305 job matcher din søgning 305 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 305 resultater.
Varde KommuneAfdelingstandlæge til Tandplejen

Varde Kommune

Vil du stå i spidsen for at udvikle og drifte en væsentlig del af tandplejen for børn og unge i Varde Kommune, så kan denne stilling være noget for dig!

Tandplejen i Varde søger en engageret afdelingstandlæge til 1. august. Du skal have lyst til at arbejde med ledelse i en organisation, der er opsat på at tilbyde den højeste faglige kvalitet til Tandplejens patienter i en serviceminded atmosfære. Du skal derudover behandle patienter i en stor del af arbejdstiden, og her kræves, at du kan levere en høj faglig kvalitet.

Vi undersøger og behandler ca.10.000 børn og unge samt 130 specialtandplejepatienter på klinikken, og vi varetager stort set alle dele af børne- og ungetandplejen herunder ortodonti. Vi har et godt arbejdsmiljø både fysisk og psykisk og benytter os af vores optimale muligheder for samarbejde og kompetenceudvikling mellem alle faggrupper, der tilsammen tæller 46 medarbejdere. Der er 18 units på klinikken.

Maersk Supply Service Head of Labour Relations

Maersk Supply Service, Lyngby

Are you motivated by taking responsibility and managing the relationships with unions including development of collective bargaining agreements? Maersk Supply Service’s in Lyngby is looking for a new Head of labour relations to join our vessel management team with direct reporting line to the Chief Operating officer.

Maersk Supply Service

Key responsibilities:

  • Successfully managing relationships with unions, most notably through the development of collective bargaining agreements; fostering constructive labour relationships with the representatives of our employees, including international trade unions, works councils, etc
  • Improving capability in crew operation, line leaders and HR managers in dealing with unionized workforces, including disciplinary matters
  • Monitoring relevant labour relations data
Maersk Supply Service
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI)
Kontraktjurist til SKI med fokus på arbejdsklausuler

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI), København

Har du lyst til at arbejde med opfølgning på arbejdsklausuler blandt leverandører til det offentlige, og har du erfaring med opfølgning på arbejdsklausuler? Så har vi jobbet til dig.

Din første arbejdsopgave vil blive at udarbejde en sammenhængende proces for kontinuerlig opfølgning på leverandørernes efterlevelse af arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af SKI’s rammeaftaler.

Herefter vil det blive dit ansvar at implementere og gennemføre processen i samarbejde med de kontraktansvarlige, der har den daglige kontakt med leverandørerne.

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S (SKI)
SkattestyrelsenSagsbehandlere til omkostningsgodtgørelse

Skattestyrelsen, Rønne

Vil du være med til at løse en spændende specialopgave, som ofte byder på nye udfordringer? Så har du nu mulighed for at være med til at løse sagsbehandlingsopgaver inden for omkostningsgodtgørelse i Rønne.

Borgere, virksomheder og skattepligtige selskaber og fonde, der klager over en afgørelse fra Skatteforvaltningen, har mulighed for helt eller delvist at få dækket omkostningerne til rådgiverbistand i klagesagen. Du skal derfor være med til at afgøre, om godtgørelse kan udbetales. Herunder skal du være med til at vurdere, om klager har overvejende medhold i sin klagesag. Du skal også foretage rimelighedsvurderinger i forhold til rådgiveres faktura og om nødvendigt træffe afgørelse om nedsættelse af rådgiverudgiften og dermed godtgørelsen.

Opgaverne omfatter desuden telefonisk og skriftlig vejledning samt udarbejdelse af rapporter, ajourføring af interne og eksterne vejledninger, blanketter mv.

Skattestyrelsen
Banedanmark
Direktionskonsulent med politisk forståelse

Banedanmark, København

Har du politisk forståelse og kan du lave gode slutprodukter til vores departement i et miljø med mange interne og eksterne interessenter?

Til Banedanmarks direktionssekretariat søger vi til ansættelse som special- eller chefkonsulent, en ambitiøs og fagligt dygtig generalist med gennemslagskraft, der kan levere produkter af god kvalitet til vores departement, servicere direktionen på et højt niveau og bidrage til et godt samarbejde med hele organisationen.

Direktionssekretariatet har ansvaret for direktions- og ministerbetjening og skal sikre, at Banedanmarks administrerende direktør og den øvrige direktion får den nødvendige support og sparring i forhold til direktionsmøder, møder med centrale samarbejdspartnere, internationalt samarbejde m.v.

Banedanmark
TandlægeforeningenJurist til afdelingen for rådgivning af klinikejere

Tandlægeforeningen, København

Brænder du for ansættelsesret, og sætter du en ære i at yde god rådgivning? Og er det vigtigt for dig at arbejde i et engageret og fagligt vidensmiljø, hvor der er fokus på kompetenceudvikling? Så er du måske vores nye kollega i afdelingen for rådgivning af klinikejere.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • rådgivning af klinikejere, primært telefonisk og pr. e-mail om f.eks. ansættelsesret, overenskomstforhold, sundhedsjura og ad hoc-juridiske spørgsmål
  • individuel sagsbehandling på det ansættelsesretlige område
  • udarbejdelse af nyhedsformidling til foreningens medlemsnet mv.

Vi tilbyder et spændende fuldtidsjob i et fagligt engageret vidensmiljø, hvor kompetenceudvikling er i fokus, og hvor der er mulighed for at præge arbejdsopgaverne. Du vil få en varieret arbejdsdag med kontakt til mange mennesker.

Basisbank A/SBasisbank søger fagligt stærk og strategisk tænkende jurist med interesse for kontraktsret og forbrugerbeskyttelse

Basisbank A/S, København

Trives du i et miljø, hvor du bliver udfordret på dine juridiske kompetencer?

Spændende udfordringer, hvor du er med til at præge Basisbank på den strategiske rejse. Du prioriterer og former selv din dag, ud fra de opgaver som Basisbank stiller dig. Du vil indgå i et tæt samarbejde med resten af forretningen og vil hurtigt opdage, at der i Basisbank er højt til loftet og at vi har et uhøjtideligt miljø, hvor der er let til humor og hvor du hurtigt kommer til at kende alle dine kolleger.

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, der matcher dine kvalifikationer, inkl. pensionsordning samt sundheds- og tandforsikring.

Miljø- og FødevareministerietJurist til Ligestillingsafdelingen

Miljø- og Fødevareministeriet

Er du en dygtig jurist med interesse for at bringe dine juridiske kompetencer i spil i et dynamisk, politisk og udviklingsorienteret miljø?

Som jurist i Ligestillingsafdelingen får du et alsidigt job med stor selvstændighed og bredt samarbejde med interessenter og ministerier. Du vil bl.a. skulle rådgive ministerier om fortolkningen af ligestillingsloven, dispensationsmuligheder mv. Samtidig vil du få udfordrende og forskelligartede opgaver som f.eks. udvikling af indsatsen til bekæmpelse af menneskehandel.

Jobbet giver mulighed for både personlig og faglig udvikling i en spændende og til tider travl hverdag, i en engageret og dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsklima.

Danske BankSenior Compliance Officer

Danske Bank, Høje Taastrup

Do you have an interest or experience in Anti Money Laundering and Counter Terrorist Financing?

We are looking for a Senior Compliance Officer to work in our Suspicious Activity Reporting Complex Cases & Intelligence (CC&I) team. This team is part of the wider Suspicious Activity Reporting Office (SARO), which has responsibility for investigating internal AML/CTF escalations and filing SARs to the relevant authorities.

As Senior Compliance Officer you will get the opportunity to take the lead on complex financial crime investigations into individuals, companies and networks. Your task will include:

  • Identifying and investigating emerging financial crime threats.
  • Managing multiple investigations at the same time and be able to prioritise between tasks as required.
Kromann Reumert
Erfaren og initiativrig bobehandler til insolvens og rekonstruktion

Kromann Reumert, København

Vi søger en bobehandler, der vil være en del af hverdagen i et ambitiøst og tempofyldt team. Du vil, sammen med afdelingens jurister og øvrige bobehandlere, skulle varetage opgaver inden for insolvensområdet.

Du bliver en vigtig del af håndteringen af afdelingens mange sager, hvor du vil følge sagsbehandlingen fra start til slut.

Jobbet giver dig mulighed for at arbejde bredt inden for insolvens, rekonstruktion og konkurs med bl.a.:

  • selvstændig opstart af insolvenssager og mailkorrespondance på basis af standarddokumenter og tjeklister
  • kontakt til ledelsen i de insolvente selskaber, kreditorer og ansatte
  • udarbejdelse af bo- og momsregnskaber samt panthaverregnskaber
Kromann Reumert
Boligkontoret DanmarkAdvokat/jurist

Boligkontoret Danmark, København

Til juridisk afdeling søger vi en engageret og dygtig advokat/jurist, der vil være med til at sikre den høje kvalitet af juridisk bistand, vi yder til både medarbejdere, ledere og medlemmer i Boligkontoret Danmark.

I juridisk afdeling er vores væsentligste opgaver at yde juridisk sparring og rådgivning til medarbejdere og ledere i Boligkontoret Danmark, ligesom vi varetager vores boligselskabers (medlemmers) husleje-, fraflytterinkasso- og husordensager samt øvrige retssager ved fogedret, boligret og beboerklagenævn.

Mere konkret kommer du til at arbejde med:

  • Sagsbehandling i de mange forskelligartede sager, herunder fraflytningsrestancesager, husordensager og i et mindre omfang huslejerestancesager
  • Kontakt til beboere, fraflyttere og boligselskaberne under sagernes behandling, herunder varetagelse af forligsdrøftelser mv.
  • Varetagelse af sagers behandling ved beboerklagenævn, boligret og fogedret
Danske Commodities A/S
Dedicated legal counsel

Danske Commodities A/S

Do you want to influence the legal direction for one of Europe’s leading energy trading companies? And do you want to be part of a young legal team, where teamwork, flexibility and innovation are top priorities? Then we have the perfect opportunity for you!

No matter your prior experience, you will get a thorough introduction to the team, your tasks and of course to how DC works within our various business areas. On the longer term, you will get a significant role as responsible for supporting specific trading teams and for developing and negotiating a variety of energy-related contracts covering energy trading across ever-changing global markets. This way, you will get the opportunity to set the legal direction within your area of responsibility. Your tasks will be focused on supporting with legal advice as well as developing and taking the lead on all contractual relations for your stakeholders.

Danske Commodities A/S
Tandlæge Damgaard ApSTandplejer til luksustandlægeklinik

Tandlæge Damgaard ApS, Nykøbing Falster

Vil du være en del af vores klinik, hvor vi har fokus på vores glade patienter? Her værner vi om den gode stemning – og hinanden.

Som tandplejer hos os får du ansvar alt efter din erfaring og dine kompetencer og kan se frem til en hverdag med fart over feltet. Du får ansvar for patienter på lige fod med tandlægerne og kommer løbende på relevante certificeringskurser.

Dine opgaver indebærer bl.a. også at tage røntgenbilleder og aftryk til kroner, bideskinner og implantater samt afslutte tandlægens behandling ved fx at fremstille og påsætte et provisorium. Vi er fælles om patienter, og sammen sørger vi for, at hver eneste patient føler sig godt og professionelt behandlet.

Arbejdstilsynet
Akademiker til internationale opgaver

Arbejdstilsynet, København

Er du optaget af internationalt samarbejde og god til at koordinere og samarbejde på tværs? Vil du gerne anvende din faglighed inden for et område, som står højt på den politiske dagsorden? Så har vi en spændende stilling ledig i kontoret for Ordnede forhold, Ergonomi og Brancher – som også har ansvaret for koordination af de internationale opgaver.

Beskæftigelsesministeriet

I kontoret arbejder vi bl.a. med internationalt samarbejde, ergonomi, social dumping og sikkerhed på bygge- og anlægsområdet.

Du forventes at indgå i kontorets internationale team, som har mangeartede opgaver i relation til EU, ILO og det nordiske samarbejde. Herudover leder kontoret to strategiske sektorsamarbejdsprojekter i Asien.

Slots- og Kulturstyrelsen
Fuldmægtig med interesse for medier

Slots- og Kulturstyrelsen, København

Har du lyst til at arbejde inden for centraladministrationen med en bred skare af aktører og specialisere dig i offentlig forvaltning? Interesserer du dig for mediernes udvikling og rammevilkår? Har du lyst til at arbejde med tilsyn, vejledning og sekretariatsbetjening?

Vi har brug for en akademisk medarbejder til sagsbehandling og sekretariatsbetjening af Radio- og tv-nævnet, med særlig fokus på opgaver vedrørende implementeringen af det reviderede AVMS-direktiv.

Dine opgaver vil blandt andet blive at:

  • Behandle sager for Radio- og tv-nævnet. F.eks. at føre tilsyn med såvel kommercielle som ikke-kommercielle lokale radio- og tv-stationer og herunder at forberede og oplyse sagerne, udarbejde indstillinger og afgørelsesudkast til Nævnet, deltage i nævnsmøder m.v.
  • Udarbejde vejledningsmateriale til aktørerne og sikre en hensigtsmæssig implementering af nye regler
Den Sociale Kapitalfond Invest Management ApSAdministrations- og økonomiansvarlig til Den Sociale Kapitalfond Invest

Den Sociale Kapitalfond Invest Management ApS, København

Med reference til adm. direktør vil du som administrations- og økonomiansvarlig have ansvaret for en bred vifte af daglige administrations- og økonomistyringsopgaver i kapitalfonden, stort som småt.

Du vil være ansvarlig for den daglige administration i fondens managementteam, som spænder fra indkøb, kontrakter og leverandørstyring, til IT-systemer og intern rapportering. Du vil få det daglige ansvar for at sikre compliance med bl.a. juridiske og finansielle lovkrav, GDPR, KYC, interne politikker mv. i samarbejde med fondens rådgivere.

Du er ansvarlig for daglig økonomistyring, herunder bl.a. budgetopfølgning, forberedelse af årsrapport og kontakter til banker, revisorer m.m. Bogholderi, regnskabsforberedelse og løn mv. er outsourcet.

Københavns KommuneJurist med speciale i fast ejendom til Københavns Ejendomme og Indkøb

Københavns Kommune

Brænder du for fast ejendom, så har du nu mulighed for at få en spændende og udfordrende stilling i Københavns Kommunes afdeling Køb, Salg og Leje under Københavns Ejendomme og Indkøb.

Afdelingen Køb, Salg og Leje har karakter af en intern specialiseret juridisk enhed i Økonomiforvaltningen, hvis primære arbejdsområde er privatretlige og kommercielle problemstillinger vedrørende fast ejendom i bred forstand.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af

  • varetagelse af sager om køb af meget forskellige ejendomme, hvor du er involveret fra de indledende kontraktforhandlinger til berigtigelsen af handlen
  • repræsentere Københavns Kommune i forbindelse med leje og udleje af fast ejendom
  • varetagelse af sager om salg og udvikling af kommunens ejendomme, hvor du bliver involveret i juridiske og kommercielle problemstillinger.
Ørsted Wind Power – EPC
Senior Sourcing Manager to lead CAPEX sourcing processes for offshore wind farm projects

Ørsted Wind Power – EPC, Gentofte or Skærbæk near Fredericia

Do you want to contribute to our vision of creating a world that runs entirely on green energy?

Ørsted

Join us and become Senior Sourcing Manager in our CAPEX Procurement department where you’ll lead the procurement and tender process from sourcing strategy to signed contract as well as develop and maintain close relations to your internal and external stakeholders.

We offer a position in a team of professional sourcing managers responsible for the procurement of substations, electrical components, SCADA and civil works for offshore wind farm projects.

Ørsted Wind Power – EPC
Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
Contract and Claim Manager

Siemens Gamesa Renewable Energy A/S, Brande

Siemens Gamesa

You should apply for this job if you want to be working with big Wind Power projects in a business organization while having an impact on how we as a company will achieve better results. The job requires the ability to thrive in a changing environment while keeping the necessary structure in your field of work.

As a Contract and Claim Manager, you will:

  • Act as a consultant to the Commercial Project Manager and other team members
  • Assist in regard to managing of the contractual relationship between the contract parties and in resolving contractual issues in a proactive manner before and/or when they occur
  • Analyze the contract to raise awareness of notification requirements and to allow the responsible team members to efficiently coordinate interfaces
Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
DSBAmbitiøs Contract Manager-assistent til en af Danmarks største Facility Management-kontrakter

DSB, Høje Taastrup

Vil du være med til at styre og optimere en af Danmarks største Facility Management (FM)-kontrakter i tæt samarbejde med DSB’s FM Kontraktstyringsafdeling, så skal du læse videre her.

Som Contract Manager-assistent refererer du til FM Kontraktstyringschefen, men bliver den analytiske, administrative og kontraktfaglige støtte for to Contract Managers, der har det overordnede ansvar for de to fagområder Hard og Soft FM.

Dine primære opgaver

  • Foretage kontraktopfølgning/-styring (KPI og SLA-overholdelse)
  • Bistå Contract Manageren med analyse og løsning af kontraktmæssige problemstillinger
  • Ansvarlig for change management-proces mellem DSB og leverandørerne
DSB