216 job matcher din søgning 216 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

European Energy A/S
Head of Group Controlling and Reporting

European Energy A/S, Søborg

Would you like to lead our ambitious Group Controlling department? Do you aspire to be part of the green transition in an international growing company and work on preparing the company for a potential public listing? Then you might be our new colleague!

Responsibilities

  • Lead and develop the Group Controlling team
  • Responsible for the quarterly and annual reporting
  • Responsible for IFRS, consolidation, and compliance
  • Enhance internal reporting processes
  • Organize a broad range of projects in the Group Controlling area
European Energy A/S
Esbjerg Kommune
Sagsbehandler til Sociale Ydelser

Esbjerg Kommune

Sociale Ydelser søger en dygtig medarbejder til behandling af ansøgninger om enkeltydelser og indskudslån.

Dine opgaver bliver

  • Sagsbehandling efter Aktivloven og Boligstøtteloven
  • Yde rådgivning og vejledning primært i forhold til de ansøgninger, du behandler
  • Der er tale om administrative opgaver og telefonisk borgerkontakt.

Vi tilbyder

  • Et meningsfyldt arbejde, hvor du jf. gældende lovgivning får mulighed for at yde økonomisk støtte til udsatte borgere
  • Et godt arbejdsmiljø, der til tider er hektisk
  • Mulighed for hjemmearbejde 2 dage i ugen
  • En arbejdsplads hvor vi sikrer, at du får oplæring og støtte til opgaverne
Fredensborg Kommune
GENOPSLAG – Rådgivere søges til det specialiserede Voksenområde

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Så er der godt nyt til dig der ikke fik søgt tidligere. Vi mangler de to sidste rådgivere så vores nye Center for Psykiatri og Handicap er fuldt bemandet. Søger du faglige udfordringer, medindflydelse og de bedste kollegaer skal du søge en af vores ledige stillinger i Voksenteamet. Vi har 1 fast stilling og 1 barselsvikariat.

Voksenteamet i Fredensborg Kommune er fra 1. oktober 2022 organisatorisk tilknyttet vores nyoprettede Center for Psykiatri og Handicap. Vi arbejder for at styrke og samordne indsatsen for kommunens mest udsatte borgere gennem en løsningsfokuseret tilgang.

Du bliver en del af et godt team, hvor der er stort fagligt engagement og der er godt gang i en spændende udvikling af teamets opgaveløsninger, hvor vi blandt andet målrettet arbejder med at optimere sagsgange, IT-understøttelsen af VUM og fagligheden i teamet.

Accountor Denmark A/S Novafos i Birkerød søger fagligt og analytisk stærk Teamleder for økonomi

Accountor Denmark A/S søger for Novafos A/S

Vil du være med til at styre økonomien i Novafos, en grøn virksomhed med store ambitioner?

Vi søger en fagligt stærk teamleder til vort økonomiteam med ledelseserfaring og syn for at positionere Novafos gunstigt i den rammeregulering, der udstikkes fra central regulator (Forsyningssekretariatet). Novafos har en årlig omsætning indenfor drikkevand og spildevand på ca. 900 mio. kr. samt årlige investeringer på omkring 1 mia. kr. i forsyningsområdet bestående af 9 kommuner med i alt 430.000 forbrugere.

Du vil i denne stilling få mulighed for at understøtte selskabets økonomiske udvikling og får i den forbindelse ledelsen af et stærkt økonomiteam bestående af dygtige specialister. Du refererer til Novafos Økonomichef, og vil indgå i selskabets ledergruppe.

Region Hovedstaden
Vagtplanlægger til Akutberedskabets Ambulancetjeneste

Region Hovedstaden, Ballerup

Akutberedskabet forbereder egen drift af ambulancetjeneste med opstart 1. februar 2023. Vi søger derfor to vagtplanlæggere som kan indgå i vores team af vagtplanlæggere.

Ud over planlægning af ambulancedrift, vil den eksisterende planlægning af akutlægebiler, præhospitale visitatorer, psykiatrisk udrykningstjeneste, Sociolance og sundhedsfaglige visitatorer også indgå i opgaveporteføljen som vagtplanlægger.

Du får til opgave at understøtte ambulancedriften med en fleksibel og løsningsorienteret tilgang til ambulancepersonalets vagtplanlægning. Driften er døgndækkende og er sammensat af en blanding af faste vagtrul og fleksibel planlægning med varierende mødetider og -længde samt forskellige funktioner.

Region Hovedstaden
Gem
TEMP TEAM A/S Nyt team søges til administration og sagsbehandling

TEMP TEAM A/S søger for kunde i Esbjerg

Foretrækker du at arbejde struktureret og procesorienteret? Og har du brug for en ny udfordring, hvor du skal være med til at starte et helt nyt projekt op?

Der er ingen bestemte krav til baggrund og faglighed for at være kvalificeret til stillingen. Men du kan nikke genkende til hovedparten af det efterfølgende.

Dine hovedopgaver er som følgende:

  • Sagsbehandling fra A-Z vedr. salg og modregning af el produceret af kundernes egne solcelleanlæg
  • Administration af sager og projekter ud fra krav, der stilles i virksomhedens interne processer
  • Vedligehold af projekt-, kunde- og stamdata
Gem
Curia Group Finance Manager

Curia recruiting on behalf of client in Midtjylland

Are you analytic and an experienced economic profile? Do you want to use your talent and skills in an international production company? Then this position might be your next step!

As Group Finance Manager, you will be responsible for optimizing accounting processes and systems across the group and have ownership for further development of the department.

You will manage month-end internal group reporting and year-end closing processes and preparation of annual reports. You will play a key role in establishing new processes in finance and to produce strong financial insight for management.

Indrykket:
Anzet A/S Økonomichef

Anzet A/S søger for Strukton Rail Danmark A/S i Køge

Brænder du for at være i en handlingsorienteret organisation, hvor du via en stærk og nærværende ledelsesstil, skaber værdi for dit team, og derigennem opnår gode resultater?

Som økonomichef bliver du ansvarlig for virksomhedens samlede økonomifunktion i Danmark med en tæt reference til virksomhedens direktør. Du bliver samtidig en del af virksomhedens chefgruppe, hvor du er med til at sætte den overordnede retning i økonomiafdelingen.

Dine arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse af driftsøkonomiske analyser og forecast til grundlag for projektøkonomi og budgetter
  • Interne rapportering for DK (månedsafslutning/likviditetsforecast)
  • Udarbejde og levere data til direktøren og øvrig ledelse, til brug for deres analyser
Mercuri Urval
Sekretariatsleder

Mercuri Urval søger for Ringkøbing-Skjern Kommune

Vil du være med til at udvikle Fremtidens Stab?

Ringkøbing Skjern Kommune er Danmarks geografisk største kommune, som huser 56.000 indbyggere, der bor i naturskønne omgivelser tæt på det brusende hav, snoede åer og vidtstrakte naturområder. I Ringkøbing-Skjern Kommune arbejder vi for, at det enkelte menneske kan leve det gode liv.

Som sekretariatsleder i Ringkøbing-Skjern Kommune kommer du til at bidrage i en stor variation af opgaver og roller. Både i mange vitale driftsopgaver og på de største og vigtigste dagsordener. På den strategiske hylde handler det særligt om:

Styrkelse af lokaldemokratiet, ikke mindst gennem servicering af byrådet og det øvrige politiske miljø. Det handler også om borgerinddragelse i mange konkrete udviklingsprocesser ofte i samspillet mellem borgere og myndigheder.

Mercuri Urval
THISTED KOMMUNE
Faglig koordinator til ydelsesområdet i Erhverv og Beskæftigelse

THISTED KOMMUNE

Vil du være med til at sikre den faglige kvalitet på ydelsesområdet? Så er det dig, vi mangler!

Vi søger en faglig koordinator til Ydelsesområdet, som har indgående kendskab til lovgivningen på området samt socialfaglig tyngde. Vi søger dig, som kan agere strategisk i det faglige felt samt være med til at styrke beskæftigelsesindsatsen i Thisted Kommune.

Der er tale om en spændende stilling, hvor du bliver nøgleperson ift. at sikre og udvikle den faglige kvalitet i teamet og på tværs i organisationen. Du vil ligeledes - i tæt samarbejde med teamlederen - skulle sikre at gældende lovgivning administreres og implementeres korrekt. Stillingen som fagkoordinator indebærer også almindelig sagsbehandling af forsørgelsesydelser, særlig støtte, enkeltydelser samt håndtering af klagesager. Endvidere skal du - gennem en anerkendende tilgang - servicere og betjene borgere og virksomheder.

Greve Kommune Genopslag – Direktør for Teknik & Miljø samt Sundhed & Pleje

Greve Kommune

Brænder du for at udvikle samspillet mellem politikere, borgere og administration?

Vi søger en ny direktør, der kan bidrage aktivt til at implementere og videreudvikle Greve Kommunes effektorganisering, hvor byrådets vision ”Naturligvis Greve … ” sætter den strategiske retning.

Vores ambition er at skabe en tydelig rød tråd fra politikernes visioner for Greve gennem hele organisationen og at styre efter den bedste effekt i forhold til borgere og virksomheder. Samtidig vil vi gerne udvikle den aktive borgerinddragelse i et tæt samspil med politikerne i kommunen.

Dit områdeansvar vil være teknik og miljø samt sundhed og ældre. Det vil være afgørende, at du har et solidt kendskab til teknik- og miljøområdet bredt set. Du har også en optagethed af driverne og de fremtidige rammebetingelser på sundheds- og ældreområdet.

UNHCR Administrative Associate

UNHCR, Copenhagen

UNHCR, the UN Refugee Agency, is offering an Administrative Associate role within the World Bank-UNHCR Joint Data Center on Forced Displacement (JDC), Copenhagen Denmark. UNHCR, the UN Refugee Agency, protects people forced to flee their homes because of conflict and persecution.

Given the Administrative Associate’s responsibilities for the smooth functioning of resource management and administrative matters in the JDC, and towards a broad and varied range of activities, as well as efficient running of the team and its collaborations, it will be crucial for the selected candidate to have solid project/programme management skills and a process optimization mindset.

The Administrative Associate will report to the JDC Deputy Head and is expected to interact with and support the entire WB-UNHCR team as one team.

Intertrust Group Denmark
Business Unit Manager for our Corporate Services Finance team

Intertrust Group Denmark, Copenhagen

As Business Unit Manager at Intertrust Group you have the opportunity to lead a team of passionate and talented colleagues in our biggest business unit Corporate Services. Your responsibilities as a core member of our team will be incredibly diverse, including working with complex international clients and structures and supporting team members towards positive results.

As a Business Unit Manager for our Corporate Services Finance team you play a critical role in the success of our business. You will be responsible for a wide range of projects, including:

  • Manage the high level delivery of accounting, administrative and company law services to our clients
  • Supporting and mentoring a talented team of six Financial Account Managers
Intertrust Group Denmark
Holbæk Kommune Teamleder søges til voksenenhed myndighed – Social indsats og udvikling

Holbæk Kommune

Er du en fagligleder, der i dit samarbejde og i din dialog med medarbejdere giver plads til løsninger, der arbejder på tværs til gavn for borgerne? En leder, der har blik for forebyggelse og borgers egne evner og mulighed for udvikling?

Vi skal bruge en teamleder der kan hjælpe os med at navigere i de mangeartet og spændende opgaver og til tider udfordringer, vi dagligt står overfor samtidig med, at vi planlægger omstilling til VUM 2.0 og ny version af vores IT-system Nexus.

Vi er en afdeling, når alle stillingerne er besat, på ca. 20 personer, som udover arbejdet med den rene drift, dialog med borger, pårørende og andre aktører også sætter pris på at fastholde vores afdeling som en god arbejdsplads.

Du vil som teamleder også få personaleansvar, hvorfor vi forventer, at du er vild med personaleudvikling, MUS samtaler og det at være med til at holde lygten og lyse på vejen.

Favrskov Gymnasium Gymnasiesekretær

Favrskov Gymnasium, Hadsten

Favrskov Gymnasium er et stort gymnasium med beliggenhed i Hadsten. Gymnasiet har 760 elever og ca.100 ansatte. Ledelsen består af rektor, vicerektor og to uddannelsesledere. Der er tre sekretærer og en kontorelev.

Stillingen, der som udgangspunkt er på omkring 34 timer, ønskes besat 1. januar 2023, og der vil være mulighed for et kortere overlap med den fratrædende medarbejder.

Der er tale om selvstændige opgaver, men der vil også i forbindelse med opgaverne være et tæt samarbejde med de øvrige kolleger i administrationen og gymnasiets ledelse. Endvidere forventes det, at du indgår naturligt og serviceminded i samarbejdet med de øvrige medarbejdere.

Miljøstyrelsen
Miljøstyrelsen søger 2-3 medarbejdere til nyoprettet aktindsigtsteam

Miljøstyrelsen, Odense

Brænder du for god forvaltning og kompetent sagsbehandling? Vil du være med til at oprette et nyt aktindsigtsteam og digitalisere sagsbehandlingen af aktindsigter?

Du skal være medarbejder i et nyoprettet aktindsigtsteam, som får ansvaret for behandling af aktindsigter i Miljøstyrelsen. Du skal være med til at sætte rammerne for behandling af aktindsigter og selv være sagsbehandler på aktindsigterne.

Din primære opgave vil være at sætte rammerne for behandlingen af aktindsigter sammen med de øvrige medlemmer af aktindsigtsteamet samt afgøre aktindsigtssager efter standardiserede processer og paradigmer.

Du skal ved hjælp af nye digitale værktøjer sørge for relevant anonymisering af de enkelte akter. Du skal i tæt samarbejde med F2-teamet (som digitaliserer alle sagsprocesser i Miljøstyrelsen med systemet F2) oprette og afslutte sager samt udtrække relevante statistikker til ledelsen.

Miljøstyrelsen
Gladsaxe Kommune Vil du være ansvarlig for lønkørsel og kursusadministration hos GXU?

Gladsaxe Kommune, Søborg

GXU Gladsaxe 10. klasse og Ungdomsskole søger en lønansvarlig, administrativ medarbejder, som især skal stå for lønkørsel for en række af de tilbud, som GXU driver for skolerne i Gladsaxe Kommune, og administrativ bistand til UU-vejlederne.

Brænder du for lønadministration, har du viden om løn- og personalejuridiske forhold, og søger du et job med masser af personalekontakt? Så er du måske vores nye administrative medarbejder.

Udover løn står du for koordinering imellem en række systemer og samarbejdspartnere og sikrer, at alt det praktiske fungerer omkring arrangementer, kurser og andre tilbud, således at elever og skoler får en professionel helheldsoplevelse.

I samarbejde med vores økonomimedarbejder og kommunikationsmedarbejder, skal du varetage elevadministration og kursusadministration.

Formula Automobile AS Regnskabschef

Formula Automobile AS, Kongens Lyngby

Til en nyoprettet stilling i Formula er vi på udkig efter en regnskabschef til vores økonomiafdeling i Danmark. Der er tale om en stilling, der forventes løbende udviklet i takt med Formulas udvikling.

Vi forestiller os, at du har en baggrund som regnskabschef eller controller, hvor du er bredt funderet både teoretisk og praktisk, men samtidigt forventer vi også, du er meget 'hands on' og har lyst til at indgå som en del af den daglige drift.

Regnskabschefen kommer til at referere til og indgå i tæt samarbejde med vores CFO og have ansvaret for hele den regnskabsmæssige rapporteringsproces. Herudover kommer det direkte ledelsesansvar for dit eget team af medarbejdere i bogholderiet.

Arbejdsopgaverne vil være et mix af drift og udviklingsopgaver – herunder bl.a.:

  • Ledelse af medarbejderne i bogholderiet
  • Aflæggelse af måneds- og årsregnskab på flere selskaber, herunder koncernregnskab
  • Likviditetsstyring og -overvågning
Gem
erwin andersen a/s
Økonomichef

erwin andersen a/s søger for kunde

Bæredygtighed og CO2-besparende løsninger - Omsætning kr. 200 mio. - Wing man for direktøren

Med reference til direktøren, får du ansvaret for økonomiafdelingen, der i dag består af 3 medarbejdere. Virksomheden er en del af en koncern, og du vil derfor have en faglig reference og sparring med koncernens økonomidirektør og kommer aktivt til at dyrke netværket til koncernens øvrige økonomi- og IT- kolleger.

Det er afgørende, at din tilgang til jobbet er forretningsorienteret, praktisk og meget nærværende, da du bliver en innovativ nøgleressource, både i forhold til dine ansvarsområder, de enkelte projekter og sammen med ledergruppen, som du bliver en aktiv del af.

Indrykket:
Deloitte Finance & Performance Advisory is looking for Managers and Senior Managers with a passion for finance strategy and transformation

Deloitte, Copenhagen

The Finance & Performance Advisory practice is an integrated part of Deloitte Consulting in Denmark and part of Deloitte’s global Finance & Performance Consulting practice comprising 11,000+ Finance Transformation professionals.

We are offering cutting-edge solutions, providing Finance Executives with best-in-class advisory to manage the complexity of their roles.

We advise them on strategy, operating models and organisational design, and technology enablement to ensure successful finance transformations. We are looking for talented Finance professionals with expertise in supporting the CFO’s agenda from strategy to execution.

You will be responsible for managing the end-to-end delivery of consulting projects by leading diverse teams of typically +5 consultants within an inclusive team culture.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV