223 job matcher din søgning 223 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Matas A/SMaterialist/Salgsassistent til Matas Esbjerg (Barselsvikariat)

Matas A/S

Drømmer du om et job indenfor salg og rådgivning af beauty og helse? Og brænder du for at give dine kunder en uovertruffen service? Så tag et kig på denne mulighed!

Til vores butik i Matas Esbjerg søger vi en Materialist/salgsassistent, med passion for salg.

Du skal være en person, der befinder dig godt med den daglige kontakt til mange mennesker, og du er salgsorienteret, imødekommende og serviceminded. Vi søger dig som brænder for salg og rådgivning af vores blandede kundekreds.

Matas tilbyder dig:

  • Løbende efteruddannelse i form af forskellige kurser, så du får større kendskab til alle produkterne i butikken
  • En attraktiv arbejdsplads med dygtige og engagerede kollegaer
  • Et spændende og alsidigt job med mange udfordringer
Vordingborg KommuneRegnskabsmedarbejder barselsvikariat til Vordingborg lystbådehavne

Vordingborg Kommune, Stege

Vil du være med til at skabe rammerne for at udvikle sejlsport og sejlerturismen i Vordingborg Kommune? Er du god til og glad for regnskaber? Kender du KMD Opus?

Dine primære opgaver vil være
  • arbejdsopgaver som fakturering, bogføring og budgetopfølgning
  • udarbejdelse og vedligeholdelse af lejekontrakter på havnens arealer samt kontakt til lejere
  • indberetninger og fakturering samt momsregnskaber, for Færgen Ida
  • tæt samarbejde med havnefogederne omkring kommunens 9 havne
  • som regnskabsmedarbejder bliver du en del af teamet som servicerer kommunens borgere på telefonen
  • andre administrative opgaver
Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
Næstved KommuneAdministrativ medarbejder og direktionskonsulent til Center for Politik og Udvikling

Næstved Kommune

Har du lyst til at arbejde tæt på topledelsen i en kommune, og har du flair for politisk betjening?

Da to af vores gode kollegaer går på henholdsvis barsel og pension, står vi nu og mangler 2 kollegaer i Team Byråd og Direktion. Vi søger en administrativ medarbejder til et barselsvikariat samt en direktionskonsulent til en fast stilling.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Kvalitetssikring af sager og dagsordener til politiske udvalg.
  • Sikring af fremdrift og overholdelse af deadlines.

Vi søger kollegaer med enten administrativ baggrund, eksempelvis administrationsbachelor, kontorassistent eller en nyuddannet kandidat med en relevant samfundsfaglig baggrund.

MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
Gem
Grønlands Selvstyre
Departementet for Udenrigsanliggender, Erhverv, Handel og Klima søger en kontorchef for stabsfunktion

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Vi søger en erfaren og selvstændig kollega, der kan varetage de ledelsesmæssige opgaver for de økonomiske/administrative medarbejdere, vores juridiske kontor og ekstern kommunikation og igangsætte opbygningen af en ny enhed for International Handel.

Kontorchefen indgår i departementets ledelsesgruppe, som består af afdelingschefen for erhverv, kontorchefen for udenrigskontoret, protokolchefen og departementschefen. Kontorchefen refererer til departementschefen.

Som kontorchef har du bl.a. ansvaret for:

  • Departementets overordnede regnskab, budgetopfølgning, årsafslutning
  • Samarbejde med repræsentationscheferne omkring regnskaber for Grønlands repræsentationer i udlandet
  • Kontakt til Udenrigsministeriet ifm. Grønlands repræsentationer i udlandet
Grønlands Selvstyre
SkattestyrelsenMedarbejdere med erfaring inden for skat og international personbeskatning

Skattestyrelsen, Taastrup

Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11.

Udland 11 er en enhed under fagområdet Person i Skattestyrelsen. Vi har til opgave at kontrollere, om personer med udlandsforhold oplyser indtægter og formuer fra udlandet korrekt til de danske skattemyndigheder, så der sker en korrekt beskatning på tværs af grænser. Din opgave vil primært være kontrol af personer med udlandsforhold.

Vi forestiller os, at du har kendskab til eller er god til at sætte dig ind i de forvaltningsretlige regler.

Skattestyrelsen
Trafikstyrelsen
Luftfartsinspektør til uddannelsesområdet inden for luftfart

Trafikstyrelsen, København

Trafikstyrelsen søger en luftfartsinspektør, der selvstændigt, struktureret og med store samarbejdsevner kan bidrage til kontorets arbejde i relation til godkendelse og tilsyn af flyveskoler samt personcertifikatkontrol.

Du bliver en del af kontoret for personcertificering (Flight Crew Licensing), i daglig tale FCL-afdelingen og vil dermed indgå i et team af 15 medarbejdere, som med forskellige faglige kompetencer og baggrunde, heriblandt piloter, jurister og andre fageksperter tilsammen udgør et stærkt team. FCL er en del af Afdeling for Luftfart, der pt. beskæftiger ca. 120 engagerede medarbejdere, og som varetager reguleringen af og fører tilsyn med sikkerheden på tværs af hele luftfartsområdet.

Trafikstyrelsen
Københavns ProfessionshøjskoleStudieadministrativ koordinator til SU-team

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

Har du lyst til at samarbejde om drift og udvikling af studieadministrative opgaver og SU-vejledning af studerende? Og har du både overblik, sans for detaljen og udpræget systemsnilde? Så er du måske den kollega, vi leder efter.

Som studieadministrativ koordinator i SU-teamet bliver du en del af et administrationsfagligt miljø med mange forskelligartede opgaver. Du bliver en vigtig del af KP's samlede arbejdsfællesskab. Vi arbejder i teams og vægter samarbejde om nye arbejdsprocesser og procedurer højt.

Du får en hverdag med mange kontaktflader med fingrene i flere systemer. Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • sikre en god serviceoplevelse for vores studerende
  • vejlede studerende om SU, Ungdomskort og Statens Voksenuddannelsesstøtte
  • lave aktivitetskontrol og sagsbehandle studerendes orlov, barsel, sygdom m.m.
Sydøstjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Regnskabsafdelingen

Sydøstjyllands Politi, Horsens

Sydøstjyllands Politi søger en administrativ medarbejder til regnskabsafdelingen på hovedstationen i Horsens.

Arbejdsopgaverne består af forskellige typer af regnskabsopgaver samt andre administrative opgaver, som f.eks. kontering, varemodtagelse af fakturaer, bogføring, afstemninger, posthåndtering, administration af indbetalte deposita m.m.

Vi tilbyder:

  • en varieret hverdag, hvor vi lægger stor vægt på god trivsel i dagligdagen.
  • en fleksibel arbejdsplads
  • ansættelse med et timetal på 37 timer inkl. frokostpause.
Gem
Grønlands PolitiGrønlands Politi søger fartøjsfører til vores nye politifartøjer

Grønlands Politi, Aasiaat

Grønlands Politi søger motiveret og dygtig medarbejder til vores politistationer i Aasiaat, der både skal fungere som driftsmedarbejder på den enkelte politistation, men samtidig fungere som fartøjsfører på Grønlands politis nye politifartøjer.

Der estimeres, at ca. 2/3 af arbejdstiden vil skulle bruges på opgaver på land, mens ca. 1/3 af arbejdstiden vil skulle bruges på opgaver på fartøjerne.

Vi er en spændende arbejdsplads, hvor vi konstant møder nye udfordringer, og vi sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, professionalisme, loyalitet og punktlighed. Vi tilbyder endvidere et godt sammenhold med gode muligheder for personlige udvikling.

Hillerød KommuneTværfaglig Jobformidler - IPS-konsulent til Jobcenter Hillerød

Hillerød Kommune

Kom og vær med til at afprøve IPS-metoden i Jobcenter Hillerød!

IPS står for Individuelt Planlagt job med Støtte. Den overordnede filosofi i IPS er at personer med en svær sindslidelse - med det rette job og de rette arbejdsomgivelser - kan opnå tilknytning til arbejdsmarkedet eller gennemføre en uddannelse. Ved ansættelsen bliver du grundigt sat ind i IPS-metoden, og du kan læse mere om principper og arbejdsmetoder på denne side om IPS.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå af at

  • opsøge arbejdsgivere og uddannelsesinstitutioner med henblik på at opbygge professionelle relationer og facilitere job-/uddannelsesmuligheder for den enkelte borger
  • samarbejde tæt med borgerens behandler i psykiatrien og sikring af en koordineret indsats mellem borger, behandler og sagsbehandler
  • give individuel støtte til borgeren med henblik på at fastholde det opnåede job/uddannelse.
Matas A/SMaterialist/Salgsassistent

Matas A/S, Kjellerup

Drømmer du om et job indenfor salg og rådgivning af beauty og helse? Og brænder du for at give dine kunder en uovertruffen service? Så tag et kig på denne mulighed! Vi søger netop nu materialist/salgsassistent til vores butik i Kjellerup.

Som salgsassistent bidrager du til, at butikken fremstår inspirerende, indbydende og salgsklar. Med dit engagement, din imødekommende adfærd og dine gode råd, giver du kunderne en oplevelse ud over det sædvanlige, så de allerede ved afskeden glæder sig til næste besøg i Matas.

Udover det tætte samarbejde med dine kollegaer kan du blandt andet glæde dig til følgende opgaver:

  • Betjening af kunder med stort fokus på rådgivning og mersalg
  • Planlægning af salgsaktiviteter i butikken i samarbejde med butikschefen
  • Opfyldning og omrokering af varer i butikken
Tieto Denmark A/S
Erfaren forretningskonsulent

Tieto Denmark A/S, Holte

TietoEVRY fortsætter digitaliseringen af offentlige og private virksomheder og vi søger derfor en erfaren forretningskonsulent, som brænder for digitalisering, konsulentrollen og muligheden for at arbejde med nogle af Danmarks mest spændende kunder.

Som forretningskonsulent i TietoEvry skal du kunne bistå vores kunder med design og implementering, så vores løsning understøtter kundens processer og skaber værdi i deres forretning. Du tilbydes en rolle i et stærkt team, hvor samarbejde, engagement og viljen til at lykkes præger hverdagen. Teamet består af højtkvalificerede medarbejdere med dyb og bred faglig viden.

Opgaver og ansvar, bl.a.

  • Rådgivning af kunden i brugen af vores standardprodukt til ESDH
  • Kortlægning og implementering af kundens arbejdsprocesser, samt rådgivning om digitalisering
  • Udarbejdelse af designspecifikationer og løsningsdokumentation
Silkeborg KommuneMålrettet og fagligt stærk funktionsleder til Jobcenter Job og Erhverv

Silkeborg Kommune

Drives du af sammen med andre at skabe meningsfulde løsninger, der skaber individuel og samfundsmæssig værdi i verdensklasse? Er du en faglig skarp og dygtig personaleleder og har du erfaring inden for beskæftigelsesområdet? Så er det måske lige dig vi mangler til vores ledige stilling som funktionsleder til Jobafklaring, Jobindsats samt Team Rehabilitering og Førtidspension.

Som funktionsleder bliver du en del af en meget veldrevet beskæftigelsesafdeling, hvor vi baserer vores indsats på nyeste forskning og evidens. Du får fagligt og personalemæssigt ansvar for tre meget velfungerende teams.

Som funktionsleder vil du få et særligt tæt samarbejde med funktionslederen for Sygedagpenge omkring koordinering og tilrettelæggelse af myndighedsopgaven på området. Ligeledes vil du skulle koordinere køb af interne tilbud og indsatser med funktionslederen for Tværgående Indsatser.

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriSagsbehandler til opgaver om tilskud til skovrejsning

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, Tønder

Vil du være med til at sikre skovrejsning for mere end 70 millioner kroner om året? Og motiveres du af et arbejde der skaber synlige resultater for både klima og natur? Så skynd dig at søge stillingen som sagsbehandler i Team Skov i Tønder.

Vi søger lige nu en kollega til sagsbehandling af vores projektstøtteordninger inden for skovområdet. Vi arbejder benhårdt for, at tilskudsmidlerne hurtigt kan veksles til konkrete initiativer med synlig effekt i naturen til gavn for både samfundet og vores kunder. Området har stor politisk bevågenhed, og projekterne taler direkte ind dagsordenen om bedre klima og mere natur.

Vi sørger for en grundig introduktion og oplæring i området.

Skanderborg Kommune
Planlægger til Drift og Vedligehold af veje

Skanderborg Kommune

En af vore kolleger har fået andet arbejde, og vi søger derfor en ingeniør, tekniker eller lignende til kommunens team der planlægge drift og vedligehold af kommunens veje.

Stillingen der bliver ledig indeholder bl.a. administration af gadebelysning, herunder kontakt med driftsleverandør, udbud af nye kontrakter og planlægning af vedligehold og opdatering af gadebelysningsnettet.

Vi forestiller os derfor at du har kendskab til, eller interesse i at lære om, denne opgave. Resten af stillingen formes efter din erfaring og interesser i samarbejde med resten af afdelingen. Det kunne for eksempel være at du havde erfaring med service-vejvisning, planlægning af vedligehold af grønne arealer, administration af fortove, vintervedligehold eller noget helt andet der kan passe ind i vores afdeling.

Udviklings- og ForenklingsstyrelsenBygningskyndig BBR-medarbejder med erfaring

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, Lyngby

Vil du bringe din viden og erfaring inden for praktisk bygningsregistrering i en digital forvaltning i spil, så har du her muligheden for at blive en del af kontoret ”Registerforvaltning (BBR og OIS)” i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen under Skatteministeriet.

Vi søger en erfaren og bygningskyndig medarbejder, der kan bidrage til datavedligeholdelsen og medvirke til håndtering af henvendelser om BBR fra borgere, private virksomheder, kommuner og andre myndigheder.

Du kan se frem til følgende primære opgaver:

  • behandling af konkrete sager i forbindelse med bygningsregistreringer
  • rettelse af fejl og mangler i BBR og deltagelse i projekter til forbedring af datakvaliteten
  • kontakt til ejere og administratorer af erhvervsbygninger
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
SkattestyrelsenSkat er ikke enkelt - og slet ikke på udlandsområdet. Derfor har vi brug for flere fagligt stærke sagsbehandlere i Randers

Skattestyrelsen

Motiveres du af faglige udfordringer, hvor du udvikler dine kompetencer i takt med, at du lærer opgaverne indenfor udlandsbeskatning at kende? Trives du med stor variation i arbejdsopgaverne, hvor vi har borgeren i fokus? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.

Din første opgave bliver at indgå i et team, der besvarer henvendelser fra udenlandske borgere, som kommer til Danmark for at arbejde. Du skal vurdere borgernes skattepligt til Danmark, så du kan danne korrekte forskudsopgørelser. For de borgere, der ikke tidligere har være i Danmark for at arbejde, skal du også tildele et skattepersonnummer. Din kommende enhed Udland 6 har et tværgående fagligt ansvar for opgaven. Sammen med dine kolleger i enheden vil du derfor også få andre opgaver, der knytter sig til det faglige ansvar, herunder at komme med forslag til procesforbedringer.

Skattestyrelsen
Greve KommuneEr du en skarp økonomimedarbejder og har du holdånd?

Greve Kommune

Brænder du for at arbejde fokuseret med økonomiopgaver? Kan du dyrke detaljen og samtidig have overblik? Så har du mulighed for at blive en del af Center for Sundhed & Pleje i Greve Kommune.

Center for Sundhed og Pleje i Greve Kommune har mere end 700 medarbejdere, som primært er beskæftiget i driftsenhederne - hjemmesygeplejen, hjemmeplejen, plejecentre, midlertidige pladser og Træningsenheden. Driftsenhederne understøttes af Sekretariatet, der varetager opgaver indenfor økonomi, IT og administration.

Til Sekretariatet søger vi en økonomimedarbejder med kommunal erfaring, der trives med at have selvstændigt ansvar. Du bliver del af et økonomiteam på fire medarbejdere, der arbejder tæt sammen i dagligdagen. Teamet har et tæt samarbejde med lederne i driftsenhederne, med Greve Kommunes økonomiafdeling og med medarbejdere i kommunens Borgerservice.