410 job matcher din søgning 410 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Velas
Løn- og HR-medarbejder til kundeopgaver

Velas, Søften og Vissenbjerg

Har du styr på regler omkring løn og ansættelse? Brænder du for lønadministration, arbejdsgiverrådgivning om løn og personalejuridiske forhold og søger du et job med masser af kundekontakt? Så er du måske vores nye løn- og HR-rådgiver i Lønteamet hos Velas.

Du får din egen kundeportefølje, hvor du hver måned sørger for, at kundens ansatte får udbetalt den rigtige løn til tiden. Herudover hjælper du kunderne med bl.a. administration af feriepenge, refusionsansøgninger, skatteforhold for udenlandske medarbejdere, orlovsydelser, overenskomster, anmeldelse af arbejdsskader og rådgivning om overenskomstmæssige og ansættelsesretlige forhold.

Velas
DUOS A/S Smilende servicemedarbejder med flair for HR-administration

DUOS A/S, København

Brænder du for at levere den bedste service i byen? Har du et skarpt øje for detaljen og ikke ro før omgivelserne omkring dig er pæne og indbydende? Og synes du, HR-relaterede administrative opgaver er en sjov udfordring? Så har vi jobbet til dig.

I jobbet får du ansvaret for DUOS’ interne servicefunktion med reference til vores HR- og rekrutteringschef. Du får en bred kontaktflade i organisationen, og du bliver den første, de fleste gæster og samarbejdspartnere møder, når de kommer i huset. Dine arbejdsopgaver falder i to kategorier: praktiske interne serviceopgaver og HR-relaterede administrative opgaver.

Vi tilbyder dig en fuldtidsstilling med løn efter kvalifikationer og pensionsordning. Derudover tilbyder vi sundhedsforsikring, god frokostordning, frugt, kaffe, te osv.

Jobindex
Bogholder/HR-medarbejder til Fonden SOVI

Jobindex søger for SOVI i Søborg

Vi søger en bogholder/HR-medarbejder, der trives med at klare alle vores administrative opgaver.

”Så det er lidt af en multifunktion i en socialøkonomisk virksomhed, hvor vores arbejde giver mening for rigtig mange mennesker og på mange niveauer,” fortæller direktør Majbritt Bogø.

SOVI´s kerneopgave er at afklare og udvikle arbejdsevnen hos mennesker med autisme/ADHD for derigennem at skabe livskvalitet.

”Du sparrer tæt med mig i hverdagen og i det daglige arbejde, og vi synes selv, at vi er rigtig gode til at tage imod nye kolleger. Og så kommer du til at deltage i kursus om autisme og ADHD, så du har de bedste forudsætninger for at arbejde hos os.” – Majbritt

Er det lige dig, vi søger?

  • Der er flere indgange til stillingen, men vi forventer, at du har minimum et par års erfaring fra en lignende rolle med bogholderi og økonomi i centrum.

Lyder det som noget for dig?

Jobindex
Esbjerg Kommune
Sagsbehandler til Sociale Ydelser

Esbjerg Kommune

Sociale Ydelser søger en dygtig medarbejder til behandling af ansøgninger om enkeltydelser og indskudslån.

Dine opgaver bliver

  • Sagsbehandling efter Aktivloven og Boligstøtteloven
  • Yde rådgivning og vejledning primært i forhold til de ansøgninger, du behandler
  • Der er tale om administrative opgaver og telefonisk borgerkontakt.

Vi tilbyder

  • Et meningsfyldt arbejde, hvor du jf. gældende lovgivning får mulighed for at yde økonomisk støtte til udsatte borgere
  • Et godt arbejdsmiljø, der til tider er hektisk
  • Mulighed for hjemmearbejde 2 dage i ugen
  • En arbejdsplads hvor vi sikrer, at du får oplæring og støtte til opgaverne
Fredensborg Kommune
GENOPSLAG – Rådgivere søges til det specialiserede Voksenområde

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Så er der godt nyt til dig der ikke fik søgt tidligere. Vi mangler de to sidste rådgivere så vores nye Center for Psykiatri og Handicap er fuldt bemandet. Søger du faglige udfordringer, medindflydelse og de bedste kollegaer skal du søge en af vores ledige stillinger i Voksenteamet. Vi har 1 fast stilling og 1 barselsvikariat.

Voksenteamet i Fredensborg Kommune er fra 1. oktober 2022 organisatorisk tilknyttet vores nyoprettede Center for Psykiatri og Handicap. Vi arbejder for at styrke og samordne indsatsen for kommunens mest udsatte borgere gennem en løsningsfokuseret tilgang.

Du bliver en del af et godt team, hvor der er stort fagligt engagement og der er godt gang i en spændende udvikling af teamets opgaveløsninger, hvor vi blandt andet målrettet arbejder med at optimere sagsgange, IT-understøttelsen af VUM og fagligheden i teamet.

Region Hovedstaden
Vagtplanlægger til Akutberedskabets Ambulancetjeneste

Region Hovedstaden, Ballerup

Akutberedskabet forbereder egen drift af ambulancetjeneste med opstart 1. februar 2023. Vi søger derfor to vagtplanlæggere som kan indgå i vores team af vagtplanlæggere.

Ud over planlægning af ambulancedrift, vil den eksisterende planlægning af akutlægebiler, præhospitale visitatorer, psykiatrisk udrykningstjeneste, Sociolance og sundhedsfaglige visitatorer også indgå i opgaveporteføljen som vagtplanlægger.

Du får til opgave at understøtte ambulancedriften med en fleksibel og løsningsorienteret tilgang til ambulancepersonalets vagtplanlægning. Driften er døgndækkende og er sammensat af en blanding af faste vagtrul og fleksibel planlægning med varierende mødetider og -længde samt forskellige funktioner.

Region Hovedstaden
Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I
Er du vores nye HR-konsulent?

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I, Køge

Vil du være en del af et fantastisk HR- og Løn-team? Og kan du se dig selv i rollen som HR-konsulent for en spændende arbejdsplads i rivende udvikling?

Som ny medarbejder på Zealand vil du hurtigt opdage, at der er kort vej fra tanke til handling, og at alle kan komme til orde med deres gode ideer. Så selvom vi er vokset, har vi holdt fast i alle de gode ting fra dengang i 2012, hvor vi startede op med ganske få uddannelser og medarbejdere.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads, hvor vi alle er med til at sikre at vores studerende får den uddannelse, de brænder for.

I Zealands HR- og Løn afdeling er vi 8 kollegaer, der står klar til at byde dig velkommen i vores team. I teamet er der ud over HR- og løn-medarbejdere to kontorelever, en receptionist og en DPO.

Zealand – Sjællands Erhvervsakademi S/I
Mercuri Urval
Netværks- og forebyggelseskonsulent

Mercuri Urval søger for Velliv Foreningen i Ballerup

Vil du være med til at styrke danskernes mentale sundhed? Velliv Foreningen søger en udadvendt netværks- og forebyggelseskonsulent til aktiviteter for mental sundhed i arbejdslivet

Som netværks- og forebyggelseskonsulent bliver det din opgave at udvikle partnerskaber med relevante aktører samt initiere og orkestrere netværk, seminarer og andre relationsopbyggende og videndelende aktiviteter samt tilknyttede formidlingsaktiviteter.

Du kommer til at arbejde med et spændende og højaktuelt tema og bliver en del af afdelingen Mental Sundhed og Kommunikation, hvor du får erfarne, dedikerede og højt kvalificerede kollegaer. Vi arbejder sammen - med ambitioner om kvalitet, læring og udvikling, og har tætte samarbejdsflader internt i sekretariatet og med mange eksterne samarbejdspartnere.

Mercuri Urval
Gem
TEMP TEAM A/S Nyt team søges til administration og sagsbehandling

TEMP TEAM A/S søger for kunde i Esbjerg

Foretrækker du at arbejde struktureret og procesorienteret? Og har du brug for en ny udfordring, hvor du skal være med til at starte et helt nyt projekt op?

Der er ingen bestemte krav til baggrund og faglighed for at være kvalificeret til stillingen. Men du kan nikke genkende til hovedparten af det efterfølgende.

Dine hovedopgaver er som følgende:

  • Sagsbehandling fra A-Z vedr. salg og modregning af el produceret af kundernes egne solcelleanlæg
  • Administration af sager og projekter ud fra krav, der stilles i virksomhedens interne processer
  • Vedligehold af projekt-, kunde- og stamdata
Beirholm A/S
HR Generalist

Beirholm A/S, Kolding

Har du lyst til at være med til at påvirke vores digitaliseringsrejse, og vil du gerne tage en aktiv rolle med dialog og sparring over for organisationen, er du måske den, vi søger.

Hos Beirholms Væverier har vi rigtig travlt og har gang i mange spændende projekter og udvikling af vores forretning. Derfor har vi behov for at styrke vores HR-område med en kollega, som kan varetage et bredt spektrum af opgaver, lige fra daglige driftsopgaver til spændende udviklingsopgaver. Rammerne er brede, og du er selv med til at sætte dagsordenen.

Du vil indgå i Finance-teamet, som pt. består af syv gode kolleger – du bliver den 8. Vi har en klar strategi om at understøtte forretningen med stærke og digitaliserede processer samt give en dynamisk og nærværende sparring. Der er tale om en dynamisk rolle, hvor opgaver og ansvar over tid kan og vil forandre sig, og som du derfor kan udvikle dig i både fagligt og personligt.

Beirholm A/S
TV 2 Danmark A/S HR Specialist – Processer & Systemer

TV 2 Danmark A/S, Odense

Vær med til at skabe en fantastisk arbejdsplads med stor gennemslagskraft i TV2s nye People & Culture afdeling!

Du bliver en del af et team, som bidrager til at skabe rammerne for Danmarks bedste mediearbejdsplads med fokus på god ledelse, et trygt og tillidsfuldt arbejdsmiljø samt en forretningsorienteret People & Culture (P&C) afdeling.

Du bliver en del af P&C Services – med stor kontaktflade til alle i People & Culture, samt til relevante samarbejdspartnere i organisationen. Dine primære opgaver bliver at sikre effektive og relevante processer for alle HR-relaterede arbejdsgange, både IT-mæssigt, i teamet og i snitfladerne til resten af organisationen og de øvrige supportfunktioner.

Arla Foods Ingredients Group P/S
Senior HR Business Partner - Aarhus

Arla Foods Ingredients Group P/S

Do you thrive in the intersection between people and business in a global company? Can you provide relevant sparring to managers and support the further development of the organisation to deliver on our ambitious growth strategy? If so, the position as Senior HR Business Partner for our global Commercial organisation could be your next step.

Reporting to the Head of HR in AFI, you will be part of the AFI HR Business Partnering team, whose finest task is to enable the organisation's sustainable performance.

Arla Foods Ingredients Group P/S
Kommuneqarfik Sermersooq
HR-Konsulent

Kommuneqarfik Sermersooq, Nuuk

Er du engageret med flair for administration og interesse for at servicere og rådgive kommunens ledere i mangeartede opgaver inden for personaleadministration? Så grib chancen og bliv en del af vores HR-team - det er dig, vi søger.

HR-afdelingen har medansvar for, at kommunen ansætter de rette folk til de rette stillinger, og efterfølgende fastholder dygtige medarbejdere i kommunen.

Som ny kollega i HR-afdelingen vil du blive tilknyttet et forvaltningsteam, der primært servicerer og rådgiver ledere i et forvaltningsområde og også støtter op om afdelingens fælles driftsopgaver.

Stillingens indhold:

  • Administrativ håndtering af ansættelser og fratrædelse
  • Tager vare om komplicerede personalesager i et konstruktivt samarbejde med ledelsen
  • Yder sparring, rådgivning og undervisning efter behov til ledere vedrørende personalemæssige spørgsmål, herunder ansættelsesretlige forhold i henhold til gældende overenskomst
Kommuneqarfik Sermersooq
Mercuri Urval
Sekretariatsleder

Mercuri Urval søger for Ringkøbing-Skjern Kommune

Vil du være med til at udvikle Fremtidens Stab?

Ringkøbing Skjern Kommune er Danmarks geografisk største kommune, som huser 56.000 indbyggere, der bor i naturskønne omgivelser tæt på det brusende hav, snoede åer og vidtstrakte naturområder. I Ringkøbing-Skjern Kommune arbejder vi for, at det enkelte menneske kan leve det gode liv.

Som sekretariatsleder i Ringkøbing-Skjern Kommune kommer du til at bidrage i en stor variation af opgaver og roller. Både i mange vitale driftsopgaver og på de største og vigtigste dagsordener. På den strategiske hylde handler det særligt om:

Styrkelse af lokaldemokratiet, ikke mindst gennem servicering af byrådet og det øvrige politiske miljø. Det handler også om borgerinddragelse i mange konkrete udviklingsprocesser ofte i samspillet mellem borgere og myndigheder.

Mercuri Urval
THISTED KOMMUNE
Faglig koordinator til ydelsesområdet i Erhverv og Beskæftigelse

THISTED KOMMUNE

Vil du være med til at sikre den faglige kvalitet på ydelsesområdet? Så er det dig, vi mangler!

Vi søger en faglig koordinator til Ydelsesområdet, som har indgående kendskab til lovgivningen på området samt socialfaglig tyngde. Vi søger dig, som kan agere strategisk i det faglige felt samt være med til at styrke beskæftigelsesindsatsen i Thisted Kommune.

Der er tale om en spændende stilling, hvor du bliver nøgleperson ift. at sikre og udvikle den faglige kvalitet i teamet og på tværs i organisationen. Du vil ligeledes - i tæt samarbejde med teamlederen - skulle sikre at gældende lovgivning administreres og implementeres korrekt. Stillingen som fagkoordinator indebærer også almindelig sagsbehandling af forsørgelsesydelser, særlig støtte, enkeltydelser samt håndtering af klagesager. Endvidere skal du - gennem en anerkendende tilgang - servicere og betjene borgere og virksomheder.

Greve Kommune Genopslag – Direktør for Teknik & Miljø samt Sundhed & Pleje

Greve Kommune

Brænder du for at udvikle samspillet mellem politikere, borgere og administration?

Vi søger en ny direktør, der kan bidrage aktivt til at implementere og videreudvikle Greve Kommunes effektorganisering, hvor byrådets vision ”Naturligvis Greve … ” sætter den strategiske retning.

Vores ambition er at skabe en tydelig rød tråd fra politikernes visioner for Greve gennem hele organisationen og at styre efter den bedste effekt i forhold til borgere og virksomheder. Samtidig vil vi gerne udvikle den aktive borgerinddragelse i et tæt samspil med politikerne i kommunen.

Dit områdeansvar vil være teknik og miljø samt sundhed og ældre. Det vil være afgørende, at du har et solidt kendskab til teknik- og miljøområdet bredt set. Du har også en optagethed af driverne og de fremtidige rammebetingelser på sundheds- og ældreområdet.

DHL Express
HR Business Partner – Jylland

DHL Express, Skanderborg

Vil du arbejde for en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor den vigtigste KPI er motiverede og engagerede medarbejdere? Så har vi dit nye drømmejob.

Som HR Business Partner får du en central rolle i at understøtte og sikre eksekvering af vores strategi gennem ledersparring, medarbejdersupport og organisationsudvikling.

Dit business partner-område vil være vores Operations-division, og du kommer til at arbejde tæt sammen med Operations management-teams i hhv. Aarhus (Skanderborg), Fredericia og København.

SDS

Derudover vil du have tæt samarbejde med dine HR-kollegaer, der sidder centralt med ansvar for compensation & benefits, engagement, rekruttering og talent management. Stillingen er med reference til vores HR-direktør, og du bliver en del af et team af 12 passionerede og ambitiøse kollegaer.

DHL Express
DLF Seeds A/S
Lønspecialist & HR-koordinator

DLF Seeds A/S, Roskilde

Har du erfaring indenfor løn og samtidig interesse for mere generel HR-administration, så er det dig vi leder efter til vores løn- og HR-team i DLF Seeds. Du vil blive en del af et energisk, humørfyldt og travlt team, som arbejder tæt sammen om både drift og udvikling og som har en stor berøringsflade rundt om i organisationen.

DLF

Som lønspecialist/HR-koordinator vil du i samarbejde med de øvrige 2 lønmedarbejdere og det øvrige HR-team varetage en bred vifte af opgaver både relateret til selve lønkørslen, men også optimering af de arbejdsgange og systemer, der skal til for hele tiden at sikre, at vi håndterer lønadministration effektivt og med stor kundetilfredshed blandt vores kolleger.

DLF Seeds A/S
DHL Express
HR Business Partner – Sjælland

DHL Express, Vallensbæk

Vil du arbejde for en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor den vigtigste KPI er motiverede og engagerede medarbejdere? Så har vi dit nye drømmejob.

Som HR Business Partner får du en central rolle i at understøtte og sikre eksekvering af vores strategi gennem ledersparring, medarbejdersupport og organisationsudvikling.

SDS

Du vil have tæt samarbejde med dine HR-kollegaer, der sidder centralt med ansvar for compensation & benefits, engagement, rekruttering og talent management. Stillingen er med reference til vores HR-direktør, og du bliver en del af et team af 12 passionerede og ambitiøse kollegaer.

DHL Express
Bolig- og Planstyrelsen HR-medarbejdere

Bolig- og Planstyrelsen, København

Vil du arbejde med rekruttering og udvikling af medarbejdere og ledere, og har du evnerne og lysten til at udvikle HR-funktionen i en ambitiøs styrelse? Så er du måske vores nye kollegaer i Bolig- og Planstyrelsens administration.

Som én af vores nye HR-medarbejdere kommer du til at arbejde med en bred opgaveportefølje inden for løn- og personaleadministration. Bolig- og Planstyrelsen blev oprettet i januar 2021 og har siden da været igennem en opbygningsfase. Driften er nu på plads, men der er fortsat mange processer, der mangler at blive videreudviklet – og det er her, du kommer ind i billedet.

Du vil blive en del af et fagligt stærkt team, men også et team hvor der er fokus på at sparre med hinanden og hvor vi alle bidrager til, at det er sjovt og meningsfuldt at gå på arbejde.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV