216 job matcher din søgning 216 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Jobindex
Ledende koordinator – få hele den danske landbrugsproduktion imellem hænderne

Jobindex søger for TystofteFonden i Skælskør

Vil du bygge ovenpå din erfaring med forvaltning og koordinering eller ovenpå din naturfaglige baggrund i en ny lederrolle?

Så kom og led et team af fagligt stærke kolleger, når I sammrn har ansvarer for, at nye frøsorter bliver certificeret korrekt.

”Det er en kompleks opgave, men du kunne ikke ønske dig et bedre bagland til at løse den,” siger Gerhard Deneken.

Se din faglighed gro – læs mere her.

Jobindex
Fredensborg Kommune
Initiativrig og engageret contract manager med kategoriansvar til fagligt stærkt udbuds- og kontraktstyringsteam

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Vil du være med til at sikre langtidsholdbare og effektive kontrakter, der skaber reel værdi for organisationen? Vil du være med til at skabe gevinster til fordel for nye politiske prioriteringer? Har du lyst til at videreudvikle dine forretningsmæssige, analytiske og kontraktstyringsmæssige evner i et dynamisk, inspirerende og ambitiøst miljø?

Som contract manager er din fornemmeste opgave at sikre gode og effektive kontraktstyringsforløb, der skaber mest mulig værdi for din egen kontraktportefølje. Du gennemfører kontraktstyringsforløbene i tæt samarbejde med leverandører, kommunens fagområder og dine teamkollegaer med udgangspunkt i Fredensborg Kommunes anerkendte koncept for kontraktstyring.

Frederikshavn Kommune Administrativ medarbejder til Center for Sundhed og Plejes Sekretariat - barselsvikariat

Frederikshavn Kommune

Sekretariatet i Center for Sundhed og Pleje søger en administrativ medarbejder i en begivenhedsbestemt ansættelse fra d. 1. december 2022 som barselsvikar. Stillingen er på 30 timer om ugen.

Vi tilbyder en allround stilling, hvor der som udgangspunkt er flest opgaver vedr. økonomi, fx fakturabehandling, pensionsindberetning, indtægtskontrol, kasseopgørelser og statistik. Det er derfor vigtigt at du har flair for økonomi, men også kan varetage skriftlige opgaver som fx referater og koordinering af diverse administrative opgaver.

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende og spændende job med mange forskellige opgavetyper
  • Et job hvor arbejdsglæde og trivsel vægtes højt, og hvor fleksibilitet og medansvar er en selvfølge
Morsø Kommune Ansvarsfuld borgmester- og direktionssekretær med overblik og ordenssans

Morsø Kommune, Nykøbing Mors

Kunne du tænke dig at arbejde i en helt central nøgleposition for især borgmester, kommunaldirektør, direktion og kommunalbestyrelse på den skønne Limfjordsø Mors? Kan du sikre struktur, holde det store overblik og løse en bred vifte af administrative opgaver?

Hvis du kan svare ja til overstående, så vil du trives som en fisk i vandet som borgmester- og direktionssekretær i Sekretariatet i Morsø Kommune.

Vi løser mange forskellige opgaver for hele kommunen og primært med fokus på at betjene det politiske system og direktionen. Vi arbejder fokuseret, men nyder også at få en god snak og et godt grin.

Det er en fast stilling på 37 timer. Du bliver en vigtig del af en fleksibel arbejdsplads, der bygger på nærhed og fællesskab.

Østjyllands Politi Administrativ medarbejder søges til Servicecenteret

Østjyllands Politi, Aarhus

Hvis du brænder for at rådgive, vejlede og servicere borgere, så de efterlades med et godt indtryk og en god oplevelse, så er det lige dig, vi står og mangler. Østjyllands Politi søger administrativ medarbejder til Servicecenteret. Ansættelsen har en varighed på 1 år.

Servicecenteret er en del af Borgerekspeditionen, som stort set modtager alle Østjyllands Politis telefoniske, skriftlige og personlige henvendelser. Når borgerne ringer 114, svarer vi og hjælper dem videre. God og effektiv service er et absolut nøgleord for os i vores kontakt med borgerne. Vi tilbyder et job med gode kollegaer samt vekslende opgaver og udfordringer i hverdagen.

Dine arbejdsopgaver i Servicecentret består hovedsageligt af at:

  • Rådgive og vejlede borgerne via telefonen
  • Optage telefoniske og skriftlige anmeldelser om strafbare forhold
  • Visitere anmeldelser til videre sagsbehandling/efterforskning
Skattestyrelsen Medarbejdere til kontrol og sagsbehandling inden for refusion af udbytteskat i Viborg

Skattestyrelsen, Viborg

Vil du være med til at sikre, at indeholdt udbytteskat bliver tilbagebetalt korrekt? Og har du lyst til at være en del af et område med meget stor, politisk bevågenhed? – så er du måske én af vores nye kollegaer i Udbytteskat i Skattestyrelsen.

Vi søger lige nu to dygtige sagsbehandlere til Udbytteområdet. Den ene stilling er en fastansættelse, mens den anden er en tidsbegrænset ansættelse (barselsvikariat) fra start 01. januar 2023 og til ca. ultimo december 2023.

Arbejdet vil hovedsageligt bestå af kontrol og sagsbehandling, der kræver selvstændig håndtering og vurdering. Du vil herudover indgå i dagligt samarbejde med dine kolleger, og der vil være snitflader til den finansielle sektor i Danmark og internationalt.

Skattestyrelsen
Ballerup Kommune Skolesekretær til Skovlunde Skole

Ballerup Kommune

Vikariat fra 1. november 2022 til 31. oktober 2023 på 37 timer

Skovlunde Skole bygger på tolerance, trivsel og fællesskab. Både fagligt og menneskeligt har vi høje ambitioner og vi har fokus på, at alle tager ansvar for den skole, vi er sammen om.

Vi kan tilbyde et spændende, udfordrende og selvstændigt job i en administration, der har fokus på serviceniveauet af alle brugere. Et stærkt fagligt team, med gode sparringsmuligheder. Vil du være en del af det administrative team på Skovlunde Skole og vil du bidrage til at skabe synlige succeser for skolen, så glæder vi os til at høre fra dig.

Dine opgaver

  • Løn- og personaleadministration
  • Trio – opgaveoversigter og løbende skemaændringer
  • Betjening af henvendelser i administrationen

Kommuneqarfik Sermersooq
Majoriaq Kontorfuldmægtig

Kommuneqarfik Sermersooq, Nuuk

Kommuneqarfik Sermersooq søger en dygtig og engageret kontorfuldmægtig til Majoriaq Nuuk med tiltrædelse 1. december 2022 eller snarest derefter.

Majoriaq Nuuk er kendetegnet ved èn-dørsprincippet, som betyder, at borgere kan henvende sig ét sted, uanset om de ønsker vejledning til arbejde eller uddannelse.

Har du sans for detaljen og kan holde overblikket i en travl hverdag, så er det dig, vi søger.

Stillingens indhold:

  • Elevadministrativt arbejde i forhold til FA og eksterne elevsager
  • Kvalitetssikre den daglige registrering og arkivering af indgående/udgående post
  • Ansvarlig for kontorets åbningstider, central telefonbetjening
  • Billetbestillinger til lærlinge der skal til DK
  • Ad hoc administrativt arbejde af forskellig karakter
Kommuneqarfik Sermersooq
DSA - Din Sundhedsfaglige A-kasse
Forsikringsvejleder med sans for fremragende service

DSA - Din Sundhedsfaglige A-kasse, København

Formår du at balancere en myndighedsrolle med empati, så det kan mærkes igennem skærmen eller telefonen? Og motiveres du af at omsætte komplekse regler som dagpenge og efterløn, så det giver mening for den almindelige dansker? Så har vi jobbet til dig.

Som forsikringsvejleder i Din Sundhedsfaglige A-kasse får du et alsidigt job, hvor du hver dag gør en forskel for mennesker, når du vejleder vores næsten 100.000 sundhedsfaglige medlemmer om dagpenge og efterløn både på skrift og i telefonen. Du får mulighed for at sætte dit gode servicegen i spil i din dialog med medlemmerne og omsætte serviceløfter til positive oplevelser for medlemmerne.

DSA - Din Sundhedsfaglige A-kasse
Holbæk Kommune Genopslag - Administrativ medarbejder til Tuse skole

Holbæk Kommune

Er du klar til nye udfordringer på en skole, hvor samarbejde og høj kvalitet i opgaveløsningen er vigtigt. Er du anerkendende i din tilgang til andre, og kan du bevare både humør og overblik, når det indimellem går stærkt, så er det lige dig, vi har brug for.

Du bliver en del af et administrativt center. Teamet består af 6 dygtige og engagerede administrative medarbejdere og en administrativ leder. Du får primært arbejdssted på Tuse skole, hvor du får selskab af 2 kollegaer og også bliver en tæt samarbejdspartner for skolens ledelse.

Det administrative center understøtter 6 børnehuse og 3 skoler i distriktet, hvor teamet varetager en lang række administrative funktioner. Som eksempler kan nævnes:

  • Vikardækning af lærer og pædagoger
  • Elevadministration, aktindsigt, visitationsskrivelser
  • Skolens administrative systemer: Aula, TEA, Tabulex og TRIO
Vordingborg Kommune Administrativ medarbejder med spændende alsidige opgaver

Vordingborg Kommune

Vi har et super godt job til dig - Medarbejder til Staben for Politik Jura og Administration i Vordingborg Kommune.

Vi søger en medarbejder med interesse for juridiske problemstillinger og gerne med erfaring indenfor bogføring, regnskab og restaurationslovgivning, samt erfaring og kendskab til løsning af øvrige administrative kommunale opgaver.

I stillingen skal du bl.a. løse følgende opgaver:

  • Varetage sagsbehandlingen i bevillingsnævnet, herunder forberede sager til nævnets møder og deltage i nævnsmøder, samt efterfølgende udarbejde afgørelser etc.
  • Være ansvarlig for arbejdet med kommunens grundlisteudvalg, hvor du skal indgå i opgaven med at sammensætte grundlister til retsvæsenet
  • Forestå afdelingens indkøb, bogføring og fakturering
Solrød Kommune Kom og bliv en del af vores nyoprettet modtagelsesteam i Børn og Unge Rådgivningen

Solrød Kommune

Har du mod på at træde ind i en organisation, hvor der er sat gang i en vigtig faglig udviklingsrejse i en veldrevet kommune? Vi ønsker os en kollega, som er fagligt og analytisk velfunderet, og som har erfaring i at arbejde i en modtagelse. Her skal man have de rette kompetencer til at kunne bevare overblikket og sikre den rette prioritering i en travl og til tider uforudsigelig hverdag. Endvidere arbejder vi med, at vi sammen gør en forskel så vi sikrer, at alle borgere og samarbejdspartner får den rette indsats og til den rette tid. Kan du se dig selv i denne funktion, så er du måske lige den kollega, vi venter på?

Arbejdsopgaverne vil primært være:

  • Vurdering af alle indkomne underretninger
  • Parthøring af underretninger
  • Træffer afgørelse om iværksættelse af børnefaglig undersøgelse, jf. Servicelovens (SEL) § 50
  • Visiterer til øvrige tilbud herunder SEL § 11 forløb mv.
Miljøministeriets departement
Administrativ medarbejder til Sagsstyringsteamet

Miljøministeriets departement, København

Vi søger en engageret og fleksibel medarbejder til Sagsstyringsteamet, hvor vi arbejder tæt sammen med hele departementet og har særlig fokus på ministerbetjening. Du kommer derfor til at have indblik i ministeriets opgaver, som dækker alt fra vand og klimatilpasning til internationalt grøn omstilling.

Sammen med dine kolleger i Sagsstyringsteamet kommer du til at arbejde med en bred pallette af administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • Håndtering af indgående henvendelser fra borgere, myndigheder, organisationer m.fl., der fordeles i organisationen.
  • Oversendelser af svar på folketingsspørgsmål, breve mv. til fx Folketinget.
  • Øvrige administrative opgaver som udarbejdelse og vedligeholdelse af oversigter og arbejdsgangsbeskrivelser, bestilling af rejser og håndtering af rejseafregninger mv.
Miljøministeriets departement
Københavns Kommune Teknik og Miljøforvaltningen søger administrativ medarbejder til MKB Sekretariat

Københavns Kommune

Er du god til at fastholde overblik, glad for at hjælpe andre, og har du nemt ved IT-systemer?

Som medarbejder i MKB Sekretariatet vil du indgå i teamet organisations- og ledelsessupport og hjælpe med en række administrative opgaver samt daglig sparring og support til organisationen.

Vi søger en, som har lyst til at understøtte det gode samarbejde med vores kolleger i enhederne og være med til at løfte den daglige drift.

Dine daglige arbejdsopgaver vil blandt andet kunne bestå af:

  • Besvarelse af borgerhenvendelser
  • Oprettelse af brugere i vores systemer
  • Arbejde med fakturaer og indkøbsordrer

Vi får dagligt besøg på kontoret fra kolleger, andre medarbejdere i organisationen eller ledelsen, som har brug for support, og vores dagligdag er derfor også stærkt præget af ad hoc-opgaver, som vi skal være klar til at tage imod.

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I
Er du vores nye systemstærke kollega i optagsteamet?

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I, Køge

Vil du være en del af et stærkt optagsteam? Og kan du se dig selv som den, der styrker vores optag med solide datadrevne processer og andre spændende opgaver på en arbejdsplads i rivende udvikling?

Som ny medarbejder på Zealand vil du hurtigt opdage, at der er kort vej fra tanke til handling, og at alle kan komme til orde med deres gode ideer.

Vi mangler en optagsmedarbejder, der kan løse en bred vifte af opgaver fx:

  • Træk, behandling og formidling af optagsdata
  • Klargøring og kontrol af optagsindberetninger
  • Klargøring og opsætning i vores forskellige systemer til næste optag
Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I
Lund HR ApS Produktionsdirektør

Lund HR ApS søger for JKE Design A/S i Jerslev

Til at stå i spidsen for produktion, lager, planlægning, indkøb og kvalitet i JKE Design søger vi en erfaren Produktionsdirektør. Dit ansvarsområde omfatter ca. 80 personer, og du indgår i direktionen i JKE.

Dine primære ansvarsområder:

  • Fastholde den høje medarbejdertilfredshed via involvering, coaching og uddelegering.
  • Indgå aktivt i direktionen og være en stærk sparringspartner overfor dine kollegaer.
  • Sikre et tæt samarbejde med de øvrige funktioner i virksomheden, så vi leverer til kundens fulde tilfredshed.

Du tilbydes en god fast løn og bonus baseret dels på virksomhedens samlede performance og dels på egne mål. Pensionsordning, sundhedsforsikring og mulighed for firmabil.

Københavns Kommune HR-konsulent med fokus på HR-administrative opgaver til Borgercenter Handicap i Socialforvaltningen

Københavns Kommune

Måske er du den kollega, vi søger i vores ambitiøse HR-team?

Som HR-konsulent kommer du særligt til at servicere en række ledere. Opgaverne er centrale HR-administrative opgaver, og du skal primært understøtte ledere på forskellige niveauer i henholdsvis Center for Omsorg og Socialpædagogik og Center for Børn med Handicap.

Dine opgaver i hverdagen er særligt

  • Personaleadministration, herunder varetage den administrative del af rekruttering, indberetning af ansættelser, fratrædelser og barsler
  • Bestilling af autorisationer og udarbejdelse af lønaftaler etc.

Herudover vil du foretage udtræk og analyse af HR-data, der bl.a. bruges på månedlige drifts- og økonomimøder med lokale centerchefer.

Opgaverne i HR-teamet er under udvikling, i takt med at vi videreimplementerer og optimerer nye arbejdsgange på tværs af Socialforvaltningen. Det bliver du også en del af.

Gem
Aalborg Universitet Employability-ambassadør i Aalborg eller København

Aalborg Universitet

Aalborg Universitet har siden grundlæggelsen i 1974 bidraget til at løse problemer til gavn for samfundet – blandt andet igennem uddannelse af kompetente kandidater, der hurtigt kan skabe værdi for de virksomheder, der ansætter dem.

For yderligere at styrke samspillet mellem instituttets kandidater og de aftagende virksomheder søger Institut for Arkitektur og Medieteknologi ved Aalborg Universitet en medarbejder, der kan varetage rollen som ”brobygger” mellem institut og erhvervsliv, og som kan klæde vores studerende på til en god og målrettet overgang til job.

Vi forestiller os, at employability-ambassadøren skal varetage opgaver på bl.a. følgende områder:

  • Dataindsamling og analyse af ledighedsproblematikker for instituttets uddannelser
  • Koordinering og afvikling af employability-initiativer på instituttet
  • Kontakt og outreach til aftagere og alumner
Globeteam A/S
Globeteam søger en erfaren profil med stor Navision Stat-erfaring

Globeteam A/S, Virum

Har du lyst til at præge den fremtidige økonomistyring i staten? Vil du udvikle, undervise i og implementere økonomistyringsløsninger på statslige arbejdspladser med udgangspunkt i de statslige standardsystemer? Har du projektlederkompetencer? Så er du måske en af erfarne og løsningsorienterede konsulenter, vi søger til ERP-teamet i Globeteam.

Du skal være med til at skabe og implementere økonomistyringsløsninger til statslige organisationer, herunder selvejende institutioner (uddannelsesinstitutioner m.fl.), hvor du tager udgangspunkt i organisationens behov og krav til intern styring. Formålet er at skabe de bedste og mest driftssikre løsninger. Derfor vil det være din opgave at imødekomme organisationen, hvor den er udfordret, og kortlægge ønsker og behov i bestræbelsen på at nå de målsætninger, som kunden har.

Globeteam A/S
Gem
Høje-Taastrup Kommune Sagsbehandlere til hjælpemiddelområdet

Høje-Taastrup Kommune

Du bliver en del af en alsidig arbejdsplads med et godt arbejdsklima, høj faglighed og plads til humor. I centeret er vi kendt for et godt tværgående samarbejde, der prioriteres højt og løbende udvikles.

Vi har fokus på at styrke den helhedsorienterede tilgang til borgeren med inddragelse af dennes perspektiver samt ønsker og mål for eget liv. Vi arbejder kontinuerligt med at finde løsninger for borgeren på tværs af vores fagligheder både internt i teamet og på tværs med kollegaer i hele kommunen.

Vi tilbyder

  • Et spændende, afvekslende og fagligt udfordrende job med stort ansvar.
  • Et job, hvor du selv tilrettelægger din arbejdsdag og dine mødetider (mandag til fredag).
  • 26 fagligt dygtige, hjælpsomme og omsorgsfulde kollegaer.

Du får en grundig introduktion med en mentor tilknyttet, så du hurtigt bliver en del af teamet både fagligt og socialt.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV