501 job matcher din søgning 501 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Passion Performance ApSMedarbejder til videoredigering – content creation/multimediedesigner

Passion Performance ApS, København

I Passion Performance søger vi netop nu en medarbejder til videoredigering, content creation og sociale medier i en fuldtidsstilling til vores kontor i København. Du kan nu blive en del af et fedt og dynamisk team med stor frihed og højt til loftet.

Du vil i rollen som content creator få ansvaret for at optage og redigere video- og billedmateriale til vores livsstilsforløb, sociale medier og annoncer. Her vil du få rig mulighed for at udvikle dine kreative og tekniske kompetencer og være med til at sikre den høje kvalitet af vores livsstilsforløb.

Arbejdsopgaver

  • Optagelse og redigering af video/billedmateriale til vores forløb og sociale medier
  • Planlægning af content og marketing
  • Samarbejde med team omkring visuelt udtryk
Vordingborg KommuneRegnskabsmedarbejder barselsvikariat til Vordingborg lystbådehavne

Vordingborg Kommune, Stege

Vil du være med til at skabe rammerne for at udvikle sejlsport og sejlerturismen i Vordingborg Kommune? Er du god til og glad for regnskaber? Kender du KMD Opus?

Dine primære opgaver vil være
  • arbejdsopgaver som fakturering, bogføring og budgetopfølgning
  • udarbejdelse og vedligeholdelse af lejekontrakter på havnens arealer samt kontakt til lejere
  • indberetninger og fakturering samt momsregnskaber, for Færgen Ida
  • tæt samarbejde med havnefogederne omkring kommunens 9 havne
  • som regnskabsmedarbejder bliver du en del af teamet som servicerer kommunens borgere på telefonen
  • andre administrative opgaver
DMIT-driftkoordinator til DM

DM, Frederiksberg

Har du teknisk flair og erfaring med at gennemføre tekniske projekter? Kan du skabe effektive processer til håndtering af drift- og sikkerhedsrelaterede opgaver? Så er du måske DM’s nye driftskoordinator, der får til opgave at sikre stabil drift for medarbejderne i DM og en bedre service til vores 55.000 medlemmer.

DM er en arbejdsplads i udvikling. Det kræver tidssvarende og fremtidssikrede digitale løsninger, og vi er derfor i gang med at udskifte vores kernesystemer til Microsoft Dynamics, hvor vi selv kan konfigurere ny funktionalitet og på sigt arbejde mere med automatisering.

Vi er samtidig i gang med at implementere Office 365 og har netop indgået ny aftale om udlicitering af serverdrift.

Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
Næstved KommuneAdministrativ medarbejder og direktionskonsulent til Center for Politik og Udvikling

Næstved Kommune

Har du lyst til at arbejde tæt på topledelsen i en kommune, og har du flair for politisk betjening?

Da to af vores gode kollegaer går på henholdsvis barsel og pension, står vi nu og mangler 2 kollegaer i Team Byråd og Direktion. Vi søger en administrativ medarbejder til et barselsvikariat samt en direktionskonsulent til en fast stilling.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Kvalitetssikring af sager og dagsordener til politiske udvalg.
  • Sikring af fremdrift og overholdelse af deadlines.

Vi søger kollegaer med enten administrativ baggrund, eksempelvis administrationsbachelor, kontorassistent eller en nyuddannet kandidat med en relevant samfundsfaglig baggrund.

Easyday ApS
Talentfuld frontend-udvikler med en stærk grafisk profil

Easyday ApS, Herning

Har du sans for detaljen? Kan du konvertere kundernes ønsker til visionære, individuelle og brugervenlige webløsninger, og brænder du for at udvikle løsninger fra øverste hylde?

Så er det måske dig, der skal være en del af vores high performing team.

Easyday er en mindre softwarevirksomhed, der udvikler webløsninger på eget CMS – EasyCMS. Vi har allerede en bred og spændende kundeportefølje, som vi hver dag brænder for at servicere.

FIRMANAVN

Som vores nye talentfulde frontend-udvikler kommer du til at arbejde tæt sammen med vores team af front- og backend-udviklere. Vores kunders webløsninger er ofte deres vigtigste kommunikations- og/eller salgsplatforme, hvorfor det er afgørende at du som en selvfølge er på forkant med udviklingen.

Udadtil har du en tæt dialog med vores kunder, og bidrager til at give dem løsninger fra øverste hylde pakket ind i god kundesupport og -service.

Easyday ApS
MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
Konsulenthuset ballisager A/SMarketing Manager

Konsulenthuset ballisager A/S søger for Steen & Strøm Danmark A/S i Aarhus og Vejle

Forestil dig et job, hvor dit arbejde både kan måles, mærkes og ses. En stilling, hvor du har mulighed for at bruge dine analytiske kompetencer, gå i dybden med data, og ud fra det udvikle kreative kampagner og events. Forestil dig så, at dem der kan føle og mærke dit arbejde, er over 14 millioner årlige besøgende. De sætter krav til, at du i dit kollegateam, bestående af Center Manager, Technical Manager og Center Coordinator leverer gode oplevelser i samspil med butikkerne - hver dag.

Som vores nye Marketing Manager i Bruuns Galleri i Aarhus og Bryggen i Vejle, skal du sikre, at vores kunder naturligt bliver guidet rundt og får lyst til at udforske vores mange butikker – så vi får skabt glade kundeambassadører, der gladeligt vender retur. Med dine marketingtalenter, kreative tanker og eminente projektstyringsegenskaber bidrager du til, at vi bliver en succes.

HumanTrust A/S
Personal Assistent

HumanTrust A/S søger for HM Entreprenør A/S i Horsens

Har du lyst til en nøglerolle som Personal Assistant til HM Entreprenørs adm. direktør, hvor du kommer til at arbejde i krydsfeltet mellem administration, kommunikation og HR? Så kig nærmere på denne jobmulighed i Horsens!

Der er fart over feltet, og derfor søger adm. direktør, Kasper Lægdsmand Lauritsen, nu en Personal Assistent, der kan hjælpe med at holde styr på en bred vifte af opgaver. I denne rolle fungerer du som en uvurderlig højre hånd og vil også i nogle situationer agere stedfortræder.

Du får desuden ansvar for SoMe-strategi og -eksekvering og kommer desuden til at være inde over en række praktiske opgaver samt HR-opgaver.

HumanTrust A/S
PANDORA A/S- Brand Manager Assistant, Collaborations

PANDORA A/S

Would you like to be key in supporting the Pandora Brand Collaborations team in delivering a consumer-centric and insights-based growth roadmap?

With an analytical mindset and a strong commercial understanding, you will be responsible for steering the strategic analysis and insights work across all collabs collections, in order to continue to spearhead our consumer obsession within the team. You will also work to translate the insights and data into clear briefs and strategic action plans for product development and 360 campaign execution. Key responsibilities: Reporting to the Brand Director – Collaborations, you will play an integral part in driving the development of the Collaborations category which is a key growth pillar for the brand.

PANDORA A/S
PANDORA A/SMarketing Finance Business Partner

PANDORA A/S, Copenhagen

Do you want to be a Finance Business Partner to our Global Business Units (product collections) and Marketing? Are you keen to bring insights and transparency on financials within this brand-driven organization? Then this could be the role for you!

To ensure maximum impact of our annual +DKK 3bn marketing investments and to accelerate our two Global Business Units (GBUs) with a revenue of more than DKK 20bn, we are looking for a strong finance professional who can support in translating commercial initiatives into tangible P&L impacts.

We expect you to have strong interpersonal skills besides strong financial acumen in order to become an integrated part of our Marketing teams.

PANDORA A/S
Gem
Grønlands Selvstyre
Departementet for Udenrigsanliggender, Erhverv, Handel og Klima søger en kontorchef for stabsfunktion

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Vi søger en erfaren og selvstændig kollega, der kan varetage de ledelsesmæssige opgaver for de økonomiske/administrative medarbejdere, vores juridiske kontor og ekstern kommunikation og igangsætte opbygningen af en ny enhed for International Handel.

Kontorchefen indgår i departementets ledelsesgruppe, som består af afdelingschefen for erhverv, kontorchefen for udenrigskontoret, protokolchefen og departementschefen. Kontorchefen refererer til departementschefen.

Som kontorchef har du bl.a. ansvaret for:

  • Departementets overordnede regnskab, budgetopfølgning, årsafslutning
  • Samarbejde med repræsentationscheferne omkring regnskaber for Grønlands repræsentationer i udlandet
  • Kontakt til Udenrigsministeriet ifm. Grønlands repræsentationer i udlandet
Grønlands Selvstyre
ALDI DanmarkKommunikationsspecialist til ALDI Danmark

ALDI Danmark, Albertslund

Som kommunikationsspecialist vil du blive en del af ALDI Danmarks kommunikationsteam, der arbejder tæt sammen med vores marketingteam. I MarCom er vi i alt ca. 30 kollegaer, og du kan se frem til en hverdag med fart på, godt kollegaskab og et stærkt fagligt miljø, hvor vi koordinerer og samarbejder på tværs af de forskellige teams.

Du kommer fortrinsvis til at arbejde med ALDI’s interne kommunikation med vores medarbejderapp som omdrejningspunkt. Brugerne er dine kollegaer i butikkerne, logistikcentrene og på hovedkontoret, og derfor skal du kunne lide at kommunikere til en divers målgruppe. I dagligdagen er din tætteste kollega den interne kommunikationsansvarlige, Sandra Kronmann, men du vil også skulle samarbejde med vores kommunikationsbureau.

Gem
TEMP TEAM A/SE-commerce Specialist

TEMP TEAM A/S søger for kunde

Trives du med en alsidig og energisk hverdag, og har du et kommercielt mindset samt god analytisk forståelse for e-commerce? Er du ambitiøs, selvkørende og har du mod på at arbejde i en verdensomspændende tech virksomhed, hvor hver dag byder på nye udfordringer og muligheder?

Så er dette jobbet for dig! For en stor international techvirksomhed nord for København søger vi en E-commerce specialist.

Du vil indgå i virksomhedens Site Merchandise Team, der pt. består af 18 medarbejdere fordelt på 8 lokationer, hvoraf de 7 lokationer er i Europa, og den sidste lokation er i Latin Amerika.

Du vil I denne stilling bl.a. beskæftige dig med:

  • Analysering af hjemmeside trafik-og data
  • Analyse og test af kunderejsen på hjemmesiden – hvordan kan vi forbedre brugeroplevelsen?
  • Planlægge, koordinerer og foretage opdateringer på sitet
Indrykket:
SkattestyrelsenMedarbejdere med erfaring inden for skat og international personbeskatning

Skattestyrelsen, Taastrup

Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11.

Udland 11 er en enhed under fagområdet Person i Skattestyrelsen. Vi har til opgave at kontrollere, om personer med udlandsforhold oplyser indtægter og formuer fra udlandet korrekt til de danske skattemyndigheder, så der sker en korrekt beskatning på tværs af grænser. Din opgave vil primært være kontrol af personer med udlandsforhold.

Vi forestiller os, at du har kendskab til eller er god til at sætte dig ind i de forvaltningsretlige regler.

Skattestyrelsen
Trafikstyrelsen
Luftfartsinspektør til uddannelsesområdet inden for luftfart

Trafikstyrelsen, København

Trafikstyrelsen søger en luftfartsinspektør, der selvstændigt, struktureret og med store samarbejdsevner kan bidrage til kontorets arbejde i relation til godkendelse og tilsyn af flyveskoler samt personcertifikatkontrol.

Du bliver en del af kontoret for personcertificering (Flight Crew Licensing), i daglig tale FCL-afdelingen og vil dermed indgå i et team af 15 medarbejdere, som med forskellige faglige kompetencer og baggrunde, heriblandt piloter, jurister og andre fageksperter tilsammen udgør et stærkt team. FCL er en del af Afdeling for Luftfart, der pt. beskæftiger ca. 120 engagerede medarbejdere, og som varetager reguleringen af og fører tilsyn med sikkerheden på tværs af hele luftfartsområdet.

Trafikstyrelsen
Københavns ProfessionshøjskoleStudieadministrativ koordinator til SU-team

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

Har du lyst til at samarbejde om drift og udvikling af studieadministrative opgaver og SU-vejledning af studerende? Og har du både overblik, sans for detaljen og udpræget systemsnilde? Så er du måske den kollega, vi leder efter.

Som studieadministrativ koordinator i SU-teamet bliver du en del af et administrationsfagligt miljø med mange forskelligartede opgaver. Du bliver en vigtig del af KP's samlede arbejdsfællesskab. Vi arbejder i teams og vægter samarbejde om nye arbejdsprocesser og procedurer højt.

Du får en hverdag med mange kontaktflader med fingrene i flere systemer. Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • sikre en god serviceoplevelse for vores studerende
  • vejlede studerende om SU, Ungdomskort og Statens Voksenuddannelsesstøtte
  • lave aktivitetskontrol og sagsbehandle studerendes orlov, barsel, sygdom m.m.
Sydøstjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Regnskabsafdelingen

Sydøstjyllands Politi, Horsens

Sydøstjyllands Politi søger en administrativ medarbejder til regnskabsafdelingen på hovedstationen i Horsens.

Arbejdsopgaverne består af forskellige typer af regnskabsopgaver samt andre administrative opgaver, som f.eks. kontering, varemodtagelse af fakturaer, bogføring, afstemninger, posthåndtering, administration af indbetalte deposita m.m.

Vi tilbyder:

  • en varieret hverdag, hvor vi lægger stor vægt på god trivsel i dagligdagen.
  • en fleksibel arbejdsplads
  • ansættelse med et timetal på 37 timer inkl. frokostpause.
Gem
Grønlands PolitiGrønlands Politi søger fartøjsfører til vores nye politifartøjer

Grønlands Politi, Aasiaat

Grønlands Politi søger motiveret og dygtig medarbejder til vores politistationer i Aasiaat, der både skal fungere som driftsmedarbejder på den enkelte politistation, men samtidig fungere som fartøjsfører på Grønlands politis nye politifartøjer.

Der estimeres, at ca. 2/3 af arbejdstiden vil skulle bruges på opgaver på land, mens ca. 1/3 af arbejdstiden vil skulle bruges på opgaver på fartøjerne.

Vi er en spændende arbejdsplads, hvor vi konstant møder nye udfordringer, og vi sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, professionalisme, loyalitet og punktlighed. Vi tilbyder endvidere et godt sammenhold med gode muligheder for personlige udvikling.

Hillerød KommuneTværfaglig Jobformidler - IPS-konsulent til Jobcenter Hillerød

Hillerød Kommune

Kom og vær med til at afprøve IPS-metoden i Jobcenter Hillerød!

IPS står for Individuelt Planlagt job med Støtte. Den overordnede filosofi i IPS er at personer med en svær sindslidelse - med det rette job og de rette arbejdsomgivelser - kan opnå tilknytning til arbejdsmarkedet eller gennemføre en uddannelse. Ved ansættelsen bliver du grundigt sat ind i IPS-metoden, og du kan læse mere om principper og arbejdsmetoder på denne side om IPS.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af at

  • opsøge arbejdsgivere og uddannelsesinstitutioner med henblik på at opbygge professionelle relationer og facilitere job-/uddannelsesmuligheder for den enkelte borger
  • samarbejde tæt med borgerens behandler i psykiatrien og sikring af en koordineret indsats mellem borger, behandler og sagsbehandler
  • give individuel støtte til borgeren med henblik på at fastholde det opnåede job/uddannelse.