215 job matcher din søgning 215 job fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Toppen af Ebeltoft – EBIC Deltidsreceptionist

Toppen af Ebeltoft – EBIC

Vi har travlt og søger efter en deltidsreceptionist (ca. 25 timer pr. uge) til vores lækre Kursus- og Kulturcenter Toppen af Ebeltoft – til en sæsonansættelse i 2023.

Vi tilbyder:

  • En god arbejdsplads med plads til smil og humor blandt gode kollegaer.
  • Et til tider travlt job, hvor gæstfrihed & kundepleje er i højsædet.
  • God oplæring i diverse bookingsystemer, emailkorrespondance & værelseskoordinering.
  • En uformel omgangstone, hvor alle kan komme til orde og hvor vi hjælper hinanden.
  • Et job på en arbejdsplads med store ambitioner og plads til begejstring.
Vallensbæk Havn Havnekontoret Administrativ medarbejder (Havnesekretær)

Vallensbæk Havn Havnekontoret

Har du lyst til at være en del af udviklingen i Vallensbæk Havn, og ser du samtidig dig selv på en arbejdsplads, hvor der er frisk luft, masser af vand og sol, og hvor sommeren bringer en masse gæster, der nyder vores havn? Så er det måske dig, som vi leder efter.

Som administrativ medarbejder vil du få til opgave at administrere og organisere de daglige aktiviteter på havnens kontor og sikre, at alle kunder og gæster føler sig godt modtaget. Da vi er et lille team, hjælper vi også hinanden på tværs af de opgaver, vi har på havnen, så det forventes at du er lidt af en blæksprutte.

Gem
Domusnova Boligbyg ApS Administrativ medarbejder/PA

Domusnova Boligbyg ApS, Randers

Bliv en del af vores team - PA for ledelsen i Domusnova Boligbyg (personlig assistent).

Som PA kan du se frem til en hverdag med stor variation i opgaverne, som kan spænde lige fra kalenderstyring til udarbejdelse af materiale til enhver art til produktion, lager/logistik, byggepladser og til en rolle som projektleder på sideløbende opgaver.

Din primære opgave bliver at supportere ledelsen i Domusnova Boligbyg i dagligdagen med både ad hoc- og planlagte opgaver. Opgaverne står allerede i kø, og det bliver derfor vigtigt, at du trives med en hverdag, hvor du kan jonglere med mange bolde i luften, være proaktiv og samtidig arbejde struktureret.

Poul Schmith/Kammeradvokaten
Advokatsekretær til området for vedvarende energi

Poul Schmith/Kammeradvokaten, København

Trives du i en travl og varieret hverdag, hvor værdier som selvstændighed og høj faglighed vægtes højt?

På vores kontor i København leder vi efter en ny kollega, der i en travl og afvekslende hverdag kan hjælpe med at holde overblikket og være et koordinerende bindeled mellem de mange involverede både internt og eksternt.

De typiske opgaver vil være korrekturlæsning og kvalitetssikring af dokumenter på dansk og engelsk, herunder tilretning og formatering i både egne og klienters formater.

Poul Schmith/Kammeradvokaten
Fonden Novavi Tilkaldevikar som sekretær i vores alkoholambulatorier

Fonden Novavi, Kastrup, Glostrup, Lyngby, Hvidovre, Herlev, Roskilde, Køge og/eller Frederikssund

Har du tid til overs? Er du serviceminded? Har du et smil på læben, selvom du har travlt? Kunne du tænke dig at have kontakt med mange mennesker?

Din hovedopgaver som tilkaldevikar i Fonden Novavi vil bl.a. være:

  • Modtagelse af telefonhenvendelser og tidsbestilling
  • Modtagelse af patienter og andre brugere
  • Måling af promille og udlevering af antabus efter ordination af vores læger

Vi ringer til dig, når vi har brug for din assistance i forbindelse med ferie, fridage eller sygdom blandt de faste sekretærer.

NJORD Law Firm Advokatsekretær til proces

NJORD Law Firm, København

Er du en haj til at arbejde med retssager og holde styr på mange administrative processer? Taler og skriver du flydende engelsk? Så er det måske dig, vi søger som advokatsekretær til vores kontor i København.

Hos NJORD kommer du til at arbejde tæt sammen med nogle af branchens dygtigste kollegaer i et højt fagligt miljø, som bidrager til at videreudvikle dit potentiale.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:

  • sekretæropgaver for flere partnere, som bl.a. arbejder med procesret
  • korrespondance med klienter, kreditorer, myndigheder osv.
  • selvstændig sagsbehandling, som matcher dine kvalifikationer
Ploug Niemann Ledelsesrådgivning Kontorleder til travlt, hyggeligt konsulenthus

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning, København

Vil du være en del af en energisk, professionel arbejdsplads med en varm og anerkendende omgangstone? Trives du med rollen som den stærke tovholder, som får en travl hverdag til at glide? Og har du samtidig lyst til at arbejde midt i København med udsigt til en af byens hyggeligste pladser?

Ploug Niemann Ledelsesrådgivning A/S søger en erfaren og kompetent kontorleder til projektledelse, økonomistyring og kundebetjening.

Vi søger en erfaren, kompetent og behagelig kontorleder, der kan sikre, at dagligdagen i huset glider smidigt, aflaste vores travle konsulenter og sørge for, at kunderne modtages med smil og frisk kaffe.

Scandic Hotel A/S
Assisterende Front Office Manager, fuldtid, Scandic Sydhavnen

Scandic Hotel A/S, København

Er du ambitiøs og målrettet og god til at håndtere alverdens spørgsmål, så tror vi på, at du er vores nye assisterende Front Office Manager på Scandic Sydhavnen.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdspladsVi ved, at du ta’r ansvar, har overblik og handler hurtigt, når det gælder. Og vi ved, at du på din vagt altid går forrest med god energi og er til inspiration for dine kolleger og alle andre, som arbejder sammen med dig. Du er god til at kommunikere og deler altid din viden. Du får ting til at ske, er likeable og sætter service fremfor alt.

Opgaver

  • Daglig ledelse og motivation af teamet
  • Overordnet ansvar for driften på din vagt
  • Ansvarlig for afdelingen i Front Office Managers fravær
Scandic Hotel A/S
PRO&CO Executive Assistant

PRO&CO søger for Design Collection Denmark ApS i Silkeborg

Er du en erfaren PA eller sekretær med stærke evner inden for projektstyring? Og har du lyst til at arbejde med spændende udviklingsopgaver i en innovativ og stærkt værdibaseret virksomhed?

Du kommer til at spille en afgørende rolle i den vækstrejse, som Design Collection Denmark er på. Med en ambitiøs skalering af retail-området i sigte ligger der et større strategiarbejde, som skal planlægges og eksekveres – og det er her, at du som Executive Assistant kommer til at gøre en stor forskel.

Du mestrer den betroede rolle ved bordet, hvor beslutningerne tages, og lægger vægt på at forstå og repræsentere virksomhedens værdisæt.

PRO&CO
Stevns Kommune Tandlæge til en tidsbegrænset stilling

Stevns Kommune, Store Heddinge

Stevns Kommunale tandpleje søger tandlæge til en tidsbegrænset stilling på 30 timer pr. uge. Ansættelsen har en varighed på et år med god mulighed for fastansættelse.

Arbejdsområdet vil være tandpleje for børn og unge. Desuden vil der være mulighed for at beskæftige sig med omsorgstandpleje.

Så har du lyst til et job, der byder på både udfordringer og muligheder, så er vi en tandpleje, der arbejder målrettet med høj faglighed, har fokus på velorganiseret evidensbaseret profylakse og tilbyder teamtandpleje med erfarne, engagerede og dygtige kollegaer.

Hillerød Kommune Tandlæge 35 timer til Hillerød Kommunale Tandpleje

Hillerød Kommune

Hillerød Kommunale Tandpleje søger en faglig stærk tandlæge til en fast stilling på 35 timer om ugen pr. 1. juni 2023.

Stillingen er i Basistandplejen, hvor du vil få rutinerede og gode kollegaer, hvilket giver rig mulighed for faglig sparring og samarbejde.

Du vil blive en del af vores team – tandlæger, specialtandlæger (orto), tandplejere og klinikassistenter og vi er alle samlet i vores nybyggede og moderne Tandplejehus, som ligger på Carlsbergvej 13B – tæt på Hillerød station.

Vi kan tilbyde dig

  • et fagligt stærkt miljø
  • et spændende og udfordrende job i et inspirerende arbejdsfællesskab
  • dygtige og engagerede kollegaer
Bech-Bruun Mødevært

Bech-Bruun, København

Vil du give vores klienter og besøgende en god oplevelse?

Bech-Bruun er én af Danmarks største og førende full-service-advokatvirksomheder. Som mødevært får din dagligdag på vores mødegang, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med to andre mødeværter og en mødekoordinator. I indgår i et tæt samarbejde med både vores kantine og reception. Dine primære arbejdsopgaver består bl.a. af:

  • Opdækning til møder og kurser
  • Modtagelse af klienter
  • Booking og bekræftelse af møder via mail
Bautahøj Kursuscenter Receptions- og konferencemedarbejder søges til Bautahøj

Bautahøj Kursuscenter, Jægerspris

Vi elsker at skabe oplevelser og møde mennesker, og vores receptions- og konferencemedarbejdere er ofte den første kontakt, som gæsten har med Bautahøj – til dette team søger vi ny kollega.

For at trives og vokse i rollen som receptions- og konferencemedarbejder, brænder du for service, samtidig med du elsker at arbejde i et højt tempo. Vi ser gerne du kommer med relevant erfaring indenfor branchen, så du er bekendt med hverdagen og arbejdsgangen på et konferencecenter, men vigtigst er dog at du brænder for salg og service.

Chanel Denmark ApS
Executive Assistant

Chanel Denmark ApS, Copenhagen

As the Executive Assistant you will be responsible for working with complete confidentiality alongside with the Managing Director of Scandinavia, being a gate keeper and facilitating his daily work and ensuring the efficient and effective running of daily business.

The position has a broad foundation with a combination of providing effective and efficient administrative support, managing logistics from A to Z, putting together agendas and presentations, monitoring action plans to ad hoc/administrative tasks. In addition to being trustworthy, detail- and service oriented, you are possessing strong organizational skills and ability to prioritize multiple tasks seamlessly with a strong attention to detail.

Chanel Denmark ApS
Finanstilsynet
Ansvarsfuld sekretær til samfundsvigtigt tilsyn med penge- og realkreditinstitutter

Finanstilsynet, København

Vil du være med til at sikre en robust, ansvarlig og ordentlig finansiel sektor i Danmark? Vil du have en bred kontaktflade, og vil du udfordres på din faglighed? Så har vi brug for dig i kontoret for Kontoret for Realkreditinstitutter og Kontoret for International markedskontakt, Likviditet og Kapital. 

Du skal understøtte chefer og medarbejdere i de to kontorer i en række tilsynsopgaver og på den måde bidrage til, at der er overblik over tilsynsindsatsen, og at tilsynsopgaven løftes. Du kommer også til at bidrage til tværgående opgaver med andre kontorer, og du vil derfor hurtigt indgå i et bredt netværk i Finanstilsynet.

Danske Bank Personal Assistant to Head of Risk Analytics

Danske Bank, Copenhagen

If you enjoy a fast-paced dynamic environment, have great organization skills with a good eye for details and bring a positive, fun and energetic personality you might be just the person we are looking for.

Your will coordinate and manage internal and external meetings, including proposing agenda, preparing presentations, ensuring material is appropriate and keeping track of – and driving – time sensitive actions with relevant follow-ups.

British Embassy Copenhagen Administrative Officer to Defence Section

British Embassy Copenhagen

The British Embassy in Copenhagen is part of a world-wide network, representing British political & economic and consular interests overseas and is looking for an Administrative Officer (AO) to the Defence Attaché.

The main purpose of the job is to support the Defence Attaché by; providing administrative support to improve access and influence to Danish Defence. The AO will help plan and manage activities that enhance the Defence section’s network; keep the Defence Attaché informed of developing areas of interest and build robust relationships in order to enhance military interoperability with Denmark and to strengthen the UK’s position as one of the world’s leading soft powers.

ARKEN Museum for Moderne Kunst Direktionssekretær

ARKEN Museum for Moderne Kunst, Ishøj

Har du lyst til at være hjertet i museets direktionssekretariat? Og har du erfaring med at betjene direktør, bestyrelse og organisation, så hverdagen glider og møder, kalendere og arrangementer spiller? Så er du måske vores nye direktionssekretær.

Vi søger en direktionssekretær til dagligt at assistere ARKENs direktør og organisation. Som direktionssekretær hos os, er du med til at sikre, at ARKEN og ARKENs direktør fremstår som en professionel samarbejdspartner. Derfor er det vigtigt, du kan sikre overblik, skabe struktur og bevare roen i en hverdag med mange opgaver.

Scandic Hotel A/S
Receptionist, fuldtid, Scandic Sluseholmen

Scandic Hotel A/S, København

Smiler du med øjnene, griber bolde fra alverdens retninger og elsker at være hotellets knudepunkt? Så tror vi på, at du er én af vores nye receptionister på Scandic Sluseholmen.

Se video om Scandic Hotel A/S som arbejdsplads

Vi ved, at du er skarp og handler hurtigt, når situationen kræver det. Og vi ved, at du er fyldt med energi, og at dit gode humør smitter af på vores gæster og alle dem, du arbejder sammen med. Du har en sjette sans for god service og spørger altid vores gæster, om der er noget, du kan hjælpe dem med, inden de selv spørger. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Ind- og udcheckning af hotellets gæster
  • Servicering af gæster inkl. håndtering af gæstefeedback
  • Daglige rutiner i receptionen inkl. kasseafstemninger
Scandic Hotel A/S
Gem
Temp-Team A/S Executive Assistant til Internationalt konsulenthus

Temp-Team A/S søger for kunde i Hellerup

Er professionel, ambitiøs og udadvendt ord, du forbinder dig selv med? Så er det her måske noget for dig.

Vi søger en Executive Assistant, som kan fungere som værdifuld sparringspartner for Managing Partner og for teamet af konsulenter.

Opgaver, du skal varetage:

  • Kontakt til forretningspartnere, klienter og kollegaer
  • Kalenderstyring af en aktiv kalender
  • Udarbejdelse af præsentationer, rapporter og tilbud, herunder sikre kvalitet i sprog og indhold
Indrykket:

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV