971 job matcher din søgning 971 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Murerfirmaet Axel Poulsen A/S Projektleder, gerne med håndværkerbaggrund

Murerfirmaet Axel Poulsen A/S, Vejen

Murerfirmaet Axel Poulsen A/S er inde i en rivende udvikling – derfor søger vi en projektleder til at varetage vores byggeopgaver indenfor murerentrepriser i nybyggeri og ombygninger indenfor både erhverv og boliger.

Du vil indgå i et team på 4 projektledere og vil få ansvar for dine egne byggesager. Arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Du vil selvstændigt skulle styre og gennemføre flere byggesager.
  • Styre økonomien på tildelte byggesager, herunder beregning af dækninger.
  • Du skal føre tilsyn med arbejdet og deltage i formandsmøder og byggemøder.

Du må meget gerne have en håndværksmæssig baggrund. Derudover også gerne baggrund som ingeniør eller konstruktør, og du har kendskab til ledelse af entrepriser indenfor erhvervs- og boligbyggeri.

Jysk Fynske Medier P/S Business Intelligence Consultant

Jysk Fynske Medier P/S, Odense

Business Intelligence Consultant til Danmarks næststørste private medievirksomhed

Har du passion for Business Intelligence og/eller Lead management, og er du klar til at skabe værdi og gøre en forskel for BtB og vores kunder? Så har du nu chancen for at blive en del af Jysk Fynske Mediers Business Intelligence afdeling i BtB.

Fra dag et vil du være med til at lave effektfulde indsiger i en af Danmarks største mediekoncerner. Som Business Intelligence Senior Consultant eller Manager ansættes du som udgangspunkt i Odense, hvor størstedelen af vores 7 personers team er placeret. Du vil arbejde tæt sammen med salgsledelsen og både blive involveret i samt drive beslutningsprocesser på taktisk, operativt og strategisk niveau.

Contiga A/S
Erfaren projektleder

Contiga A/S, Tinglev og Vejle

Vi søger en erfaren handlekraftig projektleder, som har stort kendskab til betonindustrien eller entreprenørområdet, og som er forandringsparat. Hvis du kan svare ja til ovenstående, er du måske vores nye medarbejder!

Som totalleverandør af rådgivning, projektering, produktion og montage har vi i mere end 35 år banet vejen for nye løsninger, og denne rejse fortsætter, hvorfor vi søger en ny projektleder til vores projektlederteam.

Som projektleder vil du få ansvaret for vores store hovedprojekter og vores mindre projekter, hvor du vil blive omdrejningspunktet og have et stort samarbejde med vores øvrige afdelinger og vores kunder. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Overordnet projektstyring på tværs af funktioner fra salg til aflevering af projekter
  • Planlægge og allokere interne og eksterne ressourcer iht. projektplan
  • Sikre projektmålsætninger, primært økonomi, tid og kvalitet
Contiga A/S
Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder til Kommunikation & Hjælpemidler

Esbjerg Kommune

Vil du være en del af en arbejdsplads, hvor kvalitet og arbejdsglæde er i fokus

Vi har en stilling som administrativ medarbejder 30-37 timer om ugen med ansættelse fra 1. december 2022 eller efter aftale.

Kommunikation & Hjælpemidler er en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor borgeren er i centrum, og hvor vi arbejder engageret med vores opgaver. Målgruppen er borgere med nedsat funktionsevne indenfor følgende områder og emner; syn, høre, tale, stemme, hjerneskadede med kommunikative vanskeligheder samt udvalgte hjælpemiddelområder, bl.a. kropsbårne hjælpemidler.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Bogføringsopgaver
  • Budgetopfølgning
  • Receptionistopgaver som telefonbetjening og modtage borgere
  • Andre administrative opgaver
  • Mindre udviklingsopgaver i forhold til udvikling af det administrative område
Alzheimerforeningen Projektkonsulent Demensven

Alzheimerforeningen, København

Kan du skabe gejst og engagement omkring vores Demensven-initiativ blandt kommunale samarbejdspartnere og frivillige Demensven-instruktører? Og er du skarp til at lede og rekruttere frivillige? Så er det måske dig, vi mangler i vores kommunikations- og engagementsafdeling.

Vi arbejder på at skabe større forståelse og bedre vilkår for mennesker med en demenssygdom og deres familier. Siden 2015 har vi arbejdet med at skabe et demensvenligt samfund gennem ’Demensven’, hvor mere end 120.000 allerede har sagt ja til mere viden om demens.

I jobbet får du bl.a. ansvar for:

  • Udvikling og implementering af aktiveringsstrategien for Demensven-instruktørerne, herunder rekruttering, fastholdelse, motivation og løbende dialog med Demensven-instruktører
  • Tilrettelæggelse og afholdelse af netværksmøder for Demensven-instruktører (fysiske og digitale)
  • Demensven kommunesamarbejder, herunder yde konsulentbistand samt opsøge og indgå nye samarbejder
Samplix ApS R&D engineer to support life sciences instrument development

Samplix ApS, Birkerød

We’re looking for someone with an engineering background and an interest in the development of utilities, web applications, and graphical user interfaces for instruments in the life sciences and medicine.

This open position is for an R&D engineer to support our instrument firmware and graphical user interface development and to work on various utilities and web applications that will assist internal development projects and external user needs.

You will join a growing team of 12 dedicated and highly skilled individuals: engineers, molecular and cell biologists, and technicians. You will take on the project management for software development projects for our Xdrop and Xdrop Sort instruments. This will include coordinating the activities of our external software developers and collaborating with our product manager.

Esbjerg Kommune
ICS medarbejder til Borgerservice

Esbjerg Kommune

Vi søger en medarbejder til International Citizen Service i Borgerservicecenter Esbjerg.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. december 2022.

Du bliver en del af et team på 16 medarbejdere.

Din primære opgave bliver at hjælpe internationale borgere med registrering af indrejse, sygesikring, skattekort og MitID, men du vil også få mulighed for at arbejde med andre spændende opgaver som fx:

  • Udstedelse af pas og kørekort
  • Flytning, udrejse og andre folkeregisteropgaver
  • Hjælp til digital selvbetjening og hjælp til ikke-digitale borgere

Arbejdet består i personlig, digital, skriftlig og telefonisk betjening af kommunens borgere og virksomheder.

Samplix ApS R&D scientist to support life sciences instrument development

Samplix ApS, Birkerød

We’re looking for someone with a background in biotechnology, molecular biology, or cell biology with a keen interest in the development of utilities, web applications, and graphical user interfaces for instruments in the life sciences and medicine.

You will join a growing team of 12 dedicated and highly skilled individuals: engineers, molecular and cell biologists, and technicians. You will take on the project management for software development projects for our Xdrop and Xdrop Sort instruments. This will include coordinating the activities of our external software developers and collaborating with our product manager. You will run development projects with the assistance of our skilled technicians and the other team members, and drive development of new products from the drawing board to commercialization.

Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S
Executive assistant med øje for strategi, procesoptimering- og udvikling samt koordinering

Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S, Gilleleje og Glostrup

Med direkte reference til vores adm. direktør Frank Kruse indtager du en vigtig rolle, hvor du vil have fokus på at facilitere og gennemføre en lang række udviklings- og optimeringsprocesser, samtidig med at du vil have administrative opgaver.

Du vil have din daglige gang på vores kontor i Gilleleje. Når du er landet godt i stillingen, vil du også have mulighed for at benytte vores kontor i Glostrup.

Én af dine vigtigste opgaver bliver at varetage en lang række opgaver på vegne af adm. direktør og desuden gerne komme med nye input, metoder og systemer til udvikling og optimering af processer.

Forvent dig derfor en alsidig dagligdag, hvor vi forventer, at du bruger ca. 60 % af din tid på optimering og facilitering af udviklingsprojekter og processer og ca. 40 % af din tid på koordinering/administration.

TechRecruit Projektleder til procesindustrien

TechRecruit søger for Flowtech A/S i Them

FlowTech er en mindre nichevirksomhed, der designer, udvikler og leverer komplette procesanlæg i rustfrit stål til farma-, fødevare- og den øvrige industri for ledende virksomheder i Danmark og internationalt.

Som projektleder står du i spidsen for gennemførelsen af egne kundeprojekter helt fra idéfasen til levering og idriftsættelse. Der er tale om enten helt nye anlæg eller udbygning af eksisterende anlæg, som du designer og konstruerer. Et projekt varierer meget i størrelse og varighed – typisk 3 til 12 måneder.

Dine opgaver bliver bl.a. :

  • Design og konstruktion af komplette anlæg
  • 3D-tegning og vedligeholdelse af projektdokumentation
  • Indhentning af komponentspecifikationer og priser i forbindelse med projektering og tilbudsgivning
  • Styring af fremdrift og projektøkonomi
Forsikring & Pension
Strategisk HR-chef med sans for udvikling og implementering

Forsikring & Pension, Hellerup

Har du lyst til at spille en central rolle i udviklingen af en ambitiøs brancheorganisation med 140 kollegaer? Har du solid erfaring med at facilitere både HR- og udviklingsprocesser?

Som HR-chef i F&P vil du få et betydeligt ansvar for at udvikle vores organisation, og du vil få et tæt samarbejde med direktion og ledelsesgruppe. Vi ønsker at være en professionel organisation med høj faglighed, energi og gnist i øjnene, hvor mål, roller og ansvarsfordeling er tydelig for alle.

HR har bredt set ansvaret for at understøtte husets ledere og medarbejdere inden for HR-paletten som fx ledelses- og medarbejderudvikling, employer branding, HR-værktøjer og processer der understøtter videndeling og samarbejde.

Forsikring & Pension
Foreningen BLOXHUB
Vi søger en Eventkoordinator

Foreningen BLOXHUB, København

Vi søger en ny medarbejder, der brænder for at planlægge og eksekvere events.

Stillingen som Event Koordinator i BLOXHUB er meget alsidig. Den spænder fra planlægning og koordinering til praktisk afvikling af mange typer events, størstedelen i BLOX, København, men kan også være andre steder i landet.

Du vil have ansvaret for alt det praktiske omkring vores inhouse events; bestilling af lokaler, catering, opsætning af stole og borde, afrydning, promovering, tilmeldingslister, eventassistenter mv. Hvert event planlægges sammen med en faglig ansvarlig. De forskellige events vil spænde fra sociale events som morgenmad, torsdagsbar, julefrokost etc. til faglige events, såsom debatter, workshops, delegationsbesøg m.v. Kan du favne mange mennesker og mange opgaver i et hektisk miljø, men stadig bevare overblikket og smilet på læben? Så er det dig, vi leder efter!

Foreningen BLOXHUB
Lemvigh-Müller A/S
Marketing Consultant

Lemvigh-Müller A/S, Herlev

Er du en dygtig kommunikator og kan du skabe gode kundeoplevelser på tværs af digitale kanaler? Har du lyst til at være en del af et dynamisk team i og arbejde med leverandør marketing? Så er det muligvis dig, vi søger som vores nye Marketing Consultant hos Lemvigh-Müller.

Stillingen har fokus på at skabe og udvikle marketingkampagner i tæt samarbejde med vores leverandører. Fokus er B2B-salg af produkter, løsninger og services på vegne af vores leverandører og i sammenhæng med Lemvigh-Müllers overordnede branding og positionering.

Konkret får du ansvaret for at eksekverer partner-marketingstrategier og -planer med fokus på omnichannel marketing, der favner alle relevante touch points og markedsaktiviteter med afsæt i leverandørens og Lemvigh-Müllers strategiske salgs- og markedsfokus.

Lemvigh-Müller A/S
Gem
Grønlands Selvstyre
Licensafdelingen søger 1 ny kollega.

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Dine primære opgaver vil være sagsbehandling knyttet til udstedelse af tilladelser og være den primære kontaktperson for selskaber og privatpersoner. Du vil få en portefølje af tilladelser, som du er ansvarlig for. Du vil endvidere efter omstændighederne deltage i Råstofstyrelsens udviklingsarbejde med opdatering af bestemmelser og vilkår, og bidrage til styrelsens informationsvirksomhed og markedsføring.

Vi lægger vægt på, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, jura eller offentlig administration.

Grønlands Selvstyre
PROSA, Forbundet af It-professionelle
Digitale kommunikationsmedarbejdere

PROSA, Forbundet af It-professionelle, København

PROSA søger to digitale kommunikationsmedarbejdere til Kommunikationsafdelingen, som vil være med til at udvikle PROSAs digitale kommunikationsløsninger.

Målet er, at de to stillinger understøtter, at PROSAs kommunikation bliver endnu mere målrettet, strategisk og datadreven, så PROSA kan indfri potentialet for at organisere flere medlemmer. Og dermed bidrage til at it-professionelle står stærkt både i arbejdslivet og som relevant politisk stemme.

De to digitale kommunikationskonsulenter vil sammen med afdelingens kampagnekonsulent og kommunikationschef skulle etablere en ny teamstruktur, hvor presse, sociale medier, web, nyhedsbrev, events, grafikløsninger mv. udarbejdes og bringes i spil.

Dansk Video Center A/S
Konsulenter/Projektleder til AV-udlejning hos DVC i Søborg og DVC i Odense

Dansk Video Center A/S

Dansk Video Center A/S

Har du erfaring indenfor salg eller udlejning af AV-udstyr, er du muligvis vores nye kollega i enten Søborg- eller Odense-afdelingen.

Vi søger en kollega med relevant teknisk baggrund, der er god til kundekontakt, og som efter en god oplæring kan arbejde selvstændigt med at udforme tilbud og ordrer på salg og udlejning af AV-udstyr til vores erhvervskunder.

Dine arbejdsopgaver indeholder bl.a.:

  • Udformning og fremsendelse af tilbud og ordrer
  • Betjening af vores faste kunder pr. telefon og mail
  • Opgave- og projektstyring af salgsaktiviteter
  • Samarbejde med vores dygtige AV-teknikere
Dansk Video Center A/S
DSV
Agile Coach

DSV, Hedehusene

In this early phase of your team’s existence, you will take on many different roles. You might be acting as an Release Train Engineer of one of the Pilot Trains working towards our agile transformation. You will coach existing teams and support initiation of new teams.

Your primary task long term will be guiding and coaching Scaled Agile transitions throughout our organisation. You will do so by providing training, coordinating and coaching the transition of the team, and advising management.

Additionally, you will:

  • Contribute to establish agile mindset and best practices in DSV
  • Develop and maintain our Agile Delivery Model in DSV
  • Take part in establishing Communities of Practices for Release Train Engineer, Scrum Masters and Product Owners
DSV
MAN Energy Solutions
Project Manager

MAN Energy Solutions, Copenhagen, Holeby or Frederikshavn

Want to make a real difference to decarbonize shipping, MAN Energy Solutions is where you should be!

MAN

As Project Manager you are single point of contact for the Customer’s vessel managers, fleet managers and other Customer representatives and you are responsible for the overall LTSA contract technically and commercially.

The Project Manager is responsible for internal and external monthly and quarterly commercial forecasting and reporting and for leading meetings and issuing minutes.

MAN Energy Solutions
Dagrofa ApS
Forretningsorienteret projektleder (barselsvikariat)

Dagrofa ApS, Ringsted

Dagrofa søger en erfaren projektleder, der vil være med til at eksekvere vores strategi #FremgangSammen ved at lede forretningskritiske udviklingsprojekter med fokus på bl.a. kommerciel performance, synergier og operationel excellence.

Som projektleder bliver du en del af et dynamisk og ambitiøst team på 3 dedikerede forretningsudviklere og projektleder med baggrund fra hhv. konsulent- og dagligvarebranchen.

Primære opgaver

  • Business Development, hvor du driver mindre projekter eller dele af store projekter med fokus på bl.a. optimeringer, synergier og kommerciel udvikling, som skaber fundament for fremtidig vækst
  • Strategiarbejde i form af deltagelse i afdelingens ansvar for udvikling, eksekvering og opfølgning på koncern- og forretningsenhedsniveau
Dagrofa ApS
VELUX A/S
Technical Project Manager

VELUX A/S, Østbirk

Are you a technically oriented Project Manager with a proven track record within specifying, buying, and implementing new equipment for windows manufacturing? Do you possess a strong drive and want to lead the way in implementing future production setups? Are you ready to take the next exciting step into a company with a very ambitious growth and sustainability strategi? Do you bring extensive experience and knowledge within windows assembly, and do you want to lead the way from idea phase to full scale industrialisation?

Se video om VELUX A/S som arbejdsplads

As our new Technical Project Manager, you will be part of our Supply organization with focus on implementing new products, methods, and technologies within windows manufacturing. You will use your abilities as a global minded strong networker with drive, passion, and strong communication skills to work in a highly cross functional oriented environment with multiple internal and external stakeholders.

VELUX A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV