417 job matcher din søgning 417 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
JobTeam
Partnere søges til et af Danmarks største rekrutteringsbureauer - Metal

JobTeam

JobTeam A/S søger personer, der brænder for at starte eget rekrutteringsbureau op. Vi har forretningskonceptet og den nødvendige knowhow, men resultaterne skaber du selv.

Har du et stort ønske om at være selvstændig og skabe din egen succes og en god indtjening, så har vi løsningen. For at få succes er det nødvendigt, at du kan lide at skabe relationer.

Som chef i dit eget distrikt bliver du en del af et energisk fællesskab med et stærkt bagland, der hjælper med administrative opgaver, så du kan koncentrere dig om rekrutteringsydelserne til Metalbranchen.

Gem
Tobii Dynavox AB Solutions Consultant

Tobii Dynavox AB

Tobii Dynavox er en international virksomhed som udvikler kommunikationshjælpemidler. Til vores nystartede danske afdeling søger vi en salgskonsulent, som skal hjælpe med at øge salg og ordrer af vores produkter.

Mennesker med kommunikationshandicap har behov for alternative og supplerende måder at kommunikere på, og det er den slags teknologiske løsninger, vi udvikler hos Tobii Dynavox. Vi udvikler både hardware og software til øjenstyring og andre alternative betjeningsformer til computer, og du skal være med til at drive og øge salget i hele Danmark.

Vi leverer kommunikationshjælpemidler til regioner, kommuner, institutioner og mennesker med kommunikationshandicap, og du skal derfor samarbejde med mange forskellige aktører. Du vil skulle undervise, rådgive, lave produktpræsentationer, afprøvninger og meget mere for at være med til at sikre, at vores brugere får optimalt udbytte af vores kommunikationshjælpemidler.

Vestas Wind Systems A/S Director of Global People Services, NCE

Vestas Wind Systems A/S, Aarhus

Can you power the solution by directing a team that creates and delivers great experiences for all employees and leaders in the moments that matter?

As Director of Global People Services, NCE, your purpose is to guide your team that creates and delivers great experiences for all employees and leaders in the moments that matter. You will direct the teams responsible for day-to-day operations and services required to support delivery and facilitate a culture of operational excellence and continuous improvement.

You will have an interesting opportunity to stretch your capabilities and project toolbox by learning from and sparring with diverse and professional colleagues in a multifaceted international environment. Moreover, you will get the chance to make a real impact in a global organisation where we all work for a sustainable future.

Tryg Forsikring A/S
Reward Partner

Tryg Forsikring A/S, Ballerup

Vil du være med til at skabe en strategisk reward-afdeling i Skandinaviens største skadeforsikringsselskab?

Som Reward Partner bliver du først og fremmest en hovedperson i at løfte Trygs praksis på reward-området. Du får mulighed for at lede forskellige indsatser, som fx at implementere en ny job-arkitektur, at revidere vores benefits-pakke, kortlægge incitamentsordninger eller at skabe mere værdi med vores årlige processer, afhængigt af dine styrker.

Du vil blive en nøgleperson i at rådgive HR og ledelse, og i at forvalte eksisterende politikker og udvikle nye, og du kommer til at arbejde tæt sammen med hele HR-afdelingen og forretningsledelsen på tværs af de nordiske lande.

Tryg Forsikring A/S
NKT Photonics A/S
Rewards Manager

NKT Photonics A/S, Birkerød

JOB OVERVIEW

Responsible for owning and developing benefits and reward policies and processes in the company. Designs, implements and manages reward strategies, structures and systems to create scalable and effective compensation structures in the company. Runs the company pay review, benchmarking, benefits and incentive schemes.

PRIMARY RESPONSIBILITIES

Develops and manages reward processes, structures and systems. Responsible for pay benchmarking, surveys and pay level evaluation globally and in markets at each location. Responsible for total rewards programs; annual pay reviews, incentives and benefits. Conducts job evaluation of new and existing jobs and salary benchmarks for vacancies.

NKT Photonics A/S
Gem
Process Development Partnering A/S People Process Consultant

Process Development Partnering A/S

Brænder du for at flytte mennesker og deres arbejdsprocesser inden for industrien, så det skaber værdi og synlige resultater? Så er du måske vores nye People Process Consultant.

Som People Process Consultant hos PDP får du ansvaret for at lede og drive træningsorienterede projekter hos en række forskellige virksomheder inden for produktion, distribution, engros/detail og administration. Du får til opgave at hjælpe ledelse og medarbejdere med at identificere kritiske delelementer i arbejdet og sikre, at der udarbejdes træningsmateriale – af enten dig eller af medarbejderne selv.

Arbejdskulturen hos PDP er performancedrevet med fokus på opgaven, der altid understøttes af feedback og læring. Vores arbejdsform er rollebaseret i både lede- og støtteforhold afhængigt af den enkelte opgave.

Frederikshavn Kommune Forebyggende medarbejder til Visitationsenheden i Center for Social- og Sundhedsområdet

Frederikshavn Kommune

Brænder du for at spotte ressourcer, skabe trygge relationer og sammen med borgeren finde en meningsfuld vej frem? Kan du medvirke til at sikre høj kvalitet, tværfaglighed og en helhedsorienteret tilgang til seniorer, ældre og særligt udsatte grupper, så er du lige præcis den kollega, vi har brug for.

Vi søger en ny kollega, 32 timer ugentligt, til at varetage forebyggende hjemmebesøg hos borgere over 65 år i Frederikshavn Kommune.

Formålet med hjemmebesøg er at hjælpe kommunens seniorer og ældre borgere med at bevare deres sundhed, trivsel og funktionsevne, og således leve et selvstændigt og meningsfuldt liv længst muligt. Din opgave bliver at give den enkelte borger råd og vejledning, som kan bidrage til at forebygge eller løse eventuelle problemer inden de udvikler sig, således at borger kan bevare sit funktionsniveau og livskvalitet længst muligt.

Silvan A/S
HR Manager

Silvan A/S, Brabrand

Ready to take on the many disciplines of HR and contribute to the development of our HR department?

As HR Manager, you will support the organization with daily HR sparring and HR administration tasks. Specifically, what you’ll be doing includes:

  • Driving and supporting HR business partnering projects.
  • Maintenance and management of our HR data system, TimePlan.
  • Supporting our recruitment processes – including job advertisements, interviews, handling of contracts, documentation, etc.
Silvan A/S
Gem
Vita Mea Socialfaglig konsulent

Vita Mea, Hvidovre

Vi vokser og søger en ny kollega som socialfaglig konsulent til koordinering og drift af forløb.

Dine opgaver spænder bredt fra at være en stærk samarbejdspartner med sagsbehandleren til at afgrænse og afklare rammer for praktik. Du skal igangsætte og følge op på andre indsatser, mentoropgaver, finde og etablere de skræddersyede praktikker og fleksjob samt sikre den håndholdte opfølgning.

Vi skræddersyr praktikker og er opsøgende overfor virksomhederne og vores eksisterende og nye samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du er stærk i relationsarbejdet og trives med at servicere og skabe nye samarbejdspartnere.

Din indgangsvinkel kan være socialfaglig, fra vikar- og rekrutteringsbranchen, leder, fysioterapeut eller noget helt andet. Dit menneskesyn og din evne til at motivere og skabe forandring kombineret med lysten til at lære er det, der tæller.

UNHCR Associate Administrative Officer

UNHCR, Copenhagen

UNHCR, the UN Refugee Agency, is offering an Associate Administrative Officer role within the Centre Management Section in Copenhagen Headquarters in Denmark.

UNHCR, the UN Refugee Agency, protects people forced to flee their homes because of conflict and persecution. We work in over 130 countries, protecting millions of people by responding with life-saving support, safeguarding fundamental human rights and helping them build a better future.

This position is located in the Centre Management Section (CMS) of the UNHCR Global Service Centre in Copenhagen, and serves departments both within CMS and the wider organization.. The incumbent will report to the Senior Admin Officer. The Centre Management Section (CMS) is headed by the Chief of Section, who supervises five functions which are all located in Copenhagen. These include 1. Human Resources Unit, 2.

Netcompany
HR Coordinator

Netcompany, København

Er du en dygtig koordinator med sans for detaljen, et udpræget service-gen og flair for håndtering af stakeholders på alle niveauer? Og har du lyst til at arbejde med kommunikation, planlægning og koordinering inden for Netcompanys Talent Development? Så er du måske den nye kollega, vi søger til rollen, som HR Coordinator i Netcompany Danmark.

Du vil komme til at spille en central rolle i vores Talent Development og være ansvarlig for at koordinere og administrere Netcompany Academy – vores interne udviklingsprogram, hvor både danske og internationale kolleger deltager i spændende kurser og seminarer.

Dine opgaver vil være at koordinere, planlægge og administrere undervisningsmoduler, der muliggør, at vores kolleger på alle niveauer kan dygtiggøre sig i alt fra forskellige teknologier til kunderelationer, ledelse og personlig udvikling.

Region Hovedstaden
Rekrutteringspartner i Region Hovedstadens Psykiatri

Region Hovedstaden, København

Trives du med at supportere ledere igennem en god rekrutteringsproces? Ønsker du at få mulighed for at præge det fremadrettede arbejde med rekruttering og employer branding i Danmarks største psykiatri? Så er jobbet som rekrutteringspartner måske noget for dig.

Din opgave bliver at supportere lederne med rekrutteringsprocessen. Hver måned skal du drive ca. 25 rekrutteringer med sikker hånd, i tæt dialog med de ansættende ledere. Du bliver partner for 1-2 centre.

Dine opgaver bliver blandt andet, at:

  • udarbejde og kvalitetssikre stillingsopslag
  • indkalde til samtaler og udsende afslag
  • koordinere ift. lønprocessen
  • oprette personalesager og anden administration forbundet med ansættelser.

Herudover får du, sammen med teamet af rekrutteringspartnere, det overordnede strategiske ansvar for, hvordan rekrutteringsområdet skal udvikle sig i psykiatrien, og hvordan employer branding bliver en del af processen.

Region Hovedstaden
Krifa Medlemskonsulenter til Kontaktcenter Aarhus

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da vi opretter et nyt team, søger vi nye medlemskonsulenter pr. 1. december 2022 Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på 4 teams, hvoraf det ene er et juridisk team. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

Semler Gruppen HR-business partner til Semler Gruppens Mobility Solutions-selskaber

Semler Gruppen, Brøndby

Drømmer du om at være ansvarlig for at styrke lederskabet gennem udvikling af agile og innovative teams og som sparringspartner for ledere og medarbejdere, som leverer internationale mobilitets-løsninger?

Så er du måske vores nye HR-business partner.

Vi tilbyder ansvaret for at supporte og sparre med ledelsen af Connected Cars, Dribe, Holo og Enterprise Danmark indenfor alle HR-områder. Selskaberne udgør Semler Gruppens Mobility Solutions division og er alle på en vækstrejse indenfor vidt forskellige mobilitetsprodukter.

Tivoli A/S
Er du specialist i arbejdsmiljø?

Tivoli A/S, København

Kan du lave sikkerhedsrundering på Rutschebanen? Og er du nysgerrig og tænker straks i årsager ”hvorfor og hvordan”, så du kan iværksætte forebyggende indsatser?

Tivoli søger en arbejdsmiljøspecialist med interesse og erfaring inden for arbejdsmiljø i relation til mange forskellige fagområder – alt lige fra håndværkere til kokke og funktionærer. Din indsats i selve Haven, på restauranterne, i værkstederne, billethusene, kontorerne og Tivolis koncert- og event-sale, er med til, at arbejdsmiljøet er i top. Du deltager og følger op på Tivolis mange forskellige indsatser inden for et meget bredt felt af arbejdsmiljøernes fx ergonomi, kemihåndtering, trivsel og forebyggelse af arbejdsulykker.

Du skal ikke være bange for at få beskidte sko, for du kommer ud i alle afkroge af Tivoli.

CR El & Teknik A/S Serviceminded HR- og lønmedarbejder med fokus på trivsel

CR El & Teknik A/S, Ballerup

Som medarbejder hos CR El & Teknik A/S skal man kunne se sig selv i værdierne omtanke, viden & tillid.

Vi søger en HR/løn-profil, som lægger stor vægt på detaljer og trivsel.

Du bliver en del af vores administrationsteam, med følgende primære opgaver: Administrative HR-opgaver under hele ansættelsesforløbet lige fra rekruttering, overholdelse af gældende overenskomst, løn via Visma til fratrædelse.

Videreudvikling af HR-processer og tilhørende systemer, med henblik på at optimere processer og arbejdsgange.

Backup på administrative opgaver såsom bogføring, afstemninger, moms, måneds- og kvartalsafslutning, klargøring af regnskab til revision og forefaldende administrative opgaver.

Gorrissen Federspiel
HR-assistent

Gorrissen Federspiel, København eller Aarhus

Har du lyst til at arbejde med HR i en af Danmarks største og mest anerkendte advokatvirksomheder? Så er du måske Gorrissen Federspiels nye HR-assistent.

Du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, herunder:

  • Kursusadministration, bl.a obligatorisk efteruddannelse, herunder registrering og opfølgning på kursuspoint samt bistå i forbindelse med tilsyn på obligatorisk efteruddannelse. Herudover bliver du ansvarlig for planlægning af interne kurser og udstedelse af kursusbeviser
  • Ansvarlig for til- og framelding til Danske Advokater og Advokat Samfundet
  • Ansvarlig for bruttolønsordning
Gorrissen Federspiel
Wingmen Solutions A/S
HR-ansvarlig

Wingmen Solutions A/S, Søborg

I Wingmen har vi ambitionen om at have de dygtigste medarbejdere for at kunne tilbyde vores kunder de skarpeste kompetencer overhovedet. Vi vokser, og har i det nye samarbejde med den hollandske Cisco partner Avit Group (se mere her ) behov for endnu flere kompetencer med motivationen til at blive en del af et fantastisk team.

Se video om Wingmen Solutions A/S som arbejdsplads

Vi søger derfor en HR-ansvarlig til at hjælpe os med alle facetter af HR, herunder rekruttering, udvikling, jura, motivation og fastholdelse. Stillingen er nyoprettet, så du vil få rig mulighed for at være med til at skabe, forme, udvikle og forfine rollen her i Wingmen. Vi glæder os til at få dig med på vores spændende rejse.

Wingmen Solutions A/S
Sweco Danmark A/S
Forretningsorienteret og proaktiv rekrutteringspartner

Sweco Danmark A/S, København eller Aarhus

I Sweco er vores ambitioner om vækst høje – ambitioner du som rekrutteringspartner er med til at indfri. Kan du finde og tiltrække Danmarks bedste ingeniører og arkitekter i markedet, og har du lyst til at være med til at sikre, at Sweco er godt rustet til fremtiden, så er det måske lige dig, vi mangler i teamet.

Du bliver en del af et fantastisk team på p.t. 8 medarbejdere i HR-afdelingen, der arbejder med hele paletten inden for HR i tæt samarbejde med forretningen. Du vil få et tæt samarbejde med de øvrige kolleger i HR og ikke mindst med ledere i Sweco på alle niveauer. Rekruttering er et særligt prioriteret område, da det er fundamentet for vores fremtidige vækstambitioner. Dit bidrag kommer til at sætte et mærkbart aftryk i Swecos fremtid.

Sweco Danmark A/S
King Food Danmark A/S
HR Generalist (Scandinavia)

King Food Danmark A/S, Copenhagen

We are looking for an HR Generalist to support our HR daily operations. As we are beginning our journey, we are starting with Talent Acquisition tasks, process, training and development, and other tasks within the HR function. We are a small HR team, and we are supporting our HQ employees, but also our Restaurant operational units.

Responsibilities include but are not limited to:

  • Design and implement overall recruiting processes and Employer Branding initiatives across the whole Scandinavian market (SE/DE/NO)
  • Develop and update job descriptions and job specifications as per requirements
  • HR support of operational tasks as per need
  • Prepare recruitment materials and post jobs to appropriate job board/portals/newspapers/colleges etc
King Food Danmark A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV