312 job matcher din søgning 312 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Jobindex
Product Manager for one of Denmark’s fastest growing and well-performing companies

Jobindex recruiting on behalf of Qufora A/S in Allerød

Are you ready to take responsibility for the core products of the most innovative companies within our industry?

Then join us and maintain your own portfolio of our award-winning medical equipment for people with bowel dysfunction. And doing so should not give you a disproportionate work-life balance – no matter your situation, we have room for you.

Ready to make a difference for our users and business? Then read more here.

Jobindex
Esbjerg Kommune
Terapeuter til Hjælpemiddeldepotet

Esbjerg Kommune

Hjælpemiddeldepotet i Esbjerg Kommune søger to ergoterapeuter.

Der er tale om 2 faste stillinger på 32-37 timer gennemsnitlig pr. uge. Stillingerne har været projektstillinger siden 1. marts 2021.

Hjælpemiddeldepotet varetager al håndtering af Esbjerg Kommunes hjælpemidler. Vores opgaver er primært levering og afhentning samt reparation og service af hjælpemidler. Vi indkøber også hjælpemidler og rådgiver Fritid, Sundhed & Omsorgs øvrige personaler omkring hjælpemidler.

Vi er 25 glade og engagerede medarbejdere, som prioriterer trivsel og et godt arbejdsmiljø. Vi har borgeren i centrum, og til løsning af kerneopgaven har vi brug for hinanden, hvorfor tæt tværfagligt samarbejde er et nøgleord. Vi er ambitiøse, kvalitetsbevidste og i udvikling.

Vores nye kolleger skal primært varetage sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler efter Servicelovens § 112 og § 113b.

Alzheimerforeningen Projektkonsulent Demensven

Alzheimerforeningen, København

Kan du skabe gejst og engagement omkring vores Demensven-initiativ blandt kommunale samarbejdspartnere og frivillige Demensven-instruktører? Og er du skarp til at lede og rekruttere frivillige? Så er det måske dig, vi mangler i vores kommunikations- og engagementsafdeling.

Vi arbejder på at skabe større forståelse og bedre vilkår for mennesker med en demenssygdom og deres familier. Siden 2015 har vi arbejdet med at skabe et demensvenligt samfund gennem ’Demensven’, hvor mere end 120.000 allerede har sagt ja til mere viden om demens.

I jobbet får du bl.a. ansvar for:

  • Udvikling og implementering af aktiveringsstrategien for Demensven-instruktørerne, herunder rekruttering, fastholdelse, motivation og løbende dialog med Demensven-instruktører
  • Tilrettelæggelse og afholdelse af netværksmøder for Demensven-instruktører (fysiske og digitale)
  • Demensven kommunesamarbejder, herunder yde konsulentbistand samt opsøge og indgå nye samarbejder
C-Leanship A/S
Marketing Coordinator

C-Leanship A/S, Køge

As our new Marketing Coordinator, you will be working out of our head office in Køge, Denmark and you will be reporting to our Chief Commercial Officer. We are scaling up our marketing efforts in collaboration with a third-party marketing consultant team and we need a Marketing Coordinator to take ownership of steering this safely into harbour.

Your responsibilities will include, but not be limited to:

  • Take ownership of getting marketing tasks coordinated and completed with our marketing consultants
  • Prepare content, pictures and video for website, social media, presentations, etc.
  • Coordinate marketing strategy with CEO & CCO
C-Leanship A/S
Lemvigh-Müller A/S
Marketing Content Consultant

Lemvigh-Müller A/S, Herlev

Vil du være med til at hæve niveauet for kommunikationen på digitale kanaler i en spændende virksomhed med højt til loftet? Du kender måske ikke Lemvigh-Müller, men vi er Danmarks største stål- og teknikgrossist, og vi har store ambitioner for vores digitale kommunikation. Derfor søger vi lige nu en ny kollega med en skarp pen, som skal hjælpe os med at stå endnu stærkere med særligt fokus på sociale medier.

Vi har så mange gode idéer og historier, vi gerne vil fortælle vores kunder, at vi nu har brug for endnu en dygtig kollega. Du vil skulle skrive indhold til alt fra nyhedsartikler og kundecases til e-mails og opslag på Facebook og LinkedIn. Det er derfor vigtigt, at du skriver godt, men det er også vigtigt, at du har en naturlig interesse for sociale medier og mod på at blive udfordret.

