422 job matcher din søgning 422 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

NKT Photonics A/S
ERP Specialist

NKT Photonics A/S, Birkerød

Are you passionate about driving business improvements by optimizing the fit between IT solutions, processes, and data?

NKT Photonics, the leading global supplier of high-performance fiber lasers, fiber optic sensing systems, and photonic crystal fibers, are looking for an ERP specialist to join the ERP Team.

As part of a team of ERP specialists you will be responsible for designing and implementing solutions for the global business. You will ensure that the solutions meet the needs of the business in the short- as well as long-term.

NKT Photonics A/S
Kamstrup A/S System & Process Specialist

Kamstrup A/S, Skanderborg

Do you have a passion for digitalizing internal business processes to heighten efficiency? Are you experienced in operationalizing complex processes and do you want to utilize that knowledge in one of Denmark’s most innovative and ambitious companies?

In the newly established position, you will play an important role in increasing the digitalization of our main service business processes like customer support, system operations and hosting.

Your main responsibility will be to increase the utilization of ServiceNow by defining and transforming business requirements into robust solution designs, with the aim of strengthening our efficiency and profitability.

Dagbladet Børsen A/S
Commercial Excellence Director

Dagbladet Børsen A/S, Copenhagen

Do you want to be a trusted advisor for the Chief Commercial Officer (CCO) in developing strategic recommendations for future actions and drive strategic projects across the sales organization? And do you want to join an organization in transformation, where you will be an active participant in deciding what steps to take next? Then please read ahead!

As a Commercial Excellence Director, you will be a partner (and report) to our CCO who is part of the Executive Management team of Børsen. You will also be part of the sales leadership team of the Sales organization.

Børsen is looking for a driven Commercial Excellence with a strong analytical mind and commercial acumen. In the role you will;

  • Explore ambitious business ideas and develop recommendations for actions
  • Drive strategic projects from initial planning to implementation and follow up, eg. implementation of a new CRM system
Dagbladet Børsen A/S
Fredensborg Kommune
Initiativrig og engageret contract manager med kategoriansvar til fagligt stærkt udbuds- og kontraktstyringsteam

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Vil du være med til at sikre langtidsholdbare og effektive kontrakter, der skaber reel værdi for organisationen? Vil du være med til at skabe gevinster til fordel for nye politiske prioriteringer? Har du lyst til at videreudvikle dine forretningsmæssige, analytiske og kontraktstyringsmæssige evner i et dynamisk, inspirerende og ambitiøst miljø?

Som contract manager er din fornemmeste opgave at sikre gode og effektive kontraktstyringsforløb, der skaber mest mulig værdi for din egen kontraktportefølje. Du gennemfører kontraktstyringsforløbene i tæt samarbejde med leverandører, kommunens fagområder og dine teamkollegaer med udgangspunkt i Fredensborg Kommunes anerkendte koncept for kontraktstyring.

Frederikshavn Kommune Administrativ medarbejder til Center for Sundhed og Plejes Sekretariat - barselsvikariat

Frederikshavn Kommune

Sekretariatet i Center for Sundhed og Pleje søger en administrativ medarbejder i en begivenhedsbestemt ansættelse fra d. 1. december 2022 som barselsvikar. Stillingen er på 30 timer om ugen.

Vi tilbyder en allround stilling, hvor der som udgangspunkt er flest opgaver vedr. økonomi, fx fakturabehandling, pensionsindberetning, indtægtskontrol, kasseopgørelser og statistik. Det er derfor vigtigt at du har flair for økonomi, men også kan varetage skriftlige opgaver som fx referater og koordinering af diverse administrative opgaver.

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende og spændende job med mange forskellige opgavetyper
  • Et job hvor arbejdsglæde og trivsel vægtes højt, og hvor fleksibilitet og medansvar er en selvfølge
Morsø Kommune Ansvarsfuld borgmester- og direktionssekretær med overblik og ordenssans

Morsø Kommune, Nykøbing Mors

Kunne du tænke dig at arbejde i en helt central nøgleposition for især borgmester, kommunaldirektør, direktion og kommunalbestyrelse på den skønne Limfjordsø Mors? Kan du sikre struktur, holde det store overblik og løse en bred vifte af administrative opgaver?

Hvis du kan svare ja til overstående, så vil du trives som en fisk i vandet som borgmester- og direktionssekretær i Sekretariatet i Morsø Kommune.

Vi løser mange forskellige opgaver for hele kommunen og primært med fokus på at betjene det politiske system og direktionen. Vi arbejder fokuseret, men nyder også at få en god snak og et godt grin.

Det er en fast stilling på 37 timer. Du bliver en vigtig del af en fleksibel arbejdsplads, der bygger på nærhed og fællesskab.

Azets Insight A/S Ambitiøs supportkonsulent

Azets Insight A/S, Herlev

Har du en god forståelse for lønadministration? Er du skarp til systemer og forstår værdien af god kundeservice? Så bliv en del af Azets Perspektiv med ansvar for support og kundeservice på Danmarks førende lønløsning.

Azets er i rivende udvikling, og vores vækst giver plads til flere dygtige kolleger til vores kontor i Herlev. Vi har Danmarks bedste supportteam og søger nu flere kolleger med samme drive og ambition som os. Vi deler viden, sparrer med hinanden, hjælpes ad og griner sammen. Vores faglige stolthed er i top, og vi sætter en ære i at levere den bedste support til vores kunder.

Opgaverne er mangeartede med primært fokus på rådgivning og faglig sparring:

  • Customerisering
  • Vedligeholde og optimere eksisterende løsning
  • Opdatering af lønarter
  • Implementeringsopgaver
3 Marketing Data Specialist

3, København SV

Vi er i rivende udvikling, og vi er ikke er bange for at tænke nyt. Til at hjælpe os med det, søger vi efter en ny kollega til vores fantastiske CRM-team. Vi leder efter en erfaren Data Specialist til at analysere, definere og eksekvere kampagner i salg og marketing. Er det dig, og vil du udvikle dig sammen med os? Så læs med her.

Opgaven

  • Design og eksekvering af ringelistekampagner, CRM-kampagner og marketingkampagner
  • Udarbejdelse af automatiserede flows i SalesForce Marketing Cloud
  • Rapportering og analyse af salg og kundebaseudvikling

Du får ansvaret for konstant at videreudvikle og optimere alle vores salg, CRM og marketingkampagner med henblik på at drive flere salg og leads fra både potentielle og eksisterende kunder.

Østjyllands Politi Administrativ medarbejder søges til Servicecenteret

Østjyllands Politi, Aarhus

Hvis du brænder for at rådgive, vejlede og servicere borgere, så de efterlades med et godt indtryk og en god oplevelse, så er det lige dig, vi står og mangler. Østjyllands Politi søger administrativ medarbejder til Servicecenteret. Ansættelsen har en varighed på 1 år.

Servicecenteret er en del af Borgerekspeditionen, som stort set modtager alle Østjyllands Politis telefoniske, skriftlige og personlige henvendelser. Når borgerne ringer 114, svarer vi og hjælper dem videre. God og effektiv service er et absolut nøgleord for os i vores kontakt med borgerne. Vi tilbyder et job med gode kollegaer samt vekslende opgaver og udfordringer i hverdagen.

Dine arbejdsopgaver i Servicecentret består hovedsageligt af at:

  • Rådgive og vejlede borgerne via telefonen
  • Optage telefoniske og skriftlige anmeldelser om strafbare forhold
  • Visitere anmeldelser til videre sagsbehandling/efterforskning
Merrild Kaffe Danmark ApS
Supply Chain-koordinator med logistikerfaring - barselsvikariat 12 mdr.

Merrild Kaffe Danmark ApS, Fredericia

I Merrild Lavazza er vi på en spændende rejse med fokus på vækst. Er du den næste, som skal med på rejsen?

Vi søger en Supply Chain-koordinator, der vil være med til at optimere vores Supply Chain- og logistikprocesser samt yde support til dine Supply Chain-kollegaer og den øvrige organisation, så vi kan yde den bedst mulige service til vores kunder. Dine udfordringer bliver:

  • Logistikopfølgning/-analyser
  • Projektdeltagelse og systemsupport
  • Koordinator på masterdata
  • Koordinering med salg, marketing og øvrige Supply Chain samt vores eksterne lagre
FTZ Autodele & Værktøj A/S Project manager til B2B virksomhed

FTZ Autodele & Værktøj A/S, Odense

Vi leder efter en kollega til at styrke vores PMO, så er du klar til at udfylde en rolle, hvor du, med udgangspunkt i strategisk prioriterede indsatser, kan facilitere, lytte og forstå omgivelserne? Hertil omsætter kompleksitet til konkrete handlinger, så er det dig, vi leder efter.

Projekterne kan være vidtfavnende. Nogle projekter involverer et begrænset antal interessenter, mens andre projekter involverer og påvirker flere hundrede kollegaer. Indenfor dit felt løses opgaverne i en rolle som forlænget arm for direktionsmedlemmer. Du kommer således til at varetage projekter i hele FTZ's forretning. Hvert af de projekter du driver, ejes af et direktionsmedlem og er således forankret og prioriteret i øverste ledelseslag af organisationen.

KOMBIT A/S
Implementeringskonsulent

KOMBIT A/S, København

Vil du være med til at løfte den offentlige digitalisering og øge den kommunale værdi af de samfundskritiske løsninger, KOMBIT indkøber og forvalter for kommunerne?

Du bliver en del af et tæt tværfagligt miljø med repræsentanter fra kommunerne, leverandører og dine KOMBIT-kollegaer. Her får du ansvar for at tilrettelægge implementeringen af de løsninger KOMBIT, bringer i udbud og forvalter på vegne af kommunerne.

Vi søger en implementeringskonsulent, der med stor indsigt i den kommunale drift og forvaltning kan drive den fortsatte implementering af Kommunernes Ydelsessystem (KY). Her skal du sammen med kommunerne bidrage til, at kommunerne får optimalt udbytte af deres ydelsessystem.

Vi tilbyder dig en spændende mulighed for at arbejde helt tæt på digitaliseringen af den offentlige sektor med implementeringen af it-projekter med en stor samfundsmæssig bevågenhed.

KOMBIT A/S
Skattestyrelsen Medarbejdere til kontrol og sagsbehandling inden for refusion af udbytteskat i Viborg

Skattestyrelsen, Viborg

Vil du være med til at sikre, at indeholdt udbytteskat bliver tilbagebetalt korrekt? Og har du lyst til at være en del af et område med meget stor, politisk bevågenhed? – så er du måske én af vores nye kollegaer i Udbytteskat i Skattestyrelsen.

Vi søger lige nu to dygtige sagsbehandlere til Udbytteområdet. Den ene stilling er en fastansættelse, mens den anden er en tidsbegrænset ansættelse (barselsvikariat) fra start 01. januar 2023 og til ca. ultimo december 2023.

Arbejdet vil hovedsageligt bestå af kontrol og sagsbehandling, der kræver selvstændig håndtering og vurdering. Du vil herudover indgå i dagligt samarbejde med dine kolleger, og der vil være snitflader til den finansielle sektor i Danmark og internationalt.

Skattestyrelsen
Curia
Skarp og erfaren analytiker til ambitiøst BI-team

Curia søger for Jysk Fynske Medier P/S i Odense

Brænder du for Business Intelligence, og er du en dygtig kommunikator som har erfaring med behandling og analyse af store datamængder?

Med reference til chefen i Business Intelligence for BtC har du ansvaret for at behandle store mængder data fra forskellige kilder, som skal omsættes til forretningsudvikling i form af anbefalinger, implementering samt opfølgning. Dit primære fokus er analyse af brugeradfærd på JFMs mange digitale platforme samt videreudvikling af virksomhedens Business Intelligence løsninger

Konkret er dine nøgleopgaver, at:

  • skabe overblik i store datamængder
  • opsætte og administrere Google Analytics tracking
  • optimere Business Intelligence-indsatser
UC SYD
Analysekonsulent med dashboard, analyse og formidling i værktøjskassen

UC SYD, Esbjerg

Har du hovedet drejet ind mod analyse og datahåndtering? Har du evnen til at jonglere i komplekse datastrukturer og formidle komplicerede analyser?

Du skal udvikle og drifte vores dashboards i Microsoft Power BI og levere data til centrale løsninger. Alt sammen i samarbejde med kompetente og erfarne kolleger. Det er vores ansvar i Team Analyse og Data at udvikle og implementere værdiskabende analyser og værktøjer som løsninger for hele organisationen.

Din arbejdsdag kommer til at variere imellem følgende opgaver:

  • Udvikle og implementere nye processer, hvor du er med til at definere måden, vi arbejder med data på hos UC SYD
  • Gennemskue mønstre og skabe viden ud fra komplekse datastrukturer
  • Udarbejde og præsentere dataanalyser og skriftlige notater

UC SYD
Ballerup Kommune Skolesekretær til Skovlunde Skole

Ballerup Kommune

Vikariat fra 1. november 2022 til 31. oktober 2023 på 37 timer

Skovlunde Skole bygger på tolerance, trivsel og fællesskab. Både fagligt og menneskeligt har vi høje ambitioner og vi har fokus på, at alle tager ansvar for den skole, vi er sammen om.

Vi kan tilbyde et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en administration, der har fokus på serviceniveauet af alle brugere. Et stærkt fagligt team, med gode sparringsmuligheder. Vil du være en del af det administrative team på Skovlunde Skole og vil du bidrage til at skabe synlige succeser for skolen, så glæder vi os til at høre fra dig.

Dine opgaver

  • Løn- og personaleadministration
  • Trio – opgaveoversigter og løbende skemaændringer
  • Betjening af henvendelser i administrationen

Kommuneqarfik Sermersooq
Majoriaq Kontorfuldmægtig

Kommuneqarfik Sermersooq, Nuuk

Kommuneqarfik Sermersooq søger en dygtig og engageret kontorfuldmægtig til Majoriaq Nuuk med tiltrædelse 1. december 2022 eller snarest derefter.

Majoriaq Nuuk er kendetegnet ved èn-dørsprincippet, som betyder, at borgere kan henvende sig ét sted, uanset om de ønsker vejledning til arbejde eller uddannelse.

Har du sans for detaljen og kan holde overblikket i en travl hverdag, så er det dig, vi søger.

Stillingens indhold:

  • Elevadministrativt arbejde i forhold til FA og eksterne elevsager
  • Kvalitetssikre den daglige registrering og arkivering af indgående/udgående post
  • Ansvarlig for kontorets åbningstider, central telefonbetjening
  • Billetbestillinger til lærlinge der skal til DK
  • Ad hoc administrativt arbejde af forskellig karakter
Kommuneqarfik Sermersooq
CGI Danmark A/S
Service Delivery Manager

CGI Danmark A/S, Aalborg, Aarhus, Ballerup eller Kolding

Vi søger en erfaren Service Delivery Manager, der kan holde mange bolde i luften og sikre høj kvalitet i serviceleverancer til vores Microsoft Dynamics-kunder.

Serviceleverancerne består typisk af en kombination af Infrastructure Management og Application Management, hvor det bliver dit ansvar at sikre servicen gennem hele dens livscyklus. Derudover er det dig, der bl.a.:

  • Svinger taktstokken med hensyn til Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation og ikke mindst Continual Service Improvement
  • Sørger for, at den løbende planlægning og eksekvering sker i tæt samspil med kunden, internt i CGI, såvel som sammen med eksterne samarbejdspartnere
CGI Danmark A/S
Birch Ejendomme ApS
Business Intelligence Analytiker

Birch Ejendomme ApS, Silkeborg

Vil du udvikle og arbejde hos en af ejendomsbranchens førende og mest ambitiøse virksomheder, når det kommer til anvendelse af Data Analytics, Business Intelligence og strategiske analyser? Så er du måske vores kommende BI-analytiker.

Se video om Birch Ejendomme ApS som arbejdsplads

”I rollen arbejder du både på det strategiske og operationelle niveau, hvor du er med til at implementere de nye løsninger – altid med udgangspunkt i konkrete cases” – Michael Thomsen, Head of BI

Som BI-analytiker indgår du i et mindre, specialiseret team, som bistår organisationen i det daglige arbejde ved at udarbejde analyser, business cases, modeller og løsninger, der giver den nødvendige indsigt i forretningsområdet. Vi investerer løbende i nye teknologier og indsamler data fra interne og eksterne kilder til brug for analyser og strategiske beslutninger i hele forretningen.

Birch Ejendomme ApS
DSA - Din Sundhedsfaglige A-kasse
Forsikringsvejleder med sans for fremragende service

DSA - Din Sundhedsfaglige A-kasse, København

Formår du at balancere en myndighedsrolle med empati, så det kan mærkes igennem skærmen eller telefonen? Og motiveres du af at omsætte komplekse regler som dagpenge og efterløn, så det giver mening for den almindelige dansker? Så har vi jobbet til dig.

Som forsikringsvejleder i Din Sundhedsfaglige A-kasse får du et alsidigt job, hvor du hver dag gør en forskel for mennesker, når du vejleder vores næsten 100.000 sundhedsfaglige medlemmer om dagpenge og efterløn både på skrift og i telefonen. Du får mulighed for at sætte dit gode servicegen i spil i din dialog med medlemmerne og omsætte serviceløfter til positive oplevelser for medlemmerne.

DSA - Din Sundhedsfaglige A-kasse

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV