429 job matcher din søgning 429 job fundet

km fra

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

1 til 20 af 429 resultater.
Esbjerg Kommune
Tværfaglig leder til Pædagogisk Enhed i Esbjerg Kommune

Esbjerg Kommune

Har du lyst til at være aktiv medskabende og drivende i udviklingen af Pædagogisk Enhed? Har du stærke ledelsesmæssige kompetencer, som kan fokusere på både helhed og det konkrete?

Pædagogisk Enhed i Børn & Kultur søger en leder med tværfagligt fokus, der kan indgå i et ledelsesteam, hvor der er stor fokus på udvikling, retningsskabelse og samarbejde.

Vi ønsker en leder som har modet til at udfordre, evnen til at tænke ud af boksen og karisma der kan samle. Du skal kunne skabe følgeskab og engagement og tage fat, samt være samarbejds- og netværksorienteret. Du skal være medskabende i udviklingen og driften af Pædagogisk Enhed. Og det skal gøres i tæt samarbejde med de to andre tværfaglige ledere i Pædagogisk Enhed.

Vordingborg Kommune(Genopslag) Der er gang i byggeriet i Vordingborg Kommune…

Vordingborg Kommune, Langebæk

… og vi søger derfor en ekstra byggesagsbehandler til vores team.

Du er f.eks. bygningskonstruktør, kontoruddannet, arkitekt, ingeniør eller noget helt andet – det vigtigste er at du har erfaring med myndighedsrollen og kan lide at yde god borgervejledning.

Er du god til at holde mange bolde i luften, og har du en løsningsorienteret tilgang til opgaven? Er du god til at tale med borgere og formidle teknisk og lovmæssigt stof. Trives du i et tværfagligt miljø, og er du god til at samarbejde? Så er det lige dig vi søger!

Dine opgaver bliver:

  • Borgerbetjening og vejledning
  • Sagsbehandling iht. byggeloven og planloven
  • Opdatering og ajourføring af BBR
Esbjerg Kommune
Beskæftigelsesrådgiver til jobparate kontanthjælpsmodtagere

Esbjerg Kommune

Vil du være med til at løfte en vigtig samfundsopgave med stor bevågenhed?

Du vil som beskæftigelsesrådgiver arbejde med jobparate kontanthjælpsmodtagere over 30 år og jobparate kontanthjælpsmodtagere under 30 år med en kompetencegivende uddannelse. Beskæftigelsesrådgiverens opgave er, i samarbejde med den ledige, at få denne i et ordinært job snarest muligt.

Dine arbejdsopgaver som beskæftigelsesrådgiver vil primært omfatte:

  • Afholde jobrettede samtaler, hvor du med din arbejdsmarkedsviden og samtaleteknikker understøtter borgerens empowerment
  • Fokus på borgerens ressourcer, så der sikres en progression hen imod arbejdsmarkedet
  • Motivere til jobsøgning og virksomhedsrettede forløb
Esbjerg Kommune
Arkivkonsulent for Sydvestjyske Arkiver og arkivleder i Ribe Byhistoriske Arkiv

Esbjerg Kommune

I Esbjerg Byhistoriske Arkiv er to stillinger som hhv. arkivkonsulent for Sydvestjyske Arkiver, 18 timer pr. uge, og arkivleder i Ribe Byhistoriske Arkiv, 11,5 timer pr. uge, ledige med ansættelse fra 1. september 2020 eller snarest derefter, da den nuværende stillingsindehaver har fået andet arbejde.

Med base i Esbjerg Byhistoriske Arkiv, Torvegade 47, 6700 Esbjerg giver arkivkonsulenten de 59 lokalarkiver, der er medlemmer af Sydvestjyske Arkiver (SVA), råd og vejledning til arbejdet i et lokalarkiv. I konsulentens arbejde indgår undervisning i arkiv- og registreringsarbejde samt Arkibas5/Arkiv.dk. Konsulenten tilrettelægger/afholder kurser m.m. for medlemsarkiverne og aflægger dem også besøg i forbindelse med løsning af konkrete opgaver, afholdelse af kurser m.v.

Halsnæs KommuneKoordinerende sagsbehandler for borgere i ressourceforløb og mødeleder i kommunens rehabiliteringsteam søges til Jobcenteret, Borgerservice og Beskæftigelse

Halsnæs Kommune, Frederiksværk

Nu har du mulighed for at træde ind i en stilling, hvor du både kan bruge dine kompetencer som socialrådgiver/socialformidler fuldt ud og samtidig få afveksling fra sagsbehandlingen ved at træde ind i rollen som mødeleder på kommunens rehabiliteringsteam.

Vi er ambitiøse og lægger vægt på at fastholde vores stærke faglighed i en travl hverdag, samtidig med at trivslen er højt prioriteret. Som koordinerende sagsbehandler og mødeleder vil du indgå i en arbejdsfunktion præget af stor frihed og høj grad af tillid fra ledelsens side.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Koordinering af indsatserne i ressourceforløb.
  • Beskæftigelsesrettet motivationsarbejde med borgere i ressourceforløb.
  • Gennemførelse af opfølgningssamtaler med klare mål og planer.
Vordingborg KommuneAdministrativ medarbejder til ejendomsdata

Vordingborg Kommune, Langebæk

Er grundighed, stabilitet, interesse for tal, økonomi og datakvalitet noget du kan nikke genkendelse til - så er du måske vores nye kollega til at løse kommunens opgaver på ejendomsskat og BBR?

Vi hører meget gerne fra dig, hvis du har lyst til at arbejde med følgende opgaver, som bl.a. løses i IT-systemer Structura, BBR kommune og OPUS Økonomi.

Arbejdsopgaver:

  • Opfølgning af diverse registre, m.m. der følger de nationale digitaliseringstiltag
  • BBR registrering
  • Lån til betaling af ejendomsskat
  • Afstemning af lån til betaling af ejendomsskat
  • Tinglysning af skadesløsbreve
  • Borgerbetjening
  • Diverse ad hoc-opgaver
Ikast-Brande KommuneJobkonsulent til dagpengeområdet i Danmarks bedste erhvervskommune

Ikast-Brande Kommune

Vi søger en jobkonsulent, der i samarbejde med kollegaer vil lykkes med kerneopgaven. Vi skal sikre virksomhederne kvalificeret arbejdskraft og få borgere hurtigst muligt i varig job eller uddannelse. Som jobkonsulent er du udpræget resultatorienteret med fokus på progression og fremdrift i borgernes forløb. Via dit netværk og din viden om virksomhederne i det midtjyske område vejleder og matcher du effektivt borgere og virksomheder.

Vi forventer, at du:

  • Evner at motivere, inspirere og vejlede borgerne i deres jobsøgningsproces
  • Har kendskab til virksomhederne i det midtjyske område, og naturligt retter henvendelse til virksomheder med henblik på at skabe et match mellem borger og virksomhed
  • Hurtigt formår at omstille dig til nye tiltag og forstår at arbejde inden for rammerne af en politisk styret organisation
PEAB Asfalt A/SEntrepriseleder

PEAB Asfalt A/S, Tinglev

Til vores afdeling i Region Syd søger vi en entrepriseleder med solid entreprenør/asfalt erfaring. Du vil få ansvaret for at lede og fordele arbejdet for flere hold, økonomi- og tidsstyring samt kontrol af entrepriserne og kvalitetssikring. Projekterne spænder bredt fra større enkeltstående opgaver til projekter med vores faste langvarige samarbejdspartnere.

Vi forventer derfor, at du:

  • Er god til at kommunikere og koordinere med holdene
  • Har et godt kendskab til branchen og teknisk forståelse
  • Forstår vigtigheden i, at projekterne gennemføres i henhold til aftalt tid, pris og kvalitet
Solrød KommuneSagsbehandler til jobafklarings- og ressourceforløbssager i barselsvikariater

Solrød Kommune

Har du lyst til at arbejde innovativt med borgere og har du en person- og faglig profil som passer lige til os, vil vi meget gerne høre fra dig.

Din primære opgave som sagsbehandler er, at sikre vores jobafklaringsborgere vender hurtigst muligt tilbage i job og gerne gennem ordinære løntimer. Vejen dertil kan være unik og den skal du lægge sammen med borgeren. Du skal kunne facilitere udviklingsforløb med borgerne i grupper og i det samarbejde skabe en klar jobstrategi for den enkelte. Vi vil sørge for oplæring i dette, men undervisning må ikke skræmme dig.

  • Ansvar for afholdelse af myndighedssamtaler og sikring af relevant dokumentation i sagerne.
  • Ansvar for etablering af ordinære job og løntimer samt evt. virksomhedspraktik i samarbejde med virksomhedskonsulenterne.
  • Sikre behandling af sagerne på rehabiliteringsteamet ved. eks. overgang til fleksjob, førtidspension og jobafklaringsforløb.
Solrød KommuneSagsbehandler til jobafklarings- og ressourceforløbssager

Solrød Kommune

Vi har en medarbejder der går på pension og søger derfor hendes afløser. Stillingen er mellem 30 og 37 timer alt efter hvad der passer dig med opstart 1. oktober 2020.

Din primære opgave som sagsbehandler er, at sikre vores jobafklaringsborgere vender hurtigst muligt tilbage i job og gerne gennem ordinære løntimer. Vejen dertil kan være unik og den skal du lægge sammen med borgeren. Du skal kunne facilitere udviklingsforløb med borgerne i grupper og i det samarbejde skabe en klar jobstrategi for den enkelte. Vi vil sørge for oplæring i dette, men undervisning må ikke skræmme dig.

  • Ansvar for afholdelse af myndighedssamtaler og sikring af relevant dokumentation i sagerne.
  • Ansvar for etablering af ordinære job og løntimer samt evt. virksomhedspraktik i samarbejde med virksomhedskonsulenterne.
Frederikshavn KommuneAnerkendende vagtplansadministrator med solide formidlingskompetencer søges til Center for Sundhed og Pleje

Frederikshavn Kommune

Er du en struktureret administrator, der er god til at skabe og opretholde relationer? Og har du lyst til at bruge dine kompetencer inden for kommunikation og formidling til at sikre den daglige dialog om og administration af vores vagtplanlægning i Sæby, Østervrå og Dybvad? Så må du meget gerne læse videre – det er nemlig dig, vi søger til stillingen som vagtplansadministrator.

Din primære arbejdsopgave består i at varetage den daglige drift af vagtplanlægningen, hvilket indebærer, at du bliver garant for den gode dialog med medarbejderne omkring deres vagtplaner og ønsker hertil.

Derudover sikrer du, at vagtplanlægningen understøtter en optimal anvendelse af plejegruppens ressourcer samt at vagtplaner altid udarbejdes med afsæt i den gældende overenskomst, arbejdstidsregler og lokale retningslinjer.

Halsnæs KommuneErfaren borgerrådgiver søges til sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler, handicapbiler og ældreboliger

Halsnæs Kommune, Frederiksværk

Er du serviceminded? Arbejdsom? Og en god kollega? Så er det dig, vi står og mangler.

Borgerservice i Halsnæs Kommune søger en fleksibel og udviklingsorienteret borgerrådgiver – gerne med en ergoterapeutbaggrund, men det er ikke et krav. Du har lyst til og interesse i, at arbejde med kropsbårne hjælpemidler og bevilling af handicapbiler samt anvisning af ældreboliger.

Som en del af arbejdet i Borgerservice skal du endvidere tage del i vores samlede opgaveløsning herunder servicering af borgernes telefoniske henvendelser i kontaktcenteret 10 timer om ugen. Borgerservice er under stadig udvikling, hvorfor dine opgaver kan ændre sig løbende.

Solrød KommuneEn ny stilling som administrativ medarbejder til uddannelsesområdet

Solrød Kommune

Vi opruster på uddannelsesområdet, der er i kraftig vækst og derfor har vi brug for dig. Du er er en dygtig og struktureret administrativ medarbejder, der meget gerne har erfaring fra en administrativ stilling i en kommune.

Du skal bistå uddannelseskonsulenten med det administrative arbejde omkring uddannelserne til social- og sundhedshjælper, social- og sundhedsassistent og sygeplejerske.

Dine opgaver vil omfatte:

  • udarbejdelse af uddannelsesaftaler
  • modtage sygemeldinger
  • registrering af fravær i RBI/Opus
N.T. Murerforretning ApSMurersvende

N.T. Murerforretning ApS, Tinglev

N.T. Murerforretning er en seriøs virksomhed, der leverer alle former for opgaver indenfor murerfaget. Vi udfører, blot som eksempel - udskiftning af gulvklinker, støbearbejde, pudsearbejde, opmuring af ytong og mursten, vandskuring samt opførelse af nye huse og tilbygninger, Du vil derfor med et job som Murer hos os kunne forvente at komme rundt omkring hele paletten af murerfagets arbejdsopgaver.

Vi har fokus på det gode håndværk i tæt forening med god service direkte til vores slutkunder. Vores slutkunder er en god blanding af private personer, virksomheder og institutioner. Vi forventer at du er udlært Murersvend med erfaring fra lignende stilling, at du kan arbejde både selvstændigt men også sammen med øvrige håndværkere i forskellige teams. Vi antager at det er helt naturligt, at man brænder for sit fag, og at dette kommer til udtryk i den personlige energi og arbejdsglæde samt mødestabilitet.

Lidl Danmark K/SOmbygningskoordinatorer

Lidl Danmark K/S

Det går rigtig stærkt i Lidl og vi åbner jævnligt nye butikker. Samtidig går vi i gang med en gennemgribende modernisering og ombygning af vores eksisterende butiksnet de næste 18 måneder, og til dette udvider vi nu vores team i Region Vest med nye kolleger. Du får base på vores Logistikcenter i Kolding, men vil som oftest køre til vores butikker fra din bopæl i den bil, vi stiller til rådighed.

Du vil indgå i et team som også vil være din daglige sparringspartner samt nye kolleger der ligesom du bliver ansvarlig for ombygningen i de butikker, I hver især bliver tildelt. En arbejdsdag vil typisk indeholde:

  • Kontakt til håndværkere
  • Styring af tidsplan for den enkelte butik
  • Varemodtagelse og organisering af inventar

Vi tilbyder dig en selvstændig, udfordrende og varierende arbejdsdag.

Lidl Danmark K/S
Greve KommuneKontormedarbejder til vejområdet – barselsvikariat

Greve Kommune

Har du lyst til at have en hverdag fyldt med variationer i opgaverne, masser af dialog og frisk luft samt servicering af kommunens borgere?

Vores gode kollega skal på barsel ultimo september, og derfor søger vi en engageret barselsvikar til vejområdet. I dette barselsvikariat skal du bidrage aktivt til arbejdet med mange forskellige typer af administrative opgaver inden for vejområdet. Du skal have lyst til indgå i et kontormiljø, hvor der i opgaveløsningen er fokus på samarbejde, sparring og vidensdeling.

I Center for Teknik & Miljø er vi ca. 120 medarbejdere. Vi arbejder i et uformelt miljø med fokus på et godt arbejdsklima og høj kvalitet i vores opgaveløsning – og med et fælles fokus på at styrke samarbejdet på tværs af vores enheder.

SkattestyrelsenSagsbehandlere til bekæmpelse af sort økonomi

Skattestyrelsen, Næstved

Vil du være en af vores nye sagsbehandlere inden for kontrol af sort økonomi? Har du indsigt i økonomiske sammenhænge i regnskaber, budgetter og privatforbrugsberegninger? Og vil du være med til at sikre, at alle borgere og virksomheder betaler den skat, de skal? Så er her muligheden for at gøre en synlig forskel – da vi søger nye medarbejdere til vores enhed i Næstved.

Skattestyrelsen kontrollerer borgere, der driver uregistrerede virksomheder, og som derfor ikke afregner den korrekte skat til samfundet. Som sagsbehandler bliver du en del af vores team, der arbejder med kontrol af disse uregistrerede virksomheder.

Din hverdag vil bestå af bl.a. følgende arbejdsopgaver:

  • Kontrol af sort økonomi, herunder gennemgang af bankudtog, pengestrømsanalyse, privatforbrugsberegninger samt regnskaber mv.
  • Tværgående samarbejde med Skatteforvaltningens øvrige afdelinger.
  • Samarbejde med andre myndigheder.
Skattestyrelsen
SkattestyrelsenMedarbejdere med interesse for skat (tidsbegrænset stilling)

Skattestyrelsen, Næstved

Har du interesse for skat, jura og offentlig administration?

Afdelingen Borgere i Næstved er lige nu på udkig efter dygtige og engagerede medarbejdere til juridiske opgaver inden for skatteområdet i en tidsbegrænset periode med tiltrædelse snarest muligt og som ophører ved årets udgang 31. december 2020.

Borger-enhederne i Næstved arbejder med borgerbeskatning, herunder sagsbehandling, vejledning og kontrol - fx kontrol af afmeldte virksomheder, forskudsopgørelser/genoptagelses-anmodninger fra borgere samt borgeres beskatning af værdipapirer.

Dine opgaver vil blive en eller flere af følgende:

  • Sagsbehandling og kontrol af skatteansættelser.
  • Deltage i afdelingens specialopgaver.
  • Administration og vejledning i forbindelse skatteansættelser.
Skattestyrelsen
MatchMindFugttekniker til skadeservicefirma

MatchMind søger for kunde i Holstebro

MatchMind søger en medarbejdende fugttekniker for skadeservicefirma i Holstebro Kommune. Jobbet er et længerevarende vikariat med henblik på fastansættelse.

Det er en forudsætning, at du har håndværksmæssig erfaring. Vi forstiller os, at du fx. er uddannet tømrer, konstruktør eller byggemontagetekniker - eller har anden relevant baggrund.

Arbejdsopgaver:

  • Håndtering af fugt- og vandskader
  • Udarbejdelse af skaderapporter
  • Planlægning og tilsyn

Du skal forvente arbejdsopgaver af forskellig karakter. Arbejdstiden er daghold mandag til fredag. Periodevis overarbejde vil forekomme.

Hvidovre KommuneVi søger 1 engagereret og erfaren jobkonsulent i job- og virksomhedsindsatsen i Hvidovre Jobcenter

Hvidovre Kommune

Til Jobcenter Hvidovre ved afdelingen for Job- og Virksomhedsindsatsen søges 1 talentfuld og resultatorienteret jobkonsulent.

I Job- og Virksomhedsindsatsen er vi ca. 20 medarbejdere, 9 medarbejdere i Jobindsatsen og 11 medarbejdere i Virksomhedsindsatsen samt en fælles afdelingsleder. Jobindsatsen betjener primært borgere og er en indsats, der skal understøtte hele jobcentret på tværs.

Vi har fokus på, at "vende borgeren i døren" mht. jobtilbud. Vi udfører et ihærdigt stykke arbejde for at etablere og kvalitetssikre borgernes Jobnet CV'er f.eks. via undervisning af alle målgrupper i en CV-workshop.