380 job matcher din søgning 380 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

KABEjendomsservicetekniker eller ejendomsassistent til Boligforeningen 3B, driftsområde H

KAB, København

Er du uddannet ejendomsservicetekniker, ejendomsassistent eller har du håndværkermæssig uddannelse så søg et rigtigt godt job her!

Kunne du tænke dig at syne boliger og betjene beboere i 3B’s ejendomme på Amager? Er du handlekraftig, serviceminded og god til beboerservice? Og ønsker du et alsidigt job med ansvar indenfor administration, planlægning og digital koordinering af opgaver i et boligområde? Så er stillingen som syner i Boligforeningen 3B’s driftsområde H lige noget for dig.

Dine opgaver er bredt funderet og indeholder administrative, håndværksmæssige og koordineringsopgaver, så det er vigtigt, at du trives med mange bolde i luften. Du vil få et tæt samarbejde med dine 14 kollegaer hvor dit gode humør, faglighed og drive forventes dagligt.

Ikast-Brande Kommune
Engageret barselsvikar til grundvandsgruppen hos Teknik og Miljø

Ikast-Brande Kommune

Kender du til grundvandsområdet? Har du lyst til at blive en del af en spændende og udfordrende dagligdag? Og vil du hjælpe os med at behandle vandindvindingssager? Så er det lige dig, vi mangler!

Da vores kollega snart går på barselsorlov, søger vi en barselsvikar til at hjælpe os med at løse forskellige opgaver inden for grundvandsområdet. Du vil primært komme til at lave indvindingstilladelser samt generel administration og sagsbehandling. Herudover vil du skulle løse andre grundvandsrelaterede opgaver, f.eks.:

  • Behandling af ansøgninger om tilladelse til vandindvinding og nye boringer
  • Administration i forbindelse med indberetning af oppumpede vandmængder samt løbende opdatering og vedligehold af databaser m.v.
  • Tilsyn med vandindvindingsboringer
BonBon-LandFacility Maintenance Manager

BonBon-Land, Holme-Olstrup

Er du uddannet tømrer eller elektriker - eller har du en lignende relevant uddannelse inden for byggefagene? Har du gode samarbejdsevner og kan dokumentere min. 5 års erfaring? Kunne du tænke dig at indgå i et team af motiverede, erfarne og dygtige kollegaer, der brænder for BonBon-Land?

Du kommer til at stå i spidsen for den del af vores tekniske afdeling, som vedligeholder vores bygninger og grønne områder i og udenfor sæsonen. Du vil få det daglige ledelsesansvar for 3-4 medarbejdere samt have ansvaret for kontakten til mange af vores gode eksterne samarbejdspartnere.

Du kommer til at få et tæt samarbejde vores Rides Maintenance Manager, som har det daglige ledelsesansvar for de teknikere, som primært vedligeholder forlystelserne.

Gribskov Kommune
Socialrådgiver/socialformidler til Team Fleksjob og Ledighedsydelse

Gribskov Kommune, Helsinge

Én af vores dygtige kolleger har fået nye udfordringer internt i Center for Job og Unge. Vi søger derfor en sagsbehandler/beskæftigelseskonsulent til Team Fleksjob og Ledighedsydelse, der arbejder med borgere på ledighedsydelse og borgere ansat i fleksjob.

Fleksjob og ledighedsydelse er et komplekst og spændende område, der stiller store krav til medarbejdernes kommunikative evner, lovgivningsmæssige kendskab og socialfaglige kompetencer.

Du får en afvekslende hverdag, hvor du både skal kunne rådgive og motivere omkring jobsøgning, og samtidigt kunne trække på din solide socialfaglige ballast, når borgere skal afklares og beskrives til møde med rehabiliteringsteamet. Der skal følges op på borgere ansat i fleksjob eller skånejob, og der skal vejledes om handicapkompenserende ordninger.

Gribskov Kommune
Gem
Fyns Almennyttige Boligselskab
Ejendomsmesterassistent

Fyns Almennyttige Boligselskab, Odense

Et af vores dygtige teams i Odense har brug for en ny kollega, som kan indgå på et hold, der hver dag arbejder på at yde en høj service overfor beboerne. Teamet betjener to af vores store boligafdelinger med etagebyggeri i Odense.

Som en del af teamet skal du være med til også fremover at sikre et højt kvalitets- og serviceniveau over for vores beboere. Det betyder mange forskellige arbejdsopgaver med meget beboerservice og kontakt til håndværkere, hvor vores ejendomsfolk bliver det naturlige bindeled i hverdagen. Desuden vil du skulle varetage opgaven med ind- og udflytningssyn af boligerne i afdelingerne. Denne opgave vil i perioder fylde meget.

Primære arbejdsopgaver:

  • Ind- og udflytningssyn af boliger
  • Beboerservice
  • Mindre reparationer og udskiftninger i afdelingerne
  • I vinterhalvåret skal du påregne snevagter i nogle weekender
Fyns Almennyttige Boligselskab
Københavns ProfessionshøjskoleTo administrative medarbejdere til Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser

Københavns Professionshøjskole, Nørrebro

Kan du sikre administrativ understøttelse og opgaveløsning af høj kvalitet på Københavns Professionshøjskole? Så har vi lige nu to stillinger, der kunne være noget for dig.

I Institut for Forvaltnings- og Administrationsuddannelser (IFA) søger vi to medarbejdere, der kan arbejde med en bred vifte af administrative opgaver i instituttets stab og bidrage til, at vi sammen får løst instituttets mange opgaver effektivt og smidigt til gavn for uddannelsen.

For begge stillinger gælder, at du vil skulle understøtte vores ledelsesgruppe og undervisere med en række opgaver, der knytter sig til instituttets og uddannelsernes daglige drift. Desuden vil du have ansvar for forskellige selvstændige ansvarsområder og projekter.

Petersen & Sørensen Motorværksted A/S
Projektleder til reparationsafdelingen

Petersen & Sørensen Motorværksted A/S, Svendborg

Kunne du tænke dig at arbejde på et internationalt orienteret skibs- og reparationsværft med kunder fra hele verden? Er du en engageret projektleder, der kan sikre fremdrift og nå i mål med reparationsopgaver, fastholde den høje service kvalitet og den gode dialog med kunden?

Som projektleder i reparationsafdelingen får du ansvaret for reparationsopgaver og de daglige serviceopgaver. Du får den daglige kontakt til kunden igennem hele projektet forløbet - fra start til slut!

Primære arbejdsopgaver er blandt andet

  • Driftsansvaret for reparation af de enkelte skibe, hvor du som projektleder sikrer, at dine projekter bliver afviklet indenfor de økonomiske og tidsmæssige rammer
  • Besigtigelse af opgaver, udarbejdelse af kalkulationer, tilbud, specifikation og kontrakter
  • Koordinering at indkøb og serviceydelser fra underleverandør i samarbejde med lager- og indkøbsafdelingen
Petersen & Sørensen Motorværksted A/S
Østjyllands PolitiAdministrativ medarbejder søges til Borgerekspeditionen

Østjyllands Politi, Aarhus

Hvis du brænder for at rådgive, vejlede og servicere borgere, så de efterlades med et godt indtryk og en god oplevelse, så er det lige dig, vi står og mangler. Østjyllands Politi søger en administrativ medarbejder til Borgerekspeditionen.

Borgerekspeditionen modtager stort set alle Østjyllands Politis telefoniske, skriftlige og personlige henvendelser. Når borgerne ringer 114, svarer vi og hjælper dem videre. God og effektiv service er et absolut nøgleord for os i vores kontakt med borgerne.

Dine arbejdsopgaver i Servicecentret består hovedsageligt af at:

  • Rådgive og vejlede borgerne
  • Optage skriftlige og telefoniske anmeldelser om strafbare forhold
  • Visitere anmeldelser til videre sagsbehandling/efterforskning
Koncerncentre
Projektassistent til administrative og koordinerende opgaver – barselsvikariat

Koncerncentre, Hillerød

Er du serviceminded, it-stærk og trives med administrative opgaver? Og vil du være med til at understøtte bygge- og anlægsprojekter i Region Hovedstaden?

Så kan det være, at du er den rette til barselsvikariatet som projektassistent, hvor du får din daglige gang på Nordsjællands Hospital i Hillerød.

De primære arbejdsopgaver vil blandt andet være at:

  • bistå byggechefen og projektlederne med administrative opgaver som fx mødekoordinering, økonomiopfølgning og fakturering
  • sikre og bidrage til at de strategiske hovedindsatser gennemføres
  • indsamle, systematisere og formidle oplysninger om tiltag til projektlederne og byggechef
Koncerncentre
Grønlands Selvstyre
Medarbejder med gode sprogegenskaber søges til Forbruger- og Konkurrencestyrelsen

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Arbejdsopgaverne indbefatter bl.a. oprettelse af klagesager, kvittering og anmodning om akter til kommunerne, vurdering af modtagne akter, oversættelse af akter og afgørelser, samt afsendelse af afgørelser. Til brug for disse opgaver søger vi en struktureret og engageret medarbejder, der kan holde styr på flere opgaver ad gangen, og som håndterer en travl hverdag på en effektiv måde. Det forventes, at du kan repræsentere styrelsen på en professionel måde.

Sekretariatet samarbejder om henvendelsesmodtagelse, som også kan indebære simultantolkning, sagsbehandling og projektstyring, forplejning og indkøb m.v. Den daglige sagsbehandling foregår i ESDH-systemerne F2 og Public 360, og der er ligeledes en del koordineringsarbejde i tolkeprocesserne og efterbehandling af vores sager.

Grønlands Selvstyre
ROCKWOOL A/SProduktionsmedarbejder med uddannelse som industrisnedker eller lignende

ROCKWOOL A/S, Vamdrup

ROCKWOOL i Vamdrup søger medarbejder til fast daghold 7 - 15.

Vi skal i Vamdrup igangsætte en produktion af ROCK Zerro-produkter, som er profiler til husbyggeri, og derfor leder vi efter en medarbejder med de rette kompetencer.

Vi søger en medarbejder, som skal indgå i et lille team, og det er derfor vigtigt, at du som person vil kunne arbejde tæt sammen med de øvrige medarbejdere i teamet. Og samtidig lægger vi også vægt på, at du er istand til at være selvkørende, da der lægges op til stor selvstændighed i jobbet, dog under faste rammer.

Danmarks Tekniske UniversitetDivisionssekretær

Danmarks Tekniske Universitet, Kongens Lyngby

Er du drevet af at løse administrative opgaver, så vores forskere og undervisere kan koncentrere sig om det, de er allerbedst til? Så er det måske dig, vi har brug for på DTU Management, hvor vi søger en erfaren sekretær.

Vi har en række divisioner på vores institut, og som vores nye divisionssekretær vil du bistå en eller flere af dem. Du vil varetage et bredt spektrum af opgaver for vores danske og internationale medarbejdere. Desuden vil du indgå i tæt samarbejde med de andre administrative medarbejdere i divisionen og på instituttet.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Indkøb og fakturabehandling
  • Bistand til tidsregistrering, udlæg- og rejseadministration
  • Elektronisk journalføring (DTU DOCX)
Den Miljøterapeutiske Organisation ApS
Vi søger TØMRERE – helst et makkerpar

Den Miljøterapeutiske Organisation ApS, Jyderup

Vi har travlt og søger derfor dygtige og selvstændige tømrere/alsidige håndværkere. Som vores nye kollega bliver du en del af et bredt fagligt funderet team med forskellige håndværksmæssige baggrunde. Vi arbejder med større renoveringer af egne bygninger, diverse mindre projekter og servicering af tilhørende arealer.

Vi tilbyder:

  • Et arbejde med faglige udviklingsmuligheder.
  • En spændende og meget varieret arbejdsdag.
  • Mulighed for ikke at sidde i kø på motorvejen på vej til københavnske byggepladser.
Den Miljøterapeutiske Organisation ApS
Behandlingsskolerne ApS
Serviceminded og struktureret administrativ koordinator til Behandlingsskolen i Virum

Behandlingsskolerne ApS

Behandlingsskolerne er Danmarks førende udbyder af privat dagbehandlingstilbud. Vi er eksperter i undervisning og behandling af børn og unge med komplekse udfordringer.

Vores dygtige administrative koordinator har valgt at rykke videre indenfor Behandlingsskolerne mange fagområder, og derfor søger vi en ny medarbejder til vores spændende, alsidigt udfordrende og udviklende job som administrativ koordinator.

Du skal kunne trives i et levende miljø, hvor dagen er præget af mange henvendelser sideløbende med, at den daglige drift skal klares. Du skal kunne styre egne projekter i mål, holde overblik over ledelsens mange møder og andre aktiviteter og samtidig være tovholder for skolelederen.

Behandlingsskolerne ApS
Ikast-Brande Kommune
Barselsvikar til virksomhedsområdet hos Teknik og Miljø

Ikast-Brande Kommune

Brænder du for at løse opgaver inden for rotte- og virksomhedsområdet? Kan du udøve myndighed med et servicegen? Så er det dig, vi søger!

Da vores kollega snart går på barselsorlov, søger vi en barselsvikar til at hjælpe os med at løse forskellige opgaver inden for virksomhedsområdet:

  • generel administration i forbindelse med miljøsager – herunder modtagelse af mundtlige og skriftlige henvendelser og behandling af diverse forespørgsler, klager om røg, støj og møg m.v.
  • administration og håndhævelse i forbindelse med sager om bekæmpelse af rotter
  • administration i forbindelse med anmeldelser om flytning af overskudsjord og byggeaffald
  • miljøtilsyn – primært på mindre virksomheder, autoværksteder og lignende
OnlinePOS
Vi søger en montør/tekniker til fremadstormende IT-virksomhed med speciale i restaurationsbranchen

OnlinePOS, København

Vil du være en del af en virksomhed i rivende udvikling med et socialt sammenhold udover det sædvanlige? Er du serviceminded, har basis kendskab til Windows og hænderne skruet ordenligt på? Så er det dig, vi søger, som vores nye montør i København.

