628 job matcher din søgning 628 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Terapeuter til Hjælpemiddeldepotet

Esbjerg Kommune

Hjælpemiddeldepotet i Esbjerg Kommune søger to ergoterapeuter.

Der er tale om 2 faste stillinger på 32-37 timer gennemsnitlig pr. uge. Stillingerne har været projektstillinger siden 1. marts 2021.

Hjælpemiddeldepotet varetager al håndtering af Esbjerg Kommunes hjælpemidler. Vores opgaver er primært levering og afhentning samt reparation og service af hjælpemidler. Vi indkøber også hjælpemidler og rådgiver Fritid, Sundhed & Omsorgs øvrige personaler omkring hjælpemidler.

Vi er 25 glade og engagerede medarbejdere, som prioriterer trivsel og et godt arbejdsmiljø. Vi har borgeren i centrum, og til løsning af kerneopgaven har vi brug for hinanden, hvorfor tæt tværfagligt samarbejde er et nøgleord. Vi er ambitiøse, kvalitetsbevidste og i udvikling.

Vores nye kolleger skal primært varetage sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler efter Servicelovens § 112 og § 113b.

Grønlands Selvstyre
Det Landsdækkende Handicapcenter Pissassarfik søger landsdækkende specialeansvarlig ergoterapeut

Grønlands Selvstyre, Sisimiut

Vil du være med til at præge udviklingen og løfte handicapområdet på landsplan i et nyt, spændende og topmoderne kraftcenter nord for polarcirklen, hvor høj faglighed, tværgående samarbejde og vidensdeling er nøgleord?

Pissassarfik søger en ergoterapeut med bred erfaring indenfor rehabilitering. Som terapeut hos os skal du have fokus på at styrke borgerens sundhedsforståelse og handlekompetence.

Vores målgruppe er borgere med handicap i alle aldre med et behov for rehabilitering.

I det daglige arbejde indgår undersøgelse, behandling, udredning, vurdering af behov for hjælpemidler, udarbejdelse af træningsprogrammer samt rådgivning og undervisning af handicappede, pårørende, fagpersonale og andre relevante samarbejdspartnere.

Grønlands Selvstyre
Socialstyrelsen Analytisk stærk kontorchef som kan skabe forandring i kommunerne

Socialstyrelsen, Odense

Vi søger en kontorchef, som kan være omdrejningspunkt for det fortsatte arbejde med at forstå og anvende drivkræfter og barrierer for implementering af omstillinger og indsatser i kommunerne. Du vil samtidig blive chef for et kontor, som har en stor og vigtig opgave med at udmønte politisk afsatte midler til kommunerne og organisationer i civilsamfundet.

Du vil blive chef for et kontor med ca. 30 medarbejdere fordelt på tre teams. Hvert team har en faglig leder, som har personaleansvar for medarbejderne i teamet. Du vil således have direkte personaleansvar for de tre faglige ledere og naturligvis det samlede faglige og strategiske ansvar for hele kontoret.

Kontorchefstillingen vil være central i realiseringen af styrelsens strategi og du vil kunne sætte dit præg på både en række af de større dagsordener på socialområdet og udviklingen af Socialstyrelsen.

PFA Teamleder

PFA, København

Vil du sætte alle dine evner for forandringsledelse, refleksion og kundefokus i spil? Kan du se dig selv som leder for et team af dygtige rådgivere, og vil du være med i udviklingen og implementering af en ny model for rådgivning i PFA?

Du bliver teamleder for et rådgivningsteam, der rådgiver PFA’s privatkunder om blandt andet den optimale pensions- og forsikringsløsning samt optimering af den samlede formue. Teamets klare ambition er at være kundernes foretrukne opsparingspartner gennem hele livet.

Din rolle indebærer samtidig, at du skal være med til at konceptudvikle og implementere en ny servicemodel, hvor målet er høj tilfredshed i den samlede kunderejse.

Folketeatret
Ny foyerchef

Folketeatret, København

Er du en dygtig organisator, fyldt med energi og begejstring for teater, har du sans for at skabe stemning omkring arrangementer og lyst til at lede vores forhuspersonale, så læs mere her!

Som foyerchef får du ansvaret for foyeren, herunder 20 til 25 løstansatte foyermedarbejdere, som tager imod vores publikum, tjekker billetter, står i baren, serverer ved arrangementer og i det hele taget giver alle vores kunder og publikummer en god oplevelse.

Du får også ansvaret for den praktiske koordinering og gennemførsel af arrangementer samt planlægning, indkøb og indretning af foyeren ift. salg af merchandise, udsmykning osv.

Stillingen refererer til vores nye salgschef, som vi forventer at have ansat pr. 1. januar 2023.

Ragn-Sells Danmark A/S Driftsleder til vores anlæg i Nørresundby

Ragn-Sells Danmark A/S

Brænder du for drift, og ønsker du at gøre en forskel, når det kommer til genanvendelse af de ressourcer, vi allerede har tilgængelige i dag? Har du interesse i affaldsområdet og vil være med til at udvikle os? Så er det måske dig, vi søger.

Du bliver driftsleder for 10 fastansatte og 4 vikarer, som varetager vejninger, håndtering, behandling samt læsning af biler. Du har det daglige ansvarlig for drift og vedligeholdelse af anlægget og udstyr. Din funktion er både administrativt og som en aktiv del af produktionen, når det er nødvendigt.

  • Ansvarlig for den daglige drift på anlægget i Nørresundby
  • Sikre korrekt affaldshåndtering i forhold til miljø, lovgivning og omkostninger
  • Produktions- og kapacitetsplanlægning
Terma A/S Vice President, Technology & Innovation

Terma A/S, Lystrup

Are you looking for a unique Senior Leadership position within a dynamic and high-tech organization and company with the purpose of securing people through advanced technology?

The Head of Radar will report to the Senior Vice President of Technology & Innovation and will become a fully integrated member of the global Technology & Innovation Leadership Team, together heading a global organization counting +300 employees. Your responsibilities will cover:

  • Lead and develop a skilled and knowledge heavy organization of +75 engineers across disciplines, corporate levels, and career tracks, focusing on talent development and retention at all levels
  • Co-own and contribute to the strategic direction of Technology & Innovation and ensure flawless execution of strategic initiatives and deployments
Gem
People Executive Driftschef med direktør potentiale

People Executive søger for ProfilService A/S i Brøndby

Til anerkendt virksomhed inden for rengøringsbranchen

Vil du stå i spidsen for en anerkendt servicevirksomhed med vækstambitioner? Ønsker du at gennemgå en grundig oplæringsplan, som sætter dig i stand til at blive adm. direktør inden for en overkommelig fremtid? Og har du erfaring fra en driftsrolle eller som Facility Manager i service- eller rengøringsbranchen og kan se dette som næste skridt i din karriere? Så er du måske den driftschef, vi søger til ProfilService med base i nye lokaler i Brøndby.

Som medejer og driftschef vil du starte med at referere ind til den nuværende CEO, hvor du sættes i spidsen for et team på 4-6 serviceledere. Som en del af din udviklingsplan vil du få en grundig oplæring i jobbets ansvarsområder, herunder kundeansvar og personaleledelsesdelen.

Skattestyrelsen Kontorchef til forretningsudvikling i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København

Vil du stå i spidsen for forretningsudvikling af personbeskatningen i Danmark? Brænder du for stærke processer, digitalisering og implementering af forretningsparate løsninger? Har du ledererfaring – og er du god til at begå dig i en kompleks organisation? Så er det måske dig, vi søger som kontorchef for vores kontor Borgerprocesser.

Vi søger en kontorchef, der med fremsyn og engagement kan stå i spidsen for:

  • At sikre den strategiske udvikling af kontorets område gennem fagområdet Persons strategi, herunder gennem kontorets moderniseringsplan for udlandsområdet.
  • At sikre udviklingen af de årlige forskuds- og årsopgørelser i forhold til personbeskatning af A- og B-indkomst, ligningsmæssige fradrag, virksomhedsordningen mv., både i forhold til udvikling af processer og indberetning af data fra tredjeparter.
  • At kortlægge og vedligeholde processer samt mitigere risici inden for kontorets område.
Skattestyrelsen
The Coffee Collective A/S Head Baker

The Coffee Collective A/S, Frederíksberg

We are looking for a Head Baker to join our team at the Coffee Collective bakery - Collective Bakery. We aim to start the position on 1st December 2022.

We are looking for someone with a strong foundation in baking, who enjoys communication and knowledge sharing, has a strong team mentality, and someone who is motivated by exploring how baked goods can support the vision of Coffee Collective. As the Head Baker you will become part of an existing management team and refer to our Bakery Manager.

Collective Bakery was established as part of Coffee Collective in 2021. As the bakery department, the purpose of Collective Bakery is to supply the Coffee Collective coffee bars with baked goods, supporting their purpose of creating exceptional coffee experiences.

Domea.dk Kundechef til at lede driften af Humlebæk Boligselskab

Domea.dk

Er du beslutningsdygtig, har du ledererfaring, og motiveres du af at udvikle dine ledere og medarbejdere i at yde deres bedste? Trives du i en selvstændig rolle med stor indflydelse, og har du flair for at begå dig i en politisk ledet organisation?

Dine primære arbejdsopgaver er at:

  • Bistå Humlebæk Boligselskab i at udvikle og forfølge selskabets strategisk mål og visioner
  • Lede og udvikle servicecentret, så der altid tages udgangspunkt i kundens ønsker og behov
  • Stå i spidsen for en kompetent medarbejderstab indeholdende alt lige fra driftsledere, en bygherreleder, driftskoordinator samt ejendomsfunktionærer, samt du vil deltage i udvikling og sparring med kolleger i bl.a. kundechefgruppen
TotalEnergies Denmark
Communications Manager (maternity cover)

TotalEnergies Denmark, Esbjerg

Are you a strong senior communicator and team leader with an interest in the Energy Sector? Are you used to working with communication on both a strategic and tactical level and thrive in a dynamic and international business environment? If so, we are keen to hear from you about a temporary position heading up the communication activities in our oil and gas business.

As Communications Manager you will be responsible for managing and delivering the communication agenda of our Danish operations. You will advise and work closely with local leadership and teams on targeted communication strategies, plans and solutions in support of this strategic direction, key business objectives and desired outcomes. The Communications Manager also contributes to the development and activation of the overall communication strategy and platforms for managing TotalEnergies’ reputation and brand in Denmark.

TotalEnergies Denmark
Ørsted
Head of Global Talent Acquisition

Ørsted, Gentofte, London, Boston or Warsaw

Imagine a future where you lead the recruitment of thousands of diverse colleagues around the world.

Ørsted

Join us in this role where you’ll lead a recently created, global talent acquisition team. You'll run an efficient and effective recruiting operation, ensuring we have standardised, simplified recruitment processes, we proactively source candidates, and we provide a great experience for candidates and hiring managers alike.

You'll also ensure that Global Talent Acquisition is equipped to partner with candidates and colleagues to run a smooth and engaging process that meets a high standard while adapting to local market expectations.

Ørsted
Montana Furniture A/S Marketingchef/projektleder (barselsvikariat 1 år)

Montana Furniture A/S, København

Som barselsvikar for Marketing og Branding Director er det din opgave at skabe fundamentet for en ensartet marketingplatform på tværs af kanaler, segmenter og lande, der sikrer en kundeoplevelse og kunderejse, der er on brand samt leverer kommercielle resultater både på Contract, Retail – på online og i vores forhandleres fysiske butikker.

Med reference til CEO har du opgaven med at lede et velfungerende marketingsteam på syv medarbejdere, som varetager marketingsaktiviteter på tværs af alle touchpoints. Vi har en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver, der løses i tæt samarbejde og med stor kompetence, team spirit og højt humør.

Det er afgørende, at du har solid – både dyb og bred – marketingfaglighed, gerne fra en større organisation, hvor du har håndteret ”in house”-funktioner og varetaget hele marketingværdikæden.

Dahl Service ApS Projektleder for Anlægsafdelingen – Hvor engagement og trivsel i hverdagen gør en forskel!

Dahl Service ApS, Rødovre

Kan du sikre den daglige drift og levere god service til vores kunder, samtidig med at du sikrer arbejdsglæden blandt dit team og dine kolleger på tværs af afdelingerne? Vil du være en del af en virksomhed i god udvikling og med en sund økonomisk platform? Så er det måske dig, vi har brug for hos Dahl Service. Dahl Service har som teknik-leverandør mere end 30 års erfaring inden for el, vvs, ventilation & køl, sprinkler samt brand & sikring.

Du kan glæde dig til at arbejde i en afdeling, der har fart på med spændende opgaver inden for det offentlige og i den private sektor. Der ligger et enormt vækstpotentiale foran os, og din indsats er afgørende for at realisere dette. Til dagligt finder man dig oftest ude blandt dine folk på projekterne. Her kan du nemlig bidrage med synlig ledelse, faglig sparring og et konstant fokus på sikkerhed og kvalitet.

Gem
Viborg Kommune Teamleder – Distrikt Nord

Viborg Kommune, Skals

Er du en nysgerrig, inddragende og struktureret leder? Og er du god til at finde løsninger i samarbejde med andre? Så er du måske vores nye teamleder i Distrikt Nord.

Som ny teamleder i Distrikt Nord bliver du en del af et ledelsesteam sammen med distriktslederen og to teamlederkolleger. Sammen leder vi i alt ca. 140 dygtige medarbejdere, som er sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, pædagoger samt ufaglærte medarbejdere.

Du skal sammen med distriktslederen og dine to teamlederkolleger sikre god ledelse og drift af eget team og hele distriktet, så de ressourcer, der er til rådighed, udnyttes optimalt, og kerneopgaven realiseres med stort fokus på kerneopgaven.

Arbejdstilsynet
Tilsynschef med ambitioner for danske arbejdspladser

Arbejdstilsynet, København

Arbejdstilsynet leder efter en ny tilsynschef, der er en kompetent leder og kan skabe resultater, så vi sammen flytter arbejdsmiljøet i Danmark i den rigtige retning. Det kræver blandt andet gennemslagskraft, klar kommunikation og en høj personlig etik.

Se video om Arbejdstilsynet som arbejdsplads

Du får det daglige ledelsesansvar for ca. 25 medarbejdere i den gruppe af tilsynsførende, der især kontrollerer arbejdsmiljøet hos virksomheder inden for den offentlige sektor – fx hospitaler, døgninstitutioner og hjemmepleje, offentlig administration – i kulturlivet fra museer til biografer samt detailhandlen. Her får du ansvar for at organisere, planlægge og koordinere tilsynsindsatsen, ligesom du får ansvar for at sikre den faglige kvalitet i arbejdet.

De tilsynsførende arbejder oftest på distancen, så du skal mestre distanceledelse og have både nærvær og fokus på kerneopgaven på afstand.

Outfit International A/S
PÅ JAGT EFTER EN LAGERCHEF/WAREHOUSE MANAGER

Outfit International A/S, Greve

Dansk vækstvirksomhed i jagtbranchen søger en Lagerchef til vores hovedkontor i Greve.

Du tiltænkes hurtigt en stor og vigtig rolle i teamets projektarbejdet omkring udviklingen af virksomhedens processer og teknologi. Gennem arbejdet med udvikling og løbende optimering af driften på lageret, får du direkte indflydelse på virksomhedens fortsatte digitale udvikling, og dermed en unik mulighed for at blive en central del af virksomhedens fortsatte succes på dette område.

Arbejdsopgaverne indeholder bl.a.:

  • Personaleansvar for medarbejdere og evt. sæson-arbejdere i højsæsonen
  • Effektiv drift af lageret og fordeling af opgaver i teamet
  • Udvikling og optimering af lagerets processer i tæt samarbejde med Operations Team
Outfit International A/S
dao
Driftsleder

dao, Randers

Vil du være en del af en dynamisk virksomhed, hvor der lægges vægt på god og effektiv opgaveløsning inden for distribution og brænder du for praksisnær ledelse?

dao

Du har i samarbejde med Regionschefen ansvaret for at resultater, drift og personalepleje går op i en højere enhed. Du er resultatorienteret og sikrer, at budgettet overholdes.

Udover den daglige ledelse af ca. 40 medarbejdere har du ansvaret for ansættelse, onboarding, fastholdelse samt afskedigelse.

dao
Mac Baren Tobacco Company A/S
Head of Internal Sales & Demand

Mac Baren Tobacco Company A/S, Svendborg

Har du et kommercielt mind-set? Har du stærke analytiske og strategiske kompetencer til at drive og udvikle vores kundeservicefunktion samt evner til at tilsikre et højt forecastnings niveau - internationalt som nationalt?

Som Head of Internal Sales & Demand i Mac Baren Tobacco Company A/S bliver du en del af en international velkonsolideret virksomhed med stærke værdier og brands, hvor der er højt til loftet, og som efter 130 år fortsat er i vækst. Vores kommende Head of Internal Sales & Demand skal tage del i vores vækstambitioner på både top- og bundlinje, og ønske om at skabe værdi for vores forbrugere, kunder, samarbejdspartnere, kolleger og ejere.

I stillingen som Head of Internal Sales & Demand opererer du på strategisk, taktisk og operationelt niveau. Du vil have ansvaret for vores kundeservice-afdeling med 3 medarbejdere, som håndterer kundeordre fra både internationale- og danske kunder.

Mac Baren Tobacco Company A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV