212 job matcher din søgning 212 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

PwC
Dashboard & Report Lead med forretningsforståelse hos PwC i Hellerup

PwC

Brænder du for at yde god forretningssupport og service, og motiveres du af at skabe værdi for dine kollegaer?

Vi søger en serviceminded kollega til at indgå i vores Salesforce Business Support team, hvor god support og forretningsforståelse er nøgleordene.

I tæt samarbejde med vores Salesforce Manager vil du være ansvarlig for design, udarbejdelse og vedligeholdelse af alle rapporter og Dashboards i Salesforce/Tableau CRM. Du får en afgørende rolle i at supportere forretningen i brugen af Salesforce rapportering i forhold til salg og relationsarbejde samt risk og compliance-processer.

PwC
Esbjerg Kommune
Sagsbehandler til Sociale Ydelser

Esbjerg Kommune

Sociale Ydelser søger en dygtig medarbejder til behandling af ansøgninger om enkeltydelser og indskudslån.

Dine opgaver bliver

  • Sagsbehandling efter Aktivloven og Boligstøtteloven
  • Yde rådgivning og vejledning primært i forhold til de ansøgninger, du behandler
  • Der er tale om administrative opgaver og telefonisk borgerkontakt.

Vi tilbyder

  • Et meningsfyldt arbejde, hvor du jf. gældende lovgivning får mulighed for at yde økonomisk støtte til udsatte borgere
  • Et godt arbejdsmiljø, der til tider er hektisk
  • Mulighed for hjemmearbejde 2 dage i ugen
  • En arbejdsplads hvor vi sikrer, at du får oplæring og støtte til opgaverne
Fredensborg Kommune
GENOPSLAG – Rådgivere søges til det specialiserede Voksenområde

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Så er der godt nyt til dig der ikke fik søgt tidligere. Vi mangler de to sidste rådgivere så vores nye Center for Psykiatri og Handicap er fuldt bemandet. Søger du faglige udfordringer, medindflydelse og de bedste kollegaer skal du søge en af vores ledige stillinger i Voksenteamet. Vi har 1 fast stilling og 1 barselsvikariat.

Voksenteamet i Fredensborg Kommune er fra 1. oktober 2022 organisatorisk tilknyttet vores nyoprettede Center for Psykiatri og Handicap. Vi arbejder for at styrke og samordne indsatsen for kommunens mest udsatte borgere gennem en løsningsfokuseret tilgang.

Du bliver en del af et godt team, hvor der er stort fagligt engagement og der er godt gang i en spændende udvikling af teamets opgaveløsninger, hvor vi blandt andet målrettet arbejder med at optimere sagsgange, IT-understøttelsen af VUM og fagligheden i teamet.

Region Hovedstaden
Vagtplanlægger til Akutberedskabets Ambulancetjeneste

Region Hovedstaden, Ballerup

Akutberedskabet forbereder egen drift af ambulancetjeneste med opstart 1. februar 2023. Vi søger derfor to vagtplanlæggere som kan indgå i vores team af vagtplanlæggere.

Ud over planlægning af ambulancedrift, vil den eksisterende planlægning af akutlægebiler, præhospitale visitatorer, psykiatrisk udrykningstjeneste, Sociolance og sundhedsfaglige visitatorer også indgå i opgaveporteføljen som vagtplanlægger.

Du får til opgave at understøtte ambulancedriften med en fleksibel og løsningsorienteret tilgang til ambulancepersonalets vagtplanlægning. Driften er døgndækkende og er sammensat af en blanding af faste vagtrul og fleksibel planlægning med varierende mødetider og -længde samt forskellige funktioner.

Region Hovedstaden
Novozymes A/S Strategy Manager – Advanced Protein Solutions, Kgs. Lyngby

Novozymes A/S

Advanced Protein Solutions is a Strategic Opportunity Area (SOA) at Novozymes. To achieve our ambition to make the switch to a more sustainable diet effortless, healthy and tasty, we are developing innovative protein ingredients for the food and beverage industry.

The role covers both strategic implementation, innovation portfolio management as well as financial aspects. A wide responsibility range and a great opportunity for learning and development. In this role you’ll make an impact by:

  • Leading and manage continuous implementation and execution of the SOAs strategy and must-win-battles
  • Oversee the portfolio of ongoing & future initiatives and support new product development by driving key project management activities such as project timelines, milestones, and status overviews of the SOA innovation project portfolio
Gem
TEMP TEAM A/S Nyt team søges til administration og sagsbehandling

TEMP TEAM A/S søger for kunde i Esbjerg

Foretrækker du at arbejde struktureret og procesorienteret? Og har du brug for en ny udfordring, hvor du skal være med til at starte et helt nyt projekt op?

Der er ingen bestemte krav til baggrund og faglighed for at være kvalificeret til stillingen. Men du kan nikke genkende til hovedparten af det efterfølgende.

Dine hovedopgaver er som følgende:

  • Sagsbehandling fra A-Z vedr. salg og modregning af el produceret af kundernes egne solcelleanlæg
  • Administration af sager og projekter ud fra krav, der stilles i virksomhedens interne processer
  • Vedligehold af projekt-, kunde- og stamdata
SOS International A/S
Gennemslagskraftig kollega til sikring af stabile services i SOS International

SOS International A/S, Frederiksberg

Har du lyst til at sikre at vi har de processer og værktøjer der skal til for at sikre at de nordiske borgere vi hjælper, altid får den service de har brug for? Også i uventede situationer.

Du kommer i stillingen til at skulle analysere, facilitere og supportere 3 forretningsområder og vores IT- afdeling i kontinuerlig udvikling af beredskabsplaner, test-setup etc. Det er derfor vigtigt, at du hurtigt kan sætte dig ind i andre fagområders behov samt tør at udfordre og finde de gode løsninger.

Du kommer til at beskæftige dig med følgende opgaver

  • Koordinere indsatser og forventninger mellem forretningsenheder og IT
  • Etablere tværorganisatoriske koncepter for Business Continuity Management
  • Planlægge, afholde og følge op på beredskabs test og øvelser
SOS International A/S
Gem
Nykredit
Leveranceleder til Realkreditområdet

Nykredit, København

Har du erfaring med udvikling og ledelse? Brænder du for at være en ledende og drivende kraft i en agil udviklingsorganisation, hvor du får et stort ansvar og mulighed for at udvikle dig selv og dine kompetencer? Og motiverer det dig at drive udviklingsopgaver, der er afgørende for, at Nykredit og Totalkredit kan realisere sin strategi? Så er dette job måske noget for dig.

Som leveranceleder i DCI vil du have et end-to-end leveranceansvar for en række udviklingsinitiativer og med ansvar for flere agile udviklingsteams. Området spænder over nyudvikling, videreudvikling og forvaltning af eksisterende realkreditløsninger i Nykredit koncernen. Leverancestrømmen er bundet tæt op på Nykredits forretnings strategiske mål på realkredit.

Nykredit
Teknologisk Institut
Konsulent med produkt og idé i fokus til Startup Hub

Teknologisk Institut, Taastrup

Er du skarp inden for innovation, produktudvikling og entreprenørskab? Har du evnerne til at forstå en idé og rådgive inden for forretnings- og produktudvikling? Har du samtidig en stærk bæredygtig profil? Så vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.

Se video om Teknologisk Institut som arbejdsplads

I denne stilling får du en unik mulighed for at hjælpe iværksættere og opfindere i mål med deres idéer og skabe nye bæredygtige virksomheder, der overlever. Du får samtidig en vekslende hverdag med forskellige arbejdsopgaver og en stor grad af selvstændighed.

Når iværksættere og opfindere kommer til os, er det din rolle at forstå deres idé og give dem den rette rådgivning, så de kan komme videre. Det betyder bl.a., at du hjælper med at prioritere og sætte retning, skabe de rette forbindelser og råde om forretningsudvikling.

Teknologisk Institut
Alm. Brand
Performance manager til at drive forretningsindsigt og skabe en datadrevet kultur

Alm. Brand, København

Brænder du for at analysere data og skabe indsigter, så vi hele tiden kan forbedre os? Måske har vi jobbet for dig! Vi søger en Performance Manager der kan drive rapportering og performance management, og samtidig har lyst til at være med på en af de største transformationsrejser i den finansielle sektor.

Vi er pt. På en af de største transformationsrejser i den finansielle sektor i Danmark, efter Alm. Brands opkøb af Codan, hvor vi nu arbejder mod at få fuldt, integreret de to virksomheder og er blevet det 2. største forsikringsselskab i Danmark. Som Performance Manager bliver det dit ansvar at sikre link mellem strategi og eksekvering ved at drive og implementere performance mgmt. Du skal skabe datadrevne indsigter, på tværs af koncern performance, drift, agil effektivitet mv. samt spille en afgørende rolle i hvordan vi skal drive performance mgmt.

