422 job matcher din søgning 422 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Murerfirmaet Axel Poulsen A/S Projektleder, gerne med håndværkerbaggrund

Murerfirmaet Axel Poulsen A/S, Vejen

Murerfirmaet Axel Poulsen A/S er inde i en rivende udvikling – derfor søger vi en projektleder til at varetage vores byggeopgaver indenfor murerentrepriser i nybyggeri og ombygninger indenfor både erhverv og boliger.

Du vil indgå i et team på 4 projektledere og vil få ansvar for dine egne byggesager. Arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Du vil selvstændigt skulle styre og gennemføre flere byggesager.
  • Styre økonomien på tildelte byggesager, herunder beregning af dækninger.
  • Du skal føre tilsyn med arbejdet og deltage i formandsmøder og byggemøder.

Du må meget gerne have en håndværksmæssig baggrund. Derudover også gerne baggrund som ingeniør eller konstruktør, og du har kendskab til ledelse af entrepriser indenfor erhvervs- og boligbyggeri.

Biorefine Produktionsleder til produktionsanlæg af grønt protein

Biorefine, Janderup Vestj

DLG, Danish Agro og DLF har indgået et strategisk samarbejde om at udvikle grønt protein af økologisk græs. Samarbejdet har udmøntet sig i at etablere selskabet BioRefine Denmark A/S i 2020 og et nyt fuldskalaprocesanlæg til grøn bioraffinering.

BioRefine Denmark A/S søger en teknisk dygtig produktionsleder med ansvar for drift og vedligehold af vores fabrik i Nybro.

Dine primære arbejdsopgaver er følgende:

  • Ansvarlig for driften.
  • Sikre stabilt drift 24/7 i græssæsonen (primo maj til ultimo november)
  • Ansvarlig for vedligehold, herunder implementering af forebyggende vedligehold.
Esbjerg Kommune
Administrativ medarbejder til Kommunikation & Hjælpemidler

Esbjerg Kommune

Vil du være en del af en arbejdsplads, hvor kvalitet og arbejdsglæde er i fokus

Vi har en stilling som administrativ medarbejder 30-37 timer om ugen med ansættelse fra 1. december 2022 eller efter aftale.

Kommunikation & Hjælpemidler er en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor borgeren er i centrum, og hvor vi arbejder engageret med vores opgaver. Målgruppen er borgere med nedsat funktionsevne indenfor følgende områder og emner; syn, høre, tale, stemme, hjerneskadede med kommunikative vanskeligheder samt udvalgte hjælpemiddelområder, bl.a. kropsbårne hjælpemidler.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Bogføringsopgaver
  • Budgetopfølgning
  • Receptionistopgaver som telefonbetjening og modtage borgere
  • Andre administrative opgaver
  • Mindre udviklingsopgaver i forhold til udvikling af det administrative område
Esbjerg Kommune
ICS medarbejder til Borgerservice

Esbjerg Kommune

Vi søger en medarbejder til International Citizen Service i Borgerservicecenter Esbjerg.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. december 2022.

Du bliver en del af et team på 16 medarbejdere.

Din primære opgave bliver at hjælpe internationale borgere med registrering af indrejse, sygesikring, skattekort og MitID, men du vil også få mulighed for at arbejde med andre spændende opgaver som fx:

  • Udstedelse af pas og kørekort
  • Flytning, udrejse og andre folkeregisteropgaver
  • Hjælp til digital selvbetjening og hjælp til ikke-digitale borgere

Arbejdet består i personlig, digital, skriftlig og telefonisk betjening af kommunens borgere og virksomheder.

BMI Danmark BMI Produktion Danmark søger vedligeholdelseschef

BMI Danmark, Hersom

Er du en serviceminded person med mekanisk snilde og teknisk indsigt? Så er stillingen som vedligeholdschef BMI Produktion Danmark (Icopal & Monier) i Hersom måske noget for dig. Som vedligeholdelseschef vil du have det ledelsesmæssige ansvar for 4 medarbejdere i vedligeholdelsesafdelingen.

Beskrivelse af arbejdsopgaver

  • Sikre produktionsdriften på maskindelen.
  • Udvikle vedligeholdelsesområdet og hermed sikre fokus og et løft af niveauet på området.
  • Transformation af vedligeholdelsesstrategien til en SAP-løsning, der definerer effektive forretningsprocesser inden for service/vedligehold.
Gem
Grønlands Selvstyre
Licensafdelingen søger 1 ny kollega.

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Dine primære opgaver vil være sagsbehandling knyttet til udstedelse af tilladelser og være den primære kontaktperson for selskaber og privatpersoner. Du vil få en portefølje af tilladelser, som du er ansvarlig for. Du vil endvidere efter omstændighederne deltage i Råstofstyrelsens udviklingsarbejde med opdatering af bestemmelser og vilkår, og bidrage til styrelsens informationsvirksomhed og markedsføring.

Vi lægger vægt på, at du har en relevant videregående uddannelse, gerne inden for samfundsvidenskab, jura eller offentlig administration.

Grønlands Selvstyre
PRO&CO Produktionsleder – ledelse af bearbejdningsteam og vedligeholdsteam

PRO&CO søger for Kyocera Unimerco i Sunds

Du får det daglige drifts- og ledelsesansvar for bearbejdningsteamet, bestående af 6 industriteknikerlærlinge og 16 faglærte og erfarne teknikere, som arbejder i selvstyrende grupper. Der er 3 medarbejdere på nathold – resten arbejder på daghold. Teamets opgave er blandt andet at fremstille værktøjskroppe til skærende værktøj, samt lodde skær på værktøjskroppe. Værktøjerne produceres på højteknologiske bearbejdningsanlæg, bl.a. multiakset og 3 og 5 aksede bearbejdningsanlæg, samt på manuelle dreje- og fræsemaskiner.

Du bliver også ansvarlig for vedligeholdsteamet, som består af 2 lærlinge samt 7 erfarne og selvkørende vedligeholdsteknikere. Teamet løser årligt ca. 700 vedligeholdsopgaver indenfor forebyggende vedligehold, reparationer, installationer og optimeringer. Teamet har også en global supportopgave for øvrige fabrikker.

PRO&CO
Ragn-Sells Danmark A/S Driftsleder til vores anlæg i Nørresundby

Ragn-Sells Danmark A/S

Brænder du for drift, og ønsker du at gøre en forskel, når det kommer til genanvendelse af de ressourcer, vi allerede har tilgængelige i dag? Har du interesse i affaldsområdet og vil være med til at udvikle os? Så er det måske dig, vi søger.

Du bliver driftsleder for 10 fastansatte og 4 vikarer, som varetager vejninger, håndtering, behandling samt læsning af biler. Du har det daglige ansvarlig for drift og vedligeholdelse af anlægget og udstyr. Din funktion er både administrativt og som en aktiv del af produktionen, når det er nødvendigt.

  • Ansvarlig for den daglige drift på anlægget i Nørresundby
  • Sikre korrekt affaldshåndtering i forhold til miljø, lovgivning og omkostninger
  • Produktions- og kapacitetsplanlægning
BUPL Århus Medlemsrådgiver for pædagoger - barselsvikariat

BUPL Århus

Kan du yde faglig rådgivning til pædagoger om fx ansættelsesforhold, ferie og barsel, så er du måske BUPL Århus’ barselsvikar for vores medlemsrådgiver?

BUPL Århus varetager som fagforening medlemmernes kollektive og individuelle interesser. Vores medlemmer er pædagoger og pædagogfaglige ledere i Aarhus Kommune. Fagforeningens kerneopgave er at følge, forhandle og forbedre medlemmernes vilkår. Stillingen er et barselsvikariat. Du bliver en del af en fagforening med 22 engagerede kolleger med forskellig faglig baggrund.

Vi søger en barselsvikar for vores medlemsrådgiver, som er nøgleperson i vores telefoniske rådgivning.

Tvilum A/S Health & Safety Manager

Tvilum A/S, Fårvang

Hos Tvilum sætter vi arbejdsmiljø og sikkerhed højest på agendaen, og vores arbejdskultur er båret af en proaktiv og ambitiøs tilgang til området. Som Health & Safety Manager i Tvilum står du i spidsen for at lede og sikre det gode arbejdsmiljø og en stærk sikkerhedskultur gennem hele organisationen i en global produktionsvirksomhed.

I samarbejde med Global Production Director medvirker du til at sætte kursen for den strategiske retning på sikkerhedsområdet, og du er driver på eksekvering af strategien.

Som Health & Safety Manager er du desuden ansvarlig for Tvilums arbejdsmiljøorganisation, hvor du i samarbejde med ledere og medarbejdere skal drive indsatsen omkring arbejdsmiljø og sikkerhed på tværs af Tvilums fabriksenheder. Du får således stor indflydelse på den videre udvikling af arbejdsmiljøområdet i Tvilum.

PRO&CO Projektleder til spændende byggeprojekter

PRO&CO søger for Ginnerup A/S i Skive

Er du god til at have mange bolde i luften på én gang, og har du lyst til at stå i spidsen for spændende og alsidige byggeprojekter, som du med stolthed kan fortælle om? Så er det måske dig, vi leder efter!

Som projektleder kan du blive tilknyttet både små og større entrepriseopgaver, afhængig af hvilken erfaring du kommer med, og hvad dine ønsker er. Typisk vil du enten være i gang med flere små projekter på samme tid eller køre ét stort projekt ad gangen.

Kunderne spænder vidt; lige fra nybyg og renovering for boligselskaber og erhvervskunder til restaurering af kulturhistoriske bygninger. Målet er dog altid det samme – at levere godt håndværk og solide løsninger samt sikre godt samarbejde og kvalitet i hele processen fra projektering til det færdige byggeri.

PRO&CO
Terma A/S Vice President, Technology & Innovation

Terma A/S, Lystrup

Are you looking for a unique Senior Leadership position within a dynamic and high-tech organization and company with the purpose of securing people through advanced technology?

The Head of Radar will report to the Senior Vice President of Technology & Innovation and will become a fully integrated member of the global Technology & Innovation Leadership Team, together heading a global organization counting +300 employees. Your responsibilities will cover:

  • Lead and develop a skilled and knowledge heavy organization of +75 engineers across disciplines, corporate levels, and career tracks, focusing on talent development and retention at all levels
  • Co-own and contribute to the strategic direction of Technology & Innovation and ensure flawless execution of strategic initiatives and deployments
Arla Foods amba
Teamleder, Pakkeri - Gjesing Mejeri

Arla Foods amba, Skanderborg

Er du klar til at være en del af pakkeriet på Gjesing Mejeri og lede, motivere og engagere ca. 25 medarbejdere? Så er dette måske den rette mulighed for dig.

Som teamleder for flere pakkelinjer står du i spidsen, for højt engagerede kolleger, som er vant til at agere i en omskiftelig hverdag. Du bliver ansat på et moderne ostemejeri med ca. 140 medarbejdere, der tilsammen årligt producerer ca. 8.000 tons skimmelost, som sælges til markeder over hele verden.

Arla Foods amba
Gem
Kommuneqarfik Sermersooq
Kontorfuldmægtig søges til Forvaltningen for Børn og Familie i Tasiilaq

Kommuneqarfik Sermersooq

Kommuneqarfik Sermersooq søger en dygtig og engageret kontorfuldmægtig til Forvaltningen for Børn og Familie i Tasiilaq, med tiltrædelse eller efter aftale.

Forvaltning for Børn og Familie varetager opgaver for børn med særlige behov, børn med handicap, myndighedsbehandling på socialområdet og ikke mindst varetages der administrative opgaver. Forvaltningen har afdelinger, institutioner og medarbejdere i hele kommunen.

Du vil sammen med en anden kontorfuldmægtig understøtte forvaltningen og ledelsen med både kvalitet, fremdrift og styring af de mange administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver:

  • Bogføringer
  • Betaling af fakturaer
  • Økonomiopfølgning
  • Ajourføring af børnelister
  • Journalisering
  • Flybilletbestillinger
Kommuneqarfik Sermersooq
Gem
Kommune Konsulenterne
Kommune Konsulenterne søger socialrådgivere til Børn-, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet

Kommune Konsulenterne

Er du uddannet socialrådgiver eller har siddet som sagsbehandler på området og parat til nye udfordringer i dit arbejdsliv med mulighed for at præge din egen hverdag? Så er det dig, vi søger til hurtig tiltrædelse.

Kommune Konsulenterne søger kompetente socialrådgivere og sagsbehandlere til kortere og længere ansættelser samt diverse socialfaglige opgaver til kommunernes Børn, Unge- og Familieafdelinger samt Børn- og Handicapafdelinger i hele landet.

Vi forventer, at ansøger har erfaring med:

  • Generel sagsbehandling indenfor Familieområdet
  • Børnefaglige undersøgelser og handleplaner
  • Myndighedsopgaver ift. børn og unge med særlige behov og deres familier
Kommune Konsulenterne
Gældsstyrelsen Gør en forskel som konkurssagsbehandler

Gældsstyrelsen, Middelfart

Fungerer du i krydsfeltet mellem lovgivning, analyse og formidling, så har du mulighed for at sikre en professionel tilgang og en god proces i vores håndtering af konkurssager.

Du kommer til at bidrage aktivt til inddrivelsen af offentlig gæld ved at analysere og vurdere sager på konkursområdet.

Du skal kunne sætte dig ind i gældende lovgivning og bruge den viden til at analysere og vurdere, hvilken afgørelse sagerne kalder på. Og så skal du kunne præsentere din vurdering i skifteretten.

Dine primære opgaver vil indebære:

  • Konkurssagsbehandling inkl. vurdering og indgivelse af konkursbegæring samt skyldnerkontakt.
  • Fremmøde og sagsfremstilling i skifteretten.
  • Håndtering af sikkerhedsstillelser og betalingsaftaler.
Gældsstyrelsen
Gubra ApS Department Manager for Pharmacology Research

Gubra ApS, Hørsholm

Gubra is looking for an energetic and dedicated Department Manager for one of our four departments in Pharmacology Research.

Pharmacology Research delivers high quality research data in in vivo models of NASH, CVD, kidney disease, diabetes, obesity, and related metabolic disorders. The department supports customer studies as well as internal research projects.

As Department Manager your tasks include

  • Daily management of scientists and technicians in the department ensuring high performance, well-being, and engagement.
  • Prioritization of resources while maintaining efficiency and timeline adherence in complex research projects without compromising quality.
  • Strong support to the planning and logistics of day-to-day processes in the in vivo facility.
Dansk Flygtningehjælp Opsøgende projekt-/virksomhedskonsulent

Dansk Flygtningehjælp, København

Vil du være med til at gøre en særlig indsats for ukrainske flygtninge og bidrage til udvikling af indsatser på beskæftigelsesområdet for Dansk Flygtningehjælp?

Projektstilling med udløb 31. marts 2023 – med mulighed for forlængelse.

DRC Integration søger en erfaren opsøgende konsulent, som har flair for at skabe relationer i de kommunale jobcentre og kan bidrage til videreudvikling af vores beskæftigelsesafdeling i Storkøbenhavn. Vi samarbejder med flere kommuner i storkøbenhavnsområdet om projekter, men har et mål om at udbygge vores indsatser.

En anden væsentlig funktion i stillingen er som konsulent i tilknytning til et projekt for ukrainske flygtninge. Her handler opgaven om at finde jobåbninger i virksomheder samt sikre et godt match mellem virksomheder og ledige ukrainske flygtninge.

Vi tilbyder et spændende alsidigt job i en virksomhed, hvor der er et klart formål, og hvor der er klare værdier.

Novozymes A/S Team leader, Supply Chain Operations at Site Bagsværd

Novozymes A/S

Are you looking for new challenges in a dynamic environment with the possibility of development? If so, you could be our new colleague in Supply Chain Operation at site Bagsværd.

We are looking for an experienced people manager to our Supply Chain Operation department in Bagsværd. Your primary task will be to ensure that we have motivated employees working in an environment that constantly strive to serve our customers in collaboration with our stakeholders. Supply Chain Operation Bagsværd contains +100 employees located in 2 separated areas.

You will be responsible for establishing and managing our new support team, with 12 dedicated and skilled employees. Your team will be responsible for a wide range of support functions including technical, planning, quality and training support, as well as daily operational support.

Grundfos A/S
Lead Project Manager – Innovation & Technology, Production Test

Grundfos A/S, Bjerringbro

Would you like to lead our innovation journey in Advanced Manufacturing Engineering (AME) test? Join us and take up a role where you will have a significant impact on idea generation and the creation of innovative test solutions in Grundfos

Se video om Grundfos A/S som arbejdspladsAs Lead Project Manager you will lead idea generation, innovation and development of new test technologies covering from huge Final Pump Test solutions to Electronic Test and Sensor Calibration. The Architecture & Innovation department is responsible for introducing innovative technologies that will bring Grundfos forward on production product test, programming and calibration to secure our leading position in the market.

Grundfos A/S

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV