653 job matcher din søgning 653 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder til Kommunikation & Hjælpemidler

Esbjerg Kommune

Vil du være en del af en arbejdsplads, hvor kvalitet og arbejdsglæde er i fokus

Vi har en stilling som administrativ medarbejder 30-37 timer om ugen med ansættelse fra 1. december 2022 eller efter aftale.

Kommunikation & Hjælpemidler er en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor borgeren er i centrum, og hvor vi arbejder engageret med vores opgaver. Målgruppen er borgere med nedsat funktionsevne indenfor følgende områder og emner; syn, høre, tale, stemme, hjerneskadede med kommunikative vanskeligheder samt udvalgte hjælpemiddelområder, bl.a. kropsbårne hjælpemidler.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Bogføringsopgaver
  • Budgetopfølgning
  • Receptionistopgaver som telefonbetjening og modtage borgere
  • Andre administrative opgaver
  • Mindre udviklingsopgaver i forhold til udvikling af det administrative område
Esbjerg Kommune
ICS medarbejder til Borgerservice

Esbjerg Kommune

Vi søger en medarbejder til International Citizen Service i Borgerservicecenter Esbjerg.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. december 2022.

Du bliver en del af et team på 16 medarbejdere.

Din primære opgave bliver at hjælpe internationale borgere med registrering af indrejse, sygesikring, skattekort og MitID, men du vil også få mulighed for at arbejde med andre spændende opgaver som fx:

  • Udstedelse af pas og kørekort
  • Flytning, udrejse og andre folkeregisteropgaver
  • Hjælp til digital selvbetjening og hjælp til ikke-digitale borgere

Arbejdet består i personlig, digital, skriftlig og telefonisk betjening af kommunens borgere og virksomheder.

Gem
Grønlands Selvstyre
Licensafdelingen søger 1 ny kollega.

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Dine primære opgaver vil være sagsbehandling knyttet til udstedelse af tilladelser og være den primære kontaktperson for selskaber og privatpersoner. Du vil få en portefølje af tilladelser, som du er ansvarlig for. Du vil endvidere efter omstændighederne deltage i Råstofstyrelsens udviklingsarbejde med opdatering af bestemmelser og vilkår, og bidrage til styrelsens informationsvirksomhed og markedsføring.

Vi lægger vægt på, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, jura eller offentlig administration.

Grønlands Selvstyre
Socialstyrelsen Analytisk stærk kontorchef som kan skabe forandring i kommunerne

Socialstyrelsen, Odense

Vi søger en kontorchef, som kan være omdrejningspunkt for det fortsatte arbejde med at forstå og anvende drivkræfter og barrierer for implementering af omstillinger og indsatser i kommunerne. Du vil samtidig blive chef for et kontor, som har en stor og vigtig opgave med at udmønte politisk afsatte midler til kommunerne og organisationer i civilsamfundet.

Du vil blive chef for et kontor med ca. 30 medarbejdere fordelt på tre teams. Hvert team har en faglig leder, som har personaleansvar for medarbejderne i teamet. Du vil således have direkte personaleansvar for de tre faglige ledere og naturligvis det samlede faglige og strategiske ansvar for hele kontoret.

Kontorchefstillingen vil være central i realiseringen af styrelsens strategi og du vil kunne sætte dit præg på både en række af de større dagsordener på socialområdet og udviklingen af Socialstyrelsen.

PFA Teamleder

PFA, København

Vil du sætte alle dine evner for forandringsledelse, refleksion og kundefokus i spil? Kan du se dig selv som leder for et team af dygtige rådgivere, og vil du være med i udviklingen og implementering af en ny model for rådgivning i PFA?

Du bliver teamleder for et rådgivningsteam, der rådgiver PFA’s privatkunder om blandt andet den optimale pensions- og forsikringsløsning samt optimering af den samlede formue. Teamets klare ambition er at være kundernes foretrukne opsparingspartner gennem hele livet.

Din rolle indebærer samtidig, at du skal være med til at konceptudvikle og implementere en ny servicemodel, hvor målet er høj tilfredshed i den samlede kunderejse.

Folketeatret
Ny foyerchef

Folketeatret, København

Er du en dygtig organisator, fyldt med energi og begejstring for teater, har du sans for at skabe stemning omkring arrangementer og lyst til at lede vores forhuspersonale, så læs mere her!

Som foyerchef får du ansvaret for foyeren, herunder 20 til 25 løstansatte foyermedarbejdere, som tager imod vores publikum, tjekker billetter, står i baren, serverer ved arrangementer og i det hele taget giver alle vores kunder og publikummer en god oplevelse.

Du får også ansvaret for den praktiske koordinering og gennemførsel af arrangementer samt planlægning, indkøb og indretning af foyeren ift. salg af merchandise, udsmykning osv.

Stillingen refererer til vores nye salgschef, som vi forventer at have ansat pr. 1. januar 2023.

Ragn-Sells Danmark A/S Driftsleder til vores anlæg i Nørresundby

Ragn-Sells Danmark A/S

Brænder du for drift, og ønsker du at gøre en forskel, når det kommer til genanvendelse af de ressourcer, vi allerede har tilgængelige i dag? Har du interesse i affaldsområdet og vil være med til at udvikle os? Så er det måske dig, vi søger.

Du bliver driftsleder for 10 fastansatte og 4 vikarer, som varetager vejninger, håndtering, behandling samt læsning af biler. Du har det daglige ansvarlig for drift og vedligeholdelse af anlægget og udstyr. Din funktion er både administrativt og som en aktiv del af produktionen, når det er nødvendigt.

  • Ansvarlig for den daglige drift på anlægget i Nørresundby
  • Sikre korrekt affaldshåndtering i forhold til miljø, lovgivning og omkostninger
  • Produktions- og kapacitetsplanlægning
BUPL Århus Medlemsrådgiver for pædagoger - barselsvikariat

BUPL Århus

Kan du yde faglig rådgivning til pædagoger om fx ansættelsesforhold, ferie og barsel, så er du måske BUPL Århus’ barselsvikar for vores medlemsrådgiver?

BUPL Århus varetager som fagforening medlemmernes kollektive og individuelle interesser. Vores medlemmer er pædagoger og pædagogfaglige ledere i Aarhus Kommune. Fagforeningens kerneopgave er at følge, forhandle og forbedre medlemmernes vilkår. Stillingen er et barselsvikariat. Du bliver en del af en fagforening med 22 engagerede kolleger med forskellig faglig baggrund.

Vi søger en barselsvikar for vores medlemsrådgiver, som er nøgleperson i vores telefoniske rådgivning.

Terma A/S Vice President, Technology & Innovation

Terma A/S, Lystrup

Are you looking for a unique Senior Leadership position within a dynamic and high-tech organization and company with the purpose of securing people through advanced technology?

The Head of Radar will report to the Senior Vice President of Technology & Innovation and will become a fully integrated member of the global Technology & Innovation Leadership Team, together heading a global organization counting +300 employees. Your responsibilities will cover:

  • Lead and develop a skilled and knowledge heavy organization of +75 engineers across disciplines, corporate levels, and career tracks, focusing on talent development and retention at all levels
  • Co-own and contribute to the strategic direction of Technology & Innovation and ensure flawless execution of strategic initiatives and deployments
Gem
People Executive Driftschef med direktør potentiale

People Executive søger for ProfilService A/S i Brøndby

Til anerkendt virksomhed inden for rengøringsbranchen

Vil du stå i spidsen for en anerkendt servicevirksomhed med vækstambitioner? Ønsker du at gennemgå en grundig oplæringsplan, som sætter dig i stand til at blive adm. direktør inden for en overkommelig fremtid? Og har du erfaring fra en driftsrolle eller som Facility Manager i service- eller rengøringsbranchen og kan se dette som næste skridt i din karriere? Så er du måske den driftschef, vi søger til ProfilService med base i nye lokaler i Brøndby.

Som medejer og driftschef vil du starte med at referere ind til den nuværende CEO, hvor du sættes i spidsen for et team på 4-6 serviceledere. Som en del af din udviklingsplan vil du få en grundig oplæring i jobbets ansvarsområder, herunder kundeansvar og personaleledelsesdelen.

Skattestyrelsen Kontorchef til forretningsudvikling i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København

Vil du stå i spidsen for forretningsudvikling af personbeskatningen i Danmark? Brænder du for stærke processer, digitalisering og implementering af forretningsparate løsninger? Har du ledererfaring – og er du god til at begå dig i en kompleks organisation? Så er det måske dig, vi søger som kontorchef for vores kontor Borgerprocesser.

Vi søger en kontorchef, der med fremsyn og engagement kan stå i spidsen for:

  • At sikre den strategiske udvikling af kontorets område gennem fagområdet Persons strategi, herunder gennem kontorets moderniseringsplan for udlandsområdet.
  • At sikre udviklingen af de årlige forskuds- og årsopgørelser i forhold til personbeskatning af A- og B-indkomst, ligningsmæssige fradrag, virksomhedsordningen mv., både i forhold til udvikling af processer og indberetning af data fra tredjeparter.
  • At kortlægge og vedligeholde processer samt mitigere risici inden for kontorets område.
Skattestyrelsen
The Coffee Collective A/S Head Baker

The Coffee Collective A/S, Frederíksberg

We are looking for a Head Baker to join our team at the Coffee Collective bakery - Collective Bakery. We aim to start the position on 1st December 2022.

We are looking for someone with a strong foundation in baking, who enjoys communication and knowledge sharing, has a strong team mentality, and someone who is motivated by exploring how baked goods can support the vision of Coffee Collective. As the Head Baker you will become part of an existing management team and refer to our Bakery Manager.

Collective Bakery was established as part of Coffee Collective in 2021. As the bakery department, the purpose of Collective Bakery is to supply the Coffee Collective coffee bars with baked goods, supporting their purpose of creating exceptional coffee experiences.

Gem
Kommuneqarfik Sermersooq
Kontorfuldmægtig søges til Forvaltningen for Børn og Familie i Tasiilaq

Kommuneqarfik Sermersooq

Kommuneqarfik Sermersooq søger en dygtig og engageret kontorfuldmægtig til Forvaltningen for Børn og Familie i Tasiilaq, med tiltrædelse eller efter aftale.

Forvaltning for Børn og Familie varetager opgaver for børn med særlige behov, børn med handicap, myndighedsbehandling på socialområdet og ikke mindst varetages der administrative opgaver. Forvaltningen har afdelinger, institutioner og medarbejdere i hele kommunen.

Du vil sammen med en anden kontorfuldmægtig understøtte forvaltningen og ledelsen med både kvalitet, fremdrift og styring af de mange administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver:

  • Bogføringer
  • Betaling af fakturaer
  • Økonomiopfølgning
  • Ajourføring af børnelister
  • Journalisering
  • Flybilletbestillinger
Kommuneqarfik Sermersooq
Gem
Kommune Konsulenterne
Kommune Konsulenterne søger socialrådgivere til Børn-, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.

Vi forventer, at ansøger har erfaring med:

  • Generel sagsbehandling indenfor Familieområdet
  • Børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Myndighedsopgaver ift. børn og unge med særlige behov og deres familier
Kommune Konsulenterne
Gældsstyrelsen Gør en forskel som konkurssagsbehandler

Gældsstyrelsen, Middelfart

Fungerer du i krydsfeltet mellem lovgivning, analyse og formidling, så har du mulighed for at sikre en professionel tilgang og en god proces i vores håndtering af konkurssager.

Du kommer til at bidrage aktivt til inddrivelsen af offentlig gæld ved at analysere og vurdere sager på konkursområdet.

Du skal kunne sætte dig ind i gældende lovgivning og bruge den viden til at analysere og vurdere, hvilken afgørelse sagerne kalder på. Og så skal du kunne præsentere din vurdering i skifteretten.

Dine primære opgaver vil indebære:

  • Konkurssagsbehandling inkl. vurdering og indgivelse af konkursbegæring samt skyldnerkontakt.
  • Fremmøde og sagsfremstilling i skifteretten.
  • Håndtering af sikkerhedsstillelser og betalingsaftaler.
Gældsstyrelsen
Domea.dk Kundechef til at lede driften af Humlebæk Boligselskab

Domea.dk

Er du beslutningsdygtig, har du ledererfaring, og motiveres du af at udvikle dine ledere og medarbejdere i at yde deres bedste? Trives du i en selvstændig rolle med stor indflydelse, og har du flair for at begå dig i en politisk ledet organisation?

Dine primære arbejdsopgaver er at:

  • Bistå Humlebæk Boligselskab i at udvikle og forfølge selskabets strategisk mål og visioner
  • Lede og udvikle servicecentret, så der altid tages udgangspunkt i kundens ønsker og behov
  • Stå i spidsen for en kompetent medarbejderstab indeholdende alt lige fra driftsledere, en bygherreleder, driftskoordinator samt ejendomsfunktionærer, samt du vil deltage i udvikling og sparring med kolleger i bl.a. kundechefgruppen
TotalEnergies Denmark
Communications Manager (maternity cover)

TotalEnergies Denmark, Esbjerg

Are you a strong senior communicator and team leader with an interest in the Energy Sector? Are you used to working with communication on both a strategic and tactical level and thrive in a dynamic and international business environment? If so, we are keen to hear from you about a temporary position heading up the communication activities in our oil and gas business.

As Communications Manager you will be responsible for managing and delivering the communication agenda of our Danish operations. You will advise and work closely with local leadership and teams on targeted communication strategies, plans and solutions in support of this strategic direction, key business objectives and desired outcomes. The Communications Manager also contributes to the development and activation of the overall communication strategy and platforms for managing TotalEnergies’ reputation and brand in Denmark.

TotalEnergies Denmark
Dansk Flygtningehjælp Opsøgende projekt-/virksomhedskonsulent

Dansk Flygtningehjælp, København

Vil du være med til at gøre en særlig indsats for ukrainske flygtninge og bidrage til udvikling af indsatser på beskæftigelsesområdet for Dansk Flygtningehjælp?

Projektstilling med udløb 31. marts 2023 – med mulighed for forlængelse.

DRC Integration søger en erfaren opsøgende konsulent, som har flair for at skabe relationer i de kommunale jobcentre og kan bidrage til videreudvikling af vores beskæftigelsesafdeling i Storkøbenhavn. Vi samarbejder med flere kommuner i storkøbenhavnsområdet om projekter, men har et mål om at udbygge vores indsatser.

En anden væsentlig funktion i stillingen er som konsulent i tilknytning til et projekt for ukrainske flygtninge. Her handler opgaven om at finde jobåbninger i virksomheder samt sikre et godt match mellem virksomheder og ledige ukrainske flygtninge.

Vi tilbyder et spændende alsidigt job i en virksomhed, hvor der er et klart formål, og hvor der er klare værdier.

Ørsted
Head of Global Talent Acquisition

Ørsted, Gentofte, London, Boston or Warsaw

Imagine a future where you lead the recruitment of thousands of diverse colleagues around the world.

Ørsted

Join us in this role where you’ll lead a recently created, global talent acquisition team. You'll run an efficient and effective recruiting operation, ensuring we have standardised, simplified recruitment processes, we proactively source candidates, and we provide a great experience for candidates and hiring managers alike.

You'll also ensure that Global Talent Acquisition is equipped to partner with candidates and colleagues to run a smooth and engaging process that meets a high standard while adapting to local market expectations.

Ørsted
Montana Furniture A/S Marketingchef/projektleder (barselsvikariat 1 år)

Montana Furniture A/S, København

Som barselsvikar for Marketing og Branding Director er det din opgave at skabe fundamentet for en ensartet marketingplatform på tværs af kanaler, segmenter og lande, der sikrer en kundeoplevelse og kunderejse, der er on brand samt leverer kommercielle resultater både på Contract, Retail – på online og i vores forhandleres fysiske butikker.

Med reference til CEO har du opgaven med at lede et velfungerende marketingsteam på syv medarbejdere, som varetager marketingsaktiviteter på tværs af alle touchpoints. Vi har en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver, der løses i tæt samarbejde og med stor kompetence, team spirit og højt humør.

Det er afgørende, at du har solid – både dyb og bred – marketingfaglighed, gerne fra en større organisation, hvor du har håndteret ”in house”-funktioner og varetaget hele marketingværdikæden.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV