1.030 job matcher din søgning 1.030 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Danske Konferencecentre, Birkerød
Vil du arbejde med tæt kundekontakt i en virksomhed, som virkelig inddrager sine medarbejdere og prioriterer arbejdsglæde? Og er du motiveret af udsigten til at dykke ned i mange af Danmarks dejligste konference- og mødesteder?
Som vores nye kollega bliver du en del af vores bookingteam med i alt 9 medarbejdere. Her kommer du hovedsageligt til at tale med kunder og samarbejdspartnere, men der vil også være mulighed for at få nogle andre, administrative opgaver, afhængigt af dit talent og din motivation.
Du kommer ind i en virksomhed, hvor arbejdsglæde, ærlighed og involvering er noget, vi prioriterer utrolig højt.


Danske Konferencecentre, Birkerød
Vil du arbejde med tæt kundekontakt og koordinering i en virksomhed, som virkelig inddrager sine medarbejdere og prioriterer arbejdsglæde? Og er du motiveret af udsigten til at forme din egen rolle?
Som vores nye koordinator kan du selv være med til at udvikle og forme rollen, da det er en nyoprettet stilling. Overordnet kommer du til at skulle have overblikket over diverse indkomne forespørgsler og kombinere dem optimalt med teamets ressourcer.
Du kommer ind i en virksomhed, hvor arbejdsglæde, ærlighed og involvering er noget, vi prioriterer utrolig højt.


Signboard ApS, Valby
Da vores mangeårige tolkeadministrator nu går på pension, søger vi en ny medarbejder til denne stilling.
Vi tilbyder et spændende job med meget skriftlig og telefonisk kundekontakt og en alsidig hverdag.
Dine primære opgaver består af følgende:
- Daglig kontakt til brugere og kunder via telefon, email og SMS.
- Planlægning af tolkenes arbejdstid og -opgaver for brugerne i tæt samarbejde med tolkene.
- Kontakt til alle relevante interessenter som fx uddannelsessteder, tolkebrugere, hospitaler, jobcentre, sundhedshuse, DNTM (Den Nationale Tolke Myndighed), STUK (Styrelsen for Uddannelse og Kvalitet) mv.

Kompetent søger for Plandent A/S i Aarhus
Er du en serviceminded og ansvarsbevidst koordinator med flair for tal og fokus på struktur, orden og detaljer?
Hos Plandent går det stærkt, og derfor er der brug for endnu en koordinator til teamet i Aarhus, hvor du varetager mange forskellige opgaver, og hvor du tilbydes en arbejdsplads, der har fokus på ordentlighed og fleksibilitet.
Din primære rolle er at supportere og koordinere udstyrs- og serviceaktiviteterne i Jylland/Sjælland. Du har en relevant faglig uddannelse og har naturligt flair for økonomi, bogholderi eller it.


Guldager A/S, Allerød
Guldager er i en spændende udvikling, hvor vækst er på dagsordenen. Det indebærer, at vores montører og teknikere er på flere jobs hos kunderne – og det skal planlægges.
Stillingen som servicekoordinator er en nøglepost, hvor du kommer til at sidde midt i ”orkanens øje”. Med tråde til de udekørende montører/tekniker, kunderne, sælgerne og lederne.
Vi tilbyder et spændende job, hvor du vil få mange forskellige opgaver. Du vil referere til vores Servicechef Brian Bonde Johansen og en stor del af dit arbejde vil foregå i tæt samarbejde med serviceteamet.


CH BYG A/S, Borup
Er du en person, der motiveres af administration, koordinering og telefonisk kontakt med vores kunder, og som tager ansvar for dine ansvarsområder – så er det måske dig, vi søger.
CH BYG A/S vækster, og søger derfor en kontorassistent til en stilling med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen vil være på 28-37 timer om ugen, afhængigt af, hvad du ønsker. Du vil få din hverdag på vores kontor beliggende i Borup.
Dine primære opgaver bliver:
- Planlægning og koordinering af personale
- Oprette ordre
- Telefonmodtagelse og kundekontakt
- Ansvarlig for vores hovedmail – fordeling af indkomne mails

Er du en serviceminded og erfaren kontorassistent, der er engageret og god til at holde mange bolde i luften? Så har vi et spændende job til dig i en landsdækkende entreprenørvirksomhed, lokalt forankret i Næstved.
Du skal i samarbejde med vores nuværende kontorassistent løse administrative opgaver i relation til driften af kontoret samt igangværende entreprisesager.
Dine arbejdsområder og opgaver vil bl.a. være:
- Lønkørsel for timelønnede medarbejdere og formænd
- Debitorbehandling
- Kreditorregistreringer

Har du lyst til at være en del af udviklingen i Vallensbæk Havn, og ser du samtidig dig selv på en arbejdsplads, hvor der er frisk luft, masser af vand og sol, og hvor sommeren bringer en masse gæster, der nyder vores havn? Så er det måske dig, som vi leder efter.
Som administrativ medarbejder vil du få til opgave at administrere og organisere de daglige aktiviteter på havnens kontor og sikre, at alle kunder og gæster føler sig godt modtaget. Da vi er et lille team, hjælper vi også hinanden på tværs af de opgaver, vi har på havnen, så det forventes at du er lidt af en blæksprutte.

Danske Stenhuggerier A/S, Holbæk, Slagelse, Ringsted, Næstved og Roskilde

Kan du periodisk afsætte 20-30 timer/ugen på en anderledes arbejdsplads?
For at udfylde stillingen kræves ikke, at man har kendskab til branchen. Vi forestiller os, at du har en baggrund, hvor du måske delvist har trukket dig tilbage fra arbejdsmarkedet.
Vi er åbne for, at du kan have mange forskellige tilgange til dette job og diskuterer gerne muligheder, der passer ind i din øvrige tilværelse.


Nordic Computer A/S, Nørresundby
We are looking for an ambitious profile with strong linguistic skills, who will play a vital role in supporting our international sales team.
To support our ambitious growth strategy, we are looking for a Sales Coordinator, whose primary tasks will be supporting our sales team with various sales and customer related tasks.
Your Primary Tasks
- Primary stakeholder for administrative handling of questions and requests from existing customers
- Contact, administrate and create leads and customers
- Prepare, maintain and optimize sales related documentation like quotes, contracts etc.

Ligger det i dit DNA at være serviceminded og fleksibel i din tilgang til opgaverne, og har du tilmed et godt humør?
Alzheimerforeningen er en patientforening, der inden for de seneste år har været i vækst, og vi har derfor brug for din hjælp til diverse administrative opgaver.
Din arbejdsdag består af mange forskellige opgaver, og fælles for mange af dem er, at du hjælper dine kolleger og sørger for, at sekretariatet altid er indbydende. Du er en teamplayer, der tager ansvar og giver en kollega en hånd med, så I sammen når i mål med både de store og små opgaver.

HB-Care A/S, Tilst
Kunne du tænke dig at være med til at gøre os endnu bedre ved at håndtere det øgede behov for specialtransport i Midt- og Østjylland, ved at indgå i et lille team bestående af meget motiverede og dedikerede medarbejdere? Så kan vi ikke undvære dig i Danmarks mest spændende mobilitetsvirksomhed.
Vi er i gang med en spændende udvikling, og udvider derfor med endnu en driftsdisponent til vores team. Du kommer til at arbejde med indskrivning, planlægning og mandskabsbehandling indenfor visiteret specialkørsel, hvor du kan udvikle dig blandt fagligt stærke kolleger.
Du får et udfordrende job i et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til nytænkning og initiativ. Vi har altid en positiv indstilling til arbejdet og fejrer gerne vores succeser.


Kvinderådet, København
Drømmer du om at arbejde i en lille NGO med meget på hjerte? Har du en administrativ baggrund, sans for struktur og kan få pengene til at passe?
Det er dig, der bl.a. laver løn, bogfører og laver simpel økonomi-opfølgning, planlægger og koordinerer møder og større arrangementer og holder styr på deadlines samt holder medlems- og adresselister ajour.
Vi tilbyder en arbejdsplads med gode kollegaer, der brænder for arbejdet med ligestilling og kvinders rettigheder.
Stillingen som administrativ medarbejder er som udgangspunkt på 30 t/ugen. Men der er mulighed for færre og flere timer afhængig af opgaver og din profil.

Sambla Group, København
Ønsker du at indgå i et socialt team med andre unge, hvor positiv energi, højt humør, fejring af succeser og sammenhold er en stor del af dagligdagen?
Vi søger dig, der f.eks. er i gang med dit sabbatår, har gåpåmod, gode taleevner, er udadvendt og trives i et socialt miljø med andre unge.
Sambla Group søger lånekonsulenter til vores salgsteam, der har kontor i hjertet af København. Erfaring er ikke et krav, da vi sørger for at lære dig op i arbejdet med salg og kundehåndtering.
Vi er en virksomhed, der udover at være ambitiøse lægger stor vægt på det sociale. Vi arrangerer fredagsbarer, team-events og årlige fester. Du har mulighed for selv at påvirke din løn, få attraktive personalegoder, blive kontorets bedste bordfoldspiller og du får selvfølgelig de bedste kollegaer!


Domusnova Boligbyg ApS, Randers
Bliv en del af vores team - PA for ledelsen i Domusnova Boligbyg (personlig assistent).
Som PA kan du se frem til en hverdag med stor variation i opgaverne, som kan spænde lige fra kalenderstyring til udarbejdelse af materiale til enhver art til produktion, lager/logistik, byggepladser og til en rolle som projektleder på sideløbende opgaver.
Din primære opgave bliver at supportere ledelsen i Domusnova Boligbyg i dagligdagen med både ad hoc- og planlagte opgaver. Opgaverne står allerede i kø, og det bliver derfor vigtigt, at du trives med en hverdag, hvor du kan jonglere med mange bolde i luften, være proaktiv og samtidig arbejde struktureret.

Skattestyrelsen, København
Kan du skabe overblik over mange forskellige sager og samtidig bevare blikket for detaljerne i den enkelte sag? Hvis du kan svare ja til det, så er du muligvis vores nye kollega i Straffesagsenhed 4.
I Straffesagsenhed 4 ligger Visiteringen, som er indgangen for alle de straffesager, der behandles i Center for Straffesager. Som administrativ medarbejder får du en afvekslende hverdag, hvor ikke to dage er ens.
Som administrativ medarbejder hos os får du ansvar for bl.a.:
- journalisering af sager
- visitering af nye sager, som tilgår Center for Straffesager fra Skatte-, Motor- og Toldstyrelsen
- at sikre sagssagsregistreringer


PwC, Aarhus
Du har nu muligheden for at blive en del af et fantastisk team og fællesskab i vores revisionsafdeling i Aarhus.
I afdelingen stræber vi hver dag efter at skabe endnu mere værdi for vores kunder og relationer blandt de små, mellemstore og større virksomheder og mangler en koordinator, der kan være med til at understøtte det fokus.
I stillingen som business development koordinator skal du primært fokusere på at være en proaktiv support i salgsprocesserne, herunder:
- Udarbejde tilbud i PowerPoint/Google Slides
- Deltage i interne salgsmøder, herunder indkaldelse, referatskrivning samt opfølgning på actions mellem møderne

Curia søger for Kongsvang Cleaning & Facility A/S i Åbyhøj
Vil du med dine faglige kompetencer og dit personlige engagement være med til at gøre en forskel for +1000 kollegaer?
Kongsvang er en af Danmarks førende servicevirksomheder, hvilket stiller krav til en stærk medarbejderstab – både i driften og i det administrative team.
Derfor er der brug for en Teamlead til ’Løn & Personale’, hvor dit primære ansvar er lønhåndtering og HR-administration. Det vil sige, at du varetager en helt central funktion og får en uhyre vigtig rolle.
Det er dig, der:
- sikrer stabil lønkørsel til timelønnede
- yder administrativ support til drift omkring løn- og ansættelsesforhold
- håndterer fravær, refusion og statistikker på området

GEA Process Engineering A/S, Søborg
Would you like to work with global technical projects?
As a technical assistant at GEA, you will support an international team of colleagues from around the world on technical projects, planning and coordinating processes using systems and software such as Pax, Bluestar and Microsoft Project.

“Perfect if you’re looking to make good use of your planning skills and challenge your IT skills in an international environment spiced with many different languages and cultural impressions.” – Poul Erik Christensen, Senior Manager of Project Execution.
You will work closely with the project managers and project engineers in the department as you provide them with assistance in various projects.


Metro Service A/S, København
Er du serviceminded, og kan du lide at have en bred kontaktflade i forhold til metroens kunder og dine kollegaer? Kan du holde hovedet koldt, når der er travlt?
Som kundeservicemedarbejder er dine hovedopgaver at:
- modtage og besvare henvendelser pr. telefon, e-mail og brev angående Rejsekort
- udstede, ændre og lukke Rejsekort
- deltage i undervisning internt og eksternt samt deltage i sidemandsoplæring
