308 job matcher din søgning 308 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 308 resultater.
<MomentDriftsteknisk forsikringskonsulent

Moment søger for Balder i København

Er du på udkig efter en attraktiv stilling, hvor du kan kombinere din håndværksmæssige baggrund med administrative forsikringsopgaver?

Sagerne som du skal varetage, er alsidige men vil primært være centreret omkring vandskader af forskellig karakter, samt indbrudssager, garantisager etc. Som driftsteknisk forsikringskonsulent bliver det din opgave at varetage back office-funktionen og supportere teamet af 10 driftsteknikere, to administrative koordinatorer og en driftschef. Du kommer til at have et tæt samarbejde med alle afdelinger på tværs af Balder.

Dine kommende ansvarsområder vil bl.a. omhandle:

  • Kontakt til kunder, forsikringsselskab og håndværkere (i samarbejde med administratoren)
  • Vurdering af skader sammen med håndværkere, samt sikre at skader indmeldes korrekt til forsikringsselskab (via mægler)
  • Sikre at udbedring sker hurtigt og korrekt, samt have den løbende opfølgning på forsikringssager.
Den Jyske Sparekasse
Landbrugsrådgiver søges

Den Jyske Sparekasse, Sdr. Omme og/eller Skals

Vi søger nu en erfaren landbrugsrådgiver til at styrke vores Landbrugscenter med arbejdssted i enten Sdr. Omme og/eller Skals. Du vil blive en del af en dedikeret gruppe af medarbejdere, der arbejder passioneret med at skabe gode vilkår og løsninger for sparekassens største og mest komplekse landbrugskunder. Vi mødes både på kontoret og ude hos kunderne, og fleksibiliteten er høj i forhold til selv at planlægge arbejdsdagen og opgaverne.

Som landbrugsrådgiver vil du blive ansvarlig for en bestående portefølje af større landbrugskunder, og derigennem få ansvar for den direkte kundekontakt; med kreditstyringen, rådgivning og salg som nøgleord. Sparekassen bygger på værdiord som professionalisme og handlekraft, og disse kommer i særdeleshed til udtryk i den komplekse og meget ansvarsfulde rolle som landbrugsrådgiver.

Den Jyske Sparekasse
CBRE A/SAnalyst til Capital Markets

CBRE A/S, København

Du vil blive en vigtig del af et engageret og dynamisk team bestående af både unge ambitiøse og branchens mest erfarne medarbejdere. Vores Capital Markets Team beskæftiger sig med køb, salg og rådgivning af og inden for investeringsejendomme, som typisk er i størrelsen fra kr. 50 millioner til kr. 2+ milliarder.

I stillingen vil du referere direkte til vores Head of Capital Markets, og der vil være mulighed for at få tilknyttet en mentor. Der vil også være mulighed for rejser til andre CBRE-kontorer og at prøve kræfter i vores andre business lines.

Primære arbejdsopgaver:

  • Analyse og værdiansættelse af ejendomsselskaber, ejendomsaktiver og porteføljer
  • Udarbejdelse af Investment Memorandum samt bistå med beregninger, markedsanalyser, værdiansættelser, følsomhedsanalyser m.v.
  • Udarbejdelse af strategisk og finansielt præsentationsmateriale samt materiale til M&A processer
AP PensionKunderådgivere til Mægler og Pensionskasser i AP Pension

AP Pension, København

Som kunderådgiver hos Mægler og Pensionskasser vil du indgå i et mindre team i afdelingen, der arbejder med §41-overførsler-Ind. Dine arbejdsopgaver vil være anmodning om overførsler, behandling af afviste overførsler, placering af overførslen, når overførslen modtages i AP Pension.

Så hvis du brænder for at give vores kunder en god oplevelse, lægger vægt på at yde den bedst mulige service, er omhyggelig og grundig, og samtidig har en god faglig indsigt indenfor §41-overførsel-Ind, er jobbet som kunderådgiver lige noget for dig.

Du tager ansvar og arbejder resultatorienteret og struktureret med dine opgaver samtidig med, at du kan lide at have en travl hverdag. Du har hele tiden fokus på vores mål om at være nr. 1 i Kundeloyalitet.

Maersk Drilling A/S Innovation Partner

Maersk Drilling A/S, Lyngby

Are you an expert in innovation methodologies and enjoy working with and nurturing those around you? Are you convinced, that unlocking innovation means unlocking people’s creativity and resourcefulness? Are you ready to roll up your sleeves to lead the way to a more efficient and sustainable oil and gas industry and even push transformation beyond the oil and gas?

If you think you fit right in and are excited to join us, you would:

  • Work together on cross-functional projects to take passionate industry experts on all levels through the amazing world of innovation tools.
  • Help teams break down problems through innovation methods to accelerate innovation entrepreneurship.
  • Take leadership of training and workshops across the business facilitating Design Thinking projects, design sprints innovation exploration activities.
Maersk Drilling A/S
SDC A/S
Business Analyst for Securities Trading & Data Management

SDC A/S, Ballerup

Do you want to participate in the continued development of a new and growing business area at SDC?

Do you want to take part in on-boarding new clients on our Capital Markets platform? Would you like to join a strong team and help us complete the implementation of the platform?

As Business Analyst, your responsibilities will involve clarifying and documenting business needs and business requirements in relation to regulatory change and business opportunities. You will be supporting our customers with production issues and possibly participate in offered business processes. Furthermore, you will design business solutions in cooperation with the clients and the software developers which could include coordinating activities. You will be responsible for testing releases, implementation and configuration of the system for new and existing clients.

SDC A/S
SDC A/S
Compliance Officer

SDC A/S, Ballerup

Are you passionate about compliance and do you see the possibilities in regulations?

Do you want to take part in the journey towards maturity of our Foreign Payment solutions at SDC? Would you like to join a strong team and help us complete the implementation of a new platform?

As Compliance Officer, your responsibilities will involve keeping track on business requirements in relation to regulatory changes, standard releases and business opportunities. You will be given the responsibility for self-attestation, Swift audit and ongoing activities in Shared Infrastructure Programme. In addition, there will be opportunities to work with business analysis on multiple systems in the team which adds to the already diversified work tasks.

SDC A/S
Topdanmark
Compliance specialist til Kundeservice

Topdanmark Forsikring og Pension, Ballerup

Vær med til at udvikle og implementere et nyt kvalitetskoncept med fokus på læring i Kundeservice. Vi er i fuld gang, og vil gerne have din hjælp.

Du vil blive en vigtig del i arbejdet med at sikre et højt fagligt niveau for den fortsatte udvikling af konceptet. Ligeledes vil du sammen med dine kolleger sørger for et kompetent og positivt samarbejde, med resten af forretningen, med henblik på den samlede værdiskabelse.

Du vil får en udfordrende og travl arbejdsdag, hvor opgaverne er mangeartede, og dagene ofte ikke er ens. Du vil fra starten få egne selvstændige opgaver og med tiden vil de blive flere og meget bredere.

Topdanmark Forsikring og Pension
NykreditVi søger erhvervs- og privatspecialister til Kundekendskab (KYC)

Nykredit, Viby J.

I Nykredit vil vi skabe overblik, muligheder og tryghed for vores kunder. Vil du være med til at sikre, at fundamentet for at drive forretning i Nykredit er på plads? Så tilbyder vi et rigtig spændende job inden for et af tidens vigtigste områder i den finansielle sektor: Kundekendskab. Send os din ansøgning nu!

Nykredit skal være et ordentligt sted at være kunde. Som organisation tager vi ansvar for, at vi lever op til de lovgivningsmæssige krav, så vores kunder er fuldt compliant og derved kan få den bedste hjælp og rådgivning, de søger, når de henvender sig til Nykredit. Dit nye job og din indsats har derfor stor betydning for kunderne, Nykredit og samfundet. Med #Bedsttilkunder i fokus bliver du - som specialist - ansvarlig for en række opgaver i processen med løbende at indhente og evaluere dokumentation fra vores kunder.

Finanstilsynet
Forsikringsregnskabskyndig eller erfaren økonom med interesse for regnskabs- og forsikringsområdet i Finanstilsynet

Finanstilsynet, København

I Finanstilsynets kontor for finansiel rapportering, FIRA, arbejder vi bredt med regnskabs- og revisionsmæssige forhold på hele det finansielle område og fører tilsyn med, at de finansielle virksomheder overholder regnskabsreglerne. Vores ambitionsniveau er, at vi medvirker til, at de finansielle virksomheders regnskaber er relevante og retvisende for brugerne, og at vi opdager fejl, der har væsentlig betydning for regnskabsbrugerne, så disse kan blive rettet hurtigst muligt. Til denne vigtige samfundsmæssige opgave søger vi nu en dygtig regnskabskyndig, revisor eller økonom.

Dine primære opgaver bliver at arbejde med at opdatere de særlige regnskabs- og revisionsregler for finansielle virksomheder, herunder ikke mindst en ændring af regnskabsreglerne for forsikringsselskaber som følge af den nye regnskabsstandard IFRS 17.

Nets A/S
Treasury Analyst

Nets A/S, Ballerup

Do you have excellent financial, analytical skills and ambition to join a best in class treasury team? Then perhaps start your career at Nets as Treasury Analyst?

KMD A/S

As Treasury Analyst, you will join an open and sharing community with highly skilled and engaged colleagues. We offer the chance to experience at first-hand how a large corporate institution manages its financial risks and you will work with every team member and support most tasks. Your key task will be within three key areas: daily cash management including cash flow forecasting and FX hedging, management reporting and big data analysis relating to card transactions and settlement activities.

Nets A/S
Topdanmark
Afdelingsleder til bygningsskade

Topdanmark Forsikring og Pension, Ballerup

Er du en dygtig personaleleder som motiveres af at levere gode kundeoplevelser - og har du tilmed erfaring i at lede i en kompleks drift, så har vi jobbet til dig som leder af Topdanmarks bygningsskadeafdeling i Ballerup.

Til Topdanmarks bygningsskadeafdeling søger vi en erfaren afdelingsleder som drives af at arbejde med mennesker – og derigennem formår at løfte motivationen og kompetencerne på et område, som er i konstant forandring. I bygningsskade er nogle opgaver komplekse og langstrakte, mens andre er ensartede og med kort proces. Ens for alle er, at de skal løses i høj kvalitet og rettidigt.

Topdanmark Forsikring og Pension
Danske BankSenior Compliance Officer - For Corporates & Institutions, Group Compliance

Danske Bank, Copenhagen

The Compliance department has grown significantly in the last year and we need experienced and skilled professionals to continue the development of this important function. In Corporate and Institutions, we are now looking for a Compliance Officer.

As a Senior Compliance Officer in the Danish C&I Compliance team, you will report to a Managing Compliance Officer and work closely both with the local C&I Compliance team as well as colleagues in the broader C&I Compliance team across the Nordics and International Units as needed. In this role, you will act as trusted advisor on compliance matters for C&I stakeholders and business units.

Danske BankSenior Compliance officer - Governance, Policies & Training, Group Compliance

Danske Bank, Copenhagen

The Group Compliance function provides 2nd Line oversight for Regulatory, Financial Crime & Conduct Risks and works together, as part of a global organisation, to deliver on the Group’s regulatory commitments and responsibilities to maintain the trust of our customers, stakeholders and society at large. The Compliance function consists of over 350 employees across all business units and countries.

The Governance, Policies & Training Team is an integral part of the Chief Operating Office within Group Compliance and is responsible for:

  • developing, maintaining and enhancing Group Compliance’s (GCs) governance framework & related processes;
  • supporting GC Policy Owners/Administrators to develop, communicate and embedding GC governing information (e.g. policies and instructions); and
Danske BankCompliance Officer, Service Level Agreement (SLA) Manager - Governance, Policies & Training, Group Compliance

Danske Bank, Copenhagen

The Governance, Policies & Training team are looking for a Compliance Office to support the team in enhancing and operationalising SLAs between Group Compliance and internal service recipients. The role will be pivotal in maintaining sound governance arrangements in an area of heightened visibility and focus (both within the Group and from regulators). You will be reporting to Senior Governance Delivery Manager and support with day-to-day task.

As Compliance Officer, you will be responsible for:
  • Manage the drafting and approval process for all SLAs between Group Compliance, subsidiaries and branches
  • Initiate and manage the review cycle for all GC SLAs in line with the annual review schedule
Nets A/S
Senior Strategy & Transformation Manager SME

Nets A/S, Ballerup

Are you driven by transformation and growth in a fast-paced culture with ambitious colleagues and owners? Nets is looking for an ambitious Strategy & Transformation Manager to drive the transformation of Merchant Services Small and Medium businesses segment (SME).

KMD A/S

The position is in the SME Transformation and Performance Mgmt. team reporting to VP of Transformation and Performance Mgmt. William Elming. The role offers projects paramount for Nets’ overall success and a substantial direct interaction with operating partners from Nets’ PE owners (Hellman & Friedman and Bain Capital) and Nets’ senior management team. Additionally, you will get considerable influence in one of the largest players in the European payment industry.

Nets A/S
Computershare A/SRelationship Manager/Project Manager med flair for IT, selskabsret, projektstyring og compliance

Computershare A/S, Kgs. Lyngby

Har du lyst til at arbejde med børsnoterede virksomheder? Skal dit næste job være i en international virksomhed, hvor vi lægger stor vægt på at arbejde som ét team og den nære kunderelation? Så læs videre her.

Som Relationship/Project Manager vil dit primære ansvarsområde være at drive og udvikle din kundeportefølje, og dit arbejde vil bestå i rådgivning og projektledelse overfor kunderne i forbindelse med administrationen af deres aktionærer og insidere samt ved afviklingen af generalforsamlinger. Vi anvender vores unikke IT-platform som udgangspunkt for vores services, og du vil dagligt være i direkte kontakt med dine kunder.

Udover de kundedrevne projekter vil der være mulighed for at prøve kræfter med tværfaglige projekter, som skal fremtidssikre vores compliance-løsninger og samtidig bringe nye forretningsområder i spil.

Lån & Spar Bank
Souschef til rådgivningscenter Stjernepladsen i Århus

Lån & Spar Bank, Aarhus

Har du en lederdrøm gemt i maven, og er du drevet af at motivere og sikre en høj medarbejdertilfredshed? Vil du være med til at udvikle et stadig nyt rådgivningscenter og sætte dit præg på den daglige ledelse og de interne processer?

Som souschef vil du blive en del af den daglige ledelse i rådgivningscentret sammen med filialchefen. Du vil blive filialchefens nærmeste sparringspartner og spille en central rolle i at sikre motivation, trivsel og arbejdsglæde i afdelingen.

Du vil på lige fod med dine kolleger opbygge og vedligeholde din egen kundeportefølje. Samtidig vil du være faglig sparringspartner til rådgiverne på særligt bolig- og kreditområdet. Du vil også have opgaver af mere administrativ karakter som eksempelvis målopfølgning og sikring af kreditkvalitet.

Lån & Spar Bank
Jyske Bank
Risikoansvarlig

Jyske Bank, Silkeborg

Her er et krævende og spændende job knyttet til en af Danmarks største investeringsforeninger.

At være risikoansvarlig er en helt central rolle hos os. Vi tager vare på mere end 90 milliarder kroner for vores 76.000 investorer. Vi ønsker desuden at løfte og videreudvikle vores risikostyring, og du kan være med fra starten, når vi tager vores nye risikostyringssystem i brug. Kan og vil du løfte ansvaret?

Du får blandt andet ansvaret for at gennemføre vores risikostyringsstrategi, rådgive bestyrelsen om afdelingernes risikoprofil og rapportere til direktion og bestyrelse om risici og risikogrænser. Hvis du er den rette ansøger, så vidste du alt dette i forvejen. Og du har prøvet meget af det allerede.

Jyske Bank
Jobindex A/S
Modeludvikler – Kreditrisikomodeller

Jobindex A/S søger for DLR Kredit i København

Vil du have et rigtig godt og stabilt job, hvor du både nørder med dit fag og spiller en vigtig rolle for forretningen?

DLR Kredit er et realkreditinstitut med speciale i udlån til landbrug og erhverv. Til vores modeludviklingsteam søger vi en kandidat, som brænder for at udvikle statistiske kreditrisikomodeller til brug for kapital- og forretningsmæssig styring.

Som modeludvikler arbejder du med udviklingsprojekter og får en bred indsigt i, hvordan et avanceret IRB-institut arbejder med modeludvikling. Mere konkret skal du arbejde med at:

  • videreudvikle eksisterende IRB-modeller
  • udvikle og implementere nye IRB-modeller
  • overvåge og validere modellerne
Jobindex A/S