398 job matcher din søgning 398 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 398 resultater.
Skatteministeriet
Skatteministeriets departement søger højt kvalificeret jurist med interesse for den grønne omstilling og EU-ret

Skatteministeriet, København

Som jurist i kontoret Miljø, Energi og Motor er med i det juridiske værksted fra start til slut, når vi udarbejder lovforslag og folketingssvar og finder løsninger på komplekse udfordringer. Vores arbejde med den grønne omstilling har stort offentligt og politisk fokus, og du vil opleve den politiske verden på tæt hold.

I Skatteministeriet arbejder vi med store tal, store linjer og store ambitioner. Vi tager hver dag ansvar for den store indflydelse, vores arbejde har på danskernes liv.

Som jurist i Skatteministeriet vil du være med til at skabe fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor i Danmark. Her får du stort ansvar og faglige udfordringer med format.

SkattestyrelsenProcesejer til Erhvervsprocesser i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København

Vil du være en del af at sikre det forretningsmæssige grundlag for afregning af moms til statskassen? Brænder du for vedligeholdelse og implementering af effektive processer? Har du lyst til at gå i detaljen og løse komplekse problemstillinger? Så er det dig, vi søger til lønsumsområdet i Skattestyrelsen.

I samarbejde med teamet bidrager du til at kortlægge, vedligeholde og optimere Skattestyrelsens digitale og manuelle processer på moms- og lønsumsafgiftsområdet.

Din arbejdsdag vil blive varieret og have et omdrejningspunkt mellem lovgivning, it og processtyring. Du vil få mulighed for at dykke ned i detaljen i forskellige dele af processen og løse komplekse problemstillinger.

Skattestyrelsen
Brinch & Partners
Lead Auditors

Brinch & Partners søger for Mærkningsordningen for it-sikkerhed og ansvarlig dataanvendelse i København

Cyber Security – Ansvarlig dataanvendelse – Nyopstartet team

Det er afgørende for mærkets legitimitet, at tilsynet og kontrollen med overholdelse af mærkets kriterier er klar og effektiv, samt sikrer at virksomhederne i praksis lever op til mærket. Det er på den anden side også vigtigt, at mærkets sekretariat ikke alene er et certificeringsorgan, men også en rådgiver og partner, der formår at levere rådgivning om håndtering af it-sikkerhed og ansvarlig datahåndtering i øjenhøjde.

Som Lead Auditor skal du kunne favne begge opgaver, så digital ansvarlighed bliver en forretningsmæssig fordel for den enkelte virksomhed. Dette gælder både for store og i særlig grad små og mellemstore virksomheder.

Jyske Bank
To Landbrugs-vurderingsspecialister med stort personligt drive

Jyske Bank, Lyngby og Aarhus

Har du interesse for landbruget, og brænder du for vurdering af landbrugsejendomme?

Vi søger en landbrugs-vurderingsspecialist, der med udgangspunkt i Jyske Banks kontor i Lyngby primært skal værdiansætte landbrugsejendomme i Østdanmark.

Samtidig søger vi en landbrugs-vurderingsspecialist, der med udgangspunkt i Jyske Banks kontor i Aarhus primært skal værdiansætte landbrugsejendomme i Vestdanmark. Begge landbrugs-vurderingsspecialister vil desuden få mulighed for at arbejde hjemmefra.

Jyske Bank
Sparekassen KronjyllandRådgiver til privat og mindre erhvervskunder i Hammel

Sparekassen Kronjylland

Sparekassen kronjylland

Vi søger en udadvendt rådgiver, der sammen med et stærkt og forretningsorienteret team ønsker at være med til at udbygge Sparekassen Kronjyllands markedsandel i Hammel.

I jobbet får du mulighed for at:

  • rådgive mindre erhvervskunder samt være assisterende rådgiver for afdelingens to erhvervsrådgivere
  • overtage en eksisterende portefølje, der med din indsats vil blive større
  • deltage aktivt i opsøgende salgsaktiviteter over for nye potentielle erhvervskunder, i relevante erhvervsnetværk og til kundearrangementer
Sparekassen Kronjylland
Danske BankSenior Financial Crime Officer For AML, CTF, Sanctions & Embargo in Banking, Group Compliance

Danske Bank, Copenhagen

Do you have a keen interest working with regulations within Anti Money Laundering and Counter Terrorist Financing?

You and the team will have the responsibility of making sure that the bank are up to speed, when regulation and legislation needs to be interpreted, implemented and followed.

Your tasks:

  • Ensuring and providing an effective and efficient service to stakeholders within the business.
  • Help improve the AML/CTF risk profile through the provision of advice and guidance in relation to the AML Policy whilst undertaking effective oversight of 1LOD key deliverables to ensure processes are working as designed and that regulatory requirements and/or observations / timelines are being met.
  • Provide insight and challenge at Financial Crime governance forums and or Committees as appropriate.
Novo Holdings
Valuation & Performance Specialist

Novo Holdings, Hellerup

We are looking for a new colleague with strong valuation skills to join our Valuation & Performance team.

We offer you an opportunity to make great impact and develop your talent in a truly engaged and international working environment.

As Valuation & Performance Specialist you will be responsible for the following:

  • Perform detailed financial and business analysis related to valuation assessments
  • Liaise with our investment teams in all valuation matters and analyse investment business cases
  • Develop and apply our standard valuation model templates and upholding our valuation best practices to ensure reliable and consistent valuations
Novo Holdings
Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
Commercial Business Partner (Capex)

Siemens Gamesa Renewable Energy A/S, Vejle

In this role you will work in a future oriented dynamic team and closely with your experienced technical counterparts across various Siemens Gamesa Offshore Departments. Your role will be to provide commercial impact by provision of high-quality reports and excellent partnering skills.

As a Commercial Business Partner, you will be the interface to our technical department heads and team leads, for your specific area of responsibility.

    Siemens Gamesa
  • Conducting CAPEX controlling and Management reporting
  • Conduct Performance Review Meetings together with your technical counterpart and management.
  • You will be the main contact person for all commercial topics related to your specific area of responsibility
Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
Alm. Brand
Privatassurandør til Hjørring

Alm. Brand

Kan du noget med kommunikation og salg? Og er du drevet af at skabe resultater i mødet med kunder? Så få et selvstændigt job, hvor vi klæder dig solidt på med det nyeste inden for salgsværktøjer og -systemer.

Som assurandør hos Alm. Brand er du frontlinjen i vores salgsindsats. Du træder ind i en spændende rolle med høj grad af frihed, hvor vi forventer, at du kan etablere relationer og hente nye privatkunder ombord. Det gør du med grundig planlægning og research, før du tager ud på dine 3-4 daglige kundebesøg.

Du vil have et par faste møder på kontoret i Hjørring, hvor vi i fællesskab gennemgår ugens resultater, og mødes og booker aktiviteter til de kommende uger.

Du er knivskarp ude hos kunden, fordi du er forberedt til tænderne. Det er nødvendigt, da du kun har kort tid til at gøre det faglige og personlige indtryk, der gerne skulle ende med en aftale.

Arbejdernes Landsbank
Konceptudviklingschef

Arbejdernes Landsbank, Glostrup

Vi tilbyder en nyoprettet stilling med ansvar for bankens samlede kundekoncepter – og dermed vedligeholdelse og udvikling af betjenings, produkt- og servicetilbud til alle bankens kundesegmenter. Du bliver leder for et team der arbejder med fokus på bankens samlede servicedesign baseret på kortlægning af kunderejser og kundeindsigter.

Arbejdernes Landsbank

Dine primære arbejdsområder vil være:

  • Ansvarlig for at udvikle og vedligeholde bankens kundekoncepter
  • Ansvarlig for at drive udviklingen af bankens servicedesign baseret på kortlægning og optimering af kunderejser
  • Ansvarlig for at drive udviklingsprocessen af de enkelte produkter og services der skal indgå i det samlede koncept til kunderne
Arbejdernes Landsbank
Alm. Brand
Privatassurandør til Roskilde og Omegn

Alm. Brand

Kan du noget med kommunikation og salg? Og er du drevet af at skabe resultater i mødet med kunder? Så få et selvstændigt job, hvor vi klæder dig solidt på med det nyeste inden for salgsværktøjer og -systemer.

Som assurandør hos Alm. Brand er du frontlinjen i vores salgsindsats. Du træder ind i en spændende rolle med høj grad af frihed, hvor vi forventer, at du kan etablere relationer og hente nye privatkunder ombord. Det gør du med grundig planlægning og research, før du tager ud på dine 3-4 daglige kundebesøg.

Du vil have nogle faste møder på kontoret i Roskilde, hvor vi vi i fællesskab gennemgår ugens resultater, og mødes og booker aktiviteter til de kommende uger. Du starter og slutter de fleste af dine arbejdsdage fra din bopæl, så du har mulighed for at planlægge og strukturere din hverdag, så det passer bedst ind i din og kundens kalender.

Færdselsstyrelsen
2 jurister til team vejtransport

Færdselsstyrelsen, Ribe

Vil du være en del af et team med stor politisk bevågenhed, har du styr på forvaltningsret, og trives du i krydsfeltet mellem politik og jura, så er du måske vores nye kollega.

Vi søger to jurister til teamet til opgaver inden for:

  • Regulering af godkørsel i varebiler www.varebilskrav.dk
  • Taxiregulering www.taxilov.dk

Som jurist i team Vejtransport bliver du en del af et team på 8 personer med reference direkte til kontorchefen. Teamet administrerer gods-, bus- og taxilovs regler, og håndterer såvel borger som myndighedshenvendelser. Derfor vil du som jurist i dette team hver dag have kontakt med en bred gruppe af mennesker. Fra borgerhenvendelser, samarbejdspartnere herunder politi, til løsning af opgaver i samarbejde med Transport- og Boligministeriet.

Færdselsstyrelsen
Horten AdvokatpartnerselskabSTRUKTURERET OG ENGAGERET JURIDISK ASSISTENT TIL MØDENETVÆRK I FOGEDRETTEN (8-15 TIMER PR. MÅNED)

Horten Advokatpartnerselskab

Finder du juridiske problemstillinger interessante, og ønsker du at prøve kræfter med dem i praksis? Så er du måske vores nye assistent til fogedretssager.

Hortens afdeling for Leasing, Inkasso og Financielle services søger en Juridisk Assistent, som har mod på at blive en del af et mødenetværk, som har til opgave at møde i landets fogedretter. Vi skal dække hele landet, og søger derfor medarbejdere som kan dække retskredse i Holbæk og Kalundborg, Næstved og Slagelse, Sønderborg og Haderslev, og Nykøbing Falster.

Du bliver en del af et mødenetværk bestående af andre medarbejdere, som skal hjælpe vores insolvensteam i forbindelse med tilbagetagelse af aktiver, og foretagelse af udlæg til sikkerhed for betaling.

SkattestyrelsenProcesejere til Erhvervsprocesser i Skattestyrelsen

Skattestyrelsen, København/Høje Taastrup

Vil du bidrage til sikre grundlag for virksomhedernes betaling af skatter og afgifter? Brænder du for udvikling og implementering af effektive processer? Har du lyst til at gå i detaljen og løse komplekse problemstillinger? Så er du måske vores nye kollega i Punktafgifter og Registrering i Skattestyrelsen.

Som procesejer får du ansvaret for at udvikle forretningen og få reglerne til at leve i praksis. Det er vores opgave at gøre det så enkelt som muligt for både virksomheder og Skattestyrelsens driftsenheder at afregne korrekte skatter og afgifter til tiden.

Jobbet har et bredt opgavespænd og vil bl.a. indebære, at du kan:

  • afkode sammenhænge mellem it-systemer, forretningsgange og jura
  • kortlægge, udvikle og vedligeholde processer og de iboende ansvars- og rollefordelinger
  • samarbejde med mange typer af interessenter såvel internt som eksternt
Skattestyrelsen
MP Pension - Pensionskassen For Magistre & PsykologerAnalytiker til danske aktier

MP Pension - Pensionskassen For Magistre & Psykologer, Gentofte

Er du interesseret i danske virksomheder, og har du erfaring med aktieanalyse? Har du et stort investeringsdrive og kontinuerligt fokus på at skabe værdi? Bliver du motiveret af at kombinere mange forskellige input for at finde de bedste idéer, og brænder du for aktier, aktivt ejerskab og en langsigtet investeringstilgang? Så er det måske dig, vi søger.

Arbejdsopgaverne spænder fra dybdegående research og aktieanalyse til planlægning og udførelse af aktivt ejerskab, overvågning af positioner, procesudvikling, rapportering og dokumentation. Du vil indgå som en integreret del af aktieteamet i tæt samarbejde med porteføljeforvalteren på danske aktier, og du vil være med i alle processer.

HumanTrust A/S
HR-konsulent – personalejura

HumanTrust A/S søger for Blue Water Shipping A/S

Vil du være det juridiske ankerpunkt i en ambitiøs virksomhed i vækst? Kan du løfte den eksisterende HR-funktion til næste niveau? Arbejder du bedst med frie rammer? Så kan denne stilling være det rette for dig.

Blue Water Shipping A/S er et internationalt transport- og logistikfirma, som tilbyder skræddersyede løsninger med unikke serviceydelser af høj kvalitet. Med afsæt i visionen om, at være den bedste, lokale speditør i branchen, skal du som HR-konsulent være med til at sikre kvalitet og ensartethed i den daglige drift.

Du får følgende ansvarsområder:

  • Juridisk korrekt håndtering a­f ansættelsesforløb fra start til slut
  • Sparring til ledere omkring ansættelsesforhold
  • Ansvarlig for valide data omkring medarbejdere i HRM-systemet
HumanTrust A/S
Grønlands retsvæsen / Retten i Grønland
Retssekretær

Grønlands retsvæsen / Retten i Grønland, Nuuk

”Hvis du har lyst til at starte på en frisk, er det en oplagt mulighed. Og jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for det i vores team. Vi står i hvert fald klar til at tage godt imod en ny kollega,” fortæller gruppeleder Pia Bøgeløv.

Vi sørger – næsten – for det hele
Vi giver dig de bedste forudsætninger for at falde så hurtigt til som muligt, og afhængigt af dit bagland kan du selvfølgelig også tage din familie med.

”Grønland er anderledes men samtidig genkendeligt. Og vi betaler rejsen og sørger for bolig, flytning og alt andet, så overgangen er så nem som muligt.” – Pia

Flere indgange til dit nye eventyr

  • Det er et krav, at du har erfaring med sekretær- og kontorarbejde. Det kan være, at du i dag arbejder i et større advokatfirma, men det kan også være, at du arbejder som sekretær eller med kontorarbejde et helt andet sted.

Interesseret?

Udviklings- og ForenklingsstyrelsenGraduate Jurister til én af Danmarks største it-organisationer

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, København eller Frederiksberg

Lige nu søger vi ambitiøse graduates, der vil være med til at understøtte og sikre, at Udviklings- og Forenklingsstyrelsen lever op til gældende lovgivning – hvad enten det drejer sig om udvikling og implementering af nye it-systemer til Skatteforvaltningen, systemvedligeholdelse eller vores egne interne arbejdsprocesser. Du vil få en stejl læringskurve og blive én af de bedste jurister i branchen.

Din rejse vil tage dig rundt i flere forskellige juridiske områder, og forløbet vil blive afstemt med din faglighed og interesser. Du kan fx arbejde med persondataforordningen, informationssikkerhed, udbud, bistå ved kontraktforhandlinger, indgå i forskellige complianceopgaver i forbindelse med IT-udviklingen og medvirke ved digitalisering af lovgivningen. Kort sagt, vil der være mange spændende opgaver, du kan få fingrene i – både i dybden og bredden

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Sparekassen Thy
Ambitiøs privatrådgiver til Frøstrup

Sparekassen Thy

Kan du skabe den gode kundeoplevelse? Er du troværdig, ambitiøs og har du en smilende personlighed? Har du et bredt netværk i og omkring Frøstrup/Nordthy?

Du overtager en større kundeportefølje med en fin aldersspredning. Der er selvfølgelig også plads til nye kunder. I Sparekassen Thy har vi en tæt kontakt til kolleger i andre afdelinger og på vores hovedkontor i Thisted. Dermed sikres bred faglig sparring, så vi sammen kan finde de bedste løsninger for vores kunder.

Dine primære opgaver bliver:

  • ansvar for udvikling og vedligehold af egen kundeportefølje
  • at være opsøgende over for bestående kunder
  • arbejde med og opsøge nye kunder for løbende at udvide din kundeportefølje
P+
Teamleder med fagansvar til vores Skadeteam i pensionskassen P+

P+, Frederiksberg

Vi søger en fagligt dygtig kollega, der vil lede vores Skadeteam, som tager sig af sagsbehandlingen i forbindelse med invalidepensioner og dødsfald. Du skal være spillende træner, da du både skal lede det faglige i teamet, dine kolleger i teamet og selv i et vist omfang være en del af den konkrete sagsbehandling.

Som teamleder vil du være organisatorisk placeret i Medlemsservice, hvor vi er fire forskellige teams, og du vil referere direkte til souschefen for afdelingen. Din hverdag vil være præget af opgaver, der omfatter ledelse af dine kolleger i teamet, faglig sparring, udvikling af processer, produkter og videnbank, deltage i sagsbehandlingen og generelt følge med i fagområderne i branchen.

Skadeforebyggende tiltag er som noget nyt også en del af den service, vi yder og du vil få en afgørende andel i at videreudvikle og idriftsætte dem.

P+