Lemvigh-Müller A/S
Grønlands Selvstyre
Det Landsdækkende Handicapcenter Pissassarfik søger landsdækkende specialeansvarlig ergoterapeut

Grønlands Selvstyre, Sisimiut

Vil du være med til at præge udviklingen og løfte handicapområdet på landsplan i et nyt, spændende og topmoderne kraftcenter nord for polarcirklen, hvor høj faglighed, tværgående samarbejde og vidensdeling er nøgleord?

Pissassarfik søger en ergoterapeut med bred erfaring indenfor rehabilitering. Som terapeut hos os skal du have fokus på at styrke borgerens sundhedsforståelse og handlekompetence.

Vores målgruppe er borgere med handicap i alle aldre med et behov for rehabilitering.

I det daglige arbejde indgår undersøgelse, behandling, udredning, vurdering af behov for hjælpemidler, udarbejdelse af træningsprogrammer samt rådgivning og undervisning af handicappede, pårørende, fagpersonale og andre relevante samarbejdspartnere.

Grønlands Selvstyre
PROSA, Forbundet af It-professionelle
Digitale kommunikationsmedarbejdere

PROSA, Forbundet af It-professionelle, København

PROSA søger to digitale kommunikationsmedarbejdere til Kommunikationsafdelingen, som vil være med til at udvikle PROSAs digitale kommunikationsløsninger.

Målet er, at de to stillinger understøtter, at PROSAs kommunikation bliver endnu mere målrettet, strategisk og datadreven, så PROSA kan indfri potentialet for at organisere flere medlemmer. Og dermed bidrage til at it-professionelle står stærkt både i arbejdslivet og som relevant politisk stemme.

De to digitale kommunikationskonsulenter vil sammen med afdelingens kampagnekonsulent og kommunikationschef skulle etablere en ny teamstruktur, hvor presse, sociale medier, web, nyhedsbrev, events, grafikløsninger mv. udarbejdes og bringes i spil.

Anti Doping Danmark Kommunikationskonsulent (barselsvikariat)

Anti Doping Danmark, Brøndby

Brænder du for kommunikation og formidling? Har du lyst til at arbejde for en fair idræt og rene træningsmiljøer? Og bliver du motiveret af en varieret hverdag med en bred opgaveportefølje og tæt samarbejde med kollegaer inden for mange fagligheder?

Anti Doping Danmark tilbyder et etårigt barselsvikariat som kommunikationskonsulent i en organisation med 17 medarbejdere i sekretariatet og 40 deltidsansatte dopingkontrollanter og fitnesskonsulenter. Du skal som organisationens kommunikationsansvarlige være indstillet på at tage ansvar inden for det kommunikationsfaglige område, og du skal trives med at løse store såvel som små kommunikationsopgaver.

Sønderjyllands Symfoniorkester Kommunikationsmedarbejder

Sønderjyllands Symfoniorkester, Sønderborg

Da vores nuværende kommunikationsmedarbejder har søgt nye udfordringer, søger vi en kommunikationsmedarbejder.

Hvem er vi: Vi er et landsdelsorkester med hjemsted i Sønderborg. Vi er 57 fastansatte musikere og 7 medarbejdere i administration og teknik. Vi har kontor på Alsion 2 i Sønderborg med en af Danmarks flotteste udsigter. Vores arbejdsområde er Syd- og Sønderjylland og Sydslesvig.

Du kommer til at håndtere alle opgaver inden for kommunikationsarbejdet. Det er derfor vigtigt, at du har erfaring med at navigere mellem meget forskellige opgaver inden for faget. Vi kan tilbyde en attraktiv og dynamisk arbejdsplads med et lille hold engagerede kollegaer, en uhøjtidelig omgangstone, faglige udfordringer og et højt tempo.

TotalEnergies Denmark
Communications Manager (maternity cover)

TotalEnergies Denmark, Esbjerg

Are you a strong senior communicator and team leader with an interest in the Energy Sector? Are you used to working with communication on both a strategic and tactical level and thrive in a dynamic and international business environment? If so, we are keen to hear from you about a temporary position heading up the communication activities in our oil and gas business.

As Communications Manager you will be responsible for managing and delivering the communication agenda of our Danish operations. You will advise and work closely with local leadership and teams on targeted communication strategies, plans and solutions in support of this strategic direction, key business objectives and desired outcomes. The Communications Manager also contributes to the development and activation of the overall communication strategy and platforms for managing TotalEnergies’ reputation and brand in Denmark.

TotalEnergies Denmark
DSV
Compliance Specialist – drive further development of various processes within Business Ethics

DSV, Hedehusene

Would you like to drive compliance initiatives to further ingrain the culture of compliance into the day-to-day life of all DSV employees? And do so by leading development within third part risk management processes, risk assessment processes and managing the Code of Conduct?

In short, you will be:

  • dentifying areas of improvements within our processes (e.g. risk assessment or third-party risk management), whether based on regulatory requirements or evolving standards
  • Identifying knowledge or awareness gaps within the organisation regarding the Code of Conduct
  • Prioritising areas of improvement needed for awareness and create action plans
DSV
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Kommunikations- og markedsføringschef

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Vil du forme og formidle fortællingen om, hvad By & Havn gør for fremtidens København? Og vil du være med til at bringe By & Havn tættere på naboer og kunder?

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Vi søger en erfaren profil, der kan sikre eksekvering i krydsfeltet mellem kommunikation, branding og markedsføring. Det er en central rolle i By & Havn. Du skal lede og inspirere et team og en organisation sammen med den øvrige ledergruppe og sikre, at vores gode historier om alt fra klimasikring til nye bydele udkommer rigtigt samt især være med til at løse opgaven med mere nabo- og kundekommunikation.

Du skal sammen med vores kommunikations- og pressechef kunne sætte og eksekvere på en klar strategisk retning for, hvordan og hvornår vi udkommer på vores kanaler.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Kildehaven A/S Kildehaven søger medarbejdere 30 – 37 timer

Kildehaven A/S, Svinninge

Kildehaven kan tilbyde alsidigt spændende arbejde med aktive unge voksne og selvstændige beboere, der har mod på tilværelsen og deltager aktivt i livet. Beboerne har forskellige diagnoser, som f.eks. cerebral parese, autisme og epilepsi, og er gående såvel som kørestolsbrugere. En arbejdsplads hvor vi sætter det enkelte individ i centrum.

Kildehaven har fleksible faggrænser, så du kommer til at arbejde med omsorg, pædagogik og daglige opgaver med beboerne. Det er vigtigt, du har lyst til at arbejde med fysisk og mental handicappede unge voksne. At du vil deltage i deres aktive ungdomsliv, samt har erfaring/lyst til et tæt samarbejde med pårørende.

Serviceforbundet
Engageret kommunikationskonsulent med stærke digitale evner søges

Serviceforbundet, Valby

Serviceforbundet søger en erfaren digital kommunikationskonsulent, som skal lave content til hjemmesider og nyhedsbreve for forbundet og de 13 tilknyttede fagforeninger.

Jobbet er for dig, der elsker at sætte dig ind i målgruppens behov og hurtigt får noget fra hånden.

Du skal producere indhold til mere end 100 forskellige faggrupper. Frisører, kirketjenere, dykkere, ejendomsfunktionærer, tandteknikere er bare nogle af de mange fag, som Serviceforbundet dækker.

Dine opgaver bliver at:

  • skrive informationstekster og nyheder til hjemmesider og nyhedsbreve
  • koordinere, redigere og segmentere indhold til nyhedsbreve
  • producere indhold til velkomstflows og andre autoresponderflows
Serviceforbundet
Ekstra Bladet Digital marketingkoordinator

Ekstra Bladet, København

Er kunde-engagement noget, du finder fascinerende? Har du en interesse i forskellige discipliner inden for digital marketing? Er du sulten efter en hverdag med forskellige taktiske og kreative opgaver?

Hvad enten det er funktionalitet på sitet, store kampagner, skøre trends på sociale medier eller interessebaserede mail-flows, er det vores mål at være førende på området.

Dit primære fokus vil være at medvirke til at forbedre de kommercielle salg af Ekstra Bladet+ samt at optimere brugeroplevelsen, så vores fastholdelse stiger. Ekstra Bladet er dybt funderet i data, hvorfor de fleste beslutninger er baseret på gennemtænkte analyser.

Danner Pressechef

Danner, København

Kan du lave kommunikation, der skaber engagement, og kan du sikre Danners tilstedeværelse i medierne? Vil du arbejde for en verden fri for vold mod kvinder og børn ved at anvise løsninger på baggrund af den nyeste viden? Så er det dig, vi søger.

Danner er en privat, humanitær organisation, der arbejder nationalt og internationalt for at stoppe vold mod kvinder og børn og for ligestilling mellem kønnene. Vi er ca. 46 ansatte og 175 frivillige, der sammen løser organisationens mangeartede opgaver.

Som pressechef er du ansvarlig for, at Danner formidler budskaber, som både når ud til beslutningstagere og den brede befolkning. Og du skal sikre, at vi udvikler og gennemfører engagerende og oplysende kampagner og events, som giver Danner mulighed for at formidle sin viden om vold mod kvinder og anvise konstruktive løsningsforslag. Det kræver, at du kender de vigtigste interessenter, har et godt netværk på redaktionerne og har blik for den gode fortælling.

Gem
LOHFF Kommunikationschef

LOHFF søger for kunde

Til en spændende virksomhed i Sydjylland søger vi en erfaren Chef for Kommunikation og Borgerinvolvering. Der er direkte reference til virksomhedens administrerende direktør.

Stillingen er en nøgleposition med et stærkt og meningsfyldt formål, hvor strategien er ambitiøs og motiverende.

Du er kommunikationsfagligt stærk og har en god forretningsmæssig forståelse. Du har et godt kendskab til borgerrettet kommunikation samt BtC markedsføring, branding og kommunikation.

Er du en holdspiller, relationsskabende, innovativ og troværdig, er denne spændende stilling måske noget for dig. Det er afgørende, at du besidder en god indfølingsevne og har en stærk forståelse for krydsfeltet imellem politik og forretning.

Vi ser gerne, at du har en relevant kandidatuddannelse eller en uddannelse som journalist.

Indrykket:
AGRAMKOW Fluid Systems A/S
Technical Writer

AGRAMKOW Fluid Systems A/S, Sønderborg

Til at understøtte AGRAMKOW Fluid Systems positive udvikling søges en fagligt dygtig Technical Writer. Du vil få ansvaret for, sammen med resten af teamet, at løfte vores tekniske dokumentation og vores brugerdokumentation til det næste niveau. Kontaktfladerne er mange, og der er tæt dialog og samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden.

Du tilbydes et spændende job i en international virksomhed, hvor du skal være med til at udvikle og styrke vores brugerdokumentation. Du bliver en del af et team, hvor der er rig lejlighed for at sparre med kollegerne. Din succes i jobbet sikres gennem et højt fagligt niveau, overblik og evne til at prioritere og koordinere, og med de rette resultater i jobbet er der gode karrieremuligheder.

AGRAMKOW Fluid Systems A/S
Gem
Tobii Dynavox AB Solutions Consultant

Tobii Dynavox AB

Tobii Dynavox er en international virksomhed som udvikler kommunikationshjælpemidler. Til vores nystartede danske afdeling søger vi en salgskonsulent, som skal hjælpe med at øge salg og ordrer af vores produkter.

Mennesker med kommunikationshandicap har behov for alternative og supplerende måder at kommunikere på, og det er den slags teknologiske løsninger, vi udvikler hos Tobii Dynavox. Vi udvikler både hardware og software til øjenstyring og andre alternative betjeningsformer til computer, og du skal være med til at drive og øge salget i hele Danmark.

Vi leverer kommunikationshjælpemidler til regioner, kommuner, institutioner og mennesker med kommunikationshandicap, og du skal derfor samarbejde med mange forskellige aktører. Du vil skulle undervise, rådgive, lave produktpræsentationer, afprøvninger og meget mere for at være med til at sikre, at vores brugere får optimalt udbytte af vores kommunikationshjælpemidler.

Frederikshavn Kommune Forebyggende medarbejder til Visitationsenheden i Center for Social- og Sundhedsområdet

Frederikshavn Kommune

Brænder du for at spotte ressourcer, skabe trygge relationer og sammen med borgeren finde en meningsfuld vej frem? Kan du medvirke til at sikre høj kvalitet, tværfaglighed og en helhedsorienteret tilgang til seniorer, ældre og særligt udsatte grupper, så er du lige præcis den kollega, vi har brug for.

Vi søger en ny kollega, 32 timer ugentligt, til at varetage forebyggende hjemmebesøg hos borgere over 65 år i Frederikshavn Kommune.

Formålet med hjemmebesøg er at hjælpe kommunens seniorer og ældre borgere med at bevare deres sundhed, trivsel og funktionsevne, og således leve et selvstændigt og meningsfuldt liv længst muligt. Din opgave bliver at give den enkelte borger råd og vejledning, som kan bidrage til at forebygge eller løse eventuelle problemer inden de udvikler sig, således at borger kan bevare sit funktionsniveau og livskvalitet længst muligt.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV