323 job matcher din søgning 323 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Fonden DIS - Danish Institute For Study Abroad
Opportunity to teach highly motivated American students in immunology

Fonden DIS - Danish Institute For Study Abroad, Copenhagen

DIS - Study Abroad in Scandinavia is currently hiring an external lecturer to teach the Immunology course from January 2023.

This course gives you a fundamental understanding of how our immune system functions. You are introduced to the cells and factors which mediate the various types of innate and adaptive immune responses. The course also covers clinically relevant topics such as allergic reactions, tumor immunology, and immunology of infections.

There are many good reasons to teach at DIS, such as excellent opportunities to

  • Work in an international, informal, and enthusiastic environment with emphasis on cross-cultural understanding, teamwork, innovation, and adaptability
  • Develop interactive, experiential teaching skills and teaching experience in English
Fonden DIS - Danish Institute For Study Abroad
Høje-Taastrup Kommune Sagsbehandler til jobafklaring og ressourceforløb

Høje-Taastrup Kommune

Vores gode kollega går pension, og vi søger derfor en ny kollega - vil du med om bord?

Her får du jobbet, hvor du arbejder for at fastholde borgere på arbejdsmarkedet med afsæt i borgerens egne ressourcer og potentiale? Du bliver en del af en fantastisk arbejdsplads, og du får de fedeste kolleger.

Du ansættes som koordinerende sagsbehandler i Høje-Taastrup Kommune og bliver en del af vores veludviklede tværkommunale samarbejde, som gør det let at handle og giver dig tætte samarbejdspartnere til gavn for din sagsbehandling.

Dine opgavefelter består bl.a. i, at du koordinerer indsatser med arbejdsgivere og andre samarbejdspartnere. Du indhenter og anvender dokumentation til brug for socialfaglige vurderinger. Du udarbejder rehabiliteringsplaner, følger op og deltage i møder i rehabiliteringsteamet.

Herlev Privatskole Skolesekretær

Herlev Privatskole

Herlev Privatskole søger snarest muligt en dygtig, struktureret, imødekommende og favnende skolesekretær til fastansættelse i 26 timer fordelt på fire dage ugentligt. Som skolens sekretær har du en bred vifte af opgaver, og du vil være en central person, som har stor betydning for alle, der har deres gang på skolen.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med skolens ledelse og øvrige administration. Vi er en skole med 240 elever og 30 ansatte, og vi værdsætter de nære relationer på tværs af alle faggrupper, elever og forældre.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Blæksprutte
  • Telefonpasning
  • Ventelisteadministration
Ikast-Brande Kommune
Administrativ medarbejder til Fællessekretariatet – Børne- og Undervisningsområdet

Ikast-Brande Kommune, Nørre Snede

Sarah skal på barsel, og derfor søger vi en vikar. Ingen kender jo Sarahs job bedre end Sarah, så derfor har vi bedt hende beskrive jobbet:

”Det er simpelthen verdens bedste arbejdsplads. Vi har en let og uformel tone, både med hinanden og med chefen. Der er altid travlt, og det er bare fedt. Du skal være klar til udfordringer, som når uventede opgaver og chefens sjove ideer skal løses samtidig med alt det daglige. Men du kan altid få hjælp og sparring fra kolleger eller chef, og de uventede opgaver gør bare dagen mere spændende."

Fællessekretariatets opgave er at understøtte Dagtilbud, Skoler, Familierådgivningen, Sundhedsplejen, PPR m.v. i deres daglige arbejde, ligesom vi skal sikre, at de kommunale fælles opgaver bliver løst på en god måde. Vi har også fokus på borgersamarbejde og er åbne og imødekommende i samarbejdet med borgerne.

Esbjerg Kommune
Kompetent administrativ sagsbehandler til Fritid

Esbjerg Kommune

Vi søger snarest muligt en stærk administrativ sagsbehandler, som er generalist, kommunikativt stærk og har lyst til at arbejde med fritidsområdet, hvor det faglige fællesskab omkring administration af foreningsområdet vil blive det primære arbejdsområde.

Du skal kunne lide dialogen med foreningerne, da servicering af foreningerne ud fra et politisk vedtaget serviceniveau er i fokus.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Konsulentfunktion overfor foreningerne om godkendelse af vedtægter for nye foreninger, tilskudsmuligheder m.m.
  • Administration af tilskudsordninger og puljer
  • Kontaktperson for de selvejende fritids- og idrætscentre, herunder også sagsbehandling af specifikke ansøgninger og opfølgninger
Miljøministeriets departement
Fuldmægtige/konsulenter søges til arbejdet med skovområdet

Miljøministeriets departement, København

Er du forstkandidat eller har anden naturfaglig baggrund og trives du i et fagligt stærk miljø? Så er det måske dig, der er vores nye kollega i kontoret for Vild Natur og Biodiversitet i Miljøministeriets departement.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være ministerbetjening, herunder at udarbejde beslutningsoplæg og kvalitetssikring af bidrag fra styrelser og andre ministerier, udspil, mødemateriale m.m. Dit arbejde vil foregå i tæt samarbejde med dine kolleger i departementet, Miljøstyrelsen, Naturstyrelsen og andre statslige myndigheder, EU samt en bred vifte af interessenter. Der kan forekomme rejseaktivitet, særligt ifm EU-regulering.

Miljøministeriets departement
Banedanmark
Management supporter med flair for teknik og IT

Banedanmark, København

Har du et stort servicegen og lyst til at være en del af et supportteam med mangeartede opgaver? Se video om Banedanmark som arbejdsplads

Vil du være med til at understøtte Banedanmarks ledere i Signalsystemer? Har du lyst til at hjælpe andre? Som management supporter i vores interne support team vil du komme til at udføre mange af de administrative opgaver, som er vigtige for at få den daglige drift til at køre effektivt.

Du får et bredt kendskab til vores administrative IT-systemer, og jobbet byder på en alsidig hverdag, hvor du løser en lang række forskellige administrative opgaver. Dette indebærer blandt andet sagsbehandling i SAP, dokumenthåndtering, SharePoint superbrugerarbejde, forberedelse ved modtagelse af nye kollegaer samt rejsestyring, tidsadministration og udarbejdelse af blanketter og kreditudlæg. Du vil være en fast støtte til områdedirektøren, linjeledelsen, projektledere og fagledere.

Banedanmark
Akademikernes A-kasse
Spændende job med fokus på at servicere vores a-kasse-medlemmer

Akademikernes A-kasse, København

Har du lyst til at arbejde i Danmarks største a-kasse, hvor vi gør alt for at yde den bedste service og vejledning til vores medlemmer, så de kan komme stærkt videre?

Du vil arbejde i vores Medlemscenter, som er en nystartet afdeling, hvor vi rådgiver vores medlemmer om deres medlemskab, arbejdsløshedsforsikring, efterløn, vores mange medlemstilbud etc. Vi rådgiver og vejleder vores medlemmer, så de kan træffe de bedst mulige valg og føle sig trygge.

Dine vigtigste opgaver som forsikringskonsulent vil således være selvstændig sagsbehandling, telefonbetjening og chat inden for a-kassens regler. Dette indebærer bl.a., at du skal besvare konkrete og generelle medlemsforespørgsler på telefonen, løse opgaver i vores elektroniske medlemssystem, chatte med vores medlemmer samt deltage i ad hoc opgaver efter behov.

Akademikernes A-kasse
Copenhagen Business School
CBS HR & Legal søger afdelingssekretær

Copenhagen Business School, Frederiksberg

Har du overblikket, motiveres af at sætte ting i system samt af at hjælpe og støtte kollegaer? Så er stillingen som afdelingssekretær i CBS HR & Legal måske noget for dig.

CBS HR & Legal er nyligt fusioneret, og vi har i den forbindelse fået behov for en kollega, der kan understøtte chefen for HR & Legal samt ledelsesteamet, og i den tid der måtte være tilovers tillige varetage lettere sagsbehandling.

Dine nye kolleger er vant til at arbejde selvstændigt med stort fokus på samarbejde og videndeling. Miljøet bærer præg af stor faglig diskussionslyst, engagement, åbenhed, uformel tone og godt humør. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor vi værdsætter det gode samarbejde og kollegaskab.

Vesthimmerlands Kommune Asylchef

Vesthimmerlands Kommune, Løgstør

Vesthimmerlands Kommune søger en mærkbar, visionær og driftssikker afdelingschef med lyst til at lede, udvikle og organisere kommunens samlede asylområde.

Vi søger en asylchef, som, udover at have et brændende ønske om at sætte sig i spidsen for området, tillige besidder de rette kompetencer og et naturligt flair for at holde fokus på en yderligere udvikling af opgaveløsningen på tværs af hele afdelingen.

Du skal forstå de faglige problemstillinger og understøtte lederne uden selv at være den primære sagsbehandler, ligesom du skal vægte den tillidsfulde relation samt det gode og tætte samarbejde med nøglepersoner fra Udlændingestyrelsen og øvrige indkvarteringsoperatører på asylindkvarteringsområdet i Danmark.

Gladsaxe Kommune Medarbejder til udvikling af spildevandsområdet

Gladsaxe Kommune, Søborg

Vil du være med til at sætte retningen på spildevandsområdet, guide borgere og virksomheder om håndtering af regnvand og spildevand og yde god og effektiv sagsbehandling? Så har vi brug for dig i Gladsaxe Kommune.

I dagligdagen får du mange og forskelligartede opgaver alt efter, hvilke sager der skal behandles, og hvilke projekter du er involveret i. Dette er de vigtigste opgaver lige nu, hvor vi har brug for dig:

  • At være primus motor på administration og sagsbehandling af grundejernes separering. Det handler både om det kommende, konkrete sagsbehandlingsarbejde og udviklingen af et effektivt sagsbehandler-flow – herunder bidrage til projekter om automatisering af dele af sagsgangene.
  • At have dialog og besvare henvendelser fra borgere og virksomheder om separeringen samt vejlede bygherrer om afløbsforhold – både de eksterne og vores eget Ejendomscenter.
Erhvervsstyrelsen
Dygtige telesupportere

Erhvervsstyrelsen, København

Har du lyst til at yde telefonsupport om muligheden for at søge om at få indefrosset betalingen af en del af energiregningen? Og vil du være med til at løfte opgaven med at vejlede om den store indefrysningsordning for energiudgifter, som regeringen og hovedparten af Folketingets partier præsenterede den 23. september? Du bliver en del af et nyt team i Erhvervsstyrelsen, som skal vejlede energiselskaber, borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset betalingen af en del af energiudgifterne.

Du vil indgå i et team af telesupportere, hvor din primære opgave bliver at besvare henvendelser fra energiselskaber, borgere og virksomheder på telefon.

Derudover vil du skulle deltage i sagsbehandlingen af ansøgninger om likviditet fra energiselskaberne.

Gem
Erhvervsstyrelsen
Dygtige sagsbehandlere

Erhvervsstyrelsen, København

Er du interesseret i offentlig sagsbehandling, og vil du være med til at løfte opgaven med at administrere den store indefrysningsordning for energiudgifter, som regeringen og hovedparten af Folketingets partier præsenterede den 23. september?

På baggrund af de stigende energipriser har regeringen indgået en politisk aftale om muligheden for at få indefrosset en del af betalingen af energiregningerne. Erhvervsstyrelsen har fået ansvaret for at administrere opgaven med at behandle ansøgninger fra energiselskaberne, og vi søger derfor administrative medarbejdere til at sagsbehandle ansøgninger og vejlede borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset dele af energiregningen.

Frederikshavn Kommune Koordinerende sagsbehandler til borgere uden netværk

Frederikshavn Kommune

Vores koordinerende sagsbehandler til borgere uden netværk har søgt nye udfordringer. Vi søger derfor en udadvendt og imødekommende sagsbehandler til den koordinerende indsats.

Med udgangspunkt i den enkelte borgers situation skal du koordinere hjælp og ydelser til borgeren i forhold til den kommunale organisation. Det kan f.eks. være hjælp til at søge om flytning, boligstøtte eller at få koordineret en flytning til et plejecenter. Det betyder, at en del af arbejdsdagen vil foregå internt med kontakt til forskellige afdelinger i den kommunale sektor og eksternt med udgående opgaver som møder på aflastnings- og plejecentre samt hos borgere.

Du bliver tilknyttet Center for Kultur og Borgerservice, hvor du sammen med afdelinger i andre Centre skal kunne se på borgerens behov ud fra en helhedsorienteret kontekst.

Fredensborg Kommune
GENOPSLAG – Handicaprådgiver til Den sammenhængende ungeindsats

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Brænder du for at gøre en forskel for de unge mellem 15 og 18/23 år med funktionsnedsættelser for at de kan komme godt videre ind i voksentilværelsen, så er du måske vores nye dygtige handicaprådgiver?

I Den sammenhængende ungeindsats (KUI) har vi samlet sagsbehandling, uddannelsesvejledning og SSP-indsats i ét ungeteam. I tæt samarbejde med jobcentret og skoleafdelingen udmøntes aftalen om ”Bedre veje til Uddannelse og job”. Vi går hver dag på arbejde for sammen aktivt at gøre en forskel for unge mellem 15 og 25 år i Fredensborg Kommune.

Vi byder dig velkommen i vores team ved en god og grundig introduktion til området. Inden din første arbejdsdag, vil du modtage en introduktionsplan. Som en del af din første tid som rådgiver hos os vil du få tæt sparring fra kollegaer og faglig koordinator.

Gem
Vita Mea Socialfaglig konsulent

Vita Mea, Hvidovre

Vi vokser og søger en ny kollega som socialfaglig konsulent til koordinering og drift af forløb.

Dine opgaver spænder bredt fra at være en stærk samarbejdspartner med sagsbehandleren til at afgrænse og afklare rammer for praktik. Du skal igangsætte og følge op på andre indsatser, mentoropgaver, finde og etablere de skræddersyede praktikker og fleksjob samt sikre den håndholdte opfølgning.

Vi skræddersyr praktikker og er opsøgende overfor virksomhederne og vores eksisterende og nye samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du er stærk i relationsarbejdet og trives med at servicere og skabe nye samarbejdspartnere.

Din indgangsvinkel kan være socialfaglig, fra vikar- og rekrutteringsbranchen, leder, fysioterapeut eller noget helt andet. Dit menneskesyn og din evne til at motivere og skabe forandring kombineret med lysten til at lære er det, der tæller.

Vallensbæk Kommune Vikariat som Servicekonsulent til Vallensbæk Kultur- & Borgerhus

Vallensbæk Kommune

Er du serviceminded og trives du i mødet med borgeren, så er du måske vores nye kollega i Vallensbæk Kultur- & Borgerhus.

Vallensbæk Kultur- & Borgerhus ligger i Center for Sundhed, Kultur og Fritid hvor der er højt til loftet, så du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe gode rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.

Arbejdsområder for den nye servicekonsulent

  • At indgå i den daglige drift af Kultur- & Borgerhuset, hvor alle medarbejdere indgår i vagtordning og både skal kunne løse biblioteks- og borgerserviceopgaver.
  • Diverse driftsopgaver på bibliotek- og borgerserviceområdet
  • Afløsning i rådhusets reception til frokost, ved sygdom, ferie m.m.
Krifa Medlemskonsulenter til Kontaktcenter Aarhus

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da vi opretter et nyt team, søger vi nye medlemskonsulenter pr. 1. december 2022 Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på 4 teams, hvoraf det ene er et juridisk team. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

ATP
Kunderådgivere til Opkrævning

ATP, Vordingborg

Kan du indlede dialog og træffe afgørelser?

Som vores nye kollega kommer du til at arbejde med opkrævningen af tilgodehavender. Konkret kommer du til at tilrettelægge opkrævningsforløb, ligesom du:

  • indleder dialog med borgere om betalingsaftaler
  • træffer afgørelser og behandler betalingsevnevurderinger
  • behandler modregningsanmodninger
  • behandler dødsbo

Som rutineret IT-bruger er du i stand til at sikre kundevenlig vejledning på digitale kanaler. Du er sandsynligvis kontoruddannet, og så har du gode kommunikative kompetencer, som du bringer i spil i den telefoniske kontakt med borgerne.

ATP
Anklagemyndigheden
Speciallæge i psykiatri 12 timer ugentligt til Justitsministeriet, Retspsykiatrisk Klinik

Anklagemyndigheden, København

Retspsykiatrisk Kliniks kerneopgave er at udarbejde mentalerklæringer for anklagemyndigheden til brug i straffesager.

Vi søger en speciallæge i psykiatri med kendskab til det retspsykiatriske område, som kan bringe sine kompetencer i spil i forhold til opfyldelse af klinikkens kvalitetsmål om høj faglighed i erklæringerne. Hvis du i den nærmeste fremtid bliver speciallæge i psykiatri, er du også velkommen til at søge.

Vi kan tilbyde en lægeligt ledet arbejdsplads, hvor kvalitet er i højsædet – og en dagligdag med en professionel, men uformel tone.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV