistrat, og du bliver den nærmeste rådgiver for kommunaldirektøren og borgmesteren i juridiske spørgsmål vedrørende forvaltningsret, herunder kommunalret, styrelseslov og offentlighedslov.

Samtidig bliver du chef for ’Jura’, der sekretariatsbetjener og leverer juridisk bistand til kommunal­bestyrelsen og magistraten og rådgiver resten af organisationen om kommunalret, styrelseslov mv.

Core Property Management P/SSekretær til ca. 30 timer – bliv en værdsat del af en dynamisk organisation

Core Property Management P/S, København

Sammen med vores PA/direktionssekretær sørger du for at ordne de administrative opgaver i dagligdagen samt i forbindelse med vores møder og generalforsamlinger.

I vores lækre lokaler i Axel Towers over for Tivoli får du 24 travle og engagerede kolleger – samt en række studentermedhjælpere, der hjælper med de praktiske opgaver.

I samarbejde med vores PA/direktionssekretærer koordinerer og løser du opgaverne, som blandt andet tæller:

  • planlægning og indkaldelse til møder og generalforsamlinger for vores 11 eksterne bestyrelser, som hver mødes hvert kvartal
  • udarbejdelse og opdatering af PowerPoint-præsentationer i forbindelse med opdatering af information til investorer samt opdatering af vores interne bestyrelses- og investorportal, Admincontrol
  • korrekturlæsning på dansk, så den eksterne kommunikation fremstår professionel
Inventio.IT A/SAdministrationssekretær

Inventio.IT A/S, Brøndby

Har du et stærkt service-gen, og kunne du tænke dig at blive administrationssekretær i et travlt og dynamisk administrationsteam? Så venter dit næste job på dig hos Inventio.IT.

Du kommer måske fra IT-branchen, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har en relevant baggrund, er nysgerrig på at lære, og motiveres af udsigten til en travl hverdag med mange bolde i luften hos en af Danmarks største Microsoft-partnere inden for økonomisystemer (ERP-systemer).

Som vores nye administrationssekretær skal du, sammen med teamet, bidrage til den gode dialog med vores mange kunder og samarbejdspartnere - uanset om det gælder opgaver, kurser, licenser og møder. Ud over kundekontakt kommer du også til at håndtere praktiske og administrative opgaver på tværs af Brøndby-kontoret og vores øvrige afdelinger.

Danske BankEU Consultant

Danske Bank, Copenhagen

Do you want to contribute to strengthening Danske Bank's position in society and towards societal stakeholders? Moreover, do you have the competences to ensure that Danske Bank is always in front regarding relevant EU trends, political agendas and regulation that may impact the business. And, are you ready to advice our Executive Leadership team? Then keep on reading - as you could be the candidate that we are looking for.

What you will do:

  • Impact relevant EU agendas
  • Track and advise on important changes in EU regulatory matters affecting our business, providing information and analysis for the bank and executive management in due time
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriKontorchef til nyoprettet kontor for mink

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, København

Er du en kompetent jurist og personaleleder? Evner du at navigere og eksekvere inden for et komplekst sagsområde? Kan du omsætte politiske ambitioner til realiteter, gøre det svære enkelt og har du samtidig politisk tæft - så er du måske den kontorchef, vi søger til vores nyoprettede Minkkontor.

Du vil få en væsentlig opgave med at sikre udarbejdelse og implementering af et nyt lovforslag om mink, og sørge for at ajourføre gældende lovgivning i relation til det nye lovforslag. Endvidere vil du i samarbejde med vores nyoprettede kontor for Koncerntilsyn, få en vigtig rolle i forhold til at føre tilsyn med, at erstatningssagerne kommer sikkert i mål.

Du får ledelsesansvar for 3-4 akademiske medarbejdere, primært med juridisk baggrund.

21-5 A/S
Juridisk sagsbehandler

21-5 A/S, Hørsholm

Vi opfylder drømme og skaber livsglæde – vil du være med?

Du kommer til at indgå i et juridisk team med 6-8 kolleger, hvor der løbende arbejdes med emner af juridisk karakter inden for selskabsret, forsikringer, ejendomshandel, GDPR, anti-hvidvask, kontrakter og generel optimering af alle vore aktiviteter i Danmark, Italien, Spanien, Frankrig, USA m.fl.

I din dagligdag vil du skulle arbejde med indsamling af persondatadokumentation på nye boligejere, stiftelse af nye foreninger, referatskrivning fra møder, udarbejdelse af fuldmagter, igangsætning og opfølgning på tilstandsrapporter, målfaste tegninger og øvrig dokumentation ved køb af ejendomme i udlandet, kontakt med lokale samarbejdspartnere i udlandet, gennemgang af materiale fra lokale ejerforeninger i udlandet (f.eks. hvis en bolig indgår i en grundejerforening), håndtering af dokumentation ved en overdragelse af en enkelt ejerandel i en 21-5 forening (gensalg) og meget andet.

21-5 A/S
Københavns KommuneInitiativrig chefsekretær til vores områdechefer i Sundhed og Ældre, København Nord

Københavns Kommune

Sætter du en dyd i at spille andre gode og har du flair for at sikre, at der hver dag er styr på både detaljerne og det langsigtede overblik?

Så er du måske vores nye kollega! Vi har brug for endnu en chefsekretær til vores to områdechefer, der har det overordnede ansvar for en stabil drift i kommunens mange tilbud til ældre, som er samlet i Område Nord.

Som ny chefsekretær kommer du til at arbejde tæt sammen med vores nuværende chefsekretær, så I til sammen vil udgøre en stærk duo. Chefsekretærerne indgår i et arbejdsfællesskab med den øvrige medarbejderstab på områdekontoret, der foruden afdelingsleder og administrativt personale omfatter økonomi-, organisations- og sundhedsfaglige konsulenter. Derudover skal du samarbejde med driftsenhederne og med den øvrige sundheds- og omsorgsforvaltning i Københavns Kommune.

Lego Foundation
Play and Health Specialist, Social Ventures

Lego Foundation, Billund

Do you have experience driving projects and programmes in international and cross-organizational settings?

Project management will be a key element in a workday where you will be interacting with a myriad of stakeholders both internally and externally. Key external stakeholders will be e.g. NGOs, healthcare providers and entrepreneurs within the ADHD area.

Thus, working very independently within your area, your key tasks will be to:

  • Discover, develop, and evaluate Playful LEGO-based concepts and methods for supporting children with ADHD
  • Work with accelerator and incubator partners to support entrepreneurs developing their organization or their venture into a sustainable business to impact children and reach parents and/or practitioners globally
  • Test and document best practices for LEGO brick-based practices for children with ADHD
Ørsted
Contract manager for the delivery of commercial value in Services Procurement

Ørsted, Gentofte

Imagine a future where you implement contract management across entire business areas, delivering commercial value to a wide variety of stakeholders

Join us in this role where you’ll help to build upon our operating model for Contract Management by extending to new business areas. You’ll be part of the Services Procurement area which includes a large portfolio of global contracts in IT and Digital, the full Contingent Workforce scope in Ørsted, Facility Services, P&D, and Training. You’ll handle all commercial issues arising from the contracts, working to get the most value from our supplier relationships.

Ørsted

You’ll be part of the Contract Management and Consultancy Services team within Services Procurement where you, together with your colleagues, will oversee the process of Contract Lifecycle Management.

Ørsted
Bavarian Nordic A/S
CMO OPERATIONS MANAGER – COORDINATE AND MANAGE CONTRACTS

Bavarian Nordic A/S, Kvistgaard

Do you have a broad generalist experience with manufacturing processes from e.g., a process support role? Would you like to take your talent to the next level and become Operations Manager in a CMO Support team implementing external manufacturing activities at CMO’s? Then you might be the CMO Operations Manager, we are looking for.

Bavarian Nordic A/S

As CMO Operations Manager you will become part of our newly established CMO Support team, which is a part of our Drug Product organisation, located on our production site in Kvistgaard, Denmark.

Bavarian Nordic A/S
Danske BankGlobal Mobility Specialist

Danske Bank, Copenhagen

Are you excited about Mobility? In Danske Bank we want to push boundaries for how we work, and this means that our Global Mobility Team is really busy. We invite you to join our Mobility Team, and bring your expertise into play as you support out global workforce.

You enjoy being the go-to person in case of questions related to taxation, social security, immigration and relocation. This includes ensuring all internal stakeholders both business and employee, as well as vendors, are aligned to ensure the best possible support and experience for our colleagues, which allows them to get up to speed fast as possible.

Your tasks will also include:

  • Support the current mobility team in new cases and ensure best in class mobility support
  • General cross border employment law
  • External vendor management
Udlændinge- og IntegrationsministerietEr spændingsfeltet mellem forretning og informationssikkerhed lige noget for dig?

Udlændinge- og Integrationsministeriet, København

Udlændinge- og Integrationsministeriet søger en fuldmægtig til Koncern It med interesse for GDPR og informationssikkerhed. Lyder det interessant? Så er du måske vores nye medarbejder.

Du bliver en del af et sikkerhedsteam på fire medarbejdere, som er ansvarlige for udvikling af informationssikkerheden i Departementet. Du kommer til at indgå i det løbende arbejde med informationssikkerhed (modenhedsmålinger, review af politikgrundlag, ledelsesafrapportering osv.), ligesom du bliver tillkoblet forskellige udviklingsopgaver med fokus på informationssikkerhed og cybersikkerhed.

Som vores nye medarbejder skal du kunne begå dig i spændingsfeltet mellem forretningen og behovet for smidige arbejdsgange, samtidig med at du skal sikre en høj sikkerhed omkring data. Der skal tænkes i brugbare og sikre løsninger på samme tid.

Hansen Toft A/SCompensation & Benefits Consultant

Hansen Toft A/S søger for Orifarm i Søborg eller Odense

Vækstkoncernen Orifarm skal bruge en stærk kollega til fortsat at udvikle, opdatere og implementere C&B-strategier, værktøjer og procedurer, der understøtter den samlede forretning.

Du bliver en vigtig brik i forhold til at forme Orifarms C&B-område. Med den kolossale vækst, hvor forandringer og forbedringer løbende er på dagsordenen på tværs af landene, er det afgørende, at du har en international tankegang. Du ser en spændende udfordring i at skabe alignment i forhold til titelstruktur, bonus-/kompensationssystemer, pension/orlovspolitikker og bilpolitikker etc.

Hansen Toft A/S
Grønlands Selvstyre
To jurister til Personaleafdelingen

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Er ansættelsesret noget for dig? Er du god til at rådgive og konfliktløse i personalespørgsmål? Vil du være med til at forhandle overenskomstaftaler?

Vi har to stillinger ledige, hvor der for den ene lægges vægt på personalesagsbehandling og den anden lægges vægt på forhandling og fortolkning af overenskomster. Der vil for den rette erfarne kandidat være mulighed for ansættelse som specialkonsulent/chefkonsulent.

Økonomi- og Personalestyrelsen hører under Departementet for Finanser og er en del af Naalakkersuisut (Landsstyret). Økonomi- og Personalestyrelsen servicerer hele centraladministrationen. Personaleafdelingen består af en blanding af jurister og konsulenter som håndterer det samlede sagskompleks fra forhandling og fortolkning af overenskomster til den praktiske håndtering af personalesager.

Grønlands Selvstyre
Ganni A/SGANNI Legal Counsel

Ganni A/S, Copenhagen

We are looking for an experienced Legal Counsel to join our legal team at GANNI HQ in Copenhagen to support our fast-growing business.

As Legal Counsel at GANNI, you will have a broad responsibility within different areas such as supporting on commercial contracts, legal compliance and IP. You will become a part of an ambitious and fast-growing company, where you will be a trusted partner with a broad range of stakeholders.

Your primary tasks and responsibilities include the following:

  • Review, drafting and negotiating commercial contracts
  • Contract management, including advising departments on terms, re-negotiations, deadlines etc.
  • Maintain and draft contract templates
Ørsted
Senior Commercial Manager

Ørsted, Gentofte or London

Imagine a future where you help drive the commercial performance of the world’s largest operational offshore wind farm, Hornsea 01

Join us in this role where you’ll be responsible for managing our largest operational asset, Hornsea 01, which contributes a significant share of our earnings.

Ørsted

You’ll be part of Hornsea 1 Asset Management where you’ll be responsible for managing the joint venture (JV) and maximising the value of Hornsea 01. Together with the other commercial manager working on the asset, you’ll be the day-to-day representative of our business towards our JV partners, collaborating with teams across the business, including Finance, Legal, Operations, and Engineering, to deliver the JV services and maximise investor returns on the asset.

Ørsted
Demant
European Patent Attorney / Patent Attorney

Demant, Smørum

You will join our Demant’s Intellectual Properties team, where we are a mix of Patent and Trademark Attorneys as well as IP Paralegals, all in all 13 colleagues. Our primary objective is to continuously interact with Demant’s globally distributed business units and R&D organizations to ensure that Demant launches products with the lowest litigation risk. We are located at Demant’s headquarters just outside Copenhagen.

You will be participating in developing the team’s collective knowledge on technology and patent law. Our team engages in R&D project groups throughout the product development process and undertakes activities to establish freedom-to-operate, while continuously advising stakeholders. You will contribute to the growth of our international patent portfolio by participating actively in the handling of incoming ideas, preparation, and prosecution of new patent applications.

Demant
Ørsted
Senior sourcing manager for offshore construction sourcing

Ørsted, Gentofte or Skærbæk

Imagine a future where you take up the commercial challenges of leading the sourcing of construction services for offshore wind farms

Join us in this role where you’ll support the sourcing of CAPEX contracts for the construction of all our offshore wind farms across the globe. Our scopes cover offshore installation of wind turbine generators, foundations, cables, and offshore substations.

Ørsted

You’ll be part of Offshore Construction Sourcing where you, together with your colleagues, will take responsibility for tender processes, from sourcing strategy to signed contracts. We offer an international working environment where you’ll collaborate closely with technical colleagues in a dedicated sourcing team.

Ørsted
CeriX Aarhus Receptionist søges

CeriX Aarhus

Har du et servicegen udover det sædvanlige? Elsker du at vejlede og sælge? Og kan du lide at påtage dig ansvar og løse opgaver selvstændigt? Så er du måske vores nye receptionist i CeriX i Aarhus!

Vi søger en smilende, servicemindet og salgsorienteret receptionist. Du vil være den første vores kunder møder, når de træder ind ad døren i vores klinik i Aarhus, som med sine 500 kvm og 8 behandlerrum er den største klinik i CeriX kæden. Det er derfor vigtigt, at du er fyldt med energi, elsker kundekontakt og brænder for at yde kundeservice i topklasse.

Arbejdsopgaver

  • Kundemodtagelse og booking af tider
  • Besvarelse af telefon og mails
  • Rådgivning og salg af hudplejeprodukter