151 job matcher din søgning 151 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Erhvervsstyrelsen
Dygtige telesupportere

Erhvervsstyrelsen, København

Har du lyst til at yde telefonsupport om muligheden for at søge om at få indefrosset betalingen af en del af energiregningen? Og vil du være med til at løfte opgaven med at vejlede om den store indefrysningsordning for energiudgifter, som regeringen og hovedparten af Folketingets partier præsenterede den 23. september? Du bliver en del af et nyt team i Erhvervsstyrelsen, som skal vejlede energiselskaber, borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset betalingen af en del af energiudgifterne.

Du vil indgå i et team af telesupportere, hvor din primære opgave bliver at besvare henvendelser fra energiselskaber, borgere og virksomheder på telefon.

Derudover vil du skulle deltage i sagsbehandlingen af ansøgninger om likviditet fra energiselskaberne.

Gem
Erhvervsstyrelsen
Dygtige sagsbehandlere

Erhvervsstyrelsen, København

Er du interesseret i offentlig sagsbehandling, og vil du være med til at løfte opgaven med at administrere den store indefrysningsordning for energiudgifter, som regeringen og hovedparten af Folketingets partier præsenterede den 23. september?

På baggrund af de stigende energipriser har regeringen indgået en politisk aftale om muligheden for at få indefrosset en del af betalingen af energiregningerne. Erhvervsstyrelsen har fået ansvaret for at administrere opgaven med at behandle ansøgninger fra energiselskaberne, og vi søger derfor administrative medarbejdere til at sagsbehandle ansøgninger og vejlede borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset dele af energiregningen.

Frederikshavn Kommune Koordinerende sagsbehandler til borgere uden netværk

Frederikshavn Kommune

Vores koordinerende sagsbehandler til borgere uden netværk har søgt nye udfordringer. Vi søger derfor en udadvendt og imødekommende sagsbehandler til den koordinerende indsats.

Med udgangspunkt i den enkelte borgers situation skal du koordinere hjælp og ydelser til borgeren i forhold til den kommunale organisation. Det kan f.eks. være hjælp til at søge om flytning, boligstøtte eller at få koordineret en flytning til et plejecenter. Det betyder, at en del af arbejdsdagen vil foregå internt med kontakt til forskellige afdelinger i den kommunale sektor og eksternt med udgående opgaver som møder på aflastnings- og plejecentre samt hos borgere.

Du bliver tilknyttet Center for Kultur og Borgerservice, hvor du sammen med afdelinger i andre Centre skal kunne se på borgerens behov ud fra en helhedsorienteret kontekst.

Fredensborg Kommune
GENOPSLAG – Handicaprådgiver til Den sammenhængende ungeindsats

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Brænder du for at gøre en forskel for de unge mellem 15 og 18/23 år med funktionsnedsættelser for at de kan komme godt videre ind i voksentilværelsen, så er du måske vores nye dygtige handicaprådgiver?

I Den sammenhængende ungeindsats (KUI) har vi samlet sagsbehandling, uddannelsesvejledning og SSP-indsats i ét ungeteam. I tæt samarbejde med jobcentret og skoleafdelingen udmøntes aftalen om ”Bedre veje til Uddannelse og job”. Vi går hver dag på arbejde for sammen aktivt at gøre en forskel for unge mellem 15 og 25 år i Fredensborg Kommune.

Vi byder dig velkommen i vores team ved en god og grundig introduktion til området. Inden din første arbejdsdag, vil du modtage en introduktionsplan. Som en del af din første tid som rådgiver hos os vil du få tæt sparring fra kollegaer og faglig koordinator.

Gem
Vita Mea Socialfaglig konsulent

Vita Mea, Hvidovre

Vi vokser og søger en ny kollega som socialfaglig konsulent til koordinering og drift af forløb.

Dine opgaver spænder bredt fra at være en stærk samarbejdspartner med sagsbehandleren til at afgrænse og afklare rammer for praktik. Du skal igangsætte og følge op på andre indsatser, mentoropgaver, finde og etablere de skræddersyede praktikker og fleksjob samt sikre den håndholdte opfølgning.

Vi skræddersyr praktikker og er opsøgende overfor virksomhederne og vores eksisterende og nye samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du er stærk i relationsarbejdet og trives med at servicere og skabe nye samarbejdspartnere.

Din indgangsvinkel kan være socialfaglig, fra vikar- og rekrutteringsbranchen, leder, fysioterapeut eller noget helt andet. Dit menneskesyn og din evne til at motivere og skabe forandring kombineret med lysten til at lære er det, der tæller.

Vallensbæk Kommune Vikariat som Servicekonsulent til Vallensbæk Kultur- & Borgerhus

Vallensbæk Kommune

Er du serviceminded og trives du i mødet med borgeren, så er du måske vores nye kollega i Vallensbæk Kultur- & Borgerhus.

Vallensbæk Kultur- & Borgerhus ligger i Center for Sundhed, Kultur og Fritid hvor der er højt til loftet, så du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe gode rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.

Arbejdsområder for den nye servicekonsulent

  • At indgå i den daglige drift af Kultur- & Borgerhuset, hvor alle medarbejdere indgår i vagtordning og både skal kunne løse biblioteks- og borgerserviceopgaver.
  • Diverse driftsopgaver på bibliotek- og borgerserviceområdet
  • Afløsning i rådhusets reception til frokost, ved sygdom, ferie m.m.
Krifa Medlemskonsulenter til Kontaktcenter Aarhus

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da vi opretter et nyt team, søger vi nye medlemskonsulenter pr. 1. december 2022 Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på 4 teams, hvoraf det ene er et juridisk team. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

ATP
Kunderådgivere til Opkrævning

ATP, Vordingborg

Kan du indlede dialog og træffe afgørelser?

Som vores nye kollega kommer du til at arbejde med opkrævningen af tilgodehavender. Konkret kommer du til at tilrettelægge opkrævningsforløb, ligesom du:

  • indleder dialog med borgere om betalingsaftaler
  • træffer afgørelser og behandler betalingsevnevurderinger
  • behandler modregningsanmodninger
  • behandler dødsbo

Som rutineret IT-bruger er du i stand til at sikre kundevenlig vejledning på digitale kanaler. Du er sandsynligvis kontoruddannet, og så har du gode kommunikative kompetencer, som du bringer i spil i den telefoniske kontakt med borgerne.

ATP
ATP
Forretningskonsulent til Udbetaling Danmarks barselsområde

ATP, Vordingborg

Kan du tænke nyt og gøre det komplekse forståeligt?

Vi er en del af Udbetaling Danmark i ATP’s Administrationsforretning. Det er os, der er ansvarlige for udbetaling af barselsdagpenge, og vi sætter en ære i at varetage en stor samfundsmæssig opgave hver dag.

Vi søger en forretningskonsulent, der kan hjælpe med at definere nye tiltag. Dig, der kan forbedre og optimere Udbetaling Danmarks barselsområde. Og dig, der kan tænke helheden ind og sikre et vedvarende fokus på myndighedsopgaven, kundernes oplevelse og det daglige driftsværktøj.

ATP
Frederiksberg Kommune Administrationsbachelor/Økonomikonsulent søges til økonomistyring

Frederiksberg Kommune

Vi søger en engageret og dygtig kollega til økonomistyringsopgaver på ældreområdet.

Har du lyst til at indgå i et stærkt samarbejdende team med en høj faglig standard og et godt socialt miljø? Vil du sammen med dygtige kollegaer udarbejde det bedste grundlag for økonomistyring? Vil du gerne udvikle dig selv og dine opgaver? Så har vi jobbet til dig!

Vi er et stærkt team på 12 personer, men mangler en engageret og dygtig kollega til at arbejde med økonomistyring på hjælpemiddelsområdet og plejeboligområdet.

Du kommer også til at arbejde med aktivitetsdata for områderne, så der skabes sammenhæng mellem økonomi og den underliggende aktivitet for de forskellige institutioner. Her kan bl.a. nævnes udviklingen i brugen af særlige typer af hjælpemidler, belægning og venteliste for plejecentre samt sammenhængen til andre områder bl.a. hospitaler, hjemmehjælp og særlige døgnpladser.

Københavns Professionshøjskole Studieadministrativ medarbejder til International Enhed

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

Har du lyst til at samarbejde om drift af studieadministrative opgaver i den internationale Enhed? Og har du både overblik, sans for detaljen og udpræget systemsnilde? Så er du måske den kollega, vi leder efter.

Som studieadministrativ koordinator i den internationale Enhed bliver du en del af et administrationsfagligt miljø med mange forskelligartede opgaver. Du bliver en vigtig del af Københavns Professionshøjskoles samlede arbejdsfællesskab.

Du får en hverdag med mange kontaktflader med fingrene i flere systemer. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Sikring af god serviceoplevelse for vores studerende
  • Administration af udgående mobilitet for både studerende og ansatte
  • Samarbejde om administration af indgående mobilitet
UC SYD
Studieadministrativ medarbejder

UC SYD, Esbjerg

Har du talent for at koordinere, strukturere og tænke i processer? Kan du holde hovedet koldt i en travl og udfordrende hverdag, har du lyst til at bidrage med sammenhængskraft og teamarbejde – så er du måske vores nye kollega!

Som studieadministrativ medarbejder i Team Optagelse/SU bliver din opgave at medvirke til både den daglige drift og udviklingen af Studieservices opgaver, f.eks.:

  • Administrative opgaver i forbindelse med behandling af ansøgninger om optagelse samt rådgivning omkring og behandling af ansøgninger om SU og anden økonomisk støtte.
  • Procesunderstøttende arbejde i form af både selvstændige og teambaserede opgaver med udarbejdelse af procesbeskrivelser, workflows og lignende.

Du bliver en del af en velfungerende og uhøjtidelig afdeling, som sætter godt kollegialt samvær i højsædet.

UC SYD
Copenhagen Business School
Programkoordinator til CBS

Copenhagen Business School, Frederiksberg

I Studieadministrationen, CBS, er en stilling som program-/studieårskoordinator ledig til besættelse pr. 1/12 2022 eller snarest derefter.

Stillingen vil være allokeret til STU-APU Administrative Planning Unit og fordrer derfor særlige kompetencer fx inden for koordinering, service og support i samarbejdet mellem institutter og studieadministration og i form af relationsunderstøttelse på tværs af flere faggrupper og interessenter. STU-APU består af godt 30 medarbejdere fordelt på 5 teams af varierende størrelse og området er pt. fysisk samlet på Finsensvej, tæt ved metro.

Dine primære opgaver vil være:

  • Koordinering af studieåret i form af skema og eksamensrammen
  • Eksamensplanlægning
  • Eksamensafvikling
Skattestyrelsen Skat er ikke enkelt – Derfor har vi brug for dig! - Vi søger medarbejdere til Virksomhedsvejledningen

Skattestyrelsen, Hjørring

Vil du være med til at sikre fundamentet for finansieringen af det danske samfund og har du lysten og evnerne til at give virksomheder en faglig, forståelig og serviceminded vejledning?

Skattestyrelsens Virksomhedsvejledning besvarer generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én til én vejledning til virksomheder pr. telefon, chat og mail.

Din opgave bliver hovedsageligt at give faglig vejledning telefonisk, derfor er det vigtigt, at du gør det nemt og trygt for virksomheder at være i kontakt med Skattestyrelsen.

Vi søger medarbejdere indenfor fagområdet: Erhvervs- og selskabsbeskatning.

Du kommer fx til at vejlede selvstændig erhvervsdrivende og selskaber om indberetning og opgørelse af virksomhedens skattemæssige resultat, om opstart af virksomhed, fradragsberettigede udgifter og om hvordan man lukker en virksomhed.

Skattestyrelsen
Esbjerg Kommune
Sagsbehandler til Sociale Ydelser

Esbjerg Kommune

Sociale Ydelser søger en dygtig medarbejder til behandling af ansøgninger om enkeltydelser og indskudslån.

Dine opgaver bliver

  • Sagsbehandling efter Aktivloven og Boligstøtteloven
  • Yde rådgivning og vejledning primært i forhold til de ansøgninger, du behandler
  • Der er tale om administrative opgaver og telefonisk borgerkontakt.

Vi tilbyder

  • Et meningsfyldt arbejde, hvor du jf. gældende lovgivning får mulighed for at yde økonomisk støtte til udsatte borgere
  • Et godt arbejdsmiljø, der til tider er hektisk
  • Mulighed for hjemmearbejde 2 dage i ugen
  • En arbejdsplads hvor vi sikrer, at du får oplæring og støtte til opgaverne
Fredensborg Kommune
GENOPSLAG – Rådgivere søges til det specialiserede Voksenområde

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Så er der godt nyt til dig der ikke fik søgt tidligere. Vi mangler de to sidste rådgivere så vores nye Center for Psykiatri og Handicap er fuldt bemandet. Søger du faglige udfordringer, medindflydelse og de bedste kollegaer skal du søge en af vores ledige stillinger i Voksenteamet. Vi har 1 fast stilling og 1 barselsvikariat.

Voksenteamet i Fredensborg Kommune er fra 1. oktober 2022 organisatorisk tilknyttet vores nyoprettede Center for Psykiatri og Handicap. Vi arbejder for at styrke og samordne indsatsen for kommunens mest udsatte borgere gennem en løsningsfokuseret tilgang.

Du bliver en del af et godt team, hvor der er stort fagligt engagement og der er godt gang i en spændende udvikling af teamets opgaveløsninger, hvor vi blandt andet målrettet arbejder med at optimere sagsgange, IT-understøttelsen af VUM og fagligheden i teamet.

Region Hovedstaden
Vagtplanlægger til Akutberedskabets Ambulancetjeneste

Region Hovedstaden, Ballerup

Akutberedskabet forbereder egen drift af ambulancetjeneste med opstart 1. februar 2023. Vi søger derfor to vagtplanlæggere som kan indgå i vores team af vagtplanlæggere.

Ud over planlægning af ambulancedrift, vil den eksisterende planlægning af akutlægebiler, præhospitale visitatorer, psykiatrisk udrykningstjeneste, Sociolance og sundhedsfaglige visitatorer også indgå i opgaveporteføljen som vagtplanlægger.

Du får til opgave at understøtte ambulancedriften med en fleksibel og løsningsorienteret tilgang til ambulancepersonalets vagtplanlægning. Driften er døgndækkende og er sammensat af en blanding af faste vagtrul og fleksibel planlægning med varierende mødetider og -længde samt forskellige funktioner.

Region Hovedstaden
Gem
TEMP TEAM A/S Nyt team søges til administration og sagsbehandling

TEMP TEAM A/S søger for kunde i Esbjerg

Foretrækker du at arbejde struktureret og procesorienteret? Og har du brug for en ny udfordring, hvor du skal være med til at starte et helt nyt projekt op?

Der er ingen bestemte krav til baggrund og faglighed for at være kvalificeret til stillingen. Men du kan nikke genkende til hovedparten af det efterfølgende.

Dine hovedopgaver er som følgende:

  • Sagsbehandling fra A-Z vedr. salg og modregning af el produceret af kundernes egne solcelleanlæg
  • Administration af sager og projekter ud fra krav, der stilles i virksomhedens interne processer
  • Vedligehold af projekt-, kunde- og stamdata
Mercuri Urval
Sekretariatsleder

Mercuri Urval søger for Ringkøbing-Skjern Kommune

Vil du være med til at udvikle Fremtidens Stab?

Ringkøbing Skjern Kommune er Danmarks geografisk største kommune, som huser 56.000 indbyggere, der bor i naturskønne omgivelser tæt på det brusende hav, snoede åer og vidtstrakte naturområder. I Ringkøbing-Skjern Kommune arbejder vi for, at det enkelte menneske kan leve det gode liv.

Som sekretariatsleder i Ringkøbing-Skjern Kommune kommer du til at bidrage i en stor variation af opgaver og roller. Både i mange vitale driftsopgaver og på de største og vigtigste dagsordener. På den strategiske hylde handler det særligt om:

Styrkelse af lokaldemokratiet, ikke mindst gennem servicering af byrådet og det øvrige politiske miljø. Det handler også om borgerinddragelse i mange konkrete udviklingsprocesser ofte i samspillet mellem borgere og myndigheder.

Mercuri Urval
Genitor ApS Fagchef for Handicap og Psykiatri

Genitor ApS søger for Ringkøbing-Skjern Kommune

Ringkøbing-Skjern Kommune søger en dygtig fagchef, der vil være med til at gøre en forskel for borgerne i kommunen. Er din ledelse bygget på klare og tydelige værdier? Er du nysgerrig? Er din ordentlighed en grundfaktor i din adfærd, og kan du tage bladet fra munden og både mene noget og handle på det?

Du får som ny fagchef ansvaret for landets geografisk største kommunes tilbud og indsatser på handicap- og psykiatriområdet.

Du får en unik mulighed for at sætte spor og gøre en forskel for borgerne, for organisationen og for hele den kommunale virkelighed i en kommunal sammenhæng, hvor organiseringen giver et udvidet ledelsesrum for cheflaget.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV