1.107 job matcher din søgning 1.107 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder til Kommunikation & Hjælpemidler

Esbjerg Kommune

Vil du være en del af en arbejdsplads, hvor kvalitet og arbejdsglæde er i fokus

Vi har en stilling som administrativ medarbejder 30-37 timer om ugen med ansættelse fra 1. december 2022 eller efter aftale.

Kommunikation & Hjælpemidler er en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor borgeren er i centrum, og hvor vi arbejder engageret med vores opgaver. Målgruppen er borgere med nedsat funktionsevne indenfor følgende områder og emner; syn, høre, tale, stemme, hjerneskadede med kommunikative vanskeligheder samt udvalgte hjælpemiddelområder, bl.a. kropsbårne hjælpemidler.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Bogføringsopgaver
  • Budgetopfølgning
  • Receptionistopgaver som telefonbetjening og modtage borgere
  • Andre administrative opgaver
  • Mindre udviklingsopgaver i forhold til udvikling af det administrative område
Eva Solo A/S
Customer Service-medarbejder

Eva Solo A/S, Måløv

Elsker du at yde en god service til kunder og kollegaer? Trives du i en travl hverdag med mange forskellige opgaver, så har vi rammerne i vores Customer Service Team.

Vi søger en Customer Service-medarbejder. Du vil indgå i et team på i alt seks personer, som alle brænder for at levere et højt serviceniveau til vores kunder. Du vil ligeledes blive en del af en virksomhed i positiv udvikling og med stor passion for det, vi laver.

Vores kultur er uformel og ligefrem, og vi sætter en ære i at møde kunderne i øjenhøjde. Vi sidder i storrumskontor, så du har let adgang til dine kolleger for sparring og vidensdeling. Som Customer Service-medarbejder hos Eva Solo A/S arbejder du både med de nordiske markeder og vores eksportmarkeder.

Eva Solo A/S
Esbjerg Kommune
Terapeuter til Hjælpemiddeldepotet

Esbjerg Kommune

Hjælpemiddeldepotet i Esbjerg Kommune søger to ergoterapeuter.

Der er tale om 2 faste stillinger på 32-37 timer gennemsnitlig pr. uge. Stillingerne har været projektstillinger siden 1. marts 2021.

Hjælpemiddeldepotet varetager al håndtering af Esbjerg Kommunes hjælpemidler. Vores opgaver er primært levering og afhentning samt reparation og service af hjælpemidler. Vi indkøber også hjælpemidler og rådgiver Fritid, Sundhed & Omsorgs øvrige personaler omkring hjælpemidler.

Vi er 25 glade og engagerede medarbejdere, som prioriterer trivsel og et godt arbejdsmiljø. Vi har borgeren i centrum, og til løsning af kerneopgaven har vi brug for hinanden, hvorfor tæt tværfagligt samarbejde er et nøgleord. Vi er ambitiøse, kvalitetsbevidste og i udvikling.

Vores nye kolleger skal primært varetage sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler efter Servicelovens § 112 og § 113b.

Peak Rekruttering
Teknisk intern service og kundesupport

Peak Rekruttering søger for Vølund Varmeteknik i Herning

Vølund Varmeteknik A/S ekspanderer og søger derfor endnu en kollega til kundesupport til deres domicil i Herning. Vølund Varmeteknik A/S har egen serviceorganisation med 30 medarbejdere over hele landet.

Du tilbydes en fuldtidsstilling i virksomhedens serviceafdeling, hvor du sammen med et erfarent serviceteam skal sikre teknisk rådgivning og professionel support af virksomhedens kunder. Henvendelserne, som du skal besvare, vedrører varmepumper og pillefyr, og kunderne er primært VVS-installatører. Dine daglige arbejdsopgaver kan blandt andet omfatte:

  • Telefonisk support af erhvervskunder/private kunder
  • Besvarelse af kundehenvendelser pr. mail
  • Kontakt til eksterne teknikere og samarbejdspartnere
Peak Rekruttering
Esbjerg Kommune
ICS medarbejder til Borgerservice

Esbjerg Kommune

Vi søger en medarbejder til International Citizen Service i Borgerservicecenter Esbjerg.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. december 2022.

Du bliver en del af et team på 16 medarbejdere.

Din primære opgave bliver at hjælpe internationale borgere med registrering af indrejse, sygesikring, skattekort og MitID, men du vil også få mulighed for at arbejde med andre spændende opgaver som fx:

  • Udstedelse af pas og kørekort
  • Flytning, udrejse og andre folkeregisteropgaver
  • Hjælp til digital selvbetjening og hjælp til ikke-digitale borgere

Arbejdet består i personlig, digital, skriftlig og telefonisk betjening af kommunens borgere og virksomheder.

Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S
Executive assistant med øje for strategi, procesoptimering- og udvikling samt koordinering

Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S, Gilleleje og Glostrup

Med direkte reference til vores adm. direktør Frank Kruse indtager du en vigtig rolle, hvor du vil have fokus på at facilitere og gennemføre en lang række udviklings- og optimeringsprocesser, samtidig med at du vil have administrative opgaver.

Du vil have din daglige gang på vores kontor i Gilleleje. Når du er landet godt i stillingen, vil du også have mulighed for at benytte vores kontor i Glostrup.

Én af dine vigtigste opgaver bliver at varetage en lang række opgaver på vegne af adm. direktør og desuden gerne komme med nye input, metoder og systemer til udvikling og optimering af processer.

Forvent dig derfor en alsidig dagligdag, hvor vi forventer, at du bruger ca. 60 % af din tid på optimering og facilitering af udviklingsprojekter og processer og ca. 40 % af din tid på koordinering/administration.

KAB Huslejemedarbejder til KABs huslejeteam

KAB, København

Søger du nye udfordringer, og har du stærk regnskabsforståelse og motiveres du at give god kundeservice? Så er det dig, vi søger til at styrke KABs huslejeteam.

KAB tilbyder et afvekslende job i KABs huslejeteam, hvor service, ansvar og digitalisering er i højsædet. Du vil derfor blive udfordret i en omskiftelig arbejdsdag, hvor du kommer til at arbejde i et miljø med fokus på faglig sparring, kendetegnet af dygtige og ansvarsbevidste kollegaer. For at få succes i stillingen skal du udvise engagement og tage ansvar for dine opgaver.

I staben Finans og Husleje er vi 36 medarbejdere opdelt i fem teams, som servicerer KAB’s kunder. Vi lægger vægt på at levere en enkel økonomistyring, som giver et godt overblik for vores partnere, ligesom vi møder dem med hjælpsomhed, høj ansvarlighed og en tilsvarende stærk faglighed.

Boligforeningen 3B Kollega søges til Boligforeningen 3B/Egedalsvænge i Kokkedal

Boligforeningen 3B

Vi har susende travlt og har derfor brug for en kollega, der er serviceminded, ansvarsbevidst og positiv, således vi kan opretholde den bedste beboerservice.

Vi er 9 engagerede kollegaer, som går op i god beboerservice iklædt et stort smil og højt humør. VI betjener 625 familieboliger, 20 seniorboliger, et lægehus og et plejehjem.

Som team arbejder vi med implementering og nytænkning af optimale arbejdsprocesser, udvikling af den gode beboerservice og forståelsen for beboernes forskellige behov.

Du vil blive oplært og uddannet i teamets opgaver og indgår blandt andet i løsningen af:

  • Henvendelser fra beboere både telefoniske, skriftlige og personlige.
  • Bestilling af eksterne håndværkere og sikre, at alle beboere får status på udbedring.
  • Udarbejdelse af informationsmateriale, som varslinger, opdatering af husorden og lign.
VKConsulting ApS Salgskonsulent

VKConsulting ApS, Roskilde

Har du motivationen og viljen til at udvikle relationen til eksisterende kunder og hjælpe nye kunder med at se fordelene i samarbejdet med et agilt og professionelt bureau?

Som salgskonsulent har du primært fokus på nysalg, mersalg, udvikling og vedligehold af eksisterende kunder, indenfor både industri og administration. Du opbygger og fastholder gode relationer, hvor du i samspil med dine kunder rådgiver om løsninger og muligheder indenfor vores forretningsområder. Jobbet indeholder alle elementer fra mødebooking, behovsafdækning og tilbudsgivning til salg og forhandling samt opfølgning.

Gem
Superdry Customer Service Advisor Nordics

Superdry, Copenhagen

We are now on an exciting journey to reset our brand and return to our design-led roots and we are looking for talented people to join us on our journey.

As a Customer Services Advisor you will be part of the Customer Service Team in Østerbro, Copenhagen. You will primarily be responsible for our Swedish, Norwegian and Finish wholesale accounts and managing the relationships with our customers to make sure that they receive the very best service from us.

You will

  • Deal with customers and resolve problems quickly and efficiently
  • Order handling, process returns, create and supply customer master data
  • Handle customer complaints as well as shortages

At Superdry, everyone has a voice, and we want to hear it. We create environments where individuality can flourish and is celebrated as part of who we are as a brand. We are incredibly proud that over 90% of our people feel strongly that they can be themselves when they are at work.

Foreningen BLOXHUB
Vi søger en Eventkoordinator

Foreningen BLOXHUB, København

Vi søger en ny medarbejder, der brænder for at planlægge og eksekvere events.

Stillingen som Event Koordinator i BLOXHUB er meget alsidig. Den spænder fra planlægning og koordinering til praktisk afvikling af mange typer events, størstedelen i BLOX, København, men kan også være andre steder i landet.

Du vil have ansvaret for alt det praktiske omkring vores inhouse events; bestilling af lokaler, catering, opsætning af stole og borde, afrydning, promovering, tilmeldingslister, eventassistenter mv. Hvert event planlægges sammen med en faglig ansvarlig. De forskellige events vil spænde fra sociale events som morgenmad, torsdagsbar, julefrokost etc. til faglige events, såsom debatter, workshops, delegationsbesøg m.v. Kan du favne mange mennesker og mange opgaver i et hektisk miljø, men stadig bevare overblikket og smilet på læben? Så er det dig, vi leder efter!

Foreningen BLOXHUB
Vikingbus
Kontorassistent med flair for tal – med vilje og mod på noget ekstra samt sans for detaljen

Vikingbus, Brabrand

Til vores afdeling i Brabrand søger vi til nyoprettet stilling en serviceminded og ansvarsbevidst kontorassistent. Du vil blive en del af vores faste team, hvor du skal være med til at varetage mange forskellige opgaver. Du skal kunne holde hovedet koldt og være god til at prioritere og strukturere dine opgaver. Det er ikke et krav at du har branchekendskab.

Primære arbejdsopgaver

  • Fakturering af udført kørsel både ind/udland og kontrakt-kørsel baseret på ordre- og planlægningssystemer
  • Rejseafregninger, herunder behandling af kontantbilag og bilag fra kreditkort
  • Valutahåndtering og klargøring af udlandskørsel
Vikingbus
Gem
CBRE Corporate Outsourcing ApS
Facility Coordinator – Nordic Countries

CBRE Corporate Outsourcing ApS, Aarhus

Do you want to become a part of CBRE Global Workplace Solutions, whose customers rank among the largest and most well-known companies? Do you want to help maintain our high level of service and help continue to develop our department and take it to new heights? Then this job might be for you.

As a member of the regional account team, you will become part of a group of colleagues located across EMEA. The EMEA account team are committed to achieving both client and company objectives, with key focus on service delivery and customer satisfaction.

The primary tasks of the position are:

  • Responds to client enquiries and concerns. Ensures timely and quality service delivery to clients
  • Follows up with clients to ensure customer satisfaction
  • Creates and assigns work orders to multiple technicians, subcontractors and vendors
CBRE Corporate Outsourcing ApS
Grønlands Selvstyre
Det Landsdækkende Handicapcenter Pissassarfik søger landsdækkende specialeansvarlig ergoterapeut

Grønlands Selvstyre, Sisimiut

Vil du være med til at præge udviklingen og løfte handicapområdet på landsplan i et nyt, spændende og topmoderne kraftcenter nord for polarcirklen, hvor høj faglighed, tværgående samarbejde og vidensdeling er nøgleord?

Pissassarfik søger en ergoterapeut med bred erfaring indenfor rehabilitering. Som terapeut hos os skal du have fokus på at styrke borgerens sundhedsforståelse og handlekompetence.

Vores målgruppe er borgere med handicap i alle aldre med et behov for rehabilitering.

I det daglige arbejde indgår undersøgelse, behandling, udredning, vurdering af behov for hjælpemidler, udarbejdelse af træningsprogrammer samt rådgivning og undervisning af handicappede, pårørende, fagpersonale og andre relevante samarbejdspartnere.

Grønlands Selvstyre
Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Erfaren og smilende receptionist

Udviklingsselskabet By & Havn I/S, København

Kunne du tænke dig et arbejde, hvor din service og dit smil kan ses i hele vores organisation? Og har du administrative evner? Hvis ja, så har By & Havn jobbet til dig.

Se video om Udviklingsselskabet By & Havn I/S som arbejdsplads

Du bliver i det nyoprettede job som By & Havns receptionist en vigtig del af Intern Service, som står for driften af By & Havns reception og kantine. Intern service består p.t. af 4 kollegaer, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi har fokus på at løfte i flok og løser opgaver som bl.a. modtagelse af gæster, mødeopdækning, bestilling af kontorartikler, interne receptioner og mærkedage samt koordinering af interne opgaver.

Du vil herudover skulle varetage daglige opgaver i receptionen samt administrative opgaver.

Udviklingsselskabet By & Havn I/S
Kongeå Trailercenter A/S
Kundeminded kontorassistent

Kongeå Trailercenter A/S, Brørup

Kongeå Trailercenter A/S

Her har du chancen for et selvstændigt job i en solid familieejet virksomhed med frie rammer, hvor hverdagen er præget af forandringer og vækst samt en uhøjtidelig omgangstone.

Vi søger en selvstændig, udadvendt og effektiv kontorassistent med flair for god kundeservice.

Dine opgaver vil primært være:

  • Oprettelse af indkøbsordrer i Navision Dynamics NAV.
  • Indregistrering af solgte trailere.
  • Administration af udlejningsejendomme.
Kongeå Trailercenter A/S
Jobindex
Udlejningskonsulent til branchens grønneste virksomhed

Jobindex søger for Mobilhouse A/S i Fredericia

Er du lige så glad for at hjælpe kunder, som du er for at holde det logistiske overblik? Og vil du støtte op om den grønne agenda i Danmarks bedste modul udlejningsvirksomhed?

”Du får en hverdag, hvor der sker meget – du servicerer vores kunder, afdækker deres behov og koordinerer transporten af modulerne. Det sidste, du kommer til, er at kede dig,” siger salgsdirektør Kim Bækgaard.

Interesseret? Så læs mere her.

Jobindex
Jobindex A/S
Lønbogholder til Dansk Træemballage – 32-37 timer

Jobindex A/S søger for kunde i Ribe

  • Vil du have det fulde ansvar for løn for cirka 135 medarbejdere?
  • Har du det bedst i en stilling, du selv kan præge?
  • Og har du lyst til en hverdag i en succesfuld virksomhed inden for fremtidens træemballage?

Et ungdommeligt team med plads til forskelligheder
Du indgår i vores åbne kontorlandskab, hvor du får en professionel hverdag i et humoristisk miljø, hvor vi er gode til at tage kaffepauser og hygge os, mens vi arbejder. Ca. en dag om ugen skal du arbejde fra vores anden lokation i Ribe. Derudover får du et stort råderum til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde.

Løn, administration og andre bogholderiopgaver
Dit primære ansvar er at beregne og udbetale løn hver 14. dag for ca. 135 timelønnede.

Lønbogholder der trives i et åbent kontorlandskab

  • Vi forestiller os, at du har minimum et par års erfaring med lønbogholderi.
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til C5 el. lign.

Er du interesseret?

Jobindex A/S
Medflex Kontorassistent med interesse for økonomi

Medflex, Randers

Er du som person servicerende, struktureret, perfektionist, en som overholder deadlines og har et højt drive og godt humør?

Medflex er et rekrutterings- og vikarbureau for læger. Vi er beliggende i Randers, men formidler vikartjeneste og rekruttering over hele Danmark og i Norden.

Arbejdet består i at lave løn til vikarerne, fakturere, søge socialsikring samt diverse administrative opgaver, der er ifm. udstationering af læger til udlandet. Du bliver en del af en spændende virksomhed i kraftig udvikling, og du får gode kollegaer, der støtter dig i arbejdsprocesserne.

Aarhus Motion Sponsoransvarlig

Aarhus Motion, Højbjerg

Vil du være en del af et fantastisk team på en motiverende arbejdsplads? Brænder du for at indgå sponsorater, koordinere og afvikle events, og vil du indgå i et team af kollegaer, som alle brænder for deres arbejde og for at give vores deltagere oplevelser ud over det sædvanlige?

Som ansat i Aarhus Motion skal man være lidt af en blæksprutte og dække mange forskellige områder, men dine hovedområder bliver bl.a.:

  • Indgåelse af nye sponsorater.
  • Servicere nuværende sponsorer.
  • Koordinator på sponsornetværksmøder.
  • Medvirke til udvikling af Aarhus Motions eksisterende samt nye events.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV