274 job matcher din søgning 274 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Esbjerg Kommune
Kompetent administrativ sagsbehandler til Fritid

Esbjerg Kommune

Vi søger snarest muligt en stærk administrativ sagsbehandler, som er generalist, kommunikativt stærk og har lyst til at arbejde med fritidsområdet, hvor det faglige fællesskab omkring administration af foreningsområdet vil blive det primære arbejdsområde.

Du skal kunne lide dialogen med foreningerne, da servicering af foreningerne ud fra et politisk vedtaget serviceniveau er i fokus.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Konsulentfunktion overfor foreningerne om godkendelse af vedtægter for nye foreninger, tilskudsmuligheder m.m.
  • Administration af tilskudsordninger og puljer
  • Kontaktperson for de selvejende fritids- og idrætscentre, herunder også sagsbehandling af specifikke ansøgninger og opfølgninger
Erhvervsstyrelsen
Dygtige telesupportere

Erhvervsstyrelsen, København

Har du lyst til at yde telefonsupport om muligheden for at søge om at få indefrosset betalingen af en del af energiregningen? Og vil du være med til at løfte opgaven med at vejlede om den store indefrysningsordning for energiudgifter, som regeringen og hovedparten af Folketingets partier præsenterede den 23. september? Du bliver en del af et nyt team i Erhvervsstyrelsen, som skal vejlede energiselskaber, borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset betalingen af en del af energiudgifterne.

Du vil indgå i et team af telesupportere, hvor din primære opgave bliver at besvare henvendelser fra energiselskaber, borgere og virksomheder på telefon.

Derudover vil du skulle deltage i sagsbehandlingen af ansøgninger om likviditet fra energiselskaberne.

Gem
Erhvervsstyrelsen
Dygtige sagsbehandlere

Erhvervsstyrelsen, København

Er du interesseret i offentlig sagsbehandling, og vil du være med til at løfte opgaven med at administrere den store indefrysningsordning for energiudgifter, som regeringen og hovedparten af Folketingets partier præsenterede den 23. september?

På baggrund af de stigende energipriser har regeringen indgået en politisk aftale om muligheden for at få indefrosset en del af betalingen af energiregningerne. Erhvervsstyrelsen har fået ansvaret for at administrere opgaven med at behandle ansøgninger fra energiselskaberne, og vi søger derfor administrative medarbejdere til at sagsbehandle ansøgninger og vejlede borgere og virksomheder om mulighederne for at få indefrosset dele af energiregningen.

Gem
Process Development Partnering A/S People Process Consultant

Process Development Partnering A/S

Brænder du for at flytte mennesker og deres arbejdsprocesser inden for industrien, så det skaber værdi og synlige resultater? Så er du måske vores nye People Process Consultant.

Som People Process Consultant hos PDP får du ansvaret for at lede og drive træningsorienterede projekter hos en række forskellige virksomheder inden for produktion, distribution, engros/detail og administration. Du får til opgave at hjælpe ledelse og medarbejdere med at identificere kritiske delelementer i arbejdet og sikre, at der udarbejdes træningsmateriale – af enten dig eller af medarbejderne selv.

Arbejdskulturen hos PDP er performancedrevet med fokus på opgaven, der altid understøttes af feedback og læring. Vores arbejdsform er rollebaseret i både lede- og støtteforhold afhængigt af den enkelte opgave.

Mercantec Underviser med passion for automatik og læring

Mercantec, Viborg

Går du med tanker om at bruge din tekniske baggrund på en helt ny måde?

Så har du nu chancen for at blive en del af automatikuddannelserne på Mercantec.

Vi er et team på 10 kolleger, som hver dag gør vores bedste for at uddanne Danmarks bedste automatikteknikere. Vi søger en kollega, som er lige så entusiastisk om faget, som vi er og som har lyst til at nørde sammen med os, vores elever og kursister.

Der er tale om en fast stilling på fuld tid, hvor du selv er med til at tilrettelægge din arbejdstid. Når du ikke skal undervise eller samarbejde med dine kolleger om udvikling, projekter mv., er der ikke tilstedeværelsespligt på skolen, så du bestemmer selv, hvor og hvornår du vil forberede din undervisning. Du får derfor en relativt fleksibel hverdag med mulighed for en fornuftig balance mellem arbejde og familieliv.

Frederikshavn Kommune Koordinerende sagsbehandler til borgere uden netværk

Frederikshavn Kommune

Vores koordinerende sagsbehandler til borgere uden netværk har søgt nye udfordringer. Vi søger derfor en udadvendt og imødekommende sagsbehandler til den koordinerende indsats.

Med udgangspunkt i den enkelte borgers situation skal du koordinere hjælp og ydelser til borgeren i forhold til den kommunale organisation. Det kan f.eks. være hjælp til at søge om flytning, boligstøtte eller at få koordineret en flytning til et plejecenter. Det betyder, at en del af arbejdsdagen vil foregå internt med kontakt til forskellige afdelinger i den kommunale sektor og eksternt med udgående opgaver som møder på aflastnings- og plejecentre samt hos borgere.

Du bliver tilknyttet Center for Kultur og Borgerservice, hvor du sammen med afdelinger i andre Centre skal kunne se på borgerens behov ud fra en helhedsorienteret kontekst.

Fredensborg Kommune
GENOPSLAG – Handicaprådgiver til Den sammenhængende ungeindsats

Fredensborg Kommune, Kokkedal

Brænder du for at gøre en forskel for de unge mellem 15 og 18/23 år med funktionsnedsættelser for at de kan komme godt videre ind i voksentilværelsen, så er du måske vores nye dygtige handicaprådgiver?

I Den sammenhængende ungeindsats (KUI) har vi samlet sagsbehandling, uddannelsesvejledning og SSP-indsats i ét ungeteam. I tæt samarbejde med jobcentret og skoleafdelingen udmøntes aftalen om ”Bedre veje til Uddannelse og job”. Vi går hver dag på arbejde for sammen aktivt at gøre en forskel for unge mellem 15 og 25 år i Fredensborg Kommune.

Vi byder dig velkommen i vores team ved en god og grundig introduktion til området. Inden din første arbejdsdag, vil du modtage en introduktionsplan. Som en del af din første tid som rådgiver hos os vil du få tæt sparring fra kollegaer og faglig koordinator.

NEXT Uddannelse København Møbelsnedkerinstruktør til NEXT Skoleoplæringscenter

NEXT Uddannelse København, Herlev

Til én af Danmarks største erhvervs- og gymnasieskoler søger vi en møbelsnedkerinstruktør til NEXT Skoleoplæringscenter beliggende i Herlev.

I skoleoplæringscentret leder vi efter en ny instruktør til bygningssnedkerteamet. Skoleoplæringscentrets formål er at agere praktikvirksomhed for de lærlinge, som endnu ikke har fundet en læreplads. Vores arbejde består både af at understøtte lærlingenes faglige udvikling, men også i at hjælpe dem med at komme ud i en traditionel snedkervirksomhed.

Som snedkerinstruktør bliver du en del af et team, som har ansvaret for en gruppe lærlinge, cirka 10 lærlingene pr. instruktør, men antallet varierer. På vores lækre værksteder producerer vi forskellige snedkeropgaver, både til brug på NEXT, men også til eksterne kunder. Ud over det praktiske arbejde med lærlingene på værkstedet, står instruktørerne for forberedelse, koordinering og planlægning af opgaverne.

Gem
Vita Mea Socialfaglig konsulent

Vita Mea, Hvidovre

Vi vokser og søger en ny kollega som socialfaglig konsulent til koordinering og drift af forløb.

Dine opgaver spænder bredt fra at være en stærk samarbejdspartner med sagsbehandleren til at afgrænse og afklare rammer for praktik. Du skal igangsætte og følge op på andre indsatser, mentoropgaver, finde og etablere de skræddersyede praktikker og fleksjob samt sikre den håndholdte opfølgning.

Vi skræddersyr praktikker og er opsøgende overfor virksomhederne og vores eksisterende og nye samarbejdspartnere. Det er derfor vigtigt, at du er stærk i relationsarbejdet og trives med at servicere og skabe nye samarbejdspartnere.

Din indgangsvinkel kan være socialfaglig, fra vikar- og rekrutteringsbranchen, leder, fysioterapeut eller noget helt andet. Dit menneskesyn og din evne til at motivere og skabe forandring kombineret med lysten til at lære er det, der tæller.

Vallensbæk Kommune Vikariat som Servicekonsulent til Vallensbæk Kultur- & Borgerhus

Vallensbæk Kommune

Er du serviceminded og trives du i mødet med borgeren, så er du måske vores nye kollega i Vallensbæk Kultur- & Borgerhus.

Vallensbæk Kultur- & Borgerhus ligger i Center for Sundhed, Kultur og Fritid hvor der er højt til loftet, så du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe gode rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.

Arbejdsområder for den nye servicekonsulent

  • At indgå i den daglige drift af Kultur- & Borgerhuset, hvor alle medarbejdere indgår i vagtordning og både skal kunne løse biblioteks- og borgerserviceopgaver.
  • Diverse driftsopgaver på bibliotek- og borgerserviceområdet
  • Afløsning i rådhusets reception til frokost, ved sygdom, ferie m.m.
Krifa Medlemskonsulenter til Kontaktcenter Aarhus

Krifa

Ønsker du et job med høj faglig stolthed, humørfyldte kolleger og God Arbejdslyst?

Da vi opretter et nyt team, søger vi nye medlemskonsulenter pr. 1. december 2022 Som medlemskonsulent kommer du til at indgå i et spændende, dynamisk og effektivt kontaktcenter med ca. 90 medlemskonsulenter fordelt på 4 teams, hvoraf det ene er et juridisk team. Vores vigtigste opgave er at give medlemmerne en oplevelse af God Arbejdslyst i alle samtaler.

Du får som medlemskonsulent grundig træning, masser af faglig udvikling og indblik i alle dele af Krifas arbejde. Du bliver en del af et team af motiverede og engagerede kolleger, som alle bidrager til at skabe et sjovt og hyggeligt arbejdsmiljø.

Professionshøjskolen UCN Leder af forsknings- og udviklingsaktiviteter ved UCN Teknologi og Business

Professionshøjskolen UCN, Aalborg

Har du en stærk ledelsesprofil og erfaring med forskning og udvikling (FoU)? Kan du sætte rammer og retning for den videre udvikling af FoU-aktiviteterne for UCN’s 30 Teknologi og Business-uddannelser?

Som Leder af FoU på Teknologi og Business vil du have ansvaret for at etablere, prioritere, implementere og lede den strategiske retning og de tilhørende indsatser for området.

De 30 uddannelser, som vi dækker, spænder vidt inden for det økonomisk-merkantile område, det tekniske område, it-området, designområdet, formidling og administration. Du skal derfor kunne opbygge et tæt samarbejde med lederne og deres medarbejdere omkring etablering og gennemførelse af FoU-projekter med udgangspunkt i videngrundlaget for disse uddannelser.

Du kan efter nærmere aftale forvente tid til egen forskning. Der er endvidere tilknyttet undervisning til stillingen.

University of the Faroe Islands Rector

University of the Faroe Islands, Tórshavn

Are you able to lead research and higher education at an international level? Can you be responsible for 160 staff across five faculties and a central administration, over 1000 students, and more than 25 academic degrees? Do you have the strong academic basis, as well as the leadership and management capacities?

With direction from the University’s Board, the successful applicant will lead and manage all of the University’s operations and development, including the formulation of the next strategic plan.

The new Rector will have the responsibility to ensure the institution fulfils its legal obligations, by maintaining and further developing research and higher education at international standards, to serve the current and emerging needs of the Faroe Islands and wider region.

HandicapBilistCentret Kørelærer til HandicapBilistCentret i Rødovre

HandicapBilistCentret

Har du lyst til at arbejde i en unik non-profit-sundhedsorganisation, som er førende inden for undervisning og afklaring i forhold til bilkørsel for personer med funktionsnedsættelse? Og kunne du tænke dig at hjælpe borgere med handicap til at komme bag rattet og blive selvkørende?

Som kørelærer i HandicapBilistCentret vil din primære opgave være at tilrettelægge og gennemføre teori- og køreundervisning for elever med særlige behov, herunder lære dem at betjene vores specialindrettede skolevogne.

Yderligere skal du gennem køretest foretage afprøvninger og hjælpe med at afklare borgeres kognitive funktion i forhold til videre bilkørsel, fx efter en blodprop i hjernen eller ved sygdomme som sklerose og demens.

ATP
Kunderådgivere til Opkrævning

ATP, Vordingborg

Kan du indlede dialog og træffe afgørelser?

Som vores nye kollega kommer du til at arbejde med opkrævningen af tilgodehavender. Konkret kommer du til at tilrettelægge opkrævningsforløb, ligesom du:

  • indleder dialog med borgere om betalingsaftaler
  • træffer afgørelser og behandler betalingsevnevurderinger
  • behandler modregningsanmodninger
  • behandler dødsbo

Som rutineret IT-bruger er du i stand til at sikre kundevenlig vejledning på digitale kanaler. Du er sandsynligvis kontoruddannet, og så har du gode kommunikative kompetencer, som du bringer i spil i den telefoniske kontakt med borgerne.

ATP
Academic Work Vil du udfordre uddannelsesmarkedet og arbejde med projektledelse?

Academic Work, København

At arbejde som Program Manager på AW Academy betyder en hverdag, der i det store hele består af projektledelse. Du arbejder i en stilling, hvor du sætter et præg på din egen hverdag og arbejdets design generelt.

Om Academy
AW Academy er en international virksomhed, der har fokus på at bygge morgendagens skole i dag. Formålet er at tilbyde intensive kvalitetsuddannelser for at mindske manglen på kvalificeret arbejdskraft og er baseret på konceptet Accelerated Learning. AW Academy er et søsterselskab til vikar- og rekrutteringsbureauet Academic Work, og findes i dag i Sverige, Finland, Norge, Tyskland, Schweiz og nu også i Danmark.

ATP
Forretningskonsulent til Udbetaling Danmarks barselsområde

ATP, Vordingborg

Kan du tænke nyt og gøre det komplekse forståeligt?

Vi er en del af Udbetaling Danmark i ATP’s Administrationsforretning. Det er os, der er ansvarlige for udbetaling af barselsdagpenge, og vi sætter en ære i at varetage en stor samfundsmæssig opgave hver dag.

Vi søger en forretningskonsulent, der kan hjælpe med at definere nye tiltag. Dig, der kan forbedre og optimere Udbetaling Danmarks barselsområde. Og dig, der kan tænke helheden ind og sikre et vedvarende fokus på myndighedsopgaven, kundernes oplevelse og det daglige driftsværktøj.

ATP
VIA University College
Leder til Global Businessuddannelsen samt Softwareuddannelsen

VIA University College, Horsens

Brænder du for ledelse? Og for at gøre en forskel overfor unge mennesker, der gerne vil uddanne sig til fremtidens Ingeniør?

Vi søger et dygtigt ledertalent med mod og vilje til at løse en spændende ledelsesopgave, hvor udvikling bliver helt afgørende. Du får her en unik mulighed for at forme og udvikle to af VIAs vigtige ingeniøruddannelser, og samtidig skal du være med til at sætte fokus på et helt nyt og samfundsmæssigt vigtigt specialiseringsområde – nemlig klima og bæredygtig udvikling.

En af dine store opgaver på den korte bane bliver, at udvikle en klimaspecialisering indenfor uddannelsesområdet. Klima har længe været på dagsordenen både globalt og nationalt, og det er nu tid til, at det i større udstrækning også kommer ind på GBE-uddannelsen. Det fordrer, at du har fingeren på pulsen i forhold til klima-dagsordenen, og at du har interesse i, hvordan fagområdet udvikler sig.

VIA University College
Frederiksberg Kommune Administrationsbachelor/Økonomikonsulent søges til økonomistyring

Frederiksberg Kommune

Vi søger en engageret og dygtig kollega til økonomistyringsopgaver på ældreområdet.

Har du lyst til at indgå i et stærkt samarbejdende team med en høj faglig standard og et godt socialt miljø? Vil du sammen med dygtige kollegaer udarbejde det bedste grundlag for økonomistyring? Vil du gerne udvikle dig selv og dine opgaver? Så har vi jobbet til dig!

Vi er et stærkt team på 12 personer, men mangler en engageret og dygtig kollega til at arbejde med økonomistyring på hjælpemiddelsområdet og plejeboligområdet.

Du kommer også til at arbejde med aktivitetsdata for områderne, så der skabes sammenhæng mellem økonomi og den underliggende aktivitet for de forskellige institutioner. Her kan bl.a. nævnes udviklingen i brugen af særlige typer af hjælpemidler, belægning og venteliste for plejecentre samt sammenhængen til andre områder bl.a. hospitaler, hjemmehjælp og særlige døgnpladser.

Københavns Professionshøjskole Adjunkt/lektor med kompetencer inden for den juridiske del af det sundhedsfaglige felt

Københavns Professionshøjskole, Nørrebro

Kan du gøre vores studerende i stand til at navigere i sundhedsfaglige problemstillinger, der også omfatter den juridiske vinkel, og har du en bred viden inden for den juridiske del af det sundhedsfaglige felt – især inden for patientsikkerhed, serviceloven, sundhedsloven m.m.? Har du erfaring med at arbejde med administration og koordinering inden for det sundhedsfaglige felt – enten fra et sygehus eller det kommunale, og er du samtidig en dygtig underviser, der formår at engagere, inspirere og gøre en forskel for vores studerende?

På forvaltnings- og administrationsuddannelserne (FAU) på Københavns Professionshøjskole (KP) har vi brug for en underviser, der kan sætte sine juridiske kompetencer i spil ift. administration og korrigering, inden for det danske sundhedsvæsen, og som gerne kender til eller har erfaring med at arbejde inden for dette område.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stilinger.

Opret CV