1.297 job matcher din søgning 1.297 job fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Beierholm – Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Er du glad for tal og god til mennesker, så har vi en unik mulighed til dig.
Hos Beierholm tilbyder vi en traineeuddannelse inden for bogholderi, controlling og rapportering, som vi kalder Outsourcing, hvor du gennem et toårigt forløb bliver klædt på til at varetage en moderne økonomifunktion.
Hos os træder du ind i landets bedste rammer - og når du er færdig, vil du være dygtig til områder som virksomhedsøkonomi, løn, digitalisering og financial controlling.


Tygesen Company A/S, Tønder
Til at styrke vores virksomhed søger vi en kompetent, erfaren og engageret økonomimedarbejder til vores økonomiteam, hvor dine arbejdsopgaver vil komme til at spænde bredt.
Dine primære opgaver vil være alt, hvad et bogholderi indebærer, herunder:
- Debitor–, kreditor–, og finansfunktionen
- Håndtering af rejsebilag
- Dialog med debitorer, kreditorer og agenter
Vi tilbyder et job, hvor du bliver del af et dybt engageret og fagligt stærkt team med en uformel omgangstone, og hvor der er plads til gode ideer og initiativer.

Taurus Ejendomsadministration ApS, Aarhus
Taurus Ejendomsadministration søger en struktureret og detaljeorienteret controllerassistent/bogholder til kontoret i Aarhus.
Du vil som vores nye controllerassistent/bogholder være medansvarlig for kunder og ejendomme i tæt samarbejde med kontorets finansielle controllere, ejendomsadministratorer og øvrige kollegaer.
Dine opgaver vil bl.a. bestå i:
- Bogføring og håndtering af workflow
- Afsteminger af banker og konti
- Deltagelse i rapportering, herunder kvalitetssikring af korrekt data, tekst og sammenhæng


Kompetent søger for Plandent A/S i Aarhus
Er du en serviceminded og ansvarsbevidst koordinator med flair for tal og fokus på struktur, orden og detaljer?
Hos Plandent går det stærkt, og derfor er der brug for endnu en koordinator til teamet i Aarhus, hvor du varetager mange forskellige opgaver, og hvor du tilbydes en arbejdsplads, der har fokus på ordentlighed og fleksibilitet.
Din primære rolle er at supportere og koordinere udstyrs- og serviceaktiviteterne i Jylland/Sjælland. Du har en relevant faglig uddannelse og har naturligt flair for økonomi, bogholderi eller it.


Du bliver ansat i vores anlægsafdeling i Kolding, hvor vi udfører traditionelle anlægsopgaver indenfor vejsanering.
Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden.
I Arkil er vi fagligt dygtige og vores medarbejdere får mulighed for at uddanne sig og erhverve de kompetencer, som arbejdsopgaverne kræver.

Vi har travlt og søger rørlægger til kloakering samt anlægsopgaver i Trekantområdet.
Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelse.
Vi tilbyder en moderne arbejdsplads med ordnede forhold i en virksomhed.

Er du en serviceminded og erfaren kontorassistent, der er engageret og god til at holde mange bolde i luften? Så har vi et spændende job til dig i en landsdækkende entreprenørvirksomhed, lokalt forankret i Næstved.
Du skal i samarbejde med vores nuværende kontorassistent løse administrative opgaver i relation til driften af kontoret samt igangværende entreprisesager.
Dine arbejdsområder og opgaver vil bl.a. være:
- Lønkørsel for timelønnede medarbejdere og formænd
- Debitorbehandling
- Kreditorregistreringer

Har du lyst til at være en del af udviklingen i Vallensbæk Havn, og ser du samtidig dig selv på en arbejdsplads, hvor der er frisk luft, masser af vand og sol, og hvor sommeren bringer en masse gæster, der nyder vores havn? Så er det måske dig, som vi leder efter.
Som administrativ medarbejder vil du få til opgave at administrere og organisere de daglige aktiviteter på havnens kontor og sikre, at alle kunder og gæster føler sig godt modtaget. Da vi er et lille team, hjælper vi også hinanden på tværs af de opgaver, vi har på havnen, så det forventes at du er lidt af en blæksprutte.

Jobindex søger for Colosseumklinikken Danmark ApS i Hellerup
Vi er allerede Europas største tandlægekæde med over 500 ansatte alene i Danmark, fordelt på 30 klinikker og 2 laboratorier. Og vi vokser stadig.
Med så mange ansatte skal man have tungen lige i munden, når lønnen skal føres – det har vi heldigvis snart dig til.
Samtidig sørger vi for, at du lærer nyt gennem kurser og efteruddannelse, træning på jobbet og nye, udfordrende arbejdsopgaver.


Matas A/S, Allerød
Til vores Facility-afdeling, søger vi en koordinator til en projektansættelse på 6 mdr. med mulighed for forlængelse.
Du vil blandt andet koordinere og have lettere projektledelse med mindre byggeri, samt større og mindre ombygning af vores faciliteter. Du vil også blive en del af andre større og mindre Facility-relaterede projekter, såsom energioptimering og generelle driftsoptimeringer.

Har du lyst til at blive en del af en innovativ virksomhed i den eksklusive del af betonbranchen? Så har du nu mulighed for at blive en del af vores salgsteam i Farum.
Vores kunder er alle lige fra private, mindre og mellemstore anlægsgartnere/brolæggere til kommuner, trælaster m.v. I forbindelse med salg af vores produkter yder vi kunderne råd og vejledning og afholder diverse salgsrelaterede arrangementer.
Dine opgaver bliver ud over den daglige ordremodtagelse, bl.a. at udarbejde tilbud, personlig betjening, disponeringsopgaver og diverse ad hoc-opgaver.
Farum Beton kan tilbyde dig en spændende stilling i et uformelt og travlt miljø. Du får kontakt til mange mennesker og stor indflydelse på din egen hverdag.


ExpreS2ion Biotechnologies, Hørsholm
ExpreS²ion har en meget ambitiøs vækststrategi, hvor økonomiteamet spiller en nøglerolle.
Som bogholder vil du få ansvar for specifikke opgaver relateret til de grundliggende regnskabsfunktioner i virksomheden og være en nøgleperson i de daglige, måneds- og kvartalsudgangens regnskabs- og afstemningsprocesser.
Som en væsentlig del af et lille team vil årsafslutninger og de finansielle revisionsprocesser også være noget du naturligt bliver en del af.

Kvinderådet, København
Drømmer du om at arbejde i en lille NGO med meget på hjerte? Har du en administrativ baggrund, sans for struktur og kan få pengene til at passe?
Det er dig, der bl.a. laver løn, bogfører og laver simpel økonomi-opfølgning, planlægger og koordinerer møder og større arrangementer og holder styr på deadlines samt holder medlems- og adresselister ajour.
Vi tilbyder en arbejdsplads med gode kollegaer, der brænder for arbejdet med ligestilling og kvinders rettigheder.
Stillingen som administrativ medarbejder er som udgangspunkt på 30 t/ugen. Men der er mulighed for færre og flere timer afhængig af opgaver og din profil.

GL Music A/S, København
Et af Skandinaviens førende musikselskaber og musikforlag søger flere kræfter til at styrke vores allerede stærke team i administration, copyright og royalty. Er du dygtig til databehandling, og er du klar på at hjælpe til med at varetage vores klienters rettigheder, så er du måske den medarbejder, vi søger.Vi tilbyder en arbejdsplads, der værdsætter sine medarbejdere og giver stort individuelt ansvar.
Vi er i rivende udvikling, og som copyright manager hos GL Music Entertainment bliver du en del af et inspirerende miljø med varierende arbejdsopgaver og gode karrieremuligheder.

Danske Bank, Høje Taastrup
Join us in a position where you get to influence our financial processes and activities by supporting and advising Group Compliance at all levels and across the Group.
As our new Business Management Partner, you will play an important role in ensuring a smooth operation in the Group Compliance area by supporting the Senior Leadership team and their leaders/teams within several key defined priorities at a strategic, tactical and operational level.

Lantmännen Schulstad A/S, Hvidovre
Har du lyst til at være en del af et solidt Financial Contolling team, hvor vi arbejder på tværs af vores tre danske selskaber i Unibake-koncernen?
Opgaverne spænder bredt og har en høj kompleksitet, og kvalitet, integritet og høj service er nøgleord, der skaber succes i rollen.


Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg
Kan du lide at arbejde med data? - alt fra at udtrække og strukturere data, til at gå på jagt efter mønstrene og forklare historierne bag?
Københavns Professionshøjskole (KP) er en af Danmarks største uddannelsesinstitutioner, og i den centrale BI-enhed bidrager vi til at sikre, at der kan træffes datainformerede beslutninger på tværs af uddannelser og administration. Dit arbejde bliver at hjælpe os med dette, særligt med blik på vores studerende og de services, som vi tilbyder dem i Studieservice.
Som ny i BI-enheden får du et tilrettelagt introduktionsprogram, oplæring i vores metode og tilgang, og du vil blive tæt koblet til dine kollegaer og teamkoordinator for faglig sparring.

Are you ambitious and passionate about working with commercial business? Then you may be our new finance co-worker in Aarhus. It is our task to be a progressive sounding board for our Danish marketing and sales organisation.
Key operational tasks will among others be to track and analyse marketing spend from beginning to end of year, as well as to support category teams with various financial reports.


ProSelection søger for kunde i København
Vil du være en del af en politisk styret organisation med et stærkt og engageret hold, som alle brænder for at gøre en forskel? Trives du i en spændende og alsidig hverdag, som både byder på drifts- og udviklingsorienterede arbejdsopgaver?
Som bogholder vil du håndtere det samlede bogholderi, og du får en bred kontaktflade, idet du også løbende vil samarbejde med organisationens øvrige afdelinger og projektledere.
Organisationen tilbyder attraktive personaleforhold i form af blandt andet pension, sundhedsforsikring, frugt- og frokostordning, betalt internet på hjemmeadressen, fitnessabonnement og fleksible arbejdstider.

Curia søger for Kongsvang Cleaning & Facility A/S i Åbyhøj
Vil du med dine faglige kompetencer og dit personlige engagement være med til at gøre en forskel for +1000 kollegaer?
Kongsvang er en af Danmarks førende servicevirksomheder, hvilket stiller krav til en stærk medarbejderstab – både i driften og i det administrative team.
Derfor er der brug for en Teamlead til ’Løn & Personale’, hvor dit primære ansvar er lønhåndtering og HR-administration. Det vil sige, at du varetager en helt central funktion og får en uhyre vigtig rolle.
Det er dig, der:
- sikrer stabil lønkørsel til timelønnede
- yder administrativ support til drift omkring løn- og ansættelsesforhold
- håndterer fravær, refusion og statistikker på området