211 job matcher din søgning 211 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder til Kommunikation & Hjælpemidler

Esbjerg Kommune

Vil du være en del af en arbejdsplads, hvor kvalitet og arbejdsglæde er i fokus

Vi har en stilling som administrativ medarbejder 30-37 timer om ugen med ansættelse fra 1. december 2022 eller efter aftale.

Kommunikation & Hjælpemidler er en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor borgeren er i centrum, og hvor vi arbejder engageret med vores opgaver. Målgruppen er borgere med nedsat funktionsevne indenfor følgende områder og emner; syn, høre, tale, stemme, hjerneskadede med kommunikative vanskeligheder samt udvalgte hjælpemiddelområder, bl.a. kropsbårne hjælpemidler.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Bogføringsopgaver
  • Budgetopfølgning
  • Receptionistopgaver som telefonbetjening og modtage borgere
  • Andre administrative opgaver
  • Mindre udviklingsopgaver i forhold til udvikling af det administrative område
Esbjerg Kommune
ICS medarbejder til Borgerservice

Esbjerg Kommune

Vi søger en medarbejder til International Citizen Service i Borgerservicecenter Esbjerg.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. december 2022.

Du bliver en del af et team på 16 medarbejdere.

Din primære opgave bliver at hjælpe internationale borgere med registrering af indrejse, sygesikring, skattekort og MitID, men du vil også få mulighed for at arbejde med andre spændende opgaver som fx:

  • Udstedelse af pas og kørekort
  • Flytning, udrejse og andre folkeregisteropgaver
  • Hjælp til digital selvbetjening og hjælp til ikke-digitale borgere

Arbejdet består i personlig, digital, skriftlig og telefonisk betjening af kommunens borgere og virksomheder.

Gem
Grønlands Selvstyre
Licensafdelingen søger 1 ny kollega.

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Dine primære opgaver vil være sagsbehandling knyttet til udstedelse af tilladelser og være den primære kontaktperson for selskaber og privatpersoner. Du vil få en portefølje af tilladelser, som du er ansvarlig for. Du vil endvidere efter omstændighederne deltage i Råstofstyrelsens udviklingsarbejde med opdatering af bestemmelser og vilkår, og bidrage til styrelsens informationsvirksomhed og markedsføring.

Vi lægger vægt på, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, jura eller offentlig administration.

Grønlands Selvstyre
BUPL Århus Medlemsrådgiver for pædagoger - barselsvikariat

BUPL Århus

Kan du yde faglig rådgivning til pædagoger om fx ansættelsesforhold, ferie og barsel, så er du måske BUPL Århus’ barselsvikar for vores medlemsrådgiver?

BUPL Århus varetager som fagforening medlemmernes kollektive og individuelle interesser. Vores medlemmer er pædagoger og pædagogfaglige ledere i Aarhus Kommune. Fagforeningens kerneopgave er at følge, forhandle og forbedre medlemmernes vilkår. Stillingen er et barselsvikariat. Du bliver en del af en fagforening med 22 engagerede kolleger med forskellig faglig baggrund.

Vi søger en barselsvikar for vores medlemsrådgiver, som er nøgleperson i vores telefoniske rådgivning.

Gem
Kommuneqarfik Sermersooq
Kontorfuldmægtig søges til Forvaltningen for Børn og Familie i Tasiilaq

Kommuneqarfik Sermersooq

Kommuneqarfik Sermersooq søger en dygtig og engageret kontorfuldmægtig til Forvaltningen for Børn og Familie i Tasiilaq, med tiltrædelse eller efter aftale.

Forvaltning for Børn og Familie varetager opgaver for børn med særlige behov, børn med handicap, myndighedsbehandling på socialområdet og ikke mindst varetages der administrative opgaver. Forvaltningen har afdelinger, institutioner og medarbejdere i hele kommunen.

Du vil sammen med en anden kontorfuldmægtig understøtte forvaltningen og ledelsen med både kvalitet, fremdrift og styring af de mange administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver:

  • Bogføringer
  • Betaling af fakturaer
  • Økonomiopfølgning
  • Ajourføring af børnelister
  • Journalisering
  • Flybilletbestillinger
Kommuneqarfik Sermersooq
Gem
Kommune Konsulenterne
Kommune Konsulenterne søger socialrådgivere til Børn-, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.

Vi forventer, at ansøger har erfaring med:

  • Generel sagsbehandling indenfor Familieområdet
  • Børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Myndighedsopgaver ift. børn og unge med særlige behov og deres familier
Kommune Konsulenterne
Gældsstyrelsen Gør en forskel som konkurssagsbehandler

Gældsstyrelsen, Middelfart

Fungerer du i krydsfeltet mellem lovgivning, analyse og formidling, så har du mulighed for at sikre en professionel tilgang og en god proces i vores håndtering af konkurssager.

Du kommer til at bidrage aktivt til inddrivelsen af offentlig gæld ved at analysere og vurdere sager på konkursområdet.

Du skal kunne sætte dig ind i gældende lovgivning og bruge den viden til at analysere og vurdere, hvilken afgørelse sagerne kalder på. Og så skal du kunne præsentere din vurdering i skifteretten.

Dine primære opgaver vil indebære:

  • Konkurssagsbehandling inkl. vurdering og indgivelse af konkursbegæring samt skyldnerkontakt.
  • Fremmøde og sagsfremstilling i skifteretten.
  • Håndtering af sikkerhedsstillelser og betalingsaftaler.
Gældsstyrelsen
Dansk Flygtningehjælp Opsøgende projekt-/virksomhedskonsulent

Dansk Flygtningehjælp, København

Vil du være med til at gøre en særlig indsats for ukrainske flygtninge og bidrage til udvikling af indsatser på beskæftigelsesområdet for Dansk Flygtningehjælp?

Projektstilling med udløb 31. marts 2023 – med mulighed for forlængelse.

DRC Integration søger en erfaren opsøgende konsulent, som har flair for at skabe relationer i de kommunale jobcentre og kan bidrage til videreudvikling af vores beskæftigelsesafdeling i Storkøbenhavn. Vi samarbejder med flere kommuner i storkøbenhavnsområdet om projekter, men har et mål om at udbygge vores indsatser.

En anden væsentlig funktion i stillingen er som konsulent i tilknytning til et projekt for ukrainske flygtninge. Her handler opgaven om at finde jobåbninger i virksomheder samt sikre et godt match mellem virksomheder og ledige ukrainske flygtninge.

Vi tilbyder et spændende alsidigt job i en virksomhed, hvor der er et klart formål, og hvor der er klare værdier.

TDC NET Service Desk Agent

TDC NET, København

Vil du være medvirkende til at løse alle større fejl, og igangsætte en hurtig, effektiv og kontrolleret fejlretningsproces, for at sikre hurtigst mulig genetablering af vores kunders services?

Netop nu søger vi en Service Desk Agent til vores team, hvis fornemmeste opgave er at sikre konstant overvågning og stabil drift af vores netværk og services 24/7/365.

Vigtigste opgaver og ansvarsområder:

  • Overvågning af vores netværk og services.
  • Du skal sikre den gode kundeoplevelse ved en hurtig og effektiv fejlretning på alle kunders skriftlige og telefoniske henvendelser.
  • Oprettelse af incident i vores systemer.
Slagelse Kommune Pædagogisk administrativ leder til Slagelse Sprogcenter

Slagelse Kommune

Slagelse Sprogcenter er et kommunalt sprogcenter i udvikling. Vi varetager undervisning i Dansk som Andetsprog til voksne udlændinge samt OBU og FVU i læsning og matematik. Derudover har vi en række tætte samarbejder omkring jobrettede forløb for borgere fra andre afdelinger i jobcentret.

Som pædagogisk administrativ leder har du ansvaret for den daglige drift og udvikling af sprogcentrets undervisningstilbud, hvor kerneopgaven er ”Danskuddannelse for voksne udlændinge”.

Du skal medvirke til fortsat at holde sprogcentrets pædagogiske profil skarp bl.a. igennem udviklingsinitiativer og en tæt relation til underviserne og undervisningsopgaven. Der vil således i et vist omfang indgå undervisning i stillingen. Derudover skal du også være en dygtig administrator inden for prøver og modultest med flair for skemalægning og det daglige ansvar for sygemeldinger og vikardækning.

Gem
AS3 Employment FREELANCE JOBRÅDGIVERE - Varde og Nykøbing Mors - Freelance

AS3 Employment

I AS3 Employment søger vi lige nu resultatorienterede, proaktive og ambitiøse freelance jobrådgivere til vores AS3 Employment centre i henholdsvis Varde og Nykøbing Mors. Derudover kan andre centre i Vest- og Midtjylland også komme i spil på sigt. Som samarbejdspartner til landets jobcentre hjælper vi vores kandidater tættere på arbejdsmarkedet, og det er her, du kommer ind i billedet.

Du bliver en del af et stærkt team, som arbejder dedikeret og struktureret med at rykke vores kandidater tættere på arbejdsmarkedet. Målgruppen er unge under 30 år, herunder uddannelses- og aktivitetsparate samt kontanthjælps- og ledighedsydelsesmodtagere. Gennem individuelle samtaler, opsøgende virksomhedskontakt og undervisning spiller du en væsentlig rolle i kandidaternes vej tilbage på arbejdsmarkedet.

Slots- og Kulturstyrelsen
Personaleadministrativ medarbejder til Koncern HR

Slots- og Kulturstyrelsen, København

Har du flair for kontraktstyring- og personaleadministration

Har du lyst til at blive en del af et stærkt og ambitiøst Koncern HR og være med til at løse opgaver inden for administration og sagsbehandling? Er du vores nye kollega?

Koncern HR er organiseret i et administrativt team og et partnerteam, der samarbejder tæt med chefer og teamledere i Slots- og Kulturstyrelsen. Vi varetager også administrative HR-opgaver for Kulturministeriets departement og fører tilsyn med og rådgiver institutionerne under Kulturministeriet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være rekruttering fra A-Z samt tilsyn med service og styring af vores Facility Management-kontrakter. Desuden vil andre opgaver inden for personaleadministration falde i din hat alt efter dine kompetencer og interesser.

Slots- og Kulturstyrelsen
GlobalConnect A/S
Pricing Specialist i Customer Technology

GlobalConnect A/S, København

Vil du hjælpe Danmark til en ny digital virkelighed og sætte præg på Danmarks fremtidige fiberinfrastruktur? Så er her en unik mulighed for dig.

Som Pricing Specialist vil dine primære opgaver være at:

  • Svare på prisforespørgsler fra salg og beregne kostpriser baseret på gældende forretningsregler
  • Udarbejde kostpriser i diverse portaler
  • Indhente tilbud fra andre leverandører samt arbejde struktureret med opfølgning
  • Prioritere henvendelser og opgaver ud fra kommercielle vinkler såvel som selskabets strategi – så du altid har fokus på de opgaver, som er de vigtigste for teamet at løse
GlobalConnect A/S
Høje-Taastrup Kommune Sagsbehandler til jobafklaring og ressourceforløb

Høje-Taastrup Kommune

Vores gode kollega går pension, og vi søger derfor en ny kollega - vil du med om bord?

Her får du jobbet, hvor du arbejder for at fastholde borgere på arbejdsmarkedet med afsæt i borgerens egne ressourcer og potentiale? Du bliver en del af en fantastisk arbejdsplads, og du får de fedeste kolleger.

Du ansættes som koordinerende sagsbehandler i Høje-Taastrup Kommune og bliver en del af vores veludviklede tværkommunale samarbejde, som gør det let at handle og giver dig tætte samarbejdspartnere til gavn for din sagsbehandling.

Dine opgavefelter består bl.a. i, at du koordinerer indsatser med arbejdsgivere og andre samarbejdspartnere. Du indhenter og anvender dokumentation til brug for socialfaglige vurderinger. Du udarbejder rehabiliteringsplaner, følger op og deltage i møder i rehabiliteringsteamet.

Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
Ikast-Brande Kommune
Administrativ medarbejder til Fællessekretariatet – Børne- og Undervisningsområdet

Ikast-Brande Kommune, Nørre Snede

Sarah skal på barsel, og derfor søger vi en vikar. Ingen kender jo Sarahs job bedre end Sarah, så derfor har vi bedt hende beskrive jobbet:

”Det er simpelthen verdens bedste arbejdsplads. Vi har en let og uformel tone, både med hinanden og med chefen. Der er altid travlt, og det er bare fedt. Du skal være klar til udfordringer, som når uventede opgaver og chefens sjove ideer skal løses samtidig med alt det daglige. Men du kan altid få hjælp og sparring fra kolleger eller chef, og de uventede opgaver gør bare dagen mere spændende."

Fællessekretariatets opgave er at understøtte Dagtilbud, Skoler, Familierådgivningen, Sundhedsplejen, PPR m.v. i deres daglige arbejde, ligesom vi skal sikre, at de kommunale fælles opgaver bliver løst på en god måde. Vi har også fokus på borgersamarbejde og er åbne og imødekommende i samarbejdet med borgerne.

Eltel Networks A/S
NOC-tekniker til vores Netværks Overvågnings Center

Eltel Networks A/S, Herlev

Du bliver en del af et stærkt team, hvor du skal overvåge og servicere bl.a. transmissions- og mobilnetværk.

Eltel

Din primære jobfunktion vil være af både administrativ og teknisk karakter som NOC-tekniker, hvor udfordringen vil være at beholde overblikket og holde styr på incidents og processer. Jobbet kræver et godt teknisk overblik idet der fejlfindes på kompleks infrastruktur som Cisco-netværk, Fiber-netværk og GSM-sites.

  • Du er med til at klassificere og prioritere fejl, og har det overordnede ansvar for dispatch af opgaver til vores mange kørende teknikere.
  • Du er med til at sikre oppetid på vores kunders netværk og udstyr og har ansvar for eskalation og sagsregistrering/-opdatering.
Eltel Networks A/S
Jobindex
Tag del i udviklingen og skab koden til fremtidens kameraer

Jobindex søger for Hasselblad A/S på Frederiksberg

Er du dygtig til C++?

Og vil du arbejde med nogle af verdens mest efterspurgte highend-kameraer, der er blevet brugt af Neil Armstrong på månelandingen i 1969 og i dag bruges af professionelle fotografer verden over?

Så bliv en del af Hasselblad. Hos os får du:

  • et innovativt R&D software team, der følger med de nyeste teknologier
  • muligheden for at spille en vigtig rolle for vores softwareudvikling
  • en hverdag i en international virksomhed, hvor du løbende kan lære nyt.

Nysgerrig? Læs mere om dit nye job her.

Jobindex
Esbjerg Kommune
Kompetent administrativ sagsbehandler til Fritid

Esbjerg Kommune

Vi søger snarest muligt en stærk administrativ sagsbehandler, som er generalist, kommunikativt stærk og har lyst til at arbejde med fritidsområdet, hvor det faglige fællesskab omkring administration af foreningsområdet vil blive det primære arbejdsområde.

Du skal kunne lide dialogen med foreningerne, da servicering af foreningerne ud fra et politisk vedtaget serviceniveau er i fokus.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Konsulentfunktion overfor foreningerne om godkendelse af vedtægter for nye foreninger, tilskudsmuligheder m.m.
  • Administration af tilskudsordninger og puljer
  • Kontaktperson for de selvejende fritids- og idrætscentre, herunder også sagsbehandling af specifikke ansøgninger og opfølgninger
Miljøministeriets departement
Fuldmægtige/konsulenter søges til arbejdet med skovområdet

Miljøministeriets departement, København

Er du forstkandidat eller har anden naturfaglig baggrund og trives du i et fagligt stærk miljø? Så er det måske dig, der er vores nye kollega i kontoret for Vild Natur og Biodiversitet i Miljøministeriets departement.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være ministerbetjening, herunder at udarbejde beslutningsoplæg og kvalitetssikring af bidrag fra styrelser og andre ministerier, udspil, mødemateriale m.m. Dit arbejde vil foregå i tæt samarbejde med dine kolleger i departementet, Miljøstyrelsen, Naturstyrelsen og andre statslige myndigheder, EU samt en bred vifte af interessenter. Der kan forekomme rejseaktivitet, særligt ifm EU-regulering.

Miljøministeriets departement

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV