306 job matcher din søgning 306 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Grønlands Selvstyre
Licensafdelingen søger 1 ny kollega.

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Dine primære opgaver vil være sagsbehandling knyttet til udstedelse af tilladelser og være den primære kontaktperson for selskaber og privatpersoner. Du vil få en portefølje af tilladelser, som du er ansvarlig for. Du vil endvidere efter omstændighederne deltage i Råstofstyrelsens udviklingsarbejde med opdatering af bestemmelser og vilkår, og bidrage til styrelsens informationsvirksomhed og markedsføring.

Vi lægger vægt på, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, jura eller offentlig administration.

Grønlands Selvstyre
Per Aarsleff A/S
Pedel/Servicemedarbejder

Per Aarsleff A/S, Viby J.

Aarsleff søger en medarbejder, der primært skal fokusere på daglig drift og vedligehold af vores hovedkontor i Viby J.

Vælger du os, bliver du en del af en førende dansk entreprenørkoncern, der gennemfører store projekter inden for både infrastruktur, klimatilpasning, miljø, energi og byggeri. Du bliver en del af en afdeling med 14 engagerede kolleger, der arbejder med at understøtte den daglige drift på hovedkontoret.

Dine primære arbejdsopgaver bliver blandt andet at:

  • Sikre den løbende planlægning og udførelse af opgaver vedr. drift og vedligehold
  • Planlægge bygningsvedligehold samt føre tilsyn og følge op med eksterne håndværkere
Per Aarsleff A/S
Gem
AS3 Employment FREELANCE JOBRÅDGIVERE - Varde og Nykøbing Mors - Freelance

AS3 Employment

I AS3 Employment søger vi lige nu resultatorienterede, proaktive og ambitiøse freelance jobrådgivere til vores AS3 Employment centre i henholdsvis Varde og Nykøbing Mors. Derudover kan andre centre i Vest- og Midtjylland også komme i spil på sigt. Som samarbejdspartner til landets jobcentre hjælper vi vores kandidater tættere på arbejdsmarkedet, og det er her, du kommer ind i billedet.

Du bliver en del af et stærkt team, som arbejder dedikeret og struktureret med at rykke vores kandidater tættere på arbejdsmarkedet. Målgruppen er unge under 30 år, herunder uddannelses- og aktivitetsparate samt kontanthjælps- og ledighedsydelsesmodtagere. Gennem individuelle samtaler, opsøgende virksomhedskontakt og undervisning spiller du en væsentlig rolle i kandidaternes vej tilbage på arbejdsmarkedet.

Slots- og Kulturstyrelsen
Personaleadministrativ medarbejder til Koncern HR

Slots- og Kulturstyrelsen, København

Har du flair for kontraktstyring- og personaleadministration

Har du lyst til at blive en del af et stærkt og ambitiøst Koncern HR og være med til at løse opgaver inden for administration og sagsbehandling? Er du vores nye kollega?

Koncern HR er organiseret i et administrativt team og et partnerteam, der samarbejder tæt med chefer og teamledere i Slots- og Kulturstyrelsen. Vi varetager også administrative HR-opgaver for Kulturministeriets departement og fører tilsyn med og rådgiver institutionerne under Kulturministeriet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være rekruttering fra A-Z samt tilsyn med service og styring af vores Facility Management-kontrakter. Desuden vil andre opgaver inden for personaleadministration falde i din hat alt efter dine kompetencer og interesser.

Slots- og Kulturstyrelsen
Fuglebjerg Selvejende Byggevirksomhed Boligselskabet i Fuglebjerg søger en ejendomsfunktionær

Fuglebjerg Selvejende Byggevirksomhed

Fuglebjerg boligselskab er placeret i Fuglebjerg og Sandved Tornemark med 408 lejemål, bestående af rækkehuse og parcelhuse med have, fordelt på 274 almene familie-, 122 ældre- og 12 ungdomsboliger.

Du har faglige kompetencer for at vurdere og udføre arbejde på boligselskabets ejendomme. Du har en generel håndværksmæssig baggrund.

