1.291 job matcher din søgning 1.291 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

TEMP TEAM A/S Bogholder til 20 timers-stilling

TEMP TEAM A/S søger for Accelink Denmark A/S i Birkerød

I tæt samarbejde med Senior Accountant vil dine daglige arbejdsopgaver blandt andet være:

  • Månedsafslutning
  • Bogføring
  • Afstemning af bank
  • Diverse administrative opgaver og ad hoc-opgaver

Du trives i den lille organisation, hvor opgaver løses i fællesskab og i en hverdag, hvor du involveres i alt fra pasning af receptionen til månedsafslutning.

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder til Kommunikation & Hjælpemidler

Esbjerg Kommune

Vil du være en del af en arbejdsplads, hvor kvalitet og arbejdsglæde er i fokus

Vi har en stilling som administrativ medarbejder 30-37 timer om ugen med ansættelse fra 1. december 2022 eller efter aftale.

Kommunikation & Hjælpemidler er en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor borgeren er i centrum, og hvor vi arbejder engageret med vores opgaver. Målgruppen er borgere med nedsat funktionsevne indenfor følgende områder og emner; syn, høre, tale, stemme, hjerneskadede med kommunikative vanskeligheder samt udvalgte hjælpemiddelområder, bl.a. kropsbårne hjælpemidler.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Bogføringsopgaver
  • Budgetopfølgning
  • Receptionistopgaver som telefonbetjening og modtage borgere
  • Andre administrative opgaver
  • Mindre udviklingsopgaver i forhold til udvikling af det administrative område
A-Z Bogholderi ApS
Selvkørende bogholder til varierende 15-timers stilling

A-Z Bogholderi ApS, Ringsted

Kan du din ABC inden for bogholderi – og er du med hele vejen til Z? Og leder du efter et job, hvor du får ansvar, frihed og medbestemmelse?

Her får du lov til at prøve kræfter med forskellige virksomhedsbogholderier i en unik deltidsstilling med mulighed for udvikling og på sigt flere timer.

Er du klar til at høre mere om jobbet? Så læs mere her.

A-Z Bogholderi ApS
Saint-Gobain Distribution Denmark A/S Økonomimedarbejder til finansafdeling

Saint-Gobain Distribution Denmark A/S, Brøndby

Er du talstærk, omhyggelig og serviceminded? Trives du i en alsidig hverdag med en bred vifte af økonomiopgaver? Og har du lyst til at prøve kræfter med at oplære dine kollegaer i brugen af et nyt system? Så er det lige dig, vi leder efter!

Din hverdag bliver varieret, og det er derfor vigtigt, at du trives med at løse forskellige opgaver i løbet af en arbejdsdag. Du håndterer egne processer og ansvarsområder, men du deltager også i teamets øvrige opgaver ved behov.

Dine primære ansvarsområder vil bl.a. omfatte:

  • Kontering og behandling af omkostningsfakturaer samt udlæg i OPTO (invoice workflow-system)
  • Ansvar for koordinering af behandling af fakturaer/bilag i OPTO
  • Rykkerprocedure internt i SGDD vedrørende bilag til godkendelse
Esbjerg Kommune
ICS medarbejder til Borgerservice

Esbjerg Kommune

Vi søger en medarbejder til International Citizen Service i Borgerservicecenter Esbjerg.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. december 2022.

Du bliver en del af et team på 16 medarbejdere.

Din primære opgave bliver at hjælpe internationale borgere med registrering af indrejse, sygesikring, skattekort og MitID, men du vil også få mulighed for at arbejde med andre spændende opgaver som fx:

  • Udstedelse af pas og kørekort
  • Flytning, udrejse og andre folkeregisteropgaver
  • Hjælp til digital selvbetjening og hjælp til ikke-digitale borgere

Arbejdet består i personlig, digital, skriftlig og telefonisk betjening af kommunens borgere og virksomheder.

DUOS A/S Detaljeorienteret og passioneret Payroll Specialist

DUOS A/S, København

Er du en erfaren og dedikeret lønspecialist? Og har du lyst til at bidrage til udviklingen af lønfunktionen i en af Danmarks største velfærdsvirksomheder, hvor professionalisering og digitalisering er omdrejningspunkterne? Så har vi jobbet til dig.

Vi søger en lønspecialist til en alsidig og afvekslende stilling i en virksomhed, hvor vi leverer velfærdsydelser af højeste kvalitet til borgere, der har brug for hjælp i hverdagen. Du har derfor gode muligheder for at sætte dit eget præg på en virksomhed med hjertet på rette sted.

Som lønspecialist får du en varieret og spændende hverdag, hvor du får en bred kontaktflade i organisationen. Sammen med dine kolleger sørger du for korrekt månedlig lønkørsel, samtidig med at du har øje for optimering. Du bliver en del af lønteamet, som i dag består af tre medarbejdere.

Bucher Municipal A/S
Business Controller Trainee

Bucher Municipal A/S, Silkeborg

I stillingen, som trainee, vil du over en periode blive introduceret til forretningen og vil hurtigt få ansvar i forhold til at supportere dele af organisationen med analyser. Du bliver derfor en vigtig sparringspartner, når der skal træffes beslutninger i organisationen.

Ligeledes ligger der en vigtig rolle i at skabe endnu mere transparens omkring økonomistyringen i virksomheden. Indenfor det næste år kommer vi desuden både til at implementere et nyt ERP-system samt et BI-værktøj – disse processer vil du også blive en del af.

Jobbet vil være afvekslende og du vil få en stor kontaktflade i virksomheden. Du får stor indflydelse på, hvordan du strukturerer din uge, så længe du blot fordeler og tilrettelægger dine opgaver, så opgaverne er udført inden deadline.

Bucher Municipal A/S
Dansk Taekwondo Forbund Regnskabs- og sekretariatsmedarbejder

Dansk Taekwondo Forbund, Brøndby

Har du forståelse for regnskaber og administration? Motiveres du af at hjælpe andre? Så er du måske Dansk Taekwondo Forbunds nye regnskabs- og sekretariatsmedarbejder.

Vi søger en medarbejder med grundlæggende regnskabsforståelse, og som arbejder løsningsorienteret til vores team i Dansk Taekwondo Forbund.

Om jobbet:

  • Basal regnskabsføring herunder: debitor- og kreditorstyring, løn, opstilling af budgetter, levere materiale til intern- og ekstern revision samt rådgive bestyrelsen om hvordan budgettet hænger sammen med regnskabet. Opgaverne udføres primært i Visma og E-conomics.
  • Sekretariatsopgaver såsom: flytning af medlemmer, opkrævning af licens, ansvarlig for repræsentantskabsmøde, sekretær ved bestyrelsesmøder, oprette kurser og stævner samt dialog med det internationale forbund mhp. at indhente udøver- og trænerlicenser.
Vikingbus
Kontorassistent med flair for tal – med vilje og mod på noget ekstra samt sans for detaljen

Vikingbus, Brabrand

Til vores afdeling i Brabrand søger vi til nyoprettet stilling en serviceminded og ansvarsbevidst kontorassistent. Du vil blive en del af vores faste team, hvor du skal være med til at varetage mange forskellige opgaver. Du skal kunne holde hovedet koldt og være god til at prioritere og strukturere dine opgaver. Det er ikke et krav at du har branchekendskab.

Primære arbejdsopgaver

  • Fakturering af udført kørsel både ind/udland og kontrakt-kørsel baseret på ordre- og planlægningssystemer
  • Rejseafregninger, herunder behandling af kontantbilag og bilag fra kreditkort
  • Valutahåndtering og klargøring af udlandskørsel
Vikingbus
Gem
CBRE Corporate Outsourcing ApS
Facility Coordinator – Nordic Countries

CBRE Corporate Outsourcing ApS, Aarhus

Do you want to become a part of CBRE Global Workplace Solutions, whose customers rank among the largest and most well-known companies? Do you want to help maintain our high level of service and help continue to develop our department and take it to new heights? Then this job might be for you.

As a member of the regional account team, you will become part of a group of colleagues located across EMEA. The EMEA account team are committed to achieving both client and company objectives, with key focus on service delivery and customer satisfaction.

The primary tasks of the position are:

  • Responds to client enquiries and concerns. Ensures timely and quality service delivery to clients
  • Follows up with clients to ensure customer satisfaction
  • Creates and assigns work orders to multiple technicians, subcontractors and vendors
CBRE Corporate Outsourcing ApS
A.C. Perch´s Thehandel Bogholder

A.C. Perch´s Thehandel, København

Kunne du tænke dig at være med til at gøre en forskel og blive en del af vores dynamiske og engagerede regnskabsteam i hjertet af København? I den gamle smukke ejendom, hvor A.C. Perch´s Thehandel har haft sit virke siden 1835, er du med på en spændende rejse i et travlt miljø omgivet af søde kollegaer og tal.

Som bogholder indgår du i et team på tre. Her får du ansvaret for egne arbejdsopgaver og vil referere til virksomhedens regnskabschef. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være alt inden for debitor, kreditor og finans. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til norsk og svensk regnskab.

Som gammel handelsvirksomhed fra 1835 lægger vi meget stor vægt på god kvalitet og service. Lige meget om man er kunde eller leverandør, skal man kunne mærke, at der hos os bliver gjort en forskel. Hos os er god service en mærkesag. Derfor søger vi en positiv all-round bogholder til vores bogholderi.

Tornbjerg Schou ApS Business Controller

Tornbjerg Schou ApS recruiting on behalf of Stiesdal Fuel Technologies A/S

Do you have a solid financial background and know what it takes to provide top professional service and support? Do you thrive in a value-based environment where words and actions go hand in hand? Do you want to work with large responsibility and a wide range of tasks? Are you motivated by combining analysis with execution and follow-up, and are you able to collaborate in an international organization with great ambitions? Then it may be you we are looking for.

You will be the right hand to the Head of Finance and the rest of the Executive Management, sparring partner to Project Managers and contributor to the Board og Directors. You have an eye for optimizations of both systems and processes, and you actively contribute to the development of the overall finance team.

Snedkermester Arne Pedersen A/S
HR-/Lønansvarlig

Snedkermester Arne Pedersen A/S, Greve

Har du flair for løn og IT-systemer og kan du lide at omgås mange mennesker? Vil du arbejde i en travl og spændende virksomhed, som kan tilbyde et job, hvor opgaverne er meget afvekslende?

Med reference til økonomidirektøren får du et bredt ansvar for administration af timelønnede medarbejdere, tidsregistrering, ferie- og fraværsadministration, forståelse for overenskomster og lignende områder.

Arne Pedersen A/S er en arbejdsplads, hvor alle løfter i flok og tager ansvar. Vi arbejder i et travlt miljø, hvor der lægges vægt på medarbejdertrivsel.

Dine daglige opgaver bliver bl.a:

  • Lønadministration for ca. 170 timelønnede medarbejdere
  • Afvikling af lønkørsel hver 2. uge
  • Sikre at vores lønudbetalinger følger overenskomsten
Snedkermester Arne Pedersen A/S
Tornbjerg Schou ApS Regnskabsansvarlig

Tornbjerg Schou ApS søger for TBS Maskinpower ApS i Grindsted

Trives du i rollen som regnskabsansvarlig med alsidige opgaver og stort ansvar? Har du styr på de økonomiske discipliner og motiveres af både de analytiske og udførende opgaver, og forstår du at bruge dine kompetencer til at skabe værdi i virksomheden på tværs af funktioner? Så er det muligvis dig, vi søger.

Med reference til virksomhedens Økonomichef, og med udgangspunkt fra hovedkontoret i Starup ved Grindsted bliver du TBS gruppens regnskabsekspert – den person, som de enkelte ledere og medarbejdere går til med både input og spørgsmål.

Du skal sikre den nødvendige økonomiopfølgning af hele gruppen samt understøtte opfølgning af forretningsgange og disses lønsomhed. Med baggrund i data bliver din opgave at understøtte virksomhedens øvrige funktioner med henblik på mulige justeringer og optimeringer – at skabe et oplyst grundlag for ledelsens fremtidige beslutninger.

Tier1 Asset A/S
Regnskabsmedarbejder til international bæredygtig IT-virksomhed i vækst

Tier1 Asset A/S, Allerød

Når du starter, giver vi dig en grundig oplæring og du bliver introduceret til vores organisation, produkter, kunder og dine nye kollegaer.

Du vil have fælles ansvarsområder i samarbejde med vores anden regnskabsmedarbejder og på sigt, får du også dine egne ansvarsområder.

Dine daglige opgaver består primært af:

Se video om Tier1 Asset A/S som arbejdsplads
  • Kreditor- og debitorbogholderi
  • Fakturering
  • Bogføring
  • Diverse afstemninger
  • Månedsluk
Tier1 Asset A/S
Gem
Grønlands Selvstyre
Licensafdelingen søger 1 ny kollega.

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Dine primære opgaver vil være sagsbehandling knyttet til udstedelse af tilladelser og være den primære kontaktperson for selskaber og privatpersoner. Du vil få en portefølje af tilladelser, som du er ansvarlig for. Du vil endvidere efter omstændighederne deltage i Råstofstyrelsens udviklingsarbejde med opdatering af bestemmelser og vilkår, og bidrage til styrelsens informationsvirksomhed og markedsføring.

Vi lægger vægt på, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, jura eller offentlig administration.

Grønlands Selvstyre
Larix A/S
Financial Accountant

Larix A/S, Herlev

Larix A/S er en nordisk klinisk forskningsorganisation (CRO) - vi tilbyder komplette serviceløsninger inden for medicinal-, biotek- og medicinsk udstyr. Vores hovedkontor ligger i Herlev, og vi har ligeledes et mindre kontor i Medicon Village i Lund og er repræsenteret i Norge og Finland.

Du er en bogholder med vilje til yderligere udvikling. Vi ønsker at kende dig som en proaktiv og kompetent kollega som går til opgaverne med et team player mind set.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Sikre at økonomistemet er korrekt og fuldstændig opdateret på daglig basis.
  • Håndtere økonomi og rapportering på alle områder, som f.eks leverandør betalinger, kunde indbetalinger, lønudbetalinger, General ledger og have overblik over alle transaktioner relateret til Gl og månedsafslutning.
  • Sikre høj kvalitet på alle konto niveauer, som hovedkonti, underkonti og analyse konti.
  • Lave årsafslutnings rapportering i henhold til dansk lov.
Larix A/S
Jobindex A/S
Lønbogholder til Dansk Træemballage – 32-37 timer

Jobindex A/S søger for kunde i Ribe

  • Vil du have det fulde ansvar for løn for cirka 135 medarbejdere?
  • Har du det bedst i en stilling, du selv kan præge?
  • Og har du lyst til en hverdag i en succesfuld virksomhed inden for fremtidens træemballage?

Et ungdommeligt team med plads til forskelligheder
Du indgår i vores åbne kontorlandskab, hvor du får en professionel hverdag i et humoristisk miljø, hvor vi er gode til at tage kaffepauser og hygge os, mens vi arbejder. Ca. en dag om ugen skal du arbejde fra vores anden lokation i Ribe. Derudover får du et stort råderum til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde.

Løn, administration og andre bogholderiopgaver
Dit primære ansvar er at beregne og udbetale løn hver 14. dag for ca. 135 timelønnede.

Lønbogholder der trives i et åbent kontorlandskab

  • Vi forestiller os, at du har minimum et par års erfaring med lønbogholderi.
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til C5 el. lign.

Er du interesseret?

Jobindex A/S
Medflex Kontorassistent med interesse for økonomi

Medflex, Randers

Er du som person servicerende, struktureret, perfektionist, en som overholder deadlines og har et højt drive og godt humør?

Medflex er et rekrutterings- og vikarbureau for læger. Vi er beliggende i Randers, men formidler vikartjeneste og rekruttering over hele Danmark og i Norden.

Arbejdet består i at lave løn til vikarerne, fakturere, søge socialsikring samt diverse administrative opgaver, der er ifm. udstationering af læger til udlandet. Du bliver en del af en spændende virksomhed i kraftig udvikling, og du får gode kollegaer, der støtter dig i arbejdsprocesserne.

Revisionshuset Tal & Tanker Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Vi søger endnu en glad økonomikonsulent med hjerne og hjerte på rette sted til vores kontor i Silkeborg

Revisionshuset Tal & Tanker Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Du får ansvaret for dine egne kunder og er deres primære kontaktperson i forhold til den løbende bogføring og heraf afledte opgaver. Det kan være i relation til rapportering, moms, analyser, mv. Kort sagt, du hjælper dem med tallene og deler ud af dine tanker.

Du tager ansvar for din kundeportefølje og møder kunderne dér, hvor de er, ligesom du tager aktivt del i det interne fællesskab på arbejdspladsen både fagligt og socialt.

Du vil opdage, at du får mere og mere ekstern kontakt, efterhånden som du kommer ind i opgaverne og kommer tættere på kunderne og kollegaerne. Hvis du er inte- resseret i det, er der også mulighed for over tid at kunne videreudvikle sig indenfor de andre områder som Tal og Tanker beskæftiger sig med.

Revisionshuset Tal & Tanker Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV