1.325 job matcher din søgning 1.325 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Ørsted
EPCI Senior Sourcing Manager for power transmission assets

Ørsted, Gentofte, Skærbæk or London

Imagine a future where you play a pivotal role in developing our offshore wind farm projects by sourcing our HVDC/HVAC power transmission assets in global markets.

Ørsted

Join us in this role where you’ll develop sourcing strategies for asset projects and project manage sourcing processes in cooperation with a multidisciplinary project team.

You’ll play an important role in:

  • developing sourcing strategies for specific asset project(s) with established risk and opportunity understandings
  • handling commercial project management of the end-to-end sourcing process by coordinating with a multidisciplinary project team
  • setting negotiation strategies and leading intensive commercial and contractual negotiations to achieve the best business results
Ørsted
Cph Collection ApSAccountant/bogholder søges til Copenhagen Venues

Cph Collection ApS

Copenhagen Venues står for arrangementer i både Lokomotivværkstedet og Forum i København. Det gælder alt fra konferencer, store middagsselskaber, messer og koncerter. Vores vision er at være Københavns fortrukne leverandør af konference-, messe- og event-faciliteter. Kendskabsgraden til os er vokset hastigt de sidste år, hvorfor vi nu har brug for nye kollegaer. Vores kontor ligger i den gamle smukke hal på Otto Busses vej i København, så vi hele tiden kan være tæt på produktionerne samt udvikle vores hus og vores organisation og imødekomme den store efterspørgsel som vi oplever.

I jobbet vil du få ansvaret for følgende:

  • Varetage bogføringsopgaver – debit/kredit, udarbejde afstemninger, konteringer
  • Oprette fakturaer/debitorer/kreditorer samt rykke for betalinger
  • Momsafregning
  • Foretage betalinger i banken
Solrød KommuneVil du være med til at gøre en forskel i en veldrevet kommune? Hvis ja, så er du måske en af vores nye faglige teamkoordinatorer i myndighedsfunktion, Familieafsnittet, Solrød Kommune?

Solrød Kommune

Er du en erfaren sagsbehandler på myndighedsområdet for udsatte børn og unge/børn og unge med handicap, som har et ønske om at rykke videre til en stilling med større mulighed for at sætte retningen i den fælles praksis? Brænder du for at yde faglig sparring, håndtere klagesager, udvikle og vedligeholde arbejdsgange og ser du systematik, lovmedholdelighed og et stærkt fokus på økonomi, som en helt afgørende trædesten til godt socialfagligt arbejde? Så er du måske vores nye socialfaglige koordinator?

Familieafsnittet i Solrød Kommunes Børn- og Ungerådgivning er blevet opnormeret med 2 nye faglige teamkoordinatorstillinger. Den ene stilling forankres organisatorisk i vores specialrådgivningsteam (handicap -og social sager) og den anden i vores børn og ungeteam (sociale sager).

Re-Match A/SDYGTIG BOGHOLDER TIL HERNING-KONTOR

Re-Match A/S

Er du en erfaren bogholder, service-minded og samtidig interesseret i at bidrage til et renere miljø, så er vi måske det perfekte match!

Re-Match er i rivende udvikling og vores vision er at blive globale ledere af ”true turf-recycling”. Vi er stolte af at kunne bidrage til et renere miljø gennem vores patenterede teknologi, som hvert år sikrer genanvendelse af udtjent kunstgræs.

Du vil blive en vigtig del af vores dygtige økonomi-team på fire personer i Herning. Jobbet er en fuldtidsstilling, og dine opgaver vil være en blanding af traditionelle bogholderiopgaver og ad hoc-opgaver. Mere specifikt vil dine opgaver være;

  • Kreditor-, debitor- og finansbogholderi
  • Afstemninger generelt, og gerne erfaring med aflevering af materiale til revisor
  • Deltage i udarbejdelse af perioderapportering
Vordingborg KommuneVi mangler to miljømedarbejdere i affaldsgruppen

Vordingborg Kommune, Langebæk

Hvis du brænder for grøn omstilling, og vil være med bag kulisserne, når der skal indsamles nye affaldsfraktioner i Vordingborg Kommune, så skynd dig at læse videre:

Som udgangspunkt vil dit ansvarsområde være at yde kompetent assistance til borgerne, når de henvender sig til affaldskontoret enten telefonisk eller via mail.

Det er derfor et must, at du som menneske er imødekommende, hurtig på tasterne, fleksibel og udadvendt. Dine faste daglige opgaver vil primært være telefonpasning og håndtering af borgerhenvendelser i vores driftssystemer til affaldshåndtering og rottebekæmpelse.

Det er derfor vigtigt, at du kan holde hovedet koldt, når der er travlt, og ikke er bange for at gå i kast med forskellige ad hoc-opgaver, som kan lande på dit bord.

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder (barselsvikar) til Sekretariatet i Frodesgade, Teknik & Miljø.

Esbjerg Kommune

Vores kollega går på barsel og vi har derfor brug for en barselsvikar, der har lyst til at arbejde med betjening af Esbjerg Kommunes borgere og administrative opgaver. Er det lige dig og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kolleger på en dag, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

I Sekretariatet varetager vi bl.a. økonomi-/administrationsopgaver for og i samarbejde Teknik & Miljøs øvrige afdelinger, ligesom vi er i tæt samarbejde med kommunens centrale afdelinger. Det betyder at dine opgaver bl.a. vil være:

  • Fordeling og behandling af digital post
  • Borgerhenvendelser
  • Oprettelse og journalisering i Acadre
Esbjerg Kommune
Receptionist / Administrativ medarbejder i Drift & Økonomi, Fritid, Sundhed & Omsorg, Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Er du serviceminded, kan lide at have personlig kontakt med borgere og frivillige, er opsøgende på opgaver og har blik for, hvor du kan gøre en forskel? Så er du måske vores nye receptionist på Plejehjemmet Hedelund.

Vi søger en selvstændig person, der trives med at servicere borgere og kan arbejde alene i det daglige. Du bliver en del af Kontaktteamet i forvaltningen Fritid, Sundhed & Omsorg. Du har din arbejdsdag på Plejehjemmet Hedelund, og hovedparten af dine kolleger arbejder ud fra Ådalsvænget 36. I din hverdag på Plejehjemmet Hedelund vil du have et samarbejde med plejehjemslederen og øvrige teamledere i huset. Dine arbejdsopgaver er blandt andet, at medvirke til at understøtte de frivillige aktiviteter i huset bl.a. i form af booking af lokaler, udarbejde blad/diverse opslag m.m.

Multi-WingSelvstændig regnskabsmedarbejder med finansiel indsigt

Multi-Wing, Vedbæk

I forbindelse med øget vækst søger vi en selvstændig regnskabsmedarbejder til vores finansteam på 2 i Vedbæk. Du kommer til at være en del af en fremadrettet, moderne og dynamisk virksomhed, der lægger vægt på kvalitet, fleksibilitet og innovativ tænkning. Vi har en dynamisk og åben atmosfære med en uformel omgangstone og et godt arbejdsklima.

Du får ansvaret for de daglige opgaver i 3 af vores danske selskaber. Disse selskaber spænder vidt forskelligt, fra investeringer, ejendomme og konsulentydelser. Vi lægger derfor vægt på, at du har erfaring med bogføring af disse områder, og især med investeringer.

SR Revision Godkendt Revisions A/S
E-conomic-superbruger søges

SR Revision Godkendt Revisions A/S, Køge

Som følge af stigende tilgang af kunder, der bruger E-conomic, er vi på udkig efter DIG, hvis du:

  • har erfaring på superbrugerniveau fra E-conomic
  • ikke er bange for at servicere mange forskellige kunder
  • er god til at arbejde selvstændigt og skarp til at prioritere arbejdsopgaverne

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • daglig, ugentlig og månedlig bogføring for vores kunder
  • klargøring af bogføring til regnskab og revision

Her hos os møder du mange spændende udfordringer, og vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads med selvbestemmelse og alsidige arbejdsopgaver.

SR Revision Godkendt Revisions A/S
Gem
PRO&COØkonomimedarbejder med controller- og projekterfaring

PRO&CO søger for kunde i Ikast

Til kunde i Ikast søger vi en erfaren økonomimedarbejder til alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde med mange forskellige dele af økonomiområdet samt med deltagelse i diverse projekter, som f.eks. implementering af ny server og IT og på sigt nyt ERP-system samt Power BI.

Sammen med virksomhedens CFO og de to bogholdere bidrager du til en velfungerende økonomifunktion, hvor man, med stor fleksibilitet i kompetencer på tværs af de traditionelle bogholderiområder, altid sørger for, at der er en primær ansvarlig og en backup person ved travle perioder eller ved ferieafvikling. Du får primært ansvaret for debitor, finans og løn.

Indrykket:
Vattenfall A/S
Senior Transaction Manager, Offshore Wind

Vattenfall A/S, Amsterdam, London, Hamburg, Berlin, Kolding or Stockholm/Solna

Vattenfall is leading the renewables transition towards a fossil free future Do you want to be a part of the fastest growing Business Area in Vattenfall and contribute to fossil free living?

Leading or Working within a multi-disciplinary team to plan and execute high-value partnering projects in Offshore Wind.

CORE RESPONSIBILITIES INCLUDE:

  • Overall Project management
  • Transaction- and process structuring and execution; in all activities associated with Offshore wind partnering & equity/debt investments to ensure value for Vattenfall is maximized
  • Negotiation of key transaction documentation with potential partners
Vattenfall A/S
Danske BankEU Consultant

Danske Bank, Copenhagen

Do you want to contribute to strengthening Danske Bank's position in society and towards societal stakeholders? Moreover, do you have the competences to ensure that Danske Bank is always in front regarding relevant EU trends, political agendas and regulation that may impact the business. And, are you ready to advice our Executive Leadership team? Then keep on reading - as you could be the candidate that we are looking for.

What you will do:

  • Impact relevant EU agendas
  • Track and advise on important changes in EU regulatory matters affecting our business, providing information and analysis for the bank and executive management in due time
Arla Foods amba
Net Revenue Management Analyst - Aarhus

Arla Foods amba, Viby J.

Do you have a passion for turning data into actionable insights and are you keen to play a vital role in realizing Arla´s strategies for growth?

As one of our three new NRM Analysts you will join the European NRM Centre of Excellence (CoE) that is accountable for achieving ambitious growth and profitability aspirations across the European Zone.

This is an operational role where you will be involved in rolling out NRM across the markets and developing the tools with senior team members.

Arla Foods amba
Tempo Bådsalg A/SBogholder til dynamisk firma i fritidsbranchen

Tempo Bådsalg A/S, Ishøj

Vi har i 32 år leveret sejlerdrømme i alle størrelser til købere i både ind som udlandet. Firmaet ligger i smukke omgivelser på Ishøj havn, hvor vi har kontorer, salgsfacilliter og egen havn med broer og kran.

Du skal primært selvstændigt varetage bogholderiopgaver, men også i mere eller mindre omfang deltage i andre daglige administrative opgaver. Der vil være gode muligheder for at være med til at præge jobbet. Du kan blandt andet få mulighed for at være med til at vælge og implementere nyt økonomisystem, i det vi ønsker at udskifte det eksisterende system.

Arbejdsopgaverne vil i hovedtræk være:

  • Håndtere bogføring og afstemninger i flere regnskaber.
  • Lønbogholderi.
Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen søger medarbejdere til Kundebetjening

Færdselsstyrelsen, Ribe

Er du serviceminded helt ud til fingerspidserne, og kan du lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag? Så er du måske vores nye kollega.

Vi er et team i udvikling, og du kan derfor være med til at sætte dit præg på vores arbejdsgange såvel som teamånd. Vores kerneopgaver er at understøtte organisationen med præcis og hurtig dokumenthåndtering samt servicere borgere og virksomheder gennem god, forståelig og relevant information gennem vores Kundebetjening.

Vi søger kollegaer, der er nysgerrige og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice. Det er nemlig helt essentielt for at sikre vores daglige drift på telefonerne samt hurtig og kvalificeret sagsoprettelse og journalisering.

Færdselsstyrelsen
Horten Advokatpartnerselskab
MÅLRETTET OG SELVSTÆNDIG PROCESKONSULENT MED STORT DRIVE TIL NYOPRETTET STILLING

Horten Advokatpartnerselskab, Hellerup

Har du erfaring indenfor projektledelse, procesanalyse og digitalisering? Har du lyst til at agere nøglespiller i udviklingen af fremtidens Horten? Så er det måske dig, vi søger.

Den juridiske branche er i en spændende udvikling når det kommer til digitalisering og procesoptimering. Derfor har vi valgt at oprette denne stilling som fremadrettet skal sikre at Horten får identificeret de rigtige muligheder for optimering og digitalisering af processer og får implementeret moderne og fremtidssikre løsninger.

Din første opgave bliver bl.a. at forme et procesoverblik over optimeringen af sagsadministrationen, drive projektet og navigere i løbende initiativer og udfordringer. Du vil have "hands-on" fra start, og skal kunne arbejde både strategisk og operationelt.

Horten Advokatpartnerselskab
Hiper Lead & Channel Manager til Hiper

Hiper , Copenhagen

Hiper søger nu en Lead- & Channel Management konsulent til vores markedsafdeling.

Som del af vores markedsafdeling der består af commercial management, marketing og salg vil dine primære ansvarsområder være:

Opbygning og udvikling af vores samarbejder med eksterne salgspartnere. Herunder varetage den daglige kontakt med fokus på at vi lykkes i fælleskab med dem

  • -Afrapportering & afregning
  • -Statusmøder
  • -Spørgsmål / Svar
tandlægen.dkRegnskabsmedarbejder med fokus på kreditor

tandlægen.dk, Lyngby

Vil du med på en rigtig spændende rejse sammen med engagerede og dygtige kollegaer, der i et uformelt miljø arbejder for at være Danmarks største og fagligt førende tandlægekæde?

Du bliver en del af et velfungerende økonomiteam på syv personer på hovedkontoret i Lyngby, hvor der i dag er i alt 22 ansatte. Hovedkontoret supporterer 52 klinikker med i alt knap 700 ansatte. Som Regnskabsmedarbejder får du en bred kontaktflade med klinikkerne.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Kreditorhåndtering, herunder registrering, godkendelser, kontering, bogføring og betalinger
  • Kreditoropfølgning, herunder afstemning kreditorer
  • Håndtering af MasterCard via Continia Expense Management
Cibicom A/S
Regnskabsansvarlig

Cibicom A/S, Ballerup

Har du styr på tal, bogføring og afstemninger og drømmer du om at tage ansvar for den daglige drift i en regnskabsafdeling? Så er det måske dig, vi søger!

Som vores nye Regnskabsansvarlige bliver du ansvarlig for den daglig drift i vores regnskabsafdeling. Du kan lide at tage ansvar, samtidig med at din tilgang til arbejdet er hands-on. Der er 3 kollegaer i afdelingen som vil understøtte dig og du er også god til at supportere og rådgive dem, så I sammen altid når i mål.

Du kommer til at bidrage til driftfunktionerne i regnskabsafdelingen og vil bogføre og afstemme på lige vis med dine 3 kollegaer. Derudover kommer du til at lave løn for ca. 80 funktionærer. Du bliver den ansvarlige for at saldobalancen altid er som den skal være ved månedsluk, og du bliver også den ansvarlige for at materialet altid er klart til revisionen.

Cibicom A/S
ToldstyrelsenSpecialist til Toldstyrelsens kontrol af virksomheders regnskaber

Toldstyrelsen, Køge

Vil du bidrage til at sikre, at virksomheder og andre aktører betaler den korrekte told og fører et retvisende toldregnskab? Har du stærke analytiske evner og erfaring med kontrol, revision og sagsbehandling? Så er du måske vores nye kollega.

Toldstyrelsen forvalter EU’s regler for handel over grænser og sikrer en nem og enkel angivelse af korrekt told. Gennem effektiv toldkontrol beskytter vi det danske samfund mod indførsel af ulovlige varer.

Dine opgaver vil omfatte at:

  • kontrollere og gennemføre revision af virksomheder, herunder at gennemgå regnskaber, bogføring m.m.
  • udarbejde sagsfremstillinger
  • behandle både små og store sager
Toldstyrelsen