373 job matcher din søgning 373 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Gem
Høje-Taastrup Kommune Sagsbehandlere til hjælpemiddelområdet

Høje-Taastrup Kommune

Du bliver en del af en alsidig arbejdsplads med et godt arbejdsklima, høj faglighed og plads til humor. I centeret er vi kendt for et godt tværgående samarbejde, der prioriteres højt og løbende udvikles.

Vi har fokus på at styrke den helhedsorienterede tilgang til borgeren med inddragelse af dennes perspektiver samt ønsker og mål for eget liv. Vi arbejder kontinuerligt med at finde løsninger for borgeren på tværs af vores fagligheder både internt i teamet og på tværs med kollegaer i hele kommunen.

Vi tilbyder

  • Et spændende, afvekslende og fagligt udfordrende job med stort ansvar.
  • Et job, hvor du selv tilrettelægger din arbejdsdag og dine mødetider (mandag til fredag).
  • 26 fagligt dygtige, hjælpsomme og omsorgsfulde kollegaer.

Du får en grundig introduktion med en mentor tilknyttet, så du hurtigt bliver en del af teamet både fagligt og socialt.

Langeland Kommune Koordinator til Bostederne

Langeland Kommune

Kan du se dig selv i et spændingsfelt mellem drift, udvikling og koordinering på tværs af bostederne på Langeland? Finder du glæde i at arbejde i en organisation, hvor du er med til at præge rammerne for andre menneskers udvikling, trivsel og selvstændighed? Og ønsker du at bidrage til et godt arbejdsmiljø på tværs af enheder og faggrupper? Så er dette måske drømmejobbet for dig.

Bostederne I Langeland Kommune består af Hjørnet, Hine Bakkevej, Hovedgaden og Bofællesskabet Brungårdsvænget. Fælles for bostederne er, at borgeren er i centrum. Herunder arbejdes der til dagligt med at højne borgerens daglige livsførelse, hverdagsmestring og motivation ud fra konkrete sundhedsfaglige såvel som pædagogiske målsætninger.

Bostederne søger nu en koordinator, som i tæt samarbejde med lederen for området kan bidrage til den kontinuerlige drift på tværs af enhederne.

Gem
Better Health ApS Sundhedsfaglig visitator søges!

Better Health ApS, København

Vil du med på en vækstrejse inden for sundhedsområdet? Her er ikke en dag ens, og der er et højt tempo. Du skal hjælpe smerteramte borgere med din sundhedsfaglig og unikke egenskaber, ved at agere bindeled i deres behandlingsforløb. Lyder det som noget for dig? – Er det måske dig, der er vores nye kollega.

Du kommer til at arbejde med borgere med smerter i kroppen, hvorpå det forventes, at du som minimum har en relevant sundhedsfaglig professionsbacheloruddannelse. Du vil som udgangspunkt skulle arbejde udfra fra din computer og telefon, men det forventes, at du deltager i udvalgte møder med relevante kunder, samt på sigt kan varetage undervisningen af deres visitationsteam, rejsedage kan derfor forekomme.

Københavns Lærerforening Faglig konsulent

Københavns Lærerforening, Frederiksberg

En af vores konsulenter har valgt at søge andre udfordringer. Københavns Lærerforening søger derfor en ny konsulent fra 1. december 2022 eller snarest derefter til den ledige stilling i sekretariatet.

Vi søger en kollega med høj faglighed og politisk tæft. Du skal være udviklingsorienteret og god til at komme med ideer og indspark og være en dygtig formidler.

Vores nye kollega skal bl.a. foretage mundtlig og skriftlig sagsbehandlingsopgaver på baggrund af henvendelser fra medlemmer og tillidsrepræsentanter.

Arbejdsområdet er bl.a.: Deltagelse som bisidder i samtaler på skoler og jobcentre, rådgivning om sociale forhold især i forhold til sygedagpenge samt rådgivning om medlemmernes arbejdsforhold.

Anklagemyndigheden
Teamleder til Rigsadvokaten

Anklagemyndigheden, København

Vi søger en teamleder til Rigsadvokaten, som er en del af anklagemyndigheden. Der er tale om en stilling i vores administrative team.

Teamet består af fire andre kontorfunktionærer og en kontorelev, som løser en række opgaver i tæt samarbejde med anklagerne. Arbejdsopgaverne er mange og kendetegnende for dem alle er, at de bidrager til, at anklagerne kan løse deres opgaver sikkert og hurtigt.

Teamlederen er ansvarlig for den faglige og personalemæssige ledelse af de 5 andre kolleger i det administrative team. Du refererer til én af afdelingens vicestatsadvokater.

En væsentlig del af dine opgaver vil desuden være på lige fod med de øvrige kontorfunktionærer at holde styr på sagsflowet i form af en korrekt og omhyggelig journalisering i vores sager. Du får desuden en række administrative opgaver, som går på tværs af de tre afdelinger i huset. Det er f.eks. løbende optimering af samarbejdet samt ensretning af sagsgange.

Politiets Efterretningstjeneste Strategiske udbudskonsulenter til PET

Politiets Efterretningstjeneste, Søborg

Vil du være med til at sikre Danmark i kampen mod terror og spionage? Vil du være en del af et team med stærk faglighed, tårnhøje ambitioner og spændende opgaver?

Du kommer til at arbejde med opgaver, hvor din faglighed skal bringes i spil på nye måder, og hvor opgaverne ligger i spændingsfeltet mellem høj hastighed, national sikkerhed og typer af indkøb, der ikke har fortilfælde andre steder i den offentlige sektor.

PET’s rolle som professionel køber skal have flere lag på, og der skal skabes endnu stærkere samarbejder med strategisk vigtige leverandører.

Lige nu er vi godt i gang med at løfte strategisk indkøb og leverandørstyring til next level. Vi tager det bedste fra offentligt indkøb og blander med best practice inden for strategic sourcing og category management. Hverdagen er præget af, at ”vi asfalterer, mens vi kører” – innovation og mod er hovedingrediensen i det daglige arbejde.

Finansministeriet Finansministeriets Koncern HR søger dig til vores personaleadministrative team

Finansministeriet, København

Bliv en del af Finansministeriets Koncern HR og få en hverdag fyldt med spændende opgaver og et godt kollegialt fællesskab.

Vi keder os aldrig i vores personaleadministrative team i Finansministeriets Koncern HR – og det kommer du heller ikke til. Hver dag løser vi en spændende vifte af personaleadministrative opgaver for hele Finansministeriets koncern, som består af ca. 1.600 ansatte fordelt på et departement og fire styrelser.

Vi servicerer samt rådgiver ledere og medarbejdere på tværs af koncernen i et tæt samarbejde med resten af Koncern HR, vores gode kolleger i Koncernøkonomi og Koncern Service. Du bliver en del af et stærkt teamfællesskab, hvor vi gør os umage med vores opgaver, har højt humør samt høj arbejdsmoral, og hvor vi lægger stor vægt på et samarbejde præget af hjælpsomhed og respekt for hinanden.

Topsoe Senior Category Manager

Topsoe, Kgs. Lyngby

In this position as Senior Category Manager for our project procurement categories you will be responsible for various complex technical categories supporting our mature and new technologies and you will be addressing a significant part of Topsoe’s project spend and will collaborate with stakeholders at all levels.

You will be part of Project Procurement with 15 motivated employees who, together with colleagues from Raw Material and Indirect deliver strong and sustainable results to Topsoe. We are focused on becoming a best-in-class procurement team using category management, a proactive approach toward our stakeholders and ambitious goals for our value contribution to Topsoe.

Topsoe Project-minded Senior Lead Buyer

Topsoe, Kgs. Lyngby

As Senior Lead Buyer, your hard work will go towards procuring all the customized technical equipment needed for a multitude of international projects focused among others on this climate objective.

Your job is centred around project procurement, and you will be working in a matrix organisation on various projects together with a dedicated project team. Whatever technical equipment is needed in our commercial projects, you’re the one acquiring it.

Different projects mean different technical requirements and budgets, unique processes, and challenges. As such, you can expect an unpredictable and dynamic workday, which will keep you on your toes.

Administrations- og Servicestyrelsen Administrativ koordinator til beredskabsområdet i Skatteministeriets Koncern

Administrations- og Servicestyrelsen, Taastrup

Motiveres du af at koordinere et vigtigt arbejde på tværs af en stor koncern som Skatteministeriet? Er du stærk på skrift og i tale? Og producerer du materialer og præsentationer i høj kvalitet? Så er du måske vores nye kollega i Administrations- og Servicestyrelsen (ADST) i Høje Taastrup.

