758 job matcher din søgning 758 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Solrød KommuneVil du være med til at gøre en forskel i en veldrevet kommune? Hvis ja, så er du måske en af vores nye faglige teamkoordinatorer i myndighedsfunktion, Familieafsnittet, Solrød Kommune?

Solrød Kommune

Er du en erfaren sagsbehandler på myndighedsområdet for udsatte børn og unge/børn og unge med handicap, som har et ønske om at rykke videre til en stilling med større mulighed for at sætte retningen i den fælles praksis? Brænder du for at yde faglig sparring, håndtere klagesager, udvikle og vedligeholde arbejdsgange og ser du systematik, lovmedholdelighed og et stærkt fokus på økonomi, som en helt afgørende trædesten til godt socialfagligt arbejde? Så er du måske vores nye socialfaglige koordinator?

Familieafsnittet i Solrød Kommunes Børn- og Ungerådgivning er blevet opnormeret med 2 nye faglige teamkoordinatorstillinger. Den ene stilling forankres organisatorisk i vores specialrådgivningsteam (handicap -og social sager) og den anden i vores børn og ungeteam (sociale sager).

Vordingborg KommuneVi mangler to miljømedarbejdere i affaldsgruppen

Vordingborg Kommune, Langebæk

Hvis du brænder for grøn omstilling, og vil være med bag kulisserne, når der skal indsamles nye affaldsfraktioner i Vordingborg Kommune, så skynd dig at læse videre:

Som udgangspunkt vil dit ansvarsområde være at yde kompetent assistance til borgerne, når de henvender sig til affaldskontoret enten telefonisk eller via mail.

Det er derfor et must, at du som menneske er imødekommende, hurtig på tasterne, fleksibel og udadvendt. Dine faste daglige opgaver vil primært være telefonpasning og håndtering af borgerhenvendelser i vores driftssystemer til affaldshåndtering og rottebekæmpelse.

Det er derfor vigtigt, at du kan holde hovedet koldt, når der er travlt, og ikke er bange for at gå i kast med forskellige ad hoc-opgaver, som kan lande på dit bord.

Varde KommuneLeder af Myndighed i Social og Handicap

Varde Kommune

Som ny leder af Myndighed i Social og Handicap, vil du møde en gruppe dygtige og engagerede medarbejdere, der brænder for deres arbejde og for deres målgruppe.

Vi søger en leder, der sætter retningen og træffe beslutninger. Som ny leder i Myndighed kommer du med indsigt i området, og i de opgaver vi løser. Vi forventer at du er vedholdende, har engagement og visioner for området.

Som Leder af Myndighed er nogle af dine primære opgaver:

  • Den strategiske tænkning på og udvikling af området
  • Ledelse og udvikling af medarbejdere, herunder sikring af det gode arbejdsmiljø
  • Kvalitetssikring af det udførte arbejde, herunder det overordnede faglige ansvar
Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder (barselsvikar) til Sekretariatet i Frodesgade, Teknik & Miljø.

Esbjerg Kommune

Vores kollega går på barsel og vi har derfor brug for en barselsvikar, der har lyst til at arbejde med betjening af Esbjerg Kommunes borgere og administrative opgaver. Er det lige dig og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kolleger på en dag, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

I Sekretariatet varetager vi bl.a. økonomi-/administrationsopgaver for og i samarbejde Teknik & Miljøs øvrige afdelinger, ligesom vi er i tæt samarbejde med kommunens centrale afdelinger. Det betyder at dine opgaver bl.a. vil være:

  • Fordeling og behandling af digital post
  • Borgerhenvendelser
  • Oprettelse og journalisering i Acadre
Esbjerg Kommune
Receptionist / Administrativ medarbejder i Drift & Økonomi, Fritid, Sundhed & Omsorg, Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Er du serviceminded, kan lide at have personlig kontakt med borgere og frivillige, er opsøgende på opgaver og har blik for, hvor du kan gøre en forskel? Så er du måske vores nye receptionist på Plejehjemmet Hedelund.

Vi søger en selvstændig person, der trives med at servicere borgere og kan arbejde alene i det daglige. Du bliver en del af Kontaktteamet i forvaltningen Fritid, Sundhed & Omsorg. Du har din arbejdsdag på Plejehjemmet Hedelund, og hovedparten af dine kolleger arbejder ud fra Ådalsvænget 36. I din hverdag på Plejehjemmet Hedelund vil du have et samarbejde med plejehjemslederen og øvrige teamledere i huset. Dine arbejdsopgaver er blandt andet, at medvirke til at understøtte de frivillige aktiviteter i huset bl.a. i form af booking af lokaler, udarbejde blad/diverse opslag m.m.

Frederiksberg KommuneJuridisk chef

Frederiksberg Kommune

Vil du være den øverste juridiske ekspertise i Frederiksberg Kommune? Er du god til at sætte retning og skabe resultater som leder? Og kan du sikre stabil drift, faglig udvikling og juridiske leverancer i topklasse? Så er du måske den nye juridiske chef i Frederiksberg Kommune.

Som juridisk chef kommer du til at arbejde tæt på Frederiksberg Kommunes direktion, kommunalbestyrelse og magistrat, og du bliver den nærmeste rådgiver for kommunaldirektøren og borgmesteren i juridiske spørgsmål vedrørende forvaltningsret, herunder kommunalret, styrelseslov og offentlighedslov.

Samtidig bliver du chef for ’Jura’, der sekretariatsbetjener og leverer juridisk bistand til kommunal­bestyrelsen og magistraten og rådgiver resten af organisationen om kommunalret, styrelseslov mv.

Anlægsgartner Torben Jensen & Søn ApS
Driftsleder til vedligehold af grønne områder

Anlægsgartner Torben Jensen & Søn ApS, Randers

Anlægsgartner Torben Jensen & Søn, ApS søger resultatskabende driftsleder inden for vedligehold af grønne områder.

Vi er i en udviklingsproces, hvor fokus ligger på at forbedre, optimere, effektivisere, og vi arbejder ud fra vores grundværdier som er: Ordentlighed, Stolthed og Samarbejde.

Stillingsbeskrivelse:

  • Du bliver ansvarlig for eget team på ca. 10-12 medarbejdere, som arbejder inden for vedligehold af grønne områder samt mindre anlægsopgaver ved primært, boligforeninger, B2C og B2B kunder.
  • Kundebesøg og tilbudsberegning.
  • Økonomistyring.

Vi tilbyder en arbejdsplads i fremdrift, hvor der ikke er langt fra tanke til handling samt muligheden for at sætte dit eget præg på hverdagen, stor frihed til den der kan påtage sig ansvaret.

Gem
Ordnung ApS
Teamleder — Facility Service/Vicevært

Ordnung ApS

Hos ordnung office hotel søger vi en serviceminded og handlekraftig vicevært/arbejdsmand til en nyoprettet stilling. Du vil blive en del af vores nuværende team består af tre kollegaer, der servicerer vores 13 kontorhoteller i Storkøbenhavn med en bred vifte af opgaver inden for drift og vedligeholdelse på ejendommene.

Du får en vigtig rolle med en omskifteligt hverdag, der byder på forskelligartet udfordringer - og som kræver du er løsningsorienteret, empatisk og selv kan tage fat.

Vi søger en person med:

  • Relevant ledelses- og joberfaring.
  • Hænderne ”skruet ordentligt på”; en uddannelse som tømrer, maler eller elektriker vil være en fordel.
  • Gode kommunikationsevner — på såvel dansk som engelsk.
  • Kørekort til personbil.
Ordnung ApS
Københavns Lufthavne A/S
Supervisor til Security i Københavns Lufthavne A/S (CPH)

Københavns Lufthavne A/S, Kastrup

Trives du som personaleleder med dagligt driftsansvar, har gode kommunikative evner og vil du bidrage til at opretholde et højt sikkerhedsniveau i Københavns Lufthavn?

Security er ansvarlig for sikkerheden på lufthavnens område, og til afdelingen Security Staff Check (SSC) søger vi en ny supervisor. I SSC er vi ca. 140 engagerede medarbejdere med mange forskellige baggrunde, nationaliteter og kulturer.

Til dagligt udfører vi sikkerhedseftersyn af ansatte og samarbejdspartnere, køretøjer og vareleverancer til lufthavnen. Vi foretager også adgangskontrol, vagtbetjening samt bevogtning og eskortering.

Københavns Lufthavne A/S
Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen søger medarbejdere til Kundebetjening

Færdselsstyrelsen, Ribe

Er du serviceminded helt ud til fingerspidserne, og kan du lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag? Så er du måske vores nye kollega.

Vi er et team i udvikling, og du kan derfor være med til at sætte dit præg på vores arbejdsgange såvel som teamånd. Vores kerneopgaver er at understøtte organisationen med præcis og hurtig dokumenthåndtering samt servicere borgere og virksomheder gennem god, forståelig og relevant information gennem vores Kundebetjening.

Vi søger kollegaer, der er nysgerrige og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice. Det er nemlig helt essentielt for at sikre vores daglige drift på telefonerne samt hurtig og kvalificeret sagsoprettelse og journalisering.

Færdselsstyrelsen
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriKontorchef til nyoprettet kontor for mink

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri, København

Er du en kompetent jurist og personaleleder? Evner du at navigere og eksekvere inden for et komplekst sagsområde? Kan du omsætte politiske ambitioner til realiteter, gøre det svære enkelt og har du samtidig politisk tæft - så er du måske den kontorchef, vi søger til vores nyoprettede Minkkontor.

Du vil få en væsentlig opgave med at sikre udarbejdelse og implementering af et nyt lovforslag om mink, og sørge for at ajourføre gældende lovgivning i relation til det nye lovforslag. Endvidere vil du i samarbejde med vores nyoprettede kontor for Koncerntilsyn, få en vigtig rolle i forhold til at føre tilsyn med, at erstatningssagerne kommer sikkert i mål.

Du får ledelsesansvar for 3-4 akademiske medarbejdere, primært med juridisk baggrund.

Host Odense Drift ApSFirst Hotel Grand, Odense søger Food and Beverage Manager

Host Odense Drift ApS

Kan du skabe resultater og lede et dedikeret team af tjenere, kokke, opvaskere, bartendere og assistenter? Sammen med Grand Hotels Front Office Manager bliver du en del af virksomhedens lederteam, og en strategisk nøglemedarbejder med ansvar for den daglige drift og kvalitetssikring af virksomhedens F&B-outlets, der blandt andet dækker over morgenforplejning, banket, konference, a la carte restaurant samt events og cocktailbar.

Dine primære opgaver er, at facilitere udviklingen af et af Odenses ældste hoteller ud fra principperne ”glæde, omtanke og innovation”. I samarbejde med Grand Hotels Front Office Manager refererer du til hotellets norske hovedkoncern. Stillingen er udpræget administrativ og vi forventer, at du som leder kan holde overblikket i en travl hverdag, hvor du sømløst veksler mellem personale-, strategiske- og gæsteorienterede opgaver.

Københavns KommuneInitiativrig chefsekretær til vores områdechefer i Sundhed og Ældre, København Nord

Københavns Kommune

Sætter du en dyd i at spille andre gode og har du flair for at sikre, at der hver dag er styr på både detaljerne og det langsigtede overblik?

Så er du måske vores nye kollega! Vi har brug for endnu en chefsekretær til vores to områdechefer, der har det overordnede ansvar for en stabil drift i kommunens mange tilbud til ældre, som er samlet i Område Nord.

Som ny chefsekretær kommer du til at arbejde tæt sammen med vores nuværende chefsekretær, så I til sammen vil udgøre en stærk duo. Chefsekretærerne indgår i et arbejdsfællesskab med den øvrige medarbejderstab på områdekontoret, der foruden afdelingsleder og administrativt personale omfatter økonomi-, organisations- og sundhedsfaglige konsulenter. Derudover skal du samarbejde med driftsenhederne og med den øvrige sundheds- og omsorgsforvaltning i Københavns Kommune.

Energistyrelsen
Teamleder til grøn omstilling af varmeområdet - genopslag

Energistyrelsen, København

Energistyrelsen

Vil du bidrage til Danmarks ambitiøse klimamål? Har du erfaring med eller lyst til teamledelse i en styrelse, der prioriterer ledelse højt? Vi leder efter en teamleder, der vil være med til at lægge linjen for de fremtidige rammevilkår for varmesektoren i Energistyrelsen.

Vi mangler en teamleder for ’Team modernisering og økonomisk regulering’, som vil hjælpe med at sikre gode arbejdsprocesser med både interne og eksterne aktører, skære fagligt svære sager til og sikre god trivsel i teamet. Vi går op i, at teamlederen tager en ledende rolle i at bringe teamet sammen, fx ved at skabe fælles referencer og informationsdeling i teamet, lede teammøder og være bindeled mellem team og kontorchef.

Energistyrelsen
ToldstyrelsenMedarbejder til Toldstyrelsens ekspedition i Hirtshals

Toldstyrelsen, Hirtshals

Vil du sikre den legale varetransport ind i og ud af EU og bidrage til at forhindre, at illegale varer transporteres på tværs af landegrænser? Vil du hjælpe kunder videre med varer og holde gang i flowet? Og kan du kommunikere i øjenhøjde og holde styr på detaljerne? Så er du måske den nye kollega, vi søger.

Arbejdet i toldekspeditionen er afgørende for, om varer kan komme ind i og ud af Danmark og EU. På vegne af EU kontrollerer vi, om toldangivelserne er korrekte, og ekspederer dem videre gennem toldsystemerne.

Som vores nye toldmedarbejder er din opgave sammen med gode kolleger at holde gang i vareflowet ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Toldstyrelsen
Gem
GML-HR A/SRegionschef Fyn & Sjælland

GML-HR A/S søger for kunde

På vegne af en vækstorienteret dansk landsdækkende kæde søger vi en ambitiøs regionschef til Fyn og Sjælland. En spændende mulighed for den dygtige leder med erfaring fra detail-, hotel- eller restaurationsbranchen.

Med reference til markedschefen bliver du budget-, resultat- og medarbejderansvarlig for kædens enheder på Fyn og Sjælland. Du bliver en del af driftsledelsen i Danmark, og du får derigennem et medansvar for kædens samlede udvikling.

Gennem god ledelse er det dit ansvar at sikre, at dine ledere er topmotiverede, således at de kan motivere medarbejderne til at skabe gode gæsteoplevelser samt optimere omsætning såvel som indtjening.

GML-HR A/S
Indrykket:
Greve KommuneAdministrativ medarbejder

Greve Kommune

Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor børn og familier er i centrum, så søger Familierådgivningen i Greve Kommune en administrativ medarbejder 37 timer ugentligt.

I Familierådgivningen arbejder vi med børn og deres familier ud fra servicelovens bestemmelser. Hovedvægten af dine arbejdsopgaver som administrativ medarbejder er at understøtte familierådgiverne, familieplejen og ledelsen administrativt.

Du vil derudover, sammen med dine kollegaer, være afdelingens ansigt udadtil ved bl.a. telefonbetjening.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • At understøtte familierådgiverne, ledelsen og familieplejen administrativt
  • Omposteringer, afstemninger og mellemkommunale refusioner
IKEAFood Kitchen Production Manager

IKEA, Tåstrup

Hos IKEA sætter vi stor pris på værdibaseret ledelse: Åben og ærlig kommunikation, rummelighed og fokus på kundernes oplevelse. Vi tilbyder et job i en af verdens mest spændende detailvirksomheder, hvor tempoet er højt og hverdagen omskiftelig.

Du vil, i samarbejde med Commercial Manager, sikre at kunderne får den bedste oplevelse, når de besøger vores restaurant.

Du vil stå i spidsen for et stærkt hold, der har fokus på arbejdsglæde, samarbejde, effektivitet og kvalitet

IKEAs restauranter servicerer 660 millioner kunder årligt på verdensplan. Vi er en vigtig del af kundernes samlede indtryk af vores varehuse og bidrager til en positiv og inspirerende indkøbsoplevelse.

Vi har diverse personalegoder, herunder; Pensionsordning, helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning etc.

SkattestyrelsenAdministrativ medarbejder til 'Kvalitets- og Driftsstyring' i Skattestyrelsen i Ringkøbing

Skattestyrelsen

Motiveres du af at arbejde med forskelligartede driftsunderstøttende opgaver? Har du et stort overblik, og et udpræget planlægningsgen, der gør dig i stand til at varetage en bred vifte af styrings- og koordineringsopgaver? Så er det måske dig, vi leder efter hos Skattestyrelsen i Ringkøbing!

I driftsstyringsteamet i enheden ’Kvalitet og Driftsstyring’ er vi syv medarbejdere, som overordnet arbejder med ledelsesinformation i form af blandt andet driftsstyring, risikostyring, intern kvalitetssikring, KPI’er, koordineringsopgaver, samt styring og koordinering i forhold til opdatering og udarbejdelse af arbejdsbeskrivelser.

Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med en bred vifte af driftsunderstøttende opgaver i en travl hverdag, hvor arbejdstilrettelæggelsen hurtigt kan ændre sig.

Skattestyrelsen
Falck Danmark A/S
Driftsleder til Driftscenter Hovedstaden

Falck Danmark A/S, Farum

Falck Ambulance DK søger en driftsleder, ambulance og siddende sygetransport, til døgnbemandet funktion i Falcks Driftscenter.

Dine primære opgaver og ansvar:

  • Sikre driften af ambulanceberedskabet samt liggende- og siddende patienttransport - herunder kvalitet, driftssikkerhed og økonomi
  • Sikre nødvendigt fremmøde af rette kompetencer
  • Situationsbestemt personaleledelse af reddere

Som driftsleder indgår du i et team på i alt 9 ledere, som varetager den døgnbemandede funktion. Det primære fokus for denne stilling, er at varetage og sikre driften af Falcks kontrakt med Region Hovedstaden i aftalen om ambulance, liggende- og siddende patienttransport. I praksis betyder dette et yderst tæt samarbejde med øvrige driftsledere, reddere, driftsplanlægningscentret og Region Hovedstadens disponerende vagtcentral.

Falck Danmark A/S