Du har en administrativ ordenssans, da der også vil være en del administrativt arbejde. Du er fortrolig med it og bl.a. bekendt med at arbejde og indhente tilbud på håndværkerydelser. Du vil selv kunne sætte dit præg på det administrative.

Du vil være medansvarlig for, at boligselskabets lejemål lever op til en pæn og acceptabel stand.

Høje-Taastrup Kommune Sagsbehandler til jobafklaring og ressourceforløb

Høje-Taastrup Kommune

Vores gode kollega går pension, og vi søger derfor en ny kollega - vil du med om bord?

Her får du jobbet, hvor du arbejder for at fastholde borgere på arbejdsmarkedet med afsæt i borgerens egne ressourcer og potentiale? Du bliver en del af en fantastisk arbejdsplads, og du får de fedeste kolleger.

Du ansættes som koordinerende sagsbehandler i Høje-Taastrup Kommune og bliver en del af vores veludviklede tværkommunale samarbejde, som gør det let at handle og giver dig tætte samarbejdspartnere til gavn for din sagsbehandling.

Dine opgavefelter består bl.a. i, at du koordinerer indsatser med arbejdsgivere og andre samarbejdspartnere. Du indhenter og anvender dokumentation til brug for socialfaglige vurderinger. Du udarbejder rehabiliteringsplaner, følger op og deltage i møder i rehabiliteringsteamet.

Rolfhallen Halinspektør med flair for udvikling

Rolfhallen, Ferritslev Fyn

Vi søger en ny halinspektør til at varetage den daglige drift af hallen samt til – i tæt samarbejde med hallens bestyrelse – at styrke, optimere og videreudvikle hallens drift, omdømme og økonomi.

Rollen som Rolfhallens halinspektør spænder vidt, da der i det løbende arbejde i hverdagen naturligt indgår opgaver som daglig rengøring, oprydning og klargøring kombineret med en række administrative opgaver, således hallen til enhver tid fremstår velfungerende og imødekommende for brugerne.

Det er vigtigt, at du altid har ”fingeren på pulsen”, med hvad der foregår i hallen, men også gerne inspirerer til, hvad der kunne komme til at ske.

Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
Scantox A/S Vi søger en dygtig medarbejder til en kombineret stilling med vask af materialer i dyrefacilitet og vedligeholdelse af udearealer

Scantox A/S, Lille Skensved

Søger du en varieret, spændende og udfordrende hverdag med masser af opgaver?

Du vil blive en del af en virksomhed i udvikling, der leverer resultater inden for præklinisk forskning, herunder regulatoriske in-vivo toksikologiske studier, som er essentielle for udviklingen af lægemidler.

Vi søger en medarbejdere til at varetage daglig vask af burmateriel kombineret med vedligeholdelse af udearealer på vores facilitet i Lille Skensved nær Køge.

Dine arbejdsopgaver består blandt andet i:

  • Betjening og vedligehold af vaskerummets maskiner (reolvasker, strødispenser og flaskevasker)
  • Rengøring og desinfektion af burmaterialer, foderskåle, legetøj m.m.
  • Varetage græsslåning i sommerhalvåret samt klipning af buske langs indfaldsvejene
  • Strøning af salt på arealer med færdsel i vinterhalvår
Kredsløb
Genbrugsvejleder til genbrugsstationerne

Kredsløb, Aarhus

Er du en omgængelig person med højt humør? Vil du hjælpe med at holde driften kørende på vores genbrugsstationer? Så er du måske vores nye medarbejder.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Kundeservice
  • Servicering og betjening af de maskiner genbrugsstationen råder over
  • Renholdelse og vedligeholdelse af arealer, bygning og maskiner
  • Kontakt til de transportører, der kører affald fra genbrugsstationerne
Kredsløb
Ikast-Brande Kommune
Administrativ medarbejder til Fællessekretariatet – Børne- og Undervisningsområdet

Ikast-Brande Kommune, Nørre Snede

Sarah skal på barsel, og derfor søger vi en vikar. Ingen kender jo Sarahs job bedre end Sarah, så derfor har vi bedt hende beskrive jobbet:

”Det er simpelthen verdens bedste arbejdsplads. Vi har en let og uformel tone, både med hinanden og med chefen. Der er altid travlt, og det er bare fedt. Du skal være klar til udfordringer, som når uventede opgaver og chefens sjove ideer skal løses samtidig med alt det daglige. Men du kan altid få hjælp og sparring fra kolleger eller chef, og de uventede opgaver gør bare dagen mere spændende."

Fællessekretariatets opgave er at understøtte Dagtilbud, Skoler, Familierådgivningen, Sundhedsplejen, PPR m.v. i deres daglige arbejde, ligesom vi skal sikre, at de kommunale fælles opgaver bliver løst på en god måde. Vi har også fokus på borgersamarbejde og er åbne og imødekommende i samarbejdet med borgerne.

Esbjerg Kommune
Kompetent administrativ sagsbehandler til Fritid

Esbjerg Kommune

Vi søger snarest muligt en stærk administrativ sagsbehandler, som er generalist, kommunikativt stærk og har lyst til at arbejde med fritidsområdet, hvor det faglige fællesskab omkring administration af foreningsområdet vil blive det primære arbejdsområde.

Du skal kunne lide dialogen med foreningerne, da servicering af foreningerne ud fra et politisk vedtaget serviceniveau er i fokus.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Konsulentfunktion overfor foreningerne om godkendelse af vedtægter for nye foreninger, tilskudsmuligheder m.m.
  • Administration af tilskudsordninger og puljer
  • Kontaktperson for de selvejende fritids- og idrætscentre, herunder også sagsbehandling af specifikke ansøgninger og opfølgninger
Miljøministeriets departement
Fuldmægtige/konsulenter søges til arbejdet med skovområdet

Miljøministeriets departement, København

Er du forstkandidat eller har anden naturfaglig baggrund og trives du i et fagligt stærk miljø? Så er det måske dig, der er vores nye kollega i kontoret for Vild Natur og Biodiversitet i Miljøministeriets departement.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være ministerbetjening, herunder at udarbejde beslutningsoplæg og kvalitetssikring af bidrag fra styrelser og andre ministerier, udspil, mødemateriale m.m. Dit arbejde vil foregå i tæt samarbejde med dine kolleger i departementet, Miljøstyrelsen, Naturstyrelsen og andre statslige myndigheder, EU samt en bred vifte af interessenter. Der kan forekomme rejseaktivitet, særligt ifm EU-regulering.

Miljøministeriets departement
Greve Kommune Rådhusbetjent søges

Greve Kommune

Er du serviceminded, har du hænderne skruet rigtigt på og ønsker du at gøre en forskel for mennesker i Greve Kommune, så er det dig vi søger til en stilling som Rådhusbetjent i Greve Kommune.

I Center for Teknik & Miljø søger vi en ny engageret kollega, som kan bidrage aktivt til arbejdet med mange forskellige typer af opgaver indenfor ejendomsserviceområdet og som rådhusbetjent på Greve Videnscenter. Vi har fokus på samarbejde, sparring og vidensdeling, og vi sparer ikke på jokes og et godt grin.

Opgaveeksempler:

  • Vagtopgaver og alarmsystemer.
  • Styring af bygningens el, vand og varme forbrug via CTS, Keep Fokus mv.
  • Løbende proaktivt simpelt vedligehold.
Banedanmark
Management supporter med flair for teknik og IT

Banedanmark, København

Har du et stort servicegen og lyst til at være en del af et supportteam med mangeartede opgaver? Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Vil du være med til at understøtte Banedanmarks ledere i Signalsystemer? Har du lyst til at hjælpe andre? Som management supporter i vores interne support team vil du komme til at udføre mange af de administrative opgaver, som er vigtige for at få den daglige drift til at køre effektivt.

Du får et bredt kendskab til vores administrative IT-systemer, og jobbet byder på en alsidig hverdag, hvor du løser en lang række forskellige administrative opgaver. Dette indebærer blandt andet sagsbehandling i SAP, dokumenthåndtering, SharePoint superbrugerarbejde, forberedelse ved modtagelse af nye kollegaer samt rejsestyring, tidsadministration og udarbejdelse af blanketter og kreditudlæg. Du vil være en fast støtte til områdedirektøren, linjeledelsen, projektledere og fagledere.

Banedanmark
Akademikernes A-kasse
Spændende job med fokus på at servicere vores a-kasse-medlemmer

Akademikernes A-kasse, København

Har du lyst til at arbejde i Danmarks største a-kasse, hvor vi gør alt for at yde den bedste service og vejledning til vores medlemmer, så de kan komme stærkt videre?

Du vil arbejde i vores Medlemscenter, som er en nystartet afdeling, hvor vi rådgiver vores medlemmer om deres medlemskab, arbejdsløshedsforsikring, efterløn, vores mange medlemstilbud etc. Vi rådgiver og vejleder vores medlemmer, så de kan træffe de bedst mulige valg og føle sig trygge.

Dine vigtigste opgaver som forsikringskonsulent vil således være selvstændig sagsbehandling, telefonbetjening og chat inden for a-kassens regler. Dette indebærer bl.a., at du skal besvare konkrete og generelle medlemsforespørgsler på telefonen, løse opgaver i vores elektroniske medlemssystem, chatte med vores medlemmer samt deltage i ad hoc opgaver efter behov.

Akademikernes A-kasse
PPG Coatings Danmark A/S
Facility Service Assistent

PPG Coatings Danmark A/S, Søborg

Vi søger en alsidig og praktisk orienteret medarbejder, der kan hjælpe os med forefaldende opgaver inden for facility service, bygningsvedligehold og installationer på vores site i Søborg. Vi producerer produkter kendt under varemærkerne Dyrup, Sigma, Gori, Beckers og Tikkurila.

Facility serviceafdelingen servicerer husets brugere på både kontor, kantine, lager og produktion, så du vil have en stor kontaktflade i hele huset.

Er du uddannet som blikkenslager, elektriker eller tømrer vil dette være en fordel, da vi løser mange af opgaverne selv sideløbende med brug af eksterne håndværkere ved større opgaver.

PPG Coatings Danmark A/S
Great Northern Ejendomsservicetekniker

Great Northern, Kerteminde

Vil du arbejde på et golf- og sparesort i international særklasse, hvor både medarbejdere og gæster oplever noget helt unikt og med glæde kommer igen? Vi søger en ejendomstekniker på fuldtid, der leverer og er med til at sikre Great Northerns høje standarder - er det dig?

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af at:

  • føre jævnlige opsyn med og vedligeholde bygninger og tekniske installationer
  • udføre diverse reparationer, eller i samarbejde med din leder, sikre at de rette kompetencer kommer på opgaven snarest muligt
  • sikre at lovpligtige eftersyn, krav og specifikationer for faciliteterne altid er overholdt
  • udføre diverse ad hoc-opgaver, som altid vil opstå på et sted som vores.
Copenhagen Business School
CBS HR & Legal søger afdelingssekretær

Copenhagen Business School, Frederiksberg

Har du overblikket, motiveres af at sætte ting i system samt af at hjælpe og støtte kollegaer? Så er stillingen som afdelingssekretær i CBS HR & Legal måske noget for dig.

CBS HR & Legal er nyligt fusioneret, og vi har i den forbindelse fået behov for en kollega, der kan understøtte chefen for HR & Legal samt ledelsesteamet, og i den tid der måtte være tilovers tillige varetage lettere sagsbehandling.

Dine nye kolleger er vant til at arbejde selvstændigt med stort fokus på samarbejde og videndeling. Miljøet bærer præg af stor faglig diskussionslyst, engagement, åbenhed, uformel tone og godt humør. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor vi værdsætter det gode samarbejde og kollegaskab.

fsb Driftsleder

fsb, København

Vi søger en driftsleder, der vil være med til at hjælpe kollegaer og erhvervslejere – og være med til at vedligeholde vores flotte gamle bygning.

fsb er Københavns største boligorganisation med mere end 13.000 boliger. Vores administration er beliggende på Rådhuspladsen, hvor vi er ca. 120 medarbejdere samt lejere i vores erhvervslejemål.

Vi søger en kollega som

  • er udadvendt med fokus på god service og samarbejde
  • kan arbejde selvstændigt og foretrækker at have mange forskellige opgaver i løbet af dagen
fsb

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV