459 job matcher din søgning 459 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder til Kommunikation & Hjælpemidler

Esbjerg Kommune

Vil du være en del af en arbejdsplads, hvor kvalitet og arbejdsglæde er i fokus

Vi har en stilling som administrativ medarbejder 30-37 timer om ugen med ansættelse fra 1. december 2022 eller efter aftale.

Kommunikation & Hjælpemidler er en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor borgeren er i centrum, og hvor vi arbejder engageret med vores opgaver. Målgruppen er borgere med nedsat funktionsevne indenfor følgende områder og emner; syn, høre, tale, stemme, hjerneskadede med kommunikative vanskeligheder samt udvalgte hjælpemiddelområder, bl.a. kropsbårne hjælpemidler.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Bogføringsopgaver
  • Budgetopfølgning
  • Receptionistopgaver som telefonbetjening og modtage borgere
  • Andre administrative opgaver
  • Mindre udviklingsopgaver i forhold til udvikling af det administrative område
Billund Lufthavn A/S Marshaller

Billund Lufthavn A/S

Bliver du motiveret af at have ansvar for noget stort? Og vil du gerne være en del af et internationalt miljø? Så er du måske vores nye Marshaller.

En spændende og sjældent opslået stilling som Marshaller i Billund Lufthavn er ledig. Du bliver en del af et velfungerende og motiveret team i afdelingen Airport Operation Control Center (AOCC).

Som Marshaller i Billund lufthavn er du ansvarlig for at disponere de travle forpladser, hvor du blandt andet guider luftfartøjerne til parkering ved marshalling og du opretholder flyvesikkerheden på forpladserne. Koordinering med politiets grænsekontrol fylder en stor del i funktionen, ligesom der er et tæt samarbejde med NAVIAIR (tårn- og indflyvningskontroltjeneste) for at finde de bedste løsninger for trafikafviklingen på forpladserne samt koordinering af flyveplaner.

Esbjerg Kommune
ICS medarbejder til Borgerservice

Esbjerg Kommune

Vi søger en medarbejder til International Citizen Service i Borgerservicecenter Esbjerg.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. december 2022.

Du bliver en del af et team på 16 medarbejdere.

Din primære opgave bliver at hjælpe internationale borgere med registrering af indrejse, sygesikring, skattekort og MitID, men du vil også få mulighed for at arbejde med andre spændende opgaver som fx:

  • Udstedelse af pas og kørekort
  • Flytning, udrejse og andre folkeregisteropgaver
  • Hjælp til digital selvbetjening og hjælp til ikke-digitale borgere

Arbejdet består i personlig, digital, skriftlig og telefonisk betjening af kommunens borgere og virksomheder.

FoodCareer.dk Logistics Coordinator, Supply Chain Operations

FoodCareer.dk søger for Uhrenholt A/S i Middelfart

Motiveres du af fragt- og logistikopgaver med leverancer af lækre fødevarer over hele verden? Uhrenholt er en danskejet virksomhed med glade kollegaer og fokus på sund forretning, medarbejdertrivsel og udvikling.

Du får mulighed for at præge din hverdag og karriere i en ambitiøs, international fødevarevirksomhed.

Har du god erfaring med ordrehåndtering og internationale transporter, et godt humør og kan lide, når tingene går stærkt, så vil vi gerne have dig med på holdet.

Primære arbejdsopgaver:

  • Håndtering af ordrer og booking af containere til oversøiske destinationer
  • Indkøb på basis af salgsordrer
  • Kontakt og koordinering med transportselskaber omkring ETD/ETA
Biofac A/S Shipping/logistikkoordinator

Biofac A/S, Kastrup

Vi søger en engageret, motiveret og serviceminded shipping/logistikkoordinator.

Så kunne du tænke dig at være en del af en lille velfungerende afdeling i et godt og tæt arbejdsmiljø? Så er du måske vores nye kollega. Du vil blive en del af et lille team på 2, hvor vi hjælper hinanden og løfter i fællesskab.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • Daglig koordinering af logistik og shipping
  • Eksport håndtering
  • Ordremodtagelse og opfølgning på ordre, fakturering samt booking af transport
Gem
Grønlands Selvstyre
Licensafdelingen søger 1 ny kollega.

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Dine primære opgaver vil være sagsbehandling knyttet til udstedelse af tilladelser og være den primære kontaktperson for selskaber og privatpersoner. Du vil få en portefølje af tilladelser, som du er ansvarlig for. Du vil endvidere efter omstændighederne deltage i Råstofstyrelsens udviklingsarbejde med opdatering af bestemmelser og vilkår, og bidrage til styrelsens informationsvirksomhed og markedsføring.

Vi lægger vægt på, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, jura eller offentlig administration.

Grønlands Selvstyre
Jobindex
Udlejningskonsulent til branchens grønneste virksomhed

Jobindex søger for Mobilhouse A/S i Fredericia

Er du lige så glad for at hjælpe kunder, som du er for at holde det logistiske overblik? Og vil du støtte op om den grønne agenda i Danmarks bedste modul udlejningsvirksomhed?

”Du får en hverdag, hvor der sker meget – du servicerer vores kunder, afdækker deres behov og koordinerer transporten af modulerne. Det sidste, du kommer til, er at kede dig,” siger salgsdirektør Kim Bækgaard.

Interesseret? Så læs mere her.

Jobindex
BUPL Århus Medlemsrådgiver for pædagoger - barselsvikariat

BUPL Århus

Kan du yde faglig rådgivning til pædagoger om fx ansættelsesforhold, ferie og barsel, så er du måske BUPL Århus’ barselsvikar for vores medlemsrådgiver?

BUPL Århus varetager som fagforening medlemmernes kollektive og individuelle interesser. Vores medlemmer er pædagoger og pædagogfaglige ledere i Aarhus Kommune. Fagforeningens kerneopgave er at følge, forhandle og forbedre medlemmernes vilkår. Stillingen er et barselsvikariat. Du bliver en del af en fagforening med 22 engagerede kolleger med forskellig faglig baggrund.

Vi søger en barselsvikar for vores medlemsrådgiver, som er nøgleperson i vores telefoniske rådgivning.

V. Guldmann A/S
Strategic Buyer

V. Guldmann A/S, Aarhus

Strategisk – globalt indkøb – udvikling

Guldmann er midt i en spændende vækstperiode med mange udviklingsområder, og i den forbindelse søger vi en engageret og udviklingsorienteret Strategic Buyer, som kan dække over flere af vores indkøbskategorier.

Dine primære ansvarsområder vil bl.a. være:

  • Indgåelse og forhandling af leverandøraftaler
  • Udvikle og optimere indkøbsstrategien inden for kategorierne
  • Udfordre og udvikle eksisterende leverandør-setups

Du har omkring 2-5 års indkøbserfaring fra en lignende stilling, gerne kombineret med en relevant uddannelse som HD eller cand.merc. i Supply Chain Management eller tilsvarende.

V. Guldmann A/S
Gem
Kommuneqarfik Sermersooq
Kontorfuldmægtig søges til Forvaltningen for Børn og Familie i Tasiilaq

Kommuneqarfik Sermersooq

Kommuneqarfik Sermersooq søger en dygtig og engageret kontorfuldmægtig til Forvaltningen for Børn og Familie i Tasiilaq, med tiltrædelse eller efter aftale.

Forvaltning for Børn og Familie varetager opgaver for børn med særlige behov, børn med handicap, myndighedsbehandling på socialområdet og ikke mindst varetages der administrative opgaver. Forvaltningen har afdelinger, institutioner og medarbejdere i hele kommunen.

Du vil sammen med en anden kontorfuldmægtig understøtte forvaltningen og ledelsen med både kvalitet, fremdrift og styring af de mange administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver:

  • Bogføringer
  • Betaling af fakturaer
  • Økonomiopfølgning
  • Ajourføring af børnelister
  • Journalisering
  • Flybilletbestillinger
Kommuneqarfik Sermersooq
Gem
Kommune Konsulenterne
Kommune Konsulenterne søger socialrådgivere til Børn-, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.

Vi forventer, at ansøger har erfaring med:

  • Generel sagsbehandling indenfor Familieområdet
  • Børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Myndighedsopgaver ift. børn og unge med særlige behov og deres familier
Kommune Konsulenterne
VELUX A/S
Supply Project Manager

VELUX A/S, Østbirk

Joining our offices in Østbirk you will be part of the Supply Engineering and Product Introduction organization – more specifically in the area focusing on our Sloped Roof Windows. A vital part of your role will be to drive so-called Product Category Team (PCT) lite projects, covering cost out, quality, sustainability and delivery projects. In addition to driving projects, you will also help strengthen the process of initiating and executing our PCT lite projects – focusing on the lead time of PCT Lite projects.

Se video om VELUX A/S som arbejdsplads

Also, you will be preparing and supporting preparation of incoming projects so they are ready for prioritisation and execution - especially sustainability (e.g. CO2 reduction) projects are in scope of this.

In addition, you will act as process specialist within PCT Lite qualification and execution and be “go-to” person when others in our Supply organization have process questions.

VELUX A/S
Flying Tiger Copenhagen
Demand Planner, Retail

Flying Tiger Copenhagen

Are you a planner at heart and would you like to join a transformation journey making sure we have the right product at the right place in the right quantity and at the right time – in our owned & operated stores across Europe?

At Flying Tiger Copenhagen, we are currently rolling out automated replenishment and optimized allocation processes with the aid of the retail system platform Nextail. This is part of the journey in Flying Tiger Copenhagen to become an integrated retailer from the buy of the product to a final sale to an end customer. To accelerate this transformation, we are looking for our next rockstar demand planner to join our growing team that manages Nextail. The team owns and executes the automated replenishment and optimized allocation processes in close collaboration with our markets, logistics and the wider merchandising team as well as our product teams.

Gældsstyrelsen Gør en forskel som konkurssagsbehandler

Gældsstyrelsen, Middelfart

Fungerer du i krydsfeltet mellem lovgivning, analyse og formidling, så har du mulighed for at sikre en professionel tilgang og en god proces i vores håndtering af konkurssager.

Du kommer til at bidrage aktivt til inddrivelsen af offentlig gæld ved at analysere og vurdere sager på konkursområdet.

Du skal kunne sætte dig ind i gældende lovgivning og bruge den viden til at analysere og vurdere, hvilken afgørelse sagerne kalder på. Og så skal du kunne præsentere din vurdering i skifteretten.

Dine primære opgaver vil indebære:

  • Konkurssagsbehandling inkl. vurdering og indgivelse af konkursbegæring samt skyldnerkontakt.
  • Fremmøde og sagsfremstilling i skifteretten.
  • Håndtering af sikkerhedsstillelser og betalingsaftaler.
Gældsstyrelsen
WhiteAway Group A/S
Logistics Business Developer

WhiteAway Group A/S, Risskov

Vi søger en Logistics Business Developer til vores kontor i Aarhus. Er du skarp til at finde optimeringsmuligheder, og motiveres du ligesom os af at dykke ned i logistiske projekter og problemstillinger? Ja? Så se med her!

Du vil blive en del af et logistics team, der huser otte dedikerede kollegaer. Som Logistics Business Developer får du ansvaret for at optimere vores nuværende setup i tæt samarbejde med vores Director of Logistics & Customer Service. Du bliver ansvarlig for at drive logistikprojekter samt udvikle og implementere nye ydelser, der skal understøtte vores ambitioner om højere kundetilfredshed og to-cifrede årlige vækstrater. Du kommer til at arbejde tæt sammen med øvrige kollegaer i logistikafdelingen, men også tværorganisatorisk i Whiteaway Group og med vores eksterne logistikpartnere. Tydelig kommunikation og stakeholder management er derfor nøgleord for denne rolle.

WhiteAway Group A/S
Dansk Flygtningehjælp Opsøgende projekt-/virksomhedskonsulent

Dansk Flygtningehjælp, København

Vil du være med til at gøre en særlig indsats for ukrainske flygtninge og bidrage til udvikling af indsatser på beskæftigelsesområdet for Dansk Flygtningehjælp?

Projektstilling med udløb 31. marts 2023 – med mulighed for forlængelse.

DRC Integration søger en erfaren opsøgende konsulent, som har flair for at skabe relationer i de kommunale jobcentre og kan bidrage til videreudvikling af vores beskæftigelsesafdeling i Storkøbenhavn. Vi samarbejder med flere kommuner i storkøbenhavnsområdet om projekter, men har et mål om at udbygge vores indsatser.

En anden væsentlig funktion i stillingen er som konsulent i tilknytning til et projekt for ukrainske flygtninge. Her handler opgaven om at finde jobåbninger i virksomheder samt sikre et godt match mellem virksomheder og ledige ukrainske flygtninge.

Vi tilbyder et spændende alsidigt job i en virksomhed, hvor der er et klart formål, og hvor der er klare værdier.

dao
Distributionskonsulent

dao, Fredericia eller Rødovre

Vil du være en del af en dynamisk afdeling, hvor der lægges vægt på god og effektiv opgaveløsning inden for distribution og driftsrelaterede opgaver. Så er det her jobbet for dig. I en 100% danskejet distributionsvirksomhed i vækst.

dao

Du vil blive en del af OPS teamet, der sikrer den korrekte drift i samarbejde med terminaler, distributionscentre og forhandlere. Dette sker via overvågning, koordinering og opfølgning på drift og transport af pakker, løssalgs- og abonnementsprodukter til hele landet.

dao
Slagelse Kommune Pædagogisk administrativ leder til Slagelse Sprogcenter

Slagelse Kommune

Slagelse Sprogcenter er et kommunalt sprogcenter i udvikling. Vi varetager undervisning i Dansk som Andetsprog til voksne udlændinge samt OBU og FVU i læsning og matematik. Derudover har vi en række tætte samarbejder omkring jobrettede forløb for borgere fra andre afdelinger i jobcentret.

Som pædagogisk administrativ leder har du ansvaret for den daglige drift og udvikling af sprogcentrets undervisningstilbud, hvor kerneopgaven er ”Danskuddannelse for voksne udlændinge”.

Du skal medvirke til fortsat at holde sprogcentrets pædagogiske profil skarp bl.a. igennem udviklingsinitiativer og en tæt relation til underviserne og undervisningsopgaven. Der vil således i et vist omfang indgå undervisning i stillingen. Derudover skal du også være en dygtig administrator inden for prøver og modultest med flair for skemalægning og det daglige ansvar for sygemeldinger og vikardækning.

Outfit International A/S
PÅ JAGT EFTER EN LAGERCHEF/WAREHOUSE MANAGER

Outfit International A/S, Greve

Dansk vækstvirksomhed i jagtbranchen søger en Lagerchef til vores hovedkontor i Greve.

Du tiltænkes hurtigt en stor og vigtig rolle i teamets projektarbejdet omkring udviklingen af virksomhedens processer og teknologi. Gennem arbejdet med udvikling og løbende optimering af driften på lageret, får du direkte indflydelse på virksomhedens fortsatte digitale udvikling, og dermed en unik mulighed for at blive en central del af virksomhedens fortsatte succes på dette område.

Arbejdsopgaverne indeholder bl.a.:

  • Personaleansvar for medarbejdere og evt. sæson-arbejdere i højsæsonen
  • Effektiv drift af lageret og fordeling af opgaver i teamet
  • Udvikling og optimering af lagerets processer i tæt samarbejde med Operations Team
Outfit International A/S
Gem
AS3 Employment FREELANCE JOBRÅDGIVERE - Varde og Nykøbing Mors - Freelance

AS3 Employment

I AS3 Employment søger vi lige nu resultatorienterede, proaktive og ambitiøse freelance jobrådgivere til vores AS3 Employment centre i henholdsvis Varde og Nykøbing Mors. Derudover kan andre centre i Vest- og Midtjylland også komme i spil på sigt. Som samarbejdspartner til landets jobcentre hjælper vi vores kandidater tættere på arbejdsmarkedet, og det er her, du kommer ind i billedet.

Du bliver en del af et stærkt team, som arbejder dedikeret og struktureret med at rykke vores kandidater tættere på arbejdsmarkedet. Målgruppen er unge under 30 år, herunder uddannelses- og aktivitetsparate samt kontanthjælps- og ledighedsydelsesmodtagere. Gennem individuelle samtaler, opsøgende virksomhedskontakt og undervisning spiller du en væsentlig rolle i kandidaternes vej tilbage på arbejdsmarkedet.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV