942 job matcher din søgning 942 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 942 resultater.
Holbæk KommuneBrænder du også for arbejdet med data?

Holbæk Kommune

Så er det måske dig vi søger som projektmedarbejder til projektet ”Holbæk i tal”, der skal udvikle og konsolidere vores arbejde med data i Holbæk Kommune.

Chefgruppen i Holbæk Kommune ønsker at udvikle og styrke den datadrevne ledelse i Holbæk Kommune og derfor søger vi en medarbejder, som har ambitionen og evnerne til at kunne indfri ønsket om, at skabe de bedste forudsætninger for datadreven ledelse.

Dine opgaver vil i udgangspunktet spænde bredt, men vil forventeligt komme til at omfatte nedenstående:

  • Udvikle tværgående økonomisk ledelsesinformation
  • Understøtte projektlederen i den løbende projektkoordinering
  • Daglig drift af systemet med opfølgning på eventuelle fejl
Esbjerg Kommune
Økonomi- & personalemedarbejder til Teknik & Miljø Sekretariatet, Økonomi & Personale

Esbjerg Kommune

Til en spændende stilling søges en økonomi- og personalemedarbejder, som brænder for at bidrage til god økonomi- og personaleadministration. Vi søger en medarbejder, der har mod på at tage ansvar for opgaveløsningen og kan samarbejde på tværs.

Stillingen er placeret i Økonomi & Personale, der er en del af Teknik & Miljøs Sekretariat og opgaverne er indenfor økonomi- og personaleadministration, hvor vi samarbejder med alle afdelinger i Teknik & Miljø.

Du vil derfor få en bred opgaveportefølje, hvor opgaverne ligger i feltet fra at styre økonomien eller personaleadministrationen i et regneark eller et af vores systemer til i dialog at indhente oplysninger og være i samarbejde med organisationen ift. overblik, sparring og svar på spørgsmål.

Holbæk KommuneØkonomikonsulent søges til spændende stilling

Holbæk Kommune

Vil du være med til at styre økonomien på ældre- og sundhedsområdet i Holbæk Kommune?

Den ene af vores to økonomikonsulenter, som er ansvarlige for styring af økonomien på ældre-, sundhed- og voksenspecialområdet, har fået nye udfordringer i vores afdeling og vi søger derfor en økonomikonsulent, som har lysten og evnerne til at være en del af vores hold.

Som økonomikonsulent på ældre-, sundheds- og voksenspecialområdet varetager du opgaverne sammen med en teamkollega, og I skal i fællesskab løse følgende opgaver:

  • udarbejde budget og budgetopfølgning til chef, direktion og Kommunalbestyrelsen
  • udarbejde og formidle analyser på ældre- og sundhedsområdet
  • udvikle værktøjer til områdets økonomistyring
Jobindex A/S
Senior Financial Controller

Jobindex A/S søger for Koncenton i Aarhus

  • Kan du se dig selv som kollega hos Danmarks største ejendomsinvestor?
  • I vores driftsafdeling skal vi bruge en senior financial controller, som både er en mester til regnskab og controlling, og som motiveres af effektivisering og digitalisering.

Hos Koncenton arbejder vi ud fra 5 kerneværdier: handlekraft, flid, vindermentalitet, glæde og ordentlighed.

Koncenton A/S

Vores hverdag er dynamisk og kendetegnet ved et teamorienteret miljø, hvor der er stor fokus på faglig sparring og på altid at skabe de bedste resultater.

Vi holder til i Prismet i Aarhus C, hvor du bliver en del af vores driftsafdeling. Her sidder du i et åbent kontormiljø sammen med to kollegaer i teamet, som har speciale i controlling og bogføring.

Du kommer især til at arbejde tæt sammen med vores økonomichef, som har det overordnede ansvar – mens du selv har fokus på rapportering og controlling af selskaber i drift.

Jobindex A/S
AltiflexRegnskabsassistent på deltid

Altiflex, Hvidovre

Vi søger en stabil og energisk regnskabsassistent til et alsidigt job, hvor du selv kan være med til at tilrettelægge din arbejdsdag.

Du bliver en del af en engageret virksomhed, hvor der er en uformel omgangstone og man hjælpes om tingene. Vi er en dynamisk virksomhed, hvor udvikling og vækst er en del af dagligdagen og vejen fra beslutning til handling er kort. Du refererer til økonomichefen, men har selvstændige opgaver.

Du får en bred berøringsflade med alle funktioner internt i virksomheden, såvel som med eksterne interessenter. Opgaverne omfatter blandt andet:

  • Bogføring generelt
  • Fakturering
  • Afstemning af banker, kreditorer
Consultify ApSBogholder/Financial Controller søges til 30-timers stilling hos spændende virksomhed i Skanderborg

Consultify ApS

Trives du med selvstændige opgaver og udvikling af dine kompetencer? Vil du arbejde i en mindre virksomhed, hvor frihed under ansvar er en grundsten i det gode arbejdsmiljø? Så har vi jobbet til dig lige her!

Dagligdagen byder på mange forskellige udfordringer, hvorfor det forventes, at du trives med et selvstændigt ansvar og performance under stor grad af frihed til at planlægge egne arbejdsopgaver. Det er også vigtigt, at du har lyst til både at involvere dig i de regnskabsmæssige og analytiske opgaver, samt varetage de mere lavpraktiske og administrative opgaver. Det er en nyoprettet stilling med mulighed for, at du kan være med til at præge og udvikle den.

Du tilbydes et spændende og meget afvekslende job hos en virksomhed i et uformelt kontormiljø med højt til loftet og en åben kultur.

Jobindex A/S
Senior controller til international handelsvirksomhed

Jobindex A/S søger for kunde

Har du solid erfaring inden for økonomi, finans og regnskab? Og vil du være med til at sætte retningen for udviklingen af økonomifunktionen hos en virksomhed i vækst?

Du bliver en del af en lokal og velfunderet privatejet handelsvirksomhed i stigende vækst. Vi har kontorer i hele Norden, Tyskland og Polen. På vores hovedkontor i Sydvestjylland er vi 140 medarbejdere – og vi glæder os allerede til at byde dig velkommen.

Din hverdag spænder vidt, men du bruger bl.a. tid på at:

  • udarbejde månedsrapporter for 6 danske og 3 udenlandske selskaber samt lave reviews af rapporter for flere øvrige udenlandske selskaber
  • lave handelsanalyser samt controlling af disse samt løbende afstemninger
  • løse diverse ad hoc-opgaver – fx sammenligner du differencer på råvarer og laver lageranalyse
Jobindex A/S
Ørsted Group Functions
Senior Project Controller

Ørsted Group Functions, Gentofte or Skærbæk near Fredericia

Imagine a future as part of one of the world’s leading energy companies, where you’ll be responsible for budgeting and controlling tasks on projects in the development and/or execution phase.

Ørsted

Join us in this role where you and your colleagues are responsible for cost management and cost analysis of our offshore wind farms in the development and execution phases.

This includes budgeting, reporting, and cost controlling of individual asset projects in one of our four regions. You’ll work in a very dynamic environment with a focus on how to expand globally.

Ørsted Group Functions
Skelmose ApSHar du styr på tallene?

Skelmose ApS, Esbjerg

Hos Danhaus bliver du en del af en succes fra første dag. Vi vokser og er et af Danmarks største typehusfirmaer.

Du bliver en vigtig del af vores økonomiafdeling, der består af fire medarbejdere. Du refererer til økonomichefen. Dine opgaver vil fordele sig over flere selskaber, hovedsageligt vores fem driftsselskaber, der dækker produktions- og byggeprojektselskaber. Arbejdsopgaver, som du kommer til at være en del af, er:

  • Debitorbogholderi og rykkeprocedurer
  • Kreditorbogholderi og afstemninger
  • Fakturering af projekter, herunder opgørelse af faktureringsgrundlag
MatchmakerFINANCIAL CONTROLLER

Matchmaker søger for Hitachi ABB Power Grids i Fredericia

Som Financial Controller hos Hitachi ABB Power Grids i Fredericia bliver du en del af en økonomiafdeling der består af medarbejdere i både Danmark, Tallinn og Bangalore. Du vil således få en central rolle med en stor berøringsflade i koncernen nationalt såvel som internationalt.

Økonomiafdelingen i Danmark er stadig under opbygning, og du vil derfor have rig lejlighed til at præge dit eget job samt hjælpe med at optimere og opbygge processer og arbejdsgange. Du er med andre ord med til at sætte scenen for dit eget fremtidige job.

Dine primære opgaver vil være:

  • Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsrapporter.
  • Controlling af omkostninger herunder periodiseringer og hensættelser.
  • Udarbejdelse af interne rapporteringer.
<MomentDriftsteknisk forsikringskonsulent

Moment søger for Balder i København

Er du på udkig efter en attraktiv stilling, hvor du kan kombinere din håndværksmæssige baggrund med administrative forsikringsopgaver?

Sagerne som du skal varetage, er alsidige men vil primært være centreret omkring vandskader af forskellig karakter, samt indbrudssager, garantisager etc. Som driftsteknisk forsikringskonsulent bliver det din opgave at varetage back office-funktionen og supportere teamet af 10 driftsteknikere, to administrative koordinatorer og en driftschef. Du kommer til at have et tæt samarbejde med alle afdelinger på tværs af Balder.

Dine kommende ansvarsområder vil bl.a. omhandle:

  • Kontakt til kunder, forsikringsselskab og håndværkere (i samarbejde med administratoren)
  • Vurdering af skader sammen med håndværkere, samt sikre at skader indmeldes korrekt til forsikringsselskab (via mægler)
  • Sikre at udbedring sker hurtigt og korrekt, samt have den løbende opfølgning på forsikringssager.
Norlys
Relations- og eksekveringsstærk Senior Project Manager

Norlys, Aalborg

Brænder du for eksekvering og implementering af løsninger i et stærkt samspil med mange interessenter, hvor følgeskab er vigtigt? Trives du i en hverdag, hvor kontinuerlige forandringer er et vilkår? Kan du opbygge stærke relationer og sikre høj energi ved at gå forrest? Og vil du være med til at sætte sejlene for energidivisionen i Danmarks største integrerede energi- og telekoncern?

Norlys Energi står overfor implementeringen af en for nylig godkendt strategi, som naturligt medfører flere strategiske projekter over den næste årrække, hvor du får det fulde ansvar for udvalgte projekter.

Du er garant for at sikre fremdrift og leverancer af høj kvalitet, og du sætter en ære i at tage et tydeligt ejerskab. Dette kobles med et naturligt fokus på forandringsledelse, en stærk involvering af specialister og relationen til den enkelte, hvilket skaber ro og tryghed om dine projekter.

Norlys
Den Jyske Sparekasse
Landbrugsrådgiver søges

Den Jyske Sparekasse, Sdr. Omme og/eller Skals

Vi søger nu en erfaren landbrugsrådgiver til at styrke vores Landbrugscenter med arbejdssted i enten Sdr. Omme og/eller Skals. Du vil blive en del af en dedikeret gruppe af medarbejdere, der arbejder passioneret med at skabe gode vilkår og løsninger for sparekassens største og mest komplekse landbrugskunder. Vi mødes både på kontoret og ude hos kunderne, og fleksibiliteten er høj i forhold til selv at planlægge arbejdsdagen og opgaverne.

Som landbrugsrådgiver vil du blive ansvarlig for en bestående portefølje af større landbrugskunder, og derigennem få ansvar for den direkte kundekontakt; med kreditstyringen, rådgivning og salg som nøgleord. Sparekassen bygger på værdiord som professionalisme og handlekraft, og disse kommer i særdeleshed til udtryk i den komplekse og meget ansvarsfulde rolle som landbrugsrådgiver.

Den Jyske Sparekasse
Phillips-Medisize A/SProject Assistant for Medical Device Development Department

Phillips-Medisize A/S, Struer

Do you want to help our Project Managers with planning, budget coordination and financial IT system support in their work to design safe and reliable medical devices helping patients globally? Are you a structured, service-minded and solution-oriented team player, focused on adding value? Do you want to cooperate with dedicated colleagues to ensure our financial overview and reporting solutions work at the very best?

In our newly established position as Project Assistant in our Technology and Development department, you will help our Project Managers in setting up project plans and correct manning in our IT systems, assist in the preparation and compiling of our financial status reports and support in data analysis across our project portfolios' financial performance and sales process.

CBRE A/SAnalyst til Capital Markets

CBRE A/S, København

Du vil blive en vigtig del af et engageret og dynamisk team bestående af både unge ambitiøse og branchens mest erfarne medarbejdere. Vores Capital Markets Team beskæftiger sig med køb, salg og rådgivning af og inden for investeringsejendomme, som typisk er i størrelsen fra kr. 50 millioner til kr. 2+ milliarder.

I stillingen vil du referere direkte til vores Head of Capital Markets, og der vil være mulighed for at få tilknyttet en mentor. Der vil også være mulighed for rejser til andre CBRE-kontorer og at prøve kræfter i vores andre business lines.

Primære arbejdsopgaver:

  • Analyse og værdiansættelse af ejendomsselskaber, ejendomsaktiver og porteføljer
  • Udarbejdelse af Investment Memorandum samt bistå med beregninger, markedsanalyser, værdiansættelser, følsomhedsanalyser m.v.
  • Udarbejdelse af strategisk og finansielt præsentationsmateriale samt materiale til M&A processer
EKF Danmarks Eksportkredit
Teknisk profil til økonomi, data og systemer i international finansiel virksomhed

EKF Danmarks Eksportkredit, København

Har du interesse for IT og forretningsunderstøttelse? Vil du være en del af en international, dynamisk og videnbaseret finansiel virksomhed? Så har vi en spændende jobmulighed i EKF. EKF Danmarks Eksportkredit søger en teknisk-minded profil med flair for økonomi, data og processer til vores økonomiafdeling. Du skal i samarbejde med IT og forretningen være en nøgleperson i processen om modernisering eller udskiftning af vores integrerede garanti- og finanssystem.

Som en del af Økonomiafdelingen vil du være en central person i relation til

  • at afdække mulige veje for vores garanti- og finanssystem samt forberedelsen og implementeringen af en ny løsning.
  • at arbejde med standardisering af EKF’s IT-løsninger samt bidrage til egenudviklede løsninger, når standardløsningerne ikke slår til.
EKF Danmarks Eksportkredit
AP PensionKunderådgivere til Mægler og Pensionskasser i AP Pension

AP Pension, København

Som kunderådgiver hos Mægler og Pensionskasser vil du indgå i et mindre team i afdelingen, der arbejder med §41-overførsler-Ind. Dine arbejdsopgaver vil være anmodning om overførsler, behandling af afviste overførsler, placering af overførslen, når overførslen modtages i AP Pension.

Så hvis du brænder for at give vores kunder en god oplevelse, lægger vægt på at yde den bedst mulige service, er omhyggelig og grundig, og samtidig har en god faglig indsigt indenfor §41-overførsel-Ind, er jobbet som kunderådgiver lige noget for dig.

Du tager ansvar og arbejder resultatorienteret og struktureret med dine opgaver samtidig med, at du kan lide at have en travl hverdag. Du har hele tiden fokus på vores mål om at være nr. 1 i Kundeloyalitet.

SDC A/S
Business Analyst for Securities Trading & Data Management

SDC A/S, Ballerup

Do you want to participate in the continued development of a new and growing business area at SDC?

Do you want to take part in on-boarding new clients on our Capital Markets platform? Would you like to join a strong team and help us complete the implementation of the platform?

As Business Analyst, your responsibilities will involve clarifying and documenting business needs and business requirements in relation to regulatory change and business opportunities. You will be supporting our customers with production issues and possibly participate in offered business processes. Furthermore, you will design business solutions in cooperation with the clients and the software developers which could include coordinating activities. You will be responsible for testing releases, implementation and configuration of the system for new and existing clients.

SDC A/S
SDC A/S
Compliance Officer

SDC A/S, Ballerup

Are you passionate about compliance and do you see the possibilities in regulations?

Do you want to take part in the journey towards maturity of our Foreign Payment solutions at SDC? Would you like to join a strong team and help us complete the implementation of a new platform?

As Compliance Officer, your responsibilities will involve keeping track on business requirements in relation to regulatory changes, standard releases and business opportunities. You will be given the responsibility for self-attestation, Swift audit and ongoing activities in Shared Infrastructure Programme. In addition, there will be opportunities to work with business analysis on multiple systems in the team which adds to the already diversified work tasks.

SDC A/S
UNI-TANKERS A/S
Tanker Operator

UNI-TANKERS A/S, Aalborg

Uni-Tankers is looking for a dedicated, energetic and proactive team member with the right team spirit to join the Operations Department in Aalborg, Denmark.

The job

  • Ensure compliance with agreed charter party terms
  • Communicate with charterers, brokers, agents, partners and vessels regarding planning, voyage orders and vessel itineraries
  • Ensure that the operational systems, processes, files, procedures and policies are maintained and up to date