Du vil få til ansvar at understøtte og udvikle samarbejdet i forhold til det strategiske beredskabsområde på tværs af Skatteministeriet. Du vil derfor få en central og strategisk vigtig rolle i koordineringen af koncernens beredskabsarbejde, herunder sekretariatsbetjeningen af udvalg og netværk på beredskabsområdet.

Konkret vil du komme til at arbejde med:

  • Koordination af beredskabsarbejdet på tværs af koncernen
  • Sekretariatsbetjening af ledergruppe på beredskabsområdet
  • Strategisk udvikling af beredskabsområdet
Administrations- og Servicestyrelsen
NOISY MAY
Team Lead, outerwear

NOISY MAY, Aarhus

Er du en passioneret og erfaren indkøber, som som er klar til næste skridt i din karriere og til at påtage dig et større ansvar? Har du god forretningssans og et kæmpe drive, og sætter du en ære i at opnå dine KPI’er?

Du bliver en del af NOISY MAYs Outerwear-team, hvor du står i spidsen for et team på to personer, hvor passion og engagement er drivkraften bag vores arbejde på at opnå det helt rette udtryk på vores styles. Du vil opleve et tæt samarbejde mellem indkøbere, designere, pattern designere og sælgere, og vi sætter stor pris på åben kommunikation og en god stemning i vores dynamiske hverdag.

Din fornemmeste opgave er at bruge din passion for mode og trends til at udvikle og igangsætte vores otte årlige outerwear-kollektioner i samarbejde med designere, sælgere og leverandører. Du får her mulighed for at fordybe dig og eksperimenterer med kvaliteter, farver og detaljer, og derigennem sikrer du lækre og kommercielle designs.

BENT BRANDT
Indkøber

BENT BRANDT, Aarhus

Til vores indkøbsafdeling søger vi en dygtig og initiativrig indkøber til isenkram.

Indkøberen skal indgå i indkøbsafdelingens team, som håndterer leverandører fra hele verden, primært Fjernøsten og Europa.

Indkøberens primære opgaver vil være følgende:

  • Daglig håndtering af egen leverandørportefølje, herunder vedligeholdelse af data
  • Disponering og opfølgning på leverancer
  • Medvirke ved udvælgelse af produkter fra leverandører i ind- og udland
BENT BRANDT
Uddannelses- og Forskningsministeriet
Samfundsvidenskabelig kandidat til tværgående opgaver og sagsbehandling på SU-området

Uddannelses- og Forskningsministeriet, København

Se video om Uddannelses- og Forskningsministeriet som arbejdsplads

Er du god til koordinering og sagsbehandling på et område med komplekse regler og har du lyst til det? Så er du måske vores nye kollega i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen.

Vi søger en kollega med en samfundsvidenskabelig baggrund til enheden Tværgående. I Tværgående vil du indgå i en enhed med fokus på tværgående opgaver og processer på uddannelsesstøtteområdet.

Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver i relation til uddannelsesstøtte, herunder opgaver af juridisk karakter. Du vil få en nøglerolle i forhold til koordinering og sparring.

Naviair
Naviair søger en administrativ medarbejder til IT

Naviair, Kastrup

Hvis du vil være med til at binde Naviairs forretning og IT bedre sammen, så søger vi nu en administrativ medarbejder til vores IT-afdeling.

Vi har udarbejdet en ny IT-strategi for virksomheden, som vores IT-medarbejdere har været med til at udforme, og som følge af den har vi lige nu meget fokus på at opdatere oplysninger om alle vores IT-systemer i et centralt system.

For de godt 60 IT-systemer, vi administrerer, skal du sammen med forretningen være med til at dokumentere oplysninger om systemerne i et centralt IT-system. Vi er ved at udvikle driftshåndbøger, indgå aftaler om licenser, applikationsopgraderingscyklus etc., og her skal du sikre, at det hele bliver dokumenteret korrekt i vores centrale system.

Du vil få masser af spændende udfordringer, høj grad af involvering og medbestemmelse samt fleksibilitet.

Naviair
KL
Sekretariatsmedarbejder til Den opsøgende indsats for uddannelse og kompetenceudvikling

KL, København

Har du lyst til at være med til at understøtte kompetenceløft af medarbejdere på det kommunale område?

Som sekretariatsmedarbejder i den opsøgende indsats, vil du være en del af et team på i alt 5 ansatte. Du skal understøtte konsulenterne i en opsøgende uddannelsesindsats bl.a. for medarbejdere med behov for forberedende voksenundervisning (FVU) samt ufaglærte medarbejdere, der gerne vil tage en faglært uddannelse samt anden kompetenceudvikling.

I jobbet som sekretariatsmedarbejder vil dine primære jobfunktioner være at:

  • Udarbejde dagsordner, sagsfremstillinger og notater
  • Yde administrativ mødebetjening
  • Understøtte udvikling og vedligeholde indhold til SoMe, LinkedIn, Facebook samt udvikling af materialer til hjemmeside, pjecer, film, podcast m.m.
KL
Gem
Kommune Konsulenterne
Socialrådgivere til Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet, som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet.

Som konsulent fra Kommune Konsulenterne er du selvkørende fra første arbejdsdag, hvorfor god erfaring er en forudsætning for ansættelse. Desuden forventer vi, at ansøger er serviceminded, fleksibel og stabil.

Kommune Konsulenterne
Kommuneqarfik Sermersooq
2 Kontorfuldmægtig til Ydelsesafdeling

Kommuneqarfik Sermersooq, Nuuk

Ydelsesafdelingen i Forvaltningen for Velfærd og Arbejdsmarked søger 2 kontorfuldmægtige/sagsbehandlere med tiltrædelse 1. november 2022 eller snarest derefter.

Ydelsesafdelingen skal sikre at udbetalinger af ydelser indenfor arbejdsmarkedet, offentlig hjælp, barselsdagpenge, pensions- og handicapområdet og boligsikring altid sker i henhold til gældende lovgivning og på baggrund af en konkret vurdering af den enkelte borgers behov.

Kontorfuldmægtiges arbejdsområde dækker hele Kommuneqarfik Sermersooq herunder byerne Nuuk, Tasiilaq, Paamiut og Ittoqqortoormiit inklusive bygder.

Vi tilbyder et job med gode kolleger og muligheder for selv at præge indholdet i en organisation i udvikling og forandring. Vi bestræber os på at sikre et godt samarbejdsklima med tæt sparring samt plads til initiativ.

Kommuneqarfik Sermersooq
JACK & JONES
Capacity & Production Planner

JACK & JONES, Brande

Are you up for the challenge of a lifetime? Do you want to become a specialist within your field, and have a big influence on Jack & Jones most important business unit? Then apply now and be part of a winning department with great growth and lots of potential.

As a Capacity and Production Planner you will be responsible for managing a range of product categories spanning multiple lifestyle brands within JACK & JONES.

More specifically, your main responsibility will be creating and maintaining our Capacity Planning forecasts along with ensuring that we have the correct raw materials available for final goods production. You will be performing these tasks in close partnership with our Product Category Buyers and our NOOS Demand Planners. Additionally, you will be in daily contact with our manufacturing partners making sure our plan is being executed upon.

Norlys
Sourcing Consultants for EU tenders with experience or interest in procurement law

Norlys, Silkeborg

Do you have an interest in law, a sharp business instinct and good commercial awareness? Are you good at forming and building strong relationships? Do you have experience in procurement rights and strategic sourcing, or are you simply willing and bold enough to develop your expertise in the field of procurement law together with us? If so, we would like to welcome you to Norlys!

We are looking for several new profiles to join a highly professional procurement team in rapid growth, where you will have ample opportunity to make your mark and accelerate your professional development. Based on your skills and experience, we will work together to find the correct level and the correct way to start your development path with us.

Norlys
Norlys
Senior Sourcing Managers for EU tenders with experience in procurement law

Norlys, Silkeborg

Do you have an interest in law, a sharp business instinct and a solid commercial foundation? Are you good at forming and building strong relationships? Do you have experience in procurement rights and strategic sourcing? If so, we would like to welcome you to Norlys!

We are looking for several new profiles to join a highly professional procurement team in rapid growth, where you will have ample opportunity to make your mark and accelerate your professional development. Together, we will find the correct level based on your skills and experience.

Your primary task will be the implementation of EU tenders and calls for tenders as part of the utility team in our Category Management function, which has responsibility for strategic procurement for the entire Norlys Group.

Norlys

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV