436 job matcher din søgning 436 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S
Formand til vand- og anlægsprojekter

Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S

Hos Nordkysten er vi lige nu på udkig efter en erfaren formand, som ved, hvordan man selvstændigt koordinerer og fordeler arbejdet til mandskabet på pladsen – og dermed sikrer at projekter kommer i mål til tiden og med et godt resultat. Du vil være tilknyttet vores nye kontor i Glostrup eller Gilleleje, når ikke du er ude på pladserne.

Som formand i vores vandafdeling vil du have en koordinerende rolle og agere bindeled mellem entrepriselederen og vores folk på pladsen. Du vil være med i projektet helt fra starten til den endelige aflevering.

Dine opgaver består primært af:

  • Udarbejdelse af tidsplaner i samarbejde med din entrepriseleder
  • Styring af vandprojekter, hvor du er med fra de indledende faser frem til aflevering, ligesom at du er opmærksom på registrering af tillægsarbejder, som ikke er indeholdt i kontrakten
Solrød KommuneVil du være med til at gøre en forskel i en veldrevet kommune? Hvis ja, så er du måske en af vores nye faglige teamkoordinatorer i myndighedsfunktion, Familieafsnittet, Solrød Kommune?

Solrød Kommune

Er du en erfaren sagsbehandler på myndighedsområdet for udsatte børn og unge/børn og unge med handicap, som har et ønske om at rykke videre til en stilling med større mulighed for at sætte retningen i den fælles praksis? Brænder du for at yde faglig sparring, håndtere klagesager, udvikle og vedligeholde arbejdsgange og ser du systematik, lovmedholdelighed og et stærkt fokus på økonomi, som en helt afgørende trædesten til godt socialfagligt arbejde? Så er du måske vores nye socialfaglige koordinator?

Familieafsnittet i Solrød Kommunes Børn- og Ungerådgivning er blevet opnormeret med 2 nye faglige teamkoordinatorstillinger. Den ene stilling forankres organisatorisk i vores specialrådgivningsteam (handicap -og social sager) og den anden i vores børn og ungeteam (sociale sager).

Vordingborg KommuneVi mangler to miljømedarbejdere i affaldsgruppen

Vordingborg Kommune, Langebæk

Hvis du brænder for grøn omstilling, og vil være med bag kulisserne, når der skal indsamles nye affaldsfraktioner i Vordingborg Kommune, så skynd dig at læse videre:

Som udgangspunkt vil dit ansvarsområde være at yde kompetent assistance til borgerne, når de henvender sig til affaldskontoret enten telefonisk eller via mail.

Det er derfor et must, at du som menneske er imødekommende, hurtig på tasterne, fleksibel og udadvendt. Dine faste daglige opgaver vil primært være telefonpasning og håndtering af borgerhenvendelser i vores driftssystemer til affaldshåndtering og rottebekæmpelse.

Det er derfor vigtigt, at du kan holde hovedet koldt, når der er travlt, og ikke er bange for at gå i kast med forskellige ad hoc-opgaver, som kan lande på dit bord.

Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder (barselsvikar) til Sekretariatet i Frodesgade, Teknik & Miljø.

Esbjerg Kommune

Vores kollega går på barsel og vi har derfor brug for en barselsvikar, der har lyst til at arbejde med betjening af Esbjerg Kommunes borgere og administrative opgaver. Er det lige dig og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kolleger på en dag, så ser vi frem til at modtage din ansøgning.

I Sekretariatet varetager vi bl.a. økonomi-/administrationsopgaver for og i samarbejde Teknik & Miljøs øvrige afdelinger, ligesom vi er i tæt samarbejde med kommunens centrale afdelinger. Det betyder at dine opgaver bl.a. vil være:

  • Fordeling og behandling af digital post
  • Borgerhenvendelser
  • Oprettelse og journalisering i Acadre
Esbjerg Kommune
Receptionist / Administrativ medarbejder i Drift & Økonomi, Fritid, Sundhed & Omsorg, Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Er du serviceminded, kan lide at have personlig kontakt med borgere og frivillige, er opsøgende på opgaver og har blik for, hvor du kan gøre en forskel? Så er du måske vores nye receptionist på Plejehjemmet Hedelund.

Vi søger en selvstændig person, der trives med at servicere borgere og kan arbejde alene i det daglige. Du bliver en del af Kontaktteamet i forvaltningen Fritid, Sundhed & Omsorg. Du har din arbejdsdag på Plejehjemmet Hedelund, og hovedparten af dine kolleger arbejder ud fra Ådalsvænget 36. I din hverdag på Plejehjemmet Hedelund vil du have et samarbejde med plejehjemslederen og øvrige teamledere i huset. Dine arbejdsopgaver er blandt andet, at medvirke til at understøtte de frivillige aktiviteter i huset bl.a. i form af booking af lokaler, udarbejde blad/diverse opslag m.m.

HusCompagniet A/SByggeleder - Aarhus

HusCompagniet A/S

Vil du lede byggeprojekter for det største byggefirma inden for enfamiliehuse i Danmark, der er kåret som Årets Husbygger 5. år i træk?

Som byggeleder får du det overordnede ansvar for byggeprojekterne fra første spadestik til aflevering af projektet. Størstedelen af din tid bruger du ude på byggepladserne, hvor du som regel leder 10-12 byggesager og 30-40 håndværkere på en gang. Du fører tilsyn med byggeriet, og det indebærer, at du:

  • udarbejder tidsplaner
  • afholder byggemøder og løbende er i dialog med både kunder, leverandører og håndværkere om projektets forløb, materialeleverancer og koordinering af arbejdskraft
  • følger op på tidsplanerne og reviderer efter behov
HusCompagniet A/SByggeleder - Herning

HusCompagniet A/S

Vil du lede byggeprojekter for det største byggefirma inden for enfamiliehuse i Danmark, der er kåret som Årets Husbygger 5. år i træk?

Som byggeleder får du det overordnede ansvar for byggeprojekterne fra første spadestik til aflevering af projektet. Størstedelen af din tid bruger du ude på byggepladserne, hvor du som regel leder 10-15 byggesager og 30-40 håndværkere på en gang. Du fører tilsyn med byggeriet, og det indebærer, at du:

  • udarbejder tidsplaner
  • afholder byggemøder og løbende er i dialog med både kunder, leverandører og håndværkere om projektets forløb, materialeleverancer og koordinering af arbejdskraft
Arla Foods amba
Drift koordinator til Esbjerg Mejeri

Arla Foods amba

Som drift koordinator vil du først og fremmest være en synlig ”hands-on” leder med overblik der sammen med vores dygtige medarbejdere vil drive mejeriet.

Du skal passe på mejeriets interesser sammen med resten af teamlederne i teamet; samt skabe et godt og sikkert arbejde miljø.

Du vil blive bindeled mellem teamlederne og følgende afdelinger på mejeriet: produktion, planlægning, kvalitetsafdelingen, vedligeholdelsesafdeling samt logistik og ledergruppen.

Arla Foods amba
Færdselsstyrelsen
Færdselsstyrelsen søger medarbejdere til Kundebetjening

Færdselsstyrelsen, Ribe

Er du serviceminded helt ud til fingerspidserne, og kan du lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag? Så er du måske vores nye kollega.

Vi er et team i udvikling, og du kan derfor være med til at sætte dit præg på vores arbejdsgange såvel som teamånd. Vores kerneopgaver er at understøtte organisationen med præcis og hurtig dokumenthåndtering samt servicere borgere og virksomheder gennem god, forståelig og relevant information gennem vores Kundebetjening.

Vi søger kollegaer, der er nysgerrige og opsøgende på opgaver. Du skal motiveres af god og effektiv kundeservice. Det er nemlig helt essentielt for at sikre vores daglige drift på telefonerne samt hurtig og kvalificeret sagsoprettelse og journalisering.

Færdselsstyrelsen
Gem
Hartmanns A/STeamleder til el-teamet

Hartmanns A/S søger for kunde

Som teamleder har du ansvar for koordinering af teamets ressourcer, så kapaciteten udnyttes bedst muligt, samtidig med at alle deadlines nås uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Du er desuden med til at udvikle og implementere nye systemer og tiltag i virksomheden.

Det tilbyder virksomheden:

  • Et job i en innovativ produktionsvirksomhed på forkant med udviklingen
  • Dygtige og engagerede kollegaer
  • Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø
Indrykket:
Københavns KommuneInitiativrig chefsekretær til vores områdechefer i Sundhed og Ældre, København Nord

Københavns Kommune

Sætter du en dyd i at spille andre gode og har du flair for at sikre, at der hver dag er styr på både detaljerne og det langsigtede overblik?

Så er du måske vores nye kollega! Vi har brug for endnu en chefsekretær til vores to områdechefer, der har det overordnede ansvar for en stabil drift i kommunens mange tilbud til ældre, som er samlet i Område Nord.

Som ny chefsekretær kommer du til at arbejde tæt sammen med vores nuværende chefsekretær, så I til sammen vil udgøre en stærk duo. Chefsekretærerne indgår i et arbejdsfællesskab med den øvrige medarbejderstab på områdekontoret, der foruden afdelingsleder og administrativt personale omfatter økonomi-, organisations- og sundhedsfaglige konsulenter. Derudover skal du samarbejde med driftsenhederne og med den øvrige sundheds- og omsorgsforvaltning i Københavns Kommune.

Energistyrelsen
Teamleder til grøn omstilling af varmeområdet - genopslag

Energistyrelsen, København

Energistyrelsen

Vil du bidrage til Danmarks ambitiøse klimamål? Har du erfaring med eller lyst til teamledelse i en styrelse, der prioriterer ledelse højt? Vi leder efter en teamleder, der vil være med til at lægge linjen for de fremtidige rammevilkår for varmesektoren i Energistyrelsen.

Vi mangler en teamleder for ’Team modernisering og økonomisk regulering’, som vil hjælpe med at sikre gode arbejdsprocesser med både interne og eksterne aktører, skære fagligt svære sager til og sikre god trivsel i teamet. Vi går op i, at teamlederen tager en ledende rolle i at bringe teamet sammen, fx ved at skabe fælles referencer og informationsdeling i teamet, lede teammøder og være bindeled mellem team og kontorchef.

Energistyrelsen
EBK HUSE A/SBYGGELEDER TIL EKSKLUSIVE FRITIDSHUSE

EBK HUSE A/S

EBK HUSE A/S søger til vores afdeling i Skødstrup en erfaren byggeleder til opførelse af vores kvalitets fritidshuse.

JOBBET

  • Du er bygherres primære kontaktperson i byggeforløbet.
  • Du er ansvarlig for at styre, koordinere, planlægge og kvalitetssikre byggesager frem til aflevering af det færdige hus til bygherren.
  • Du er ansvarlig for udarbejdelse af udbud og akkorder, færdigmelding af byggeri mv.
ToldstyrelsenMedarbejder til Toldstyrelsens ekspedition i Hirtshals

Toldstyrelsen, Hirtshals

Vil du sikre den legale varetransport ind i og ud af EU og bidrage til at forhindre, at illegale varer transporteres på tværs af landegrænser? Vil du hjælpe kunder videre med varer og holde gang i flowet? Og kan du kommunikere i øjenhøjde og holde styr på detaljerne? Så er du måske den nye kollega, vi søger.

Arbejdet i toldekspeditionen er afgørende for, om varer kan komme ind i og ud af Danmark og EU. På vegne af EU kontrollerer vi, om toldangivelserne er korrekte, og ekspederer dem videre gennem toldsystemerne.

Som vores nye toldmedarbejder er din opgave sammen med gode kolleger at holde gang i vareflowet ved at sikre nøjagtig registrering og smidigt samarbejde med chauffører, speditører og virksomheder.

Toldstyrelsen
Greve KommuneAdministrativ medarbejder

Greve Kommune

Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor børn og familier er i centrum, så søger Familierådgivningen i Greve Kommune en administrativ medarbejder 37 timer ugentligt.

I Familierådgivningen arbejder vi med børn og deres familier ud fra servicelovens bestemmelser. Hovedvægten af dine arbejdsopgaver som administrativ medarbejder er at understøtte familierådgiverne, familieplejen og ledelsen administrativt.

Du vil derudover, sammen med dine kollegaer, være afdelingens ansigt udadtil ved bl.a. telefonbetjening.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • At understøtte familierådgiverne, ledelsen og familieplejen administrativt
  • Omposteringer, afstemninger og mellemkommunale refusioner
SkattestyrelsenAdministrativ medarbejder til 'Kvalitets- og Driftsstyring' i Skattestyrelsen i Ringkøbing

Skattestyrelsen

Motiveres du af at arbejde med forskelligartede driftsunderstøttende opgaver? Har du et stort overblik, og et udpræget planlægningsgen, der gør dig i stand til at varetage en bred vifte af styrings- og koordineringsopgaver? Så er det måske dig, vi leder efter hos Skattestyrelsen i Ringkøbing!

I driftsstyringsteamet i enheden ’Kvalitet og Driftsstyring’ er vi syv medarbejdere, som overordnet arbejder med ledelsesinformation i form af blandt andet driftsstyring, risikostyring, intern kvalitetssikring, KPI’er, koordineringsopgaver, samt styring og koordinering i forhold til opdatering og udarbejdelse af arbejdsbeskrivelser.

Vi søger en kollega, som kan hjælpe os med en bred vifte af driftsunderstøttende opgaver i en travl hverdag, hvor arbejdstilrettelæggelsen hurtigt kan ændre sig.

Skattestyrelsen
Jammerbugt KommuneMakerspace-koordinator til Jammerbugt Ungdomsskole

Jammerbugt Kommune, Brovst

I forbindelse med etablering af Makerspaces på alle skoler og undervisningssteder i kommunen har Jammerbugt Ungdomsskole fået en vigtig rolle i at være det teknologiske fyrtårn og den kommunale ekspert, som skal være inspirator, igangsætter og udviklingskatalysator for nye tiltag, teknologier og værktøjer.

For at kunne nå ud til hele kommunen søger vi en faglig stærk Makerspaceprofil, der kan løfte indsatsen ud gennem Ungdomsskolens mobile Makerspace. Det mobile Makerspace, er et rullende videnscenter, der skal understøtte og være med til at udvikle interessen og viden omkring Makerspace-teknologier i samarbejde med skolernes nøglepersoner og relevante samarbejdspartnere.

Vi søger en faglig dygtig medarbejder med erfaring indenfor området, der er optaget af og brænder for, hvordan elever kan lære på nye måder gennem designprocesser og digital fabrikation.

Ballerup KommuneMedarbejder søges til Ballerup Kommunes Borgerservice

Ballerup Kommune

En rutineret og initiativrig medarbejder søges til Ballerup Kommune. Vil du være med til at give vores borgere og virksomheder en god oplevelse, når de besøger rådhuset? Har du erfaring med at arbejde med pas og kørekort – så er du måske vores nye kollega.

Som medarbejder i Borgerservice skal du sammen med dine kollegaer i dit team primært beskæftige dig med følgende opgaver:

  • Ekspedition af personlige henvendelser omkring pas og kørekort
  • Sagsbehandlingsopgaver vedr. pas og kørekort

Som medarbejder i Borgerservice får du en meget central funktion på rådhuset. Du er den første medarbejder, som borgeren møder i telefonen og på rådhuset, og skal derfor kunne håndtere mange forskellige faglige problematikker, og finde løsninger her og nu.

Nordjyllands PolitiAdministrativ medarbejder til Servicecenteret

Nordjyllands Politi, Aalborg

Nordjyllands Politi søger en administrativ medarbejder til Servicecentret.

Servicecentret er et vigtigt omdrejningspunkt for hele politikredsen. Du bliver en del af en sektion med ca. 25 medarbejdere, både administrative og politiansatte som arbejder i forskellige teams, hvor de primære opgaver er telefoniske og personlige henvendelser fra borgerne og en lang række andre administrative opgaver.

Du skal primært arbejde med følgende opgaver:

  • Modtagelse af telefoniske og personlige henvendelser
  • Optagelse af anmeldelser
  • Telefonomstilling til hele politikredsen
PeopleLinkTeknisk Chef

PeopleLink, Nørre Aaby

Du bliver leder af en erfaren vedligeholdelsesafdeling, der består af flere faggrupper, herunder smede, elektrikere, programmør og medarbejdere med byggeteknisk baggrund.

Dit ansvar er, at produktionsudstyret altid er i en stand, så oppetid og produktkvalitet er bedst mulig. Samtidig vil du i tæt samarbejde med fabrikschefen få en vigtig opgave med at følge den tekniske udvikling og gennemføre projekter, som vil øge performance og stabilitet.

Du træder ind i en uformel virksomhed med imødekommende kolleger, som alle brænder for deres faglighed. Den frie og familiære kultur har medført et stærkt sammenhold på tværs af organisationen, hvilket blandt andet har resulteret i, at medarbejderne har lang anciennitet.