252 job matcher din søgning 252 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Vordingborg KommuneRegnskabsmedarbejder barselsvikariat til Vordingborg lystbådehavne

Vordingborg Kommune, Stege

Vil du være med til at skabe rammerne for at udvikle sejlsport og sejlerturismen i Vordingborg Kommune? Er du god til og glad for regnskaber? Kender du KMD Opus?

Dine primære opgaver vil være
  • arbejdsopgaver som fakturering, bogføring og budgetopfølgning
  • udarbejdelse og vedligeholdelse af lejekontrakter på havnens arealer samt kontakt til lejere
  • indberetninger og fakturering samt momsregnskaber, for Færgen Ida
  • tæt samarbejde med havnefogederne omkring kommunens 9 havne
  • som regnskabsmedarbejder bliver du en del af teamet som servicerer kommunens borgere på telefonen
  • andre administrative opgaver
Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
Næstved KommuneAdministrativ medarbejder og direktionskonsulent til Center for Politik og Udvikling

Næstved Kommune

Har du lyst til at arbejde tæt på topledelsen i en kommune, og har du flair for politisk betjening?

Da to af vores gode kollegaer går på henholdsvis barsel og pension, står vi nu og mangler 2 kollegaer i Team Byråd og Direktion. Vi søger en administrativ medarbejder til et barselsvikariat samt en direktionskonsulent til en fast stilling.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Kvalitetssikring af sager og dagsordener til politiske udvalg.
  • Sikring af fremdrift og overholdelse af deadlines.

Vi søger kollegaer med enten administrativ baggrund, eksempelvis administrationsbachelor, kontorassistent eller en nyuddannet kandidat med en relevant samfundsfaglig baggrund.

MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
Gem
Grønlands Selvstyre
Departementet for Udenrigsanliggender, Erhverv, Handel og Klima søger en kontorchef for stabsfunktion

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Vi søger en erfaren og selvstændig kollega, der kan varetage de ledelsesmæssige opgaver for de økonomiske/administrative medarbejdere, vores juridiske kontor og ekstern kommunikation og igangsætte opbygningen af en ny enhed for International Handel.

Kontorchefen indgår i departementets ledelsesgruppe, som består af afdelingschefen for erhverv, kontorchefen for udenrigskontoret, protokolchefen og departementschefen. Kontorchefen refererer til departementschefen.

Som kontorchef har du bl.a. ansvaret for:

  • Departementets overordnede regnskab, budgetopfølgning, årsafslutning
  • Samarbejde med repræsentationscheferne omkring regnskaber for Grønlands repræsentationer i udlandet
  • Kontakt til Udenrigsministeriet ifm. Grønlands repræsentationer i udlandet
Grønlands Selvstyre
DSBServicemedarbejder til Stationsservice København Centrum

DSB

Vil du være med til at give kunderne de bedste oplevelser på stationerne? Og ser du dig selv indgå i en enhed, hvor du i et samarbejde med dine nærmeste kolleger, er medansvarlig for enhedens samlede produktion? Så er det måske dig vi leder efter!

Som servicemedarbejder er du med til at sikre, at vores stationer altid fremstår indbydende for kunderne. Nogle af dine primære opgaver blandt andet at holde både de udvendige og indvendige arealer på stationerne rene, herunder rengøring af toiletter, forhaller, venterum osv. Desuden skal du servicere og hjælpe vores kunder med oplysninger om togtider og sporbenyttelse, samt yde handicaphjælp m.m. Alt dette i en hverdag hvor du hurtigt skal kunne korrigere for en planlægning ved akut opståede ændringer.

DSB
SkattestyrelsenMedarbejdere med erfaring inden for skat og international personbeskatning

Skattestyrelsen, Taastrup

Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11.

Udland 11 er en enhed under fagområdet Person i Skattestyrelsen. Vi har til opgave at kontrollere, om personer med udlandsforhold oplyser indtægter og formuer fra udlandet korrekt til de danske skattemyndigheder, så der sker en korrekt beskatning på tværs af grænser. Din opgave vil primært være kontrol af personer med udlandsforhold.

