821 job matcher din søgning 821 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 821 resultater.
BLUE BOX
Kundeservicemedarbejder søges

BLUE BOX , Frederikssund

Er du serviceminded, og har du masser af gå på mod? Kunne du tænke dig at blive en del af en virksomhed i hastig vækst. Så er det måske netop dig, vi står og mangler til vores front ekspedition.

Vi søger en engageret og serviceminded medarbejder. Du skal kunne lide at tale i telefon og kunne snakke med mange forskellige mennesker. Dine primære arbejdsopgaver vil være telefonisk betjening, udsende tilbud, udlejning af boxe og koordinering af kørsler m.m. Derudover vil der være diverse praktiske og ad hoc-opgaver på kontoret.

Autorola A/SKontor-/Kundeservicemedarbejder til Bilsalg.dk i Ballerup

Autorola A/S

Kunne du tænke dig et kontorjob, hvor vi kan love dig en masse udfordringer samt et højt tempo i en global virksomhed i stor vækst, og hvor ingen dage ligner hinanden.

Hos Bilsalg får du en spændende og alsidig hverdag i en virksomhed, hvor målrettethed og professionalisme værdsættes. Opgavernes indhold kræver du er omhyggelig, så vi sikrer, at vi altid har de nødvendige papirer, nøgler og anden dokumentation på kundernes biler.

Stillingen består af mange forskellige administrative opgaver med særligt fokus på intern og ekstern kommunikation, da du bliver et af vores ansigter udadtil i virksomheden.

Dine arbejdsopgaver vil til en start indeholde følgende:

  • Modtagelse af kunder, leverandører, købere og andre samarbejdspartnere
  • Besvare telefoniske henvendelser og passe skranken i receptionen
  • Modtagelse, arkivering og udlevering af bilnøgler og evt. registreringsattester
AltiflexNyuddannet kontorassistent

Altiflex, Hvidovre

Er du nyuddannet og søger et sted at starte din karriere, er dette måske stillingen for dig.

Du bliver en del af en engageret virksomhed, hvor der er en uformel omgangstone og man hjælpes om tingene. Vi er en dynamisk virksomhed, hvor udvikling og vækst er en del af dagligdagen og vejen fra beslutning til handling er kort. Du refererer til økonomichefen, men har selvstændige opgaver.

Opgaverne omfatter blandt andet:

  • Bogholderiet i almindelighed
  • Afstemning af banker, kreditorer
  • Rykkerprocedure til debitorer
Vordingborg KommuneAdministrativ medarbejder til ejendomsdata

Vordingborg Kommune, Langebæk

Er grundighed, stabilitet, interesse for tal, økonomi og datakvalitet noget du kan nikke genkendelse til - så er du måske vores nye kollega til at løse kommunens opgaver på ejendomsskat og BBR?

Vi hører meget gerne fra dig, hvis du har lyst til at arbejde med følgende opgaver, som bl.a. løses i IT-systemer Structura, BBR kommune og OPUS Økonomi.

Arbejdsopgaver:

  • Opfølgning af diverse registre, m.m. der følger de nationale digitaliseringstiltag
  • BBR registrering
  • Lån til betaling af ejendomsskat
  • Afstemning af lån til betaling af ejendomsskat
  • Tinglysning af skadesløsbreve
  • Borgerbetjening
  • Diverse ad hoc-opgaver
Frederikshavn KommuneAnerkendende vagtplansadministrator med solide formidlingskompetencer søges til Center for Sundhed og Pleje

Frederikshavn Kommune

Er du en struktureret administrator, der er god til at skabe og opretholde relationer? Og har du lyst til at bruge dine kompetencer inden for kommunikation og formidling til at sikre den daglige dialog om og administration af vores vagtplanlægning i Sæby, Østervrå og Dybvad? Så må du meget gerne læse videre – det er nemlig dig, vi søger til stillingen som vagtplansadministrator.

Din primære arbejdsopgave består i at varetage den daglige drift af vagtplanlægningen, hvilket indebærer, at du bliver garant for den gode dialog med medarbejderne omkring deres vagtplaner og ønsker hertil.

Derudover sikrer du, at vagtplanlægningen understøtter en optimal anvendelse af plejegruppens ressourcer samt at vagtplaner altid udarbejdes med afsæt i den gældende overenskomst, arbejdstidsregler og lokale retningslinjer.

Solrød KommuneEn ny stilling som administrativ medarbejder til uddannelsesområdet

Solrød Kommune

Vi opruster på uddannelsesområdet, der er i kraftig vækst og derfor har vi brug for dig. Du er er en dygtig og struktureret administrativ medarbejder, der meget gerne har erfaring fra en administrativ stilling i en kommune.

Du skal bistå uddannelseskonsulenten med det administrative arbejde omkring uddannelserne til social- og sundhedshjælper, social- og sundhedsassistent og sygeplejerske.

Dine opgaver vil omfatte:

  • udarbejdelse af uddannelsesaftaler
  • modtage sygemeldinger
  • registrering af fravær i RBI/Opus
<MomentDriftsteknisk forsikringskonsulent

Moment søger for Balder i København

Er du på udkig efter en attraktiv stilling, hvor du kan kombinere din håndværksmæssige baggrund med administrative forsikringsopgaver?

Sagerne som du skal varetage, er alsidige men vil primært være centreret omkring vandskader af forskellig karakter, samt indbrudssager, garantisager etc. Som driftsteknisk forsikringskonsulent bliver det din opgave at varetage back office-funktionen og supportere teamet af 10 driftsteknikere, to administrative koordinatorer og en driftschef. Du kommer til at have et tæt samarbejde med alle afdelinger på tværs af Balder.

Dine kommende ansvarsområder vil bl.a. omhandle:

  • Kontakt til kunder, forsikringsselskab og håndværkere (i samarbejde med administratoren)
  • Vurdering af skader sammen med håndværkere, samt sikre at skader indmeldes korrekt til forsikringsselskab (via mægler)
  • Sikre at udbedring sker hurtigt og korrekt, samt have den løbende opfølgning på forsikringssager.
Den Jyske Sparekasse
Landbrugsrådgiver søges

Den Jyske Sparekasse, Sdr. Omme og/eller Skals

Vi søger nu en erfaren landbrugsrådgiver til at styrke vores Landbrugscenter med arbejdssted i enten Sdr. Omme og/eller Skals. Du vil blive en del af en dedikeret gruppe af medarbejdere, der arbejder passioneret med at skabe gode vilkår og løsninger for sparekassens største og mest komplekse landbrugskunder. Vi mødes både på kontoret og ude hos kunderne, og fleksibiliteten er høj i forhold til selv at planlægge arbejdsdagen og opgaverne.

Som landbrugsrådgiver vil du blive ansvarlig for en bestående portefølje af større landbrugskunder, og derigennem få ansvar for den direkte kundekontakt; med kreditstyringen, rådgivning og salg som nøgleord. Sparekassen bygger på værdiord som professionalisme og handlekraft, og disse kommer i særdeleshed til udtryk i den komplekse og meget ansvarsfulde rolle som landbrugsrådgiver.

Den Jyske Sparekasse
Phillips-Medisize A/SProject Assistant for Medical Device Development Department

Phillips-Medisize A/S, Struer

Do you want to help our Project Managers with planning, budget coordination and financial IT system support in their work to design safe and reliable medical devices helping patients globally? Are you a structured, service-minded and solution-oriented team player, focused on adding value? Do you want to cooperate with dedicated colleagues to ensure our financial overview and reporting solutions work at the very best?

In our newly established position as Project Assistant in our Technology and Development department, you will help our Project Managers in setting up project plans and correct manning in our IT systems, assist in the preparation and compiling of our financial status reports and support in data analysis across our project portfolios' financial performance and sales process.

Den Jyske Sparekasse
Direktionssekretær med overblik søges

Den Jyske Sparekasse, Grindsted

Som direktionssekretær vil du være centralt placeret med mange kontaktflader til både ledelsen og kolleger i hele organisationen. Du vil høre til i direktionssekretariatet og arbejdsopgaverne vil være mangeartede og bl.a. omfatte kalenderstyring, udarbejdelse og indsamling af mødemateriale, referatskrivning, forberedelse af både interne og eksterne mødefora, korrekturlæsning og power point præsentationer.

Kompetencer som juridisk og finansiel indsigt samt økonomisk forståelse er vigtige for at kunne løse opgaverne. Jobbet kræver en selvkørende og proaktiv profil, der tager initiativ til løsning af såvel opgaver fra sekretariatets årshjul samt nye opgaver, som fordrer selvstændig handling.

Den Jyske Sparekasse
CBRE A/SAnalyst til Capital Markets

CBRE A/S, København

Du vil blive en vigtig del af et engageret og dynamisk team bestående af både unge ambitiøse og branchens mest erfarne medarbejdere. Vores Capital Markets Team beskæftiger sig med køb, salg og rådgivning af og inden for investeringsejendomme, som typisk er i størrelsen fra kr. 50 millioner til kr. 2+ milliarder.

I stillingen vil du referere direkte til vores Head of Capital Markets, og der vil være mulighed for at få tilknyttet en mentor. Der vil også være mulighed for rejser til andre CBRE-kontorer og at prøve kræfter i vores andre business lines.

Primære arbejdsopgaver:

  • Analyse og værdiansættelse af ejendomsselskaber, ejendomsaktiver og porteføljer
  • Udarbejdelse af Investment Memorandum samt bistå med beregninger, markedsanalyser, værdiansættelser, følsomhedsanalyser m.v.
  • Udarbejdelse af strategisk og finansielt præsentationsmateriale samt materiale til M&A processer
AP PensionKunderådgivere til Mægler og Pensionskasser i AP Pension

AP Pension, København

Som kunderådgiver hos Mægler og Pensionskasser vil du indgå i et mindre team i afdelingen, der arbejder med §41-overførsler-Ind. Dine arbejdsopgaver vil være anmodning om overførsler, behandling af afviste overførsler, placering af overførslen, når overførslen modtages i AP Pension.

Så hvis du brænder for at give vores kunder en god oplevelse, lægger vægt på at yde den bedst mulige service, er omhyggelig og grundig, og samtidig har en god faglig indsigt indenfor §41-overførsel-Ind, er jobbet som kunderådgiver lige noget for dig.

Du tager ansvar og arbejder resultatorienteret og struktureret med dine opgaver samtidig med, at du kan lide at have en travl hverdag. Du har hele tiden fokus på vores mål om at være nr. 1 i Kundeloyalitet.

Abena
Salgssupporter med stort overblik og IT-flair

Abena, Aabenraa

Brænder du for at supportere salgsorganisationen og kunderne?

Er du en dreven salgssupporter, der kan indgå som afdelingens superbruger i Abenas SAP projekt og efterfølgende implementere løsningerne hos dine kollegaer?

Sætter du en ære i at løse dine arbejdsopgaver med grundighed og høj kvalitet?

Vi søger en selvstændig og struktureret salgssupporter til Abena i Danmark, der både kan indgå i den daglige drift og som, i tæt samarbejde med kollegaer, vil gå foran med implementering af vores nye styresystem SAP.

Du bliver det vigtige bindeled mellem kunder, salgskonsulenter og driften. Du har en god forretningsforståelse, IT-flair og tør godt udfordre vores systemer. Vi er et hold på 6 dygtige medarbejdere, som er kendt for vores engagement, ligefremhed, kvalitet og grundighed i arbejdet.

Abena
SDC A/S
Business Analyst for Securities Trading & Data Management

SDC A/S, Ballerup

Do you want to participate in the continued development of a new and growing business area at SDC?

Do you want to take part in on-boarding new clients on our Capital Markets platform? Would you like to join a strong team and help us complete the implementation of the platform?

As Business Analyst, your responsibilities will involve clarifying and documenting business needs and business requirements in relation to regulatory change and business opportunities. You will be supporting our customers with production issues and possibly participate in offered business processes. Furthermore, you will design business solutions in cooperation with the clients and the software developers which could include coordinating activities. You will be responsible for testing releases, implementation and configuration of the system for new and existing clients.

SDC A/S
Greve KommuneKontormedarbejder til vejområdet – barselsvikariat

Greve Kommune

Har du lyst til at have en hverdag fyldt med variationer i opgaverne, masser af dialog og frisk luft samt servicering af kommunens borgere?

Vores gode kollega skal på barsel ultimo september, og derfor søger vi en engageret barselsvikar til vejområdet. I dette barselsvikariat skal du bidrage aktivt til arbejdet med mange forskellige typer af administrative opgaver inden for vejområdet. Du skal have lyst til indgå i et kontormiljø, hvor der i opgaveløsningen er fokus på samarbejde, sparring og vidensdeling.

I Center for Teknik & Miljø er vi ca. 120 medarbejdere. Vi arbejder i et uformelt miljø med fokus på et godt arbejdsklima og høj kvalitet i vores opgaveløsning – og med et fælles fokus på at styrke samarbejdet på tværs af vores enheder.

SDC A/S
Compliance Officer

SDC A/S, Ballerup

Are you passionate about compliance and do you see the possibilities in regulations?

Do you want to take part in the journey towards maturity of our Foreign Payment solutions at SDC? Would you like to join a strong team and help us complete the implementation of a new platform?

As Compliance Officer, your responsibilities will involve keeping track on business requirements in relation to regulatory changes, standard releases and business opportunities. You will be given the responsibility for self-attestation, Swift audit and ongoing activities in Shared Infrastructure Programme. In addition, there will be opportunities to work with business analysis on multiple systems in the team which adds to the already diversified work tasks.

SDC A/S
Frandsen Group
Salgskoordinator/30 timer

Frandsen Group, Horsens

Vi tilbyder et spændende job som Salgskoordinator hos FRANDSEN. Du bliver en del af et team på 8 medarbejdere. Hos os er energiniveauet højt, og vi brænder for at levere en god og effektiv support til vores kunder. Som vores nye koordinator får du base på kontoret i Horsens.

Arbejdsopgaver:

  • Forespørgsler på ordrer, reklamationer m.v fra vores kunder
  • Koordinering af diverse logistikopgaver i forbindelse med forsendelse af varer
  • Opfølgning på henvendelser, sagsbehandling og afslutning af sager
Frandsen Group
Danielsen Operation ApSSEKRETÆR I KREATIVT HUS

Danielsen Operation ApS, København

Danielsen er et innovativt og kreativt hus, hvor vi i vores 4 virksomheder arbejder med udgangspunkt i Ny Nordisk Funktionalisme. Danielsens 4 selvstændige enheder består af; Danielsen Architecture, Danielsen Spaceplanning og Danielsen Urban Landscape samt Danielsen Operation.
Med projekter i hele Danmark er vi med til at sætte den arkitektoniske dagsorden for Ny Nordisk Funktionalisme.

Vi har travlt, og derfor søger vi en erfaren sekretær til at varetage en bred vifte af administrative og praktiske opgaver i vores hus på Christianshavn.

I jobbet som sekretær vil du få en synlig og vigtig rolle på vores kontor. Her skal du stå for den daglige drift af kontoret, være administrativ backup og støtte for vores medarbejdere i de 4 virksomheder.

Arbejdsopgaverne spænder bredt fra almindelige sekretæropgaver til praktiske opgaver i forbindelse med kontorets daglige drift.

Hildebrandt & Brandi P/S
Deltids Office Assistant

Hildebrandt & Brandi P/S, København

Brænder du for en alsidig arbejdsdag, og trives du i et dynamisk miljø med mange bolde i luften? Er du selvstændig, kvalitetsbevidst, og er det en del af din naturlige drivkraft at hjælpe til?

Vi tilbyder et udfordrende og praktisk orienteret job i en dynamisk virksomhed i vækst med varierende arbejdsopgaver, gode kolleger, fokus på den gode kundeoplevelse og en behagelig omgangstone.

Opgaverne er en kombination af rutine- og afvekslende opgaver. Det kan for eksempel være generel oprydning på kontoret, indkøb af kontorartikler, forplejning og friske blomster, bestilling og håndtering af frokost, klargøring af fredags-morgenmad, klargøring og servicering af møder og workshops i huset, opstilling af borde og stole, mødebookinger, kontakt til diverse leverandører, værtinde/værtsrollen ved at tage imod og servicere gæster, åbne og lukke kontoret, hjælp til print, post, fjerne skrald/pap og andre praktiske ærinder for huset.

Topdanmark
Compliance specialist til Kundeservice

Topdanmark Forsikring og Pension, Ballerup

Vær med til at udvikle og implementere et nyt kvalitetskoncept med fokus på læring i Kundeservice. Vi er i fuld gang, og vil gerne have din hjælp.

Du vil blive en vigtig del i arbejdet med at sikre et højt fagligt niveau for den fortsatte udvikling af konceptet. Ligeledes vil du sammen med dine kolleger sørger for et kompetent og positivt samarbejde, med resten af forretningen, med henblik på den samlede værdiskabelse.

Du vil får en udfordrende og travl arbejdsdag, hvor opgaverne er mangeartede, og dagene ofte ikke er ens. Du vil fra starten få egne selvstændige opgaver og med tiden vil de blive flere og meget bredere.

Topdanmark Forsikring og Pension