Alm. Brand
SVITZER
Transformation Partner

SVITZER, Copenhagen

My name is Sabrina Weymiens and I am Head of Transformation in Svitzer. I am looking for a new Transformation Partner to make our new strategy come to life driving an integrated cultural and business transformation. Our vision is “leading sustainable marine services – innovating with and for people, customers and communities.”

In this role, you will orchestrate the operating system for the transformation. You will facilitate the collaboration and progress between all workstream owners of the transformation. You will organize the drumbeat for the governance and ensure we have the right reporting in place to know how much impact we are creating towards the transformation goals, and where we need to adjust our approach to transform. It is a fluid role that requires you to be such an awesome project/program manager that your colleagues don’t even see it is project management.

SVITZER
Mercuri Urval
Sekretariatsleder

Mercuri Urval søger for Ringkøbing-Skjern Kommune

Vil du være med til at udvikle Fremtidens Stab?

Ringkøbing Skjern Kommune er Danmarks geografisk største kommune, som huser 56.000 indbyggere, der bor i naturskønne omgivelser tæt på det brusende hav, snoede åer og vidtstrakte naturområder. I Ringkøbing-Skjern Kommune arbejder vi for, at det enkelte menneske kan leve det gode liv.

Som sekretariatsleder i Ringkøbing-Skjern Kommune kommer du til at bidrage i en stor variation af opgaver og roller. Både i mange vitale driftsopgaver og på de største og vigtigste dagsordener. På den strategiske hylde handler det særligt om:

Styrkelse af lokaldemokratiet, ikke mindst gennem servicering af byrådet og det øvrige politiske miljø. Det handler også om borgerinddragelse i mange konkrete udviklingsprocesser ofte i samspillet mellem borgere og myndigheder.

Mercuri Urval
THISTED KOMMUNE
Faglig koordinator til ydelsesområdet i Erhverv og Beskæftigelse

THISTED KOMMUNE

Vil du være med til at sikre den faglige kvalitet på ydelsesområdet? Så er det dig, vi mangler!

Vi søger en faglig koordinator til Ydelsesområdet, som har indgående kendskab til lovgivningen på området samt socialfaglig tyngde. Vi søger dig, som kan agere strategisk i det faglige felt samt være med til at styrke beskæftigelsesindsatsen i Thisted Kommune.

Der er tale om en spændende stilling, hvor du bliver nøgleperson ift. at sikre og udvikle den faglige kvalitet i teamet og på tværs i organisationen. Du vil ligeledes - i tæt samarbejde med teamlederen - skulle sikre at gældende lovgivning administreres og implementeres korrekt. Stillingen som fagkoordinator indebærer også almindelig sagsbehandling af forsørgelsesydelser, særlig støtte, enkeltydelser samt håndtering af klagesager. Endvidere skal du - gennem en anerkendende tilgang - servicere og betjene borgere og virksomheder.

ATP
Sektionschef til forretningsudvikling i Arbejdsmarkedets Erhvervssikring

ATP, Hillerød

Trives du i rollen som personaleleder? Kender du til mekanismerne i agil- og traditionel udvikling samt de krav, det stiller til dig som leder?

I AES Forretningsudvikling søger vi dig, som har erfaring med personaleledelse og kompetenceudvikling af medarbejdere. Dig, der motiverer andre til at gøre deres bedste og professionelt kan lede igennem forandringer.

AES Forretningsudvikling er organiseret i et Agile Release Train (ART). I ART’en driver vi en omfattende digitalisering og forandring af arbejdsprocesser og –opgaver samt et Ordningscenter, som understøtter AES med opgaver vedrørende BI-rapportering, analyser, kundeindsigter og juridiske opgaver vedrørende GDPR mv.

ATP
Greve Kommune Genopslag – Direktør for Teknik & Miljø samt Sundhed & Pleje

Greve Kommune

Brænder du for at udvikle samspillet mellem politikere, borgere og administration?

Vi søger en ny direktør, der kan bidrage aktivt til at implementere og videreudvikle Greve Kommunes effektorganisering, hvor byrådets vision ”Naturligvis Greve … ” sætter den strategiske retning.

Vores ambition er at skabe en tydelig rød tråd fra politikernes visioner for Greve gennem hele organisationen og at styre efter den bedste effekt i forhold til borgere og virksomheder. Samtidig vil vi gerne udvikle den aktive borgerinddragelse i et tæt samspil med politikerne i kommunen.

Dit områdeansvar vil være teknik og miljø samt sundhed og ældre. Det vil være afgørende, at du har et solidt kendskab til teknik- og miljøområdet bredt set. Du har også en optagethed af driverne og de fremtidige rammebetingelser på sundheds- og ældreområdet.

UNHCR Administrative Associate

UNHCR, Copenhagen

UNHCR, the UN Refugee Agency, is offering an Administrative Associate role within the World Bank-UNHCR Joint Data Center on Forced Displacement (JDC), Copenhagen Denmark. UNHCR, the UN Refugee Agency, protects people forced to flee their homes because of conflict and persecution.

Given the Administrative Associate’s responsibilities for the smooth functioning of resource management and administrative matters in the JDC, and towards a broad and varied range of activities, as well as efficient running of the team and its collaborations, it will be crucial for the selected candidate to have solid project/programme management skills and a process optimization mindset.

The Administrative Associate will report to the JDC Deputy Head and is expected to interact with and support the entire WB-UNHCR team as one team.

British Embassy Copenhagen Senior Trade Specialist - Digital and Industrial Sectors

British Embassy Copenhagen

Would you like to help Scotland discover and develop export opportunities within the digital and technology sectors in the Nordic countries?

Right now, we are looking for a Senior Trade specialist to join our Nordic team.

If you love working with technology and enjoy being at the forefront of aligning emerging technologies with economic opportunities, then this may be the right opening for you.

You will work on building Scotland’s reputation and reach within digital and industrial tech across the Nordic region with a special focus on the space, financial and digitalisation sectors.

You will be responsible for developing strategic relationships that increase Scottish exports and provide market insights into the Nordic economies.

Holbæk Kommune Teamleder søges til voksenenhed myndighed – Social indsats og udvikling

Holbæk Kommune

Er du en fagligleder, der i dit samarbejde og i din dialog med medarbejdere giver plads til løsninger, der arbejder på tværs til gavn for borgerne? En leder, der har blik for forebyggelse og borgers egne evner og mulighed for udvikling?

Vi skal bruge en teamleder der kan hjælpe os med at navigere i de mangeartet og spændende opgaver og til tider udfordringer, vi dagligt står overfor samtidig med, at vi planlægger omstilling til VUM 2.0 og ny version af vores IT-system Nexus.

Vi er en afdeling, når alle stillingerne er besat, på ca. 20 personer, som udover arbejdet med den rene drift, dialog med borger, pårørende og andre aktører også sætter pris på at fastholde vores afdeling som en god arbejdsplads.

Du vil som teamleder også få personaleansvar, hvorfor vi forventer, at du er vild med personaleudvikling, MUS samtaler og det at være med til at holde lygten og lyse på vejen.

Favrskov Gymnasium Gymnasiesekretær

Favrskov Gymnasium, Hadsten

Favrskov Gymnasium er et stort gymnasium med beliggenhed i Hadsten. Gymnasiet har 760 elever og ca.100 ansatte. Ledelsen består af rektor, vicerektor og to uddannelsesledere. Der er tre sekretærer og en kontorelev.

Stillingen, der som udgangspunkt er på omkring 34 timer, ønskes besat 1. januar 2023, og der vil være mulighed for et kortere overlap med den fratrædende medarbejder.

Der er tale om selvstændige opgaver, men der vil også i forbindelse med opgaverne være et tæt samarbejde med de øvrige kolleger i administrationen og gymnasiets ledelse. Endvidere forventes det, at du indgår naturligt og serviceminded i samarbejdet med de øvrige medarbejdere.

KPMG P/S
ESG reporting specialist

KPMG P/S, Copenhagen

Do you want to support companies creating strategic advantages through ESG reporting? And do you have a proficiency in navigating in an ever-changing landscape of regulation? Then you could be the colleague we are looking for to strengthen our team of ESG reporting specialists.

In KPMG Reporting & Accounting Advisory Services we bring innovative knowledge and competencies together to offer valuable solutions that fully strengthen a company’s position in a global competition for resources.

In all its simplicity, our services are centered around a single uniform principle: to ensure that reliable financial and non-financial information is communicated timely and effectively to the right stakeholders, in a way that emphasize the investment story in the company to attract resources, while compliance is ensured with all regulatory requirements and frameworks.

KPMG P/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV