812 job matcher din søgning 812 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Danske BankTransformation Consultants - to support Agile execution at scale

Danske Bank, Høje Taastrup or Vilnius

Are you looking for the opportunity to play a central role in driving how we work and collaborate in the bank? Are you comfortable working in a flexible working environment, where you have you the opportunity to work both from the office and from home? Then we have an excellent opportunity for you !

We are a newly established unit in Strategy Execution & Business Control with the strategic purpose of supporting our journey in Better Ways of Working and thereby becoming a better bank.

So what do we do? We continuously refine and strengthen Danske Bank's Agile governance and operating model and grow the agile capabilities to excel in delivering customer centric outcomes.

Vordingborg KommuneRegnskabsmedarbejder barselsvikariat til Vordingborg lystbådehavne

Vordingborg Kommune, Stege

Vil du være med til at skabe rammerne for at udvikle sejlsport og sejlerturismen i Vordingborg Kommune? Er du god til og glad for regnskaber? Kender du KMD Opus?

Dine primære opgaver vil være
  • arbejdsopgaver som fakturering, bogføring og budgetopfølgning
  • udarbejdelse og vedligeholdelse af lejekontrakter på havnens arealer samt kontakt til lejere
  • indberetninger og fakturering samt momsregnskaber, for Færgen Ida
  • tæt samarbejde med havnefogederne omkring kommunens 9 havne
  • som regnskabsmedarbejder bliver du en del af teamet som servicerer kommunens borgere på telefonen
  • andre administrative opgaver
FORCE Technology
Tekniker til måling af luftemissioner

FORCE Technology, Brøndby

Har du teknisk snilde og forståelse for måledata? Og trives du med at arbejde i felten? Så kan vi tilbyde en plads i et førende team af specialister i Skandinavien.

Dine arbejdsopgaver vil føre dig ud til kunder, der oftest er industri- og energianlæg i Danmark og udlan-det, men som også kan være offshoreanlæg. Du arbejder selvstændigt og får ansvaret for, at målingerne udføres korrekt og med den højeste kvalitet.

Din primære opgave er at opsætte måleudstyr og måle mængde og sammensætning i emissioner fra skorstene. Det er typisk standardmålinger af røggas, støv, dioxin og tungmetaller, vi laver. Under opga-vens udførelse skal du kunne aflæse, forstå og vurdere måledata.

FORCE Technology
Gem
De Danske Gærfabrikker A/SInterim Kvalitetsassistent

De Danske Gærfabrikker A/S, Lunderskov

Vi søger en dygtig kvalitetsassistent til Lunderskov teamet, med tiltrædelse snarest muligt. En spændende stilling med mange selvstændige opgaver. Som kvalitetsassistent refererer du til kvalitetschefen og arbejdsopgaverne vil være særdeles bredt fordelt indenfor kvalitetsstyringsområdet.

Vi forventer, at du som kvalitetsassistent, selvstændigt kan varetage de forskellige arbejdsopgaver. Du er struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne.

Eksempler på arbejdsopgaver:

  • Ajourføring af kvalitetsprogram på alle afdelinger og afholdelse af interne/eksterne audits.
  • Deltagelse i ny certificering, BRC Food.
Gem
De Danske Gærfabrikker A/SProcesoperatør

De Danske Gærfabrikker A/S, Lunderskov

Vi søger en engageret, kvalitetsbevidste og videbegærlige procesoperatør til fabrikken i Lunderskov. Du kommer til at indgå i det team der kører Spraytørringsafdelingen.

Jobbeskrivelse:

  • Arbejdsmiljøniveauet er højt – både psykisk og fysisk
  • Kvalitetsniveauet er højt, da der arbejdes med Food- og Feed produkter.
  • Der er tale om et job på skiftehold, da produktionen kører 24/5 men på sigt overgår til 24/7

Jobbet indeholder mange udfordringer med stor spændvidde i opgaverne og giver dermed mulighed for faglig og personlig udvikling.

Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
Næstved KommuneAdministrativ medarbejder og direktionskonsulent til Center for Politik og Udvikling

Næstved Kommune

Har du lyst til at arbejde tæt på topledelsen i en kommune, og har du flair for politisk betjening?

Da to af vores gode kollegaer går på henholdsvis barsel og pension, står vi nu og mangler 2 kollegaer i Team Byråd og Direktion. Vi søger en administrativ medarbejder til et barselsvikariat samt en direktionskonsulent til en fast stilling.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Kvalitetssikring af sager og dagsordener til politiske udvalg.
  • Sikring af fremdrift og overholdelse af deadlines.

Vi søger kollegaer med enten administrativ baggrund, eksempelvis administrationsbachelor, kontorassistent eller en nyuddannet kandidat med en relevant samfundsfaglig baggrund.

EKCO PROFTØJ OG SKO
Produktionsmedarbejder med fokus på kvalitet (20 timer)

EKCO PROFTØJ OG SKO, Roskilde

Kunne du tænke dig at få en nøglerolle hos en virksomhed i vækst?

”Dit arbejde er kernen i alt, hvad vi gør. Du forholder dig til hver enkelt beklædning og sørger for, at kundernes logoer bliver placeret korrekt. Det er altså dit fokus på kvalitet og ensartethed, der sikrer glade og loyale kunder,” fortæller adm. direktør og ejerleder Glenn Johansen.

Nysgerrig?

Læs mere om dit nye job her.

MiljøministerietAdministrativ stærk og serviceminded sekretær til enheden for Cirkulær Økonomi & Affald

Miljøministeriet, Odense

Cirkulær Økonomi & Affald varetager opgaver i forbindelse med affaldshåndtering, affaldsforebyggelse og regulering på jordforureningsområdet. Enheden arbejder pt. bl.a. med at udvikle og understøtte den cirkulære økonomi – både nationalt og på EU-plan. Vi arbejder også med sager om import og eksport af affald, producentansvarsordninger, genanvendelse og forebyggelse af affald, miljøordning for biler samt affaldsdata.

Som sekretær for direktionen vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:

  • Kalenderstyring, koordination af møder samt udsendelse af mødemateriale.
  • Indkalde til, koordinere og deltage i møder med enhedsledelsen.
  • Udarbejde referater fra enhedsmøder og enhedsledelsesmøder.
  • Opsætning af møder – både fysiske og virtuelle.
  • Rejsebooking og afregning for enhedsledelsen.
PeopleLinkPlanner

PeopleLink søger for Plus Pack i Odense

Disponering, produktionsplanlægning og forecast

Produktionsplanlægning og lagerstyring for produktionen
Du bliver en del af planlægningsteamet i supply chain på 5 personer, heraf 4 i Odense og 1 i Belgien. Dine kolleger er erfarne fageksperter, og du vil få stor mulighed for at få faglig sparring og lære fra de bedste. Du får ansvaret for disponering af råvarer, produktionsplanlægningen og lagerstyringen for produktionen.

Dine primære ansvarsområder er produktionsplanlægningen, som indebærer udarbejdelse af forecast, produktionsplaner, tilpasninger og lagerstyring i forhold til ordrer og produktion i tæt samarbejde med kollegerne i Genk i Belgien. Desuden vil dine arbejdsopgaver bestå af:

  • Indkøb af rette mængder råvare ud fra rammeaftaler og igangsætning af produktion
  • Koordinering med produktionen omkring nuværende og fremtidige kapacitetsbehov
Falck Danmark A/S
Head of Management System

Falck Danmark A/S, Copenhagen

We are looking for a Head of Global Management System as part of a focused improvement of both content and functionality of the existing management system.

To be successful in this role, a strong knowledge of integrated management systems and embedding of governance processes for content and implementation of requirements is required. Implementation of robust governance for approval and deployment of changes to the system is an asset.

In this role you will be responsible for establishing and communicating a clear framework for process management including process architecture, landscape, modelling and documentation standards. Further, we expect you to lead and nurture capabilities in the Global Quality team to succeed in digital transformation and meet regulatory requirements.

Falck Danmark A/S
Grundfos A/S
Senior Quality Manager, Quality systems

Grundfos A/S, Bjerringbro

Do you want to get the main responsibility for our quality systems here at Grundfos? Can you see yourself taking charge of a true cornerstone in ensuring that our organization lives up to all standards? And do you have experience with leadership and want the chance to lead a great team?

Grundfos As our new senior manager of quality systems, your overall responsibility will be to manage our quality systems and the infrastructure of our ISO certified business system. This includes ensuring that the system is maintained, improved upon and developed as necessary as well as compliant with applicable standards. Overall, your responsibility will be to make sure that the system adds value to our organization.

Grundfos A/S
Gem
Grønlands Selvstyre
Departementet for Udenrigsanliggender, Erhverv, Handel og Klima søger en kontorchef for stabsfunktion

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Vi søger en erfaren og selvstændig kollega, der kan varetage de ledelsesmæssige opgaver for de økonomiske/administrative medarbejdere, vores juridiske kontor og ekstern kommunikation og igangsætte opbygningen af en ny enhed for International Handel.

Kontorchefen indgår i departementets ledelsesgruppe, som består af afdelingschefen for erhverv, kontorchefen for udenrigskontoret, protokolchefen og departementschefen. Kontorchefen refererer til departementschefen.

Som kontorchef har du bl.a. ansvaret for:

  • Departementets overordnede regnskab, budgetopfølgning, årsafslutning
  • Samarbejde med repræsentationscheferne omkring regnskaber for Grønlands repræsentationer i udlandet
  • Kontakt til Udenrigsministeriet ifm. Grønlands repræsentationer i udlandet
Grønlands Selvstyre
Arla Foods amba
Demand Planner - Aarhus

Arla Foods amba

We are looking for a talented and experienced Demand Planner with a commercial mindset, strong analytical skills and a proactive approach.

In this role you will be reporting directly to the Senior Planning Manager and have a wide contact surface across Arla’s functional areas.

In this high-paced work environment, we expect you to:

  • Take lead as a stakeholder in the Sales & Operations Planning processes
  • Secure commercial input from and ensuring alignment with our Sales and Category departments
Arla Foods amba
Ambu A/SInnovation Quality Engineer

Ambu A/S, Ballerup

In the job as Quality Assurance Engineer, you will have the chance to impact product development and your own daily tasks and responsibilities. You will experience a varied working day in a dynamic organisation where you will work closely with your colleagues, particularly colleagues in Denmark and Asia, but also in the US.

Your main responsibilities will be to:

  • ensure professional and proactive quality support in the development projects
  • be the risk manager for development of medical devices

We offer a wide range of professional, social and financial employee benefits in addition to exciting job challenges and continuous professional and personal development.

KødGrossisten
Produktionsplanlægger til Kødgrossisten

KødGrossisten, Vemmelev

Brænder du for at planlægge og optimere den daglige produktion og kan du få andre med, så der produceres kød i rette kvalitet, i rette mængde og til aftalt tid?

Til Kødgrossisten, som er en del af Dagrofa Foodservice, søger vi en produktionsplanlægger til en nyoprettet stilling. Vi har brug for en erfaren planlægger, som forstår sig på hele værdikæden. Èn som forstår vigtigheden af at producere kundernes ordrer, så de kan afgå fra Kødgrossisten i Vemmelev til vores to terminaler i hhv. Middelfart og Ishøj, til tiden.

Du får ansvaret for produktionsplanlægningen, som du kontinuerligt udvikler og optimerer. Derfor er du også tæt på produktionen, og sikrer daglig og ugentlig opfølgning. Du instruerer og træner dine kolleger i Produktionen, så de bidrager til en effektiv produktion af kød i høj kvalitet, som til enhver tid overholder gældende fødevareregler.

KødGrossisten
KMC
Procesteknolog eller laborant til udviklingsafdeling

KMC, Brande

Har du lyst til at tage del i udviklingen af nye produkter i en international fødevarevirksomhed?

KMC er inde i en rivende udvikling med salg af løsninger til fødevareindustrien i hele verden, og derfor søger vi en ny kollega til vores udviklingslaboratorium. Her vil du blive en del af et team, der arbejder med at skabe fremtidens kartoffelbaserede ingredienser.

Du vil få reference til vores udviklingsdirektør og indgå i et team, der p.t. består af 8 personer, og vi arbejder desuden tæt sammen med vores applikationsafdeling, som tester funktionaliteten af de nye stivelser, vi udvikler. Arbejdet spænder lige fra det meget nøjagtige i laboratoriet til det mere industriorienterede i vores pilotafdeling.

KMC
SkattestyrelsenMedarbejdere med erfaring inden for skat og international personbeskatning

Skattestyrelsen, Taastrup

Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11.

Udland 11 er en enhed under fagområdet Person i Skattestyrelsen. Vi har til opgave at kontrollere, om personer med udlandsforhold oplyser indtægter og formuer fra udlandet korrekt til de danske skattemyndigheder, så der sker en korrekt beskatning på tværs af grænser. Din opgave vil primært være kontrol af personer med udlandsforhold.

Vi forestiller os, at du har kendskab til eller er god til at sætte dig ind i de forvaltningsretlige regler.

Skattestyrelsen
Trafikstyrelsen
Luftfartsinspektør til uddannelsesområdet inden for luftfart

Trafikstyrelsen, København

Trafikstyrelsen søger en luftfartsinspektør, der selvstændigt, struktureret og med store samarbejdsevner kan bidrage til kontorets arbejde i relation til godkendelse og tilsyn af flyveskoler samt personcertifikatkontrol.

Du bliver en del af kontoret for personcertificering (Flight Crew Licensing), i daglig tale FCL-afdelingen og vil dermed indgå i et team af 15 medarbejdere, som med forskellige faglige kompetencer og baggrunde, heriblandt piloter, jurister og andre fageksperter tilsammen udgør et stærkt team. FCL er en del af Afdeling for Luftfart, der pt. beskæftiger ca. 120 engagerede medarbejdere, og som varetager reguleringen af og fører tilsyn med sikkerheden på tværs af hele luftfartsområdet.

Trafikstyrelsen
Københavns ProfessionshøjskoleStudieadministrativ koordinator til SU-team

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

Har du lyst til at samarbejde om drift og udvikling af studieadministrative opgaver og SU-vejledning af studerende? Og har du både overblik, sans for detaljen og udpræget systemsnilde? Så er du måske den kollega, vi leder efter.

Som studieadministrativ koordinator i SU-teamet bliver du en del af et administrationsfagligt miljø med mange forskelligartede opgaver. Du bliver en vigtig del af KP's samlede arbejdsfællesskab. Vi arbejder i teams og vægter samarbejde om nye arbejdsprocesser og procedurer højt.

Du får en hverdag med mange kontaktflader med fingrene i flere systemer. Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • sikre en god serviceoplevelse for vores studerende
  • vejlede studerende om SU, Ungdomskort og Statens Voksenuddannelsesstøtte
  • lave aktivitetskontrol og sagsbehandle studerendes orlov, barsel, sygdom m.m.