518 job matcher din søgning 518 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Live Nation Denmark ApS
Plads- og logistik koordinator

Live Nation Denmark ApS, København

Vi søger en kompetent, struktureret og arbejdsom medarbejder til en nyoprettet stilling i COPENHELL Site- Teamet. Du vil blive en del af en dynamisk arbejdsplads med højt til loftet og hvor alle ideer, visioner og projekter er mere end velkomne.

Dine primære arbejdsområder er:

  • Logistisk planlægning og afvikling på tværs af hele festivalorganisationen
  • Medudvikler af COPENHELL-festivalpladsdesign, der samler alle festivalens delelementer - alt fra madboder til infrastrukturelt publikumsflow
  • Organisering af både medarbejdere (site-team) og frivillige tilknyttet sektionens områder
Live Nation Denmark ApS
Kiwi International A/SFragt- og logistikansvarlig

Kiwi International A/S, Gentofte

Den internationale handelsvirksomhed Kiwi International A/S er i positiv udvikling og søger en skarp, struktureret og serviceminded person med flair for kommunikation, god forretningssans, og ikke mindst god erfaring, til stillingen som Fragt og Logistik ansvarlig, herunder order controlling.

Med reference til Direktøren vil du blive ansvarlig for al operationel fragtmæssig håndtering, samt ordrekontrol, fragt og logistik, og support til salgsafdelingen. I stillingen forventes ca. 15 til 20 rejsedage pr. år, enten alene eller med Sales Managers, til diverse fødevaremesser, varehuse, m.m.

Du vil i tæt samarbejde med Sales Managers håndtere og bestille varer, dokumenter, containerforsendelser, vej-, sø- og luftfragt hos vores tætte samarbejdspartnere og varehuse. Du vil dagligt have kontakt til varehusene, transportselskaberne, samt kunder og leverandører.

Fredericia KommuneFamiliekonsulenter til Familie & Ungdomscentret

Fredericia Kommune

Vores kommende medarbejdere skal brænde for familie- og netværksarbejde og trives med at navigere i en uforudsigelig hverdag med alsidige opgaver.

Vi er et travlt hus og vi har et stigende antal opgaver. Derfor søger vi 7 familiekonsulenter, som har erfaring med at arbejde med udsatte og sårbare børn og unge med funktionsnedsættelse og deres familier. Vi søger personale med en pædagogfaglig uddannelse og gerne med en specialiseret viden og erfaring inden for de specifikke områder, vi søger personale til.

Familie og Ungdomscentret er den kommunale foranstaltningsenhed, der forestår en lang række lokale behandlingstilbud til børn og unge i alderen 0-23 år og deres forældre. Indsatserne strækker sig fra kriminalitetstruede unge, praktisk pædagogisk støtte i hjemmet til terapeutiske samtaleforløb.

Techtronic Industries Nordic ApS
Lager- og logistikkoordinator til spændende virksomhed i vækst

Techtronic Industries Nordic ApS, Hvidovre

Kan du holde styr på et varelager og giver det dig et kick at vejlede og servicere interne samarbejdspartnere omkring post- og vareforsendeler, internt i Norden og for det Nordiske hovedkontor i København, så er det dig vi søger.

De primære forsendelser foregår internt i Norden og til Tyskland og Holland, men har du også har kendskab til post og vareforsendelser ud af EU (primært Norge, Island og Færøerne) vil det være en fordel. Nogle af dine primære opgaver vil være:

  • Forestå varemodtagelse og fordeling af indgående forsendelser.
  • Styring og koordinering af opmagasinerede materialer og forbrugsvarer.
Techtronic Industries Nordic ApS
Novozymes A/SSolution Lead for Supply Chain Connectivity and Labelling

Novozymes A/S, Bagsværd

Are you excited about designing digital supply chains and use digital solutions to develop new services and increase efficiency in supply flows? Then you should join our team designing future solutions within connectivity and labeling.

You will play a key role defining solutions on how to creating efficient in-to-outbound flows in Novozymes, and in our downstream supply chain towards partners and customers by utilizing scanner technology as well as other mature and novel technologies you are driving new efficient processes across the organization.

You will also play a key role in expanding our label services and solutions as they are a vital role in connectivity on both information and physical flows. Besides defining solutions, you will be a great contributor in solution implementations either as project lead or subject matter expert.

Academic WorkOperations Associates

Academic Work søger for Budbee, København

Vil du være med på den fantastiske rejse, som Budbee er i fuld gang med? Har du lyst til at blive tildelt ansvar, mens du spiller en vigtig rolle for Budbees forretning?

I denne rolle vil du blive ansvarlig for at udvikle den indgående/udgående transport mellem vores terminaler, købere, kurerer og chauffører i Danmark. Her vil du tage ansvar for, at tingene kører problemfrit, effektivt og at sikre kvalitet i hele Budbees supply chain. Du får ansvaret for at forbedre Budbees proces og flow som de vokser.

Dette er en fantastisk mulighed for at tilslutte sig et team af unge talenter, som alle er med til at opbygge den danske organisation fra bunden inden for en vellykket opskalering.

Nordjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Servicecenteret (post)

Nordjyllands Politi, Aalborg

Nordjyllands Politi søger en vikar som administrativ medarbejder til håndtering af elektronisk og fysisk post. Til tider kan der også forekomme opgaver tilhørende servicecenteret.

Servicecentret er et vigtigt omdrejningspunkt for hele politikredsen. Du bliver en del af en sektion med ca. 25 medarbejdere, både administrative og politiansatte som arbejder i forskellige teams, hvor de primære opgaver er telefoniske og personlige henvendelser fra borgerne og en lang række andre administrative opgaver.

Du skal primært arbejde med følgende opgaver:

  • Sagsbehandling af elektroniske henvendelser til kredsens elektroniske hovedpostkasse
  • Sagsbehandling af fysisk post
  • Indgå i opgaver, som i dag ligger i Servicecentret – se evt. stillingsopslag vedr. administrativ medarbejder til servicecenteret.
Københavns PolitiDygtige og engagerede medarbejdere til Servicecentret i Københavns Politi (genopslag)

Københavns Politi

Er du serviceminded og kan bevare overblikket selv med mange opgaver i et travlt og dynamisk miljø? Så er det måske dig vi har brug for!

Servicecentret er en del af Afdelingen for borgerhenvendelser i Lokalpolitienheden og er borgernes indgang til Københavns Politi, når de ringer 114. Afdelingen består af ca. 60 medarbejdere, hvoraf størstedelen er administrative. Vi søger administrative medarbejdere, der vil være med til at have fokus på en høj service både over for borgere og vores øvrige samarbejdspartnere.

Du er borgernes første møde med Københavns Politi, når de retter telefonisk, som elektronisk henvendelse.

Dine arbejdsopgaver omfatter:

  • Vejledning af borgerne
  • Optagelse af telefoniske anmeldelser
  • Optagelse af web-anmeldelser
  • Viderestilling af opkald til rette medarbejder i organisationen
TEMP TEAM A/SSALGS- OG LOGISTIKASSISTENT I RESERVEDELSAFDELINGEN HOS EVOCA NORDIC

TEMP TEAM A/S søger for EVOCA Nordic i Odense

Med placering i Odense, hvor Wittenborgs blev grundlagt i 1924, får du en central rolle i Evoca Nordic. Du vil få et tæt samarbejde på tværs af afdelingerne og med husets B2B-kunder.

Som Salgs- og logistikassistent hos Evoca Nordic er du med til at sikre, god og kontinuerlig service til kunderne. Din fornemste opgave vil være at yde aftersales og håndtere reservedelsordrer til Evoca Groups verdenskendte maskiner. Du vil få en bred kontaktflade til både den danske organisation, de nordiske kunder, store key accounts samt italienske kolleger hos moderselskabet Evoca Group.

Du bliver en del af en spændende virksomhed med et stort og omfattende produktprogram. I en travl hverdag lægges der vægt på den gode service og det gode samarbejde.

TECHCOLLEGE
Administrativ projektmedarbejder

TECHCOLLEGE, Aalborg

Til administrationen af blandt andet vores EU-Socialfondsprojekter søger TECHCOLLEGE en administrativt stærk projektmedarbejder.

På TECHCOLLEGE arbejder vi strategisk med udvikling igennem projekter og indgår i øjeblikket blandt andet i tre EU-Socialfondsprojekter. Vi søger en administrativ stærk projektmedarbejder, der organisatorisk forankres i vores økonomiafdeling, og som i tæt samspil med vores projektledere vil fungere som et vigtigt bindeled mellem udvikling og administration.

Har du solid erfaring med projekter og faste deadlines? Er du detaljeorienteret og formår at bevare overblikket over komplekse regneark? Så får du nu mulighed for at blive en del af et godt socialt team og bidrage til vores elevers såvel faglige som personlige udvikling.

TECHCOLLEGE
THISTED KOMMUNE
Fleksjobkonsulent som barselsvikar til Beskæftigelsesafdelingen

THISTED KOMMUNE

Team Job, Fleks og Uddannelse består af 19 dygtige og erfarne medarbejdere og en teamleder. Teamet beskæftiger sig, foruden fleksjob, med opgaver inden for revalideringen, løntilskud til førtidspensionister og a-dagpengeområdet.

Du får nogle engagerede og hjælpsomme kolleger. Vi er meget ambitiøse, har en høj faglighed og arbejder målrettet med at hjælpe borgere ind på arbejdsmarkedet via beskæftigelsesrettede tilbud og fastholdelse i job. Vi har fokus på udvikling og vil gerne være på forkant med forandringer, og denne udvikling vil du blive en del af.

Som fleksjobkonsulent er det dit ansvar at sikre en håndholdt og systematisk indsats i relation til at sikre borgerens vej i fleksjob, hvilket blandt andet kræver viden om jobmulighederne på det lokale arbejdsmarked og evnen til hurtigt at skabe et netværk af virksomheder.

Sundhedsstyrelsen
Kompetente og servicemindede sekretærer til uddannelsesområdet

Sundhedsstyrelsen, København

Vi søger nye sekretærer, der vil være en del af vores uddannelsesenhed. Vi sætter rammerne for dagens og fremtidens speciallægeuddannelse og arbejder med drift og kvalitetsudvikling af blandt andet lægers, tandlægers og sygeplejerskers videreuddannelse som landets øverste sundhedsmyndighed.

Har du mod på dét, og vil du også gerne arbejde med sagsbehandling af enkeltsager fx vedrørende patienter til behandling i udlandet? Så er du måske vores nye kollega i Sundhedsstyrelsens uddannelsesenhed.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med såvel ledelsen som flere af enhedens medarbejdere. Arbejdet vil udover almindelige kontoropgaver blandt andet bestå af tværgående sekretæropgaver i enheden.

ATP
Kunderådgivere til Statens Finansielle Ordninger

ATP, Holstebro

Er du god til tal og vant til at sagsbehandle? Kan du formidle det komplekse? Og vil du arbejde med b.la. beregning og udbetaling af tjenestemandspensioner eller seniorpræmie til borgere i Danmark? Så er du en af de kunderådgivere, vi søger til Statens Finansielle Ordninger i Holstebro.

I ATP i Holstebro er vi på udkig efter kunderådgivere, der skaber gode, enkle og effektive kundeoplevelser.

Vi søger dig, der kan vejlede, administrere og sagsbehandle på skrift og over telefon. Dig der:

  • trives i en dynamisk hverdag med skiftende opgavemængder
  • motiveres af at finde den bedste løsning på komplicerede sagsforløb og lovgivning
  • kan sagsbehandle i dybden
ATP
Relex Solutions ApSBusiness Consultant

Relex Solutions ApS, Copenhagen

As a Business Consultant you will work with our customers, ensuring that they are happy and gain maximum benefit from using RELEX software. Proactively consulting and advising about the best solutions for their needs, honestly and openly. Business Consultants consult, analyse, create specifications, and build configurations in RELEX software.

This is an ideal role for an entrepreneurial-minded individual who wants to be part of building a success story and to play a key role in our future growth. If you are self-motivated and willing to take on new challenges then you will join an ambitious team of smart people; all committed to RELEX’s success.

We offer you

  • Challenging projects in an international working environment
  • A fun, ambitious and committed team of smart people to work with
  • A front row seat in a rapidly growing and international software company
Bring
Koncerntrainee hos Posten Norge og Bring 2022

Bring, Oslo, Stockholm eller København

Er du nyuddannet med ambitioner og har gennemføringsevne? Er du klar på at udfordre dig selv og tænke nyt? Da kan du være kandidaten vi søger.

Posten Norge AS er en nordisk post- og logistikkoncern, som udvikler og leverer hele løsninger indenfor post, kommunikation og logistik. Koncernen møder markedet med to mærkevarer, Posten og Bring, og vores vision er at gøre hverdagen enklere og verden mindre. i kan med stolthed sige, at vi i 2020 blev kåret til det mest bærekraftige mærkevare i branchen, og at vi de to sidste år har været på skamlen i kåringen af Norges mest innovative selskaber.

Som trainee bliver du kendt med vores strategiske mål, som er at blive kundens førstevalg, ledende på teknologi og innovation og bedst på bærekraftig værdiskabning. Du får kolleger, der går på arbejde for at vende dagens udfordringer til morgendagens muligheder for verden og os som virksomhed.

Bring
Cruit Consult ApSSupply Chain Manager

Cruit Consult ApS søger for Blue Line A/S i Hinnerup

Vil du tage ansvar for supply chain i en markedsledende og internationalt orienteret vækstvirksomhed inden for IT-hardware? Motiveres du af at skabe udvikling og effektivisering inden for dit ansvarsområde? Og har du lyst til at tage teten på procesoptimeringer og drive digitaliseringsprojekter?

For vores kunde, Blue Line i Søften ved Aarhus, søger vi en teamorienteret Supply Chain Manager med et internationalt mindset, der skal drive og udvikle virksomhedens supply chain.

Körber Supply Chain DK A/S
Site Manager

Körber Supply Chain DK A/S, Arden

Are you ready for exciting challenges, and the possibility to work with complex high-tech logistic solutions? Can you successfully juggle numerous tasks and be on top of your responsibilities? Then we have a position for you!

As a Site Manager you will have the overall responsibility for the installation of those projects that have been assigned after a formal handover from the responsible Project manager.

Körber Supply Chain DK A/S

You will act as team-lead for the entire site team and have the full responsibility for the installation, including internal and external deliveries. The responsibility also includes guidance to the customer and the customer representatives and ensure that potential adjustments to the project will be documented.

Körber Supply Chain DK A/S
Solrød KommuneVil du være med til at gøre en forskel i en veldrevet kommune? Hvis ja, så er du måske en af vores nye faglige teamkoordinatorer i myndighedsfunktion, Familieafsnittet, Solrød Kommune?

Solrød Kommune

Er du en erfaren sagsbehandler på myndighedsområdet for udsatte børn og unge/børn og unge med handicap, som har et ønske om at rykke videre til en stilling med større mulighed for at sætte retningen i den fælles praksis? Brænder du for at yde faglig sparring, håndtere klagesager, udvikle og vedligeholde arbejdsgange og ser du systematik, lovmedholdelighed og et stærkt fokus på økonomi, som en helt afgørende trædesten til godt socialfagligt arbejde? Så er du måske vores nye socialfaglige koordinator?

Familieafsnittet i Solrød Kommunes Børn- og Ungerådgivning er blevet opnormeret med 2 nye faglige teamkoordinatorstillinger. Den ene stilling forankres organisatorisk i vores specialrådgivningsteam (handicap -og social sager) og den anden i vores børn og ungeteam (sociale sager).

Vordingborg KommuneVi mangler to miljømedarbejdere i affaldsgruppen

Vordingborg Kommune, Langebæk

Hvis du brænder for grøn omstilling, og vil være med bag kulisserne, når der skal indsamles nye affaldsfraktioner i Vordingborg Kommune, så skynd dig at læse videre:

Som udgangspunkt vil dit ansvarsområde være at yde kompetent assistance til borgerne, når de henvender sig til affaldskontoret enten telefonisk eller via mail.

Det er derfor et must, at du som menneske er imødekommende, hurtig på tasterne, fleksibel og udadvendt. Dine faste daglige opgaver vil primært være telefonpasning og håndtering af borgerhenvendelser i vores driftssystemer til affaldshåndtering og rottebekæmpelse.

Det er derfor vigtigt, at du kan holde hovedet koldt, når der er travlt, og ikke er bange for at gå i kast med forskellige ad hoc-opgaver, som kan lande på dit bord.

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder (barselsvikar) til Sekretariatet i Frodesgade, Teknik & Miljø.

Esbjerg Kommune

Vores kollega går på barsel og vi har derfor brug for en barselsvikar, der har lyst til at arbejde med betjening af Esbjerg Kommunes borgere og administrative opgaver. Er det lige dig og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kolleger på en dag, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

I Sekretariatet varetager vi bl.a. økonomi-/administrationsopgaver for og i samarbejde Teknik & Miljøs øvrige afdelinger, ligesom vi er i tæt samarbejde med kommunens centrale afdelinger. Det betyder at dine opgaver bl.a. vil være:

  • Fordeling og behandling af digital post
  • Borgerhenvendelser
  • Oprettelse og journalisering i Acadre