140 job matcher din søgning 140 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Sagsbehandler til Sociale Ydelser

Esbjerg Kommune

Sociale Ydelser søger en dygtig medarbejder til behandling af ansøgninger om enkeltydelser og indskudslån.

Dine opgaver bliver

  • Sagsbehandling efter Aktivloven og Boligstøtteloven
  • Yde rådgivning og vejledning primært i forhold til de ansøgninger, du behandler
  • Der er tale om administrative opgaver og telefonisk borgerkontakt.

Vi tilbyder

  • Et meningsfyldt arbejde, hvor du jf. gældende lovgivning får mulighed for at yde økonomisk støtte til udsatte borgere
  • Et godt arbejdsmiljø, der til tider er hektisk
  • Mulighed for hjemmearbejde 2 dage i ugen
  • En arbejdsplads hvor vi sikrer, at du får oplæring og støtte til opgaverne
Fredensborg Kommune
GENOPSLAG – Rådgivere søges til det specialiserede Voksenområde

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Så er der godt nyt til dig der ikke fik søgt tidligere. Vi mangler de to sidste rådgivere så vores nye Center for Psykiatri og Handicap er fuldt bemandet. Søger du faglige udfordringer, medindflydelse og de bedste kollegaer skal du søge en af vores ledige stillinger i Voksenteamet. Vi har 1 fast stilling og 1 barselsvikariat.

Voksenteamet i Fredensborg Kommune er fra 1. oktober 2022 organisatorisk tilknyttet vores nyoprettede Center for Psykiatri og Handicap. Vi arbejder for at styrke og samordne indsatsen for kommunens mest udsatte borgere gennem en løsningsfokuseret tilgang.

Du bliver en del af et godt team, hvor der er stort fagligt engagement og der er godt gang i en spændende udvikling af teamets opgaveløsninger, hvor vi blandt andet målrettet arbejder med at optimere sagsgange, IT-understøttelsen af VUM og fagligheden i teamet.

Region Hovedstaden
Vagtplanlægger til Akutberedskabets Ambulancetjeneste

Region Hovedstaden, Ballerup

Akutberedskabet forbereder egen drift af ambulancetjeneste med opstart 1. februar 2023. Vi søger derfor to vagtplanlæggere som kan indgå i vores team af vagtplanlæggere.

Ud over planlægning af ambulancedrift, vil den eksisterende planlægning af akutlægebiler, præhospitale visitatorer, psykiatrisk udrykningstjeneste, Sociolance og sundhedsfaglige visitatorer også indgå i opgaveporteføljen som vagtplanlægger.

Du får til opgave at understøtte ambulancedriften med en fleksibel og løsningsorienteret tilgang til ambulancepersonalets vagtplanlægning. Driften er døgndækkende og er sammensat af en blanding af faste vagtrul og fleksibel planlægning med varierende mødetider og -længde samt forskellige funktioner.

Region Hovedstaden
Gem
TEMP TEAM A/S Nyt team søges til administration og sagsbehandling

TEMP TEAM A/S søger for kunde i Esbjerg

Foretrækker du at arbejde struktureret og procesorienteret? Og har du brug for en ny udfordring, hvor du skal være med til at starte et helt nyt projekt op?

Der er ingen bestemte krav til baggrund og faglighed for at være kvalificeret til stillingen. Men du kan nikke genkende til hovedparten af det efterfølgende.

Dine hovedopgaver er som følgende:

  • Sagsbehandling fra A-Z vedr. salg og modregning af el produceret af kundernes egne solcelleanlæg
  • Administration af sager og projekter ud fra krav, der stilles i virksomhedens interne processer
  • Vedligehold af projekt-, kunde- og stamdata
Mercuri Urval
Sekretariatsleder

Mercuri Urval søger for Ringkøbing-Skjern Kommune

Vil du være med til at udvikle Fremtidens Stab?

Ringkøbing Skjern Kommune er Danmarks geografisk største kommune, som huser 56.000 indbyggere, der bor i naturskønne omgivelser tæt på det brusende hav, snoede åer og vidtstrakte naturområder. I Ringkøbing-Skjern Kommune arbejder vi for, at det enkelte menneske kan leve det gode liv.

Som sekretariatsleder i Ringkøbing-Skjern Kommune kommer du til at bidrage i en stor variation af opgaver og roller. Både i mange vitale driftsopgaver og på de største og vigtigste dagsordener. På den strategiske hylde handler det særligt om:

Styrkelse af lokaldemokratiet, ikke mindst gennem servicering af byrådet og det øvrige politiske miljø. Det handler også om borgerinddragelse i mange konkrete udviklingsprocesser ofte i samspillet mellem borgere og myndigheder.

Mercuri Urval
THISTED KOMMUNE
Faglig koordinator til ydelsesområdet i Erhverv og Beskæftigelse

THISTED KOMMUNE

Vil du være med til at sikre den faglige kvalitet på ydelsesområdet? Så er det dig, vi mangler!

Vi søger en faglig koordinator til Ydelsesområdet, som har indgående kendskab til lovgivningen på området samt socialfaglig tyngde. Vi søger dig, som kan agere strategisk i det faglige felt samt være med til at styrke beskæftigelsesindsatsen i Thisted Kommune.

Der er tale om en spændende stilling, hvor du bliver nøgleperson ift. at sikre og udvikle den faglige kvalitet i teamet og på tværs i organisationen. Du vil ligeledes - i tæt samarbejde med teamlederen - skulle sikre at gældende lovgivning administreres og implementeres korrekt. Stillingen som fagkoordinator indebærer også almindelig sagsbehandling af forsørgelsesydelser, særlig støtte, enkeltydelser samt håndtering af klagesager. Endvidere skal du - gennem en anerkendende tilgang - servicere og betjene borgere og virksomheder.

Greve Kommune Genopslag – Direktør for Teknik & Miljø samt Sundhed & Pleje

Greve Kommune

Brænder du for at udvikle samspillet mellem politikere, borgere og administration?

Vi søger en ny direktør, der kan bidrage aktivt til at implementere og videreudvikle Greve Kommunes effektorganisering, hvor byrådets vision ”Naturligvis Greve … ” sætter den strategiske retning.

Vores ambition er at skabe en tydelig rød tråd fra politikernes visioner for Greve gennem hele organisationen og at styre efter den bedste effekt i forhold til borgere og virksomheder. Samtidig vil vi gerne udvikle den aktive borgerinddragelse i et tæt samspil med politikerne i kommunen.

Dit områdeansvar vil være teknik og miljø samt sundhed og ældre. Det vil være afgørende, at du har et solidt kendskab til teknik- og miljøområdet bredt set. Du har også en optagethed af driverne og de fremtidige rammebetingelser på sundheds- og ældreområdet.

UNHCR Administrative Associate

UNHCR, Copenhagen

UNHCR, the UN Refugee Agency, is offering an Administrative Associate role within the World Bank-UNHCR Joint Data Center on Forced Displacement (JDC), Copenhagen Denmark. UNHCR, the UN Refugee Agency, protects people forced to flee their homes because of conflict and persecution.

Given the Administrative Associate’s responsibilities for the smooth functioning of resource management and administrative matters in the JDC, and towards a broad and varied range of activities, as well as efficient running of the team and its collaborations, it will be crucial for the selected candidate to have solid project/programme management skills and a process optimization mindset.

The Administrative Associate will report to the JDC Deputy Head and is expected to interact with and support the entire WB-UNHCR team as one team.

Holbæk Kommune Teamleder søges til voksenenhed myndighed – Social indsats og udvikling

Holbæk Kommune

Er du en fagligleder, der i dit samarbejde og i din dialog med medarbejdere giver plads til løsninger, der arbejder på tværs til gavn for borgerne? En leder, der har blik for forebyggelse og borgers egne evner og mulighed for udvikling?

Vi skal bruge en teamleder der kan hjælpe os med at navigere i de mangeartet og spændende opgaver og til tider udfordringer, vi dagligt står overfor samtidig med, at vi planlægger omstilling til VUM 2.0 og ny version af vores IT-system Nexus.

Vi er en afdeling, når alle stillingerne er besat, på ca. 20 personer, som udover arbejdet med den rene drift, dialog med borger, pårørende og andre aktører også sætter pris på at fastholde vores afdeling som en god arbejdsplads.

Du vil som teamleder også få personaleansvar, hvorfor vi forventer, at du er vild med personaleudvikling, MUS samtaler og det at være med til at holde lygten og lyse på vejen.

Favrskov Gymnasium Gymnasiesekretær

Favrskov Gymnasium, Hadsten

Favrskov Gymnasium er et stort gymnasium med beliggenhed i Hadsten. Gymnasiet har 760 elever og ca.100 ansatte. Ledelsen består af rektor, vicerektor og to uddannelsesledere. Der er tre sekretærer og en kontorelev.

Stillingen, der som udgangspunkt er på omkring 34 timer, ønskes besat 1. januar 2023, og der vil være mulighed for et kortere overlap med den fratrædende medarbejder.

Der er tale om selvstændige opgaver, men der vil også i forbindelse med opgaverne være et tæt samarbejde med de øvrige kolleger i administrationen og gymnasiets ledelse. Endvidere forventes det, at du indgår naturligt og serviceminded i samarbejdet med de øvrige medarbejdere.

Miljøstyrelsen
Miljøstyrelsen søger 2-3 medarbejdere til nyoprettet aktindsigtsteam

Miljøstyrelsen, Odense

Brænder du for god forvaltning og kompetent sagsbehandling? Vil du være med til at oprette et nyt aktindsigtsteam og digitalisere sagsbehandlingen af aktindsigter?

Du skal være medarbejder i et nyoprettet aktindsigtsteam, som får ansvaret for behandling af aktindsigter i Miljøstyrelsen. Du skal være med til at sætte rammerne for behandling af aktindsigter og selv være sagsbehandler på aktindsigterne.

Din primære opgave vil være at sætte rammerne for behandlingen af aktindsigter sammen med de øvrige medlemmer af aktindsigtsteamet samt afgøre aktindsigtssager efter standardiserede processer og paradigmer.

Du skal ved hjælp af nye digitale værktøjer sørge for relevant anonymisering af de enkelte akter. Du skal i tæt samarbejde med F2-teamet (som digitaliserer alle sagsprocesser i Miljøstyrelsen med systemet F2) oprette og afslutte sager samt udtrække relevante statistikker til ledelsen.

Miljøstyrelsen
Gladsaxe Kommune Vil du være ansvarlig for lønkørsel og kursusadministration hos GXU?

Gladsaxe Kommune, Søborg

GXU Gladsaxe 10. klasse og Ungdomsskole søger en lønansvarlig, administrativ medarbejder, som især skal stå for lønkørsel for en række af de tilbud, som GXU driver for skolerne i Gladsaxe Kommune, og administrativ bistand til UU-vejlederne.

Brænder du for lønadministration, har du viden om løn- og personalejuridiske forhold, og søger du et job med masser af personalekontakt? Så er du måske vores nye administrative medarbejder.

Udover løn står du for koordinering imellem en række systemer og samarbejdspartnere og sikrer, at alt det praktiske fungerer omkring arrangementer, kurser og andre tilbud, således at elever og skoler får en professionel helheldsoplevelse.

I samarbejde med vores økonomimedarbejder og kommunikationsmedarbejder, skal du varetage elevadministration og kursusadministration.

National enhed for Særlig Kriminalitet Administrativt personale til bekæmpelsen af økonomisk kriminalitet

National enhed for Særlig Kriminalitet, Silkeborg

Vil du have et meningsfyldt job, hvor du med din administrative baggrund og strukturerede tilgang til opgaverne gør en forskel i efterforskningen af de største og mest komplekse sager om økonomisk kriminalitet, hvor danske skatteborgere og virksomheder hvert år svindles for et tocifret milliardbeløb?

Så har du her mulighed for at blive en vigtig del af en dygtig efterforskningsgruppe, hvor du holder styr på sagerne ved blandt andet at systematisere og organisere beslaglagt materiale og sikre den administrative sammenhængskraft i efterforskningsarbejdet.

Vi bestræber os på i fællesskab at få skabt et unikt arbejdsmiljø og har fokus på en fleksibel arbejdstid og god balance mellem arbejde og privatliv, hvor der vil være mulighed for hjemmearbejde.

Rigspolitiet Gruppesekretær til efterforskningsgruppe i Centeret for Økonomisk Kriminalitet

Rigspolitiet, Glostrup

Vil du have et meningsfyldt job, hvor du med din administrative baggrund og strukturerede tilgang til opgaverne gør en forskel i efterforskningen af de største og mest komplekse sager om økonomisk kriminalitet, hvor danske skatteborgere og virksomheder hvert år svindles for et tocifret milliardbeløb?

Du bliver det administrative fyrtårn i efterforskningsgruppen, som arbejder tæt sammen i efterforskningen af kompleks økonomisk kriminalitet både nationalt og internationalt.

Dit ansvar omfatter størstedelen af den administrative understøttelse af efterforskningen, så efterforskerne kan bruge deres tid på deres vigtigste opgave – at efterforske. Det gør du først og fremmest ved at sørge for, at alle bevismaterialer, efterforskningsrapporter mv. får bilagsnumre (bilagering), bliver gjort søgbare, gemt eller arkiveret på den korrekte måde og i de rette systemer.

Midt- og Vestjyllands Politi Administrativ medarbejder til Anklagemyndigheden

Midt- og Vestjyllands Politi, Holstebro

Som medarbejder i Anklagemyndighedens Administrative Enhed er du med til at skabe retssikkerhed, tryghed og sikkerhed og sikre, at straffesager altid bliver behandlet på en retfærdig måde.

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en afdeling, som er under evig forandring. Vi har et arbejdsmiljø, hvor der er fokus på flow, optimering, styring, kvalitet og tværfaglighed i opgaveløsningen og tryghed, rummelighed, fællesskab og godt humør.

Vores opgaver er bl.a. at klargøre og sende sager til retten, beramme sagerne og afslutte dem når de kommer tilbage efter domsafsigelsen, underretning til øvrige myndigheder bl.a. til Kriminalregisteret, Kriminalforsorgen og særmyndigheder mv. Opgaverne løses i et tæt og godt samarbejde med anklagemyndighedens øvrige medarbejdere og samarbejdspartnere.

Midt- og Vestjyllands Politi Operatør til Servicecentret

Midt- og Vestjyllands Politi, Holstebro

Vil du være med til at sikre borgerne en professionel og imødekommende betjening, når de retter telefonisk henvendelse til Midt- og Vestjyllands Politi?

Du vil blive en del af et godt team med store udviklingsmuligheder. Afdelingen er en vigtig medspiller for politikredsens andre afdelinger og kan tilbyde en alsidig og spændende arbejdsdag.

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • Modtagelse og visitation af telefoniske henvendelser til Midt- og Vestjyllands Politi (telefonomstilling)
  • Besvarelse af borgernes generelle henvendelser eller omstilling til rette specialist i en afdeling
  • Optagelse af anmeldelser om strafbare forhold og anden registrering
Økonomistyrelsen Administrativ medarbejder til kursusadministration

Økonomistyrelsen, København

Vil du være med til at administrere en stor portefølje af kurser, som understøtter kompetenceudviklingen i staten? Og har du lyst til at indgå i den videre udvikling af kursusadministrationen med blik for vores brugeres behov? Så er du måske vores nye kollega.

Du kommer til at indgå i et team, som har til hovedopgave at administrere en stor portefølje af meget forskelligartede kurser. Vi administrerer eksternt rettede kurser for Økonomistyrelsen og Digitaliseringsstyrelsen samt interne kurser i Finansministeriets koncern. For Økonomistyrelsen administrerer vi bl.a. projektlederuddannelse, kurser i Akademi for Enkel og Værdiskabende Styring samt en stor portefølje af systemkurser. For Digitaliseringsstyrelsen administrerer vi kurser i Statens Digitaliseringsakademi.

Rigspolitiet Erfaren administrativ medarbejder til ledelsesstøtte af IT-direktøren i Rigspolitiets Koncern IT

Rigspolitiet, Hvidovre

Får du energi af et job, der kræver selvstændighed, helhedsforståelse og flair for at navigere i en organisation, hvor opgaver med kort varsel stiller krav til dine kompetencer, så er det måske dig, vi leder efter.

Du bliver en del af Ledelsessekretariatet, som varetager koordinerende og understøttende opgaver på tværs af Koncern IT. Dit arbejde består i administrativ understøttelse af IT-direktøren med rig mulighed for sparring med og kollegial støtte hos de øvrige medarbejdere i Ledelsessekretariatet.

Dine primære opgaver er mødekoordinering, praktisk håndtering af forelæggelse af sager, kalenderstyring, modtagelse og opfølgning på mailhenvendelser, planlægning af større arrangementer, seminarer mv. samt øvrige administrative opgaver.

Du har en central funktion i forhold til at få hverdagslogistikken til at gå op for den IT-direktøren og den øvrige øverste ledelse.

Frivilligcenter Gentofte Ambitiøs frivilligkoordinator med blik for udsatte unge

Frivilligcenter Gentofte

Ungeindsatsens overordnede formål er at styrke de unges trivsel, handlemuligheder og sikre den bedst mulige overgang til et stabilt og selvstændigt voksenliv for den enkelte unge.

Målgruppen i indsatsen er unge i alderen 13-25 år, der vil have gavn af en frivillig indsats. En stor del af de unge i målgruppen har tilknyttet en kontaktperson, nogle er anbragt i egen bolig eller på døgninstitution, mens andre bor hjemme med familie eller for sig selv. Fælles for de unge er, at de i større eller mindre grad er udfordret enten socialt eller fagligt og har behov for støtte fra en frivillig.

Opgaverne omfatter blandt andet:

  • Udvikling og drift af den frivillige mentorindsats, hvor unge, alt efter behov, matches med frivillige
  • Rådgivning og brobygning til frivillige sociale tilbud
Solrød Kommune Kom og vær med på vores rejse i Familieafsnittet

Solrød Kommune

I Solrød Kommune er vi ikke bange for at tænke anderledes, og har derfor brug for en socialrådgiver, som har det på samme måde. Vi søger derfor dig, som har mod på at træde ind i en organisation, hvor der er sat gang i en vigtig faglig udviklingsrejse, og hvor der er mulighed for at præge processen. Helt præcist har vi brug for en socialrådgiver, som kan gå på tværs, og understøtte og varetage sager i specialrådgivningen, som også har psykosocial karakter.

I Solrød Kommune er vi sammen om at gøre en forskel for borgerne. Børn og Unge Rådgivningen (BUR) har i 2021 sat en række spor for de initiativer, der skal iværksættes de kommende år. Det drejer sig om at sikre rette hjælp til rette tid, udvikle de rette tilbud, sikre kvalitet i sagsbehandlingen, styrke arbejdet med mål og opfølgning samt ikke mindst kvalificere arbejdet med at inddrage børn, unge og deres familier.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV