457 job matcher din søgning 457 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Solrød KommuneVil du være med til at gøre en forskel i en veldrevet kommune? Hvis ja, så er du måske en af vores nye faglige teamkoordinatorer i myndighedsfunktion, Familieafsnittet, Solrød Kommune?

Solrød Kommune

Er du en erfaren sagsbehandler på myndighedsområdet for udsatte børn og unge/børn og unge med handicap, som har et ønske om at rykke videre til en stilling med større mulighed for at sætte retningen i den fælles praksis? Brænder du for at yde faglig sparring, håndtere klagesager, udvikle og vedligeholde arbejdsgange og ser du systematik, lovmedholdelighed og et stærkt fokus på økonomi, som en helt afgørende trædesten til godt socialfagligt arbejde? Så er du måske vores nye socialfaglige koordinator?

Familieafsnittet i Solrød Kommunes Børn- og Ungerådgivning er blevet opnormeret med 2 nye faglige teamkoordinatorstillinger. Den ene stilling forankres organisatorisk i vores specialrådgivningsteam (handicap -og social sager) og den anden i vores børn og ungeteam (sociale sager).

Vordingborg KommuneVi mangler to miljømedarbejdere i affaldsgruppen

Vordingborg Kommune, Langebæk

Hvis du brænder for grøn omstilling, og vil være med bag kulisserne, når der skal indsamles nye affaldsfraktioner i Vordingborg Kommune, så skynd dig at læse videre:

Som udgangspunkt vil dit ansvarsområde være at yde kompetent assistance til borgerne, når de henvender sig til affaldskontoret enten telefonisk eller via mail.

Det er derfor et must, at du som menneske er imødekommende, hurtig på tasterne, fleksibel og udadvendt. Dine faste daglige opgaver vil primært være telefonpasning og håndtering af borgerhenvendelser i vores driftssystemer til affaldshåndtering og rottebekæmpelse.

Det er derfor vigtigt, at du kan holde hovedet koldt, når der er travlt, og ikke er bange for at gå i kast med forskellige ad hoc-opgaver, som kan lande på dit bord.

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder (barselsvikar) til Sekretariatet i Frodesgade, Teknik & Miljø.

Esbjerg Kommune

Vores kollega går på barsel og vi har derfor brug for en barselsvikar, der har lyst til at arbejde med betjening af Esbjerg Kommunes borgere og administrative opgaver. Er det lige dig og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kolleger på en dag, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

I Sekretariatet varetager vi bl.a. økonomi-/administrationsopgaver for og i samarbejde Teknik & Miljøs øvrige afdelinger, ligesom vi er i tæt samarbejde med kommunens centrale afdelinger. Det betyder at dine opgaver bl.a. vil være:

  • Fordeling og behandling af digital post
  • Borgerhenvendelser
  • Oprettelse og journalisering i Acadre
Esbjerg Kommune
Receptionist / Administrativ medarbejder i Drift & Økonomi, Fritid, Sundhed & Omsorg, Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Er du serviceminded, kan lide at have personlig kontakt med borgere og frivillige, er opsøgende på opgaver og har blik for, hvor du kan gøre en forskel? Så er du måske vores nye receptionist på Plejehjemmet Hedelund.

Vi søger en selvstændig person, der trives med at servicere borgere og kan arbejde alene i det daglige. Du bliver en del af Kontaktteamet i forvaltningen Fritid, Sundhed & Omsorg. Du har din arbejdsdag på Plejehjemmet Hedelund, og hovedparten af dine kolleger arbejder ud fra Ådalsvænget 36. I din hverdag på Plejehjemmet Hedelund vil du have et samarbejde med plejehjemslederen og øvrige teamledere i huset. Dine arbejdsopgaver er blandt andet, at medvirke til at understøtte de frivillige aktiviteter i huset bl.a. i form af booking af lokaler, udarbejde blad/diverse opslag m.m.

Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen søger medarbejdere til Kundebetjening

Færdselsstyrelsen, Ribe

Er du serviceminded helt ud til fingerspidserne, og kan du lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag? Så er du måske vores nye kollega.

Vi er et team i udvikling, og du kan derfor være med til at sætte dit præg på vores arbejdsgange såvel som teamånd. Vores kerneopgaver er at understøtte organisationen med præcis og hurtig dokumenthåndtering samt servicere borgere og virksomheder gennem god, forståelig og relevant information gennem vores Kundebetjening.

Vi søger kollegaer, der er nysgerrige og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice. Det er nemlig helt essentielt for at sikre vores daglige drift på telefonerne samt hurtig og kvalificeret sagsoprettelse og journalisering.

Færdselsstyrelsen
Københavns KommuneInitiativrig chefsekretær til vores områdechefer i Sundhed og Ældre, København Nord

Københavns Kommune

Sætter du en dyd i at spille andre gode og har du flair for at sikre, at der hver dag er styr på både detaljerne og det langsigtede overblik?

Så er du måske vores nye kollega! Vi har brug for endnu en chefsekretær til vores to områdechefer, der har det overordnede ansvar for en stabil drift i kommunens mange tilbud til ældre, som er samlet i Område Nord.

Som ny chefsekretær kommer du til at arbejde tæt sammen med vores nuværende chefsekretær, så I til sammen vil udgøre en stærk duo. Chefsekretærerne indgår i et arbejdsfællesskab med den øvrige medarbejderstab på områdekontoret, der foruden afdelingsleder og administrativt personale omfatter økonomi-, organisations- og sundhedsfaglige konsulenter. Derudover skal du samarbejde med driftsenhederne og med den øvrige sundheds- og omsorgsforvaltning i Københavns Kommune.

ToldstyrelsenMedarbejder til Toldstyrelsens ekspedition i Hirtshals

Toldstyrelsen, Hirtshals

Vil du sikre den legale varetransport ind i og ud af EU og bidrage til at forhindre, at illegale varer transporteres på tværs af landegrænser? Vil du hjælpe kunder videre med varer og holde gang i flowet? Og kan du kommunikere i øjenhøjde og holde styr på detaljerne? Så er du måske den nye kollega, vi søger.

Arbejdet i toldekspeditionen er afgørende for, om varer kan komme ind i og ud af Danmark og EU. På vegne af EU kontrollerer vi, om toldangivelserne er korrekte, og ekspederer dem videre gennem toldsystemerne.

Som vores nye toldmedarbejder er din opgave sammen med gode kolleger at holde gang i vareflowet ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Toldstyrelsen
Greve KommuneAdministrativ medarbejder

Greve Kommune

Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor børn og familier er i centrum, så søger Familierådgivningen i Greve Kommune en administrativ medarbejder 37 timer ugentligt.

I Familierådgivningen arbejder vi med børn og deres familier ud fra servicelovens bestemmelser. Hovedvægten af dine arbejdsopgaver som administrativ medarbejder er at understøtte familierådgiverne, familieplejen og ledelsen administrativt.

Du vil derudover, sammen med dine kollegaer, være afdelingens ansigt udadtil ved bl.a. telefonbetjening.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • At understøtte familierådgiverne, ledelsen og familieplejen administrativt
  • Omposteringer, afstemninger og mellemkommunale refusioner
SkattestyrelsenAdministrativ medarbejder til 'Kvalitets- og Driftsstyring' i Skattestyrelsen i Ringkøbing

Skattestyrelsen

Motiveres du af at arbejde med forskelligartede driftsunderstøttende opgaver? Har du et stort overblik, og et udpræget planlægningsgen, der gør dig i stand til at varetage en bred vifte af styrings- og koordineringsopgaver? Så er det måske dig, vi leder efter hos Skattestyrelsen i Ringkøbing!

I driftsstyringsteamet i enheden ’Kvalitet og Driftsstyring’ er vi syv medarbejdere, som overordnet arbejder med ledelsesinformation i form af blandt andet driftsstyring, risikostyring, intern kvalitetssikring, KPI’er, koordineringsopgaver, samt styring og koordinering i forhold til opdatering og udarbejdelse af arbejdsbeskrivelser.

Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med en bred vifte af driftsunderstøttende opgaver i en travl hverdag, hvor arbejdstilrettelæggelsen hurtigt kan ændre sig.

Skattestyrelsen
Jammerbugt KommuneMakerspace-koordinator til Jammerbugt Ungdomsskole

Jammerbugt Kommune, Brovst

I forbindelse med etablering af Makerspaces på alle skoler og undervisningssteder i kommunen har Jammerbugt Ungdomsskole fået en vigtig rolle i at være det teknologiske fyrtårn og den kommunale ekspert, som skal være inspirator, igangsætter og udviklingskatalysator for nye tiltag, teknologier og værktøjer.

For at kunne nå ud til hele kommunen søger vi en faglig stærk Makerspaceprofil, der kan løfte indsatsen ud gennem Ungdomsskolens mobile Makerspace. Det mobile Makerspace, er et rullende videnscenter, der skal understøtte og være med til at udvikle interessen og viden omkring Makerspace-teknologier i samarbejde med skolernes nøglepersoner og relevante samarbejdspartnere.

Vi søger en faglig dygtig medarbejder med erfaring indenfor området, der er optaget af og brænder for, hvordan elever kan lære på nye måder gennem designprocesser og digital fabrikation.

Ballerup KommuneMedarbejder søges til Ballerup Kommunes Borgerservice

Ballerup Kommune

En rutineret og initiativrig medarbejder søges til Ballerup Kommune. Vil du være med til at give vores borgere og virksomheder en god oplevelse, når de besøger rådhuset? Har du erfaring med at arbejde med pas og kørekort – så er du måske vores nye kollega.

Som medarbejder i Borgerservice skal du sammen med dine kollegaer i dit team primært beskæftige dig med følgende opgaver:

  • Ekspedition af personlige henvendelser omkring pas og kørekort
  • Sagsbehandlingsopgaver vedr. pas og kørekort

Som medarbejder i Borgerservice får du en meget central funktion på rådhuset. Du er den første medarbejder, som borgeren møder i telefonen og på rådhuset, og skal derfor kunne håndtere mange forskellige faglige problematikker, og finde løsninger her og nu.

Nordjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Servicecenteret

Nordjyllands Politi, Aalborg

Nordjyllands Politi søger en administrativ medarbejder til Servicecentret.

Servicecentret er et vigtigt omdrejningspunkt for hele politikredsen. Du bliver en del af en sektion med ca. 25 medarbejdere, både administrative og politiansatte som arbejder i forskellige teams, hvor de primære opgaver er telefoniske og personlige henvendelser fra borgerne og en lang række andre administrative opgaver.

Du skal primært arbejde med følgende opgaver:

  • Modtagelse af telefoniske og personlige henvendelser
  • Optagelse af anmeldelser
  • Telefonomstilling til hele politikredsen
Randers KommuneLeder af Ydelseskontoret i Randers Kommunes Arbejdsmarkedsafdeling

Randers Kommune

Er du den, vi mangler til at lede Ydelseskontoret og sikre korrekte ydelser til tiden?

Vores hidtidige leder af Ydelseskontoret i Randers har fået en ny stilling som sekretariatschef i vores forvaltning. Vi søger derfor snarest hendes afløser.

Som afdelingsleder vil du få det daglige ansvar for flere af afdelingens teams, hvor du skal være med til at understøtte en god borgerbetjening og et konstruktivt samarbejde med såvel interne som eksterne samarbejdspartnere. Herudover skal du være med til at sikre trivsel og det gode arbejdsmiljø i afdelingen, ligesom du har ansvaret for afdelingens driftsbudget.

I Arbejdsmarkedsafdelingen er der højt til loftet. Du har i princippet eget budget og frie hænder til opgaveløsningen, der dog samlet set skal flugte med hele Arbejdsmarkedsafdelingens og Randers Kommunes behov og udfordringer.

Gem
Kommune Konsulenterne
Kommune Konsulenterne søger socialrådgivere til Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Voksenpsykiatri- og Handicapafdelinger i hele landet. Kontakt os, hvis du har erfaring med nedenstående områder eller dele af den.

  • Udarbejdelse af VUM til brug for den videre sagsbehandling og faglige vurdering
  • Sagsbehandling for borgerne på §§ 82,84,85,103,104,107,108,109 og 110
  • Sætte mål for indsatserne og følge op på disse
  • Sagsbehandling for borgere med BPA-ordninger §§ 95 og 96
  • Sagsbehandling om merudgifter jf. SEL § 100
Kommune Konsulenterne
Vordingborg KommuneSagsbehandler til Afdeling for Psykiatri og Handicap

Vordingborg Kommune

Psykiatriteamet har ansvaret for sagsbehandling, afgørelser og opfølgning af aktivitetstilbud, socialpædagogisk støtte, beskyttet beskæftigelse, botilbud, hjælperordninger, og ledsagerordninger efter Serviceloven.

Vi er et selvstændigt myndighedsteam med 6 sagsbehandlere samt en teamkoordinator. Der er tæt sparring med juristen i afdelingen. Teamet har også et tæt samarbejde med Pleje og Omsorgsafdelingen samt Sundhed samt Borger og Arbejdsmarked.

Vi arbejder med ansøgninger fra voksne borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, typisk psykiatriske udfordringer, udviklingshæmning eller autismespektrum forstyrrelser. Vores team er kendetegnet ved høj faglighed, nysgerrighed, tillid, respekt, ansvarlighed og selvstændighed. Vi vægter også at have det sjovt sammen, når vi er på arbejde.

Grønlands Selvstyre
Skattestyrelsen søger kontorfuldmægtige/konsulenter til pensionsområdet

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Skattestyrelsen søger konsulenter der vil indgå i et mindre team på tre medarbejdere, som arbejder tæt sammen med Departementet for Finanser, pensionsforvaltere samt øvrige interne afdelinger i arbejdet med obligatorisk pension. Opgaverne er således alsidige og spænder bredt.

Medarbejderne i pensionsområdet arbejder med et bredt udsnit af opgaver, som fastlægges nærmere efter din erfaring og kvalifikationer. Et særligt ansvarsområde vil være sagsbehandling og vejledning i forhold til borgere og sparring med arbejdsgiverregistret og Kontor for Kontrol i forhold til håndtering af forskellige former for pensionsordninger.

Grønlands Selvstyre
Sundhedsstyrelsen
Sekretariatschef

Sundhedsstyrelsen, København

Vi søger en stærk profil til en spændende og udfordrende stilling som sekretariatschef i Sundhedsstyrelsen.

Som sekretariatschef vil du få ledelsesansvar for økonomistyring og stabsfunktioner i Sundhedsstyrelsen. Du vil bl.a. få det overordnede ledelsesansvar for sekretariatsbetjening af direktion og chefgruppe, herunder også internationale opgaver, overordnet projektstyring, generelle forvaltningsmæssige forhold, juridisk rådgivning m.v.

Desuden vil du få ansvaret for styrelsens økonomi- og regnskabsfunktioner samt koordination med koncernfunktioner vedrørende HR, datasikkerhed, IT, facility management m.v.

ATP
Sagsbehandlere til puljeadministration i Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag

ATP, Hillerød

Vil du løse opgaver til gavn for samfundet og den enkelte, der er på udkig efter en læreplads? Har du erfaring med sagsbehandling og kendskab til forvaltningsretten? Så er det dig, der skal hjælpe os med en ny opgave og sikre korrekt forvaltningsmæssig sagsbehandling af tilskud til lærepladsunderstøttende arbejde.

I Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag (AUB) er vi på udkig efter kolleger til en ny opgave. To sagsbehandlere, der har styr på forvaltningsret, vil arbejde med dybdegående sagsbehandling og er hurtige til at danne sig et overblik.

ATP
Københavns KommuneAdministrativ medarbejder til Arbejdsmiljø København

Københavns Kommune

Arbejdsmiljø København søger en dygtig administrativ medarbejder til vores administrationsteam. Sammen med seks engagerede og søde kolleger bliver du en vigtig del af teamet, som understøtter ca. 70 kolleger i Arbejdsmiljø København.

Teamets opgaver er bl.a. at hjælpe kunder i vores reception og via henvendelser på telefon/mail, personaleadministration, support af IT-udstyr, bestilling af varer, kursusadministration, praktisk hjælp til vores rådgivere m.v.

Vi kan tilbyde dig at blive del af en arbejdsplads og et team, hvor alle samarbejder om at give den bedst mulige rådgivning om arbejdsmiljø og arbejdsliv til kommunens arbejdspladser og medarbejdere.

Gem
Kommuneqarfik Sermersooq
2 engagerede socialrådgivere/sagsbehandlere søges til Børne- og Familieområdet i Tasiilaq/job-nr. 564/21

Kommuneqarfik Sermersooq

Er du den der kan gøre en forskel for udsatte børn og familier? Arbejder du anerkendende, inddragende og systematisk? Har du erfaring fra eller interesse for Grønland? Søger du nye arbejdsmæssige udfordringer og er du typen, som er vild med naturen?

Kan du svare ja til ovenstående, så er du sandsynligvis det rette match til vores Familieafdeling i Tasiilaq. Én Familieafdeling, hvor du er garanteret personlig og faglig udvikling, og i et område af Grønland, hvor vi kan garantere dig en oplevelse for livet.

Om dine arbejdsopgaver:
Sagsbehandling af det tidlige og forebyggende arbejde og sagsbehandling vedr. anbragte børn og unge. Opgaverne i forbindelse hermed knytter sig til udarbejdelse og opfølgning på handleplaner, iværksættelse af sociale indsatser samt opfølgning på samme. Alt i et tæt samarbejde med borgere og øvrige samarbejdspartnere.

Kommuneqarfik Sermersooq