Vi forestiller os, at du har kendskab til eller er god til at sætte dig ind i de forvaltningsretlige regler.

Skattestyrelsen
Trafikstyrelsen
Luftfartsinspektør til uddannelsesområdet inden for luftfart

Trafikstyrelsen, København

Trafikstyrelsen søger en luftfartsinspektør, der selvstændigt, struktureret og med store samarbejdsevner kan bidrage til kontorets arbejde i relation til godkendelse og tilsyn af flyveskoler samt personcertifikatkontrol.

Du bliver en del af kontoret for personcertificering (Flight Crew Licensing), i daglig tale FCL-afdelingen og vil dermed indgå i et team af 15 medarbejdere, som med forskellige faglige kompetencer og baggrunde, heriblandt piloter, jurister og andre fageksperter tilsammen udgør et stærkt team. FCL er en del af Afdeling for Luftfart, der pt. beskæftiger ca. 120 engagerede medarbejdere, og som varetager reguleringen af og fører tilsyn med sikkerheden på tværs af hele luftfartsområdet.

Trafikstyrelsen
Københavns ProfessionshøjskoleStudieadministrativ koordinator til SU-team

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

Har du lyst til at samarbejde om drift og udvikling af studieadministrative opgaver og SU-vejledning af studerende? Og har du både overblik, sans for detaljen og udpræget systemsnilde? Så er du måske den kollega, vi leder efter.

Som studieadministrativ koordinator i SU-teamet bliver du en del af et administrationsfagligt miljø med mange forskelligartede opgaver. Du bliver en vigtig del af KP's samlede arbejdsfællesskab. Vi arbejder i teams og vægter samarbejde om nye arbejdsprocesser og procedurer højt.

Du får en hverdag med mange kontaktflader med fingrene i flere systemer. Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • sikre en god serviceoplevelse for vores studerende
  • vejlede studerende om SU, Ungdomskort og Statens Voksenuddannelsesstøtte
  • lave aktivitetskontrol og sagsbehandle studerendes orlov, barsel, sygdom m.m.
Sydøstjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Regnskabsafdelingen

Sydøstjyllands Politi, Horsens

Sydøstjyllands Politi søger en administrativ medarbejder til regnskabsafdelingen på hovedstationen i Horsens.

Arbejdsopgaverne består af forskellige typer af regnskabsopgaver samt andre administrative opgaver, som f.eks. kontering, varemodtagelse af fakturaer, bogføring, afstemninger, posthåndtering, administration af indbetalte deposita m.m.

Vi tilbyder:

  • en varieret hverdag, hvor vi lægger stor vægt på god trivsel i dagligdagen.
  • en fleksibel arbejdsplads
  • ansættelse med et timetal på 37 timer inkl. frokostpause.
Kalundborg Kommune
Team Idræt og Fritid søger to livreddere til Kalundborg Svømmehal

Kalundborg Kommune

Til Kultur–og Idrætshallerne Kalundborg søges snarest livreddere (tekniske servicemedarbejdere) til Kalundborg Svømmehal.

Vi søger både fuldtid og deltid, hvor den ugentlige arbejdstid kan aftales i forbindelse med ansættelsessamtalen. Ved deltid kan der primært forventes aften og weekendarbejde, jobbet vil således kunne varetages ved siden af studie eller uddannelse.

Som livredder i Kalundborg Svømmehal vil du skulle løse mange alsidige opgaver hvor en typisk arbejdsdag både vil indeholde opsyn i bade- og omklædningsrum og ved svømmebassinerne, rengøring og billetsalg.

Gem
Grønlands PolitiGrønlands Politi søger fartøjsfører til vores nye politifartøjer

Grønlands Politi, Aasiaat

Grønlands Politi søger motiveret og dygtig medarbejder til vores politistationer i Aasiaat, der både skal fungere som driftsmedarbejder på den enkelte politistation, men samtidig fungere som fartøjsfører på Grønlands politis nye politifartøjer.

Der estimeres, at ca. 2/3 af arbejdstiden vil skulle bruges på opgaver på land, mens ca. 1/3 af arbejdstiden vil skulle bruges på opgaver på fartøjerne.

Vi er en spændende arbejdsplads, hvor vi konstant møder nye udfordringer, og vi sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, professionalisme, loyalitet og punktlighed. Vi tilbyder endvidere et godt sammenhold med gode muligheder for personlige udvikling.

Hillerød KommuneTværfaglig Jobformidler - IPS-konsulent til Jobcenter Hillerød

Hillerød Kommune

Kom og vær med til at afprøve IPS-metoden i Jobcenter Hillerød!

IPS står for Individuelt Planlagt job med Støtte. Den overordnede filosofi i IPS er at personer med en svær sindslidelse - med det rette job og de rette arbejdsomgivelser - kan opnå tilknytning til arbejdsmarkedet eller gennemføre en uddannelse. Ved ansættelsen bliver du grundigt sat ind i IPS-metoden, og du kan læse mere om principper og arbejdsmetoder på denne side om IPS.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af at

  • opsøge arbejdsgivere og uddannelsesinstitutioner med henblik på at opbygge professionelle relationer og facilitere job-/uddannelsesmuligheder for den enkelte borger
  • samarbejde tæt med borgerens behandler i psykiatrien og sikring af en koordineret indsats mellem borger, behandler og sagsbehandler
  • give individuel støtte til borgeren med henblik på at fastholde det opnåede job/uddannelse.
Tieto Denmark A/S
Erfaren forretningskonsulent

Tieto Denmark A/S, Holte

TietoEVRY fortsætter digitaliseringen af offentlige og private virksomheder og vi søger derfor en erfaren forretningskonsulent, som brænder for digitalisering, konsulentrollen og muligheden for at arbejde med nogle af Danmarks mest spændende kunder.

Som forretningskonsulent i TietoEvry skal du kunne bistå vores kunder med design og implementering, så vores løsning understøtter kundens processer og skaber værdi i deres forretning. Du tilbydes en rolle i et stærkt team, hvor samarbejde, engagement og viljen til at lykkes præger hverdagen. Teamet består af højtkvalificerede medarbejdere med dyb og bred faglig viden.

Opgaver og ansvar, bl.a.

  • Rådgivning af kunden i brugen af vores standardprodukt til ESDH
  • Kortlægning og implementering af kundens arbejdsprocesser, samt rådgivning om digitalisering
  • Udarbejdelse af designspecifikationer og løsningsdokumentation
Lolland Kommune
Teamleder for Intern Service til Sektor for Service og Bygninger

Lolland Kommune, Maribo

Har du erfaring med ledelse inden for serviceområdet, og er du interesseret i driftsoptimering samt at sikre en effektiv og målrettet opgaveløsning i teamet?

Vi er lige nu på udkig efter en teamleder til teamet Intern Service – en del af sektoren Service og Bygninger i Lolland Kommune. Som teamleder kommer du til at have ansvar for vores 120 medarbejdere inden for rengøring og kantinedrift, og du skal sørge for planlægning og udvikling af teamet. En spændende stilling, hvor du kommer til at indgå i etableringen af det strategiske grundlag for sektoren i samarbejde med den øvrige ledelse.

Dine opgaver spænder over alt fra planlægning og udvikling af dit team til at bygge en solid samarbejdsflade ud til resten af organisationen.

Silkeborg KommuneMålrettet og fagligt stærk funktionsleder til Jobcenter Job og Erhverv

Silkeborg Kommune

Drives du af sammen med andre at skabe meningsfulde løsninger, der skaber individuel og samfundsmæssig værdi i verdensklasse? Er du en faglig skarp og dygtig personaleleder og har du erfaring inden for beskæftigelsesområdet? Så er det måske lige dig vi mangler til vores ledige stilling som funktionsleder til Jobafklaring, Jobindsats samt Team Rehabilitering og Førtidspension.

Som funktionsleder bliver du en del af en meget veldrevet beskæftigelsesafdeling, hvor vi baserer vores indsats på nyeste forskning og evidens. Du får fagligt og personalemæssigt ansvar for tre meget velfungerende teams.

Som funktionsleder vil du få et særligt tæt samarbejde med funktionslederen for Sygedagpenge omkring koordinering og tilrettelæggelse af myndighedsopgaven på området. Ligeledes vil du skulle koordinere køb af interne tilbud og indsatser med funktionslederen for Tværgående Indsatser.

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriSagsbehandler til opgaver om tilskud til skovrejsning

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, Tønder

Vil du være med til at sikre skovrejsning for mere end 70 millioner kroner om året? Og motiveres du af et arbejde der skaber synlige resultater for både klima og natur? Så skynd dig at søge stillingen som sagsbehandler i Team Skov i Tønder.

Vi søger lige nu en kollega til sagsbehandling af vores projektstøtteordninger inden for skovområdet. Vi arbejder benhårdt for, at tilskudsmidlerne hurtigt kan veksles til konkrete initiativer med synlig effekt i naturen til gavn for både samfundet og vores kunder. Området har stor politisk bevågenhed, og projekterne taler direkte ind dagsordenen om bedre klima og mere natur.

Vi sørger for en grundig introduktion og oplæring i området.

Skanderborg Kommune
Planlægger til Drift og Vedligehold af veje

Skanderborg Kommune

En af vore kolleger har fået andet arbejde, og vi søger derfor en ingeniør, tekniker eller lignende til kommunens team der planlægge drift og vedligehold af kommunens veje.

Stillingen der bliver ledig indeholder bl.a. administration af gadebelysning, herunder kontakt med driftsleverandør, udbud af nye kontrakter og planlægning af vedligehold og opdatering af gadebelysningsnettet.

Vi forestiller os derfor at du har kendskab til, eller interesse i at lære om, denne opgave. Resten af stillingen formes efter din erfaring og interesser i samarbejde med resten af afdelingen. Det kunne for eksempel være at du havde erfaring med service-vejvisning, planlægning af vedligehold af grønne arealer, administration af fortove, vintervedligehold eller noget helt andet der kan passe ind i vores afdeling.

De Forenede Dampvaskerier A/S
Produktionsmedarbejdere søges til spændende og innovativ virksomhed

De Forenede Dampvaskerier A/S, Odense

De Forenede Dampvaskerier A/S (DFD) søger energiske og engagerede produktionsmedarbejdere til sortering, vask og pakning af beklædning og rengøringsprodukter på vores vaskeri i Odense, som servicerer fødevareproducenter, daginstitutioner mm.

Jobbet indebærer:

  • Sorteringsopgaver
  • Vaske- & tørringsopgaver
  • Finish behandling, herunder både maskinelle samt manuelle processer
  • Arbejdstiden er 37 timer ugentligt varierende mellem 06.00 – 19.00
De Forenede Dampvaskerier A/S
Udviklings- og ForenklingsstyrelsenBygningskyndig BBR-medarbejder med erfaring

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Lyngby

Vil du bringe din viden og erfaring inden for praktisk bygningsregistrering i en digital forvaltning i spil, så har du her muligheden for at blive en del af kontoret ”Registerforvaltning (BBR og OIS)” i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen under Skatteministeriet.

Vi søger en erfaren og bygningskyndig medarbejder, der kan bidrage til datavedligeholdelsen og medvirke til håndtering af henvendelser om BBR fra borgere, private virksomheder, kommuner og andre myndigheder.

Du kan se frem til følgende primære opgaver:

  • behandling af konkrete sager i forbindelse med bygningsregistreringer
  • rettelse af fejl og mangler i BBR og deltagelse i projekter til forbedring af datakvaliteten
  • kontakt til ejere og administratorer af erhvervsbygninger
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen