564 job matcher din søgning 564 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Behandlingsskolerne ApS
Faglig stærk administrativ medarbejder med flair for kontrakter

Behandlingsskolerne ApS, Vanløse

Har du administrativ erfaring, er du menneskelig robust og vil du hjælpe børn og unge med særlige udfordringer, så er du måske vores nye kollega på Behandlingsskolerne.

Behandlingsskolerne

Du vil dagligt blive omdrejningspunkt for udfærdigelse af indskrivningskontrakter og løbende være i dialog med vores tilbud og eksterne samarbejdspartnere i forhold til ændringer i eksisterende kontrakter. Du vil blive ansvarlig for at vores elevlister er opdaterede, således at vores økonomiafdeling kan sende fakturaer ud.

Stillingen vil fordre en tæt dialog med Behandlingsskolernes Controller. I funktionen vil der være mange administrative arbejdsgange, der ligger i forlængelse af indskrivningen af elever og derfor leder vi efter en medarbejder, der er stærk på drift, og som kan sørge for, at kontakter og systemer er opdaterede.

Behandlingsskolerne ApS
John Doe Executive Services ApSPartnerkonsulent til rekruttering

John Doe Executive Services ApS, Hellerup

JOHN DOE søger en ny partner til jobbet som rekrutteringskonsulent. Det bliver dit ansvar at sælge vores fælles ydelser til dine kunder. Du vil få muligheden for at løse opgaverne i deres fulde omfang. Du holder kontakt til dine kunder og sørger i et og alt for, at dine kunder er tilfredse. Dette sikrer du gennem missionskritisk adfærd i forhold til dit kundesamarbejde.

JONN DOE vil hjælpe dig til at kunne yde ovennævnte service for dine kunder. Vi hjælper dig også med at få samlet en gruppe af kunder og hjælper dig med at sælge dine ydelser til dem.

Du beholder selv 80 % af din solgte omsætning. Når du får hjælp til salg på kundemøder sammen med din leder, betaler du ikke noget ekstra for denne hjælp. Du betaler heller ikke noget for anvendelsen af JOHN DOE’s værktøjer såsom tests og andet.

Laerdal Copenhagen A/S
HR Specialist – For Helping Save Lives

Laerdal Copenhagen A/S

Do you want to help shape and improve a purpose driven, dynamic and collaborative workplace with an international reach? Then join us and be a part of a dedicated Crew focusing on developing our organization, improving our internal processes and strengthening our culture – in a company focusing on helping save lives around the globe!

Laerdal Copenhagen A/S

The HR specialist will work closely spare daily with the Copenhagen HR Manager, but the role will also be a part of a larger back-stage crew – which in addition to HR, consists of IT, Facility management and administration. Here, teamwork is essential when we focus on building the foundations for the best workplace, one step at a time.

Laerdal Copenhagen offers a collaborative and dynamic workplace characterized by a can-do attitude, an appreciation of diversity, flexible working conditions, and a casual atmosphere in an old warehouse in the center of Copenhagen.

Laerdal Copenhagen A/S
Gem
Esbjerg Kommune
Medarbejder til Esbjerg Kommunes Madservice

Esbjerg Kommune

Vi søger en ny kollega, da vores kollega efter 42 år i køkkenet, har valgt at gå på efterløn. Du kan være uddannet ernæringsassistent, butiksslagter eller lignende.

Stillingen er på 35 timer pr uge. De fleste dage er arbejdstiden planlagt i tidsrummet fra 6.00 til 15.00. Der arbejdes i weekender og på helligdage.

Esbjerg Kommunes Madservice producerer kølemad til hjemmeboende, der er visiteret til madservice, samt komponenter til middagsmåltidet til modtagekøkkenerne på kommunes andre plejehjem.

Derudover leverer vi alle døgnets måltider til beboerne på plejehjemmet Hedelund samt mad til daghjemsbrugere, møder og arrangementer på plejehjemmet.

ENABL A/S
Er du vores nye recruiter for ENABL, den nye globale aktør inden for vindenergi?

ENABL A/S, Ikast eller Aarhus

Vi leder efter en recruiter, der sammen med kompetente, fantastiske kolleger og hiring managers vil arbejde på at tiltrække og rekruttere de rigtige talenter til ENABL

Som vores nye recruiter vil du få ansvar for rekrutteringer på tværs af alle funktionelle forretningsområder: Mekaniske Ingeniører, projektledere og specialister fra vindindustrien i Danmark.

Derudover vil du bidrage til vores tværfunktionelle samarbejde i HR Danmark og Global HR. Du bliver en del af det danske rekrutteringshold. Vi får travlt det næste år, hvor vi skal vokse med yderligere 200 medarbejdere.

ENABL A/S
NIRAS
Recruiter med fokus på search i Sverige, Norge og UK

NIRAS, Allerød

Har du mod på at udfolde dit potentiale i et job, hvor du arbejder med mennesker, opbygger relationer og skaber netværk? Vil du booste dine kompetencer inden for HR og rekruttering? Så vent ikke med at ansøge denne stilling som Recruiter i vores nyetablerede rekrutteringsteam i NIRAS.

I jobbet som Recruiter vil du arbejde med at afdække jobmarkedet for at finde frem til de dygtigste specialister inden for NIRAS’ mange forretningsområder med fokus på vores markeder i Sverige, Norge og UK.

Helt konkret skal du arbejde med search på bl.a. jobportaler og LinkedIn. Du vil blive trænet i search-metoder for at finde frem til de helt rette kandidater. Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Sammen med ansættende ledere at identificere kompetencer i forhold til den ønskede jobprofil
  • Udarbejde og publicere jobannoncer på diverse platforme
NIRAS
KvicklyMedarbejder til bageri, Kvickly, Værløse

Kvickly

Du bliver en del af et varehus med i alt 90 medarbejdere. Vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en varehuskæde, hvor varekvalitet sættes i højsædet
  • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
  • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke

Med faglig dygtighed arbejder du for, at vore kunder får det bedste kvalitetsbrød og finder det friske brød indbydende og præsentabelt. Din hverdag kommer bl.a. til at bestå af følgende opgaver:

  • Diverse opgaver i bageriet
  • Gå til hånde i bageriet
  • Være en del af bageriet
KvicklyKonditor, Kvickly, Værløse

Kvickly

Du bliver en del af et varehus med i alt 90 medarbejdere. Vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en varehuskæde, hvor varekvalitet sættes i højsædet
  • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
  • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke

Med faglig dygtighed arbejder du for, at vore kunder får det bedste kvalitetsbrød og finder det friske brød indbydende og præsentabelt. Din hverdag kommer bl.a. til at bestå af følgende opgaver:

  • Produktion af kager/flødekager og lidt bageri
  • Overholdelse af egenkontrol
  • Være en del af bageriet
HumanTrust A/S
Personal Assistent

HumanTrust A/S søger for HM Entreprenør A/S i Horsens

Har du lyst til en nøglerolle som Personal Assistant til HM Entreprenørs adm. direktør, hvor du kommer til at arbejde i krydsfeltet mellem administration, kommunikation og HR? Så kig nærmere på denne jobmulighed i Horsens!

Der er fart over feltet, og derfor søger adm. direktør, Kasper Lægdsmand Lauritsen, nu en Personal Assistent, der kan hjælpe med at holde styr på en bred vifte af opgaver. I denne rolle fungerer du som en uvurderlig højre hånd og vil også i nogle situationer agere stedfortræder.

Du får desuden ansvar for SoMe-strategi og -eksekvering og kommer desuden til at være inde over en række praktiske opgaver samt HR-opgaver.

HumanTrust A/S
KvicklyBager, Kvickly, Allerød

Kvickly

Du bliver en del af et varehus med i alt 190 medarbejdere. Med en central beliggenhed i Allerød er vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange købestærke kunder.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en varehuskæde, hvor varekvalitet sættes i højsædet
  • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
  • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke

Med faglig dygtighed arbejder du for, at vore kunder får det bedste kvalitet i brød og finder det friske brød indbydende og præsentabelt. Din hverdag kommer bl.a. til at bestå af følgende opgaver:

  • Produktion af brød og kager
  • Overholdelse af egenkontrol
  • Være en del af bageriet og bageriudsalget
ØkonomistyrelsenFinansministeriet søger dygtig generalist med interesse for HR og organisationsudvikling

Økonomistyrelsen, København

Har du politisk tæft, er du skarp til at skrive sager, og brænder du for HR og organisationsudvikling? Så er du måske vores nye kollega i Finansministeriets Koncern HR. Vi søger en dygtig medarbejder, som kan være med til at sikre, at Finansministeriet er en attraktiv arbejdsplads i udvikling, og som kan rådgive og understøtte Finansministeriets direktioner, ledere og medarbejdere i opgaver inden for HR og organisationsudvikling.

Du vil blive en del af et ambitiøst og fagligt stærkt kontor, som leverer højt kvalificeret rådgivning til direktioner og ledere i hele Finansministeriet. Vi løser opgaver inden for HR-udvikling og –administration, og vi hjælper bl.a. ledere og direktioner med rekrutteringer, ansættelser, onboarding, trivsel, kompetenceudvikling og lignende. Herudover løser vi en række opgaver inden for HR og ledelse på tværs af staten.

føtexBagersvend til føtex - Hvidovre

føtex

Sætter du pris på godt bagerhåndværk?

Brug din faglighed i føtex’ bageri, hvor du bliver omgivet af dygtige kolleger. Her får du gode forhold med fri i helligdagene og mulighed for at udvikle dig både fagligt og personligt.

Som medarbejder i føtex – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karriereambitioner – ikke kun i føtex, men på tværs af hele koncernen. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

PANDORA A/SHR Business Partner

PANDORA A/S

Are you passionate about HR and enjoy a dynamic and transformational business environment? Do you love partnering with Business Leaders on their talent agendas? Do you want to play a pivotal in our exciting growth journey? Well, look no further… This could be the job for you!

As part of our global Pandora transformation, we are looking to hire an HR Business Partner to join our team at our Global HQ in Copenhagen. This person will primarily support the HR Directors for the Global Office in delivering a proactive and flexible HR service to all employees and line managers, whilst driving best practice and ensuring compliance with all company procedures, documented policies and employment legislation.

At our Global HQ, we have a number of Global functions, and your role will be to partner with one or more of these organisations: Digital & Technology; Marketing; Product; Commercial; Omni Operations; Omni Retail Excellence; Global Strategy.

PANDORA A/S
Gem
Grønlands Selvstyre
Departementet for Udenrigsanliggender, Erhverv, Handel og Klima søger en kontorchef for stabsfunktion

Grønlands Selvstyre, Nuuk

Vi søger en erfaren og selvstændig kollega, der kan varetage de ledelsesmæssige opgaver for de økonomiske/administrative medarbejdere, vores juridiske kontor og ekstern kommunikation og igangsætte opbygningen af en ny enhed for International Handel.

Kontorchefen indgår i departementets ledelsesgruppe, som består af afdelingschefen for erhverv, kontorchefen for udenrigskontoret, protokolchefen og departementschefen. Kontorchefen refererer til departementschefen.

Som kontorchef har du bl.a. ansvaret for:

  • Departementets overordnede regnskab, budgetopfølgning, årsafslutning
  • Samarbejde med repræsentationscheferne omkring regnskaber for Grønlands repræsentationer i udlandet
  • Kontakt til Udenrigsministeriet ifm. Grønlands repræsentationer i udlandet
Grønlands Selvstyre
KIRKBI A/SHR-konsulent

KIRKBI A/S, Billund

Trives du med en bred vifte af opgaver, og kan du se dig selv arbejde sammen med et stærkt team i en unik virksomhed - dedikeret til kvalitet, udvikling, og stort fokus på mennesker?

HR-afdelingen består af tolv engagerede medarbejdere, og du bliver en del af vores HR Shared Service Center-team. Vi er et dedikeret team og en del af en kultur, hvor stærke værdier, høj kvalitet og samarbejde prioriteres højt.

Dine ansvarsområder vil omfatte følgende:

  • Håndtering af masterdata og -rapportering
  • Personalejura – herunder kontrakter, tillæg m.m.
  • Support af globale medarbejdere – herunder opgaver relateret til mobility
BDO
Manager, Rekruttering til BDO i Aarhus eller København

BDO

Vil du være med til at rekruttere fremtidens rådgivere? Og indebærer en fantastisk arbejdsdag for dig, at du har gjort en stor forskel og fundet nye spændende kolleger? Så er det dig, vi mangler som rekrutteringsmanager i BDO.

Har du vilje, indlevelse og ambitioner både i forhold til dig selv, kunder og kolleger - og motiveres du af at bruge din faglighed til at udvikle og styrke BDO’s forretning? Så kan en ambitiøs forretningsorienteret HR-afdeling være dit næste naturlige valg.

Vi søger en forretnings- og kommunikativt stærk rekrutteringsmanager, som agerer rekrutteringspartner for vores ledere. Du forstår, udfordrer og omsætter strategier og behov til ansættelser, der skaber værdi for forretningen.

BDO
Energinet
Senior HR Specialist – Learning & Development samt talentudvikling

Energinet, Fredericia

Vil du gøre en forskel og bidrage til udvikling og drift af vigtige HR-processer og spændende initiativer i en organisation, som spiller en central rolle i Danmarks grønne omstilling?

Energinet

Vi søger en ny kollega til at udfylde en rolle som Senior HR-specialist i vores Talent & Udvikling-team på i alt otte personer. Teamet er ansvarlig for koncern-aktiviteter og processer relateret til tiltrækning, fastholdelse og udvikling af ledere og medarbejdere. Vores nuværende kollega skifter til andre opgaver i HR, hvorfor dette spændende job nu er ledigt.

Energinet
itm8
Recruiter

itm8, Herning, Viby eller København

Er du den erfarne recruiter, der kan hjælpe os med at tiltrække de mange specialiserede fagfolk, vi har brug for for at understøtte vores spændende vækst i itm8? Er du motiveret af muligheden for at sætte dit præg på et strategisk vigtigt fokusområde? Så kom med os og hjælp med at finde morgendagens medarbejdere!

Vi er en virksomhed i konstant, stærk vækst, og vi har brug for din hjælp og ekspertise! I denne nye rolle har vi brug for dig til at bidrage med din stærke viden inden for søgning og udvælgelse af nye medarbejdere til os.

Du får ansvaret for vores interne headhunting-aktiviteter, hvor kandidatsøgninger og opbygning af kandidatpipeline vil være fokusområder. Vi målretter mod et meget efterspurgt kandidatsegment, og en af dine styrker er evnen til at tænke ud af boksen for at tiltrække de bedste talenter.

itm8
Netcompany
Talent Acquisition Consultant til Netcompany HR

Netcompany, København

Som vores nye Talent Acquisition Consultant har du netop nu en unik mulighed for at blive en del af branchens dygtigste rekrutteringsteam, der arbejder ud fra Netcompanys hovedkontor i København. Du får et job med ansvar fra start og spændende arbejdsopgaver, hvor du vil være med til at sikre, at vi i Netcompany når vores ambitiøse mål og fortsætter vores vækstrejse.

Det er ikke et krav, at du har erfaring med rekruttering indenfor IT (men det er selvsagt en fordel). Du får den opbakning og sparring, du har brug for, og vi sikrer, at du hurtigt kommer ind i tingene gennem en grundig onboarding. Blandt dine arbejdsopgaver kan nævnes:

  • Rekruttering af IT-profiler med fokus på search i relevante databaser
  • Koordinering og gennemførsel af rekrutteringssamtaler
  • Sparringspartner og rådgiver for vores forretning inden for rekrutteringsområdet
Brandbjerg HøjskoleEr du kok eller bager - så er det måske dig, vi søger

Brandbjerg Højskole, Jelling

Det går stærkt i Brandbjerg Højskoles køkken og vi søger endnu en medarbejder - kok eller bager - med lyst til at arbejde i et grønt, økologisk og udviklingsorienteret køkken. Elsker du at lave mad, har du interesse for det lækre, sunde og bæredygtige køkken, og har du lyst til at arbejde i et levende hus med højskoleånd? Så hører vi meget gerne fra dig!

Brandbjerg er en højskole med et levende, stærkt og hjemligt arbejdsmiljø. Vores køkken satser på hjemmelavet, lækker og sund mad og vedvarende udvikling i forhold til bæredygtighed, økologi og nye smagsoplevelser.

Så er du højskoleminded, udviklingsorienteret og fuld af energi, så begynd dit næste eventyr på Brandbjerg.