OnlinePOS er en IT-virksomhed, som har specialiseret sig i udvikling og produktion af moderne POS- og betalingssystemer til restauranter, caféer og barer. Derudover leverer vi POS-systemer til mange af sommerens store festivaler og events. Vi er i hastig vækst med mange nye kunder og et stigende antal opgaver.

Vi søger en kollega til vores afdeling i København, som vil med på vores rejse og være med til at hjælpe nye kunder godt i gang med installation af vores produkter, samt servicere vores eksisterende kunder. Du træder ind i en ung kompetent afdeling med 6 medarbejdere med stor knowhow om vores produkter og kunder.

OnlinePOS
Handbjerghus EfterskolePedel søges til Handbjerghus Efterskole

Handbjerghus Efterskole, Thyholm

Vi er på udkig efter en engageret og dygtig pedel med håndværksmæssig baggrund. Du skal have flair for vedligehold og evne til at finde praktiske løsninger. Et aktivt efterskolemiljø med et engageret personale byder på mange små og større udfordringer, hvor der skal tænkes ud af boksen.

Vi søger en glad og imødekommende person, der kan lide at være en del af et team.

To dage ligner sjældent hinanden. Derfor er det nødvendigt, at du er god til at arbejde selvstændigt og kan håndtere at have mange opgaver på din to-do liste. Vi forestiller os, at du har ordenssans og er god til at skabe overblik. Du skal leve med ofte at blive forstyrret og alligevel kunne løse de planlagte opgaver.

Jobindex A/S
Eventmedarbejder – klargøring til festivaler og andre events

Jobindex A/S søger for Peter Larsen Kaffe i Kolding

Har du lyst til at arbejde i en spændende eventafdeling, hvor du har styr på vores udstyr?

Peter Larsen Kaffe A/S

Her får du en uforudsigelig, foranderlig og sjov hverdag, hvor du gør klar til eller pakker sammen efter events.

Vi leder efter dig, der:

  • er teknisk handy og kan klare mindre håndværkeropgaver
  • gerne har praktisk erfaring med events – enten professionelt eller frivilligt – såsom festivaler, koncerter, messer, etc.

Læs mere om jobbet og søg her.

Kvik A/SMålrettet køkkensælger med stort drive!

Kvik A/S, Silkeborg

I KVIKS verden er missionen klar: At sælge Dansk design inden for køkken, bad og garderobe til overraskende lave priser.

Filosofien om at give vores kunder mere end de forventer – af både kvalitet, design og ikke mindst service – har gjort Kvik til en af de førende virksomheder i branchen.

En udvikling, der ikke havde været mulig uden dygtige og topmotiverede medarbejdere, og lige nu har vi brug for endnu en erfaren køkkensælger til Kvik Silkeborg.

Som køkkensælger skal du rådgive og inspirere vores kunder.

Du er dygtig til at afdække kundernes behov og kan ved hjælp af kreativitet og indsigt opfylde kundens drømme om nyt køkken, bad og garderobe.

Du kommer til varetage hele salgets faser lige fra modtagelse af kunden i butikken, afdækning af kundens behov, opmåling, bestilling af varer til levering og opfølgning.

Kvik A/S
Gem
Kvik A/SBrancheerfarne sælgere søges til vores butikker i Storkøbenhavn

Kvik A/S

Bliv en del af Danmarks stærkeste køkkenbrand!

Kvik køkkener er i hastig vækst, og netop nu har vi brug for ambitiøse og dygtige køkkenkonsulenter til flere af vores butikker i Storkøbenhavn, som kan sælge stil og trends med lige dele smil og seriøsitet til lige så mange kundetyper, som der er køkkentyper.

Kan du det, står køkkendøren åben til en udfordrende og spændende fremtid hos Kvik!

Som køkkenkonsulent i Kvik kommer du til at varetage hele køkkensalgets faser lige fra opmåling, over visualisering af kundens drømme i et topprofessionelt tegneprogram, bestilling af varer og til levering.

Hos Kvik har vi lager knyttet til butikkerne, og der er typisk ansat lagerfolk til at håndtere varemodtagelse og ekspedition, hvorfor dit primære fokus er på salget.

Kvik A/S